Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    fiesta 1.4 -fusion 1.4 i focus 1.4?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. fiesta 1.4 -fusion 1.4 i focus 1.4?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    24
    140
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xaris_cd last edited by

      εχω 4.500.000 δρχ περιπου και θα ηθελα να ακουσω γνωμες σχετικα με την αγορα ενος
      καινουριου αυτοκινητου .Εχω 2 παιδια μικρα .Ειμαι μεταξυ fiesta 1.4 την chia εκδοση τα
      εχει ολα περιπου ,fusion 1.4 kai focus 1.4 εχω δει και το νεο megane 1.4 αλλα θελει
      5.200.000 περιπου το focus kai to megane einai allis κατηγοριας αυτοκινητο βεβαια ......
      αυτα να ακουσω σχολια .......

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • X
        xaris_cd last edited by

        εχω 4.500.000 δρχ περιπου και θα ηθελα να ακουσω γνωμες σχετικα με την αγορα ενος
        καινουριου αυτοκινητου .Εχω 2 παιδια μικρα .Ειμαι μεταξυ fiesta 1.4 την chia εκδοση τα
        εχει ολα περιπου ,fusion 1.4 kai focus 1.4 εχω δει και το νεο megane 1.4 αλλα θελει
        5.200.000 περιπου το focus kai to megane einai allis κατηγοριας αυτοκινητο βεβαια ......
        αυτα να ακουσω σχολια .......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xaris_cd last edited by

          εχω 4.500.000 δρχ περιπου και θα ηθελα να ακουσω γνωμες σχετικα με την αγορα ενος
          καινουριου αυτοκινητου .Εχω 2 παιδια μικρα .Ειμαι μεταξυ fiesta 1.4 την chia εκδοση τα
          εχει ολα περιπου ,fusion 1.4 kai focus 1.4 εχω δει και το νεο megane 1.4 αλλα θελει
          5.200.000 περιπου το focus kai to megane einai allis κατηγοριας αυτοκινητο βεβαια ......
          αυτα να ακουσω σχολια .......

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            takism last edited by

            Φιλε xaris_cd, η επιλογη ενος Ford για οικογενειακο αυτοκινητο νομιζω πως ειναι πολυ καλη. Τωρα για ποιο απο τα 3 πρεπει να διαλεξεις εξαρταται απο πολλους παραγοντες. Αν θελεις χωρους (και νομιζω πως ναι, με 2 παιδια) το Fiesta θα είναι λιγο μικρο. Το Fusion απο την αλλη έχει χωρους και ειναι και πρακτικο. Οσο για το Focus, θα σε καλυψει σε χωρους και θα μπορεις να κανεις και πιο ανετα ταξιδια εκτος πολης. Σε συνδυασμο μαλιστα με την εκπτωση που κανει η Ford στο συγκεκριμενο μοντελο νομιζω πως ειναι πολυ καλη επιλογη (και μπορεις να βαλεις και καποια extra αν θέλεις). Εγω πάντως στη θέση σου θα επελεγα Focus.
            Οποιο και να διαλεξεις, καλοταξιδο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              papazent last edited by

              Απο τη στιγμή που είσαι οικογενειάρχης, μάλλον η λογική επιλογή είναι το μικρομεσαίο focus. Όμως είναι ασθενικό απο επιδόσεις, τομέα στον οποίο το fiesta με τον ίδιο κινητήρα τα καταφέρνει αρκετά καλύτερα λόγω περιορισμένου βάρους ενώ οι χώροι του είναι ικανοποιητικοί δεδομένου του όγκου του. Τώρα το fusion αποτελεί εναλλακτική αμφιλεγόμενης αισθητικής και λειτουργικότητας (εννοώ οτι δεν είναι όχημα ελέυθέρου χρόνου) αλλά μ'αρέσει και ίσως το προτιμούσα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                logikos last edited by

                Για να πω την αλήθεια, η επιλογή οικογενειακού αυτοκινήτου με 4.500.000 δρχ είναι δύσκολη, γιατί πρέπει να γίνουν αρκετοί συμβιβασμοί. Επί της ουσίας τώρα:

                Fusion vs Fiesta: Το Fusion είναι πιο ψηλό και διαθέτει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από το Fiesta. Ωστόσο, δε φαντάζομαι να έχουν διαφορές στο χώρο για τους πίσω επιβάτες, καθώς έχουν κατασκευαστεί πάνω στην ίδια πλατφόρμα. Η οδική συμπεριφορά του Fiesta είναι ασύγκριτα καλύτερη από του Fusion.

                Fiesta vs Focus: Όπως είναι λογικό, το Fiesta διαθέτει περιορισμένους χώρους σε σχέση με το Focus και υπολείπεται σε οδική συμπεριφορά. Όμως είναι πιο ελαφρύ από το Focus και συνεπώς πιο γρήγορο (όχι όμως πολύ πιο γρήγορο).

                Fusion vs Focus: Δε τίθεται θέμα σύγκρισης. Focus.

                Άποψή μου είναι ότι πρέπει να επιλέξεις ανάμεσα σε Fiesta και Focus. Δες από κοντά και τα δυο αυτοκίνητα, οδήγησέ τα και... καλοτάξιδο ό,τι διαλέξεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  meco last edited by

                  Focus για τρεις λόγους,

                  1. To fiesta απο μέσα έχει ψιλοαπαράδεκτο εσωτερικό (για μένα).
                  2. Το focus έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα σε αντίθεση με το Fiesta που έχει ημιάκαμπτο!!!
                  3. Οι χώροι του focus είναι κορυφαίοι για τη κατηγορία του. Το fiesta μου φάνηκε πολύ στενάχωρο.
                    Το focus το 1.4 είναι όντως αργό, οπότε κάνε μια προσπάθεις για το 1.6.

                  Υ.Γ. Το έχω ξαναγράψει, αλλά ακόμα μια φορά δεν πειράζει. Καλή Χρονιά σε όλους, με πολλά, γρήγορα, ευχάριστα και απροβλημάτιστα, χιλιόμετρα!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • X
                    xaris_cd last edited by

                    μετα απο αυτα που γραψατε κατεληξα αυριο να παω να κλισω το FOCUS 1.4
                    την εκδοση trend κανει με πινακιδες μεταλικο κτλ 5200000
                    και ειναι 50 % προκαταβολη και το υπολοιπο ατοκα για 2 χρονια
                    ομως εχω εναν ενδιασμο στο οτι ισως ο κινητηρας δεν με ικανοποιοι. ως
                    τωρα ειχα cicuecento 1.1 πιστευω οτι απο επιδοσεις ειναι καπου κοντα
                    ηθελα να ρωτησω απο τρικξιματα πως παμε? γιατι με τα φιατ καταλαβαινετε
                    τι γινετε κατεληξα στο focus επειδη διαβασα οτι εχει καλη οδηγικη συμπεριφορα
                    και καλη ποιοτητα εντος εσεισ τι λετε ειναι καπως ετσι τα πραγματα?
                    παλεοτερα ειχα uno 1,4 gti

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petros last edited by

                      To Ford Focus 1.4 Trend πάει 15.600 ευρώ, το Peugeot 307 1.6XS κάνει 200 ευρώ παραπάνω, με ανάλογο εξοπλισμό (χωρίς ζάντες αλουμινίου, αλλά με ράδιο-CD). Μήπως θα έπρεπε να το κοιτάξεις, για να αποκτήσεις και τις επιδόσεις που χρειάζονται για τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια;

                      Όπως και να έχει, καλοτάξιδο να είναι!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        logikos last edited by

                        Ο χρήστης xaris_cd έγραψε:
                        μετα απο αυτα που γραψατε κατεληξα αυριο να παω να κλισω το FOCUS 1.4
                        την εκδοση trend κανει με πινακιδες μεταλικο κτλ 5200000
                        και ειναι 50 % προκαταβολη και το υπολοιπο ατοκα για 2 χρονια
                        ομως εχω εναν ενδιασμο στο οτι ισως ο κινητηρας δεν με ικανοποιοι. ως
                        τωρα ειχα cicuecento 1.1 πιστευω οτι απο επιδοσεις ειναι καπου κοντα
                        ηθελα να ρωτησω απο τρικξιματα πως παμε? γιατι με τα φιατ καταλαβαινετε
                        τι γινετε κατεληξα στο focus επειδη διαβασα οτι εχει καλη οδηγικη συμπεριφορα
                        και καλη ποιοτητα εντος εσεισ τι λετε ειναι καπως ετσι τα πραγματα?
                        παλεοτερα ειχα uno 1,4 gti

                        Το να δώσει κάποιος 4,5εκ για Focus δεν είναι κακή επιλογή. Το να δώσει όμως 5,2εκ για αυτοκίνητο 1400cc που αποδίδει 75hp και έχει μακριές σχέσεις μετάδοσης (γεγονός που χειροτερεύει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου) δεν το θεωρώ ιδιαίτερα καλή ιδέα. Το Focus 1.6 Comfort πόσο παραπάνω κοστίζει; Δε σε ενδιαφέρει κανένα άλλο αυτοκίνητο με 1400άρη κινητήρα που να αποδίδει περισσότερους ίππους;

                        Το ότι το Focus έχει ίσως την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία του δε σημαίνει ότι τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δεν έχουν ασφαλή οδική συμπεριφορά. Ωστόσο, το Focus ικανοποιεί και τον 'ενθουσιώδη' οδηγό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          g60 last edited by

                          Tι να το κανει ενα μοτερ 1.4 που αποδιδει πχ 15 αλογα παραπανω και ΧΑΝΕΙ σε ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ και ΡΕΠΡΙΖ?Οικογενοιαρχης ειναι ο ανθρωπος!Αντε και κερδισε 1sec στα ο-100!!Τι μανια ειναι αυτη με τα αλογα ρε παιδια!!Καλυτερος ειναι αυτος ο κινητηρας που αποδιδει ΓΡΑΜΙΚΑ και οχι αυτος που βγαζει τα ποιο πολλα αλογα!Παντως κι εγω σου συνιστω το Focus.Oλοκληρωμενο αυτοκινητο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • P
                            petros last edited by

                            Μη μας πιάνεις ντε από τη μύτη! Ποιος μίλησε για 0-100;
                            Συστήνουμε ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κυλινδρισμό > μεγαλύτερη ροπή > καλύτερες προσπεράσεις (άλλο η τετάρτη να σου δίνει 10 δευτερόλεπτα για τα 80-120 και άλλο 15 δευτερόλεπτα!)... Στο θέμα της ιπποδύναμης τώρα, μιλάμε τώρα πάντα για τη χρυσή τομή ανάμεσα στην ισχύ και το βάρος του αυτοκινήτου, ειδάλλως θα του συστήναμε το Focus 1.8, αλλά όπως κατάλαβα δεν του βγαίνουν τα ψιλα του χριστιανού για να το αγοράσει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              g60 last edited by

                              Μη μας πιάνεις ντε από τη μύτη

                              [list:thh0x568]Στον logikos απαντησα.......αλλα τελος παντων [/list:u:thh0x568]>Συστήνουμε ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κυλινδρισμό > μεγαλύτερη ροπή > καλύτερες προσπεράσεις (άλλο η τετάρτη να σου δίνει 10 δευτερόλεπτα για τα 80-120 και άλλο 15 δευτερόλεπτα!)...

                              [list:thh0x568]Εδω ο ανθρωπος λεει οτι διαθετει 4.5 εκατομυρια και εμεις θα τον προτεινουμε 1800? Φυσικα και στα λεφτα αυτα θα παρει ενα αξιοπρεπες 1400αρι!![/list:u:thh0x568]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                logikos last edited by

                                Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                                Tι να το κανει ενα μοτερ 1.4 που αποδιδει πχ 15 αλογα παραπανω και ΧΑΝΕΙ σε ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ και ΡΕΠΡΙΖ?

                                Αν είναι VVTi (ή αν προτιμάς FSI, μια και είσαι φίλα προσκείμενος του VAG ) δε χάνει ούτε σε ελαστικότητα ούτε σε ρεπρίζ.

                                Παντως κι εγω σου συνιστω το Focus.Oλοκληρωμενο αυτοκινητο.

                                Συμφωνώ ότι το Focus είναι 'ολοκληρωμένο' αυτοκίνητο, όχι όμως στα 1400cc.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  logikos last edited by

                                  Οι 4Τ έχουν δοκιμάσει το Focus 1.4 http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=47&article=457

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Αν είναι VVTi (ή αν προτιμάς FSI, μια και είσαι φίλα προσκείμενος του VAG ) δε χάνει ούτε σε ελαστικότητα ούτε σε ρεπρίζ.

                                    [list:2ut2xyt6]Aλλο FSI και αλλο VVTi!!Ειναι η μερα η με τη νυχτα Οσο παιζεις με τους εκεντροφορους κερδιζεις σε δυναμη και χανεις σε ροπη.Και οσο αγριευεις εκεντρα τοσο το χειροτερο!!Ακομα ομως κι αν χρησιμοποιειτε μεταβολη στα εκεντρα, παντα ολες οι κατασκευες υποκεινται στον ΑΠΑΡΑΒΑΤΟ νομο της φυσικης που οριζει=οτι κερδιζεις σε δυναμη το χανεις σε ταχυτητα και το αντιστροφο Αντιθετα οσο ελαχιστοποιεις τις απωλειες σε τροφοδοσια καυσιμου και δη με αμεσο ψεκασμο τοσο κερδισεις και σε ιποδυναμη αλλα και σε ροπη [/list:u:2ut2xyt6]>Συμφωνώ ότι το Focus είναι 'ολοκληρωμένο' αυτοκίνητο, όχι όμως στα 1400cc

                                    [list:2ut2xyt6]4.5 εκατομυρια διαθετει ρε παιδια ο ανθρωπος!Διλιτρο θα παρει?[/list:u:2ut2xyt6]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      logikos last edited by

                                      Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                                      Aλλο FSI και αλλο VVTi!!Ειναι η μερα η με τη νυχτα

                                      Ανέφερα μαζί VVTi και FSI επειδή είπες ότι, όποτε αυξάνονται οι ίπποι, ο κινητήρας χάνει σε ελαστικότητα και το αυτοκίνητο σε ρεπρίζ.

                                      Οσο παιζεις με τους εκεντροφορους κερδιζεις σε δυναμη και χανεις σε ροπη.Και οσο αγριευεις εκεντρα τοσο το χειροτερο!!Ακομα ομως κι αν χρησιμοποιειτε μεταβολη στα εκεντρα, παντα ολες οι κατασκευες υποκεινται στον ΑΠΑΡΑΒΑΤΟ νομο της φυσικης που οριζει=οτι κερδιζεις σε δυναμη το χανεις σε ταχυτητα και το αντιστροφο Αντιθετα οσο ελαχιστοποιεις τις απωλειες σε τροφοδοσια καυσιμου και δη με αμεσο ψεκασμο τοσο κερδισεις και σε ιποδυναμη αλλα και σε ροπη

                                      Επομένως δεν είχε κανένα νόημα να δημιουργήσει η Toyota VVTi κινητήρες; Η Nissan και η Renault κάνουν λάθος που ακολουθούν τον ίδιο δρόμο; Ή μήπως βρίσκονται στην ίδια μοίρα οι συγκεκριμένοι κινητήρες με τον Ecotec της Opel (στην τελευταία περίπτωση ισχύουν αυτά που λες). Από το διάγραμμα δυναμομέτρησης που βρίσκεται στο ελληνικό site της Toyota, προκύπτει ότι η ροπή του κινητήρα είναι μεγαλύτερη μεταξύ 4000-5000 σ.α.λ., χωρίς όμως ο κινητήρας να στερείται ροπής μεταξύ 3000-4000 σ.α.λ. Σίγουρα ο κινητήρας του Golf 1.4 έχει μεγαλύτερη ροπή κάτω από τις 3500 σ.α.λ. Ως εκεί όμως.

                                      Σημείωση: Με τους νέους κινητήρες VVTi που χρησιμοποιεί πλέον η Nissan βελτιώθηκαν οι ρεπρίζ του Almera. Όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.

                                      4.5 εκατομυρια διαθετει ρε παιδια ο ανθρωπος!Διλιτρο θα παρει?

                                      Μην υπερβάλεις. Επίσης, ίσως να μην πρόσεξες ότι ανέβασε το 'κασέ' στα 5200000.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        catalyst last edited by

                                        Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                                        Οσο παιζεις με τους εκεντροφορους κερδιζεις σε δυναμη και χανεις σε ροπη.

                                        Πώς μπορείς να κερδίζεις σε δύναμη και να χάνες σε ροπή???

                                        Και οσο αγριευεις εκεντρα τοσο το χειροτερο!!Ακομα ομως κι αν χρησιμοποιειτε μεταβολη στα εκεντρα, παντα ολες οι κατασκευες υποκεινται στον ΑΠΑΡΑΒΑΤΟ νομο της φυσικης που οριζει=οτι κερδιζεις σε δυναμη το χανεις σε ταχυτητα και το αντιστροφο

                                        Εδώ τα έχεις μπερδέψει αρκετά. Ισχύει πράγματι ότι Ισχύς = Δύναμη x Ταχύτητα (και Ισχύς = Ροπή x Γωνιακή ταχύτητα). Αρα, ο 'απαράβατος νόμος' που αναφέρεις ισχύει προφανώς για σταθερή ισχύ. Ομως 'παίζοντας' με τους εκκεντροφόρους μπορείς να βάλεις περισσότερο μίγμα στον κύλινδρο, άρα απελευθερώνεται περισσότερη ενέργεια κατά την καύση, άρα μεγαλύτερη ισχύς για την ίδια ταχύτητα, άρα μεγαλύτερη ροπή. (Γι αυτό το λόγο, η καμπύλη της ροπής έχει ακριβώς την ίδια μορφή με την καμπύλη του βαθμού πλήρωσης του κυλίνδρου). Αρα μια χαρά είναι ο μεταβλητός χρονισμός, και μάλιστα επιτρέπει στον κατασκευαστή να φτιάξει το σχήμα της καμπύλης της ροπής (σχεδόν) όπως το θέλει.

                                        Αντιθετα οσο ελαχιστοποιεις τις απωλειες σε τροφοδοσια καυσιμου και δη με αμεσο ψεκασμο τοσο κερδισεις και σε ιποδυναμη αλλα και σε ροπη

                                        Κι εδώ δε μας τα λες πολύ καλά. Κανένα σύστημα δεν έχει απώλειες στην τροφοδοσία καυσίμου (εκτός από το καρμπιρατέρ). Ο στόχος του άμεσου ψεκασμού είναι να μπορεί ο κινητήρας να δουλεύει με φτωχό μίγμα, δηλαδή για την ίδια ποσότητα βενζίνης να βάζει στον κύλινδρο μεγαλύτερη (τριπλάσια περίπου) ποσότητα αέρα. Αυτό σημαίνει ότι η πεταλούδα του γκαζιού μένει πιο ανοιχτή από ότι θα έμενε στο συμβατικό ψεκασμό, άρα μειώνεται το έργο 'άντλησης' του αέρα, άρα έχουμε καλύτερο βαθμό απόδοσης.

                                        Αυτό όμως καμία σχέση δεν έχει με τη ροπή και την ισχύ, διότι αυτά τα μεγέθη έτσι κι αλλιώς μετριούνται με το γκάζι στο πάτωμα, δηλαδή με πεταλούδα τελείως ανοικτή, και μάλιστα στη φάση αυτή ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού λειτουργεί με στοιχειομετρικό (έως πλούσιο) μίγμα, δηλαδή όπως ακριβώς και ο συμβατικός.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          papazent last edited by

                                          Mε απλά ελληνικά, πήγενε πάρτο αδερφέ και άμα δεν σ'αρέσει όπως πάει πήγενε σε μία μάντρα και βρές ένα τροπέτο και κάνε τη δουλειά σου...!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • X
                                            xaris_cd last edited by

                                            ola kala paidia alla gia to fusion den anefere kanenas tipota kai oute brika kapoio
                                            test kapou na do
                                            .. kapoios katoxos fusion an theli as grapsi kanena sxolio .tha mou
                                            peite posa na poulithikan apo ayto to modelo ara ti psaxneis....telos panton
                                            perimeno kai apo allou kanena sxolio .Emena tha me eksiperetoyse ena tetoio oxima
                                            kai i timi tou einai giro sta 4500000 didadi ekei pou prepei
                                            gia mena eno to focus ksefige (5200000)
                                            exo pirethopio os tin triti na apofasiso giati se ligo tha mpoun oi ergostasiakes auksiseis
                                            tou neou etous opote pame pano 70000 peripou

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr