Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποσες lbs ελατηριο χρησιμοποιειτε σε 106/saxo?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ποσες lbs ελατηριο χρησιμοποιειτε σε 106/saxo?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    47
    471
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-zakcheos last edited by

      Ελπιζω να βρειτε το poll ενδιαφερον και να βγαλουμε κάποια συμπεράσματα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos-zakcheos last edited by

        Ελπιζω να βρειτε το poll ενδιαφερον και να βγαλουμε κάποια συμπεράσματα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos-zakcheos last edited by

          Ελπιζω να βρειτε το poll ενδιαφερον και να βγαλουμε κάποια συμπεράσματα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            agalanop last edited by

            Νίκο, όντως ενδιαφέρον το poll αλλά γιατί δεν υπάρχει επιλογή μικρότερη από 250 λίμπρες?
            Υπάρχουν πάρα πολλοί που φοράνε ελατήρια 200+ ή και κάτω από 200, αυτοί να μην ψηφίσουν?

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Nikos Zakcheos έγραψε:
              Ελπιζω να βρειτε το poll ενδιαφερον και να βγαλουμε κάποια συμπεράσματα

              Είσαι tuning τύπος τελικά
              Και για να μην είμαι έξω από τα πλαίσια του topic, 300 lbs

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                apr last edited by

                [quote='Nikos Zakcheos']Ελπιζω να βρειτε το poll ενδιαφερον και να βγαλουμε κάποια συμπεράσματα[/quote

                ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ , ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΒΕΣΤΗΡΑ ( ΒΛΕΠΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ) , ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ .ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΦΑΝΟΠΟΙΙΑ , ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΑΠΟ 106 Κ' SAXO , ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΣ .ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΦΩΣΚΟΛΟΙ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ .

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • N
                  nikos_bugsr last edited by

                  Νικο.. Νομιζω οτι ειναι εντελως υποκειμενικο το θεμα, κι οτι ετσι δε θα βγουν σωστα συμπερασματα. Ακομα κι αν ολοι εχουμε τα ιδια αμορτισερ, τι κι αν εγω αποφασισα να βαλω 225 ή 330lb ? Τι κι αν λεω οτι το ενα μου αρεσει και το αλλο οχι?
                  Νομιζω οτι πρωτα θα πρεπει να εξετασουμε τη χρηση που κανει ο καθενας στο αυτοκινητο του. Εκτος κι αν μιλας για αγωνιστικα 106-Saxo οποτε ισως να πρεπει να δουμε σε τι αγωνες τρεχει ο καθενας.
                  Προσωπικα, επελεξα 280lb. Οι 330 μου φαινοντουσαν πολλες σε συνδιασμο με 19αρες ραβδους στρεψεις, ακομα και στην πιστα (σαν να γλιστραγε η μουρη - εκτος κι αν εφτεγε η μερα που πηγα), ενω απο τις 225 και 250 που ειχα δοκιμασει, οι 250 ηταν σαφως καλυτερες.
                  Αλλα και παλι, δεν λεει πολλα το τι εκανα εγω, μιας και εμενα μπορει να μου αρεσε αλλα σε αλλον οχι, ή επισης για το σκοπο που το ηθεκα να ηταν καλο ενω για αλλους να μην τους εφτανε ή να τους επεφτε.. σκληρο (??)

                  Μηπως μου ξεφευγει κατι στο ερωτημα σου?
                  Εκτος κι αν το παραξηλωσα, κι απλα θες να μαθεις ποσες λιμπρες εχει επιλεξει η πλειοψηφια των κατοχων 106-Saxo (Saxo?? μπλιααχ ) που εχουν επιλεξει τετοιυ ειδους λυση.

                  Νικο, στειλε μου ενα mail αν θες, να σου πω για εκεινες τις ζαντες που εβλεπες στο Swift του Αλεξη,γιατι δεν υπαρχει δημοσιευμενη η διευθυνση σου .
                  bugs106@mailbox.gr

                  Γεια χαρα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    s3 last edited by

                    Νικο Bugs στο 206 θα φτιαξουμε τιποτα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • N
                      nikos-zakcheos last edited by

                      Alex: Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου τα μαμά ελατήρια είναι 160-180 lbs οπότε με ένα σχετικά σκληρό αμορτισέρ οι 200 lbs δεν είναι και η καλύτερη δυνατή λύση και έχει επιλεχθεί με γνώμονα την άνεση. Και στην τελική δικό μου poll είναι ό,τι θέλω θέτω για ψηφοφορία . Πέρα απο την πλάκα δεν νομίζω να φοράει κανείς κάτι λιγότερο απο 220-250 αφού με τόσο μαλακό ελατήριο και λίγο χαμηλωματάκι το αμορτισέρ θα τερμάτιζε σε κάθε λακούβα οπότε πάει η άνεση, πάει το κράτημα, πάνε και τα αμορτισέρ.

                      Christos M: Ασε την πλάκα γιατί θα βρω άλλο συνοδηγό και θα διαδώσω οτι σκεφτόσουν να βάλεις 15άρες επειδή άκουσον άκουσον θα ήταν πιο όμορφο .

                      APR: Ορίστε ένας άνθρωπος που ξέρει.

                      1. Μήπως μπορείτε να ανεβάσετε στο forum το διάγραμα με τα damping rates των περίφημων Bilstein Group N (Αυτά του ΑΧ βεβαίως βεβαίως) ώστε να μαθαίνουν οι νεώτεροι και να μποϋκοτάρουμε όλοι μαζί τους φαρνατζήδες?
                        2.Στην επιλογή ελατηρίου δεν παίζει ρόλο και το φερόμενο βάρος που καλείται να αναρτήσει το κάθε McPherson? (στην περίπτωση μας)
                        3.Το poll έχει τελείως στατιστικό λόγο ύπαρξης.

                      Bugs: Αγαπητέ Νίκο έχεις απόλυτο δίκιο. Το poll είναι υποκειμενικό αλλά δεν μπορούμε να το κάνουμε περισσότερο αντικειμενικό. Αν όμως ο καθένας που ψηφίσει γράψει και την εμπειρία του τότε θα μπορέσουμε να συζητήσουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις (υποκειμενικά πάντα). Ισως τελικά να βγει κάτι.

                      All: Γνωρίζει κανείς τον τύπο με τον οποίο υπολογίζουμε το spring rate των ράβδων στρέψης?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • N
                        nikos_bugsr last edited by

                        Ααα ετσι συμφωνω απολυτα! Αν γραψει και ο καθενας εντυπωσεις, εμπειριες κλπ κλπ τοτε συμφωνοι. Γινεται λιγο πιο αντικειμενικο. (εχουν ξαναγραφτει καποια πραγματα, αλλα αλλη μια φορα δεν κανει κακο )

                        Σπυρο.. Το πηρες στα χερια σου?? Τιγκα γινεται το 206 (εχει και υπογεφυρα..)
                        Αλλα νομιζω οτι αλλοι εδω μεσα ειναι πιο αρμοδιοι να δωσουν λυσεις και προτασεις!
                        Για παραδειγμα ο κος APR Αναγνωστοπουλος

                        Να'σαι καλα Σπυρο μου να το χαιρεσαι !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          agalanop last edited by

                          Ο χρήστης Nikos Zakcheos έγραψε:
                          Alex: Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου τα μαμά ελατήρια είναι 160-180 lbs οπότε με ένα σχετικά σκληρό αμορτισέρ οι 200 lbs δεν είναι και η καλύτερη δυνατή λύση και έχει επιλεχθεί με γνώμονα την άνεση. Και στην τελική δικό μου poll είναι ό,τι θέλω θέτω για ψηφοφορία . Πέρα απο την πλάκα δεν νομίζω να φοράει κανείς κάτι λιγότερο απο 220-250 αφού με τόσο μαλακό ελατήριο και λίγο χαμηλωματάκι το αμορτισέρ θα τερμάτιζε σε κάθε λακούβα οπότε πάει η άνεση, πάει το κράτημα, πάνε και τα αμορτισέρ.

                          Σε παλιότερο Drive είχα διαβάσει ότι τα νορμάλ ελατήρια του 106 Rallye 16V είναι 150lbs.
                          (στο project που είχαν φτιάξει και στο οποίο είχαν βάλει ελατήρια LEDA για 30mm χαμήλωμα, 170lbs)
                          Ίσως βέβαια να έκαναν λάθος και να είναι 160+ που λες...

                          Δεν αναφέρεις πουθενά στο topic ότι μιλάς για 'σχετικά σκληρά αμορτισέρ' όμως. Και τί ακριβώς εννοείς με αυτό?

                          Εκτός από τα Bilstein Gr.N και τα kit της Proflex κτλ. υπάρχουν και οι πιο συνηθισμένες λύσεις με φαρδιά ελατήρια που χαμηλώνουν και το αυτοκίνητο 3+ πόντους και χρησιμοποιούνται από πολλούς.
                          Αυτοί μη μου πεις ότι έχουν ελατήρια 250+ λιμπρών!
                          Αυτό σημαίνει όμως ότι δεν πρέπει να ψηφίσουν?
                          Τότε μάλλον δεν κατάλαβα το νόημα του poll, το οποίο αναφέρεται προφανώς για αναρτήσεις επιπέδου... Group N και μόνο!

                          Πάντως υπάρχουν και κάποιοι που χρησιμοποιούν Bilstein Gr.N π.χ. με ρυθμ.πιατέλα και στενά ελατήρια, φορώντας ελατήρια 200 λιμπρών 'μόνο'.
                          (βλέπε π.χ. 106GTi 155ps στο Drive το οποίο είχε αποσπάσει και πολύ θετικά σχόλια για το στήσιμό του...)

                          Αλλά τί κάθομαι και γράφω, αφού δικό σου είναι το poll, ότι θέλεις θέτεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Εγω 285lbs 18αρι με OSRAV αμορτισερ. Στοιχεια για bound-rebound στη συγκεκριμενη ρυθμιση δεν εχω ομως.
                            Περιεργως με 19αρες πισω δεν εχω πολυ υποστροφη και μαλιστα γυρναει ευκολα στο αφημα. Πιστευα οτι θα μουριζει τρελα αλλα διαψευστικα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos-zakcheos last edited by

                              Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:

                              Δεν αναφέρεις πουθενά στο topic ότι μιλάς για 'σχετικά σκληρά αμορτισέρ' όμως. Και τί ακριβώς εννοείς με αυτό?

                              Εννοώ οποιοδήποτε αμορτισέρ με σπορτιφ προσανατολισμούς

                              Εκτός από τα Bilstein Gr.N και τα kit της Proflex κτλ. υπάρχουν και οι πιο συνηθισμένες λύσεις με φαρδιά ελατήρια που χαμηλώνουν και το αυτοκίνητο 3+ πόντους και χρησιμοποιούνται από πολλούς.
                              Αυτοί μη μου πεις ότι έχουν ελατήρια 250+ λιμπρών!
                              Αυτό σημαίνει όμως ότι δεν πρέπει να ψηφίσουν?

                              Βεβαίως να ψηφίσουν αλλά πρακτικά δεν μπορούν να ξέρουν πόσες lbs είναι τα ελατήρια τους εκτός και αν έχουν μπάρμπα στην εταιρία που τα κατασκευάζει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • N
                                nikos-zakcheos last edited by

                                Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                                Εγω 285lbs 18αρι με OSRAV αμορτισερ. Στοιχεια για bound-rebound στη συγκεκριμενη ρυθμιση δεν εχω ομως.
                                Περιεργως με 19αρες πισω δεν εχω πολυ υποστροφη και μαλιστα γυρναει ευκολα στο αφημα. Πιστευα οτι θα μουριζει τρελα αλλα διαψευστικα.

                                Αυτό διαπίστωσα και εγώ σε 106 με παρόμοιο στήσιμο. Απο τη θεωρία όσο σκληραίνει ένας άξονας σε σύγκριση με τον άλλον τόσο πιο εύκολα γλιστράει. Απο ό,τι φαίνεται όμως το συγκεκριμμένο μοντέλο παίρνει αρκετό κουτσούρεμα εμπρός χωρίς να επηρεάζεται.
                                Επίσης απο τη φυσική οι ράβδοι στρέψης σκληραίνουν όταν το αυτοκίνητο χαμηλώνει, το θέμα είναι πόσο σκληραίνουν? Αν οι ράβδοι στη λειτουργία τους σαν 'ελατήρια' δεν είναι καθόλου γραμμικά τότε ίσως αυτό δίνει την απάντηση στο ερώτημα. Δυστυχώς δεν έχω βρει πουθενά ανάλογη βιβλιογραφία, μια υπόθεση έκανα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • N
                                  nikos_bugsr last edited by

                                  Αλεξη (Alex_Design) .. Ο Νικος δεν κανει λογω για αμορτισερ, γιατι το Bilstein 'groupN' (εχω βαρεθει να το ακουω να το λενε ετσι) ειναι ενα αξιοπιστο αμορτισερ σ'αυτη τη σκληροτητα, και χρησιμοποιειται ευρεως (οχι δεν εννοω οτι το χρησιμοποιουν οι .. Εβραίοι).
                                  Για τα χρηματα του ειναι μαλλον μονοδρομος.

                                  Βεβαια τωρα πια υπαρχουν και αλλα αμορτισερ επισης της 'Μπλισταϊ' τα οποια φερουν τους κωδικους του Saxo challenge και για τα οποια ακουγονται πολυ καλα σχολια.
                                  (Τελοσπαντων.. Δεν την εβαλα παλιοτερα -που ισως ειχα τη δυνατοτητα- μιας και με απετρεψαν καποιοι, αλλα θα την βαλω καποια στιγμη τη ριμαδα την Pro. Θα κανουμε την αρχη απο μπροστα μιας και εχουμε τα ελατηρια και τα πιατελα του σετ και βλεπουμε ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos Zakcheos έγραψε:

                                    Επίσης απο τη φυσική οι ράβδοι στρέψης σκληραίνουν όταν το αυτοκίνητο χαμηλώνει, το θέμα είναι πόσο σκληραίνουν? Αν οι ράβδοι στη λειτουργία τους σαν 'ελατήρια' δεν είναι καθόλου γραμμικά τότε ίσως αυτό δίνει την απάντηση στο ερώτημα. Δυστυχώς δεν έχω βρει πουθενά ανάλογη βιβλιογραφία, μια υπόθεση έκανα.

                                    Γι αυτο δεν ειμαι και τοσο σιγουρος. Πως σκληραινουν; Αλλαζουν θεση στα δοντια απ οτι ξερω. Η ραβδος δεν αλλαζει ουτε γωνια ουτε παραμορφωση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sp0 last edited by

                                      ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ:

                                      1.ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΦΡΟΝΙΜΟ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 330 ΛΙΜΠΡΕΣ ΣΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΠΙΛΣΤΑΙΝ ΓΚΡΟΥΠ Ν Η' ΠΕΖΩ ΣΠΟΡ ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΚΑΝΗ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.

                                      2.ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΠΧ ΘΙΣΒΗ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΕΖΩ-ΣΑΞΟ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΛΙΜΠΡΕΣ ΕΛΑΤΗΡΙΑ.

                                      3.ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.ΕΤΡΕΞΑ ΤΡΕΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΑΙΜΠΑΧ-ΠΕΖΩ ΣΠΟΡ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 210-220 ΛΙΜΠΡΩΝ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΑΛΑΚΟ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ.ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • P
                                        predator last edited by

                                        Ο χρήστης timkoul έγραψε:

                                        Επίσης απο τη φυσική οι ράβδοι στρέψης σκληραίνουν όταν το αυτοκίνητο χαμηλώνει, το θέμα είναι πόσο σκληραίνουν? Αν οι ράβδοι στη λειτουργία τους σαν 'ελατήρια' δεν είναι καθόλου γραμμικά τότε ίσως αυτό δίνει την απάντηση στο ερώτημα. Δυστυχώς δεν έχω βρει πουθενά ανάλογη βιβλιογραφία, μια υπόθεση έκανα.

                                        Γι αυτο δεν ειμαι και τοσο σιγουρος. Πως σκληραινουν; Αλλαζουν θεση στα δοντια απ οτι ξερω. Η ραβδος δεν αλλαζει ουτε γωνια ουτε παραμορφωση.

                                        εγω ειμαι σιγουρος ομως απο τη φυσικη οτι δεν σκληραινουν
                                        και αυτο ασχετα με γραμμικοτητα
                                        αυτο που αλλαζει οταν αλλαζει το υψος ειναι η θεση και οχι η λειτουργια
                                        πιθανως με αλλαγη θεσης να αλλαξει και η λειτουργια αλλα αυτο οφειλετε στη γεωμετρια πλεον και οχι στις ραβδους

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                                          3.ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.ΕΤΡΕΞΑ ΤΡΕΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΑΙΜΠΑΧ-ΠΕΖΩ ΣΠΟΡ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 210-220 ΛΙΜΠΡΩΝ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΑΛΑΚΟ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ.ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ.

                                          Ναι αλλα σε μια αναβαση λογω ανηφορας δεν θελεις γενικα μαλακο ελατηριο και σκληρη ραβδο πισω; Αρα σε ενα ραλυ που θα εχει και κατηφορικα κομματια δεν θα ηταν καλυτερο ενα σκληροτερο εμπρος μερος;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-zakcheos last edited by

                                            Ο χρήστης predator έγραψε:

                                            Επίσης απο τη φυσική οι ράβδοι στρέψης σκληραίνουν όταν το αυτοκίνητο χαμηλώνει, το θέμα είναι πόσο σκληραίνουν? Αν οι ράβδοι στη λειτουργία τους σαν 'ελατήρια' δεν είναι καθόλου γραμμικά τότε ίσως αυτό δίνει την απάντηση στο ερώτημα. Δυστυχώς δεν έχω βρει πουθενά ανάλογη βιβλιογραφία, μια υπόθεση έκανα.

                                            Γι αυτο δεν ειμαι και τοσο σιγουρος. Πως σκληραινουν; Αλλαζουν θεση στα δοντια απ οτι ξερω. Η ραβδος δεν αλλαζει ουτε γωνια ουτε παραμορφωση.

                                            εγω ειμαι σιγουρος ομως απο τη φυσικη οτι δεν σκληραινουν
                                            και αυτο ασχετα με γραμμικοτητα
                                            αυτο που αλλαζει οταν αλλαζει το υψος ειναι η θεση και οχι η λειτουργια
                                            πιθανως με αλλαγη θεσης να αλλαξει και η λειτουργια αλλα αυτο οφειλετε στη γεωμετρια πλεον και οχι στις ραβδους

                                            Μπορεί να έχετε δίκιο! Ακούστε όμως πως το σκέφτηκα εγώ:
                                            (Disclaimer: Δεν έχω δει ποτε live διαδικασία χαμηλώματος, απο ό,τι μου έχουν πει φαντάζομαι και λέω)
                                            Η μία άκρη της ράβδου βρίσκεται πακτωμένη στο αμάξωμα ενώ η άλλη φωλιάζει μέσα στον υστερούντα βραχίονα. Για να χαμηλώσει το αυτοκίνητο η ράβδος στρέφεται μόνο απο τη μεριά του βραχίονα οπότε παραμορφώνεται, προφορτίζεται και αλλάζει το spring rate της.
                                            Ανάλογα: Εστω ένα γραμμικό ελατήριο 100lbs/in. Εαν τοποθετήσουμε επάνω του μάζα 100lbs το ελατήριο θα μαζέψει 1 in και θα ασκεί στο βάρος κάθετη δύναμη 100 lbs. Εαν του βάλουμε άλλες 100 lbs θα μαζέψει ακόμη λίγο λιγότερο απο μία in (αφού κανένα ελατήριο δεν είναι απόλυτα γραμμικό) αλλά θα ασκεί πλέον κάθετη δύναμη 200 lbs (ή pounds ή ό,τι νάναι).
                                            Οταν χαμηλώνεις έναν άξονα με ράβδους είναι σαν να του έχεις φορτώσει βάρος. Μόνο που η ράβδος προφορτίζεται χωρίς να έχει βάρος επάνω της. Αυτό σκέφτηκε το μυαλό μου, δεν είμαι φυσικός και ελπίζω να καταλάβατε τη σκέψη μου. Τι λέτε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr