Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TO SEAT IBIZA "WHAT CAR?" MAGAZINE CAR OF THE YEAR
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TO SEAT IBIZA "WHAT CAR?" MAGAZINE CAR OF THE YEAR
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    14
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos67 last edited by

      ΑΚΟΥΩ ΣΧΟΛΙΑ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos67 last edited by

        ΑΚΟΥΩ ΣΧΟΛΙΑ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos67 last edited by

          ΑΚΟΥΩ ΣΧΟΛΙΑ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos67 last edited by

            ΓΙΑ ΤΟ 2003....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

              Κάθεσαι ρε συ και διαβάζεις τους Βρετανούς που θεωρούσαν καλά αυτοκίνητα τα Morris Marina, Austin A35, Rover P6 (που εκινείτο μόνον αν το έσπρωχνες), τις Ford Cortina, τα Humber Sceptre και τα Austin Allegro!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                logikos last edited by

                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

                Κάθεσαι ρε συ και διαβάζεις τους Βρετανούς που θεωρούσαν καλά αυτοκίνητα τα Morris Marina, Austin A35, Rover P6 (που εκινείτο μόνον αν το έσπρωχνες), τις Ford Cortina, τα Humber Sceptre και τα Austin Allegro!!!

                Τι σχέση έχει αυτό; Σκέφτεσαι κάποιος να έλεγε 'Είναι δυνατόν να δίνουμε σημασία στον ελληνικό αυτοκινητιστικό τύπο, από τη στιγμή που δεν κατασκευάζονται αυτοκίνητα σε αυτή τη χώρα;'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  ψιλοκουφό αλλά το μεγκαν σε ποια χρονιά ανήκει?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Φυσικά κι έχει σχέση. Με την εξαίρεση του Autocar, τα βρετανικά αυτοκινητιστικά περιοδικά δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μηχανές προπαγάνδας για τη British Leyland, ενώ είναι γνωστό το μίσος που τρέφει μια ανησυχητικά μεγάλη μερίδα Βρετανών 'δημοσιογράφων' (δείτε και το χαρακτηρισμό κάποιου 'κυρίου' Κόνσταντ για το Vel Satis στο 'Car', αν δεν κάνω λάθος: 'το πίσω μέρος του από κάποιες γωνίες μοιάζει με τα αχαμνά ενός βατράχου, ενώ από άλλες μοιάζει με το πρωινό ενός σκύλου') για ο,τιδήποτε ξένο, ιδίως Γαλλικό, το οποίο εκφράζουν με εντονότατη εμπάθεια και κακοήθεια.

                    Τους περισσότερους Βρετανούς 'δημοσιογράφους' αυτοκινήτου τους κατατάσσω στην ίδια κατηγορία με διάφορους 'καταξιωμένους', αλλά τόσο ξεπουλημένους, εγχώριους κοντυλοφόρους (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε), αλλά και με τους μαρκουτσοφόρους των καναλιών που την τρίχα την κάνουν τριχιά και βιάζουν παρά φύσει τη γλώσσα σε κάθε υποψία ευκαιρίας που θα τους φανεί ότι παρουσιάστηκε.

                    Το δε επιχείρημα ότι δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία, άρα δεν ξέρουμε τι μας γίνεται, σου το αντιστρέφω. Πρώτα απ'όλα, αφού δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία, δεν έχουμε εξάρτηση από κάποια εταιρεία την οποίαν πρέπει να προωθήσουμε. Δεύτερον, άμα ήταν έτσι, δε θα έπρεπε να υπάρχουν Έλληνες επιστήμονες γενικά, αλλά, ειδικά στην αυτοκινητοβιομηχανία, δε θα έπρεπε να υπάρχουν άνθρωποι όπως ο Βολάνης, ο Μιχαήλ, ο Κωβός, ο Ισιγώνης και τόσοι άλλοι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petros last edited by

                      Πάντως ο μεγαλύτερος εχθρός των διαφόρων Rover και Vauxhall είναι το βρεττανικό CAR!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Είναι λόγω του σωβινισμού τους. Νοσταλγούν βλέπεις τα Vauxhall Viva, Victor και δε συμμαζεύεται και δε μπορούν να χωνέψουν ότι πλέον πουλάνε Opel με άλλο σήμα. Τα ίδια περίπου και για τα ΓκRover.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          takiskoym last edited by

                          Το ότι οι Εγγλέζοι είχαν μια προϊστορία σε πραγματικά κλά αυτοκίνητα δεν πρέπει να το ξεχνάμε. Ασχετα αν μετά τα κάνανε αυτό που λένε μούτι. Για να θυμηθούμε όμως απο την παλιά καθαρά Αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία: τα Triumph σειρά Spitfire, Stag, και το οικογενειακό 2000. Τη Rover και βέβαια την Jaguar. Το ότι οι άνθρωποι έχασαν τα πρωτεία τους και τελικά και την παραδοσιακή τους αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπόρεσαν να το ξεπεράσουν ποτέ. Και αυτό το λέω γιατί πάρτε για παράδειγμα την Vauxhall. Εχετε δεί πουθενά στην υπόλοιπη Ευρώπη να υπάρχει αυτή η φίρμα? μάλον όχι. Λοιπόν για να ξέρετε όταν η GM πήρε τη Vauxhall υπήρχε συμφωνία να συνεχείσει η εταιρεία τις δραστηριότητές της χωρίς ποτέ να αλάξει όνομα. Ετσι λοιπόν και έγινε. H GM συναρμολογεί αυτοκίνητα στην Αγγλία με το όνομα Vauxhall και Opel. Τα μεν Οpel τα προωθεί στις ΕυρωπαΊκες αγορές τα δε Vauxhall είναι αποκλειστικά και μόνο για την Βρεττανική αγορά. Ετσι είναι πάρα πολύ σπάνιο να δείς Opel στην Αγγλιία, εκτός αν κάποιος το έχει φέρει μόνος του απο την Ευρώπη, όσο σπάνιο είναι να δείς Vauxhall στην υπόλοιπη Ευρώπη.
                          Τέλος για τα Cortina. Απο την 10ετία του 1960 που η Αγγλική Ford παρουσίασε το εν λόγω μοντέλο, ήταν παράδοση για την Αγγλική οικογένεια ένα απο τα αυτοκίνητά που είχε να είναο Ford Cortina.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Δικό τους ήταν το φταίξιμο όμως. Που, αντί να εξελίξουν τον κινητήρα του MGA με τους δύο ΕΕΚ, πήγανε και βάλανε στο MGB τον πανάρχαιο με τον πλαϊνό. Ή το ότι η British Leyland έκανε ΤΙΣ βλακείες στη διαχείριση των θυγατρικών της. Μήπως να μιλήσω για τα αισχρά εξαρτήματα των Jaguar; Ή για την ανύπαρκτη αντισκωριακή προστασία που έκανε τα Βρετανικά χειρότερα κι από τα FIAT; Ή να πιάσω το Triumph Spitfire, το οποίο αρχικά είχε πίσω ανάρτηση από το Herald (αιωρούμενους άξονες) και ήταν κανονική σκοτώστρα;

                            Άσε... Τα κρίματα των Βρετανικών αυτοκινητοβιομηχανιών ξεπερνούν κι αυτά της FIAT. Συνεπώς, οι cup-o'-teaδες να κοιτάξουν τα χάλια τους και να προσέχουν τι γράφουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              voice-of-reason last edited by

                              Μόλις ανακοινώθηκε το αποτέλεσμα φώναξαν όλοι με μια φωνή: WHAT CAR?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                logikos last edited by

                                Επειδή το θέμα (το οποίο σημειωτέον δεν άνοιξα εγώ) έχει παρεξηγηθεί, επισκέφτηκα το site του 'WhatCar?'. Διαπίστωσα ότι βραβεύτηκαν τα καλύτερα αυτοκίνητα σε πολλές κατηγορίες (18 συνολικά). Το Ibiza 1.2 κέρδισε τον τίτλο του καλύτερου supermini και αυτοκινήτου της χρονιάς. Τα κριτήρια για την επιλογή των νικητών δε σχετίζονται μόνο με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αλλά το κάθε αμάξι εκτιμάται ως 'πακέτο'.

                                Παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα από το site:'The winning model is the £8495 1.2-litre three-cylinder Ibiza 5dr, which What Car? 's expert testers praised for its sporting looks and youthful appeal. The car 's rock-bottom group 2 insurance rating, exceptional fuel economy and four-star rating in Euro NCAP crash tests also found favour with What Car? 's judges.

                                What Car? editor, Rob Aherne, said: 'It 's a great day for car buyers when so little money buys so much car. The Ibiza may be cheap to buy, fuel and insure, but spending so little no longer means cutting corners.''

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Κοίτα ρε τους δυσκοίλιους... Για επιδόσεις λένε τίποτα; Για οδική συμπεριφορά; Για κρατήματα; Όχι ότι στα δύο τελευταία υποφέρει - κάθε άλλο - , αλλά όταν σου αναφέρουν ως πλεονέκτημα το ότι θα πάθεις λίγα αν/όταν τρακάρεις... Σου λένε πρακτικά 'ναι, αλλά όταν στουκάρεις δε θα σκοτωθείς'. Καμία αναφορά στην ενεργητική ασφάλεια.

                                  Αλλά από τους cup-o'teaδες δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα καλύτερο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr