Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτά είναι ΑΣΤΕΙΑ πράγματα!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτά είναι ΑΣΤΕΙΑ πράγματα!!!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    10
    67
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babis last edited by

      ...τότε που πιτσιρικάς (και συνεχίστηκε μέχρι πριν καμια δεκαριά χρόνια)έβλεπα κατόχους ή λάτρεις mercedes και bmw,οι οποίοι με το που αγόραζε κάποιος γνωστός τους καινούριο αυτοκίνητο ιδιαίτερα αν ήταν γιαπωνέζικο ή γαλλικό πατούσαν τη λαμαρίνα μέσα, αυτή βυθίζονταν και λέγαν με στόμφο:'Τα γερμανικά είναι πιο δυνατά,αν τρακάρεις μ'αυτό...'.Και μπορεί τα Γερμανικά πραγματικά να ήταν πιο ασφαλή,αλλά το 'crash test' της παλάμης θα μου μείνει αξέχαστο.
      ...που όποτε πάω σε αντιπροσωπεία για να δώ αυτοκίνητο, όλοι μα όλοι όσοι ενδιαφέρονται ανοίγουν το καπώ,κάθονται είτε επιβλητικά, είτε με στάση αρχιμηχανικού και κοιτούν κανένα πεντάλεπτο το χώρο του κινητήρα.Οι μισοί είμαι σίγουρος πως δεν ξέρουν τι ακριβώς κοιτουν!!
      ...που το σύστημα τυποποίησης για τη δυναμομέτρηση των αυτοκινήτων δίνει αποτελέσματα μέτρησης του κινητήρα στο στρόφαλο και όχι στους τροχούς.Τώρα, αν υπάρχουν δυο αυτοκίνητα που έχουν ίδια ισχύ πχ 150 άλογα,το ένα έχει μηχανικές απώλειες 15-20 άλογα και το άλλο 30-35 δεν έχει καμία σημασία!!!!Πόσα άλογα είπατε πως έχει το αμάξι σας;

      Περιμένω να γράψετε κι εσείς αστεία και 'αστεία' περιστατικά ή καταστάσεις που να αφορούν το αυτοκίνητο σε ολόκληρη τη διαδικασία από την παραγωγή ως την ανακύκλωση.Θα έχουν τεράστιο ενδιαφέρον.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • B
        babis last edited by

        ...τότε που πιτσιρικάς (και συνεχίστηκε μέχρι πριν καμια δεκαριά χρόνια)έβλεπα κατόχους ή λάτρεις mercedes και bmw,οι οποίοι με το που αγόραζε κάποιος γνωστός τους καινούριο αυτοκίνητο ιδιαίτερα αν ήταν γιαπωνέζικο ή γαλλικό πατούσαν τη λαμαρίνα μέσα, αυτή βυθίζονταν και λέγαν με στόμφο:'Τα γερμανικά είναι πιο δυνατά,αν τρακάρεις μ'αυτό...'.Και μπορεί τα Γερμανικά πραγματικά να ήταν πιο ασφαλή,αλλά το 'crash test' της παλάμης θα μου μείνει αξέχαστο.
        ...που όποτε πάω σε αντιπροσωπεία για να δώ αυτοκίνητο, όλοι μα όλοι όσοι ενδιαφέρονται ανοίγουν το καπώ,κάθονται είτε επιβλητικά, είτε με στάση αρχιμηχανικού και κοιτούν κανένα πεντάλεπτο το χώρο του κινητήρα.Οι μισοί είμαι σίγουρος πως δεν ξέρουν τι ακριβώς κοιτουν!!
        ...που το σύστημα τυποποίησης για τη δυναμομέτρηση των αυτοκινήτων δίνει αποτελέσματα μέτρησης του κινητήρα στο στρόφαλο και όχι στους τροχούς.Τώρα, αν υπάρχουν δυο αυτοκίνητα που έχουν ίδια ισχύ πχ 150 άλογα,το ένα έχει μηχανικές απώλειες 15-20 άλογα και το άλλο 30-35 δεν έχει καμία σημασία!!!!Πόσα άλογα είπατε πως έχει το αμάξι σας;

        Περιμένω να γράψετε κι εσείς αστεία και 'αστεία' περιστατικά ή καταστάσεις που να αφορούν το αυτοκίνητο σε ολόκληρη τη διαδικασία από την παραγωγή ως την ανακύκλωση.Θα έχουν τεράστιο ενδιαφέρον.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babis last edited by

          ...τότε που πιτσιρικάς (και συνεχίστηκε μέχρι πριν καμια δεκαριά χρόνια)έβλεπα κατόχους ή λάτρεις mercedes και bmw,οι οποίοι με το που αγόραζε κάποιος γνωστός τους καινούριο αυτοκίνητο ιδιαίτερα αν ήταν γιαπωνέζικο ή γαλλικό πατούσαν τη λαμαρίνα μέσα, αυτή βυθίζονταν και λέγαν με στόμφο:'Τα γερμανικά είναι πιο δυνατά,αν τρακάρεις μ'αυτό...'.Και μπορεί τα Γερμανικά πραγματικά να ήταν πιο ασφαλή,αλλά το 'crash test' της παλάμης θα μου μείνει αξέχαστο.
          ...που όποτε πάω σε αντιπροσωπεία για να δώ αυτοκίνητο, όλοι μα όλοι όσοι ενδιαφέρονται ανοίγουν το καπώ,κάθονται είτε επιβλητικά, είτε με στάση αρχιμηχανικού και κοιτούν κανένα πεντάλεπτο το χώρο του κινητήρα.Οι μισοί είμαι σίγουρος πως δεν ξέρουν τι ακριβώς κοιτουν!!
          ...που το σύστημα τυποποίησης για τη δυναμομέτρηση των αυτοκινήτων δίνει αποτελέσματα μέτρησης του κινητήρα στο στρόφαλο και όχι στους τροχούς.Τώρα, αν υπάρχουν δυο αυτοκίνητα που έχουν ίδια ισχύ πχ 150 άλογα,το ένα έχει μηχανικές απώλειες 15-20 άλογα και το άλλο 30-35 δεν έχει καμία σημασία!!!!Πόσα άλογα είπατε πως έχει το αμάξι σας;

          Περιμένω να γράψετε κι εσείς αστεία και 'αστεία' περιστατικά ή καταστάσεις που να αφορούν το αυτοκίνητο σε ολόκληρη τη διαδικασία από την παραγωγή ως την ανακύκλωση.Θα έχουν τεράστιο ενδιαφέρον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            tassos last edited by

            .......'crash test' της παλάμης .............

            Καλό, πολύ καλό.Μην ξεχνάς την ακρίβεια της μέτρησης της πίεσης με τη χαρακτηριστική κλωτσιά στα λάστιχα.''kick test'' ίσως ???

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              papazent last edited by

              Έχω ακούσει απο κάτοχο Α4 να λέει πως δεν προτίμησε το quattro γιατί ακουγόταν περισσότερο...Τώρα τι ακουγόταν και πως ακουγόταν δεν έχω ακόμη καταφέρει να καταλάβω αλλά για να το έλεγε εκείνος, κάτι θα ήξερε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cmarin last edited by

                Έλεγχος της ανάρτησης με το χέρι για να δουμε πόσο επαναφέρει και αν έχει 'σουσπανσιόν' δηλαδή 'καλές αναρτήσεις'

                ΥΓ το έκανα και στα matchbox που μάζευα μέχρι 10-11 χρονών.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  babis last edited by

                  η ταμπέλα που είχαν πριν 15 χρόνια και παλιότερα τα λεωφορεία (εδώ στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον) που έλεγε 'ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΤΥΕΙΝ'!! Δηλαδή τί γινόταν; φτύναν μέσα στα λεωφορεία; !!!!!
                  Αυτό και αν δεν είναι κοινωνική πρόοδος!!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    ajv last edited by

                    Έλεγχος αναρτήσεων με τα... οπίσθια!!!

                    Καθόμαστε επάνω στο μπροστινο φτερό και ταλαντευόμαστε πάνω-κάτω σαν να κάνουμε κούνια!!!

                    Έτσι μπορούμε να λάβουμε μια αντιπροσωπευτική άποψη για το πως θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο αν πέσουμε σε μια λακούβα (5-10 cm) κινούμενοι με 100km/h σε μια στροφή με αρνητική κλίση 10% και με το τιμόνι... ανάποδα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης AJV έγραψε:
                      Έλεγχος αναρτήσεων με τα... οπίσθια!!!

                      Καθόμαστε επάνω στο μπροστινο φτερό και ταλαντευόμαστε πάνω-κάτω σαν να κάνουμε κούνια!!!

                      Έτσι μπορούμε να λάβουμε μια αντιπροσωπευτική άποψη για το πως θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο αν πέσουμε σε μια λακούβα (5-10 cm) κινούμενοι με 100km/h σε μια στροφή με αρνητική κλίση 10% και με το τιμόνι... ανάποδα.

                      ΟΛΟΙ ΠΑΝ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ-ΟΛΟΙ ΠΑΝ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        hunter last edited by

                        ΚΑΠΟΤΕ,(ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ'ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ) ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΠΟΙΟ) ΠΗΡΕ ΕΝΑ WARTBOURG ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ.
                        ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ,ΠΑΘΑΝΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥΣ,ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΣΤΡΙΒΕ.ΤΡΙΒΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΑΙΝΟ.ΔΕΞΙΕΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ,ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΕΣ,ΦΟΥΡΚΕΤΕΣ, ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΑΝ ΙΚΑΝΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙ.
                        ΕΙΧΑΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΤΕΣΤ.
                        ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΡΕΖΕΡΒΑΣ,ΤΙ ΕΙΔΑΝ.
                        Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ,ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΤΣΙΜΕΝΤΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          ast last edited by

                          Που το μόνο που βρήκαν να πουν οι -τζιμάνια- διαφημιστές του -κάπως- νέου Grand Vitara είναι η απαραίτητη σε όλους μας 'on board camera'!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr