Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαρες θολων...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μπαρες θολων...
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    10
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      atmosfairikos last edited by

      Γεια σας παιδια

      Εχω μια ερωτηση σχετικα με μπαρες που τοποθετουνται στους θολους και ειναι η εξης:

      Αξιζει να τις βαλει κανεις σε ενα σχετικα μαμισιο αυτοκινητο?Για παραδειγμα εγω ενδιαφερομαι για το Λαντσια μου που θεωρητικα ειναι γυρω στα 120 αλογατα.Ξερω οτι το σασι αντεχει πολλα παραπανω αλογα και δεν υπαρχει προβλημα ακαμψιας με τοση δυναμη αλλα αν τις βαλω θα δω διαφορα στο δρομο?Στη ποιοτητα κυλισης?Σε extreme καταστασεις πχ οπου σχεδον τερματιζουν τα αμορτισερ στις στροφες(καποιες φορες εχω ακουσει εναν ηχο σαν να τεντωνει το μεταλλο κοντα στα μαρσπιε )
      ?
      Ο,τι αλλο γνωριζετε περι του θεματος μη διστασετε να το πειτε

      Φχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        atmosfairikos last edited by

        Γεια σας παιδια

        Εχω μια ερωτηση σχετικα με μπαρες που τοποθετουνται στους θολους και ειναι η εξης:

        Αξιζει να τις βαλει κανεις σε ενα σχετικα μαμισιο αυτοκινητο?Για παραδειγμα εγω ενδιαφερομαι για το Λαντσια μου που θεωρητικα ειναι γυρω στα 120 αλογατα.Ξερω οτι το σασι αντεχει πολλα παραπανω αλογα και δεν υπαρχει προβλημα ακαμψιας με τοση δυναμη αλλα αν τις βαλω θα δω διαφορα στο δρομο?Στη ποιοτητα κυλισης?Σε extreme καταστασεις πχ οπου σχεδον τερματιζουν τα αμορτισερ στις στροφες(καποιες φορες εχω ακουσει εναν ηχο σαν να τεντωνει το μεταλλο κοντα στα μαρσπιε )
        ?
        Ο,τι αλλο γνωριζετε περι του θεματος μη διστασετε να το πειτε

        Φχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          atmosfairikos last edited by

          Γεια σας παιδια

          Εχω μια ερωτηση σχετικα με μπαρες που τοποθετουνται στους θολους και ειναι η εξης:

          Αξιζει να τις βαλει κανεις σε ενα σχετικα μαμισιο αυτοκινητο?Για παραδειγμα εγω ενδιαφερομαι για το Λαντσια μου που θεωρητικα ειναι γυρω στα 120 αλογατα.Ξερω οτι το σασι αντεχει πολλα παραπανω αλογα και δεν υπαρχει προβλημα ακαμψιας με τοση δυναμη αλλα αν τις βαλω θα δω διαφορα στο δρομο?Στη ποιοτητα κυλισης?Σε extreme καταστασεις πχ οπου σχεδον τερματιζουν τα αμορτισερ στις στροφες(καποιες φορες εχω ακουσει εναν ηχο σαν να τεντωνει το μεταλλο κοντα στα μαρσπιε )
          ?
          Ο,τι αλλο γνωριζετε περι του θεματος μη διστασετε να το πειτε

          Φχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mirage last edited by

            Νομίζω οτι θα έπρεπε να μετακινήσεις το θέμα σου στις Βελτιώσεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              predator last edited by

              Ο χρήστης mirage έγραψε:
              Νομίζω οτι θα έπρεπε να μετακινήσεις το θέμα σου στις Βελτιώσεις

              σωστα γραψε αποκει και ολο και κατι θα βρουμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Αγαπητέ ατμοσφαιρικέ
                αν και σε παραπέμπουν στις 'βελτιώσεις' δεν είδα πουθενά τίποτα για μπάρες θόλων. Σου μεταβιβάζω από την εμπειρία μοτ τα όσα αποκόμισα από την τοποθέτηση της σιδερένιας μπάρας θόλων στο αμάξι μου , ένα καταπληκτικό Ιμπίθα . Από την πρώτη στιγμή τόσο γύρω από την ευθεία όσο και κατά τις στροφές το τιμόνι σφίγγει και γίνεται ακριβέστερο ή τουλάχιστον αποκτάς μία τέτοια αίσθηση. Σίγουρα μπορείς σε μεικτές διαδρομές να σημαδέψεις και να διαγράψεις ταχύτερους χρόνους μόνο και μόνο από την περισσότερη πληροφόρηση από το τιμόνι. Το θέμα είναι ,ότι το αυτοκίνητο ενδέχεται να γίνει περισσότερο υποστροφικό όσο πιό άκαμπτη είναι κάποια μεριά του αμαξώματος που πιέζεται στις στροφές.Φαντάζομαι ότι αυτό θα οφείλεται στο ότι η δύναμη που αποφορτιζόταν πρίν από το σασί με την όποια στρέβλωση στις στροφές τώρα πάει κατευθείαν στην ανάρτηση και τα ελαστικά , οπότε αν πρόκειται για αμάξι με χάλια ανάρτηση και μπροστινό σύστημα ενδείκνυται περισσότερο ή μαζί και η αναβάθμισή αυτών εξίσου!
                Δεν αξίζει τον κόπο να πάρεις αλουμινένια.Άλλωστε...αν χτυπήσουμε όλοι την '¨κούκλα' μας...θα πεθάνουμε μαζί της!
                Ελπίζω να σε κατατόπισα κάπως

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vr6_gti last edited by

                  Ο χρήστης Χρονομέτρης έγραψε:
                  '...βάζω λίγες πιέσεις στα πίσω λάστιχα του ραλί μου γιατί...είναι ελαφρύ και δε χρειάζεται παραπάνω από 30 λίμπρες όταν τρέχω' (!!!...) Τάδε έφη -σε περίληψη- κάποιος 'Τίμος' σε άλλο σάιτ που ασχολείται με αυτοκίνητα!

                  δεν το καταλαβαινεις οτι εσυ γελοιοποιεισαι με αυτη την υπογραφη ?
                  στο δημοτικο τα καναμε αυτα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    ...από ποιόν γελοιοποιούμαι ? Αφού παρουσιάζεσαι ΑΝΙΚΑΝΟΣ να απαντήσεις σε αυτό το σάιτ μπορείς να συμμετάσχεις κάλλιστα στο φόρουμ του Μαμαλάκη για συνταγές! Μην ασχολείσαι και μην κυνηγάς αυτό που δε μπορείς να σκοτώσεις , ούτε καν να πιάσεις!Γιατί θα σε πιάσει και θα σε σκοτώσει εκείνο! Περαστικά κομπλεξάρα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vr6_gti last edited by

                      οκ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        predator last edited by

                        ατμοσφαιρικε
                        ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ στις βελτιωσεις και σου εγγυωμε οτι θα παρεις τεχνικες-τεκμηριωμενες απαντησεις σε αρκετα σημεια απο αρκετα παιδια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Άστονε το Χρονομέτρη να λέει βλακείες. Σου έχω ήδη απαντήσει στο φόρουμ 'Βελτιώσεις'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr