Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το pre-crash της Toyota στην πράξη...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Το pre-crash της Toyota στην πράξη...
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    11
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      http://www.in.gr/auto/news/images/big/A ... 566_02.jpg

      auto in.gr / 22-01-2003
      Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα είναι να το προβλέψουμε και να το αποφύγουμε. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η Toyota, η οποία δημιούργησε ένα νέο σύστημα ασφαλείας με την ονομασία pre-crash.

      Εξοπλισμένο με ένα ευρέως φάσματος ραντάρ (το οποίο βρίσκεται στο μπροστινό τμήμα και ανιχνεύει την απόσταση από τυχόν εμπόδια), το αυτοκίνητο είναι σε θέση να 'αναγνωρίζει' πότε πρόκειται να συμβεί μια σύγκρουση. Έτσι, την κατάλληλη στιγμή αυξάνει την προένταση των ζωνών ασφαλείας και την πίεση στο σύστημα πέδησης λίγα μόλις δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση, μειώνοντας τις υλικές ζημιές αλλά και την πιθανότητα τραυματισμού, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας.

      Σε επίδειξη που πραγματοποιήθηκε στο Τόκιο για τους Ιάπωνες δημοσιογράφους, οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να αισθανθούν την επίδραση του συστήματος στις ζώνες ασφαλείας, όταν επιτάχυναν το αυτοκίνητο προς ένα τεχνητό εμπόδιο, προτού προκληθεί η 'σύγκρουση'. Βέβαια, όπως δήλωσαν οι ίδιοι, είναι αρκετά... περίεργο το συναίσθημα που προκαλεί η οδήγηση ενός αυτοκίνητου το οποίο μπορεί να 'προβλέπει' τι θα συμβεί και να αντιδρά αναλόγως από μόνο του!

      Το συγκεκριμένο σύστημα αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην ιαπωνική αγορά τον επόμενο μήνα, τοποθετημένο σε μοντέλο της Lexus, αλλά προς το παρόν τουλάχιστον δεν προβλέπεται να... ταξιδέψει εκτός της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, σύμφωνα με την Toyota. Επιπλέον, η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει ακόμα διευκρινίσει αν το σύστημα pre-crash θα περιλαμβάνεται στον προαιρετικό ή στο βασικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων, ενώ αρνήθηκε να σχολιάσει την τιμή του και το κόστος της σχετικής έρευνας.

      Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, σε περίπτωση που το pre-crash τοποθετηθεί σε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ιαπωνικούς δρόμους, στα περίπου 3.870 αυτοκινητικά ατυχήματα που λαμβάνουν χρόνο σε ετήσια βάση θα αποτραπούν 100 περίπου θανατηφόρα περιστατικά.

      Επιπλέον, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός στην αγορά αυξάνεται με ιλιγγιώδη ρυθμό, οι τομείς της ασφάλειας και της τεχνολογίας αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα. Επίσης, όπως ισχυρίζονται οι υπεύθυνοι της Toyota, τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται στα μειωμένα αντανακλαστικά των οδηγών.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gavriil1 last edited by

        http://www.in.gr/auto/news/images/big/A ... 566_02.jpg

        auto in.gr / 22-01-2003
        Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα είναι να το προβλέψουμε και να το αποφύγουμε. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η Toyota, η οποία δημιούργησε ένα νέο σύστημα ασφαλείας με την ονομασία pre-crash.

        Εξοπλισμένο με ένα ευρέως φάσματος ραντάρ (το οποίο βρίσκεται στο μπροστινό τμήμα και ανιχνεύει την απόσταση από τυχόν εμπόδια), το αυτοκίνητο είναι σε θέση να 'αναγνωρίζει' πότε πρόκειται να συμβεί μια σύγκρουση. Έτσι, την κατάλληλη στιγμή αυξάνει την προένταση των ζωνών ασφαλείας και την πίεση στο σύστημα πέδησης λίγα μόλις δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση, μειώνοντας τις υλικές ζημιές αλλά και την πιθανότητα τραυματισμού, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας.

        Σε επίδειξη που πραγματοποιήθηκε στο Τόκιο για τους Ιάπωνες δημοσιογράφους, οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να αισθανθούν την επίδραση του συστήματος στις ζώνες ασφαλείας, όταν επιτάχυναν το αυτοκίνητο προς ένα τεχνητό εμπόδιο, προτού προκληθεί η 'σύγκρουση'. Βέβαια, όπως δήλωσαν οι ίδιοι, είναι αρκετά... περίεργο το συναίσθημα που προκαλεί η οδήγηση ενός αυτοκίνητου το οποίο μπορεί να 'προβλέπει' τι θα συμβεί και να αντιδρά αναλόγως από μόνο του!

        Το συγκεκριμένο σύστημα αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην ιαπωνική αγορά τον επόμενο μήνα, τοποθετημένο σε μοντέλο της Lexus, αλλά προς το παρόν τουλάχιστον δεν προβλέπεται να... ταξιδέψει εκτός της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, σύμφωνα με την Toyota. Επιπλέον, η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει ακόμα διευκρινίσει αν το σύστημα pre-crash θα περιλαμβάνεται στον προαιρετικό ή στο βασικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων, ενώ αρνήθηκε να σχολιάσει την τιμή του και το κόστος της σχετικής έρευνας.

        Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, σε περίπτωση που το pre-crash τοποθετηθεί σε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ιαπωνικούς δρόμους, στα περίπου 3.870 αυτοκινητικά ατυχήματα που λαμβάνουν χρόνο σε ετήσια βάση θα αποτραπούν 100 περίπου θανατηφόρα περιστατικά.

        Επιπλέον, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός στην αγορά αυξάνεται με ιλιγγιώδη ρυθμό, οι τομείς της ασφάλειας και της τεχνολογίας αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα. Επίσης, όπως ισχυρίζονται οι υπεύθυνοι της Toyota, τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται στα μειωμένα αντανακλαστικά των οδηγών.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          http://www.in.gr/auto/news/images/big/A ... 566_02.jpg

          auto in.gr / 22-01-2003
          Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα είναι να το προβλέψουμε και να το αποφύγουμε. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η Toyota, η οποία δημιούργησε ένα νέο σύστημα ασφαλείας με την ονομασία pre-crash.

          Εξοπλισμένο με ένα ευρέως φάσματος ραντάρ (το οποίο βρίσκεται στο μπροστινό τμήμα και ανιχνεύει την απόσταση από τυχόν εμπόδια), το αυτοκίνητο είναι σε θέση να 'αναγνωρίζει' πότε πρόκειται να συμβεί μια σύγκρουση. Έτσι, την κατάλληλη στιγμή αυξάνει την προένταση των ζωνών ασφαλείας και την πίεση στο σύστημα πέδησης λίγα μόλις δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση, μειώνοντας τις υλικές ζημιές αλλά και την πιθανότητα τραυματισμού, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας.

          Σε επίδειξη που πραγματοποιήθηκε στο Τόκιο για τους Ιάπωνες δημοσιογράφους, οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να αισθανθούν την επίδραση του συστήματος στις ζώνες ασφαλείας, όταν επιτάχυναν το αυτοκίνητο προς ένα τεχνητό εμπόδιο, προτού προκληθεί η 'σύγκρουση'. Βέβαια, όπως δήλωσαν οι ίδιοι, είναι αρκετά... περίεργο το συναίσθημα που προκαλεί η οδήγηση ενός αυτοκίνητου το οποίο μπορεί να 'προβλέπει' τι θα συμβεί και να αντιδρά αναλόγως από μόνο του!

          Το συγκεκριμένο σύστημα αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην ιαπωνική αγορά τον επόμενο μήνα, τοποθετημένο σε μοντέλο της Lexus, αλλά προς το παρόν τουλάχιστον δεν προβλέπεται να... ταξιδέψει εκτός της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, σύμφωνα με την Toyota. Επιπλέον, η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει ακόμα διευκρινίσει αν το σύστημα pre-crash θα περιλαμβάνεται στον προαιρετικό ή στο βασικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων, ενώ αρνήθηκε να σχολιάσει την τιμή του και το κόστος της σχετικής έρευνας.

          Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, σε περίπτωση που το pre-crash τοποθετηθεί σε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ιαπωνικούς δρόμους, στα περίπου 3.870 αυτοκινητικά ατυχήματα που λαμβάνουν χρόνο σε ετήσια βάση θα αποτραπούν 100 περίπου θανατηφόρα περιστατικά.

          Επιπλέον, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός στην αγορά αυξάνεται με ιλιγγιώδη ρυθμό, οι τομείς της ασφάλειας και της τεχνολογίας αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα. Επίσης, όπως ισχυρίζονται οι υπεύθυνοι της Toyota, τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται στα μειωμένα αντανακλαστικά των οδηγών.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            syele last edited by

            Ενδιαφέρον ακούγεται! Για να δούμε αποτελέσματα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              makinen last edited by

              Καλό,αλλά την πρόλαβε η Mercedes με το Pre-Safe (έτσι λέγεται νομίζω),το οποίο είναι ένα βήμα μπροστά καθώς κλείνει την ηλιοροφή,και προεκτείνει τον προφυλακτήρα και άλλα τέτοια τρελά πριν τη σύγκρουση.Διατίθεται στην S-classe προς το παρόν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petros last edited by

                Καφέ ψήνει???
                Άμα δεν... είναι για πέταμα!

                Δεν κατάλαβα δηλαδή, τι περισσότερο έχει από ένα απλό brake assist (εκτός του ότι θα ανεβάσει κατά 10% το κόστος του αυτοκινήτου, δίνοντάς σου την ψευδαίσθηση για μία ακόμη φορά ότι 'κάτι' θα σε σώσει, ανεξάρτητα από το πόσο ηλίθιος είσαι)!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  makinen last edited by

                  Ο χρήστης Petros έγραψε:
                  Καφέ ψήνει???
                  Άμα δεν... είναι για πέταμα!

                  Δεν κατάλαβα δηλαδή, τι περισσότερο έχει από ένα απλό bake assist (εκτός του ότι θα ανεβάσει κατά 10% το κόστος του αυτοκινήτου, δίνοντάς σου την ψευδαίσθηση για μία ακόμη φορά ότι 'κάτι' θα σε σώσει, ανεξάρτητα από το πόσο ηλίθιος είσαι)!

                  Βοήθεια ψησίματος;Για τον καφέ που προανέφερες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης makinen έγραψε:

                    Καφέ ψήνει???
                    Άμα δεν... είναι για πέταμα!

                    Δεν κατάλαβα δηλαδή, τι περισσότερο έχει από ένα απλό bake assist (εκτός του ότι θα ανεβάσει κατά 10% το κόστος του αυτοκινήτου, δίνοντάς σου την ψευδαίσθηση για μία ακόμη φορά ότι 'κάτι' θα σε σώσει, ανεξάρτητα από το πόσο ηλίθιος είσαι)!

                    Βοήθεια ψησίματος;Για τον καφέ που προανέφερες;

                    ΤΙ ΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΒΡΕ makinen?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petros last edited by

                      Ένοχος, ένοχος...

                      Διορθώθηκε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gavriil1 last edited by

                        Ο χρήστης makinen έγραψε:
                        Καλό,αλλά την πρόλαβε η Mercedes με το Pre-Safe (έτσι λέγεται νομίζω),το οποίο είναι ένα βήμα μπροστά καθώς κλείνει την ηλιοροφή,και προεκτείνει τον προφυλακτήρα και άλλα τέτοια τρελά πριν τη σύγκρουση.Διατίθεται στην S-classe προς το παρόν.

                        Σωστα, η Μερσεντες ανακοινωσε το συστημα περιπου 2-3 μηνες πριν, ομως απο την θεωρια νομιζω οτι αυτο της Τογιοτα κανει πιο πολυ νοημα. Το συστημα της Μερσεντες προσπαθει να 'αισθανθει' οτι ενα ατυχημα θα συμβει απο τις αντιδρασεις του οδηγου και του αυτοκινητου. Αυτο της Τογιοτα χρισημοποιει ρανταρ. Νομιζω οτι αυτο της Μερσεντες θα ειναι πιο αργο. Στην θεωρια φυσικα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Πολύ καλύτερο από τα μαύρα κουτιά και τα κεντρικά συστήματα παρακολούθησης του οχήματος με αυτόματη ακινητοποίηση και ειδοποίηση των Αρχών έτσι και ο οδηγός ξεπεράσει το όριο ταχύτητας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            makinen last edited by

                            Ο χρήστης Petros έγραψε:
                            Ένοχος, ένοχος...

                            Διορθώθηκε

                            Πλάκα έκανα ντε ψυχραιμία...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr