Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεα γενια Lexus RX
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νεα γενια Lexus RX
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2
    1
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Συμφωνα με το in.gr, θα ονομαζεται παλι RX300 και θα κανει...204 ιππους?

      Χμμ...συμφωνα με τις πηγες απο ΗΠΑ, θα ονομαζετε RX330 και θα κανει 230 ιππους. Θα ξερουμε στις 11 Ιανουαριου σιγουρα.


      auto in.gr / 03-01-2003
      H Lexus, ο πολυτελής κλάδος της Toyota, έχει καταφέρει να καθιερωθεί ανάμεσα σε εταιρείες κολοσσούς όπως η BMW, η Mercedes-Benz και η Audi. Ωστόσο, τα μοντέλα της γνωρίζουν τη μεγαλύτερη εμπορική ζήτηση στις ΗΠΑ, όπου συχνά φιγουράρουν στις κορυφαίες θέσεις των πωλήσεων. Έτσι, εύλογα, η ιαπωνική φίρμα επέλεξε την έκθεση του Detroit για να παρουσιάσει επίσημα στις 11 Ιανουαρίου το νέο RX300.

      Παρατηρώντας τις φωτογραφίες μπορεί με ευκολία κάποιος να διακρίνει ότι το νέο RX300 διαφοροποιείται σημαντικά από τον προκάτοχό του, χωρίς να ξεφεύγει όμως από τη φόρμα του. Συγκεκριμένα, το εμπρός τμήμα δείχνει περισσότερο σύγχρονο, ενώ τα φωτιστικά του σώματα φαίνεται πως έχουν δανειστεί στοιχεία από το ετεροθαλές Toyota Land Cruiser. Ωστόσο, η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στο πίσω μέρος, όπου το παρμπρίζ καταλήγει πλέον να εφάπτεται με τα πίσω φωτιστικά σώματα. Η κλίση της τελευταίας πόρτας προσδίδει ένα σπορτίφ ύφος στην εικόνα του ιαπωνικού SUV.

      Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το μεταξόνιο του νέου δαπέδου έχει αυξηθεί κατά 10 εκατοστά (2,715 μέτρα συνολικά). Επίσης αυξημένες είναι και οι διαστάσεις του αμαξώματος, οι οποίες φτάνουν τα 4,730 μέτρα σε μήκος, τα 1,845 μέτρα σε πλάτος και τα 1,680 μέτρα σε ύψος.

      Στο εσωτερικό, οι μεγαλύτερες αλλαγές εστιάζονται στον πίνακα οργάνων, την κεντρική κονσόλα και τους ανασχεδιασμένους αεραγωγούς. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός του νέου RX300 συνάδει με το κύρος της ιαπωνικής φίρμας, καθώς περιλαμβάνει διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως τα VSC (σύστημα ευστάθειας), traction control και BA (υποβοήθηση συστήματος πέδησης). Το AFS είναι ένα σύστημα που βελτιώνει το οπτικό πεδίο του οδηγού στις στροφές κατά τη νυχτερινή οδήγηση, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τη γωνία του τιμονιού.

      Ο αναβαθμισμένος τρίλιτρος V6 κινητήρας των 204 ίππων του απερχόμενου μοντέλου 'μεταμοσχεύεται' στο νέο RX300, αλλά θα συνεργάζεται με ένα ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων αντί της προηγούμενης μονάδας των τεσσάρων.

      Η ανάρτηση μπορεί προαιρετικά να συνδυαστεί με πνευματικό σύστημα που αυξομειώνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος ανάλογα με την ταχύτητα και την ποιότητα του τελευταίου. Συγκεκριμένα, όταν το ταχύμετρο ξεπεράσει τα 96χλμ./ώρα περίπου, το αμάξωμα χαμηλώνει κατά ενάμισι εκατοστό, ενώ κατά τις off road εξορμήσεις η απόσταση από το έδαφος αυξάνεται μέχρι και τρία εκατοστά.

      Αλλαγές έχει δεχτεί και το σύστημα τετρακίνησης, αφού, όπως ισχυρίζεται ο κατασκευαστής, η κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες ελέγχεται πλέον ηλεκτρονικά και όχι μηχανικά από το συνεκτικό συμπλέκτη, όπως στο προηγούμενο μοντέλο, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν περαιτέρω στοιχεία για τη λειτουργία του. Υπομονή λοιπόν μέχρι το νέο RX300 να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του, οπότε σίγουρα θα αποκαλυφθούν περισσότερες λεπτομέρειες.

      Πηγή: Lexus

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gavriil1 last edited by

        Συμφωνα με το in.gr, θα ονομαζεται παλι RX300 και θα κανει...204 ιππους?

        Χμμ...συμφωνα με τις πηγες απο ΗΠΑ, θα ονομαζετε RX330 και θα κανει 230 ιππους. Θα ξερουμε στις 11 Ιανουαριου σιγουρα.


        auto in.gr / 03-01-2003
        H Lexus, ο πολυτελής κλάδος της Toyota, έχει καταφέρει να καθιερωθεί ανάμεσα σε εταιρείες κολοσσούς όπως η BMW, η Mercedes-Benz και η Audi. Ωστόσο, τα μοντέλα της γνωρίζουν τη μεγαλύτερη εμπορική ζήτηση στις ΗΠΑ, όπου συχνά φιγουράρουν στις κορυφαίες θέσεις των πωλήσεων. Έτσι, εύλογα, η ιαπωνική φίρμα επέλεξε την έκθεση του Detroit για να παρουσιάσει επίσημα στις 11 Ιανουαρίου το νέο RX300.

        Παρατηρώντας τις φωτογραφίες μπορεί με ευκολία κάποιος να διακρίνει ότι το νέο RX300 διαφοροποιείται σημαντικά από τον προκάτοχό του, χωρίς να ξεφεύγει όμως από τη φόρμα του. Συγκεκριμένα, το εμπρός τμήμα δείχνει περισσότερο σύγχρονο, ενώ τα φωτιστικά του σώματα φαίνεται πως έχουν δανειστεί στοιχεία από το ετεροθαλές Toyota Land Cruiser. Ωστόσο, η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στο πίσω μέρος, όπου το παρμπρίζ καταλήγει πλέον να εφάπτεται με τα πίσω φωτιστικά σώματα. Η κλίση της τελευταίας πόρτας προσδίδει ένα σπορτίφ ύφος στην εικόνα του ιαπωνικού SUV.

        Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το μεταξόνιο του νέου δαπέδου έχει αυξηθεί κατά 10 εκατοστά (2,715 μέτρα συνολικά). Επίσης αυξημένες είναι και οι διαστάσεις του αμαξώματος, οι οποίες φτάνουν τα 4,730 μέτρα σε μήκος, τα 1,845 μέτρα σε πλάτος και τα 1,680 μέτρα σε ύψος.

        Στο εσωτερικό, οι μεγαλύτερες αλλαγές εστιάζονται στον πίνακα οργάνων, την κεντρική κονσόλα και τους ανασχεδιασμένους αεραγωγούς. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός του νέου RX300 συνάδει με το κύρος της ιαπωνικής φίρμας, καθώς περιλαμβάνει διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως τα VSC (σύστημα ευστάθειας), traction control και BA (υποβοήθηση συστήματος πέδησης). Το AFS είναι ένα σύστημα που βελτιώνει το οπτικό πεδίο του οδηγού στις στροφές κατά τη νυχτερινή οδήγηση, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τη γωνία του τιμονιού.

        Ο αναβαθμισμένος τρίλιτρος V6 κινητήρας των 204 ίππων του απερχόμενου μοντέλου 'μεταμοσχεύεται' στο νέο RX300, αλλά θα συνεργάζεται με ένα ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων αντί της προηγούμενης μονάδας των τεσσάρων.

        Η ανάρτηση μπορεί προαιρετικά να συνδυαστεί με πνευματικό σύστημα που αυξομειώνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος ανάλογα με την ταχύτητα και την ποιότητα του τελευταίου. Συγκεκριμένα, όταν το ταχύμετρο ξεπεράσει τα 96χλμ./ώρα περίπου, το αμάξωμα χαμηλώνει κατά ενάμισι εκατοστό, ενώ κατά τις off road εξορμήσεις η απόσταση από το έδαφος αυξάνεται μέχρι και τρία εκατοστά.

        Αλλαγές έχει δεχτεί και το σύστημα τετρακίνησης, αφού, όπως ισχυρίζεται ο κατασκευαστής, η κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες ελέγχεται πλέον ηλεκτρονικά και όχι μηχανικά από το συνεκτικό συμπλέκτη, όπως στο προηγούμενο μοντέλο, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν περαιτέρω στοιχεία για τη λειτουργία του. Υπομονή λοιπόν μέχρι το νέο RX300 να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του, οπότε σίγουρα θα αποκαλυφθούν περισσότερες λεπτομέρειες.

        Πηγή: Lexus

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Συμφωνα με το in.gr, θα ονομαζεται παλι RX300 και θα κανει...204 ιππους?

          Χμμ...συμφωνα με τις πηγες απο ΗΠΑ, θα ονομαζετε RX330 και θα κανει 230 ιππους. Θα ξερουμε στις 11 Ιανουαριου σιγουρα.


          auto in.gr / 03-01-2003
          H Lexus, ο πολυτελής κλάδος της Toyota, έχει καταφέρει να καθιερωθεί ανάμεσα σε εταιρείες κολοσσούς όπως η BMW, η Mercedes-Benz και η Audi. Ωστόσο, τα μοντέλα της γνωρίζουν τη μεγαλύτερη εμπορική ζήτηση στις ΗΠΑ, όπου συχνά φιγουράρουν στις κορυφαίες θέσεις των πωλήσεων. Έτσι, εύλογα, η ιαπωνική φίρμα επέλεξε την έκθεση του Detroit για να παρουσιάσει επίσημα στις 11 Ιανουαρίου το νέο RX300.

          Παρατηρώντας τις φωτογραφίες μπορεί με ευκολία κάποιος να διακρίνει ότι το νέο RX300 διαφοροποιείται σημαντικά από τον προκάτοχό του, χωρίς να ξεφεύγει όμως από τη φόρμα του. Συγκεκριμένα, το εμπρός τμήμα δείχνει περισσότερο σύγχρονο, ενώ τα φωτιστικά του σώματα φαίνεται πως έχουν δανειστεί στοιχεία από το ετεροθαλές Toyota Land Cruiser. Ωστόσο, η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στο πίσω μέρος, όπου το παρμπρίζ καταλήγει πλέον να εφάπτεται με τα πίσω φωτιστικά σώματα. Η κλίση της τελευταίας πόρτας προσδίδει ένα σπορτίφ ύφος στην εικόνα του ιαπωνικού SUV.

          Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το μεταξόνιο του νέου δαπέδου έχει αυξηθεί κατά 10 εκατοστά (2,715 μέτρα συνολικά). Επίσης αυξημένες είναι και οι διαστάσεις του αμαξώματος, οι οποίες φτάνουν τα 4,730 μέτρα σε μήκος, τα 1,845 μέτρα σε πλάτος και τα 1,680 μέτρα σε ύψος.

          Στο εσωτερικό, οι μεγαλύτερες αλλαγές εστιάζονται στον πίνακα οργάνων, την κεντρική κονσόλα και τους ανασχεδιασμένους αεραγωγούς. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός του νέου RX300 συνάδει με το κύρος της ιαπωνικής φίρμας, καθώς περιλαμβάνει διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως τα VSC (σύστημα ευστάθειας), traction control και BA (υποβοήθηση συστήματος πέδησης). Το AFS είναι ένα σύστημα που βελτιώνει το οπτικό πεδίο του οδηγού στις στροφές κατά τη νυχτερινή οδήγηση, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τη γωνία του τιμονιού.

          Ο αναβαθμισμένος τρίλιτρος V6 κινητήρας των 204 ίππων του απερχόμενου μοντέλου 'μεταμοσχεύεται' στο νέο RX300, αλλά θα συνεργάζεται με ένα ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων αντί της προηγούμενης μονάδας των τεσσάρων.

          Η ανάρτηση μπορεί προαιρετικά να συνδυαστεί με πνευματικό σύστημα που αυξομειώνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος ανάλογα με την ταχύτητα και την ποιότητα του τελευταίου. Συγκεκριμένα, όταν το ταχύμετρο ξεπεράσει τα 96χλμ./ώρα περίπου, το αμάξωμα χαμηλώνει κατά ενάμισι εκατοστό, ενώ κατά τις off road εξορμήσεις η απόσταση από το έδαφος αυξάνεται μέχρι και τρία εκατοστά.

          Αλλαγές έχει δεχτεί και το σύστημα τετρακίνησης, αφού, όπως ισχυρίζεται ο κατασκευαστής, η κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες ελέγχεται πλέον ηλεκτρονικά και όχι μηχανικά από το συνεκτικό συμπλέκτη, όπως στο προηγούμενο μοντέλο, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν περαιτέρω στοιχεία για τη λειτουργία του. Υπομονή λοιπόν μέχρι το νέο RX300 να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του, οπότε σίγουρα θα αποκαλυφθούν περισσότερες λεπτομέρειες.

          Πηγή: Lexus

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr