Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιο ηταν το καλυτερο αυτοκινητο Gr.B?
    1. Home
    2. WRC
    3. Ποιο ηταν το καλυτερο αυτοκινητο Gr.B?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    WRC
    65
    133
    412
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      h-toivonen last edited by

      Αυτο το θεμα το εχω ξαναγραψει αλλα τωρα μπηκαν νεοι forumistes που μπορουν να εκφρασουν τη γνωμη τους . Κατα την γνωμη μου το καλυτερο ηταν η Lancia S4 γιατι ειχε πολυ καλη τετρακινηση και ενα κινητηρα 515 αλογα τουρμπισια, ηταν πολυ καλη παντου , ιδιαιτερα στην ασφαλτο και θα επερνε σιγουρα το πρωταθλημα κατασκευαστων του 1986 αν ο Toivonen δεν σκοτωνοταν στην Κορσικη οπου και ηταν μαλιστα μπροστα οπως γραφω παντα παρακατω. Ηταν ποιο μπροστα τεχνολογικα απο ολους αλλα ατυχιες και προβληματα νεοτητας της στερησαν την κατακτηση του πρωταθληματος του 1986.Ενα αυτοκινητο με μετρια εμφανιση που ομως ηταν πρωτοτυπη χωρις να προκαλει (βλεπε Audi S1 550 hp).To 205 T16, εξαιρετικο, ταχυτατο, αποτελεσματικο, με 480 αλογα, αλλα S4 δεν ηταν.
      Lancia 037 η ωραιοτερη μακραν, διεγραφε απιστευτες τροχιες αλλα η πισω κινηση και ο κινητηρας με τα 'μολις' 350 αλογα την αδικησαν αν και πηρε πρωταθλημα.

      Για περισσοτερες πληροφοριες κ' φωτογραφιες:lanciamartini.m4driving.sm[/img]

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        h-toivonen last edited by

        Αυτο το θεμα το εχω ξαναγραψει αλλα τωρα μπηκαν νεοι forumistes που μπορουν να εκφρασουν τη γνωμη τους . Κατα την γνωμη μου το καλυτερο ηταν η Lancia S4 γιατι ειχε πολυ καλη τετρακινηση και ενα κινητηρα 515 αλογα τουρμπισια, ηταν πολυ καλη παντου , ιδιαιτερα στην ασφαλτο και θα επερνε σιγουρα το πρωταθλημα κατασκευαστων του 1986 αν ο Toivonen δεν σκοτωνοταν στην Κορσικη οπου και ηταν μαλιστα μπροστα οπως γραφω παντα παρακατω. Ηταν ποιο μπροστα τεχνολογικα απο ολους αλλα ατυχιες και προβληματα νεοτητας της στερησαν την κατακτηση του πρωταθληματος του 1986.Ενα αυτοκινητο με μετρια εμφανιση που ομως ηταν πρωτοτυπη χωρις να προκαλει (βλεπε Audi S1 550 hp).To 205 T16, εξαιρετικο, ταχυτατο, αποτελεσματικο, με 480 αλογα, αλλα S4 δεν ηταν.
        Lancia 037 η ωραιοτερη μακραν, διεγραφε απιστευτες τροχιες αλλα η πισω κινηση και ο κινητηρας με τα 'μολις' 350 αλογα την αδικησαν αν και πηρε πρωταθλημα.

        Για περισσοτερες πληροφοριες κ' φωτογραφιες:lanciamartini.m4driving.sm[/img]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          h-toivonen last edited by

          Αυτο το θεμα το εχω ξαναγραψει αλλα τωρα μπηκαν νεοι forumistes που μπορουν να εκφρασουν τη γνωμη τους . Κατα την γνωμη μου το καλυτερο ηταν η Lancia S4 γιατι ειχε πολυ καλη τετρακινηση και ενα κινητηρα 515 αλογα τουρμπισια, ηταν πολυ καλη παντου , ιδιαιτερα στην ασφαλτο και θα επερνε σιγουρα το πρωταθλημα κατασκευαστων του 1986 αν ο Toivonen δεν σκοτωνοταν στην Κορσικη οπου και ηταν μαλιστα μπροστα οπως γραφω παντα παρακατω. Ηταν ποιο μπροστα τεχνολογικα απο ολους αλλα ατυχιες και προβληματα νεοτητας της στερησαν την κατακτηση του πρωταθληματος του 1986.Ενα αυτοκινητο με μετρια εμφανιση που ομως ηταν πρωτοτυπη χωρις να προκαλει (βλεπε Audi S1 550 hp).To 205 T16, εξαιρετικο, ταχυτατο, αποτελεσματικο, με 480 αλογα, αλλα S4 δεν ηταν.
          Lancia 037 η ωραιοτερη μακραν, διεγραφε απιστευτες τροχιες αλλα η πισω κινηση και ο κινητηρας με τα 'μολις' 350 αλογα την αδικησαν αν και πηρε πρωταθλημα.

          Για περισσοτερες πληροφοριες κ' φωτογραφιες:lanciamartini.m4driving.sm[/img]

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            krusenstern last edited by

            lancia s4 xalara!

            Spyros

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              pg220 last edited by

              Κατ'αρχας πιστεύω οτι το Τοπικ ίσως επρεπε να είναι στο WRC.
              Όσο για το θέμα.
              Εγώ τότε ήμουν 4 χρονών οπότε δε μπορώ να εκφέρω γνώμη.Πάντως απο βίντεο που έχω δει μου αρέσει το 205.
              Και μια ερώτηση μια και μιλάμε για GrB.
              Αν έτρεχε ένα σημερινό GRA με ένα GRB ποιό θα κέρδιζε;
              Έχουν περάσει βέβαιά πολλά χρόνια αλλά τα GRΒ ήταν τέρατα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                h-toivonen last edited by

                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                lancia s4 xalara!

                Spyros

                Τελικα εχουμε οπαδους!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  petros last edited by

                  O διάβολος της Peugeot (205 Τ16), αναμφίβολα το καλύτερο 'πακέτο' σε Group B...

                  και με 'πολιτικό' ένδυμα:

                  Όσο για το ερώτημα GrB vs WRC, μάλλον τα δεύτερα κερδίζουν (αν και εξαρτάται από τον 'χερά' που θα βρίσκεται πίσω από το τιμόνι).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gatony last edited by

                    P E U G E O T
                    205
                    T 16

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • H
                      haris274 last edited by

                      Απλα Peugeot 205 T16 EVO2.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petros last edited by

                        Δε βάζεις και μία ψηφοφορία να δούμε τι παίζει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mirage last edited by

                          Peugeot 205 T16 και μετά Lancia S4! Όσο για κόντρα group B με WRC η νίκη πάει μάλλον στο δεύτερο λόγω καλύτερης τετρακίνησης μικρότερου lag και καλύτερης οδηγησιμοτητας. Τουλάχιστον αυτό πιστεύουν οδηγοί group Β που έχουν οδηγήσει WRC.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            hunter last edited by

                            ΑΝ ΚΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΥΟ LANCIA,ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΤΟ 205Τ16.ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Peugeot 205 T 16 βασει και αποτελεσματων. Αλλα μου αρεσαν οι 037 και φυσικα Stratos. (Την ξεχασατε; )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                                Peugeot 205 T 16 βασει και αποτελεσματων. Αλλα μου αρεσαν οι 037 και φυσικα Stratos. (Την ξεχασατε; )

                                ΗΤΑΝ Η STRATOS GR.B?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ηταν Gr 4 που ηταν αντιστοιχο με το Gr B.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Αν και το θέμα έπρεπε να είναι στο WRC, ψηφίζω S4 (αν και ταλανίστηκα με την 037...)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      castor last edited by

                                      Φορντ ΡΣ 200 ο πιό μεγάλος αδικημένος του Γκρούπ Β.

                                      Του έδωσα την ψήφο μου σαν ελάχιστη παρηγοριά σε ένα αδικοχαμένο σύνολο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Πιστεύω πως ήταν η Lancia S4, άσχετα αν με όσα έγιναν δεν πρόλαβε να το αποδείξει. Διότι, αν θυμάμαι καλά, κέρδισε στον πρώτο αγώνα που εμφανίστηκε (RAC '85) και, όντας 'Evo 1', συναγωνιζόταν στα ίσα επί 6 μήνες το 205T16 Evo2 που είχε πίσω του 1.5-2 χρόνια αγώνων (από το Μάιο του '84). Είχε σίγουρα τον πιο σοφιστικέ κινητήρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          alex-ssgti last edited by

                                          Peugeot 205 t16

                                          Μιας και το πρώτο αυτοκίνητο που είχαμε στην οικογένεια και το θυμάμαι αν και ήμουν μόλις 2 ετών όταν το πουλήσαμε, ήταν ένα Peugeot 404.Οπότε μόνο το 205 θα μπορούσα να ψηφίσω!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • N
                                            nikoswrc last edited by

                                            Peugeot (205 Τ16)
                                            Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr