Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απίστευτη Ταλαιπωρία στο Επίσημο Service της Nissan
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απίστευτη Ταλαιπωρία στο Επίσημο Service της Nissan
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    4
    45
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nissanlover last edited by

      Απίστευτη Ταλαιπωρία στο Επίσημο Service της Nissan
      Αγαπητοί φίλοι, τελικά στα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου στην Ελλάδα,
      πρέπει να υπάρχει και το κριτήριο, του αξιόπιστου, λειτουργικού και εξυπηρετικού Service της εταιρίας. Αφορμή για την επιστολή αυτή είναι η απίστευτη ταλαιπωρία που τράβηξα για πολλοστή φορά, δυστηχώς, στο Επίσημο Service της Nissan στην Λεωφ.Αθηνών.
      Αφού πρωτίστως είχα κλείσει ραντεβού για ένα απλό έλεγχο στον Ηλεκ.Εγκέφαλο του Νέου Almera, ημέρα και ώρα που οι ίδιοι επέλεξαν και εγώ απεδέχτηκα,
      πήγα λοιπόν στην Nissan στις 7:00πμ, μισή ώρα πριν το καθορισμένο ραντεβού, για να πάρω σειρά μεταξύ αυτών που είχαν ραντεβού την ίδια ώρα!!! Περίπου 20 Αμάξια. (Καψώνι της Nissan στους πελάτες της). Τέλος πάντων μπήκα στο συνεργείο 2ος. Αφού επιβαιβεώθηκε το ραντεβού, μου είπαν να περιμένω να έρθει η σειρά μου... Μετά από 2(δύο) ώρες και 30 λεπτά περίμενε, δηλαδή στις 9:30, πήγα να τους υπενθυμίσω την ύπαρξη μου εκεί. Μου ξαναείπαν να περιμένω, μέχρι να με ξαναειδοποιήσουν. Μετά από 1 ώρα και 30 λεπτά επιπλέον, δηλαδή στις 11:00πμ. ήρθε ...επιτέλους η ώρα μου. Αφού διαπιστώθηκε η βλάβη, (Χαλασμένο το Flow Meter της BOSCH-δε περίμενα και τίποτα καλύτερο από ανταλλακτικό BOSCH), ο μηχανικός πήγε να φέρει το ανταλακτικό, από το διπλανό δωμάτιο, που υπήρχαν τα ανταλακτικά. Μετά από 45 λεπτά!!! γύρισε. Μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού που δεν είναι κάτι το πολύ χρονοβόρο, (Βρίσκεται στο Καρμπυρατέρ), χρειάστηκαν να παραμείνω στο Service 6 (έξι ολόκληρες ώρες) αντί για το πολύ 1(μία) ώρα. Ο έλεγχος για την διαπίστωση της βλάβης μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού δεν είταν κανονικά πάνω από μια ώρα, όπως αποδείχτηκε αλλά οι κύριοι εκεί κατάφεραν να τον κάνουν 6 πλάσιο, δηλαδή μια μέρα. Δεν θα έγραφα αυτή την επιστολή εάν συνέβαινε για μια φορά, αλλά δηστυχώς συμβαίνει ΟΛΕΣ τις φορές που έχω επισκευτεί το συγκεκριμένο Service. Βέβαια έγιναν και άλλα γαργαλιστικά την ίδια μέρα, αλλά τέλος πάντων. Αν με προκαλέσουν θα τα διηγηθώ και αυτά. Γι'αυτό αγαπητοί φίλοι, στρέψτε το βλέμα σας αλλού για αλλού που λέει και το τραγούδι. Μια άλλη φορά θα γράψω για τα Άθλια Εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Nissan στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων... Προσεχώς...
      Υ.Γ. Αλήθεια στην Αγγλία γνωρίζουν τι γίνεται στην Ελλάδα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nissanlover last edited by

        Απίστευτη Ταλαιπωρία στο Επίσημο Service της Nissan
        Αγαπητοί φίλοι, τελικά στα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου στην Ελλάδα,
        πρέπει να υπάρχει και το κριτήριο, του αξιόπιστου, λειτουργικού και εξυπηρετικού Service της εταιρίας. Αφορμή για την επιστολή αυτή είναι η απίστευτη ταλαιπωρία που τράβηξα για πολλοστή φορά, δυστηχώς, στο Επίσημο Service της Nissan στην Λεωφ.Αθηνών.
        Αφού πρωτίστως είχα κλείσει ραντεβού για ένα απλό έλεγχο στον Ηλεκ.Εγκέφαλο του Νέου Almera, ημέρα και ώρα που οι ίδιοι επέλεξαν και εγώ απεδέχτηκα,
        πήγα λοιπόν στην Nissan στις 7:00πμ, μισή ώρα πριν το καθορισμένο ραντεβού, για να πάρω σειρά μεταξύ αυτών που είχαν ραντεβού την ίδια ώρα!!! Περίπου 20 Αμάξια. (Καψώνι της Nissan στους πελάτες της). Τέλος πάντων μπήκα στο συνεργείο 2ος. Αφού επιβαιβεώθηκε το ραντεβού, μου είπαν να περιμένω να έρθει η σειρά μου... Μετά από 2(δύο) ώρες και 30 λεπτά περίμενε, δηλαδή στις 9:30, πήγα να τους υπενθυμίσω την ύπαρξη μου εκεί. Μου ξαναείπαν να περιμένω, μέχρι να με ξαναειδοποιήσουν. Μετά από 1 ώρα και 30 λεπτά επιπλέον, δηλαδή στις 11:00πμ. ήρθε ...επιτέλους η ώρα μου. Αφού διαπιστώθηκε η βλάβη, (Χαλασμένο το Flow Meter της BOSCH-δε περίμενα και τίποτα καλύτερο από ανταλλακτικό BOSCH), ο μηχανικός πήγε να φέρει το ανταλακτικό, από το διπλανό δωμάτιο, που υπήρχαν τα ανταλακτικά. Μετά από 45 λεπτά!!! γύρισε. Μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού που δεν είναι κάτι το πολύ χρονοβόρο, (Βρίσκεται στο Καρμπυρατέρ), χρειάστηκαν να παραμείνω στο Service 6 (έξι ολόκληρες ώρες) αντί για το πολύ 1(μία) ώρα. Ο έλεγχος για την διαπίστωση της βλάβης μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού δεν είταν κανονικά πάνω από μια ώρα, όπως αποδείχτηκε αλλά οι κύριοι εκεί κατάφεραν να τον κάνουν 6 πλάσιο, δηλαδή μια μέρα. Δεν θα έγραφα αυτή την επιστολή εάν συνέβαινε για μια φορά, αλλά δηστυχώς συμβαίνει ΟΛΕΣ τις φορές που έχω επισκευτεί το συγκεκριμένο Service. Βέβαια έγιναν και άλλα γαργαλιστικά την ίδια μέρα, αλλά τέλος πάντων. Αν με προκαλέσουν θα τα διηγηθώ και αυτά. Γι'αυτό αγαπητοί φίλοι, στρέψτε το βλέμα σας αλλού για αλλού που λέει και το τραγούδι. Μια άλλη φορά θα γράψω για τα Άθλια Εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Nissan στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων... Προσεχώς...
        Υ.Γ. Αλήθεια στην Αγγλία γνωρίζουν τι γίνεται στην Ελλάδα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nissanlover last edited by

          Απίστευτη Ταλαιπωρία στο Επίσημο Service της Nissan
          Αγαπητοί φίλοι, τελικά στα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου στην Ελλάδα,
          πρέπει να υπάρχει και το κριτήριο, του αξιόπιστου, λειτουργικού και εξυπηρετικού Service της εταιρίας. Αφορμή για την επιστολή αυτή είναι η απίστευτη ταλαιπωρία που τράβηξα για πολλοστή φορά, δυστηχώς, στο Επίσημο Service της Nissan στην Λεωφ.Αθηνών.
          Αφού πρωτίστως είχα κλείσει ραντεβού για ένα απλό έλεγχο στον Ηλεκ.Εγκέφαλο του Νέου Almera, ημέρα και ώρα που οι ίδιοι επέλεξαν και εγώ απεδέχτηκα,
          πήγα λοιπόν στην Nissan στις 7:00πμ, μισή ώρα πριν το καθορισμένο ραντεβού, για να πάρω σειρά μεταξύ αυτών που είχαν ραντεβού την ίδια ώρα!!! Περίπου 20 Αμάξια. (Καψώνι της Nissan στους πελάτες της). Τέλος πάντων μπήκα στο συνεργείο 2ος. Αφού επιβαιβεώθηκε το ραντεβού, μου είπαν να περιμένω να έρθει η σειρά μου... Μετά από 2(δύο) ώρες και 30 λεπτά περίμενε, δηλαδή στις 9:30, πήγα να τους υπενθυμίσω την ύπαρξη μου εκεί. Μου ξαναείπαν να περιμένω, μέχρι να με ξαναειδοποιήσουν. Μετά από 1 ώρα και 30 λεπτά επιπλέον, δηλαδή στις 11:00πμ. ήρθε ...επιτέλους η ώρα μου. Αφού διαπιστώθηκε η βλάβη, (Χαλασμένο το Flow Meter της BOSCH-δε περίμενα και τίποτα καλύτερο από ανταλλακτικό BOSCH), ο μηχανικός πήγε να φέρει το ανταλακτικό, από το διπλανό δωμάτιο, που υπήρχαν τα ανταλακτικά. Μετά από 45 λεπτά!!! γύρισε. Μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού που δεν είναι κάτι το πολύ χρονοβόρο, (Βρίσκεται στο Καρμπυρατέρ), χρειάστηκαν να παραμείνω στο Service 6 (έξι ολόκληρες ώρες) αντί για το πολύ 1(μία) ώρα. Ο έλεγχος για την διαπίστωση της βλάβης μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού δεν είταν κανονικά πάνω από μια ώρα, όπως αποδείχτηκε αλλά οι κύριοι εκεί κατάφεραν να τον κάνουν 6 πλάσιο, δηλαδή μια μέρα. Δεν θα έγραφα αυτή την επιστολή εάν συνέβαινε για μια φορά, αλλά δηστυχώς συμβαίνει ΟΛΕΣ τις φορές που έχω επισκευτεί το συγκεκριμένο Service. Βέβαια έγιναν και άλλα γαργαλιστικά την ίδια μέρα, αλλά τέλος πάντων. Αν με προκαλέσουν θα τα διηγηθώ και αυτά. Γι'αυτό αγαπητοί φίλοι, στρέψτε το βλέμα σας αλλού για αλλού που λέει και το τραγούδι. Μια άλλη φορά θα γράψω για τα Άθλια Εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Nissan στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων... Προσεχώς...
          Υ.Γ. Αλήθεια στην Αγγλία γνωρίζουν τι γίνεται στην Ελλάδα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone last edited by

            Ο χρήστης nissanlover έγραψε:
            Απίστευτη Ταλαιπωρία στο Επίσημο Service της Nissan
            Αγαπητοί φίλοι, τελικά στα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου στην Ελλάδα,
            πρέπει να υπάρχει και το κριτήριο, του αξιόπιστου, λειτουργικού και εξυπηρετικού Service της εταιρίας. Αφορμή για την επιστολή αυτή είναι η απίστευτη ταλαιπωρία που τράβηξα για πολλοστή φορά, δυστηχώς, στο Επίσημο Service της Nissan στην Λεωφ.Αθηνών.
            Αφού πρωτίστως είχα κλείσει ραντεβού για ένα απλό έλεγχο στον Ηλεκ.Εγκέφαλο του Νέου Almera, ημέρα και ώρα που οι ίδιοι επέλεξαν και εγώ απεδέχτηκα,
            πήγα λοιπόν στην Nissan στις 7:00πμ, μισή ώρα πριν το καθορισμένο ραντεβού, για να πάρω σειρά μεταξύ αυτών που είχαν ραντεβού την ίδια ώρα!!! Περίπου 20 Αμάξια. (Καψώνι της Nissan στους πελάτες της). Τέλος πάντων μπήκα στο συνεργείο 2ος. Αφού επιβαιβεώθηκε το ραντεβού, μου είπαν να περιμένω να έρθει η σειρά μου... Μετά από 2(δύο) ώρες και 30 λεπτά περίμενε, δηλαδή στις 9:30, πήγα να τους υπενθυμίσω την ύπαρξη μου εκεί. Μου ξαναείπαν να περιμένω, μέχρι να με ξαναειδοποιήσουν. Μετά από 1 ώρα και 30 λεπτά επιπλέον, δηλαδή στις 11:00πμ. ήρθε ...επιτέλους η ώρα μου. Αφού διαπιστώθηκε η βλάβη, (Χαλασμένο το Flow Meter της BOSCH-δε περίμενα και τίποτα καλύτερο από ανταλλακτικό BOSCH), ο μηχανικός πήγε να φέρει το ανταλακτικό, από το διπλανό δωμάτιο, που υπήρχαν τα ανταλακτικά. Μετά από 45 λεπτά!!! γύρισε. Μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού που δεν είναι κάτι το πολύ χρονοβόρο, (Βρίσκεται στο Καρμπυρατέρ), χρειάστηκαν να παραμείνω στο Service 6 (έξι ολόκληρες ώρες) αντί για το πολύ 1(μία) ώρα. Ο έλεγχος για την διαπίστωση της βλάβης μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού δεν είταν κανονικά πάνω από μια ώρα, όπως αποδείχτηκε αλλά οι κύριοι εκεί κατάφεραν να τον κάνουν 6 πλάσιο, δηλαδή μια μέρα. Δεν θα έγραφα αυτή την επιστολή εάν συνέβαινε για μια φορά, αλλά δηστυχώς συμβαίνει ΟΛΕΣ τις φορές που έχω επισκευτεί το συγκεκριμένο Service. Βέβαια έγιναν και άλλα γαργαλιστικά την ίδια μέρα, αλλά τέλος πάντων. Αν με προκαλέσουν θα τα διηγηθώ και αυτά. Γι'αυτό αγαπητοί φίλοι, στρέψτε το βλέμα σας αλλού για αλλού που λέει και το τραγούδι. Μια άλλη φορά θα γράψω για τα Άθλια Εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Nissan στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων... Προσεχώς...
            Υ.Γ. Αλήθεια στην Αγγλία γνωρίζουν τι γίνεται στην Ελλάδα?

            Syni8ws pernei mia mera gia tetoies blabes estw kai an h ka8ari douleia einai mia wra.

            Etsi peripou ginetai edw sou lene na er8eis to prwi stis 8, tous les ti problima exeis, ypografeis to xarti kai meta feugeis pas stin douleia sou (me suttle bus) kai to apogeuma pernaei to suttle bus kai se pigainei pisw stin antiporswpeia.

            Den mporw na katalabw giati emeines ekei kai perimenes.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              titsataki last edited by

              Δυστυχως ναι παντα το αφηνεις ολη τη μερα και το παιρνεις φτειαγμενο. Ειναι πολυ δυσκολο να το πας και να στο φτειαξουν αμεσως.
              Επισης δεν χρειαζεται να παρεις ρεπο απο τη δουλεια για να περιμενεις.

              Ν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr