Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Maybach... Σχόλιο του Classic & Sports Car (01/2003)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Maybach... Σχόλιο του Classic & Sports Car (01/2003)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    9
    22
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Σας μεταφέρω επί λέξει και κατόπιν μεταφρασμένο στα Ελληνικά το σχόλιο του Βρετανικού περιοδικού Classic & Sports Car, τεύχος Ιανουαρίου 2003, σελίδα 138, σχετικά με την πρόσφατη Maybach...

      Ο τίτλος του άρθρου, το οποίο αναφέρεται σε αποτυχημένες αναβιώσεις χαμένων πλέον ονομάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι 'Missing the marque?' (λογοπαίγνιο με τη φράση 'miss the mark', που σημαίνει 'αστοχώ')

      MAYBACH Just what the world needs; a bigged-up £250,000 Daewoo Leganza knock-off. With its preternaturally long snout in a different time zone to its fat, Teutonic butt, bosses of parent Mercedes have dubbed it 'The absolute elite in German automotive manufacturing.' Sounds more like a threat than a statement. Maybach disappeared 60 years ago, but the new one's much better, we're told, because you get a 550 bhp 5.5-litre V12, a glass roof, a DVD player and a couple of tellies. No self-respecting dictator should be without one.

      Anorak fact The tiny options list includes solid silver gobles and 'a fluffy travel rug'.

      Μετάφραση στα Ελληνικά...

      MAYBACH Ό,τι χρειαζόταν ο κόσμος: Ένα παραφουσκωμένο αντίγραφο του Daewoo Leganza τιμολογημένο στις £250,000. Με την αφύσικα μακριά μούρη του να βρίσκεται σε διαφορετική χρονική ζώνη από το χοντρό, Τευτονικό του κώλο, τα αφεντικά της μαμάς εταιρείας Mercedes το ονόμασαν 'Η απόλυτη ελίτ της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.' Ακούγεται περισσότερο σαν απειλή παρά σα δήλωση. Η Maybach εξαφανίστηκε 60 χρόνια πριν, αλλά το καινούργιο είναι, όπως μας λένε, πολύ καλύτερο, γιατί παίρνετε έναν 5.5-λιτρο V12 κινητήρα με 550 άλογα, γυάλινη οροφή, DVD και μερικά χαζοκούτια (τηλεοράσεις). Κανένας δικτάτορας που σέβεται τον εαυτό του δε θα έπρεπε να μην έχει ένα τέτοιο.

      Λεπτομέρεια για κουτσομπόληδες Η πολύ μικρή λίστα του έξτρα εξοπλισμού περιλαμβάνει κυπελλάκια από μασίφ ασήμι και 'μια χνουδωτή ταξιδιωτική κουβέρτα'.

      Γενικά δεν πολυλαμβάνω υπόψη μου τα γραφόμενα του Βρετανικού Τύπου, ιδίως του αυτοκινητιστικού. Στην περίπτωση αυτή όμως, έχουμε να κάνουμε με ένα έντυπο που δεν έχει συγκεκριμένο συμφέρον να προωθήσει κάποια μοντέλα - τα κλασικά αυτοκίνητα, βλέπετε, έχουν ήδη καταργηθεί εδώ και καιρό. Συνεπώς, τα περιοδικά αυτού του χώρου είναι συνήθως πιο αντικειμενικά από αυτά που ασχολούνται με τρέχοντα μοντέλα.

      Στην περίπτωση του νέου Maybach πάντως συμφωνώ απολύτως. Μοιάζει υπερβολικά με Κορεατική κατασκευή, οι διαστάσεις και ο χαρακτήρας του αρμόζουν πιο πολύ στο όχημα επίδειξης ενός νταβατζή ή εμπόρου ναρκωτικών παρά σε μια γνήσια λιμουζίνα κύρους, ενώ ως αυτοκίνητο είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου. Μεσούσης της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, με την απειλή μιας σωρείας πολέμων σ'όλον τον κόσμο, και με τόσο μεγάλο μέρος του πληθυσμού της γης να λιμοκτονεί, η σκέψη και μόνο της αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου αποτελεί στην καλύτερη περίπτωση υπερβολή, στη χειρότερη έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Σας μεταφέρω επί λέξει και κατόπιν μεταφρασμένο στα Ελληνικά το σχόλιο του Βρετανικού περιοδικού Classic & Sports Car, τεύχος Ιανουαρίου 2003, σελίδα 138, σχετικά με την πρόσφατη Maybach...

        Ο τίτλος του άρθρου, το οποίο αναφέρεται σε αποτυχημένες αναβιώσεις χαμένων πλέον ονομάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι 'Missing the marque?' (λογοπαίγνιο με τη φράση 'miss the mark', που σημαίνει 'αστοχώ')

        MAYBACH Just what the world needs; a bigged-up £250,000 Daewoo Leganza knock-off. With its preternaturally long snout in a different time zone to its fat, Teutonic butt, bosses of parent Mercedes have dubbed it 'The absolute elite in German automotive manufacturing.' Sounds more like a threat than a statement. Maybach disappeared 60 years ago, but the new one's much better, we're told, because you get a 550 bhp 5.5-litre V12, a glass roof, a DVD player and a couple of tellies. No self-respecting dictator should be without one.

        Anorak fact The tiny options list includes solid silver gobles and 'a fluffy travel rug'.

        Μετάφραση στα Ελληνικά...

        MAYBACH Ό,τι χρειαζόταν ο κόσμος: Ένα παραφουσκωμένο αντίγραφο του Daewoo Leganza τιμολογημένο στις £250,000. Με την αφύσικα μακριά μούρη του να βρίσκεται σε διαφορετική χρονική ζώνη από το χοντρό, Τευτονικό του κώλο, τα αφεντικά της μαμάς εταιρείας Mercedes το ονόμασαν 'Η απόλυτη ελίτ της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.' Ακούγεται περισσότερο σαν απειλή παρά σα δήλωση. Η Maybach εξαφανίστηκε 60 χρόνια πριν, αλλά το καινούργιο είναι, όπως μας λένε, πολύ καλύτερο, γιατί παίρνετε έναν 5.5-λιτρο V12 κινητήρα με 550 άλογα, γυάλινη οροφή, DVD και μερικά χαζοκούτια (τηλεοράσεις). Κανένας δικτάτορας που σέβεται τον εαυτό του δε θα έπρεπε να μην έχει ένα τέτοιο.

        Λεπτομέρεια για κουτσομπόληδες Η πολύ μικρή λίστα του έξτρα εξοπλισμού περιλαμβάνει κυπελλάκια από μασίφ ασήμι και 'μια χνουδωτή ταξιδιωτική κουβέρτα'.

        Γενικά δεν πολυλαμβάνω υπόψη μου τα γραφόμενα του Βρετανικού Τύπου, ιδίως του αυτοκινητιστικού. Στην περίπτωση αυτή όμως, έχουμε να κάνουμε με ένα έντυπο που δεν έχει συγκεκριμένο συμφέρον να προωθήσει κάποια μοντέλα - τα κλασικά αυτοκίνητα, βλέπετε, έχουν ήδη καταργηθεί εδώ και καιρό. Συνεπώς, τα περιοδικά αυτού του χώρου είναι συνήθως πιο αντικειμενικά από αυτά που ασχολούνται με τρέχοντα μοντέλα.

        Στην περίπτωση του νέου Maybach πάντως συμφωνώ απολύτως. Μοιάζει υπερβολικά με Κορεατική κατασκευή, οι διαστάσεις και ο χαρακτήρας του αρμόζουν πιο πολύ στο όχημα επίδειξης ενός νταβατζή ή εμπόρου ναρκωτικών παρά σε μια γνήσια λιμουζίνα κύρους, ενώ ως αυτοκίνητο είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου. Μεσούσης της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, με την απειλή μιας σωρείας πολέμων σ'όλον τον κόσμο, και με τόσο μεγάλο μέρος του πληθυσμού της γης να λιμοκτονεί, η σκέψη και μόνο της αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου αποτελεί στην καλύτερη περίπτωση υπερβολή, στη χειρότερη έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Σας μεταφέρω επί λέξει και κατόπιν μεταφρασμένο στα Ελληνικά το σχόλιο του Βρετανικού περιοδικού Classic & Sports Car, τεύχος Ιανουαρίου 2003, σελίδα 138, σχετικά με την πρόσφατη Maybach...

          Ο τίτλος του άρθρου, το οποίο αναφέρεται σε αποτυχημένες αναβιώσεις χαμένων πλέον ονομάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι 'Missing the marque?' (λογοπαίγνιο με τη φράση 'miss the mark', που σημαίνει 'αστοχώ')

          MAYBACH Just what the world needs; a bigged-up £250,000 Daewoo Leganza knock-off. With its preternaturally long snout in a different time zone to its fat, Teutonic butt, bosses of parent Mercedes have dubbed it 'The absolute elite in German automotive manufacturing.' Sounds more like a threat than a statement. Maybach disappeared 60 years ago, but the new one's much better, we're told, because you get a 550 bhp 5.5-litre V12, a glass roof, a DVD player and a couple of tellies. No self-respecting dictator should be without one.

          Anorak fact The tiny options list includes solid silver gobles and 'a fluffy travel rug'.

          Μετάφραση στα Ελληνικά...

          MAYBACH Ό,τι χρειαζόταν ο κόσμος: Ένα παραφουσκωμένο αντίγραφο του Daewoo Leganza τιμολογημένο στις £250,000. Με την αφύσικα μακριά μούρη του να βρίσκεται σε διαφορετική χρονική ζώνη από το χοντρό, Τευτονικό του κώλο, τα αφεντικά της μαμάς εταιρείας Mercedes το ονόμασαν 'Η απόλυτη ελίτ της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.' Ακούγεται περισσότερο σαν απειλή παρά σα δήλωση. Η Maybach εξαφανίστηκε 60 χρόνια πριν, αλλά το καινούργιο είναι, όπως μας λένε, πολύ καλύτερο, γιατί παίρνετε έναν 5.5-λιτρο V12 κινητήρα με 550 άλογα, γυάλινη οροφή, DVD και μερικά χαζοκούτια (τηλεοράσεις). Κανένας δικτάτορας που σέβεται τον εαυτό του δε θα έπρεπε να μην έχει ένα τέτοιο.

          Λεπτομέρεια για κουτσομπόληδες Η πολύ μικρή λίστα του έξτρα εξοπλισμού περιλαμβάνει κυπελλάκια από μασίφ ασήμι και 'μια χνουδωτή ταξιδιωτική κουβέρτα'.

          Γενικά δεν πολυλαμβάνω υπόψη μου τα γραφόμενα του Βρετανικού Τύπου, ιδίως του αυτοκινητιστικού. Στην περίπτωση αυτή όμως, έχουμε να κάνουμε με ένα έντυπο που δεν έχει συγκεκριμένο συμφέρον να προωθήσει κάποια μοντέλα - τα κλασικά αυτοκίνητα, βλέπετε, έχουν ήδη καταργηθεί εδώ και καιρό. Συνεπώς, τα περιοδικά αυτού του χώρου είναι συνήθως πιο αντικειμενικά από αυτά που ασχολούνται με τρέχοντα μοντέλα.

          Στην περίπτωση του νέου Maybach πάντως συμφωνώ απολύτως. Μοιάζει υπερβολικά με Κορεατική κατασκευή, οι διαστάσεις και ο χαρακτήρας του αρμόζουν πιο πολύ στο όχημα επίδειξης ενός νταβατζή ή εμπόρου ναρκωτικών παρά σε μια γνήσια λιμουζίνα κύρους, ενώ ως αυτοκίνητο είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου. Μεσούσης της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, με την απειλή μιας σωρείας πολέμων σ'όλον τον κόσμο, και με τόσο μεγάλο μέρος του πληθυσμού της γης να λιμοκτονεί, η σκέψη και μόνο της αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου αποτελεί στην καλύτερη περίπτωση υπερβολή, στη χειρότερη έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Τι να κλ..... μωρέ μπροστά στη νέα Rolls-Royce? Πάντως μπροστά μοιάζει πραγματικά με Leganza...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Τη νέα ποια;!;!;!; Άσε... Για τον π... είναι κι αυτή, όπως και οι περισσότερες Rolls-Royce... Αναχρονιστικά, βαριά, αναποτελεσματικά, ανόητα εκτρώματα για ηλίθιους που έτυχε να έχουν ένα σωρό λεφτά είτε από μεγάλες (αλλά γκλαμουράτες) αρπαχτές είτε λόγω καταγωγής από 'ευγενείς' κηφήνες (να δεις πώς τους λένε... Α ναι! ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ θαρρώ τους λένε).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                Τη νέα ποια;!;!;!; Άσε... Για τον π... είναι κι αυτή, όπως και οι περισσότερες Rolls-Royce... Αναχρονιστικά, βαριά, αναποτελεσματικά, ανόητα εκτρώματα για ηλίθιους που έτυχε να έχουν ένα σωρό λεφτά είτε από μεγάλες (αλλά γκλαμουράτες) αρπαχτές είτε λόγω καταγωγής από 'ευγενείς' κηφήνες (να δεις πώς τους λένε... Α ναι! ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ θαρρώ τους λένε).

                Εγώ ξέρεις τι είδους αυτοκίνητα προτιμώ...δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνομαι. Συμφωνώ ότι τα αυτοκίνητα αυτά ουσιαστικά δεν έχουν λόγο ύπαρξης, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι η Rolls-Royce αποπνέει μια κουλτούρα αυτοκινητιστική, έχει πίσω της μια ιστορία ολόκληρη. Θα μου πείς οτι και η Maybach έχει ιστορία. Ναι, αν και όχι τόσο μεγάλη θα πρόσθετα, παρόλα αυτά η Mercedes δεν έκανε τίποτα άλλο απο τα να εκμεταλλευτεί στην κυριολεξία αυτό το όνομα για να αποπνεύσει κύρος σε ακόμη μία Mερσεντέ (μακριά απο μένα...). Το σχόλιό μου επισφραγίζεται από το εξής: H Rolls-Royce αποπνέει8 αυτοκινητιστική κουλτούρα, ενώ η Maybach αποπνέει κύρος... Τι προτιμάς από τα δύο, ακόμη και αν 'σιχαίνεσαι' τη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων...?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  H Rolls-Royce παραιτήθηκε του δικαιώματος να ισχυρίζεται ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με την αυτοκινητιστική κουλτούρα εδώ και 50 χρόνια, καθηλώνοντας τη γκάμα της σε προκατακλυσμιαίες τεχνολογικές λύσεις.

                  Τώρα, στο τι θα προτιμούσα...

                  ΤΙΠΟΤΑ από τα δύο.

                  Ένα Renault Clio 1.6... Ή, αν πρέπει ντε και καλά να επιλέξω κάτι πολυτελές, τότε με βλέπω να στρέφομαι σε μια Facel-Vega της δεκαετίας του '60. Ή σε μια Lancia Thesis, κι ας μην είναι τόσο ενδιαφέρουσα οδηγικά όσο θα άρμοζε σε μια Lancia.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    H Rolls-Royce παραιτήθηκε του δικαιώματος να ισχυρίζεται ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με την αυτοκινητιστική κουλτούρα εδώ και 50 χρόνια, καθηλώνοντας τη γκάμα της σε προκατακλυσμιαίες τεχνολογικές λύσεις.

                    Αυτοκινητιστική κουλτούρα = Τεχνολογία αιχμής?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Αυτοκινητιστική κουλτούρα είναι ένας συνδυασμός τεχνολογίας, προσέγγισης ως προς το τι πρέπει να είναι και να κάνει ένα αυτοκίνητο κλπ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        voice-of-reason last edited by

                        Βρε παιδιά κάποιοι έχουν και θέλουν να δώσουν αυτά τα χρήματα.
                        Βγαίνουν από το δίλλημα λοιπόν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Να σου πω εγώ τι θα'παιρνα αν είχα τόσα λεφτά...

                          1. Μία Ferrari 412
                          2. Μία Aston Martin V8 Vantage του '89
                          3. Μία Lancia Thesis (που από σχεδίαση δεν παίζεται)
                          4. Μία Lotus Esprit Turbo hc του '86-'87
                          5. Με τα ρέστα, ένα σωρό Renault Clio Sport, Lancia Deltona και μερικά Peugeot 306 Race.
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            voice-of-reason last edited by

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                            Να σου πω εγώ τι θα'παιρνα αν είχα τόσα λεφτά...

                            1. Μία Ferrari 412
                            2. Μία Aston Martin V8 Vantage του '89
                            3. Μία Lancia Thesis (που από σχεδίαση δεν παίζεται)
                            4. Μία Lotus Esprit Turbo hc του '86-'87
                            5. Με τα ρέστα, ένα σωρό Renault Clio Sport, Lancia Deltona και μερικά Peugeot 306 Race.

                            Προφανώς όταν έχεις τόσα λεφτά θες και ένα αυτοκίνητο λιμουζίνα να σε πηγαίνει ο οδηγός στα meeting και τα gala.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skullone last edited by

                              Ναι, γι'αυτό και χρειάζεσαι κάτι διαφορετικό, με προσωπικότητα. Το Mayμπλιαχ είναι σαν παραφουσκωμένο Daewoo Leganza. Ποιος θα γυρίσει να το κοιτάξει, όταν γύρω γίνεται χαμός από Rolls-Royce, Merc, Jag, Daimler, BMW κλπ; Οπότε, παίρνεις μια Thesis και τους κουφαίνεις όλους, κάνοντάς τους να απορούν και να θαυμάζουν τις γραμμές της.

                              Θες ένα πιο 'σίγουρο χαρτί'; Πας με τη Vantage. Όλοι οι λεφτάδες ξέρουν τι εστί Aston Martin. Και δε θα νομίσουν ότι δεν έχεις λεφτά για σωφέρ, αλλά ότι προτιμάς να οδηγείς εσύ ο ίδιος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Τέρμα η Μέιμπαχ από το 2013. Έχει και η κρίση τη θετική της πλευρά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  roman_k last edited by

                                  @dstou

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Βαριόμουνα ν' ανοίξω νέο νήμα, είδα και τα ποστ-κλαυσίγελως που προηγούνται, και έδεσε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      travelman last edited by

                                      Ουάου! Σε λίγο θα έχουμε ξεθαψίματα δεκαετίας στο φόρουμ

                                      Στεναχωρήθηκα για τη μέιμπαχ. Πάντα μου άρεσαν τα αουτσάιντερ και αυτό ήταν το απόλυτο αουσάιντερ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        peterpan last edited by

                                        Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπία της Mercedes στο Düsseldorf. Είχε μία Maybach έξω κ μία μέσα, Jahresauto.... Απρίλιος 2011, 6.000χλμ. Κόστος αρχικής αξίας 470.000€, την έδιναν 350.000€ Σε 11 μήνες πτώση αξίας 120.000€...
                                        Αναμενόμενο φυσικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Τζαμπα πραγμα αμα βγαλεις ολα τα μηδενικα την αγοραζα ανετα . Καημο εχω να δω μια Maybach

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Εγώ ακριβώς αυτό απεύχομαι, να πέσω μια μέρα μπροστά σε μία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr