Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητα φτηνά όσο στην υπολοιπη Ευρώπη.... μας δουλεύουν?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητα φτηνά όσο στην υπολοιπη Ευρώπη.... μας δουλεύουν?
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    9
    3
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ajv last edited by

      Αυτοκίνητα φτηνά όσο στην υπολοιπη Ευρώπη.... μας δουλεύουν?

      Στις αρχες του 2001 (νομίζω) πάρα πολλά περιοδικά και ΜΜΕ του χώρου, παρουσίαζαν πίνακες για το πόσο κοστίζουν τα διάφορα αυτοκίνητα στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και έδειχναν οτι στην Ελλάδα είναι πιο φτηνά κατά μερικές εκατιοντάδες EURO (στην καλύτερη περίπτωση)!!!!!

      Πρέπει να μάθουν επιτέλους καποιοι κύριοι που κάνουν οικονομικα ρεπορταζ οτι το 'φτηνό' και το 'ακριβό' είναι κατι που παίρνει κι άλλες παραμέτρους εκτός απο την 'χαζή' παράθεση πινάκων με τιμές!!!!
      Αυτό ονομάζεται παραπληροφόρηση!!

      Κύριως διαμορφωτικός συντελεστής είναι η αγοραστική δύναμη του εν λόγω αγοραστικού κοινού.

      Ποιά είναι η αγοραστική δύναμη κύριοι του Γερμανού και ποιά του Έλληνα??
      Μα βέβαια η ΔΙΠΛΗ!!!!!!

      Άρα μόνο αν το GOLF κόστιζε λιγότερο από τα μισά που κοστίζει στην Γερμανία θα ήταν φτηνό για τον Έλληνα....

      ΜΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ Μ........... ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ??????

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ajv last edited by

        Αυτοκίνητα φτηνά όσο στην υπολοιπη Ευρώπη.... μας δουλεύουν?

        Στις αρχες του 2001 (νομίζω) πάρα πολλά περιοδικά και ΜΜΕ του χώρου, παρουσίαζαν πίνακες για το πόσο κοστίζουν τα διάφορα αυτοκίνητα στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και έδειχναν οτι στην Ελλάδα είναι πιο φτηνά κατά μερικές εκατιοντάδες EURO (στην καλύτερη περίπτωση)!!!!!

        Πρέπει να μάθουν επιτέλους καποιοι κύριοι που κάνουν οικονομικα ρεπορταζ οτι το 'φτηνό' και το 'ακριβό' είναι κατι που παίρνει κι άλλες παραμέτρους εκτός απο την 'χαζή' παράθεση πινάκων με τιμές!!!!
        Αυτό ονομάζεται παραπληροφόρηση!!

        Κύριως διαμορφωτικός συντελεστής είναι η αγοραστική δύναμη του εν λόγω αγοραστικού κοινού.

        Ποιά είναι η αγοραστική δύναμη κύριοι του Γερμανού και ποιά του Έλληνα??
        Μα βέβαια η ΔΙΠΛΗ!!!!!!

        Άρα μόνο αν το GOLF κόστιζε λιγότερο από τα μισά που κοστίζει στην Γερμανία θα ήταν φτηνό για τον Έλληνα....

        ΜΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ Μ........... ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ??????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ajv last edited by

          Αυτοκίνητα φτηνά όσο στην υπολοιπη Ευρώπη.... μας δουλεύουν?

          Στις αρχες του 2001 (νομίζω) πάρα πολλά περιοδικά και ΜΜΕ του χώρου, παρουσίαζαν πίνακες για το πόσο κοστίζουν τα διάφορα αυτοκίνητα στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και έδειχναν οτι στην Ελλάδα είναι πιο φτηνά κατά μερικές εκατιοντάδες EURO (στην καλύτερη περίπτωση)!!!!!

          Πρέπει να μάθουν επιτέλους καποιοι κύριοι που κάνουν οικονομικα ρεπορταζ οτι το 'φτηνό' και το 'ακριβό' είναι κατι που παίρνει κι άλλες παραμέτρους εκτός απο την 'χαζή' παράθεση πινάκων με τιμές!!!!
          Αυτό ονομάζεται παραπληροφόρηση!!

          Κύριως διαμορφωτικός συντελεστής είναι η αγοραστική δύναμη του εν λόγω αγοραστικού κοινού.

          Ποιά είναι η αγοραστική δύναμη κύριοι του Γερμανού και ποιά του Έλληνα??
          Μα βέβαια η ΔΙΠΛΗ!!!!!!

          Άρα μόνο αν το GOLF κόστιζε λιγότερο από τα μισά που κοστίζει στην Γερμανία θα ήταν φτηνό για τον Έλληνα....

          ΜΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ Μ........... ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ??????

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jeep-akias last edited by

            Ο χρήστης AJV έγραψε:
            Αυτοκίνητα φτηνά όσο στην υπολοιπη Ευρώπη.... μας δουλεύουν?

            Στις αρχες του 2001 (νομίζω) πάρα πολλά περιοδικά και ΜΜΕ του χώρου, παρουσίαζαν πίνακες για το πόσο κοστίζουν τα διάφορα αυτοκίνητα στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και έδειχναν οτι στην Ελλάδα είναι πιο φτηνά κατά μερικές εκατιοντάδες EURO (στην καλύτερη περίπτωση)!!!!!

            Πρέπει να μάθουν επιτέλους καποιοι κύριοι που κάνουν οικονομικα ρεπορταζ οτι το 'φτηνό' και το 'ακριβό' είναι κατι που παίρνει κι άλλες παραμέτρους εκτός απο την 'χαζή' παράθεση πινάκων με τιμές!!!!
            Αυτό ονομάζεται παραπληροφόρηση!!

            Κύριως διαμορφωτικός συντελεστής είναι η αγοραστική δύναμη του εν λόγω αγοραστικού κοινού.

            Ποιά είναι η αγοραστική δύναμη κύριοι του Γερμανού και ποιά του Έλληνα??
            Μα βέβαια η ΔΙΠΛΗ!!!!!!

            Άρα μόνο αν το GOLF κόστιζε λιγότερο από τα μισά που κοστίζει στην Γερμανία θα ήταν φτηνό για τον Έλληνα....

            ΜΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ Μ........... ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ??????

            Μα δεν έχουμε καταλάβει ότι αυτα τα 'ρεπορταζ' (ο θεός να τα κάνει) και όλες αυτές οι στατιστικές είναι μόνο η μισή αλήθεια ?
            Μάλλον καλύτερα θα ήταν να πω πως είναι το μισό ψέμα το άλλο μισό είναι ότι ο μέσος έλληνας (πάνω απο το 80%) έχει μισθούς 'ανάλογους' των πολιτών της ευρωπαικής ένωσης ..... Μπουχαχαχχαχαχαχαχαχαχχα !!!!

            Αλλά όπως λέει και κάποιος φίλος σε άλλο post:

            Έχουμε ότι μας αξίζει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              konstantinosmd last edited by

              Πράγματι, μέχρι 1600κ.εκ. οι τιμές στην Ελλάδα είναι ελαφρώς χαμηλότερες από άλλες χώρες.....
              Στα 1,800 σχεδόν ίδιες.....
              Από 2,000 και πάνω είναι γνωστό ότι η διαφορά αρχίζει να μεγαλώνει.....

              Το θέμα βέβαια του τί σημαίνουν 10-20,000εωρώπουλα στον Έλληνα και τί στο Γερμανό ή στον Άγγλο είναι άλλο ζήτημα, που μάλλον δεν αφορά το συγκεκριμένο forum αλλά το forum μιας οικονομικής εφημερίδας.....
              Δηλαδή έχετε δίκιο, αλλά δε μπορεί κάποιος να κατηγορήσει τον αντιπρόσωπο ή την εταιρία ή και το κράτος για την τιμή του αυτοκινήτου, τη στιγμή που είτε πωλείται στο Τόκυο, είτε στο Μόναχο, είτε στην Αθήνα είτε στο Μογκαντίσου, το κόστος παραγωγής παραμένει το ίδιο......

              Στη τελική, συμφωνώ. Τα συγκεκριμένα άρθρα, παραπληροφορούν ελαφρώς. Αλλά είναι στη διακριτική ευχέρια του αναγνώστη να κρίνει αυτά που διαβάζει......

              Βέβαια, επειδή μιλάμε για αγοραστική δύναμη, δηλαδή το πορτοφόλι του Έλληνα, θα πρέπει να συγκρίνουμε όχι μόνο τη τιμή του αυτοκινήτου αλλά και τα έξοδα συντήρησης, βλέπε τέλη, βενζίνη, σέρβις, ανταλλακτικά, ασφάλεια κτλ.

              Σίγουρα στο τέλος θα δούμε ότι για το ίδιο αυτοκίνητο ένας Έλληνας 'πληρώνει' αναλογικά περισσότερα από τον Γάλλο....αλλά πιθανώς όχι τόσα όσα νομίζουμε (έχω την εντύπωση πως οι ασφάλειες στο εξωτερικό είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερες......)
              Δε ξέρω, αν κάποιος έχει γνώση επί του θέματος, θα ήθελα να τη μοιραστεί μαζί μας.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Όλα είναι πιο ακριβά στο εξωτερικό από την αμόλυβδη ( γι αυτό και οι νέοι Diesel με common rail και υψηλές αποδόσεις παίρνουν όλο και μεγαλύτερα μερίδια αγοράς ) μέχρι τα service και την ασφάλεια. Αλλά -πάντα υπάρχει ένα αλλά- τα εισοδήματα είναι πολύ υψηλότερα με αποτέλεσμα να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά. Μετά δε τις ανατιμήσεις ( υπερτιμήσεις και απίστευτες στρογγυλοποιήσεις πάντα προς τα πάνω γιατί είμαστε πολύ 'έξυπνοι'ως λαός πως να το κάνουμε) δεν νομίζω οτι υπάρχουν και τρομερές διαφορές στις τιμές με άλλες Ευρωπαικές χώρες ενώ τα εισοδήματα μας - με εξαίρεση αυτά των Πορτογάλλων - απέχουν από λίγο -Ισπανία- έως και πάρα πολύ -Λουξεμβούργο- από αυτά των άλλων Ευρωπαίων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  papazent last edited by

                  Μα θέλει και ερώτημα; Σαφώς και μας δουλεύουν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    AYTO ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ 80% ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΓΟΡΑΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΤΡΩΠΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.

                    ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΑΚΡΑΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
                    ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2-3 ΕΤΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ 10 ΜΕ 15% ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
                    ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Εκτός εξαιρέσεων (εγάλα αυτοκίνητα κλπ) η Ελλάδα είναι πολύ φτηνή χώρα.

                      Δυστυχώς, αυτά που είναι ΠΑΜΦΘΗΝΑ είναι οι υπηρεσίες. Οι υπηρεσίες ενός μηχανικου, ή ενός γιατρού στην υπόλοιπη ΕΕ κοστίζουν πολύ παραπάνω. Στην Γερμανία το 2000 η ΣΕΑΤ ζητούσε 100 μάρκα (50 Ευρώ) την εργατοώρα, ΣΥΝ ΦΠΑ.

                      Αυτές όμως οι φτηνές υπηρεσίες είναι που συνεπάγονται και χαμηλούς μισθούς, και για τον λόγο αυτόν φτάνει η Ελλάδα να είναι στην πράξη όχι η φτηνότερη, αλλά η ακριβότερη χώρα της ΕΕ.

                      Έτσι και σε τιμή ακατέργαστων υλών να μας τα πουλήσουν τα διάφορα προϊόντα (όχι απαραίτητα αμάξια μόνο), πάλι ακριβά θα είναι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        Episis auto pou den 3erei o polys kosmos einai oti se orismenes xwres tis eyrwpis ta autokinita forologountai agria (Ollandia, Dania, Souidia etc.).

                        H diafora einai oti forologountai omoiomorfa ola ta kybika opote blepeis kai megala aytokinita stous dromous.

                        Pragmati sta mikra kybika oi times einai kales stin Ellada, 23500 euro gia meia 147 2.0 einai logiki timi.

                        Twra gia tous mis8ous, auto exei sxesi poso dynati einai i oikonomia tis xwras kai fysika pws to kratos 8a boi8isei gia na anaptyx8ei h oikonomia. Mporei to kratos na meiwsei ton ari8mo twn dimosiwn ypallilwn kai taytoxrona na anebasei tous mis8ous kai hopefully 8a anebei kai h paragwgikotita. Opote kai oi idwtikes etaireies 8a anebasoun toys mis8ous kai hopefully 8a dimiourgi8oun kai kanouries douleies.

                        Telos i diki mou entypwsi einai oti oi mis8oi stin Eyrwpi einai xamiloteroi apo aytous tis Amerikis alla kai tou Kanada. Opote kai autoi 8a exoun to idio parapono me emas (p.x. stin Italia oi mis8oi einai toso xamiloi oso sxedon stin Ellada).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr