-
Σας μεταφέρω επί λέξει και κατόπιν μεταφρασμένο στα Ελληνικά το σχόλιο του Βρετανικού περιοδικού Classic & Sports Car, τεύχος Ιανουαρίου 2003, σελίδα 138, σχετικά με την πρόσφατη Maybach...
Ο τίτλος του άρθρου, το οποίο αναφέρεται σε αποτυχημένες αναβιώσεις χαμένων πλέον ονομάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι 'Missing the marque?' (λογοπαίγνιο με τη φράση 'miss the mark', που σημαίνει 'αστοχώ')
MAYBACH Just what the world needs; a bigged-up £250,000 Daewoo Leganza knock-off. With its preternaturally long snout in a different time zone to its fat, Teutonic butt, bosses of parent Mercedes have dubbed it 'The absolute elite in German automotive manufacturing.' Sounds more like a threat than a statement. Maybach disappeared 60 years ago, but the new one's much better, we're told, because you get a 550 bhp 5.5-litre V12, a glass roof, a DVD player and a couple of tellies. No self-respecting dictator should be without one.
Anorak fact The tiny options list includes solid silver gobles and 'a fluffy travel rug'.
Μετάφραση στα Ελληνικά...
MAYBACH Ό,τι χρειαζόταν ο κόσμος: Ένα παραφουσκωμένο αντίγραφο του Daewoo Leganza τιμολογημένο στις £250,000. Με την αφύσικα μακριά μούρη του να βρίσκεται σε διαφορετική χρονική ζώνη από το χοντρό, Τευτονικό του κώλο, τα αφεντικά της μαμάς εταιρείας Mercedes το ονόμασαν 'Η απόλυτη ελίτ της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.' Ακούγεται περισσότερο σαν απειλή παρά σα δήλωση. Η Maybach εξαφανίστηκε 60 χρόνια πριν, αλλά το καινούργιο είναι, όπως μας λένε, πολύ καλύτερο, γιατί παίρνετε έναν 5.5-λιτρο V12 κινητήρα με 550 άλογα, γυάλινη οροφή, DVD και μερικά χαζοκούτια (τηλεοράσεις). Κανένας δικτάτορας που σέβεται τον εαυτό του δε θα έπρεπε να μην έχει ένα τέτοιο.
Λεπτομέρεια για κουτσομπόληδες Η πολύ μικρή λίστα του έξτρα εξοπλισμού περιλαμβάνει κυπελλάκια από μασίφ ασήμι και 'μια χνουδωτή ταξιδιωτική κουβέρτα'.
Γενικά δεν πολυλαμβάνω υπόψη μου τα γραφόμενα του Βρετανικού Τύπου, ιδίως του αυτοκινητιστικού. Στην περίπτωση αυτή όμως, έχουμε να κάνουμε με ένα έντυπο που δεν έχει συγκεκριμένο συμφέρον να προωθήσει κάποια μοντέλα - τα κλασικά αυτοκίνητα, βλέπετε, έχουν ήδη καταργηθεί εδώ και καιρό. Συνεπώς, τα περιοδικά αυτού του χώρου είναι συνήθως πιο αντικειμενικά από αυτά που ασχολούνται με τρέχοντα μοντέλα.
Στην περίπτωση του νέου Maybach πάντως συμφωνώ απολύτως. Μοιάζει υπερβολικά με Κορεατική κατασκευή, οι διαστάσεις και ο χαρακτήρας του αρμόζουν πιο πολύ στο όχημα επίδειξης ενός νταβατζή ή εμπόρου ναρκωτικών παρά σε μια γνήσια λιμουζίνα κύρους, ενώ ως αυτοκίνητο είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου. Μεσούσης της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, με την απειλή μιας σωρείας πολέμων σ'όλον τον κόσμο, και με τόσο μεγάλο μέρος του πληθυσμού της γης να λιμοκτονεί, η σκέψη και μόνο της αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου αποτελεί στην καλύτερη περίπτωση υπερβολή, στη χειρότερη έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.
-
Σας μεταφέρω επί λέξει και κατόπιν μεταφρασμένο στα Ελληνικά το σχόλιο του Βρετανικού περιοδικού Classic & Sports Car, τεύχος Ιανουαρίου 2003, σελίδα 138, σχετικά με την πρόσφατη Maybach...
Ο τίτλος του άρθρου, το οποίο αναφέρεται σε αποτυχημένες αναβιώσεις χαμένων πλέον ονομάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι 'Missing the marque?' (λογοπαίγνιο με τη φράση 'miss the mark', που σημαίνει 'αστοχώ')
MAYBACH Just what the world needs; a bigged-up £250,000 Daewoo Leganza knock-off. With its preternaturally long snout in a different time zone to its fat, Teutonic butt, bosses of parent Mercedes have dubbed it 'The absolute elite in German automotive manufacturing.' Sounds more like a threat than a statement. Maybach disappeared 60 years ago, but the new one's much better, we're told, because you get a 550 bhp 5.5-litre V12, a glass roof, a DVD player and a couple of tellies. No self-respecting dictator should be without one.
Anorak fact The tiny options list includes solid silver gobles and 'a fluffy travel rug'.
Μετάφραση στα Ελληνικά...
MAYBACH Ό,τι χρειαζόταν ο κόσμος: Ένα παραφουσκωμένο αντίγραφο του Daewoo Leganza τιμολογημένο στις £250,000. Με την αφύσικα μακριά μούρη του να βρίσκεται σε διαφορετική χρονική ζώνη από το χοντρό, Τευτονικό του κώλο, τα αφεντικά της μαμάς εταιρείας Mercedes το ονόμασαν 'Η απόλυτη ελίτ της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.' Ακούγεται περισσότερο σαν απειλή παρά σα δήλωση. Η Maybach εξαφανίστηκε 60 χρόνια πριν, αλλά το καινούργιο είναι, όπως μας λένε, πολύ καλύτερο, γιατί παίρνετε έναν 5.5-λιτρο V12 κινητήρα με 550 άλογα, γυάλινη οροφή, DVD και μερικά χαζοκούτια (τηλεοράσεις). Κανένας δικτάτορας που σέβεται τον εαυτό του δε θα έπρεπε να μην έχει ένα τέτοιο.
Λεπτομέρεια για κουτσομπόληδες Η πολύ μικρή λίστα του έξτρα εξοπλισμού περιλαμβάνει κυπελλάκια από μασίφ ασήμι και 'μια χνουδωτή ταξιδιωτική κουβέρτα'.
Γενικά δεν πολυλαμβάνω υπόψη μου τα γραφόμενα του Βρετανικού Τύπου, ιδίως του αυτοκινητιστικού. Στην περίπτωση αυτή όμως, έχουμε να κάνουμε με ένα έντυπο που δεν έχει συγκεκριμένο συμφέρον να προωθήσει κάποια μοντέλα - τα κλασικά αυτοκίνητα, βλέπετε, έχουν ήδη καταργηθεί εδώ και καιρό. Συνεπώς, τα περιοδικά αυτού του χώρου είναι συνήθως πιο αντικειμενικά από αυτά που ασχολούνται με τρέχοντα μοντέλα.
Στην περίπτωση του νέου Maybach πάντως συμφωνώ απολύτως. Μοιάζει υπερβολικά με Κορεατική κατασκευή, οι διαστάσεις και ο χαρακτήρας του αρμόζουν πιο πολύ στο όχημα επίδειξης ενός νταβατζή ή εμπόρου ναρκωτικών παρά σε μια γνήσια λιμουζίνα κύρους, ενώ ως αυτοκίνητο είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου. Μεσούσης της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, με την απειλή μιας σωρείας πολέμων σ'όλον τον κόσμο, και με τόσο μεγάλο μέρος του πληθυσμού της γης να λιμοκτονεί, η σκέψη και μόνο της αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου αποτελεί στην καλύτερη περίπτωση υπερβολή, στη χειρότερη έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.
-
Σας μεταφέρω επί λέξει και κατόπιν μεταφρασμένο στα Ελληνικά το σχόλιο του Βρετανικού περιοδικού Classic & Sports Car, τεύχος Ιανουαρίου 2003, σελίδα 138, σχετικά με την πρόσφατη Maybach...
Ο τίτλος του άρθρου, το οποίο αναφέρεται σε αποτυχημένες αναβιώσεις χαμένων πλέον ονομάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι 'Missing the marque?' (λογοπαίγνιο με τη φράση 'miss the mark', που σημαίνει 'αστοχώ')
MAYBACH Just what the world needs; a bigged-up £250,000 Daewoo Leganza knock-off. With its preternaturally long snout in a different time zone to its fat, Teutonic butt, bosses of parent Mercedes have dubbed it 'The absolute elite in German automotive manufacturing.' Sounds more like a threat than a statement. Maybach disappeared 60 years ago, but the new one's much better, we're told, because you get a 550 bhp 5.5-litre V12, a glass roof, a DVD player and a couple of tellies. No self-respecting dictator should be without one.
Anorak fact The tiny options list includes solid silver gobles and 'a fluffy travel rug'.
Μετάφραση στα Ελληνικά...
MAYBACH Ό,τι χρειαζόταν ο κόσμος: Ένα παραφουσκωμένο αντίγραφο του Daewoo Leganza τιμολογημένο στις £250,000. Με την αφύσικα μακριά μούρη του να βρίσκεται σε διαφορετική χρονική ζώνη από το χοντρό, Τευτονικό του κώλο, τα αφεντικά της μαμάς εταιρείας Mercedes το ονόμασαν 'Η απόλυτη ελίτ της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.' Ακούγεται περισσότερο σαν απειλή παρά σα δήλωση. Η Maybach εξαφανίστηκε 60 χρόνια πριν, αλλά το καινούργιο είναι, όπως μας λένε, πολύ καλύτερο, γιατί παίρνετε έναν 5.5-λιτρο V12 κινητήρα με 550 άλογα, γυάλινη οροφή, DVD και μερικά χαζοκούτια (τηλεοράσεις). Κανένας δικτάτορας που σέβεται τον εαυτό του δε θα έπρεπε να μην έχει ένα τέτοιο.
Λεπτομέρεια για κουτσομπόληδες Η πολύ μικρή λίστα του έξτρα εξοπλισμού περιλαμβάνει κυπελλάκια από μασίφ ασήμι και 'μια χνουδωτή ταξιδιωτική κουβέρτα'.
Γενικά δεν πολυλαμβάνω υπόψη μου τα γραφόμενα του Βρετανικού Τύπου, ιδίως του αυτοκινητιστικού. Στην περίπτωση αυτή όμως, έχουμε να κάνουμε με ένα έντυπο που δεν έχει συγκεκριμένο συμφέρον να προωθήσει κάποια μοντέλα - τα κλασικά αυτοκίνητα, βλέπετε, έχουν ήδη καταργηθεί εδώ και καιρό. Συνεπώς, τα περιοδικά αυτού του χώρου είναι συνήθως πιο αντικειμενικά από αυτά που ασχολούνται με τρέχοντα μοντέλα.
Στην περίπτωση του νέου Maybach πάντως συμφωνώ απολύτως. Μοιάζει υπερβολικά με Κορεατική κατασκευή, οι διαστάσεις και ο χαρακτήρας του αρμόζουν πιο πολύ στο όχημα επίδειξης ενός νταβατζή ή εμπόρου ναρκωτικών παρά σε μια γνήσια λιμουζίνα κύρους, ενώ ως αυτοκίνητο είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου. Μεσούσης της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, με την απειλή μιας σωρείας πολέμων σ'όλον τον κόσμο, και με τόσο μεγάλο μέρος του πληθυσμού της γης να λιμοκτονεί, η σκέψη και μόνο της αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου αποτελεί στην καλύτερη περίπτωση υπερβολή, στη χειρότερη έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.
-
Τι να κλ..... μωρέ μπροστά στη νέα Rolls-Royce? Πάντως μπροστά μοιάζει πραγματικά με Leganza...
-
Τη νέα ποια;!;!;!; Άσε... Για τον π... είναι κι αυτή, όπως και οι περισσότερες Rolls-Royce... Αναχρονιστικά, βαριά, αναποτελεσματικά, ανόητα εκτρώματα για ηλίθιους που έτυχε να έχουν ένα σωρό λεφτά είτε από μεγάλες (αλλά γκλαμουράτες) αρπαχτές είτε λόγω καταγωγής από 'ευγενείς' κηφήνες (να δεις πώς τους λένε... Α ναι! ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ θαρρώ τους λένε).
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τη νέα ποια;!;!;!; Άσε... Για τον π... είναι κι αυτή, όπως και οι περισσότερες Rolls-Royce... Αναχρονιστικά, βαριά, αναποτελεσματικά, ανόητα εκτρώματα για ηλίθιους που έτυχε να έχουν ένα σωρό λεφτά είτε από μεγάλες (αλλά γκλαμουράτες) αρπαχτές είτε λόγω καταγωγής από 'ευγενείς' κηφήνες (να δεις πώς τους λένε... Α ναι! ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ θαρρώ τους λένε).Εγώ ξέρεις τι είδους αυτοκίνητα προτιμώ...δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνομαι. Συμφωνώ ότι τα αυτοκίνητα αυτά ουσιαστικά δεν έχουν λόγο ύπαρξης, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι η Rolls-Royce αποπνέει μια κουλτούρα αυτοκινητιστική, έχει πίσω της μια ιστορία ολόκληρη. Θα μου πείς οτι και η Maybach έχει ιστορία. Ναι, αν και όχι τόσο μεγάλη θα πρόσθετα, παρόλα αυτά η Mercedes δεν έκανε τίποτα άλλο απο τα να εκμεταλλευτεί στην κυριολεξία αυτό το όνομα για να αποπνεύσει κύρος σε ακόμη μία Mερσεντέ (μακριά απο μένα...). Το σχόλιό μου επισφραγίζεται από το εξής: H Rolls-Royce αποπνέει8 αυτοκινητιστική κουλτούρα, ενώ η Maybach αποπνέει κύρος... Τι προτιμάς από τα δύο, ακόμη και αν 'σιχαίνεσαι' τη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων...?
-
H Rolls-Royce παραιτήθηκε του δικαιώματος να ισχυρίζεται ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με την αυτοκινητιστική κουλτούρα εδώ και 50 χρόνια, καθηλώνοντας τη γκάμα της σε προκατακλυσμιαίες τεχνολογικές λύσεις.
Τώρα, στο τι θα προτιμούσα...
ΤΙΠΟΤΑ από τα δύο.
Ένα Renault Clio 1.6... Ή, αν πρέπει ντε και καλά να επιλέξω κάτι πολυτελές, τότε με βλέπω να στρέφομαι σε μια Facel-Vega της δεκαετίας του '60. Ή σε μια Lancia Thesis, κι ας μην είναι τόσο ενδιαφέρουσα οδηγικά όσο θα άρμοζε σε μια Lancia.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
H Rolls-Royce παραιτήθηκε του δικαιώματος να ισχυρίζεται ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με την αυτοκινητιστική κουλτούρα εδώ και 50 χρόνια, καθηλώνοντας τη γκάμα της σε προκατακλυσμιαίες τεχνολογικές λύσεις.Αυτοκινητιστική κουλτούρα = Τεχνολογία αιχμής?
-
Αυτοκινητιστική κουλτούρα είναι ένας συνδυασμός τεχνολογίας, προσέγγισης ως προς το τι πρέπει να είναι και να κάνει ένα αυτοκίνητο κλπ.
-
Βρε παιδιά κάποιοι έχουν και θέλουν να δώσουν αυτά τα χρήματα.
Βγαίνουν από το δίλλημα λοιπόν. -
Να σου πω εγώ τι θα'παιρνα αν είχα τόσα λεφτά...
- Μία Ferrari 412
- Μία Aston Martin V8 Vantage του '89
- Μία Lancia Thesis (που από σχεδίαση δεν παίζεται)
- Μία Lotus Esprit Turbo hc του '86-'87
- Με τα ρέστα, ένα σωρό Renault Clio Sport, Lancia Deltona και μερικά Peugeot 306 Race.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Να σου πω εγώ τι θα'παιρνα αν είχα τόσα λεφτά...- Μία Ferrari 412
- Μία Aston Martin V8 Vantage του '89
- Μία Lancia Thesis (που από σχεδίαση δεν παίζεται)
- Μία Lotus Esprit Turbo hc του '86-'87
- Με τα ρέστα, ένα σωρό Renault Clio Sport, Lancia Deltona και μερικά Peugeot 306 Race.
Προφανώς όταν έχεις τόσα λεφτά θες και ένα αυτοκίνητο λιμουζίνα να σε πηγαίνει ο οδηγός στα meeting και τα gala.
-
Ναι, γι'αυτό και χρειάζεσαι κάτι διαφορετικό, με προσωπικότητα. Το Mayμπλιαχ είναι σαν παραφουσκωμένο Daewoo Leganza. Ποιος θα γυρίσει να το κοιτάξει, όταν γύρω γίνεται χαμός από Rolls-Royce, Merc, Jag, Daimler, BMW κλπ; Οπότε, παίρνεις μια Thesis και τους κουφαίνεις όλους, κάνοντάς τους να απορούν και να θαυμάζουν τις γραμμές της.
Θες ένα πιο 'σίγουρο χαρτί'; Πας με τη Vantage. Όλοι οι λεφτάδες ξέρουν τι εστί Aston Martin. Και δε θα νομίσουν ότι δεν έχεις λεφτά για σωφέρ, αλλά ότι προτιμάς να οδηγείς εσύ ο ίδιος.
-
Τέρμα η Μέιμπαχ από το 2013. Έχει και η κρίση τη θετική της πλευρά.
-
-
Βαριόμουνα ν' ανοίξω νέο νήμα, είδα και τα ποστ-κλαυσίγελως που προηγούνται, και έδεσε.
-
Ουάου! Σε λίγο θα έχουμε ξεθαψίματα δεκαετίας στο φόρουμ
Στεναχωρήθηκα για τη μέιμπαχ. Πάντα μου άρεσαν τα αουτσάιντερ και αυτό ήταν το απόλυτο αουσάιντερ...
-
Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπία της Mercedes στο Düsseldorf. Είχε μία Maybach έξω κ μία μέσα, Jahresauto.... Απρίλιος 2011, 6.000χλμ. Κόστος αρχικής αξίας 470.000€, την έδιναν 350.000€ Σε 11 μήνες πτώση αξίας 120.000€...
Αναμενόμενο φυσικά... -
Τζαμπα πραγμα αμα βγαλεις ολα τα μηδενικα την αγοραζα ανετα . Καημο εχω να δω μια Maybach
-
Εγώ ακριβώς αυτό απεύχομαι, να πέσω μια μέρα μπροστά σε μία.
Maybach... Σχόλιο του Classic & Sports Car (01/2003)