Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗς ΑΘΗΝΑΣ?? ΣΩΣΤΌ!!!!!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗς ΑΘΗΝΑΣ?? ΣΩΣΤΌ!!!!!!!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    11
    20
    3
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Με την ολοκλήρωση των βασικών έργων στον ολυμπιακό δακτύλιο και την Αττική οδό, στα τέλη του 2003, θα πάψει να υφίσταται ο γνωστός μας δακτύλιος και στην θέση του θα ισχύσουν ηλεκτρονικά διόδια στους βασικούς οδικούς άξονες της Αθήνας, όπως είναι η Μεσογείων, η Κηφισίας, η λεωφόρος Κηφισού, η Αθηνών, η Αλεξάνδρας κ.α. Τα μέτρα που βρίσκονται στο στάδιο της μελέτης από το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, θα προβλέπoυν ειδικές τιμές για οδηγούς που χρησιμοποιούν αυτούς τους δρόμους σε καθημερινή βάση, μέσα από την έκδοση κάρτας απεριορίστων διαδρομών.

      Οι ευκαιριακοί χρήστες του οδικού δικτύου του κέντρου, θα μπορούν να κάνουν επιλογές, καθώς εξετάζεται η διαμόρφωση του διοδίου ανάλογα με τις ώρες κυκλοφοριακής αιχμής.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cpp last edited by

        Με την ολοκλήρωση των βασικών έργων στον ολυμπιακό δακτύλιο και την Αττική οδό, στα τέλη του 2003, θα πάψει να υφίσταται ο γνωστός μας δακτύλιος και στην θέση του θα ισχύσουν ηλεκτρονικά διόδια στους βασικούς οδικούς άξονες της Αθήνας, όπως είναι η Μεσογείων, η Κηφισίας, η λεωφόρος Κηφισού, η Αθηνών, η Αλεξάνδρας κ.α. Τα μέτρα που βρίσκονται στο στάδιο της μελέτης από το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, θα προβλέπoυν ειδικές τιμές για οδηγούς που χρησιμοποιούν αυτούς τους δρόμους σε καθημερινή βάση, μέσα από την έκδοση κάρτας απεριορίστων διαδρομών.

        Οι ευκαιριακοί χρήστες του οδικού δικτύου του κέντρου, θα μπορούν να κάνουν επιλογές, καθώς εξετάζεται η διαμόρφωση του διοδίου ανάλογα με τις ώρες κυκλοφοριακής αιχμής.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Με την ολοκλήρωση των βασικών έργων στον ολυμπιακό δακτύλιο και την Αττική οδό, στα τέλη του 2003, θα πάψει να υφίσταται ο γνωστός μας δακτύλιος και στην θέση του θα ισχύσουν ηλεκτρονικά διόδια στους βασικούς οδικούς άξονες της Αθήνας, όπως είναι η Μεσογείων, η Κηφισίας, η λεωφόρος Κηφισού, η Αθηνών, η Αλεξάνδρας κ.α. Τα μέτρα που βρίσκονται στο στάδιο της μελέτης από το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, θα προβλέπoυν ειδικές τιμές για οδηγούς που χρησιμοποιούν αυτούς τους δρόμους σε καθημερινή βάση, μέσα από την έκδοση κάρτας απεριορίστων διαδρομών.

          Οι ευκαιριακοί χρήστες του οδικού δικτύου του κέντρου, θα μπορούν να κάνουν επιλογές, καθώς εξετάζεται η διαμόρφωση του διοδίου ανάλογα με τις ώρες κυκλοφοριακής αιχμής.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            petros last edited by

            Πονάει κεφάλι - κόβει κεφάλι... (αλλά τα φράγκα... φράγκα)
            Επειδή το κάνουν οι Ευρωπαίοι δεν πάει να πει ότι είναι κατ' ανάγκη σωστό!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              scientist last edited by

              Όταν με το καλό τα Μέσα μαζικής μεταφοράς αξιωθούν να μπορούν να μας πάνε απο την μία άκρη της Αθήνας στην άλλη το πολύ σε μια ώρα τότε να μπούν και διόδια και ελέυθεροι σκοπευτές και ότι θέλουν.
              Τώρα δεν έχουν το δικαίωμα να το κάνουν γιατί απλά είναι ένα εισπρακτικό μέτρο.
              Νομίζουν ότι θέλω νακάνω με το αυτοκίνητο μου την ημέρα σχεδόν 60 χλμ και να πληρώνω κάπου 150 Ε βενζίνη το μήνα συν την φθορά συν την ψυχολογική μου ταλαιπωρία? Όχι
              Απλά επειδή τα μέσα μαζικής μεταφοράς υπολειτουργούν αναγκαστικά πέρνω το αυτοκίνητο μου και κάνω 1 ώρα αντί για 2 στο πήγαινε και το αντίσοιχο στο έλα απο το σπίτι στην δουλειά μου και αντίστροφα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης scientist έγραψε:
                Απλά επειδή τα μέσα μαζικής μεταφοράς υπολειτουργούν

                Αραγε η κότα έκανε το αυγό (αυτό που αναφέρεις) ή το αυγό την κότα (τα αυτοκίνητα και τα μποτιλιαρίσματα και η κατάληψη των λεωφορειολωρίδων φταίνει για την ποιότητα των λεωφορείων) ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Πάντως οι Λονδρέζοι εξεγείρονται ήδη για τα 8 ευρώ που θα πληρώνουν να δούμε αν θα εφαρμοστεί τελικά και εκεί το μέτρο. Και μην ξεχνάτε οτι το Λονδίνο έχει ένα απο τα καλύτερα συστήματα μέσων μαζικής μεταφοράς...Τα διόδια μόνο τα ταμεία θα γεμίσουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    temper last edited by

                    Σχετικά με το κόστος διοδίων στην Aττική οδό, η ερώτηση που καίει είναι: γιατί επιλέχθηκε η άμεση πληρωμή στην είσοδο και όχι στην έξοδο και με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που έχεις καλύψει, όπως στους ιταλικούς αυτοκινητοδρόμους? Γιατί μπορεί να είναι λογικό να πληρώνουμε 1,40 ευρώ για 15 χλμ. από το Γέρακα μέχρι το Bενιζέλο, όχι όμως αν θέλουμε να μπούμε από την Kηφισίας και να βγούμε στο Γέρακα. H υποδομή υπάρχει μια και σε κάθε κόμβο υπάρχει σταθμός διοδίων. H μόνη παρέμβαση που χρειάζεται είναι να παίρνεις κάρτα στην είσοδο και να πληρώνεις στην έξοδο ανάλογα με την απόσταση που έχεις καλύψει.
                    Όσον αφορά τις ειδικές ρυθμίσεις για μόνιμους κατοίκους Aττικής,τις κάρτες απεριόριστων διαδρομών και το μεταβαλλόμενο αντίτιμο ανάλογα με την ώρα, είναι σωστά μέτρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      Ο χρήστης temper έγραψε:
                      Σχετικά με το κόστος διοδίων στην Aττική οδό, η ερώτηση που καίει είναι: γιατί επιλέχθηκε η άμεση πληρωμή στην είσοδο και όχι στην έξοδο και με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που έχεις καλύψει, όπως στους ιταλικούς αυτοκινητοδρόμους? Γιατί μπορεί να είναι λογικό να πληρώνουμε 1,40 ευρώ για 15 χλμ. από το Γέρακα μέχρι το Bενιζέλο, όχι όμως αν θέλουμε να μπούμε από την Kηφισίας και να βγούμε στο Γέρακα. H υποδομή υπάρχει μια και σε κάθε κόμβο υπάρχει σταθμός διοδίων. H μόνη παρέμβαση που χρειάζεται είναι να παίρνεις κάρτα στην είσοδο και να πληρώνεις στην έξοδο ανάλογα με την απόσταση που έχεις καλύψει.
                      Όσον αφορά τις ειδικές ρυθμίσεις για μόνιμους κατοίκους Aττικής,τις κάρτες απεριόριστων διαδρομών και το μεταβαλλόμενο αντίτιμο ανάλογα με την ώρα, είναι σωστά μέτρα.

                      H αρχική σύμβαση που υπέγραψαν τα παλικάρια μας στην Κυβέρνηση προέβλεπε σταθερό τίμημα διοδίων έστω και για χρήση ενός κόμβου. Επίσης υπάρχει όρος ότι η Κυβέρνηση δεν μπορεί να παρέμβει και μόνο αν θέλει η Αττικη Οδος ΑΕ αυτό μπορεί να αλλάξει. Λες να θέλει να κάνει κοινωνική προσφορά η Αττική Οδός ΑΕ και να αλλάξει τον τρόπο χρέωσης?
                      Έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν με το ανάλογο μυαλό καλά να πάθουμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petros last edited by

                        Η εξήγηση είναι απλή:
                        Η Αττική Οδός δεν είναι αυτοκινητόδρομος, αλλά περιφερειακή λεωφόρος. Σκοπός είναι λοιπόν να τη χρησιμοποιούν εκείνοι που πραγματικά εξυπηρετούνται από αυτήν, κάνοντας μεγάλες διαδρομές εντός της. Σύμφωνα με το σχέδιο, θα υπάρχει παράλληλο δίκτυο (ουσιαστικά το υπάρχον με επιπλέον διασυνδέσεις) για τις μικρότερες διαδρομές, χωρίς χρέωση. Τα διόδια στην είσοδο λειτουργούν ανασταλτικά γι΄αυτούς που κάνουν μικρές διαδρομές, γιατί κακά τα ψέμματα, το φάρδος της Αττικής Οδού είναι μικρό για το φορτίο που πρόκειται να δεχθεί σε περίπτωση που όλοι όσοι κινούνται στον άξονά της, θελήσουν να τη χρησιμοποιήσουν.
                        Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι ούτως ή άλλως το εισητήριο στην Αττική Οδό (γιατί περι εισητηρίου πρόκειται) δεν είναι υπέρογκο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Ο χρήστης temper έγραψε:
                          Σχετικά με το κόστος διοδίων στην Aττική οδό, η ερώτηση που καίει είναι: γιατί επιλέχθηκε η άμεση πληρωμή στην είσοδο και όχι στην έξοδο και με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που έχεις καλύψει, όπως στους ιταλικούς αυτοκινητοδρόμους? Γιατί μπορεί να είναι λογικό να πληρώνουμε 1,40 ευρώ για 15 χλμ. από το Γέρακα μέχρι το Bενιζέλο, όχι όμως αν θέλουμε να μπούμε από την Kηφισίας και να βγούμε στο Γέρακα. H υποδομή υπάρχει μια και σε κάθε κόμβο υπάρχει σταθμός διοδίων. H μόνη παρέμβαση που χρειάζεται είναι να παίρνεις κάρτα στην είσοδο και να πληρώνεις στην έξοδο ανάλογα με την απόσταση που έχεις καλύψει.
                          Όσον αφορά τις ειδικές ρυθμίσεις για μόνιμους κατοίκους Aττικής,τις κάρτες απεριόριστων διαδρομών και το μεταβαλλόμενο αντίτιμο ανάλογα με την ώρα, είναι σωστά μέτρα.

                          Είναι πιο απλό!
                          Κατ' αρχήν τα διόδια στις εισόδους εξυπηρετούν για να μην δημιουργούνται ουρές μέσα στην Εθνική.
                          Για το αντίτιμο μπορούν -και το εξετάζουν- να συναρτάται απο το σημείο που μπαίνεις.Αφου δεν εχεις την δυνατότητα αναστροφής μπορούν να υπολογίζουν την απόσταση που θα κινηθείς μεσα στην Αττική Οδό.
                          Βέβαια αν μπείς στην Κϋμης για να βγείς στην Κηφισίας (..γκλούπ!!πως είπατε?!!) κακό του κεφαλιού σου!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petros last edited by

                            Πάντως, γι' αυτό που είπες περί ουράς, οι συγκοινωνιολόγοι ήδη κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για το περιφερειακό δίκτυο, το οποίο έχοντας τα μαύρα του τα χάλια θα πήξει από τις ουρές των αυτοκινήτων που θα περιμένουν να μπουν στην Αττική Οδό... Ειδικά για τη λεωφόρο Πεντέλης μιλούν για ουρά 4-6 χιλιομέτρων (το συνολικό της μήκος δεν ξεπερνά τα 8 χλμ)!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης Petros έγραψε:
                              Πάντως, γι' αυτό που είπες περί ουράς, οι συγκοινωνιολόγοι ήδη κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για το περιφερειακό δίκτυο, το οποίο έχοντας τα μαύρα του τα χάλια θα πήξει από τις ουρές των αυτοκινήτων που θα περιμένουν να μπουν στην Αττική Οδό... Ειδικά για τη λεωφόρο Πεντέλης μιλούν για ουρά 4-6 χιλιομέτρων (το συνολικό της μήκος δεν ξεπερνά τα 8 χλμ)!!!

                              Σιγά το πρόβλημα!!! Θες από την Πεντέλης να πας αεροδρόμιο; ΟΥΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!
                              Περνάς 200 απαγορευτικά και 2 ρέματα και φτάνεις Κηφισίας που έχει πιο άπλα. Εκεί μπαίνεις στον αυτοκινητόδρομο και κάνεις και περισσότερα χιλιόμετρα μέσα του, ώστε να είναι λιγότερο παράλογο το εισιτήριο. Επίσης προτείνω να πας Ελευσίνα και να περιμένεις να ανοίξει ο δρόμος. ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ θα κάνεις, και θα είσαι και πρώτος στην ουρά (μόνο βιάσου μην το σκεφτούν και άλλοι...)

                              Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί να πληρώνω τα ίδια χρήματα για να πάω στο αεροδρόμιο από το σπίτι μου στο Μαρούσι και από κάποιου γνωστού μου στην Ελευσίνα... Δεν καταλαβαίνω γιατί να είμαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να πάω μέσω Αττικής οδού, ή να με φάει το ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ!!! Μια φορά ξεκίνησα να πάρω την κοπέλα μου από το αεροδρόμιο και υπολόγισα λάθος και ξεκίνησα 1,5 ώρα νωρίτερα. Έτσι αποφάσισα να ακολουθήσω στο Γέρακα την διαδρομή ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ. Ε, λοιπόν, αυτή ήταν και η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ταμπέλα...
                              Τελικά όχι μόνο δεν έφτασα νωρίς, αλλά είχε πάρει και τις βαίτσες και με περίμενε και μισή ώρα!!
                              Να μην πω για την κατάσταση του δρόμου και την ήμανση στα ατέλειωτα έργα...

                              Α, ναι!! Το καλύτερο!! Τότε δεν είχε πολλούς σταθμούς διοδίων. Πέρασα πάνω από την Αττική Οδό, σε σημείο που είχε σταθμό, αλλά φυσικά ήταν κλειστός. Χιουμοριστικά σκεφτόμουν να ρίξω το αυτοκίνητο από την γέφυρα μέσα στο δρόμο, αλλά το να σπάσω την μπάρα των διοδίων και να ορμήσω έμεινα να το σκέφτομαι κανένα πεντάλεπτο...

                              Σαν ταινίες που βλέπουμε από ΗΠΑ μειά που παίρνει κάποιος μια λάθοσ στροφή και τελικά καταστρέφεται η ζωή του... Τι αλητεία και υποκρισία να βάζουν διόδια (έστω και μια δραχμή) για να πας κάπου που ουσιαστικά ΔΕΝ έχει άλλη πρόσβαση εκτός των διοδίων, την στιγμή που χρυσοπληρώνεις (με αστείους μισθούς) τρελλά ποσά για να φτιαχτεί αυτό το κάπου ΚΑΙ οι δρόμοι πρόσβασης προς αυτό, αλλά ΚΑΙ τέλη κυκλοφορίας.

                              Εδω στην Ελβετία κοστίζει 40 Φράγκα (8500-9000 δρχ) η ΕΤΗΣΙΑ κάρτα κυκλοφορίας στους αυτοκινητοδρόμους. ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ 1 ΧΡΟΝΟ!!! Μάλιστα η κάρτα πχ του 2003 έχει διάρκεια από 1.12.2002 μέχρι 31.1.2004, πράγμα που διευκολύνει και τους τουρίστες ή τους διερχόμενους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skullone last edited by

                                Εγώ λέω να καταργηθούν τα διόδια γενικώς και αδιακρίτως. Έτσι κι αλλιώς, ΔΕΝ πάνε τα λεφτά εκεί που πρέπει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  petros last edited by

                                  Τελικά έχω καταλήξει ότι είσαι ο πλέον ρομαντικός εδώ μέσα...

                                  Πώς να καταργήσουν τα διόδια, όταν αυτά αποτελούν αναπόσπαστο μέλος των συμβολαίων με τους εργολάβους;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Ρομαντικός; Όχι και τόσο. Απλά δε γουστάρω τους ληστές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      syele last edited by

                                      Ο χρήστης temper έγραψε:
                                      Σχετικά με το κόστος διοδίων στην Aττική οδό, η ερώτηση που καίει είναι: γιατί επιλέχθηκε η άμεση πληρωμή στην είσοδο και όχι στην έξοδο και με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που έχεις καλύψει, όπως στους ιταλικούς αυτοκινητοδρόμους?

                                      Στην Ιταλία υπάρχει όμως και το άλλο το ωραιο.
                                      Βλέπουν το χρόνο εξόδου σου και μετά αφαιρούν το χρόνο εισόδου σου. Και ω του θαύματος υπολογίζουν την μέση ωριαία ταχύτητά σου. Αν πήγαινες πάνω από το όριο ειδοποιούν την αστυνομία που είναι στα διόδια και σου δίνουν το μπιλιετάκι!!! Απίστευτοι, ε;
                                      Γι' αυτό βλέπεις λίγο πριν την έξοδο αρκετά αυτοκίνητα σταματημένα στην άκρη να περιμένουν να περάσει λίγο η ώρα για να μην τους γράψουν

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Διόδια υπάρχουν και σε άλλες περιφερειακές αλλα εκεί υπάρχει το telepass σε πιο μεγάλο βαθμό αλλά αυτά υπολογίζονται ανάλογα με την διανυθείσα απόσταση. Θεωρητικά δε έχουμε πληρώσει τα διόδια για εθνικό και επαρχιακό δίκτυο ( όχι όμως για έργα με σύμβαση εκμετάλευσης όπως η Αττική και το Ρίο - Αντίριο ( μακάρι να γίνει η γέφυρα να γλιτώσουμε από τις άθλιες παντόφλες και τα έλα κι αλλο πίσω κόψε δεξιά εσύ με το Xsara )παρένθεση στην παρένθεση καλό και αυτό ) με τα τέλη κυκλοφορίας...αλλα αλλά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          temper last edited by

                                          Σχετικά με τις ιταλικές αουτοστράντες, αυτό ήταν μία σκέψη της Polizia πριν από μία δεκαετία (να υπολογίζουν τη μέση ταχύτητα από τις αποδείξεις διοδίων). Δεν εφαρμόστηκε ποτέ για ευνόητους λόγους (πιο δημοκρατική χώρα δεν υπάρχει στον κόσμο) και - προσέξτε - ποτέ δεν έχουμε δει ανάλογο έλεγχο μέσα στα διόδια. Eξάλλου γνώριζαν ότι όλοι οι Iταλοί σταματούν για καφέ η φαγητό στα grill οπότε η μέση ταχύτητα θα μειωνόταν δραστικά ακόμη κι αν πήγαινες συνεχώς με 200+.
                                          Eνδιαφέρον πάντως έχει το κόλπο που εφάρμοζαν κάποτε (μπορεί και τώρα) οι EΛΛHNEΣ νταλικατζήδες στην Iταλία. Tι έκαναν? Πχ. ο ένας ξεκινούσε από Mιλάνο και ο άλλος από Mπάρι. Eπικοινωνούσαν με VHF και στο δρόμο σταματούσαν σε κάποιο Autogrill και αντάλλαζαν κάρτα διοδίων. O μεν που ερχόταν από Mιλάνο έβγαινε στην αμέσως προηγούμενη έξοδο του Mπάρι οπότε πλήρωνε διόδια για Mπάρι - Mπαρλέτα πχ. O άλλος - που ερχόταν από Mπάρι έβγαινε στην Πιατσέντσα και πλήρωνε (με χαρτάκι Mιλάνου) τα διόδια Mιλάνο - Πιατσέντσα αντί για Mπάρι - Mιλάνο. Kαλό?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Petros έγραψε:
                                            Η Αττική Οδός δεν είναι αυτοκινητόδρομος, αλλά περιφερειακή λεωφόρος. Σύμφωνα με το σχέδιο, θα υπάρχει παράλληλο δίκτυο (ουσιαστικά το υπάρχον με επιπλέον διασυνδέσεις) για τις μικρότερες διαδρομές, χωρίς χρέωση.

                                            Έχετε δει καλέ το υπόλοιπο οδικό δίκτυο των Μεσογείων; Έχετε κάνει ποτέ Κορωπί-Σπάτα-Πικέρμι; Χωρίς σήμανση, φωτισμό και άθλια κατάσταση οδοστρώματος;
                                            Και άλλη μια απορία. Η Λούτσα είναι δίπλα στο αεροδρόμιο. Πόσα χιλιόμετρα κύκλο πρέπει να κάνεις για να φτάσεις; Κανένας δεν σκέφτηκε να συνεχίσει τον δρόμο από την άλλη μεριά;
                                            Επίσης, μια φορά για να περάσω το ρέμα του Χαλανδρίου έκανα κάμποσα χιλιόμετρα κύκλο. Μα να μην υπάρχει δρόμος που να περνάει από το Χαλάνδρι στο Μαρούσι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • S
                                              skullone last edited by

                                              Ο χρήστης temper έγραψε:
                                              Σχετικά με τις ιταλικές αουτοστράντες, αυτό ήταν μία σκέψη της Polizia πριν από μία δεκαετία (να υπολογίζουν τη μέση ταχύτητα από τις αποδείξεις διοδίων). Δεν εφαρμόστηκε ποτέ για ευνόητους λόγους (πιο δημοκρατική χώρα δεν υπάρχει στον κόσμο) και - προσέξτε - ποτέ δεν έχουμε δει ανάλογο έλεγχο μέσα στα διόδια. Eξάλλου γνώριζαν ότι όλοι οι Iταλοί σταματούν για καφέ η φαγητό στα grill οπότε η μέση ταχύτητα θα μειωνόταν δραστικά ακόμη κι αν πήγαινες συνεχώς με 200+.
                                              Eνδιαφέρον πάντως έχει το κόλπο που εφάρμοζαν κάποτε (μπορεί και τώρα) οι EΛΛHNEΣ νταλικατζήδες στην Iταλία. Tι έκαναν? Πχ. ο ένας ξεκινούσε από Mιλάνο και ο άλλος από Mπάρι. Eπικοινωνούσαν με VHF και στο δρόμο σταματούσαν σε κάποιο Autogrill και αντάλλαζαν κάρτα διοδίων. O μεν που ερχόταν από Mιλάνο έβγαινε στην αμέσως προηγούμενη έξοδο του Mπάρι οπότε πλήρωνε διόδια για Mπάρι - Mπαρλέτα πχ. O άλλος - που ερχόταν από Mπάρι έβγαινε στην Πιατσέντσα και πλήρωνε (με χαρτάκι Mιλάνου) τα διόδια Mιλάνο - Πιατσέντσα αντί για Mπάρι - Mιλάνο. Kαλό?

                                              ΚΑΛΟ!!!

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr