Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προς 4 Τροχοι: Τευχος Δεκ. - Επαινοι
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Προς 4 Τροχοι: Τευχος Δεκ. - Επαινοι
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    9
    20
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Απο εδω και περα θα ηθελα να ανοιγω τουλαχιστον ενα θεμα επαινοντας το περιοδικο για τα καλα που διαβαζω καθε μηνα που το διαβαζω. Και επηδει το διαβαζω φυσικα σε 'δοσεις' (διοτι ειναι τοσο μεγαλο και τοσο βαρυ ), ο μονος τροπος για να τα γραψω ολα αυτα που μου'ρχοντε στο μυαλο ειναι...επισης σε δοσεις. Εξου και το γενικο θεμα πιο πανω.

      Συγχαρητήρια λοιπον για τα εξης:

      1. Το αρθρο του Ακη για το 147 GTA στο Μπαλοκο ηταν ξεχωριστο νομιζω. Αυτα που μου αρεσαν ιδιαιτερα ηταν ο διαλογος με τους κυριους της Αλφα για το πως φτασανε στο αυτοκινητο που βλεπουμε σημερα, απο ιδεα δηλαδη, στην εξελιξη και στην πραγματοποιηση/υλοποιηση του οχηματος. Για πρωτη φορα στα τελευταια χρονια, διαβαζω στο περιοδικο ενα αρθρο το οποιο δεν ειναι συνεντευξη καποιοα 'υψηλου στελεχους' μιας αυτοκινητοβιομηχανιας, μεν εχει πολυτιμες πληροφοριες για το πως λειτουργει μια ομαδα ανθρωπων μιας αυτοκινητοβιομηχανιας οταν εξελισει ενα αυτοκινητο. Αουγοντας δηλαδη αυτο απο τους ανθρωπους που το κανουν καθε μερα και οχι απο καποιον Cxx που μονο την καριερα του σκεφτεται, ειναι οντως μοναδικο.

      Τα λογια της Λαουρα Φορινα π.χ. ηταν αξια θερμων συνχαρητιριων για τον Ακη και τους υπολοιπους του περιοδικου. Περνει την 'ξερη' χρηματοοικονομικη αληθεια μακρια απο την αυτοκινηση και μας φερνει πιο κοντα στην....'ψυχη' των 'μηχανικων επιδοσεων' οπως ονομαζοντε συμφωνα με το αρθρο, κατα την γνωμη μου. Τουλαχιστον αυτο το αντικτυπο ειχε σε μενα.

      Ενα αλλο παραδειγμα ηταν η περιγραφη των μηχανικων επιδοσεων ως προς το πως λειτουργουν απο πλευρας ευθυνων μεσα στην εταιρια. 'Οι 7 νανοι' τους ονομασα αργοτερα και οι τομεις που ευθυνοντε (οπως καταλαβενεται μιλαω στον εαυτο μου αρκετα, μια αλλη αποδειξη οτι χανω το μυαλο μου σιγα σιγα οσο περναει ο καιρος)

      Ενας τομεας ξεχωριστα για τον καθενα performance engineer γραφει το αρθρο. Κατι τετοιο μ'εβαλε σε σκεψεις για τις δυναμικες μεταξυ των μηχανικων αυτων σε καθημερινη βαση. Εαν καποιος ειναι υπευθηνος για την 'ανεση' και μονο, ποσο ερχεται σε συγρουση με τον υπευθηνο για το 'κρατημα' και τις 'επιδοσεις'? Χμμμ... Πως ειναι 'μια μεσος ορος μερα της επαγγελματικης ζωης ενος performance engineer στην Αλφα Ρομεο'? Πως ειναι στην 'Μ'? Στην 'AMG'? Που μπορω να βρω περισσοτερες πληροφοριες? Σιγουρα υπαρχουν βιβλια, αλλα το τι γινετε σημερα στις εταιριες, μονο αρθρα σαν του περιοδικου μπορουν να μας εξηγησουν νομιζω.


      1. Επαινοι προς την μερια του κυριου Κουνιτη αλλα και του περιοδικου γενικα για την αποκτηση του VboxII και του αρθρου 'Analyze this' (by the way, η ταινια ειχε επυτιχια στην Ελλαδα?). Ομολογω οτι δεν εχω διαβασει παρομοιο ειδος μετρησης σε αλλο περιοδικο και...πιστεψτε με...διαβαζω μερικα αλλα επισης.

      Συγκεκριμενα. Πως μετρας 3 αυτοκινητα μεσα σε μια πιστα, οσο γινετε πιο αναλυτικα? Για να δω το 100% των δυνατοτητων τους πρεπει να τα βαλω μεσα στην πιστα, ενα, ενα (οχι μαζι) και καπως να μετρησω τις επιδοσεις. Στην ευθεια τα πραγματα ειναι ευκολα για το 0-100, 0-400 κτλ, αλλα τα πραγματα γινοντε πολυπλοκα οταν μιλαμε για πιστα με...στροφες. Τιποτε καινουργιο εδω. Οταν το οχημα 'α' περνει μια στροφη, μπορω να βρω την ταχυτητα που παιρνει αυτη την στροφη και να την συγκρινω με το οχημα 'β', αλλα πως ξερω τον ακριβη τροπο που παρθηκε αυτη η στροφη απο τα 2 οχηματα ετσι ωστε να καταλαβω καλυτερα τον τροπο που συμπεριφεροντε διαφορα οχηματα σε διαφορες στροφες? Επισης ποιες ειναι οι τιμες της επιταχυνσης της βαρυτητας?

      Ολα αυτα λυνοντε με το VboxII (του οποιου ειναι κατοχος ποια το περιοδικο) που χρισημοποιει δορυφορους (συστημα GPS παρομοιο με τα Navigation Systems σε πολλα πολυτελει αυτοκινητα και μη πια) για να εντωπισει την ακριβη θεση του οχηματος που κανει τον γυρω τις πιστας, ανα πασα στιγμη (οι τιμες αναθεωρουντε 20 φορες το δευτερολεπτο) και μαζι με τις τιμες 'g' και 'ταχυτητας' εχεις διαγραμματα τα οποια οταν τα βαλεις το ενα πανω απο το αλλο (overlay), δειχνουν μια πολυ πιο απλη εικονα, της πολυπλοκης αναλυσης, των δυναμικων που αναπτυσοντε, στην πιστα, κατα την διαρκεια δοκιμων. (Πρεπει να σταματσησω να γραφω τοσες μεγαλες προτασεις.)

      Ευγε στο περιοδικο και τον Νικο Κ. Τωρα μπορουμε να δουμε με αλλο ματι την κοντρα μεταξυ Type R, WRX 255PS και S3 και οπως εγραψε ο Ν.Κ. να κανουμε τις δικες μας αναλυσεις αντι να αφησουμε καποιον δημοσιογραφω να μας κανει την δικη του. Ενδιαφερον και σημαντικο κατα την γνωμη μου.

      Επισης ευγε στην αποφαση να τοποθετηθουν ιδιου τυπου λαστιχα και στα 3 αυτοκινητα. Σημαντικοτερο απο οτι νομιζει ο μεσος καταναλωτης του περιοδικου, κατα την γνωμη μου. Η μικρη διαφημση των ελαστικων που χρισημοποιηθηκαν στο τελος του αρθρου δεν νομιζω να εβλαψε την τιμιοτητα του αρθρου, κτλ. Ετσι κι αλλιως το Pilot Sport ειναι ενα απο τα καλυτερα καλοκαιρινα/σπορ λαστιχα στην αγορα αυτη την στιγμη. Παραληψατε να δωσετε πληροφοριες για τις διαστασεις των ελαστικων ομως, οπως επισης και των τροχων που χρησιμοποιηθηκαν. Εκτος εαν μου διεφυγε. Το αρθρο ηταν πολυ πλουσιο σε υλικο απο πλευρας αριθμων, στατιστικων και χιλιων αλλων σημειωσεων. Ευγε ξανα 4 Τροχοι!


      1. Βλεποντας το αρθρο για το Hyundai Coupe S 145 δεν μου ηταν εκπληξη. Καθε αλλο. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο κανει πολυ νοημα για την Ελληνικη αγορα. 1.6 λιτρα, 145 ιπποι με 3500 Ευρω εξτρα. Αλλα νομιζω οτι πρεπει να πανε συγχαρητήρια προς την μερια οποιοδηποτε πηρε την αποφαση για το τεστ του Hyundai Coupe 2.7. Αυτο ηταν εκπληξη για μενα ομολογω. Και εννοω οτι συμφωνω. Για τον ιδιο λογο και εγω ανοιγω θεματα στο φορουμ για εξωπραγματικα για την Ελληνικη αγορα αυτοκινητα. Στα 2.7 λιτρα, η αληθεια ειναι οτι τιποτε δεν ειναι ελκυστικο για τον Ελληνα καταναλωτη.

      Και δεν λεω οτι το περιοδικο δεν εχει γραψει για αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου στο παρελθον, ομως οταν υπαρχει η εκδοση S 145, ποιος νοιαζεται για την εκδοση των 2.7 λιτρων, θα ελεγε καποιος. Κι ομως ειναι κατα την γνωμη μου απαραιτητο για τον Ελληνα αγοραστη να βλεπει τι προσφερετε και τι αγοραζετε σε ολες τις αγορες του Δυτικου πολιτισμου (τουλαχιστον). Ισως ετσι, εκγρηγορθει η αφεση αμαρτιων απο την κυβερνηση για καταργηση τεκμηριου και ληξη ολων των φορων για ολα τα ατοκινητα (εκτος του VAT). Εξοργιστε το κοινο για να πιεστει η κυβερνηση? Οτιδηποτε. Κατι ειναι και αυτο. Αρκει να ξερει ο Ελληνας την αυτοκινητιστικη αληθεια σε αλλες χωρες και υπογραμισμενη μαλιστα. Και ξερω οτι δεν ειμαι γνωστης ολων των δυναμικων πισω απο την σκηνη. Δηλαδη, κατι τετοιο ισως να βλαψει καποιους φιλους του περιοδικου απο πλευρας πολιτικης, κτλ, αλλα λεω την αποψη μου με τις πληροφοριες που μπορω να εχω και τα υπολοιπα τα υποθετω.

      Αυτα για τωρα...τα υπολοιπα για το ιδιο τευχος σε αλλο μυνημα σε αυτο το θρεντ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gavriil1 last edited by

        Απο εδω και περα θα ηθελα να ανοιγω τουλαχιστον ενα θεμα επαινοντας το περιοδικο για τα καλα που διαβαζω καθε μηνα που το διαβαζω. Και επηδει το διαβαζω φυσικα σε 'δοσεις' (διοτι ειναι τοσο μεγαλο και τοσο βαρυ ), ο μονος τροπος για να τα γραψω ολα αυτα που μου'ρχοντε στο μυαλο ειναι...επισης σε δοσεις. Εξου και το γενικο θεμα πιο πανω.

        Συγχαρητήρια λοιπον για τα εξης:

        1. Το αρθρο του Ακη για το 147 GTA στο Μπαλοκο ηταν ξεχωριστο νομιζω. Αυτα που μου αρεσαν ιδιαιτερα ηταν ο διαλογος με τους κυριους της Αλφα για το πως φτασανε στο αυτοκινητο που βλεπουμε σημερα, απο ιδεα δηλαδη, στην εξελιξη και στην πραγματοποιηση/υλοποιηση του οχηματος. Για πρωτη φορα στα τελευταια χρονια, διαβαζω στο περιοδικο ενα αρθρο το οποιο δεν ειναι συνεντευξη καποιοα 'υψηλου στελεχους' μιας αυτοκινητοβιομηχανιας, μεν εχει πολυτιμες πληροφοριες για το πως λειτουργει μια ομαδα ανθρωπων μιας αυτοκινητοβιομηχανιας οταν εξελισει ενα αυτοκινητο. Αουγοντας δηλαδη αυτο απο τους ανθρωπους που το κανουν καθε μερα και οχι απο καποιον Cxx που μονο την καριερα του σκεφτεται, ειναι οντως μοναδικο.

        Τα λογια της Λαουρα Φορινα π.χ. ηταν αξια θερμων συνχαρητιριων για τον Ακη και τους υπολοιπους του περιοδικου. Περνει την 'ξερη' χρηματοοικονομικη αληθεια μακρια απο την αυτοκινηση και μας φερνει πιο κοντα στην....'ψυχη' των 'μηχανικων επιδοσεων' οπως ονομαζοντε συμφωνα με το αρθρο, κατα την γνωμη μου. Τουλαχιστον αυτο το αντικτυπο ειχε σε μενα.

        Ενα αλλο παραδειγμα ηταν η περιγραφη των μηχανικων επιδοσεων ως προς το πως λειτουργουν απο πλευρας ευθυνων μεσα στην εταιρια. 'Οι 7 νανοι' τους ονομασα αργοτερα και οι τομεις που ευθυνοντε (οπως καταλαβενεται μιλαω στον εαυτο μου αρκετα, μια αλλη αποδειξη οτι χανω το μυαλο μου σιγα σιγα οσο περναει ο καιρος)

        Ενας τομεας ξεχωριστα για τον καθενα performance engineer γραφει το αρθρο. Κατι τετοιο μ'εβαλε σε σκεψεις για τις δυναμικες μεταξυ των μηχανικων αυτων σε καθημερινη βαση. Εαν καποιος ειναι υπευθηνος για την 'ανεση' και μονο, ποσο ερχεται σε συγρουση με τον υπευθηνο για το 'κρατημα' και τις 'επιδοσεις'? Χμμμ... Πως ειναι 'μια μεσος ορος μερα της επαγγελματικης ζωης ενος performance engineer στην Αλφα Ρομεο'? Πως ειναι στην 'Μ'? Στην 'AMG'? Που μπορω να βρω περισσοτερες πληροφοριες? Σιγουρα υπαρχουν βιβλια, αλλα το τι γινετε σημερα στις εταιριες, μονο αρθρα σαν του περιοδικου μπορουν να μας εξηγησουν νομιζω.


        1. Επαινοι προς την μερια του κυριου Κουνιτη αλλα και του περιοδικου γενικα για την αποκτηση του VboxII και του αρθρου 'Analyze this' (by the way, η ταινια ειχε επυτιχια στην Ελλαδα?). Ομολογω οτι δεν εχω διαβασει παρομοιο ειδος μετρησης σε αλλο περιοδικο και...πιστεψτε με...διαβαζω μερικα αλλα επισης.

        Συγκεκριμενα. Πως μετρας 3 αυτοκινητα μεσα σε μια πιστα, οσο γινετε πιο αναλυτικα? Για να δω το 100% των δυνατοτητων τους πρεπει να τα βαλω μεσα στην πιστα, ενα, ενα (οχι μαζι) και καπως να μετρησω τις επιδοσεις. Στην ευθεια τα πραγματα ειναι ευκολα για το 0-100, 0-400 κτλ, αλλα τα πραγματα γινοντε πολυπλοκα οταν μιλαμε για πιστα με...στροφες. Τιποτε καινουργιο εδω. Οταν το οχημα 'α' περνει μια στροφη, μπορω να βρω την ταχυτητα που παιρνει αυτη την στροφη και να την συγκρινω με το οχημα 'β', αλλα πως ξερω τον ακριβη τροπο που παρθηκε αυτη η στροφη απο τα 2 οχηματα ετσι ωστε να καταλαβω καλυτερα τον τροπο που συμπεριφεροντε διαφορα οχηματα σε διαφορες στροφες? Επισης ποιες ειναι οι τιμες της επιταχυνσης της βαρυτητας?

        Ολα αυτα λυνοντε με το VboxII (του οποιου ειναι κατοχος ποια το περιοδικο) που χρισημοποιει δορυφορους (συστημα GPS παρομοιο με τα Navigation Systems σε πολλα πολυτελει αυτοκινητα και μη πια) για να εντωπισει την ακριβη θεση του οχηματος που κανει τον γυρω τις πιστας, ανα πασα στιγμη (οι τιμες αναθεωρουντε 20 φορες το δευτερολεπτο) και μαζι με τις τιμες 'g' και 'ταχυτητας' εχεις διαγραμματα τα οποια οταν τα βαλεις το ενα πανω απο το αλλο (overlay), δειχνουν μια πολυ πιο απλη εικονα, της πολυπλοκης αναλυσης, των δυναμικων που αναπτυσοντε, στην πιστα, κατα την διαρκεια δοκιμων. (Πρεπει να σταματσησω να γραφω τοσες μεγαλες προτασεις.)

        Ευγε στο περιοδικο και τον Νικο Κ. Τωρα μπορουμε να δουμε με αλλο ματι την κοντρα μεταξυ Type R, WRX 255PS και S3 και οπως εγραψε ο Ν.Κ. να κανουμε τις δικες μας αναλυσεις αντι να αφησουμε καποιον δημοσιογραφω να μας κανει την δικη του. Ενδιαφερον και σημαντικο κατα την γνωμη μου.

        Επισης ευγε στην αποφαση να τοποθετηθουν ιδιου τυπου λαστιχα και στα 3 αυτοκινητα. Σημαντικοτερο απο οτι νομιζει ο μεσος καταναλωτης του περιοδικου, κατα την γνωμη μου. Η μικρη διαφημση των ελαστικων που χρισημοποιηθηκαν στο τελος του αρθρου δεν νομιζω να εβλαψε την τιμιοτητα του αρθρου, κτλ. Ετσι κι αλλιως το Pilot Sport ειναι ενα απο τα καλυτερα καλοκαιρινα/σπορ λαστιχα στην αγορα αυτη την στιγμη. Παραληψατε να δωσετε πληροφοριες για τις διαστασεις των ελαστικων ομως, οπως επισης και των τροχων που χρησιμοποιηθηκαν. Εκτος εαν μου διεφυγε. Το αρθρο ηταν πολυ πλουσιο σε υλικο απο πλευρας αριθμων, στατιστικων και χιλιων αλλων σημειωσεων. Ευγε ξανα 4 Τροχοι!


        1. Βλεποντας το αρθρο για το Hyundai Coupe S 145 δεν μου ηταν εκπληξη. Καθε αλλο. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο κανει πολυ νοημα για την Ελληνικη αγορα. 1.6 λιτρα, 145 ιπποι με 3500 Ευρω εξτρα. Αλλα νομιζω οτι πρεπει να πανε συγχαρητήρια προς την μερια οποιοδηποτε πηρε την αποφαση για το τεστ του Hyundai Coupe 2.7. Αυτο ηταν εκπληξη για μενα ομολογω. Και εννοω οτι συμφωνω. Για τον ιδιο λογο και εγω ανοιγω θεματα στο φορουμ για εξωπραγματικα για την Ελληνικη αγορα αυτοκινητα. Στα 2.7 λιτρα, η αληθεια ειναι οτι τιποτε δεν ειναι ελκυστικο για τον Ελληνα καταναλωτη.

        Και δεν λεω οτι το περιοδικο δεν εχει γραψει για αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου στο παρελθον, ομως οταν υπαρχει η εκδοση S 145, ποιος νοιαζεται για την εκδοση των 2.7 λιτρων, θα ελεγε καποιος. Κι ομως ειναι κατα την γνωμη μου απαραιτητο για τον Ελληνα αγοραστη να βλεπει τι προσφερετε και τι αγοραζετε σε ολες τις αγορες του Δυτικου πολιτισμου (τουλαχιστον). Ισως ετσι, εκγρηγορθει η αφεση αμαρτιων απο την κυβερνηση για καταργηση τεκμηριου και ληξη ολων των φορων για ολα τα ατοκινητα (εκτος του VAT). Εξοργιστε το κοινο για να πιεστει η κυβερνηση? Οτιδηποτε. Κατι ειναι και αυτο. Αρκει να ξερει ο Ελληνας την αυτοκινητιστικη αληθεια σε αλλες χωρες και υπογραμισμενη μαλιστα. Και ξερω οτι δεν ειμαι γνωστης ολων των δυναμικων πισω απο την σκηνη. Δηλαδη, κατι τετοιο ισως να βλαψει καποιους φιλους του περιοδικου απο πλευρας πολιτικης, κτλ, αλλα λεω την αποψη μου με τις πληροφοριες που μπορω να εχω και τα υπολοιπα τα υποθετω.

        Αυτα για τωρα...τα υπολοιπα για το ιδιο τευχος σε αλλο μυνημα σε αυτο το θρεντ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Απο εδω και περα θα ηθελα να ανοιγω τουλαχιστον ενα θεμα επαινοντας το περιοδικο για τα καλα που διαβαζω καθε μηνα που το διαβαζω. Και επηδει το διαβαζω φυσικα σε 'δοσεις' (διοτι ειναι τοσο μεγαλο και τοσο βαρυ ), ο μονος τροπος για να τα γραψω ολα αυτα που μου'ρχοντε στο μυαλο ειναι...επισης σε δοσεις. Εξου και το γενικο θεμα πιο πανω.

          Συγχαρητήρια λοιπον για τα εξης:

          1. Το αρθρο του Ακη για το 147 GTA στο Μπαλοκο ηταν ξεχωριστο νομιζω. Αυτα που μου αρεσαν ιδιαιτερα ηταν ο διαλογος με τους κυριους της Αλφα για το πως φτασανε στο αυτοκινητο που βλεπουμε σημερα, απο ιδεα δηλαδη, στην εξελιξη και στην πραγματοποιηση/υλοποιηση του οχηματος. Για πρωτη φορα στα τελευταια χρονια, διαβαζω στο περιοδικο ενα αρθρο το οποιο δεν ειναι συνεντευξη καποιοα 'υψηλου στελεχους' μιας αυτοκινητοβιομηχανιας, μεν εχει πολυτιμες πληροφοριες για το πως λειτουργει μια ομαδα ανθρωπων μιας αυτοκινητοβιομηχανιας οταν εξελισει ενα αυτοκινητο. Αουγοντας δηλαδη αυτο απο τους ανθρωπους που το κανουν καθε μερα και οχι απο καποιον Cxx που μονο την καριερα του σκεφτεται, ειναι οντως μοναδικο.

          Τα λογια της Λαουρα Φορινα π.χ. ηταν αξια θερμων συνχαρητιριων για τον Ακη και τους υπολοιπους του περιοδικου. Περνει την 'ξερη' χρηματοοικονομικη αληθεια μακρια απο την αυτοκινηση και μας φερνει πιο κοντα στην....'ψυχη' των 'μηχανικων επιδοσεων' οπως ονομαζοντε συμφωνα με το αρθρο, κατα την γνωμη μου. Τουλαχιστον αυτο το αντικτυπο ειχε σε μενα.

          Ενα αλλο παραδειγμα ηταν η περιγραφη των μηχανικων επιδοσεων ως προς το πως λειτουργουν απο πλευρας ευθυνων μεσα στην εταιρια. 'Οι 7 νανοι' τους ονομασα αργοτερα και οι τομεις που ευθυνοντε (οπως καταλαβενεται μιλαω στον εαυτο μου αρκετα, μια αλλη αποδειξη οτι χανω το μυαλο μου σιγα σιγα οσο περναει ο καιρος)

          Ενας τομεας ξεχωριστα για τον καθενα performance engineer γραφει το αρθρο. Κατι τετοιο μ'εβαλε σε σκεψεις για τις δυναμικες μεταξυ των μηχανικων αυτων σε καθημερινη βαση. Εαν καποιος ειναι υπευθηνος για την 'ανεση' και μονο, ποσο ερχεται σε συγρουση με τον υπευθηνο για το 'κρατημα' και τις 'επιδοσεις'? Χμμμ... Πως ειναι 'μια μεσος ορος μερα της επαγγελματικης ζωης ενος performance engineer στην Αλφα Ρομεο'? Πως ειναι στην 'Μ'? Στην 'AMG'? Που μπορω να βρω περισσοτερες πληροφοριες? Σιγουρα υπαρχουν βιβλια, αλλα το τι γινετε σημερα στις εταιριες, μονο αρθρα σαν του περιοδικου μπορουν να μας εξηγησουν νομιζω.


          1. Επαινοι προς την μερια του κυριου Κουνιτη αλλα και του περιοδικου γενικα για την αποκτηση του VboxII και του αρθρου 'Analyze this' (by the way, η ταινια ειχε επυτιχια στην Ελλαδα?). Ομολογω οτι δεν εχω διαβασει παρομοιο ειδος μετρησης σε αλλο περιοδικο και...πιστεψτε με...διαβαζω μερικα αλλα επισης.

          Συγκεκριμενα. Πως μετρας 3 αυτοκινητα μεσα σε μια πιστα, οσο γινετε πιο αναλυτικα? Για να δω το 100% των δυνατοτητων τους πρεπει να τα βαλω μεσα στην πιστα, ενα, ενα (οχι μαζι) και καπως να μετρησω τις επιδοσεις. Στην ευθεια τα πραγματα ειναι ευκολα για το 0-100, 0-400 κτλ, αλλα τα πραγματα γινοντε πολυπλοκα οταν μιλαμε για πιστα με...στροφες. Τιποτε καινουργιο εδω. Οταν το οχημα 'α' περνει μια στροφη, μπορω να βρω την ταχυτητα που παιρνει αυτη την στροφη και να την συγκρινω με το οχημα 'β', αλλα πως ξερω τον ακριβη τροπο που παρθηκε αυτη η στροφη απο τα 2 οχηματα ετσι ωστε να καταλαβω καλυτερα τον τροπο που συμπεριφεροντε διαφορα οχηματα σε διαφορες στροφες? Επισης ποιες ειναι οι τιμες της επιταχυνσης της βαρυτητας?

          Ολα αυτα λυνοντε με το VboxII (του οποιου ειναι κατοχος ποια το περιοδικο) που χρισημοποιει δορυφορους (συστημα GPS παρομοιο με τα Navigation Systems σε πολλα πολυτελει αυτοκινητα και μη πια) για να εντωπισει την ακριβη θεση του οχηματος που κανει τον γυρω τις πιστας, ανα πασα στιγμη (οι τιμες αναθεωρουντε 20 φορες το δευτερολεπτο) και μαζι με τις τιμες 'g' και 'ταχυτητας' εχεις διαγραμματα τα οποια οταν τα βαλεις το ενα πανω απο το αλλο (overlay), δειχνουν μια πολυ πιο απλη εικονα, της πολυπλοκης αναλυσης, των δυναμικων που αναπτυσοντε, στην πιστα, κατα την διαρκεια δοκιμων. (Πρεπει να σταματσησω να γραφω τοσες μεγαλες προτασεις.)

          Ευγε στο περιοδικο και τον Νικο Κ. Τωρα μπορουμε να δουμε με αλλο ματι την κοντρα μεταξυ Type R, WRX 255PS και S3 και οπως εγραψε ο Ν.Κ. να κανουμε τις δικες μας αναλυσεις αντι να αφησουμε καποιον δημοσιογραφω να μας κανει την δικη του. Ενδιαφερον και σημαντικο κατα την γνωμη μου.

          Επισης ευγε στην αποφαση να τοποθετηθουν ιδιου τυπου λαστιχα και στα 3 αυτοκινητα. Σημαντικοτερο απο οτι νομιζει ο μεσος καταναλωτης του περιοδικου, κατα την γνωμη μου. Η μικρη διαφημση των ελαστικων που χρισημοποιηθηκαν στο τελος του αρθρου δεν νομιζω να εβλαψε την τιμιοτητα του αρθρου, κτλ. Ετσι κι αλλιως το Pilot Sport ειναι ενα απο τα καλυτερα καλοκαιρινα/σπορ λαστιχα στην αγορα αυτη την στιγμη. Παραληψατε να δωσετε πληροφοριες για τις διαστασεις των ελαστικων ομως, οπως επισης και των τροχων που χρησιμοποιηθηκαν. Εκτος εαν μου διεφυγε. Το αρθρο ηταν πολυ πλουσιο σε υλικο απο πλευρας αριθμων, στατιστικων και χιλιων αλλων σημειωσεων. Ευγε ξανα 4 Τροχοι!


          1. Βλεποντας το αρθρο για το Hyundai Coupe S 145 δεν μου ηταν εκπληξη. Καθε αλλο. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο κανει πολυ νοημα για την Ελληνικη αγορα. 1.6 λιτρα, 145 ιπποι με 3500 Ευρω εξτρα. Αλλα νομιζω οτι πρεπει να πανε συγχαρητήρια προς την μερια οποιοδηποτε πηρε την αποφαση για το τεστ του Hyundai Coupe 2.7. Αυτο ηταν εκπληξη για μενα ομολογω. Και εννοω οτι συμφωνω. Για τον ιδιο λογο και εγω ανοιγω θεματα στο φορουμ για εξωπραγματικα για την Ελληνικη αγορα αυτοκινητα. Στα 2.7 λιτρα, η αληθεια ειναι οτι τιποτε δεν ειναι ελκυστικο για τον Ελληνα καταναλωτη.

          Και δεν λεω οτι το περιοδικο δεν εχει γραψει για αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου στο παρελθον, ομως οταν υπαρχει η εκδοση S 145, ποιος νοιαζεται για την εκδοση των 2.7 λιτρων, θα ελεγε καποιος. Κι ομως ειναι κατα την γνωμη μου απαραιτητο για τον Ελληνα αγοραστη να βλεπει τι προσφερετε και τι αγοραζετε σε ολες τις αγορες του Δυτικου πολιτισμου (τουλαχιστον). Ισως ετσι, εκγρηγορθει η αφεση αμαρτιων απο την κυβερνηση για καταργηση τεκμηριου και ληξη ολων των φορων για ολα τα ατοκινητα (εκτος του VAT). Εξοργιστε το κοινο για να πιεστει η κυβερνηση? Οτιδηποτε. Κατι ειναι και αυτο. Αρκει να ξερει ο Ελληνας την αυτοκινητιστικη αληθεια σε αλλες χωρες και υπογραμισμενη μαλιστα. Και ξερω οτι δεν ειμαι γνωστης ολων των δυναμικων πισω απο την σκηνη. Δηλαδη, κατι τετοιο ισως να βλαψει καποιους φιλους του περιοδικου απο πλευρας πολιτικης, κτλ, αλλα λεω την αποψη μου με τις πληροφοριες που μπορω να εχω και τα υπολοιπα τα υποθετω.

          Αυτα για τωρα...τα υπολοιπα για το ιδιο τευχος σε αλλο μυνημα σε αυτο το θρεντ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Nice post Γαβριήλ.
            Επι τη ευκαιρία να πώ οτι το σύστημα Vbox στην έκδοση Ι και οχι ΙΙ ( για διαφορές - ομοιότητες δεν γνωρίζω να σου πώ αν και το ψάχνω το θέμα αφού το GPS είναι κομμάτι της επιστήμης που σπουδάζω οπότε επιφυλάσομμαι να επανέλθω όταν βρώ καιρό μάλλον μετά την εξεταστική θα γίνει αυτό αν κάποιος άλλος δεν με προλάβει) το έχει προμηθευτεί και το έτερο πολύ καλό περιοδικό του χώρου το Drive. Οι έλληνες λοιπόν στην πρωτοπορία και αυτό δείχνει αν μη τι άλλο την θέληση που υπάρχει απο τις υγιείς δυνάμεις αυτής της χώρας για συνεχή βελτίωση και πρόοδο.Που να δείς και το τεύχος Ιανουαρίου...εκεί σε περιμένει μια πολύ ευχάριστη ( για μένα πάντως ήταν ) έκπληξη

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              takinen last edited by

              Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
              αλλα πως ξερω τον ακριβη τροπο που παρθηκε αυτη η στροφη απο τα 2 οχηματα ετσι ωστε να καταλαβω καλυτερα τον τροπο που συμπεριφεροντε διαφορα οχηματα σε διαφορες στροφες?

              Δεν υπάρχει τρόπος!
              Η ακρίβεια είναι αναγκαστικά περιορισμένη γιατί εμπλέκεται σε μεγάλο βαθμό ο ανθρώπινος παράγοντας.

              Πρώτη η BMW νομίζω αν και τώρα ακολουθούν και άλλες εταιρίες, δημιούργησε συστήματα αυτόματου ελέγχου, ωστέ με την τοποθέτηση κατάλληλων μοτέρ σε τιμόνι και πεντάλ να οδηγούν και να δοκιμάζουν το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό.
              Αν και φαντάζει απλή είναι εξαιρετικά δύσκολη και ακριβή στην εξέλιξη διαδικασία. Αυτός πάντως είναι ο μόνος τρόπος για να είσαι 100% σίγουρος για το πως συμπεριφέρονται 2 οχήματα στις στροφές ποιό είναι καλύτερο κλπ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gavriil1 last edited by

                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                Nice post Γαβριήλ.
                Επι τη ευκαιρία να πώ οτι το σύστημα Vbox στην έκδοση Ι και οχι ΙΙ ( για διαφορές - ομοιότητες δεν γνωρίζω να σου πώ αν και το ψάχνω το θέμα αφού το GPS είναι κομμάτι της επιστήμης που σπουδάζω οπότε επιφυλάσομμαι να επανέλθω όταν βρώ καιρό μάλλον μετά την εξεταστική θα γίνει αυτό αν κάποιος άλλος δεν με προλάβει) το έχει προμηθευτεί και το έτερο πολύ καλό περιοδικό του χώρου το Drive. Οι έλληνες λοιπόν στην πρωτοπορία και αυτό δείχνει αν μη τι άλλο την θέληση που υπάρχει απο τις υγιείς δυνάμεις αυτής της χώρας για συνεχή βελτίωση και πρόοδο.Που να δείς και το τεύχος Ιανουαρίου...εκεί σε περιμένει μια πολύ ευχάριστη ( για μένα πάντως ήταν ) έκπληξη

                Thanks mirage.

                Το περιοδικο αναφερεται στο Vbox I και λεει οτι η μαξιμουμ αποσταση λαθους του GPS ειναι 15 μετρα (εντελως ανακριβεις για θεμα πιστας οπως καταλαβαινεις.) Ενω στην δευτερη αυτη εκδοση ειναι 50 εκατοστα. Πολυ καλυτερα.

                By the way, μολις μπηκα στο σπιτι μετα απο 4ωρη συναντηση με τον AgisD που επισκευθεται τα προαστια του Σικαγο. Ισως να ανοιξω θεμα για αυτο αργοτερα.

                Τελος, να τολμησω να σε ρωτησω για την εκπληξη που αναφερεσαι? Ή οχι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gavriil1 last edited by

                  Ο χρήστης takinen έγραψε:

                  αλλα πως ξερω τον ακριβη τροπο που παρθηκε αυτη η στροφη απο τα 2 οχηματα ετσι ωστε να καταλαβω καλυτερα τον τροπο που συμπεριφεροντε διαφορα οχηματα σε διαφορες στροφες?

                  Δεν υπάρχει τρόπος!
                  Η ακρίβεια είναι αναγκαστικά περιορισμένη γιατί εμπλέκεται σε μεγάλο βαθμό ο ανθρώπινος παράγοντας.

                  Πρώτη η BMW νομίζω αν και τώρα ακολουθούν και άλλες εταιρίες, δημιούργησε συστήματα αυτόματου ελέγχου, ωστέ με την τοποθέτηση κατάλληλων μοτέρ σε τιμόνι και πεντάλ να οδηγούν και να δοκιμάζουν το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό.
                  Αν και φαντάζει απλή είναι εξαιρετικά δύσκολη και ακριβή στην εξέλιξη διαδικασία. Αυτός πάντως είναι ο μόνος τρόπος για να είσαι 100% σίγουρος για το πως συμπεριφέρονται 2 οχήματα στις στροφές ποιό είναι καλύτερο κλπ.

                  Το απροβλεπτο του ανθρωπινου παραγοντα τον εξερω στο παραπανω. Τον κραταω ως σταθερο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mirage last edited by

                    Για την έκπληξη????Εισαί σοβαρός τώρα???? Μα αν σου πώ δεν θα είναι έκπληξη!!! Υπομονή λοιπόν για ένα μήνα ακόμη και θα δείς!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης mirage έγραψε:
                      Για την έκπληξη????Εισαί σοβαρός τώρα???? Μα αν σου πώ δεν θα είναι έκπληξη!!! Υπομονή λοιπόν για ένα μήνα ακόμη και θα δείς!

                      Νομίζω, πως το ξέρει ήδη... Του το είπε o cmarin.
                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
                      Εκτός και αν, υπάρχει και άλλη έκπληξη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                        Ευγε στο περιοδικο και τον Νικο Κ. Τωρα μπορουμε να δουμε με αλλο ματι την κοντρα μεταξυ Type R, WRX 255PS και S3 και οπως εγραψε ο Ν.Κ. να κανουμε τις δικες μας αναλυσεις αντι να αφησουμε καποιον δημοσιογραφω να μας κανει την δικη του. Ενδιαφερον και σημαντικο κατα την γνωμη μου.

                        Επισης ευγε στην αποφαση να τοποθετηθουν ιδιου τυπου λαστιχα και στα 3 αυτοκινητα. Σημαντικοτερο απο οτι νομιζει ο μεσος καταναλωτης του περιοδικου, κατα την γνωμη μου. Η μικρη διαφημση των ελαστικων που χρισημοποιηθηκαν στο τελος του αρθρου δεν νομιζω να εβλαψε την τιμιοτητα του αρθρου, κτλ. Ετσι κι αλλιως το Pilot Sport ειναι ενα απο τα καλυτερα καλοκαιρινα/σπορ λαστιχα στην αγορα αυτη την στιγμη.

                        Από τη μία έχεις απόλυτο δίκιο πως βγάζοντας έξω από την εξίσωση τον παράγοντα λάστιχα έχει κανείς μια πιο αντικειμενική γνώμη για το υπόλοιπο αυτοκίνητο, ιδίως σε συγκριτική δοκιμή.

                        Από την άλλη υπάρχουν μερικά 'αλλά':

                        ο Κάποια λάστιχα ταιριάζουν μια χαρά με κάποια αυτοκίνητα, κάποιων μάλιστα αυτοκινήτων η ανάρτηση έχει σχεδιαστεί 'πακέτο' με κάποια συγκεκριμένα λάστιχα (δεν ξέρω αν ισχύει αυτό στη συγκεκριμένη περίπτωση) οπότε το να μην χρησιμοποιηθούν τα συγκεκριμένα λάστιχα ίσως αδικεί τα αυτοκίνητα αυτά. Αντίστοιχα, μερικά λάστιχα δεν συνεργάζονται καλά με κάποια αυτοκίνητα
                        ο Σε κάθε περίπτωση, όταν χρησιμοποιείται κοινό λάστιχο, χρειάζεται αρκετή δουλειά για να βρεθούν πχ. οι πιέσεις που ταιριάζουν σε κάθε συνδυασμό αυτοκινήτου/λάστιχου, το οποίο αποφεύγεται με τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης και τη χρήση των 'εργοστασιακών' πιέσεων
                        ο Ο αγοραστής ενός αυτοκινήτου το αγοράζει με τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης και συνήθως ζει με αυτά για αρκετό καιρό (μερικοί βέβαια τα αλλάζουν αμέσως...) ώστε να μην πρέπει να μένει έξω από την εξίσωση ο παράγοντας 'λάστιχα' (βέβαια εδώ είχαμε συγκριτική δοκιμή, ΟΚ).

                        Πραγματικά δεν ξέρω τι είναι το σωστό, και οι δύο αντιμετωπίσεις έχουν τα υπερ και τα κατά τους. Ισως οι φίλοι των 4Τ θα μπορούσαν να μας διαφωτίσουν περισσότερο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Φτου χαλάσατε την έκπληξη ρε παιδιά αλλά υπάρχει και άλλη μια μην την πέιτε...Αφήστε να την βρεί μόνος του
                          Λοιπόν να διορθώσω και έγω τώρα κάτι. Λοιπόν το Vbox σε όλες τις εκδόσεις του εντοπίζει το όχημα με ακρίβεια 50 εκατοστών και έχει ανανέωση 20 Hz τα 15 μέτρα ισχύουν για δέκτες αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν το GPS ως navigation aid γιατί τα 15 μέτρα είναι μια καλή ακρίβεια για αυτή την δουλεία αφού το 15 μέτρα σε ένα αυτοκινητόδρομο είναι αμελητέα απόσταση. Το τάπωμα του συστήματος μέχρι το 2000 δεν επέτρεπε καλύτερες ακρίβειες με χαμηλό κόστος και σε καθε περίπτωση ο administrator του συστήματος μπορούσε να λέει ( οχι οτι και τώρα δεν μπορεί να το κάνει αλλά λέμε τώρα ) οτι ήσασταν έξω από το σπίτι σας ενώ εσείς ήσασταν για παράδειγμα έξω από ένα ξενοδοχείο στο Βερολίνο καταλαβαίνετε όλοι νομίζω τους λόγους που κάτι συνέβαινε κάτι τέτοιο αφού το σύστημα των 24 δορυφόρων έχει αναπτυχθεί για στρατιωτικούς σκοπούς. Το αντίπαλο δεός ήδη αναπτύσεται από την ΕΕ και θα προσφέρει πολύ καλύτερες ακρίβειες και θα έιναι αποκλειστικά για πολιτική χρήση.
                          Πάρτε και ένα link για να δείτε και ποιοι άλλοι χρησιμοποιούν το Vbox
                          http://www.racelogic.co.uk/vbox/news.htm
                          αλλά και γενικότερες πληροφορίες για το Vbox
                          http://www.racelogic.co.uk/vbox/
                          και το GPS
                          http://www.racelogic.co.uk/vbox/gps.htm

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gavriil1 last edited by

                            Ο χρήστης mirage έγραψε:
                            Φτου χαλάσατε την έκπληξη ρε παιδιά αλλά υπάρχει και άλλη μια μην την πέιτε...Αφήστε να την βρεί μόνος του

                            Το θεμα για το GTA που ανοιχτηκε στο φορουμ ηταν τεραστιο. Νομιζω 6 σελιδες. Καποιες απο αυτες επιλεχθηκαν απο το περιοδικο? Και εαν επιλεχθηκε δικο μου ποστ, επιλεχθηκε αυτο για το Καντιλλακ με τα 300 αλογα στους εμπρος τροχους? Θυματε κανεις?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gavriil1 last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:

                              Ευγε στο περιοδικο και τον Νικο Κ. Τωρα μπορουμε να δουμε με αλλο ματι την κοντρα μεταξυ Type R, WRX 255PS και S3 και οπως εγραψε ο Ν.Κ. να κανουμε τις δικες μας αναλυσεις αντι να αφησουμε καποιον δημοσιογραφω να μας κανει την δικη του. Ενδιαφερον και σημαντικο κατα την γνωμη μου.

                              Επισης ευγε στην αποφαση να τοποθετηθουν ιδιου τυπου λαστιχα και στα 3 αυτοκινητα. Σημαντικοτερο απο οτι νομιζει ο μεσος καταναλωτης του περιοδικου, κατα την γνωμη μου. Η μικρη διαφημση των ελαστικων που χρισημοποιηθηκαν στο τελος του αρθρου δεν νομιζω να εβλαψε την τιμιοτητα του αρθρου, κτλ. Ετσι κι αλλιως το Pilot Sport ειναι ενα απο τα καλυτερα καλοκαιρινα/σπορ λαστιχα στην αγορα αυτη την στιγμη.

                              Από τη μία έχεις απόλυτο δίκιο πως βγάζοντας έξω από την εξίσωση τον παράγοντα λάστιχα έχει κανείς μια πιο αντικειμενική γνώμη για το υπόλοιπο αυτοκίνητο, ιδίως σε συγκριτική δοκιμή.

                              Από την άλλη υπάρχουν μερικά 'αλλά':

                              ο Κάποια λάστιχα ταιριάζουν μια χαρά με κάποια αυτοκίνητα, κάποιων μάλιστα αυτοκινήτων η ανάρτηση έχει σχεδιαστεί 'πακέτο' με κάποια συγκεκριμένα λάστιχα (δεν ξέρω αν ισχύει αυτό στη συγκεκριμένη περίπτωση) οπότε το να μην χρησιμοποιηθούν τα συγκεκριμένα λάστιχα ίσως αδικεί τα αυτοκίνητα αυτά. Αντίστοιχα, μερικά λάστιχα δεν συνεργάζονται καλά με κάποια αυτοκίνητα
                              ο Σε κάθε περίπτωση, όταν χρησιμοποιείται κοινό λάστιχο, χρειάζεται αρκετή δουλειά για να βρεθούν πχ. οι πιέσεις που ταιριάζουν σε κάθε συνδυασμό αυτοκινήτου/λάστιχου, το οποίο αποφεύγεται με τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης και τη χρήση των 'εργοστασιακών' πιέσεων
                              ο Ο αγοραστής ενός αυτοκινήτου το αγοράζει με τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης και συνήθως ζει με αυτά για αρκετό καιρό (μερικοί βέβαια τα αλλάζουν αμέσως...) ώστε να μην πρέπει να μένει έξω από την εξίσωση ο παράγοντας 'λάστιχα' (βέβαια εδώ είχαμε συγκριτική δοκιμή, ΟΚ).

                              Πραγματικά δεν ξέρω τι είναι το σωστό, και οι δύο αντιμετωπίσεις έχουν τα υπερ και τα κατά τους. Ισως οι φίλοι των 4Τ θα μπορούσαν να μας διαφωτίσουν περισσότερο.

                              Το περιοδικο εχει συγκρινει τα παραπανω αυτοκινητα με τα μαμισια λαστιχα. Νομιζω οτι ηταν σοφη αποφαση να εξισωθει το θεμα 'λαστιχα' για αυτο το τεστ. Μαλιστα νομιζω οτι τεστ με ιδια λαστιχα πρεπει να γινοντε για ΟΛΑ τα σπορ αυτοκινητα. Νομιζω επισης οτι ο γυρος της πιστας θα ηταν καλο να γινοταν με τα μαμισια και με τα Pilot Sport.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gta last edited by

                                Kαλή Χρονιά σε όλους...
                                Ο δόκτωρ Κουν έχει και άλλες εκπλήξεις σε σχέση με τα όργανα...
                                Πράγματι θαταν ωραίο ο Γαβρηλ να βρει το θέμα με την 147 από το Φόρουμ και να μην το ξέρει. Αν ο χώρος το επιτρέπει θα το κάνουμε κάθε μήνα. Το θέμα με το Οκτάβια είναι σκέτη πρόκλιση...
                                Καλοδεχούμενα τα θετικά, αλλά θέλουμε και ενστάσεις και αντιρήσεις γιατ΄΄ι αλλοιώς θα μείνουμε στον κόσμο μας και θα κάνουμε καμιά καταστροφική έξοδο από το δρόμο όπως στους αγώνες...
                                Σε σχέση με WRX, Type-R & S3 ήταν συνηδειτή η επιλογή για τα ίδια λάστιχα. Χρησιμοποιήσαμε τύπο ελαστικού που πιστεύουμε πως ταιριάζει και στα 3, ενώ θα μπορούσε να είναι επιλογή για την πρώτη αλλαγή σε κάθε περίπτωση. Θυμίζω πως πρόκειται για άτυπη συγκριτική δοκιμή με 3 περίπου σπορ αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν διαφορετικά συστήματα μετάδοσης...

                                Ασχετο.... Βάλτε θέμα ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ... θα ξεπεράσει και την ΕΝΤΣΟ σε σχόλια... Η σπαζοκεφαλιά... Χάνεις τόν ύπνο σου και κινδυνεύει το κύρος σου ενώ αμφισβητούνται οι εργοστασιακές τιιμές... Τι γίνεται στην Αμερική; Υπάρχει αυτή η επιλογή;
                                Φιλικά
                                ΣΧ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gavriil1 last edited by

                                  Ο χρήστης GTA έγραψε:

                                  Ο δόκτωρ Κουν έχει και άλλες εκπλήξεις σε σχέση με τα όργανα...

                                  Ο Δοκτορ Κουν   
                                  

                                  ΤΟ χαιδευτικο του ειναι? LMAO

                                  Πράγματι θαταν ωραίο ο Γαβρηλ να βρει το θέμα με την 147 από το Φόρουμ και να μην το ξέρει

                                  Hey, και πριν μου το πουν δεν το ηξερα. Δεν εγινε τιποτε. Ειμαι ακομη περιεργος να δω με ποιο τροπο εκτυπωθηκε περιεχομεντο του φορουμ στο περιοδικο. Υπαρχει ανυπωμονυσια ακομη...no worries.

                                  Αν ο χώρος το επιτρέπει θα το κάνουμε κάθε μήνα. Το θέμα με το Οκτάβια είναι σκέτη πρόκλιση...

                                  Δεν μπορω να καταλαβω πως υπαρχει θεμα χωρου σε ενα περιοδικο που ειναι τοσο μεγαλο και τοσο βαρυ. Το οποιο ειναι ενα απο τα θεματα που θελω να σε στειλω email γιαυτο Στρατη. Το περιοδικο ειναι τοσο βαρυ σε αυτο το σημειο που μετα απο 2 αρθρα με πονανε τα χερια μου (σε διαφορα σημεια μαλιστα ) Τα υπολοιπα μεσω email μαλλον. By the way, ηθελα να σου στειλω μυνημα για αυτο εδω και μηνες. Σορρυ.

                                  Καλοδεχούμενα τα θετικά, αλλά θέλουμε και ενστάσεις και αντιρήσεις γιατ΄΄ι αλλοιώς θα μείνουμε στον κόσμο μας και θα κάνουμε καμιά καταστροφική έξοδο από το δρόμο όπως στους αγώνες...

                                  Εισαι σιγουρος οτι θες ενστασεις? Εξω απο τα δοντια ενστασεις? Στο φορουμ? Για τους παντες και τα παντα στο περιοδικο?

                                  Σε σχέση με WRX, Type-R & S3 ήταν συνηδειτή η επιλογή για τα ίδια λάστιχα. Χρησιμοποιήσαμε τύπο ελαστικού που πιστεύουμε πως ταιριάζει και στα 3, ενώ θα μπορούσε να είναι επιλογή για την πρώτη αλλαγή σε κάθε περίπτωση. Θυμίζω πως πρόκειται για άτυπη συγκριτική δοκιμή με 3 περίπου σπορ αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν διαφορετικά συστήματα μετάδοσης...

                                  Συμφωνω 100% με το παραπανω και με την εκλογη των κοινων ελαστικων οπως ειπα. Εχω μια ερωτηση εμπορικου τυπου για αυτο ομως. Το κοστος των ελαστικων πληρωθηκε με την διαφημηση στο τελος του αρθρου που εκτυπωσατε.

                                  Ασχετο.... Βάλτε θέμα ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ... θα ξεπεράσει και την ΕΝΤΣΟ σε σχόλια... Η σπαζοκεφαλιά... Χάνεις τόν ύπνο σου και κινδυνεύει το κύρος σου ενώ αμφισβητούνται οι εργοστασιακές τιιμές...

                                  Θυμαμε πριν μερικα χρονια που καποιο ανταγωνιστικο περιοδικο ειχε πρωτοσελιδο το θεμα αυτο. ΝΟμιζω μια λεξη στην πρωτη σελιδα, εαν δεν κανω λαθος την λεξη...'ΑΠΑΤΗ' ή κατι τετοιο. Και μεσα ηταν το θεμα για ενα Φιατι (το Τιπο ισως) που δεν εκανε 'αβγ' αλογα αλλα εκανε 'δεζ' αλογα. Και θυμαμε κριτικη (νομιζω του ΚΚ) για το θεμα αυτο, δικαιως κατα την γνωμη μου. Το ανταγωνιστικο περιοδικο, ηταν φανερο, οτι ή τα μελη αυτου δεν ειχαν αρκετη εμπειρια για τον χωρο της αυτοκινησης και τι σημενει δυναμομετρηση και οι αποκλισεις αυτης, ή προσπαθουσαν να βρουνε επίμαχους τιτλους για να πουλησουν παραπανω τευχη.

                                  Τι γίνεται στην Αμερική; Υπάρχει αυτή η επιλογή;
                                  Φιλικά
                                  ΣΧ

                                  Τι εννοεις 'υπαρχει αυτη η επιλογη'? Ποια? Το θεμα της δυναμομετρησης το ξερω καλα...το τι γινετε για το θεμα στις ΗΠΑ δηλαδη. Τι θες να μαθεις?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vlasis_highlander last edited by

                                    Καλα ολα αυτα ρε παιδια αλλα εφοσον καποιος μπαινει στα μεγαρα, οι δορυφοροι δεν χρειαζονται....

                                    Μερικα απλα φωτοκυτταρα και καταγραφη του ταχυτερου γυρου απο καθε αμαξι με μερικα ενδιαφεροντα σπλιτς.

                                    Ιδια λαστιχα σε ολους και ολοι οι οδηγοι-δημοσιογραφοι να εναλλοσοντε στα τιμονια για να ακυρωθει ο παραγοντας οδηγος.

                                    Ολα τα αλλα εμενα δεν με ενδιαφερουν. ρεπριζ 2ας, 3ης και τετοια ποτε δε τα διαβασα.

                                    Τις δυναμομετρησεις τις ακουω βερεσε. Η μεγαλυτερη απατη στο χωρο βελτιωσης του αυτοκινητου ειναι η δυναμομετρηση (για οσους ξερουν...)

                                    Το σοβαροτερο τεστ για κινητηρα ειναι το Exit (Trap) Speed στο τετρακοσσαρι (δεν λεω ΕΤ γιατι αυτο εχει σχεση με το launch του οδηγου) και η αναφορα του βαρους του οχηματος

                                    Το σοβαροτερο τεστ ολοκληρωμενου αυτοκινητου ειναι η πιστα (πχ Μεγαρων) που εκει φαινεται ποσο σπορ ειναι το αμαξι. Εχω δει αρκετα αμαξια με 500+ αλογα που ειναι βαρκα-γυαλο στη πιστα ή καινε φλαντζες με το πρωτο ανεβασμα συμπιεσης.

                                    Αυτο που δεν μου αρεσε στο τεστ των 4Τ ειναι οτι χρησιμοποιησαν τη μικρη διαδρομη (και οχι ολη την ευθεια) και δεν μπορουμε να συγκρινουμε τους χρονους με αλλα αντιστοιχα τεστ η με τους δικους μας χρονους.

                                    Αρα μακαρι οι 4Τ να αξιολογουν καθε αυτοκινητο στα μεγαρα και να μας αναγραφουν χρονους.

                                    Βλασης Highlander

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Kai kati allo se styl kazamia:
                                      Ti le re paidia? To STi 330 einai STi 330-30 ?
                                      Se ligo oi 4T tha anakalypsoun:

                                      1. ton 'austriako oiko' pou kanei ton parallilo egefalo
                                      2. H turbina 'wrc' tou 330 (einai i dysmoirh IHI VF22 pou kuriws foragan ta old shape STi)
                                      3. To oti h ellinikh antiprosopeia den poula to kit tis prodrive opws palia (px to PPP sti exei 305 aloga me allh eksatmish kai einai mish timh apo to 330 me ligotero lag mia pou i ashmh prodrive epemvenei kai sto variable timing enw o 'austriakos' oxi)
                                      4. Tis munhseis pou exei faei o 'allos' grey importer Scoob+evo (me eftrapella styl Chassis Sti 1998 moter 1999 kai pouliwtan san RB5 !)
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:

                                        Αυτο που δεν μου αρεσε στο τεστ των 4Τ ειναι οτι χρησιμοποιησαν τη μικρη διαδρομη (και οχι ολη την ευθεια) και δεν μπορουμε να συγκρινουμε τους χρονους με αλλα αντιστοιχα τεστ ή με τους δικους μας χρονους.

                                        Ειδικά με αυτό το παραπάνω, συμφωνώ απόλυτα.
                                        Μπράβο Βλάση, πολύ σωστή παρατήρηση.
                                        Φαντάζομαι θα υπήρχει κάποιος λόγος για αυτό. Μπορείτε να μας τον πείτε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jacob last edited by

                                          Aν αναφέρεσαι στο τεστ με τα 4Gti, στην σελίδα 56 στο επάνω μέρος υπάρχει η αιτιολογία.

                                          Αντιγράφω:

                                          «Στο σημείο αυτό αξίζει να επισημάνουμε ότι, ειδικά για την περίσταση, εξαιτίας της πρωινής βροχής η οποία είχε μετατρέψει τη στροφή Κ6 σε μικρή... λίμνη, υποχρεωθήκαμε να χρησιμοποιήσουμε την παρακαμπτήρια δεξιά στροφή, που ενώνει το μέσο της μεγάλης ευθείας (πριν από την Κ6) με την αντίστοιχη που οδηγεί στη γρήγορη αριστερή Κ8.»

                                          Jacob - The Trooper

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gavriil1 last edited by

                                            Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
                                            Καλα ολα αυτα ρε παιδια αλλα εφοσον καποιος μπαινει στα μεγαρα, οι δορυφοροι δεν χρειαζονται....

                                            Μερικα απλα φωτοκυτταρα και καταγραφη του ταχυτερου γυρου απο καθε αμαξι με μερικα ενδιαφεροντα σπλιτς.

                                            Διαφωνω 100%. Το παραπανω δεν ειναι αντικαταστατης του GPS. Με το GPS ξερεις παντα που ειναι τα αυτοκινητα στην πιστα. Παντα= 20 φορες το δευτερολεπτο.

                                            Ολα τα αλλα εμενα δεν με ενδιαφερουν. ρεπριζ 2ας, 3ης και τετοια ποτε δε τα διαβασα.

                                            Ισως οχι εσενα, ομως εμενα με ενδιαφερουν. Τα ρεμπριζ δειχνουν πως το αυτοκινητο θα συμπεριφερθει στην καθημερινη οδηγηση (απο πλευρας επιταχυνσεων), που ειναι ο κυριος λογος που το αγοραζει καποιος. Ειμαι σιγουρος οτι τους περισσοτερους αναγνωστες τους ενδιαφερει αυτο.

                                            Τις δυναμομετρησεις τις ακουω βερεσε. Η μεγαλυτερη απατη στο χωρο βελτιωσης του αυτοκινητου ειναι η δυναμομετρηση (για οσους ξερουν...)

                                            Εγω ξερω απο δυναμομετρησεις και δεν εχω ιδεα τι εννοεις με το παραπανω. Τι εννοεις απατη στο χωρο? Σιγουρα υπαρχουν οι λαθος τροποι για δυναμομετρηση και οι λαθος δυναμικες και παραγοντες στο θεμα. Ομως σιγουρα υπαρχουν και οι σωστοι τροποι που θα βγαλουν τα σωστα και αξιοπιστα συμπερασματα. Για τους γνωστες, οπως εγραψες.

                                            Το σοβαροτερο τεστ για κινητηρα ειναι το Exit (Trap) Speed στο τετρακοσσαρι (δεν λεω ΕΤ γιατι αυτο εχει σχεση με το launch του οδηγου) και η αναφορα του βαρους του οχηματος

                                            Το Trap Speed ναι δηχνει το ποσο δυνατος ειναι ο κινητηρας, ομως δηχνει το ποσο δυνατος ειναι ο κινητηρας που ειναι πλαισιομενος στο δεδομενο αμαξωμα. Οπως το ET ετσι και με το TP, παιζουν ρολο το βαρος του αυτοκινητου και αλλοι παραγοντες.

                                            Το σοβαροτερο τεστ ολοκληρωμενου αυτοκινητου ειναι η πιστα (πχ Μεγαρων) που εκει φαινεται ποσο σπορ ειναι το αμαξι. Εχω δει αρκετα αμαξια με 500+ αλογα που ειναι βαρκα-γυαλο στη πιστα ή καινε φλαντζες με το πρωτο ανεβασμα συμπιεσης.

                                            Μιλας για μαμισια 500+ αλογα αμαξια που ειναι βαρκα στο γυαλο? Μαλλον για αυτοκινητα μετα απο μετατροπη αναφερεσαι. Σωστα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • M
                                              meco last edited by

                                              Ο χρήστης Jacob έγραψε:
                                              Aν αναφέρεσαι στο τεστ με τα 4Gti, στην σελίδα 56 στο επάνω μέρος υπάρχει η αιτιολογία.

                                              Αντιγράφω:

                                              «Στο σημείο αυτό αξίζει να επισημάνουμε ότι, ειδικά για την περίσταση, εξαιτίας της πρωινής βροχής η οποία είχε μετατρέψει τη στροφή Κ6 σε μικρή... λίμνη, υποχρεωθήκαμε να χρησιμοποιήσουμε την παρακαμπτήρια δεξιά στροφή, που ενώνει το μέσο της μεγάλης ευθείας (πριν από την Κ6) με την αντίστοιχη που οδηγεί στη γρήγορη αριστερή Κ8.»

                                              Jacob - The Trooper

                                              Με το που γύρισα σπίτι και ξαναδιάβασα **όλο **το άρθρο, το είδα και εγώ. Σε ευχαριστώ πάντως Jacob.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr