Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H Ford αναστέλει την παραγωγή της X-type για 3 εβδομάδες!!!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. H Ford αναστέλει την παραγωγή της X-type για 3 εβδομάδες!!!
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    16
    122
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      To αρθρο (για οσους δεν διαβάζουν αγγλικά) λέει ότι η Φορντ αναστέλνει την παραγωγή της Χ για μεχρι 3 βδομάδες λόγω οικονομικής αβεβαιότητας που εχει επιπτωση στις πωλήσεις και εχουν πολλά αυτοκίνητα απούλητα. Οι εργάτες στο εργοστάσιο παραγωγής θα τεθούν σε διαθεσιμότητα.

      Αυτό είναι και η αρχή του τέλους αυτού του μοντέλου τραβεστί το οποίο ζητάει τα λεφτά ενός BMW ή ενός Audi ενώ δεν είναι τίποτε παραπάνω άπο ένα Μondeo με δερμάτινα καθίσματα.

      Reuters / January 28, 2003

      LONDON -- Ford Motor Co.'s Jaguar UK automobile plant is to suspend production of its X-type model for up to three weeks because global economic and political uncertainty has cut sales, the Guardian newspaper said on Tuesday.

      Jaguar Corporate affairs manager David Crisp told the newspaper the aim was to redress an imbalance between production and stock levels.

      'We are operating in a very competitive market and there is an increasing uncertainty in global markets,' he said. 'The situation with Iraq does not help.'

      Jaguar's Halewood plant in Merseyside, Liverpool, introduced a number of four-day weeks last year, the newspaper said, adding that the February shutdown would affect 2,400 workers.

      Jaguar officials were not immediately available for comment.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        wantone last edited by

        To αρθρο (για οσους δεν διαβάζουν αγγλικά) λέει ότι η Φορντ αναστέλνει την παραγωγή της Χ για μεχρι 3 βδομάδες λόγω οικονομικής αβεβαιότητας που εχει επιπτωση στις πωλήσεις και εχουν πολλά αυτοκίνητα απούλητα. Οι εργάτες στο εργοστάσιο παραγωγής θα τεθούν σε διαθεσιμότητα.

        Αυτό είναι και η αρχή του τέλους αυτού του μοντέλου τραβεστί το οποίο ζητάει τα λεφτά ενός BMW ή ενός Audi ενώ δεν είναι τίποτε παραπάνω άπο ένα Μondeo με δερμάτινα καθίσματα.

        Reuters / January 28, 2003

        LONDON -- Ford Motor Co.'s Jaguar UK automobile plant is to suspend production of its X-type model for up to three weeks because global economic and political uncertainty has cut sales, the Guardian newspaper said on Tuesday.

        Jaguar Corporate affairs manager David Crisp told the newspaper the aim was to redress an imbalance between production and stock levels.

        'We are operating in a very competitive market and there is an increasing uncertainty in global markets,' he said. 'The situation with Iraq does not help.'

        Jaguar's Halewood plant in Merseyside, Liverpool, introduced a number of four-day weeks last year, the newspaper said, adding that the February shutdown would affect 2,400 workers.

        Jaguar officials were not immediately available for comment.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          To αρθρο (για οσους δεν διαβάζουν αγγλικά) λέει ότι η Φορντ αναστέλνει την παραγωγή της Χ για μεχρι 3 βδομάδες λόγω οικονομικής αβεβαιότητας που εχει επιπτωση στις πωλήσεις και εχουν πολλά αυτοκίνητα απούλητα. Οι εργάτες στο εργοστάσιο παραγωγής θα τεθούν σε διαθεσιμότητα.

          Αυτό είναι και η αρχή του τέλους αυτού του μοντέλου τραβεστί το οποίο ζητάει τα λεφτά ενός BMW ή ενός Audi ενώ δεν είναι τίποτε παραπάνω άπο ένα Μondeo με δερμάτινα καθίσματα.

          Reuters / January 28, 2003

          LONDON -- Ford Motor Co.'s Jaguar UK automobile plant is to suspend production of its X-type model for up to three weeks because global economic and political uncertainty has cut sales, the Guardian newspaper said on Tuesday.

          Jaguar Corporate affairs manager David Crisp told the newspaper the aim was to redress an imbalance between production and stock levels.

          'We are operating in a very competitive market and there is an increasing uncertainty in global markets,' he said. 'The situation with Iraq does not help.'

          Jaguar's Halewood plant in Merseyside, Liverpool, introduced a number of four-day weeks last year, the newspaper said, adding that the February shutdown would affect 2,400 workers.

          Jaguar officials were not immediately available for comment.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone last edited by

            Διαβάστε επίσης και αυτό:

            http://www.baileycar.com/FWD_Jag_html.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gavriil1 last edited by

              Ο χρήστης agisd έγραψε:

              Αυτό είναι και η αρχή του τέλους αυτού του μοντέλου τραβεστί το οποίο ζητάει τα λεφτά ενός BMW ή ενός Audi ενώ δεν είναι τίποτε παραπάνω άπο ένα Μondeo με δερμάτινα καθίσματα.

              Ηρεμησε ρε Αγη. Δεν ειναι και τοσο τραγικο το μοντελο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                skullone last edited by

                Ε, έχει και τετρακίνηση!!! Πάντως θα συμφωνήσω απόλυτα στο ότι είναι ένα μοντέλο-τραβεστί (και για να κάνω μια αναφορά στον καταπληκτικό Γιώργο Μαρίνο... 'του δε πλοίου η μπουρού της μιλάει για τη Συγγρού...')

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  makinen last edited by

                  Αυτό είναι ένα καλό δείγμα ότι οι καταναλωτές ανά τον κόσμο δεν 'μασάνε' και καταλαβαίνουν πότε ένα αυτοκίνητο είναι πραγματικά καλό και πότε απλά πουλάει 'μούρη' και prestige με το όνομα...Ο ειδικός τύπος μάλλον κάνει καλά τη δουλειά του.Χαίρομαι γι'αυτό.Η Jaguar πήρε ένα καλό μάθημα και ας ελπίζουμε ότι θα επιστρέψει στην κατηγορία που ξέρει καλύτερα...Όταν θέλει,μπορεί!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    skullone last edited by

                    Εμ, όταν γίνεσαι 100% ΗΠΑμερικανική εταιρεία και κάνεις τέτοιο badge engineering (που η Jaguar δεν τόλμαγε ούτε επί των ημερών της ευτυχώς εκλιπούσης British Leyland να κάνει), αυτά παθαίνεις...

                    C'est la vie.

                    Και επιτέλους, η XJ πότε θα αντικατασταθεί; Αυτό το ρημάδι το πλαίσιο κρατάει από τα τέλη της δεκαετίας του '60. Νισάφι πια!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wantone last edited by

                      Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                      Αυτό είναι και η αρχή του τέλους αυτού του μοντέλου τραβεστί το οποίο ζητάει τα λεφτά ενός BMW ή ενός Audi ενώ δεν είναι τίποτε παραπάνω άπο ένα Μondeo με δερμάτινα καθίσματα.

                      Ηρεμησε ρε Αγη. Δεν ειναι και τοσο τραγικο το μοντελο.

                      Prospa8w na askisw piesi sthn Ford na katebasei tin timi kata 10k CAD wste na a3izei na to kaneis lease (gia agora oute koybenta). Profanws kai einai a3iologo aytokinito alla se kammia periptwsi sto epipedo miaw 3aras.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        Ο χρήστης skullone έγραψε:

                        Και επιτέλους, η XJ πότε θα αντικατασταθεί; Αυτό το ρημάδι το πλαίσιο κρατάει από τα τέλη της δεκαετίας του '60. Νισάφι πια!

                        Eidh exei bgei kainourio montello, alouminenio, poly elafrytero apo ton antagwnismo.

                        To twrino modelo einai apo to 85 peripoy.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          skullone last edited by

                          Το τωρινό μοντέλο Άγη είναι ένα facelift πάνω στο μοντέλο του '85, το οποίο είναι ένα facelift πάνω στην XJ Series III, βασισμένο σε ένα πρωτότυπο που παρουσίασε η Jag με τον Pininfarina, αν θυμάμαι καλά κάποτε. Η Series III βέβαια ήταν μια βελτιωμένη έκδοση της Series II, στην οποία νομίζω είχαν καταργηθεί πλέον οι εκδόσεις με το κοντό μεταξόνιο και διέφερε κυρίως στους προφυλακτήρες και στη μάσκα από τη Series I.

                          Άρα... Ένα πλαίσιο ΠΟΛΛΩΝ δεκαετιών. Στη Series V (τη σημερινή) ο κινητήρας XK που σχεδίασε ο Weslake (και η 12κύλινδρη παραλλαγή του) καταργήθηκε χάριν των V8.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gavriil1 last edited by

                            Χειροτερευουν τα πραγματα. Τωρα λενε να κλεισουν το ενα απο τα 3 εργοστασια.


                            Jaguar weighs plant needs, considers closing one of its factories

                            By BRADFORD WERNLE | Automotive News Europe

                            Jaguar will consider closing one of its three factories - and the most logical candidate is Browns Lane, England, the company's oldest plant and traditional home.

                            Jaguar produced about 130,000 cars in its three plants last year. That number is fewer than rivals BMW and Mercedes-Benz produce in any one of their largest German plants. Saab, comparably sized to Jaguar, produces virtually all its two models in one Swedish plant, Trollhattan.

                            'We can't use three plants to build 20 percent of what BMW makes in three plants,' said a Jaguar source, who said the capacity issue will be debated - probably this year.

                            In Detroit last week, Ford President Nick Scheele predicted Jaguar will be profitable in 2003 after losing nearly $500 million [e480 million] in 2002. Jaguar doesn't plan to be as big as its German rivals, but if the company is to earn the kind of margins they make and if it is to kick in its expected share of Premier Automotive Group's contribution to Ford Motor Co. profits, Jaguar must trim costs.

                            Jaguar had a difficult time in 2002 as sales of the X-type faltered and the start of production of the new XJ was delayed. Further challenges lie ahead. The English luxury brand is merging its operations with Land Rover, another of Ford's Premier brands. The move will have benefits in the long term, but could be a short-term distraction. With its new XJ, Jaguar has bet that a new and still unproven aluminum body shop operation will turn it into an industry leader. And Jaguar has seen lots of management turnover.

                            'We've been going through some growing pains,' said Jaguar spokeswoman Kay Frances. 'Obviously that's something we view as temporary. We have a good strong strategy for the future. Part of that includes getting best value out of resources we've got and reviewing our operations periodically. We're working very hard to achieve that out of all three plants we have.'

                            Closing a plant could be a sensible move, said David Cole, director of the Center for Automotive Research in Ann Arbor, Michigan, USA.

                            'There's a new manufacturing paradigm that's emerging is one step beyond lean -- to build different products on the same line, to be able to mix,' he said. '[Using flexible systems] they could conceivably even consolidate to one facility. That's one way you can take an awful lot of costs out in a hurry.'

                            Jaguar's current overcapacity is a direct result of politics and its own ambitious growth plans. Around the beginning of 1998, Ford, led by Jac Nasser, made the decision to convert Ford's Escort plant in Halewood, England, into a Jaguar factory to make what was then called the 'baby Jaguar,' now the X-type.

                            The decision saved Nasser from having to close Halewood. But, coupled with the beginning of production of the S-type at Castle Bromwich, Jaguar had suddenly gone from one to three factories.

                            Browns Lane assembles Jaguar's traditional flagship cars, the XJ and XK. But it has no stamping or body shop. Halewood does pressings for the S- and X-type, and the body shops for the XJ, XK and S-type are all at Castle Bromwich.

                            The aluminum bodies for the new XJ are stamped and riveted at Castle Bromwich and trucked to Browns Lane. Jaguar's plans to use aluminum in more future models could complicate the issue of consolidating manufacturing operations. It is better not to mix aluminum and steel, particularly in a body shop, said Richard Schultz, aluminum operations manager for Ducker Research, a Detroit industrial market research firm.

                            Jaguar has excess capacity. Halewood was geared for about 150,000 Escorts a year when it was a Ford plant. Making the more complex Jaguars takes longer, so capacity is estimated at about 120,000, said Nigel Griffiths, analyst for DRI Automotive in London.

                            In 2002, X-type production slowed to about 69,000 units.

                            Castle Bromwich peaked at 53,521 S-types in 2000 and has capacity of about 80,000, Griffiths said. Browns Lane has capacity of about 50,000, he added.

                            Many Jaguar operations are being merged with those of Land Rover, but manufacturing is likely to remain separate. Land Rover produces all four of its models at Solihull, England.

                            Closing a plant is difficult, and political and labor considerations weigh heavily. Scheele and David Thursfield, Ford's head of international operations, know this well. They orchestrated the closing of Ford's Dagenham car assembly plant in 2001. The plant is now a diesel engine center.

                            Both Scheele and Thursfield are British and Ford career lifers, but they are not sentimental. They know how urgently Ford and its various brands need to cut costs to remain competitive.

                            'We're in a very fluid period for this industry,' said Cole. 'They have to figure out how to make money with what they're doing.'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gavriil1 last edited by

                              Ο χρήστης agisd έγραψε:

                              Και επιτέλους, η XJ πότε θα αντικατασταθεί; Αυτό το ρημάδι το πλαίσιο κρατάει από τα τέλη της δεκαετίας του '60. Νισάφι πια!

                              Eidh exei bgei kainourio montello, alouminenio, poly elafrytero apo ton antagwnismo.

                              To twrino modelo einai apo to 85 peripoy.

                              Η καινουργια γενια XJ (2004)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gavriil1 last edited by

                                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                Εμ, όταν γίνεσαι 100% ΗΠΑμερικανική εταιρεία και κάνεις τέτοιο badge engineering (που η Jaguar δεν τόλμαγε ούτε επί των ημερών της ευτυχώς εκλιπούσης British Leyland να κάνει), αυτά παθαίνεις...

                                C'est la vie.

                                Διοτι οταν την ειχαν οι Αγγλοι πλουτισαν. Οταν την ειχαν οι Ελληνες να εβλεπες κερδος. Ολες τις κομπλεξικες μ@λ@κ&(& απο σενα θα τις ακουσει το φορουμ

                                By the way, τελικα η Τζαγκουαρ ειναι 100% ΗΠΑμερικανικη εταιρια τωρα? Μπαινει κακο αρθρο, ΗΠΑμερικανικη ειναι, λεγοντα καλα λογια, Αγγλικη ειναι. Γινε και λιγο ασταθεις, πολυ σταθερος στις αποψεις σου εισαι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  titsataki last edited by

                                  Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                                  Εμ, όταν γίνεσαι 100% ΗΠΑμερικανική εταιρεία και κάνεις τέτοιο badge engineering (που η Jaguar δεν τόλμαγε ούτε επί των ημερών της ευτυχώς εκλιπούσης British Leyland να κάνει), αυτά παθαίνεις...

                                  C'est la vie.

                                  Διοτι οταν την ειχαν οι Αγγλοι πλουτισαν. Οταν την ειχαν οι Ελληνες να εβλεπες κερδος. Ολες τις κομπλεξικες μ@λ@κ&(& απο σενα θα τις ακουσει το φορουμ

                                  By the way, τελικα η Τζαγκουαρ ειναι 100% ΗΠΑμερικανικη εταιρια τωρα? Μπαινει κακο αρθρο, ΗΠΑμερικανικη ειναι, λεγοντα καλα λογια, Αγγλικη ειναι. Γινε και λιγο ασταθεις, πολυ σταθερος στις αποψεις σου εισαι.

                                  Ωχ μιλαμε για χοντρο πεσιμο... κατσε να πιασω κερκιδα. θα πεσουν παλι μπινελικια.

                                  Ν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kouk last edited by

                                    Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                                    Εμ, όταν γίνεσαι 100% ΗΠΑμερικανική εταιρεία και κάνεις τέτοιο badge engineering (που η Jaguar δεν τόλμαγε ούτε επί των ημερών της ευτυχώς εκλιπούσης British Leyland να κάνει), αυτά παθαίνεις...

                                    C'est la vie.

                                    Διοτι οταν την ειχαν οι Αγγλοι πλουτισαν. Οταν την ειχαν οι Ελληνες να εβλεπες κερδος. Ολες τις κομπλεξικες μ@λ@κ&(& απο σενα θα τις ακουσει το φορουμ

                                    By the way, τελικα η Τζαγκουαρ ειναι 100% ΗΠΑμερικανικη εταιρια τωρα? Μπαινει κακο αρθρο, ΗΠΑμερικανικη ειναι, λεγοντα καλα λογια, Αγγλικη ειναι. Γινε και λιγο ασταθεις, πολυ σταθερος στις αποψεις σου εισαι.

                                    Ωχ μιλαμε για χοντρο πεσιμο... κατσε να πιασω κερκιδα. θα πεσουν παλι μπινελικια.

                                    Ν.

                                    Νικο κι εγω κερκίδα είμαι!! ..αλλα αυτή την φορά νομίζω οτι θα πέσουν κλειδώματα αν αρχίσουμε πάλι τα ίδια!!! Συμφωνείς?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Άντε πάλι...

                                      Θα περιοριστώ να αναφέρω, για την ιστορία, ότι όντως η ποιότητα εργασίας επί British Leyland ήταν συνήθως επιεικώς απαράδεκτη. Αντισκωριακή προστασία 'για τα μάτια του κόσμου' (μια πάνλεπτη επίστρωση), κακής ποιότητας ηλεκτρικά της Lucas (αυτά τα ρημάδια τα συστήματα ψεκασμού...), πάμφθηνα αμορτισέρ και τακάκια με διάρκεια ζωής μικρότερη κι από αυτήν που έχει η ώριμη μορφή του εντόμου που λέγεται 'εφήμερο' (2-3 μέρες), τα οποία τα πουλάγανε ως ανταλλακτικά σε τιμές 200-300 φορές παραπάνω από τη χονδρική (ιδίως αυτά των E-Type), ανύπαρκτη έρευνα και εξέλιξη (βλέπεις, οι ιθύνοντες νόες της British Leyland είχαν άλλες χρήσεις για τα κονδύλια) και πάει λέγοντας.

                                      Στα υπόλοιπα (τα προσβλητικά) δεν απαντώ, γιατί τα troll δεν τα ταΐζω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr