-
Το αλλο γεννος του Bob Lutz:
Model year: 2004
Manufacturer: General Motors
Wheelbase: 105.7 in.
Length: 177.7 in.
Width: 72.3 in.
Height: 50.4 in.
Engine: 2004 Northstar RWD 4.6L V-8
Estimated torque: 310 lb.-ft @ 4,000 rpm
Horsepower: 315 hp @ 6,400 rpmWhat the automaker says: 'XLR's interior design epitomizes a contemporary take on true luxury. Unique eucalyptus wood and striking aluminum accents combine to provide a luxurious and inviting environment. The gauges are designed in conjunction with Italian luxury brand Bvlgari.'
What you should know: The XLR, which takes its design cues from the 1999 Evoq concept car, features a head-up display, adaptive cruise control, StabiliTrak, heated and cooled seats, keyless access with push-button start and DVD entertainment. The hardtop convertible likely will have a price tag of $75,000 (AutoWeek says). It will begin production in spring 2003 at General Motors' Bowling Green Assembly Plant in Bowling Green, Ky. The vehicles goes on sale in June 2003.
[/img] -
Το αλλο γεννος του Bob Lutz:
Model year: 2004
Manufacturer: General Motors
Wheelbase: 105.7 in.
Length: 177.7 in.
Width: 72.3 in.
Height: 50.4 in.
Engine: 2004 Northstar RWD 4.6L V-8
Estimated torque: 310 lb.-ft @ 4,000 rpm
Horsepower: 315 hp @ 6,400 rpmWhat the automaker says: 'XLR's interior design epitomizes a contemporary take on true luxury. Unique eucalyptus wood and striking aluminum accents combine to provide a luxurious and inviting environment. The gauges are designed in conjunction with Italian luxury brand Bvlgari.'
What you should know: The XLR, which takes its design cues from the 1999 Evoq concept car, features a head-up display, adaptive cruise control, StabiliTrak, heated and cooled seats, keyless access with push-button start and DVD entertainment. The hardtop convertible likely will have a price tag of $75,000 (AutoWeek says). It will begin production in spring 2003 at General Motors' Bowling Green Assembly Plant in Bowling Green, Ky. The vehicles goes on sale in June 2003.
[/img] -
Το αλλο γεννος του Bob Lutz:
Model year: 2004
Manufacturer: General Motors
Wheelbase: 105.7 in.
Length: 177.7 in.
Width: 72.3 in.
Height: 50.4 in.
Engine: 2004 Northstar RWD 4.6L V-8
Estimated torque: 310 lb.-ft @ 4,000 rpm
Horsepower: 315 hp @ 6,400 rpmWhat the automaker says: 'XLR's interior design epitomizes a contemporary take on true luxury. Unique eucalyptus wood and striking aluminum accents combine to provide a luxurious and inviting environment. The gauges are designed in conjunction with Italian luxury brand Bvlgari.'
What you should know: The XLR, which takes its design cues from the 1999 Evoq concept car, features a head-up display, adaptive cruise control, StabiliTrak, heated and cooled seats, keyless access with push-button start and DVD entertainment. The hardtop convertible likely will have a price tag of $75,000 (AutoWeek says). It will begin production in spring 2003 at General Motors' Bowling Green Assembly Plant in Bowling Green, Ky. The vehicles goes on sale in June 2003.
[/img] -
Nice photos.
Mporei na ediaferei kai mena, an kai moiazei me to propersyno SL stis analogies. Mono omws an i timi einai arketa xamili. Na doume an 8a pwlisei. Den nomizw oti to CTS paei kala stis pwliseis.
Poso 8a kostizei?
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Nice photos.Mporei na ediaferei kai mena, an kai moiazei me to propersyno SL stis analogies. Mono omws an i timi einai arketa xamili. Na doume an 8a pwlisei. Den nomizw oti to CTS paei kala stis pwliseis.
Poso 8a kostizei?
75 χιλιαδες δολλαρια;
πολυ ακριβο ειναι.
Φερε ενα Corvette Z06 να τελειωνουμε.Νικος
Ασχετο: Αγη δεν εψαχνες να εισαγαγεις το Jetta στην Ελλαδα; Αν εχεις πληροφοριες απαντησε στο φιλο που ψαχνει να εισαγαγει το αυτοκινητο του. http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1855
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Nice photos.Mporei na ediaferei kai mena, an kai moiazei me to propersyno SL stis analogies. Mono omws an i timi einai arketa xamili. Na doume an 8a pwlisei. Den nomizw oti to CTS paei kala stis pwliseis.
Poso 8a kostizei?
Δεν θα ειναι φθηνο. Θα αρχιζει απο τα $70Κ.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Φερε ενα Corvette Z06 να τελειωνουμε.
Θα προτιμουσα ενα πολυτελες Z06 ομως. Το οποιο θα ειναι το XLR V Series. Αλλα θα'ναι πανακριβο. Υπολογιζω $85Κ.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Nice photos.
Mporei na ediaferei kai mena, an kai moiazei me to propersyno SL stis analogies. Mono omws an i timi einai arketa xamili. Na doume an 8a pwlisei. Den nomizw oti to CTS paei kala stis pwliseis.
Poso 8a kostizei?
Δεν θα ειναι φθηνο. Θα αρχιζει απο τα $70Κ.
An einai $70k base price, sorry then 8a parw. Exw alli lista me priorities (kammia M3).
-
Καλό, αλλά πολύ S2000 απο την πόρτα και εμπρός όταν το κοιτάς προφίλ!
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Φερε ενα Corvette Z06 να τελειωνουμε.
Θα προτιμουσα ενα πολυτελες Z06 ομως. Το οποιο θα ειναι το XLR V Series. Αλλα θα'ναι πανακριβο. Υπολογιζω $85Κ.
Μπα ενα Z06 με ολα τα bells and whistles και convertible ειναι μια χαρα για εμενα. Βεβαια θα ειναι το weekend car. Οπως ειπα εαν αποφασισω να εχω τριτο αυτοκινητο οι πιθανοτητες ειναι ατελειωτες.
Ν.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Nice photos.
Mporei na ediaferei kai mena, an kai moiazei me to propersyno SL stis analogies. Mono omws an i timi einai arketa xamili. Na doume an 8a pwlisei. Den nomizw oti to CTS paei kala stis pwliseis.
Poso 8a kostizei?
Δεν θα ειναι φθηνο. Θα αρχιζει απο τα $70Κ.
An einai $70k base price, sorry then 8a parw. Exw alli lista me priorities (kammia M3).
Χεχε...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Καλό, αλλά πολύ S2000 απο την πόρτα και εμπρός όταν το κοιτάς προφίλ!Οντως.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Φερε ενα Corvette Z06 να τελειωνουμε.
Θα προτιμουσα ενα πολυτελες Z06 ομως. Το οποιο θα ειναι το XLR V Series. Αλλα θα'ναι πανακριβο. Υπολογιζω $85Κ.
Μπα ενα Z06 με ολα τα bells and whistles και convertible ειναι μια χαρα για εμενα. Βεβαια θα ειναι το weekend car. Οπως ειπα εαν αποφασισω να εχω τριτο αυτοκινητο οι πιθανοτητες ειναι ατελειωτες.
Ν.
Το Ζ06 δεν ερχεται σε καμπριο. Μονο Χαρντ Τοπ.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Φερε ενα Corvette Z06 να τελειωνουμε.
Θα προτιμουσα ενα πολυτελες Z06 ομως. Το οποιο θα ειναι το XLR V Series. Αλλα θα'ναι πανακριβο. Υπολογιζω $85Κ.
Μπα ενα Z06 με ολα τα bells and whistles και convertible ειναι μια χαρα για εμενα. Βεβαια θα ειναι το weekend car. Οπως ειπα εαν αποφασισω να εχω τριτο αυτοκινητο οι πιθανοτητες ειναι ατελειωτες.
Ν.
Το Ζ06 δεν ερχεται σε καμπριο. Μονο Χαρντ Τοπ.
Ναι το θυμηθηκα και εγω. και μονο σε 6 ταχυτητες. Οχι αυτοματο. Αλλα 51 χιλιαρικα. Το M3 δεν ειναι και φτηνοτερο. Αλλα βεβαια αλλη σχολη το ενα αλλη το αλλο.
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Καλό, αλλά πολύ S2000 απο την πόρτα και εμπρός όταν το κοιτάς προφίλ!
Οντως.
Δεν μπορώ, Δεν κρατιέμαι αλλά θα το πώ
Αν ήταν Toyota θα είχαμε ήδη 20 παρπάπονα
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Καλό, αλλά πολύ S2000 απο την πόρτα και εμπρός όταν το κοιτάς προφίλ!
Οντως.
Δεν μπορώ, Δεν κρατιέμαι αλλά θα το πώ
Αν ήταν Toyota θα είχαμε ήδη 20 παρπάπονα
20 παραπονα? Γιατι? Τι εννοεις?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Καλό, αλλά πολύ S2000 απο την πόρτα και εμπρός όταν το κοιτάς προφίλ!
Οντως.
Δεν μπορώ, Δεν κρατιέμαι αλλά θα το πώ
Αν ήταν Toyota θα είχαμε ήδη 20 παρπάπονα
20 παραπονα? Γιατι? Τι εννοεις?
Eννοώ ότι θα είχε βουήξει ο τόπος περί αντιγραφής και ανίκανων Ιαπώνων σχεδιαστών να κάνουν κάτι ξεχωριστό και όχι αντιγραφές...
Αλλά, περισσότερο κάνω πλάκα για να ευθυμίσουμε... Το ίδιο ισχύει και για το άλλο thread με την Pontiac.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Καλό, αλλά πολύ S2000 απο την πόρτα και εμπρός όταν το κοιτάς προφίλ!
Οντως.
Δεν μπορώ, Δεν κρατιέμαι αλλά θα το πώ
Αν ήταν Toyota θα είχαμε ήδη 20 παρπάπονα
20 παραπονα? Γιατι? Τι εννοεις?
Eννοώ ότι θα είχε βουήξει ο τόπος περί αντιγραφής και ανίκανων Ιαπώνων σχεδιαστών να κάνουν κάτι ξεχωριστό και όχι αντιγραφές...
Αλλά, περισσότερο κάνω πλάκα για να ευθυμίσουμε... Το ίδιο ισχύει και για το άλλο thread με την Pontiac.
ΟΚ. Σορρυ.
Η αναγεννηση της General Motors αρχισε - CADILLAC XLR