Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό Αυτονίνητο? Ιδού η Απορία....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό Αυτονίνητο? Ιδού η Απορία....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    29
    97
    395
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      takiskoym last edited by

      Κύριοι, σήμερα αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά ενός οικογενειακού 1600σαριού. Δίαβάζοντας λοιπόν τις διάφορες γνώμες και απόψεις σας σε διάφορα άλλα topic περί Ευρωπαϊκών και Ιαπωνικών αυτοκινήτων βρίσκομαι σε μεγάλο δήλημα στο τι να προτιμήσω. Δεδομένου ότι είμαι ένας μέσος οδηγός (αυτό που θα λέγανε στο USA Sunday Driver) καθώς επίσης και άσχετος αλλά μαζί και αδιάφορος για τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου, πήτε μου σας παρακαλώ τι να προτιμήσω Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό αυτοκίνητο και γιατί. Ποιά είναι τα υπέρ και τα κατά. Ετσι ίσως με προστατεύσετε απο το να πετάξω τα χρήματά μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        takiskoym last edited by

        Κύριοι, σήμερα αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά ενός οικογενειακού 1600σαριού. Δίαβάζοντας λοιπόν τις διάφορες γνώμες και απόψεις σας σε διάφορα άλλα topic περί Ευρωπαϊκών και Ιαπωνικών αυτοκινήτων βρίσκομαι σε μεγάλο δήλημα στο τι να προτιμήσω. Δεδομένου ότι είμαι ένας μέσος οδηγός (αυτό που θα λέγανε στο USA Sunday Driver) καθώς επίσης και άσχετος αλλά μαζί και αδιάφορος για τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου, πήτε μου σας παρακαλώ τι να προτιμήσω Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό αυτοκίνητο και γιατί. Ποιά είναι τα υπέρ και τα κατά. Ετσι ίσως με προστατεύσετε απο το να πετάξω τα χρήματά μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takiskoym last edited by

          Κύριοι, σήμερα αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά ενός οικογενειακού 1600σαριού. Δίαβάζοντας λοιπόν τις διάφορες γνώμες και απόψεις σας σε διάφορα άλλα topic περί Ευρωπαϊκών και Ιαπωνικών αυτοκινήτων βρίσκομαι σε μεγάλο δήλημα στο τι να προτιμήσω. Δεδομένου ότι είμαι ένας μέσος οδηγός (αυτό που θα λέγανε στο USA Sunday Driver) καθώς επίσης και άσχετος αλλά μαζί και αδιάφορος για τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου, πήτε μου σας παρακαλώ τι να προτιμήσω Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό αυτοκίνητο και γιατί. Ποιά είναι τα υπέρ και τα κατά. Ετσι ίσως με προστατεύσετε απο το να πετάξω τα χρήματά μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petros last edited by

            Ωραίαααα....

            Λοιπον, κατ' αρχήν χρειάζεται να μας πεις ποιες είναι οι 'προτεραιότητές' σου. Φερειπείν, προτιμάς ασφάλεια σε σχέση με αξιοπιστία; Χώρους αντί για αισθητική; Εργονομία περισσότερο από πλούσιο εξοπλισμό; Αξία μεταπώλησης σε σχέση με το κόστος συντήρησης;
            Είναι δεκάδες οι παράμετροι που αφορούν και τον πλεον 'άσχετο' οδηγό.

            Από εκεί και πέρα και πάλι δεν τίθεται θέμα Ευρώπη-Ιαπωνία. Για παράδειγμα θεωρώ ότι τα γερμανικά αυτοκίνητα έχουν πολύ περισσότερες ομοιότητες με τα ιαπωνέζικα από ότι με τα ιταλικά και γαλλικά...
            Άρα πρέπει να μιλάμε για κατασκευαστές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Κύριοι, σήμερα αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά ενός οικογενειακού 1600σαριού. Δίαβάζοντας λοιπόν τις διάφορες γνώμες και απόψεις σας σε διάφορα άλλα topic περί Ευρωπαϊκών και Ιαπωνικών αυτοκινήτων βρίσκομαι σε μεγάλο δήλημα στο τι να προτιμήσω. Δεδομένου ότι είμαι ένας μέσος οδηγός (αυτό που θα λέγανε στο USA Sunday Driver) καθώς επίσης και άσχετος αλλά μαζί και αδιάφορος για τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου, πήτε μου σας παρακαλώ τι να προτιμήσω Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό αυτοκίνητο και γιατί. Ποιά είναι τα υπέρ και τα κατά. Ετσι ίσως με προστατεύσετε απο το να πετάξω τα χρήματά μου.

              [list:wduajnsu]Που σημαινει οτι με τα δεδομενα που εθεσες ο μεσος οικογενειαρχης ζητα[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Παθητικη ασφαλεια η οποια αντικατοπτριζεται απ την κατασκευη του αμαξωματος[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Ελαστικο μοτερ(λεγε με και ΡΟΠΗ)με εμφαση την οικονομια για κινηση εντος και εκτος πολης[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Αξια μεταπωλησης[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Ευρος ανταλλακτικος και κοστος αυτων για οσα χρονια το κρατησει στην κατοχη του(ακομα και 30!!)Σημ οτι γνησια ανταλλακτικα υπαρχουν και στο εμποριο οποτε τα περι αντοπροσωπειας μαλλον ειναι μυθος[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Γενικη ποιοτητα κατασκευης που να εμπνεει σιγουρια[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Σε οποιο μαστορα κι αν το παει να μη του λενε 'αι σιχτιρ'[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Να μην ειναι το μοντελο που θα αγορασει 'αρχαιολογια' μετα απο 2 χρονια[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Χωροι[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Να εχει στανταρ συστηματα ενεργητικης ασφαλεις οπως δισκοφρενα πισω, ABS[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]και φυσικα αξιοπιστια[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Με λιγα λογια ο ανθρωπος θελει αυτοκινητο[/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Δηλ VOLKSWAGEN [/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Και αμα βασυαει η τσεπη γιατι οχι και το Α4 [/list:u:wduajnsu][list:wduajnsu]Αν βρει κανεις ολα τα υπολοιπα σε ιαπωνικο να μου το πει να παω να το παρω ...........τροχαδην [/list:u:wduajnsu]

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                takiskoym last edited by

                Ο χρήστης Petros έγραψε:
                Ωραίαααα....

                Λοιπον, κατ' αρχήν χρειάζεται να μας πεις ποιες είναι οι 'προτεραιότητές' σου. Φερειπείν, προτιμάς ασφάλεια σε σχέση με αξιοπιστία; Χώρους αντί για αισθητική; Εργονομία περισσότερο από πλούσιο εξοπλισμό; Αξία μεταπώλησης σε σχέση με το κόστος συντήρησης;
                Είναι δεκάδες οι παράμετροι που αφορούν και τον πλεον 'άσχετο' οδηγό.

                Από εκεί και πέρα και πάλι δεν τίθεται θέμα Ευρώπη-Ιαπωνία. Για παράδειγμα θεωρώ ότι τα γερμανικά αυτοκίνητα έχουν πολύ περισσότερες ομοιότητες με τα ιαπωνέζικα από ότι με τα ιταλικά και γαλλικά...
                Άρα πρέπει να μιλάμε για κατασκευαστές.

                Φίλε μου Πέτρο, για να μην μπλέξουμε σε πολλά που πιθανόν και να προδικάσουν και την έκβαση της συζήτησης, απλά γιατί Ευρωπαϊκό και όχι Ιαπωνέζικο και αντίστροφα, από καθαρά μηχανολογικής απόψεως καθώς και ποιότητα υλικών και κατασκευής.

                Τάκης

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                  Με λιγα λογια ο ανθρωπος θελει αυτοκινητο
                  Δηλ VOLKSWAGEN

                  Μόνο που το 2002 #1 στις πωλήσεις για την κατηγορία για την οποία συζητάμε στην Ελλάδα ήταν η Corolla (4Τ Ιανουαρίου, αν θυμάμαι καλά). Αρα ο άνθρωπος (= η αγορά) κάτι άλλο θέλει...

                  Υποψιάζομαι πως παίζουν ρόλο:

                  ο Πολιτική συντήρησης και εγγύησης (τα 6 χρόνια, άσχετα αν προσέξει κανείς λίγο περισσότερο βλέπει με ποιούς περιορισμούς ισχύουν)
                  ο 'Απτή ποιότητα' (σε τι πείθει το Golf πως έχει καλύτερη από την Corolla ?)
                  ο Αισθητική (όσο να 'ναι, η εμφάνιση του Golf είναι 'υποτονική', ενώ τουλάχιστον η Corolla, χωρίς να είναι άσχημη (όπως ήταν πχ. το προ-προηγούμενο μοντέλο με τα στρογγυλά φανάρια) ή ακραία, δείχνει πιο μοντέρνα)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petros last edited by

                    Ο χρήστης takiskoym έγραψε:

                    Ωραίαααα....

                    Λοιπον, κατ' αρχήν χρειάζεται να μας πεις ποιες είναι οι 'προτεραιότητές' σου. Φερειπείν, προτιμάς ασφάλεια σε σχέση με αξιοπιστία; Χώρους αντί για αισθητική; Εργονομία περισσότερο από πλούσιο εξοπλισμό; Αξία μεταπώλησης σε σχέση με το κόστος συντήρησης;
                    Είναι δεκάδες οι παράμετροι που αφορούν και τον πλεον 'άσχετο' οδηγό.

                    Από εκεί και πέρα και πάλι δεν τίθεται θέμα Ευρώπη-Ιαπωνία. Για παράδειγμα θεωρώ ότι τα γερμανικά αυτοκίνητα έχουν πολύ περισσότερες ομοιότητες με τα ιαπωνέζικα από ότι με τα ιταλικά και γαλλικά...
                    Άρα πρέπει να μιλάμε για κατασκευαστές.

                    Φίλε μου Πέτρο, για να μην μπλέξουμε σε πολλά που πιθανόν και να προδικάσουν και την έκβαση της συζήτησης, απλά γιατί Ευρωπαϊκό και όχι Ιαπωνέζικο και αντίστροφα, από καθαρά μηχανολογικής απόψεως καθώς και ποιότητα υλικών και κατασκευής.

                    Τάκης

                    Τότε Ιαπωνικό με κλειστά μάτια.
                    6-7 χρόνια εγγύηση, υψηλή αξία μεταπώλησης, συνήθως χαμηλή κατανάλωση. Ειδικότερα Toyota (τώρα που εμφανίζει πληρότητα και ποιότητα). Αν του πέφτει ακριβή, πολύ καλή λύση είναι και η Nissan. Δε θα πρότεινα Σαρακάκη (Honda, Mitsubishi) παρά τα 7 χρόνια εγγύησης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kirimis last edited by

                      Προς τον φιλο G60power: H απαντηση ειναι Mazda 6!!! Πολυ καλο αμαξι, εχει ολα οσα ανεφερες και ειναι ισως το πρωτο γιαπωνεζικο που μου αρεσε τοσο πολυ και ερχετε και σε νορμαλ τιμη!

                      Αν και ειμαι αγοραστης που συνηθως οι αναγκες του και απαιτησεις του ικανοποιουνται απο τα Ευρωπαικα αυτοκινητα (Ιταλους και Γερμανους συνηθως), ωρες ωρες υπαρχουν καποια γιαπωνεζικα που μου κανουν κλικ!

                      Παντως περι των μεγαλων εγγυησεων 6 και 7 χρονων... ειναι σκετη απατη! Και ειναι απατη γιατι κανουν 1 μυριο παραπανω και με 1 μυριο παραπανω και εγω μπορω ασφαλιστικα να καλυψω για βλαβες ενα οποιοδηποτε Ευρωπαικο για τα αντιστοιχα χρονια με την χρηματικη διαφορα.

                      Οι μονες μεγαλες και πραγματικες εγγυησεις προερχονται απο την ΦΙΑΤ και ΦΟΡΝΤ οι οποιες διατηρουν τις τιμες τους σε πολυ νορμαλ επιπεδα

                      Σε τελικη αναλυση... οποια σχολη αυτοκινησης βολευει τον καθενα καλυτερα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        logikos last edited by

                        Πρώτα απ' όλα να τονίσω ότι η πλειονότητα των αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στις μέρες μας είναι πολύ καλά από κάθε άποψη. Επειδή αντιλαμβάνομαι το πνεύμα της ερώτησής σου, μπαίνω στην ουσία του θέματος.

                        Ο μέσος οδηγός επιθυμεί το αυτοκίνητό του να έχει ασφαλή οδική συμπεριφορά. Το κριτήριο αυτό νομίζω ότι το πληρούν όλα τα αυτοκίνητα (από το κορεάτικο Daewoo Kalos ως το Audi A4). Επιπλέον, θέλει το αμάξι του να είναι αξιόπιστο. Στον τομέα αυτό οι Ιάπωνες είναι πρώτοι. Αυτό δε σημαίνει ότι οτιδήποτε μη ιαπωνικό είναι σκάρτο. Απλώς οι Ιάπωνες βρίσκονται πιο μπροστά στον τομέα αυτό.

                        Από εκεί και πέρα, άλλοι παράγοντες που λίγο ως πολύ παίζουν ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου είναι η απόδοση του κινητήρα, η παθητική ασφάλεια, οι εσωτερικοί χώροι, η σχεδίαση του αμαξιού, οι εγγυήσεις, το κόστος και η ποιότητα των «after sales» υπηρεσιών. Όσο αφορά τα τρία πρώτα, δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των μικρομεσαίων αυτοκίνητων ως 1600cc (μπορούν να λεχθούν πολλά για τους κινητήρες, αλλά τα περισσότερα δεν αφορούν το μέσο οδηγό). Το θέμα της καλαίσθητης ή όχι σχεδίασης ενός οχήματος είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Σχετικά με τις εγγυήσεις και τις «after sales» υπηρεσίες, υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις ανάμεσα στις διάφορες εταιρίες και πρέπει να εξετάσουμε την κάθε περίπτωση χωριστά.

                        Εσκεμμένα άφησα τελευταίο τον πιο σημαντικό παράγοντα: τον οικονομικό. Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι τα ιαπωνικά και τα γερμανικά κοστίζουν περισσότερο από όσο αξίζουν.

                        Ποιο είναι το συμπέρασμα; Μάλλον κανένα. Αν και διάκειμαι ευμενώς προς την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, δεν μπορώ να απαντήσω ξεκάθαρα στο γενικόλογο ερώτημα που τίθεται σε αυτό το topic. Αν το θέμα είναι τι μικρομεσαίο αυτοκίνητο 1600cc θα αγόραζα σήμερα, απαντώ Corolla ή Megane (με ελαφρά προτίμηση στην Corolla αφενός λόγω εγγύησης, αφετέρου λόγω νεότητας του Megane). Αν το ίδιο ερώτημα τεθεί μετά από ένα χρόνο, δεν μπορώ να προβλέψω ποια θα είναι η απάντησή μου. Τώρα που το συλλογίζομαι λίγο, ίσως να είναι Mazda 3 ή Almera ή Astra (εννοώ τα καινούρια μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν εντός του 2004). Πάντως, όποτε και να ερωτηθώ, μέσα στις επιλογές μου θα βρίσκεται σίγουρα τουλάχιστον ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο. Δεν μπορώ με την ίδια βεβαιότητα να μιλήσω και για τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gmak last edited by

                          οικογενειακό 1600άρι= ;;
                          σεντάν; hatchback; οτιδήποτε;

                          αύριο που θα μας πεις θα σε κουράσουμε δεόντως με τας απαντήσεις μας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mark last edited by

                            Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                            Κύριοι, σήμερα αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά ενός οικογενειακού 1600σαριού. Δίαβάζοντας λοιπόν τις διάφορες γνώμες και απόψεις σας σε διάφορα άλλα topic περί Ευρωπαϊκών και Ιαπωνικών αυτοκινήτων βρίσκομαι σε μεγάλο δήλημα στο τι να προτιμήσω. Δεδομένου ότι είμαι ένας μέσος οδηγός (αυτό που θα λέγανε στο USA Sunday Driver) καθώς επίσης και άσχετος αλλά μαζί και αδιάφορος για τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου, πήτε μου σας παρακαλώ τι να προτιμήσω Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό αυτοκίνητο και γιατί. Ποιά είναι τα υπέρ και τα κατά. Ετσι ίσως με προστατεύσετε απο το να πετάξω τα χρήματά μου.

                            [list:3nh4lwy8]Που σημαινει οτι με τα δεδομενα που εθεσες ο μεσος οικογενειαρχης ζητα[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Παθητικη ασφαλεια η οποια αντικατοπτριζεται απ την κατασκευη του αμαξωματος[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Ελαστικο μοτερ(λεγε με και ΡΟΠΗ)με εμφαση την οικονομια για κινηση εντος και εκτος πολης[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Αξια μεταπωλησης[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Ευρος ανταλλακτικος και κοστος αυτων για οσα χρονια το κρατησει στην κατοχη του(ακομα και 30!!)Σημ οτι γνησια ανταλλακτικα υπαρχουν και στο εμποριο οποτε τα περι αντοπροσωπειας μαλλον ειναι μυθος[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Γενικη ποιοτητα κατασκευης που να εμπνεει σιγουρια[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Σε οποιο μαστορα κι αν το παει να μη του λενε 'αι σιχτιρ'[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Να μην ειναι το μοντελο που θα αγορασει 'αρχαιολογια' μετα απο 2 χρονια[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Χωροι[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Να εχει στανταρ συστηματα ενεργητικης ασφαλεις οπως δισκοφρενα πισω, ABS[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]και φυσικα αξιοπιστια[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Με λιγα λογια ο ανθρωπος θελει αυτοκινητο[/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Δηλ VOLKSWAGEN [/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Και αμα βασυαει η τσεπη γιατι οχι και το Α4 [/list:u:3nh4lwy8][list:3nh4lwy8]Αν βρει κανεις ολα τα υπολοιπα σε ιαπωνικο να μου το πει να παω να το παρω ...........τροχαδην [/list:u:3nh4lwy8]

                            Εμείς έχουμε ένα Civic 1600 5θυρο, και νομίζω ότι έχει όλα όσα αναφέρεις, ενώ ειδικά o κινητήρας(110+ άλογα και 15,5 Kg.m ροπής στις 4.300 στροφές) νομίζω ότι υπερτερεί καθαρά από τον 1600άρη της VW. Γενικώς πάντως όσων αφορά το ερώτημα του topic εγώ θα διάλεγα ή Corolla ή Civic στα 1600. Ωραίο το Mazda 6, αλλά είναι παραπάνω από 1600, ενώ το sedan είναι μονόδρομος. Επίσης πολύ ωραίο είναι και το Α4, σίγουρα, αλλά πολύ ακριβότερο, πολύ βαρύτερο και με πιο αδύναμο κινητήρα από τα ιαπωνικά 1600άρια, οπότε κατά τη γνώμη μου μόνο ο κινητήρας των 1800cc κάνει για αυτό το αμάξι. Γενικά πιστεύω ότι σε αυτήν την κατηγορία τιμής και κυβικών δεν υπάρχει πιο όμορφο, αξιόπιστο, γρήγορο και ποιοτικό αυτόκινητο σαν την Corolla και το Civic(και αν μιλάμε και για λίγο ακριβότερα και η 156 1.6).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kilo last edited by

                              Μεταξύ των δύο σχολών δηλαδή Ευρωπαϊκής και Ιαπωνικής? Η νέα γενεά των Nissan και Toyota δεν νομίζω ότι έχουν διαφορά απο τα παραδοσιακά Ευρωπαϊκά. Και οι δύο κατασκευαστές αντέγραψαν τα Γερμανικά πρώτυπα, σχεδιάσανε και ταυτόχρονα κατασκευάζουν στην Ευρώπη τα νέα τους μοντέλα. Ετσι δεν νομίζω ότι απο τεχνολογικής άποψης υστερούν έναντι των Ευρωπαϊκών, το αντίθετο ότι σε πολλά πρωτοπορούν. Και η Nissan και η Toyota κατ'αρχάς τοποθετούν πολύ εξελιγμένα μοτέρ (βλέπε VVTI & VVTLI) τρομερά οικονομικά στις χαμηλές στροφές και αρκετά γρήγορα στις υψηλές. Επίσης η ποιότητα των υλικών κατασκευής είναι απο τις κορυφαίες και η οδική συμπεροφορά τους σαβώς πολύ βελτιωμένη. Το θέμα όμως που προκύπτει είανι πλέον οι τιμές τους. Δυστιχώς τα Ιαπωνικής πλέον φιλοσοφίας αυτοκίνητα (αφού πλέον σχεδιάζονται και κατασκευάζονται στην Ευρώπη) έπαψαν να είναι φτηνά. Σήμερα για παράδειγμα η Corolla 1.6 sedan φτάνει περίπου τα 7 μιλιόνια. Ετσι λοιπόν το αυτοκίνητο που θέλει ο να αγοράσει ο φίλος μας θα κυμαίνεται μέσα σε Ευρωπαϊκές τιμές. Θα του πρότεινα λοιπόν την Ιαπωνική λύση όχι γιατί είναι φτηνότερη απο την Ευρωπαϊκή, αλλά γιατί το after sales΄των Ιαπώνων δεν παίζεται, και ας λέει η διαφήμηση στην τηλεόραση τα ανάποδα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                syele last edited by

                                Ο χρήστης kirimis έγραψε:
                                ...Παντως περι των μεγαλων εγγυησεων 6 και 7 χρονων... ειναι σκετη απατη! Και ειναι απατη γιατι κανουν 1 μυριο παραπανω και με 1 μυριο παραπανω και εγω μπορω ασφαλιστικα να καλυψω για βλαβες ενα οποιοδηποτε Ευρωπαικο για τα αντιστοιχα χρονια με την χρηματικη διαφορα.

                                Οι μονες μεγαλες και πραγματικες εγγυησεις προερχονται απο την ΦΙΑΤ και ΦΟΡΝΤ οι οποιες διατηρουν τις τιμες τους σε πολυ νορμαλ επιπεδα

                                Απάτη; Πραγματικές εγγυήσεις μόνο από FIAT ή FORD;

                                Μπορούμε να έχουμε αναλυτικά τί λένε οι εγγυήσεις της FIAT, της FORD και της TOYOTA;

                                Μετά θα δούμε ποια εγγύηση είναι 'απάτη' και ποια όχι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  petros last edited by

                                  Ο χρήστης syele έγραψε:

                                  ...Παντως περι των μεγαλων εγγυησεων 6 και 7 χρονων... ειναι σκετη απατη! Και ειναι απατη γιατι κανουν 1 μυριο παραπανω και με 1 μυριο παραπανω και εγω μπορω ασφαλιστικα να καλυψω για βλαβες ενα οποιοδηποτε Ευρωπαικο για τα αντιστοιχα χρονια με την χρηματικη διαφορα.

                                  Οι μονες μεγαλες και πραγματικες εγγυησεις προερχονται απο την ΦΙΑΤ και ΦΟΡΝΤ οι οποιες διατηρουν τις τιμες τους σε πολυ νορμαλ επιπεδα

                                  Απάτη; Πραγματικές εγγυήσεις μόνο από FIAT ή FORD;

                                  Μπορούμε να έχουμε αναλυτικά τί λένε οι εγγυήσεις της FIAT, της FORD και της TOYOTA;

                                  Μετά θα δούμε ποια εγγύηση είναι 'απάτη' και ποια όχι...

                                  Και συμπληρώνω, πόσο πιάνει ένα Marea 1.6 3 χρόνων και πόσο μία Corolla 1.6 3 χρόνων;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    syele last edited by

                                    Για να πάμε παρακάτω, κάνει 1 εκ. παραπάνω; Ποιό Corolla και από ποιό άλλο μοντέλο; Ποιές είναι οι τιμές;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      beachbum last edited by

                                      Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
                                      Κύριοι, σήμερα αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά ενός οικογενειακού 1600σαριού. Δίαβάζοντας λοιπόν τις διάφορες γνώμες και απόψεις σας σε διάφορα άλλα topic περί Ευρωπαϊκών και Ιαπωνικών αυτοκινήτων βρίσκομαι σε μεγάλο δήλημα στο τι να προτιμήσω. Δεδομένου ότι είμαι ένας μέσος οδηγός (αυτό που θα λέγανε στο USA Sunday Driver) καθώς επίσης και άσχετος αλλά μαζί και αδιάφορος για τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου, πήτε μου σας παρακαλώ τι να προτιμήσω Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό αυτοκίνητο και γιατί. Ποιά είναι τα υπέρ και τα κατά. Ετσι ίσως με προστατεύσετε απο το να πετάξω τα χρήματά μου.

                                      Καλησπέρα κύριοι (και κυρίες),

                                      νομίζω ότι είναι λάνθασμένος ο διαχωρισμός σε ευρωπαικό η γιαπωνέζικο . Προτιμότερη, κατά την γνώμη μου, είναι μια κατηγοριοποίηση σύμφωνα με το τι απαιτήσεις έχει ο υποψήφιος αγοραστής μια που όλοι δεν ζητάμε τα ίδια.
                                      Μιά που την άσκηση λοιπόν την έκανα κι εγώ πριν 10 μήνες , και μια που φίλε takiskoum μιλάς για οικογενειακό 1600 θα σου πώ τα δικά μου κριτήρια και που κατέληξα.

                                      1.Πρώτο και βασικότερο η πορτοφόλα που λένε. Είχα αποφασίσει ότι θα έδινα max 6.5-7 μύρια. Άρα αυτό απέκλειε αμέσως Α156, Οctavia 1800 και διάφορα άλλα, και μιλάμε στην ουσία για ένα full spec της κατηγορίας Corolla, 307 , Astra κλπ. Τα 1600-1800 δεν με απασχολούν προσωπικά απο θέμα τεκμηρίου (καί τώρα πιά αν κατάλαβα καλά δεν έχει και σημασία).
                                      2. Δεύτερο κριτήριο οι χώροι (λόγω μωρού και της συνήθειας που έχω να κουβαλάω το σπίτι μου μαζί όταν ταξιδεύω). Άρα αμέσως απορρίπτονται τα hot hatches και αρχίζω να τείνω προς πολυμορφικίζοντα οχήματα (Scenic ,Picasso,Verso,307 SW,κλπ).
                                      3. Τρίτο κριτήριο αξιοπρεπής οδική συμπεριφορά και κινητήρας. Η έμφαση στο αξιοπρεπής . Νομίζω ότι σε αυτά τα λεφτά και για να ικανοποιήσεις και τα άλλα κριτήρια που αναφέρω παραπάνω δεν μπορείς να πάρεις κάτι ιδιαίτερα γρήγορο.
                                      4. Εμφάνιση και άνεση. Πως να το κάνουμε ρε παιδιά , μια που περνάω(με) τόσες ώρες στο αμάξι θέλω να μου αρέσει και εμφανισιακά και να έχει αρκετές ευκολίες. Αυτό ήταν και το βασικό κριτήριο που κόπηκε το Zafira μια που το έχει φίλος και η ανάρτηση του είναι πολύ 'ξερή' για τη μέση μου, και τα almera, focus, golf μια που απλά δεν μου άρεσαν ( περι ορέξεως....)
                                      5. Εγγυήσεις και After sales support που λέμε στα ελληνικά. Για αυτό το λόγο , και απο προσωιπικές εμπειρίες, απέρριψα Hyundai, OPEL, Honda και GROUP FIAT. Κι επειδή ξέρω ότι μπορεί να με περιμένετε στην γωνία ειδικά για το Gruppo να τονίσω ότι δεν μιλάω για ποιότητα αυτοκινήτου αλλά για υποστήριξη απο την Ελληνική αντιπροσωπεία!! Όποιος θέλει περισσότερα μπορεί να στείλει pm να του πω.
                                      6. Ικανοποιητική ποιότητα.

                                      Τέλος όλα αυτά δεν σημαίνουν τίποτα αν δεν σου κάνει κλίκ που λένε. Για τον λόγο αυτό και μετά απο οδήγηση απέρριψα το Scenic και το Ford Mondeo (αν και μεγαλύτερης κατηγορίας οριακά εντός προυπολογισμού)

                                      Μετά απο τα παραπάνω κατέληξα στο short list των
                                      Peugeot 307 sw, Citroen Picasso, Corolla Verso

                                      τα Verso, Picasso κόπηκαν λόγω τιμής (το αξιοπρεπές Picasso ήταν το 1800 που τότε έκανε 7+ μύρια, και η Verso 1600 το ίδιο) και κατάληξα με το 307 SW που πήρα.

                                      just my 0.02 cents

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petros last edited by

                                        Δε θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά το After Sales της LION Hellas, δε συγκαταλέγεται και στα καλύτερα της χώρας. Για την ακρίβεια είναι απλως καλύτερο από εκείνο του... Σαρακάκη!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          beachbum last edited by

                                          Ο χρήστης Petros έγραψε:
                                          Δε θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά το After Sales της LION Hellas, δε συγκαταλέγεται και στα καλύτερα της χώρας. Για την ακρίβεια είναι απλως καλύτερο από εκείνο του... Σαρακάκη!

                                          Αυτό διάβασα κι εγώ στο forum σε πρόσφατο topic. Η διαφορά είναι ότι γιά τα άλλα έχω προσωπική άποψη και για την Lion όχι. πάντως μέχρι τώρα, χτύπα ξύλο , δεν έχω παράπονο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            petros last edited by

                                            Όπως βλέπεις στις δύο φωτό της υπογραφής μου, έχω ιδία πείρα από LION

                                            Βέβαια, θα μου πεις, το δις εξαμαρτείν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr