-
ΑΚΟΥΩ ΣΧΟΛΙΑ?
-
ΑΚΟΥΩ ΣΧΟΛΙΑ?
-
ΑΚΟΥΩ ΣΧΟΛΙΑ?
-
ΓΙΑ ΤΟ 2003....
-
ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
Κάθεσαι ρε συ και διαβάζεις τους Βρετανούς που θεωρούσαν καλά αυτοκίνητα τα Morris Marina, Austin A35, Rover P6 (που εκινείτο μόνον αν το έσπρωχνες), τις Ford Cortina, τα Humber Sceptre και τα Austin Allegro!!!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!Κάθεσαι ρε συ και διαβάζεις τους Βρετανούς που θεωρούσαν καλά αυτοκίνητα τα Morris Marina, Austin A35, Rover P6 (που εκινείτο μόνον αν το έσπρωχνες), τις Ford Cortina, τα Humber Sceptre και τα Austin Allegro!!!
Τι σχέση έχει αυτό; Σκέφτεσαι κάποιος να έλεγε 'Είναι δυνατόν να δίνουμε σημασία στον ελληνικό αυτοκινητιστικό τύπο, από τη στιγμή που δεν κατασκευάζονται αυτοκίνητα σε αυτή τη χώρα;'
-
ψιλοκουφό αλλά το μεγκαν σε ποια χρονιά ανήκει?
-
Φυσικά κι έχει σχέση. Με την εξαίρεση του Autocar, τα βρετανικά αυτοκινητιστικά περιοδικά δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μηχανές προπαγάνδας για τη British Leyland, ενώ είναι γνωστό το μίσος που τρέφει μια ανησυχητικά μεγάλη μερίδα Βρετανών 'δημοσιογράφων' (δείτε και το χαρακτηρισμό κάποιου 'κυρίου' Κόνσταντ για το Vel Satis στο 'Car', αν δεν κάνω λάθος: 'το πίσω μέρος του από κάποιες γωνίες μοιάζει με τα αχαμνά ενός βατράχου, ενώ από άλλες μοιάζει με το πρωινό ενός σκύλου') για ο,τιδήποτε ξένο, ιδίως Γαλλικό, το οποίο εκφράζουν με εντονότατη εμπάθεια και κακοήθεια.
Τους περισσότερους Βρετανούς 'δημοσιογράφους' αυτοκινήτου τους κατατάσσω στην ίδια κατηγορία με διάφορους 'καταξιωμένους', αλλά τόσο ξεπουλημένους, εγχώριους κοντυλοφόρους (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε), αλλά και με τους μαρκουτσοφόρους των καναλιών που την τρίχα την κάνουν τριχιά και βιάζουν παρά φύσει τη γλώσσα σε κάθε υποψία ευκαιρίας που θα τους φανεί ότι παρουσιάστηκε.
Το δε επιχείρημα ότι δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία, άρα δεν ξέρουμε τι μας γίνεται, σου το αντιστρέφω. Πρώτα απ'όλα, αφού δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία, δεν έχουμε εξάρτηση από κάποια εταιρεία την οποίαν πρέπει να προωθήσουμε. Δεύτερον, άμα ήταν έτσι, δε θα έπρεπε να υπάρχουν Έλληνες επιστήμονες γενικά, αλλά, ειδικά στην αυτοκινητοβιομηχανία, δε θα έπρεπε να υπάρχουν άνθρωποι όπως ο Βολάνης, ο Μιχαήλ, ο Κωβός, ο Ισιγώνης και τόσοι άλλοι.
-
Πάντως ο μεγαλύτερος εχθρός των διαφόρων Rover και Vauxhall είναι το βρεττανικό CAR!
-
Είναι λόγω του σωβινισμού τους. Νοσταλγούν βλέπεις τα Vauxhall Viva, Victor και δε συμμαζεύεται και δε μπορούν να χωνέψουν ότι πλέον πουλάνε Opel με άλλο σήμα. Τα ίδια περίπου και για τα ΓκRover.
-
Το ότι οι Εγγλέζοι είχαν μια προϊστορία σε πραγματικά κλά αυτοκίνητα δεν πρέπει να το ξεχνάμε. Ασχετα αν μετά τα κάνανε αυτό που λένε μούτι. Για να θυμηθούμε όμως απο την παλιά καθαρά Αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία: τα Triumph σειρά Spitfire, Stag, και το οικογενειακό 2000. Τη Rover και βέβαια την Jaguar. Το ότι οι άνθρωποι έχασαν τα πρωτεία τους και τελικά και την παραδοσιακή τους αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπόρεσαν να το ξεπεράσουν ποτέ. Και αυτό το λέω γιατί πάρτε για παράδειγμα την Vauxhall. Εχετε δεί πουθενά στην υπόλοιπη Ευρώπη να υπάρχει αυτή η φίρμα? μάλον όχι. Λοιπόν για να ξέρετε όταν η GM πήρε τη Vauxhall υπήρχε συμφωνία να συνεχείσει η εταιρεία τις δραστηριότητές της χωρίς ποτέ να αλάξει όνομα. Ετσι λοιπόν και έγινε. H GM συναρμολογεί αυτοκίνητα στην Αγγλία με το όνομα Vauxhall και Opel. Τα μεν Οpel τα προωθεί στις ΕυρωπαΊκες αγορές τα δε Vauxhall είναι αποκλειστικά και μόνο για την Βρεττανική αγορά. Ετσι είναι πάρα πολύ σπάνιο να δείς Opel στην Αγγλιία, εκτός αν κάποιος το έχει φέρει μόνος του απο την Ευρώπη, όσο σπάνιο είναι να δείς Vauxhall στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Τέλος για τα Cortina. Απο την 10ετία του 1960 που η Αγγλική Ford παρουσίασε το εν λόγω μοντέλο, ήταν παράδοση για την Αγγλική οικογένεια ένα απο τα αυτοκίνητά που είχε να είναο Ford Cortina. -
Δικό τους ήταν το φταίξιμο όμως. Που, αντί να εξελίξουν τον κινητήρα του MGA με τους δύο ΕΕΚ, πήγανε και βάλανε στο MGB τον πανάρχαιο με τον πλαϊνό. Ή το ότι η British Leyland έκανε ΤΙΣ βλακείες στη διαχείριση των θυγατρικών της. Μήπως να μιλήσω για τα αισχρά εξαρτήματα των Jaguar; Ή για την ανύπαρκτη αντισκωριακή προστασία που έκανε τα Βρετανικά χειρότερα κι από τα FIAT; Ή να πιάσω το Triumph Spitfire, το οποίο αρχικά είχε πίσω ανάρτηση από το Herald (αιωρούμενους άξονες) και ήταν κανονική σκοτώστρα;
Άσε... Τα κρίματα των Βρετανικών αυτοκινητοβιομηχανιών ξεπερνούν κι αυτά της FIAT. Συνεπώς, οι cup-o'-teaδες να κοιτάξουν τα χάλια τους και να προσέχουν τι γράφουν.
-
Μόλις ανακοινώθηκε το αποτέλεσμα φώναξαν όλοι με μια φωνή: WHAT CAR?
-
Επειδή το θέμα (το οποίο σημειωτέον δεν άνοιξα εγώ) έχει παρεξηγηθεί, επισκέφτηκα το site του 'WhatCar?'. Διαπίστωσα ότι βραβεύτηκαν τα καλύτερα αυτοκίνητα σε πολλές κατηγορίες (18 συνολικά). Το Ibiza 1.2 κέρδισε τον τίτλο του καλύτερου supermini και αυτοκινήτου της χρονιάς. Τα κριτήρια για την επιλογή των νικητών δε σχετίζονται μόνο με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αλλά το κάθε αμάξι εκτιμάται ως 'πακέτο'.
Παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα από το site:'The winning model is the £8495 1.2-litre three-cylinder Ibiza 5dr, which What Car? 's expert testers praised for its sporting looks and youthful appeal. The car 's rock-bottom group 2 insurance rating, exceptional fuel economy and four-star rating in Euro NCAP crash tests also found favour with What Car? 's judges.
What Car? editor, Rob Aherne, said: 'It 's a great day for car buyers when so little money buys so much car. The Ibiza may be cheap to buy, fuel and insure, but spending so little no longer means cutting corners.''
-
Κοίτα ρε τους δυσκοίλιους... Για επιδόσεις λένε τίποτα; Για οδική συμπεριφορά; Για κρατήματα; Όχι ότι στα δύο τελευταία υποφέρει - κάθε άλλο - , αλλά όταν σου αναφέρουν ως πλεονέκτημα το ότι θα πάθεις λίγα αν/όταν τρακάρεις... Σου λένε πρακτικά 'ναι, αλλά όταν στουκάρεις δε θα σκοτωθείς'. Καμία αναφορά στην ενεργητική ασφάλεια.
Αλλά από τους cup-o'teaδες δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα καλύτερο.
TO SEAT IBIZA "WHAT CAR?" MAGAZINE CAR OF THE YEAR