Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιό αυτοκίνητο σας οδήγησε στον κόσμο της αυτοκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποιό αυτοκίνητο σας οδήγησε στον κόσμο της αυτοκίνησης
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    36
    48
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babis last edited by

      Προσωπικά το αυτοκίνητο που έστρεψε το βλέμα μου και με έκανε και φανατικό της αυτοκίνησης ιδιαίτερα από τη σκοπιά της τεχνολογίας αλλά και Hondaκια ήταν το CRX VTEC του '92 με τους 150 ίππους.
      Ακόμη το θυμάμαι κατάμαυρο,γυαλισμένο και χαμηλωμένο να κατεβαίνει το δρόμο και ένα φίλο να μου λέει: 'το βλεπεις αυτό;έχει 150 άλογα από 1600 κυβικά'. Από τότε προσπαθώ να παρακολουθώ όσο πιο στενά γίνεται, ιδιαίτερα την τεχνολογία των αυτοκινήτων.Καλά τα ανάποδα τιμόνια και οι οδηγάρες, αλλά πάνω απ'όλα οι μηχανικοί που προσφέρουν τεχνολογία-τέχνη!
      Εσάς ποιό αυτοκίνητο σας ώθησε σε αυτό το 'ταξίδι';

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babis last edited by

        Προσωπικά το αυτοκίνητο που έστρεψε το βλέμα μου και με έκανε και φανατικό της αυτοκίνησης ιδιαίτερα από τη σκοπιά της τεχνολογίας αλλά και Hondaκια ήταν το CRX VTEC του '92 με τους 150 ίππους.
        Ακόμη το θυμάμαι κατάμαυρο,γυαλισμένο και χαμηλωμένο να κατεβαίνει το δρόμο και ένα φίλο να μου λέει: 'το βλεπεις αυτό;έχει 150 άλογα από 1600 κυβικά'. Από τότε προσπαθώ να παρακολουθώ όσο πιο στενά γίνεται, ιδιαίτερα την τεχνολογία των αυτοκινήτων.Καλά τα ανάποδα τιμόνια και οι οδηγάρες, αλλά πάνω απ'όλα οι μηχανικοί που προσφέρουν τεχνολογία-τέχνη!
        Εσάς ποιό αυτοκίνητο σας ώθησε σε αυτό το 'ταξίδι';

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babis last edited by

          Προσωπικά το αυτοκίνητο που έστρεψε το βλέμα μου και με έκανε και φανατικό της αυτοκίνησης ιδιαίτερα από τη σκοπιά της τεχνολογίας αλλά και Hondaκια ήταν το CRX VTEC του '92 με τους 150 ίππους.
          Ακόμη το θυμάμαι κατάμαυρο,γυαλισμένο και χαμηλωμένο να κατεβαίνει το δρόμο και ένα φίλο να μου λέει: 'το βλεπεις αυτό;έχει 150 άλογα από 1600 κυβικά'. Από τότε προσπαθώ να παρακολουθώ όσο πιο στενά γίνεται, ιδιαίτερα την τεχνολογία των αυτοκινήτων.Καλά τα ανάποδα τιμόνια και οι οδηγάρες, αλλά πάνω απ'όλα οι μηχανικοί που προσφέρουν τεχνολογία-τέχνη!
          Εσάς ποιό αυτοκίνητο σας ώθησε σε αυτό το 'ταξίδι';

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petros last edited by

            Προσωπικά στο 'ταξίδι' οδηγήθηκα πριν καν... οδηγήσω. Από πιτσιρίκι είχα 'κόλλημα' με τα αυτοκίνητα και οι 4Τ μου το μετέτρεψαν σε μανία.

            Το αυτοκίνητο όμως που με έκανε να πρωτοζήσω τη μαγεία, ήταν μία 'πισωκούνα' Toyota Celica του '74 (1600 με δύο διπλά Βέμπερ, 120PS). Δεκαεννιά χρονών πιτσιρίκι ήμουν, όταν ένας οικογενειακός φίλος που την είχε για απόσυρση μου την έδωσε για μία ημέρα. Την έβγαλα στην Πεντέλη με ξερόγκαζα καταναλώνοντας ένα ολόκληρο τεπόζιτο (έκαιγε σα διάολος). Για όσους μάλιστα μίλησαν για Ιάπωνες χωρίς 'ψυχή', το αμάξι αυτό (δεκαετίας '70) αποτελεί μία πολύ καλή διάψευση. Δερμάτινο ταμπλό και λεβιές ταχυτήτων, ξύλινο τιμόνι και χωστά μονοκόμματα μπάκετ καθίσματα. Γκάζια τρελά, ήχος μπάσος 'βαρύτονος', φρένα και μοχλός ταχυτήτων με μοναδική αίσθηση, έδιωχνε τα οπίσθια σαν επαγγελματίας... φωτομοντέλο.

            Η καλύτερη διαδρομή που έχω κάνει είναι με ένα Honda CRX 16v (όχι V-TEC) στους φιδίσιους δρόμους στο Ντράφι, την εποχή που η κίνηση εκεί άγγιζε τα... 3 αυτοκίνητα ανά ώρα. Και βέβαια στη συνέχεια με το δικό μου Peugeot 106 Rallye 1.3 που για μία 9ετία μου προσέφερε ασταμάτητα χαμόγελα...

            Τώρα πια σοβάρεψα, αν και το μικρόβιο παραμένει αθεράπευτο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gavriil1 last edited by

              Ο χρήστης babis έγραψε:
              Προσωπικά το αυτοκίνητο που έστρεψε το βλέμα μου και με έκανε και φανατικό της αυτοκίνησης ιδιαίτερα από τη σκοπιά της τεχνολογίας αλλά και Hondaκια ήταν το CRX VTEC του '92 με τους 150 ίππους.
              Ακόμη το θυμάμαι κατάμαυρο,γυαλισμένο και χαμηλωμένο να κατεβαίνει το δρόμο και ένα φίλο να μου λέει: 'το βλεπεις αυτό;έχει 150 άλογα από 1600 κυβικά'. Από τότε προσπαθώ να παρακολουθώ όσο πιο στενά γίνεται, ιδιαίτερα την τεχνολογία των αυτοκινήτων.Καλά τα ανάποδα τιμόνια και οι οδηγάρες, αλλά πάνω απ'όλα οι μηχανικοί που προσφέρουν τεχνολογία-τέχνη!
              Εσάς ποιό αυτοκίνητο σας ώθησε σε αυτό το 'ταξίδι';

              Το παραπανω αυτοκινητο ηταν αυτοκινητο σταθμος για μενα. Ειμουν τυχερος που ειμουν ιδιοκτητης ενος οταν ειρθα στις ΗΠΑ το 1993. Ηταν οντως μια πολυ σπεσιαλ και θετικη εμπειρια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone last edited by

                Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                Προσωπικά το αυτοκίνητο που έστρεψε το βλέμα μου και με έκανε και φανατικό της αυτοκίνησης ιδιαίτερα από τη σκοπιά της τεχνολογίας αλλά και Hondaκια ήταν το CRX VTEC του '92 με τους 150 ίππους.
                Ακόμη το θυμάμαι κατάμαυρο,γυαλισμένο και χαμηλωμένο να κατεβαίνει το δρόμο και ένα φίλο να μου λέει: 'το βλεπεις αυτό;έχει 150 άλογα από 1600 κυβικά'. Από τότε προσπαθώ να παρακολουθώ όσο πιο στενά γίνεται, ιδιαίτερα την τεχνολογία των αυτοκινήτων.Καλά τα ανάποδα τιμόνια και οι οδηγάρες, αλλά πάνω απ'όλα οι μηχανικοί που προσφέρουν τεχνολογία-τέχνη!
                Εσάς ποιό αυτοκίνητο σας ώθησε σε αυτό το 'ταξίδι';

                Το παραπανω αυτοκινητο ηταν αυτοκινητο σταθμος για μενα. Ειμουν τυχερος που ειμουν ιδιοκτητης ενος οταν ειρθα στις ΗΠΑ το 1993. Ηταν οντως μια πολυ σπεσιαλ και θετικη εμπειρια.

                Ποια εκδοση είχες; Γιατί εδώ κυκλοφορούσε μια με δερμα και πίσω δισκόφρενα, αρκετά προσεγμένη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone last edited by

                  Ένα αυτοκίνητο που ήθελα αλλά δεν κατάφερα να αποκτήσω ήταν το Κλειώ 16V του 91.

                  Υπάρχουν και αλλα αυτοκίνητα που ήθελα κατά καιρούς. Μια 318 το 85, 318is το 92, A4t το 96. 323 το 99 κτλ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gatony last edited by

                    Ο χρήστης Petros έγραψε:

                    Το αυτοκίνητο όμως που με έκανε να πρωτοζήσω τη μαγεία, ήταν μία 'πισωκούνα' Toyota Celica του '74 (1600 με δύο διπλά Βέμπερ, 120PS). .

                    Αυτό το αυτ/το μόνο που είναι του '72 το αγόρασε ένας φίλος(κάτοχος rallye) για να το φτιάξει(αναστήσει) και να χαίρεται με την πισωκούνα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      babis last edited by

                      agisd:
                      Τελικά μου έμεινε 'όνειρο', επειδή αγόρασα το Civic Vti του 92.Ίσως και καλύτερα! Κάτι αντίστοιχο έχω πάθει τώρα με το S2000 και ελπίζω αυτή τη φορά να το αποκτήσω κατά τον Οκτώβρη που σκέφτομαι.Εκτός βέβαια και αν κόλήσω πάλι τελευταία στιγμή και πάρω κανένα cherokee ας πούμε!!Τα τελευταία 3 χρόνια έχω suv (το HRV) βλέπεις, έχω ξεσυνηθίσει την ταχύτητα έιμαι και 31 χρονών και δε θέλω να 'χρεωθώ' 20000 ευρώ και μετά έρθει κανένα μωρό και τρέχω και δε φτάνω με 2 θέσεις!!.Για να δούμε!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        j-marr last edited by

                        Eμενα μαλλον το οτι το πρωτο αυτοκινητο στην οικογενεια αγοραστικε
                        το 2000 και λιγο η μαγεια του WRC
                        Επισης οι διαδρομες στα ορεινα της Β.Ελλαδος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          castor last edited by

                          Το πρώτο μου 'αυτοκίνητο' ήταν ένα μεταλλικό μονοθέσιο με πεντάλ που κληρονόμησα από τον αδερφό μου σε ηλικία 4 χρονών περίπου.

                          Ούτε επιδόσεις είχε , εξαρτάτο από το πόσο γρήγορα κινούσα τα πεντάλ , ούτε αεροδυναμική (κάποιο εγγλέζικο austin της δεκαετίας του 50 σε κίτρινο χρώμα ) αλλά από τότε 'κόλλησα' με τα αυτοκίνητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alex-ssgti last edited by

                            Ο χρήστης Petros έγραψε:
                            ...στους φιδίσιους δρόμους στο Ντράφι, την εποχή που η κίνηση εκεί άγγιζε τα... 3 αυτοκίνητα ανά ώρα. Και βέβαια στη συνέχεια με το δικό μου Peugeot 106 Rallye 1.3 που για μία 9ετία μου προσέφερε ασταμάτητα χαμόγελα....

                            Μπορείς να το πετύχεις άδειο το Ντράφι, αρκεί να πάς αργά το βράδυ. Έχω έναν πολύ καλό φίλο εκεί και πηγαίνω αρκετά συχνά.

                            Για να έρθουμε στο θέμα μας τώρα, το αυτοκίνητο που με έκανε να ασχολούμαι με αυτά 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, ήταν ένα αγωνιστικό Nissan (αν θυμάμαι καλά) που το είδα σε ηλικία 4 χρονών σε ένα γκαράζ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              petros last edited by

                              Ο χρήστης ALEX SSGTi έγραψε:

                              ...στους φιδίσιους δρόμους στο Ντράφι, την εποχή που η κίνηση εκεί άγγιζε τα... 3 αυτοκίνητα ανά ώρα. Και βέβαια στη συνέχεια με το δικό μου Peugeot 106 Rallye 1.3 που για μία 9ετία μου προσέφερε ασταμάτητα χαμόγελα....

                              Μπορείς να το πετύχεις άδειο το Ντράφι, αρκεί να πάς αργά το βράδυ. Έχω έναν πολύ καλό φίλο εκεί και πηγαίνω αρκετά συχνά.

                              Πού νομίζεις ότι 'ξεχαρμανιάζω' με οποιοδήποτε τετράτροχο έχει πέσει στα χέρια μου τα τελευταία 12 χρόνια;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thvarveris last edited by

                                Ο χρήστης Castor έγραψε:
                                Το πρώτο μου 'αυτοκίνητο' ήταν ένα μεταλλικό μονοθέσιο με πεντάλ που κληρονόμησα από τον αδερφό μου σε ηλικία 4 χρονών περίπου.

                                Ούτε επιδόσεις είχε , εξαρτάτο από το πόσο γρήγορα κινούσα τα πεντάλ , ούτε αεροδυναμική (κάποιο εγγλέζικο austin της δεκαετίας του 50 σε κίτρινο χρώμα ) αλλά από τότε 'κόλλησα' με τα αυτοκίνητα.

                                Τι μου θύμισες τώρα Άρη!
                                Το δικό μου πρώτο αυτοκίνητο ήταν ένα μεταλλικό μονοθέσιο μάρκας MERCEDES!!! κόκκινο χρώμα με πεντάλ που κινούνταν με παλιδρομική κίνηση και όχι περιστροφική, πράγμα δηλαδή που δυσκόλευε την προσπάθεια κίνησης, αφού ήταν και πολύ βαρύ.Θυμάμαι άναβαν και τα φώτα!
                                Με το συγκεκριμμένο αυτοκινητάκι είχα και την πρώτη ''έξοδο'' ''τούμπα'' από τον δρόμο.Πήγα να περάσω όπως ερχόμουν ένα σκαλί με αποτέλεσμα να βρεθώ να στέκομαι με το πλά'ι' του αυτοκινήτου γαι ώρα μέχρι να με πάρουν χαμπάρι οι δικοί μου.
                                Μάλλον όμως Άρη γεννηθήκαμε κολλημένοι με τα αυτοκίνητα και απλώς αρχίσαμε να εκφραζόμαστε από πολύ μικροί!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  castor last edited by

                                  Και δεν είχε και roll-cage

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    s3 last edited by

                                    Την ωθηση,αυτο το μπαμ στη αυτοκινηση μου την προσφερε η lancia deltona που παρουσιαστηκε το '91.
                                    Οταν εκανε και αγωνιστικη γνωριμια το '92 ο Στρατισσινο στην αγωνιστικη deltona,τοτε με αποτελειωσε!
                                    Πιο πριν ειχα κολλημα και με το galant VR4,δεν ξερω γιατι!
                                    Α,και με τι FINA Lancia του Οριολ!
                                    Αυτο το σφυριγμα του turbo δεν ξεχνιεται ευκολα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thvarveris last edited by

                                      Ο χρήστης Castor έγραψε:
                                      Και δεν είχε και roll-cage

                                      Όχι, τότε δεν ήταν πολύ αυστηρές οι προδιαγραφές ασφαλείας.Οι κατασκευαστές και η FIA δεν υπολόγιζαν την σωματική ακεραιότητα των ''πιλότων''

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stamatis146 last edited by

                                        Εγώ την έπαθα με ένα Alfa Romeo Nuova.
                                        Με έβαλε μέσα ο πρώτος μου ξάδερφος και με 1.300 'ολοζώντανα' κυβικά βίωσα το πρώτο μου παντιλίκι ever.

                                        Τότε βέβαια δεν ήξερα τι άλλο παίζει με τα αυτοκίνητα και τους κινητήρες, αυτά τα ρημάδια των 1.100cc υπήρχαν άντε και κανα Τάουνους 1.200 ή κανα πιό σπορτίφ Lancia Β coupe.

                                        Θεός της εποχής που όλοι ζαχαρώναμε ήταν το Alfa Romeo Junior (ή Veloce).

                                        (Σε 1.300 πάντα για να μην ξεχνιόμαστε.)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cpp last edited by

                                          Πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν το Mitsubishi Lancer του 1984. Κίνηση πίσω και φέρτε μου πλατείες και αλάνες κατά προτίμηση με χώμα. (Σκυλί που δεν καταλάβαινε τίποτα. Μόνο αλλαγή λαδιών ήθελε και όλα OK!!!!).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            scientist last edited by

                                            Το κόλλημα με τα αυτοκίνητα το είχα απο πιτσιρικος αλλά με τους 4 Τροχούς, ε! αυτό ήταν έγινε μανία. Όσον αφορά με τι προωτοκόλλησα ούε καν θυμάμαι αλλά το πρώτο αυτοκίνητο που λαχτάρισα ειλικρινα και το θυμάμαι ήταν το 198... τόσο ένα Peugeot 405 Mi16x4.
                                            Αχ και λίγο πριν αγοράσω το δικό μου xantia (άσχετη η επιλογή με το 405) είχα βρεί ένα Μι16 απλό όχι 4κίνητο με τα 167 αλογάκια σε τιμή λίγο μεγαλύτερη απο ότι πήρα το xantia αλλά ας όψονται τα τεκμήρια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr