Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BELTIWSEIS SE CLIO 1.4 98HP???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BELTIWSEIS SE CLIO 1.4 98HP???
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    12
    4
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      exw ena clio 1400 stous 98hp kai perimenw na akousw protaseis gia beltiwseis...oxi ekswterikes alla mhxanikes kai allages sto sthsimo...epishs 8elw na rwthsw an h prodrive kanei beltiwseis kai se alla amaksia ektos apo impreza.sth 8essalonikh exw dei mesw agglikou site oti kanoun to 1600ari na bgazei 200hp me turbo kai ama deite repriz 8a pa8ete plaka!!!bebaia de mas eipan pws frenarei...osoi thn psaxnoun me ta clio 8a to xoun dei allws peite mou na grapsw address...akouw loipon!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adis4gr last edited by

        exw ena clio 1400 stous 98hp kai perimenw na akousw protaseis gia beltiwseis...oxi ekswterikes alla mhxanikes kai allages sto sthsimo...epishs 8elw na rwthsw an h prodrive kanei beltiwseis kai se alla amaksia ektos apo impreza.sth 8essalonikh exw dei mesw agglikou site oti kanoun to 1600ari na bgazei 200hp me turbo kai ama deite repriz 8a pa8ete plaka!!!bebaia de mas eipan pws frenarei...osoi thn psaxnoun me ta clio 8a to xoun dei allws peite mou na grapsw address...akouw loipon!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adis4gr last edited by

          exw ena clio 1400 stous 98hp kai perimenw na akousw protaseis gia beltiwseis...oxi ekswterikes alla mhxanikes kai allages sto sthsimo...epishs 8elw na rwthsw an h prodrive kanei beltiwseis kai se alla amaksia ektos apo impreza.sth 8essalonikh exw dei mesw agglikou site oti kanoun to 1600ari na bgazei 200hp me turbo kai ama deite repriz 8a pa8ete plaka!!!bebaia de mas eipan pws frenarei...osoi thn psaxnoun me ta clio 8a to xoun dei allws peite mou na grapsw address...akouw loipon!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Υπάρχει ειδικό φόρουμ γι'αυτή τη δουλειά εδώ πέρα, με τίτλο 'Βελτιώσεις'. Ίσως θα ήταν καλό ο moderator να μετακινήσει όλο αυτό το θέμα εκεί.

            Μπορείς πάντως να κάνεις κάποια πραγματάκια, αν και δε μας λες ποιας χρονιάς μοντέλο είναι. Εκκεντροφόρους, πρόγραμμα ή και τούρμπισμα.

            Αν έχεις μοντέλο από το 2001 και μετά όμως, ίσως χρειαστεί να προσθέσεις εγκέφαλο παράλληλης τοποθέτησης, με επιπλέον πλεξούδα κλπ κλπ κλπ, πράγμα που θα απογειώσει το κόστος. Το πρόβλημα με τους 'multiplexing' εγκεφάλους που έχουν το EOBD είναι ότι χακεύονται ΠΑΡΑ πολύ δύσκολα.

            Περισσότερο σε συμφέρει σ'αυτήν την περίπτωση να βάλεις μοτέρ από 1600άρι ή ακόμα και το δίλιτρο (εν όψει και της κατάργησης των τεκμηρίων).

            Όμως, να έχεις υπόψη σου ότι θα πρέπει τότε να βάλεις και τις αναρτήσεις (ζανφόρ, αμορτισέρ, ελατήρια, πίσω άξονα ο οποίος φέρει δισκόφρενα) του δίλιτρου, καθώς και τα φρένα του δίλιτρου. Πιθανόν όμως τότε να αναγκαστείς να βάλεις και δεκαεξάρες ζάντες, οπότε ξέχνα την τοποθέτηση αλυσίδων για το χιόνι.

            Μια άλλη περίπτωση είναι το τούρμπισμα που είχε γίνει στα πλαίσια ενός project του περιοδικού Drive. Εκεί το φέρανε το 1400άρι πάνω από τους 200 ίππους, του φορέσανε αμορτισέρ Leda (πανάκριβα...), δεκαεξάρες ζάντες, αεριζόμενα δισκόφρενα Tar-Ox με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά...

            Καλό είναι να ρωτήσεις τον CLIO-V6. Επίσης, ρίξε μια ματιά και στο http://www.greekrenaultclub.gr

            Όλο και κάτι θα βρεις εκεί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theorallye last edited by

              To Clio του Drive ήταν 1600άρι και όχι 1400. Αν θυμάμαι καλά βέβαια το όλο κόστος, μαζί με την αγορά του αυτοκινήτου είχα ανέλθει στα 13 εκατομμύρια και κάτι . Τώρα όσον αφορά την αλλαγή σε μοτέρ, επαναλαμβάνω αυτό που είχα γράψει και αλλού, ότι δηλαδή δεν επιτρέπεται να αλλάξεις μοτέρ με άλλο που να έχει παραπάνω από 200κ.εκ. διαφορά από το δικό σου. Αυτό ισχύει από 1/1/2003 αν δεν κάνω λάθος. Άρα για το δίλιτρο ούτε λόγος. Ξεκίνα με ΦΠΕ, αν υπάρχει πρόγραμμα για το δικό σου και μετά βλέπεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bagus last edited by

                FILE MOU KATARXHN EXOUME TO IDIO MONTELO.(1,4 16V.)TO DIKO SOU POIAS XRONOLOGIAS EINAI??
                AN EINAI TO FACE LIFT EXEIS HLEKTONIKO GKAZI KAI OXI NTIZA KATI POU SYNEPAGETAI PIO DYSKOLH THN BELTIWSH TOU.
                EGW STO CLIO MOU EXW KANEI POLLA PRAGMATA KAI EXW DEI MEGALES DIAFORES(ANOIGEI SAN 1600ARI KAI ISWS KALYTERA)KAI TO KOSTOS DEN EINAI TERASTIO.
                MPES STO:
                HTTP://WWW.GREEKRENAULTCLUB.GR KAI PHGAINE STA FORUM.KANE REGISTER KAI 8A MPOREIS NA MILAS MAZI MAS MESW FORUM.ARKETOI EXOUME POLLES EMPEIRIES APO TA MOTER AYTA KAI 8A MPOROUME NA SE BOH8HSOUME.
                TO CLIO TOU DRIVE HTAN 1600ARI BTW....
                SEE YOU....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  paidia eyxaristw poly kai sorry pou den to ebala stis beltiwseis...to clio einai cover aprilhs 2000...yparxoun clio me hlektroniko gkazi?de to ksera...13 million to clio apo to drive?kala ti eixe epanw?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Τι είχε επάνω; Της Παναγιάς τα μάτια είχε.

                    Τούρμπο, ροϊκή εξέλιξη, νομίζω και άλλες εσωτερικές βελτιώσεις στον κινητήρα (έμβολα κλπ, αλλά δε θυμάμαι), επαναπρογραμματισμό κινητήρα, πανάκριβες αναρτήσεις Leda πλήρως ρυθμιζόμενες, 16άρες ζάντες, δίσκους Tar-Ox με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά, μαρκούτσια αεροπορικών προδιαγραφών, δερμάτινο σαλόνι, ακριβό στερεοφωνικό...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      aksize ton kopo omws e?!!! eksapistones dagkanes?edw to aplo dilitro frenarei kai nomizeis oti epeses sto toixo!!!les na tan to akribo stereofwniko?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        skullone last edited by

                        Ήταν και αυτό, αλλά μη νομίζεις ότι και τα φρένα ήταν φθηνά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          isws kai ta lastixa htan akriba!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Και η βελτίωση του κινητήρα ήταν πανάκριβη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              μπήκα στο φόρουμ του ρενώ κλαμπ και διάβασα μερικά πράγματα...και τώρα δε ξέρω πως να αποσύρω το θέμα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr