Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RAV4 vs LAND Cruiser 90 (Νέο ή παλιό)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. RAV4 vs LAND Cruiser 90 (Νέο ή παλιό)
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    14
    51
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Τι είναι πιο normal από τα δυο?
      Αξίζει το Cruiser τα έξτρα λεφτά και τα έξτρα κόστη ή είναι αποκλειστικά και μόνο για σκληρό off road ή για κυνηγούς. Πιο είναι πιο άνετο στο δρόμο (εθνική, στροφιλίκια)? Σε μια τυπική ανάβαση στα Καλάβρυτα με χιόνι ή πάγο στο δρόμο πιο θα τα καταφέρει καλύτερα? το RAV λόγω μικρού βάρους ή το LC λόγω δυνατοτήτων? Μήπως στον πάγο τελικά κολλήσουν και τα δυο? Μήπως το LC το πάρει καμιά κατηφόρα λόγω βάρους? Κάποιοι λένε ότι στα χιόνια με λεπτά λάστιχα και ελαφρύ jeepaki π.χ. RAV4 (λεω εγώ ή Suzuki Samurai φαντάζομαι) πας σχεδόν παντού, ενώ με το τέρας (Land Cruiser) μπορεί και να κολλήσεις ή να κινδυνεύσεις πιο πολύ? Η κατανάλωση τους ενός σε σχέση με το άλλο δικαιολογείται λόγω δυνατοτήτων του LC ή τελικά η διαφορά στην πράξη είναι μικρή.
      Φαντάζομαι το off road που κάνει κάποιος είναι σχετικό ή τα λεω επειδή δεν έχω jeep και δεν ξέρω φυσικές ομορφιές που μπορώ να ανακαλύψω μόνο με jeep? Αυτές οι χαρτογραφήμενες διαδρομές που υπάρχουν σε χάρτες του στυλ ROAD βγαίνουν και με τα δυο jeep και είναι όντως εκπληκτικές? Τελικά Mini SUV ή Large SUV. Ο ή Η έχων ήδη εμπειρίες ας τις παραθέσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Τι είναι πιο normal από τα δυο?
        Αξίζει το Cruiser τα έξτρα λεφτά και τα έξτρα κόστη ή είναι αποκλειστικά και μόνο για σκληρό off road ή για κυνηγούς. Πιο είναι πιο άνετο στο δρόμο (εθνική, στροφιλίκια)? Σε μια τυπική ανάβαση στα Καλάβρυτα με χιόνι ή πάγο στο δρόμο πιο θα τα καταφέρει καλύτερα? το RAV λόγω μικρού βάρους ή το LC λόγω δυνατοτήτων? Μήπως στον πάγο τελικά κολλήσουν και τα δυο? Μήπως το LC το πάρει καμιά κατηφόρα λόγω βάρους? Κάποιοι λένε ότι στα χιόνια με λεπτά λάστιχα και ελαφρύ jeepaki π.χ. RAV4 (λεω εγώ ή Suzuki Samurai φαντάζομαι) πας σχεδόν παντού, ενώ με το τέρας (Land Cruiser) μπορεί και να κολλήσεις ή να κινδυνεύσεις πιο πολύ? Η κατανάλωση τους ενός σε σχέση με το άλλο δικαιολογείται λόγω δυνατοτήτων του LC ή τελικά η διαφορά στην πράξη είναι μικρή.
        Φαντάζομαι το off road που κάνει κάποιος είναι σχετικό ή τα λεω επειδή δεν έχω jeep και δεν ξέρω φυσικές ομορφιές που μπορώ να ανακαλύψω μόνο με jeep? Αυτές οι χαρτογραφήμενες διαδρομές που υπάρχουν σε χάρτες του στυλ ROAD βγαίνουν και με τα δυο jeep και είναι όντως εκπληκτικές? Τελικά Mini SUV ή Large SUV. Ο ή Η έχων ήδη εμπειρίες ας τις παραθέσει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Τι είναι πιο normal από τα δυο?
          Αξίζει το Cruiser τα έξτρα λεφτά και τα έξτρα κόστη ή είναι αποκλειστικά και μόνο για σκληρό off road ή για κυνηγούς. Πιο είναι πιο άνετο στο δρόμο (εθνική, στροφιλίκια)? Σε μια τυπική ανάβαση στα Καλάβρυτα με χιόνι ή πάγο στο δρόμο πιο θα τα καταφέρει καλύτερα? το RAV λόγω μικρού βάρους ή το LC λόγω δυνατοτήτων? Μήπως στον πάγο τελικά κολλήσουν και τα δυο? Μήπως το LC το πάρει καμιά κατηφόρα λόγω βάρους? Κάποιοι λένε ότι στα χιόνια με λεπτά λάστιχα και ελαφρύ jeepaki π.χ. RAV4 (λεω εγώ ή Suzuki Samurai φαντάζομαι) πας σχεδόν παντού, ενώ με το τέρας (Land Cruiser) μπορεί και να κολλήσεις ή να κινδυνεύσεις πιο πολύ? Η κατανάλωση τους ενός σε σχέση με το άλλο δικαιολογείται λόγω δυνατοτήτων του LC ή τελικά η διαφορά στην πράξη είναι μικρή.
          Φαντάζομαι το off road που κάνει κάποιος είναι σχετικό ή τα λεω επειδή δεν έχω jeep και δεν ξέρω φυσικές ομορφιές που μπορώ να ανακαλύψω μόνο με jeep? Αυτές οι χαρτογραφήμενες διαδρομές που υπάρχουν σε χάρτες του στυλ ROAD βγαίνουν και με τα δυο jeep και είναι όντως εκπληκτικές? Τελικά Mini SUV ή Large SUV. Ο ή Η έχων ήδη εμπειρίες ας τις παραθέσει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sir-alex last edited by

            λοιπον φιλε μου θα σου τις εμπειριες μου, εχοντας ενα RAV4 (το κοντο)
            το αμαξι βασικα ειναι ενα ψηλο επιβατικο
            ειναι μεν γαιδουρι, εχει γιαπωνεζικη ποιοτητα και αξιοπιστια, αλλα ειναι περισσοτερο για ασφαλτο παρα για χωμα
            θα σου πω μονο οτι δεν εχει κοντες σχεσεις
            στριβει,φρεναρει και παει πολυ καλα (για τζιπ), και στο λεω εχοντας οδηγησει αρκετα τζιπ (wrangler,land rover 90 V8, vitara 95ps, Grand Cherokee το παλιο αλλα και το καινουργιο)
            ειναι η καλυτερη λυση εαν δεν την ψαχνεις πολυ-θα σε παει σε ολα αυτα τα μερη που λες, αλλα δεν ειναι για κανενα trophy!!!
            το αλλο ειναι πιο πολυ τζιπ, απο οσο ξερω...ειναι πιο γαιδουρι (οχι σε αξιοπιστια, σε off road καταστασεις)
            εαν πας ταξιδια, εθνικες κλπ διαλεξε το RAV.
            εαν θελεις λοφους, ποταμια και χιονια,παρε το αλλο
            οτι αλλο θες εδω ειμαι

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              Έχω την αίσθηση πως ένα Suzuki Jimny είναι το ιδανικό όχημα για off-roading,όταν δεν τίθεται ζήτημα χώρων.Έτυχε να περάσω από σημείο σε δασικό δρόμο στη Τζένα,που χωρούσε ΜΟΝΟ αυτό και -πολύ περισσότερο-
              το Samurai,αφήνοντας πίσω οποιοδήποτε LC,Defender,Discovery και λοιπά
              τανκς.
              Ένα φτηνό off-roader:
              1.Δεν το λυπάσαι σε σκληρό πεδίο.
              2.Πηγαίνεις παντού και το παρατάς για να περπατήσεις,χωρίς να φοβάσαι μη σου το κλέψουν.
              3.Τολμάς περισσότερα πράγματα.
              4.ΤΡΕΛΑΙΝΕΣΑΙ να βλέπεις κυριλέ ατομάκια να κολλάνε με Cherokee.
              Θα μπορούσα να πάω με το Jimny από το Κιλκίς στο Ακρόπολις,μα όχι και
              με το Samurai,το οποίο στην άσφαλτο σε κομματιάζει.Όμως όλα είναι σχετικά.Πριν το Jimny,κανείς δεν παραπονιόταν για την άνεση του Samurai!Τώρα ας μου απαντήσει κάποιος:Έστω ότι έχω τη δυνατότητα να
              αγοράσω το LC,που,παρεμπιπτόντως,είναι και το αγαπημένο μου off-roader.
              ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΣΩ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΒΙΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΑ
              ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΥ;ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΟΥΣΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΒΕΝΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΜΕ ΚΑΥΑΚ;
              ΘΑ ΠΑΩ ΠΟΤΕ ΣΤΑ ΠΥΡΗΝΑΙΑ,ΣΤΗ ΣΑΧΑΡΑ,ΣΤΗΝ ΙΣΛΑΝΔΙΑ,ΣΤΟ ΝΕΠΑΛ,ΣΤΗ ΣΙΒΗΡΙΑ;
              A!Σε ό,τι αφορά τους χάρτες,χρησιμοποιώ τους χάρτες της ROAD.Οι διαδρομές με πράσινο είναι όντως εκπληκτικές,αλλά υπάρχουν και διαδρομές που αν τις κάνεις θα εκπλαγείς και δεν είναι πράσινες στους χάρτες.Οι χάρτες δεν σου εξασφαλίζουν οτι δεν υπάρχουν ανυπέρβλητες δυσκολίες για οποιοδήποτε όχημα,ιδιαίτερα μετά τα τελευταία καιρικά φαινόμενα.
              Για την ασφάλειά μας διαθέτουμε:
              1.Κοντές σχέσεις,ανεξάρτητο σασί και άκαμπτους άξονες.
              2.Χειμερινά λάστιχα και αλυσίδες για όλους τους τροχούς.
              3.Προσωπικό εξοπλισμό(ρουχισμό κλπ).
              Επίσης,ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΟΡΕΙΒΑΤΗΣ ΜΟΝΟΣ,ΕΝΑ ΤΖΙΠ ΜΟΝΟ,ΕΝΑ ΕΝΤΟΥΡΟ
              ΜΟΝΟ,ΕΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ.ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ
              ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ.
              ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΙΟ ΧΩΜΑΤΕΡΟ 2003!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jeep-akias last edited by

                Ο χρήστης cpp έγραψε:
                Τι είναι πιο normal από τα δυο?
                Αξίζει το Cruiser τα έξτρα λεφτά και τα έξτρα κόστη ή είναι αποκλειστικά και μόνο για σκληρό off road ή για κυνηγούς. Πιο είναι πιο άνετο στο δρόμο (εθνική, στροφιλίκια)? Σε μια τυπική ανάβαση στα Καλάβρυτα με χιόνι ή πάγο στο δρόμο πιο θα τα καταφέρει καλύτερα? το RAV λόγω μικρού βάρους ή το LC λόγω δυνατοτήτων? Μήπως στον πάγο τελικά κολλήσουν και τα δυο? Μήπως το LC το πάρει καμιά κατηφόρα λόγω βάρους? Κάποιοι λένε ότι στα χιόνια με λεπτά λάστιχα και ελαφρύ jeepaki π.χ. RAV4 (λεω εγώ ή Suzuki Samurai φαντάζομαι) πας σχεδόν παντού, ενώ με το τέρας (Land Cruiser) μπορεί και να κολλήσεις ή να κινδυνεύσεις πιο πολύ? Η κατανάλωση τους ενός σε σχέση με το άλλο δικαιολογείται λόγω δυνατοτήτων του LC ή τελικά η διαφορά στην πράξη είναι μικρή.
                Φαντάζομαι το off road που κάνει κάποιος είναι σχετικό ή τα λεω επειδή δεν έχω jeep και δεν ξέρω φυσικές ομορφιές που μπορώ να ανακαλύψω μόνο με jeep? Αυτές οι χαρτογραφήμενες διαδρομές που υπάρχουν σε χάρτες του στυλ ROAD βγαίνουν και με τα δυο jeep και είναι όντως εκπληκτικές? Τελικά Mini SUV ή Large SUV. Ο ή Η έχων ήδη εμπειρίες ας τις παραθέσει.

                Τώρα συγκρίνεις δύο ανόμοια πράγματα (RAV4 vs LC). Ανόμοια απο όλλες τις απόψεις (δυνατότητες off road, άνεση εντός και εκτός, αγοραστικό κοινό, αξία κτλ.). Αν έχεις το χρήμα και το ανάλογο εισόδημα για να αποκτήσεις ένα LC δεν βρίσκω τον λόγο να σκέφτεσαι το RAV. Από την άλλη εγώ άν ειχα το χρήμα θα πήγαινα σε λύση εκτός TOYOTA και συγκεκριμένα σε αυτή του κοντού PAJERO V6. Καταπληκτικό τετρακίνητο που συνδιάζει τα εντός και τα εκτός χαρακτηριστικά. Άνεση και δυνατότητες που μόνο απο τον οδηγό περιορίζονται και ασύγκριτα υψηλή τεχνολογία στο τομέα της τετρακίνησης που χρησιμοποιεί. Επίσης να έχεις υπ όψην ότι τον Μάρτιο κυκλοφορεί το νέο LC το οποίο και πολύ όμορφο είναι και περισσότερες δυνατότητες σου προσφέρει. Και πάντα εννοείτε προτιμάς το 'κοντό' και όχι το μακρύ που περισσότερο προορίζεται για τις μεταφορικές ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας και όχι για περιπετειούλες σε εκτός δρόμου περιπλανήσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:

                  Τι είναι πιο normal από τα δυο?
                  Αξίζει το Cruiser τα έξτρα λεφτά και τα έξτρα κόστη ή είναι αποκλειστικά και μόνο για σκληρό off road ή για κυνηγούς. Πιο είναι πιο άνετο στο δρόμο (εθνική, στροφιλίκια)? Σε μια τυπική ανάβαση στα Καλάβρυτα με χιόνι ή πάγο στο δρόμο πιο θα τα καταφέρει καλύτερα? το RAV λόγω μικρού βάρους ή το LC λόγω δυνατοτήτων? Μήπως στον πάγο τελικά κολλήσουν και τα δυο? Μήπως το LC το πάρει καμιά κατηφόρα λόγω βάρους? Κάποιοι λένε ότι στα χιόνια με λεπτά λάστιχα και ελαφρύ jeepaki π.χ. RAV4 (λεω εγώ ή Suzuki Samurai φαντάζομαι) πας σχεδόν παντού, ενώ με το τέρας (Land Cruiser) μπορεί και να κολλήσεις ή να κινδυνεύσεις πιο πολύ? Η κατανάλωση τους ενός σε σχέση με το άλλο δικαιολογείται λόγω δυνατοτήτων του LC ή τελικά η διαφορά στην πράξη είναι μικρή.
                  Φαντάζομαι το off road που κάνει κάποιος είναι σχετικό ή τα λεω επειδή δεν έχω jeep και δεν ξέρω φυσικές ομορφιές που μπορώ να ανακαλύψω μόνο με jeep? Αυτές οι χαρτογραφήμενες διαδρομές που υπάρχουν σε χάρτες του στυλ ROAD βγαίνουν και με τα δυο jeep και είναι όντως εκπληκτικές? Τελικά Mini SUV ή Large SUV. Ο ή Η έχων ήδη εμπειρίες ας τις παραθέσει.

                  Τώρα συγκρίνεις δύο ανόμοια πράγματα (RAV4 vs LC). Ανόμοια απο όλλες τις απόψεις (δυνατότητες off road, άνεση εντός και εκτός, αγοραστικό κοινό, αξία κτλ.). Αν έχεις το χρήμα και το ανάλογο εισόδημα για να αποκτήσεις ένα LC δεν βρίσκω τον λόγο να σκέφτεσαι το RAV. Από την άλλη εγώ άν ειχα το χρήμα θα πήγαινα σε λύση εκτός TOYOTA και συγκεκριμένα σε αυτή του κοντού PAJERO V6. Καταπληκτικό τετρακίνητο που συνδιάζει τα εντός και τα εκτός χαρακτηριστικά. Άνεση και δυνατότητες που μόνο απο τον οδηγό περιορίζονται και ασύγκριτα υψηλή τεχνολογία στο τομέα της τετρακίνησης που χρησιμοποιεί. Επίσης να έχεις υπ όψην ότι τον Μάρτιο κυκλοφορεί το νέο LC το οποίο και πολύ όμορφο είναι και περισσότερες δυνατότητες σου προσφέρει. Και πάντα εννοείτε προτιμάς το 'κοντό' και όχι το μακρύ που περισσότερο προορίζεται για τις μεταφορικές ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας και όχι για περιπετειούλες σε εκτός δρόμου περιπλανήσεις.

                  Έχεις παραγγείλει το 3,8 V6? Aπο πλευράς τεκμηρίων πάντως το πιο συμφέρον είναι το Cherokee 3.7L

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    syele last edited by

                    Κάποιος γνωστός μου πήγε Τυνησία το καλοκαίρι και με την ευκαιρία πήγαν για σαφάρι στις ερήμους της Αφρικής. Για τη δουλειά αυτή είχαν μόνο 2 τζιπ (τουλάχιστον με αυτούς που πήγε). Το Land Rover και το Land Cruiser.
                    Ρωτώντας γιατί η απάντηση ήταν σαφής: 'Δεν κολάνε πουθενά!'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • J
                      jeep-akias last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                      Έχεις παραγγείλει το 3,8 V6? Aπο πλευράς τεκμηρίων πάντως το πιο συμφέρον είναι το Cherokee 3.7L

                      `

                      Περιληπτικά:

                      Το pajero δεν έχει κινητήρες στα 3.8 αλλα δύο πετρέλαιο στα 2.5 και 3.0 και ένα βενζίνη στα 3.5 αμέσου ψεκασμού (202 hp). Το μοντέλο 2003 έρχετε με αναναιωμένη εξωτερική εμφάνιση που το κάνει ακόμα πιο sportif και επιβλητικό. Το νέο LC 2003 έρχετε με εντελώς νέα σχεδίαση και ένα εντελώς νέο κινητήρα τουλάχιστο για τα ευρωπαικά δεδομένα 4.0L που θα αποδίδει 245 περίπου αλογάκια. Για μένα τα δύο αυτά SUV είναι σχεδόν ίσα εκτός απο την καλύτερη οδική συμπεριφορά του Pajero εντός δρόμου λόγω αυτοφερόμενου πλαισίου και πολύ καλών στην ρύθμιση αναρτήσεων.
                      Το Cherokee δεν νομίζω πως θα σε ικανοποιήσει και γιατί έχει ένα κινητήρα σχετικα παλαιό (3.7L) που ρουφάει λαιμαργα βενζίνα αλλά και γιατί εντός δρόμου αποδεικνύεται λίγο ατίθασο. Δυστυχώς για το cherokee που είναι πολύ γρήγορο (211 hp και 0-100 σε 9.8secs) δεν μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια εντός και να αποδώσει όσα μπορεί. Το τεκμήριο τους δεν έχει πάντως μεγάλη διαφορά που να αξίζει να προχωρήσεις σην αγορά του Cherokee.

                      Εγώ δυστυχώς φίλε μου δεν έχω την δυνατότητα ούτε για το Cheroke 2.4 (καθαρά λόγω τεκμηρίου) πόσο μάλλον για την μεγάλη μου αγάπη το Pajero.

                      Τέλος θα σου πρότεινα να περάσεις μια βόλτα απο κάποια αντιπροσωπεία της KIA και να ρίξεις μια ματιά στο SORENTO το θεωρώ ένα απο τα Best Sellers στα SUV όχι φυσικά στην 'ψωροκώσταινα' αλλα στον υπόλοιπο κόσμο και ειδικά στην αμερική όπου οι κριτικές είναι πάρα πολύ καλές.
                      Και αν τελικά για σένα το τεκμήριο και το πόθεν έσχες δεν αποτελεί εμπόδιο μπορείς να κοιτάξεις την έκδοση με τον κινητήρα στα 3.5L.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jeep-akias last edited by

                        Ο χρήστης syele έγραψε:
                        Κάποιος γνωστός μου πήγε Τυνησία το καλοκαίρι και με την ευκαιρία πήγαν για σαφάρι στις ερήμους της Αφρικής. Για τη δουλειά αυτή είχαν μόνο 2 τζιπ (τουλάχιστον με αυτούς που πήγε). Το Land Rover και το Land Cruiser.
                        Ρωτώντας γιατί η απάντηση ήταν σαφής: 'Δεν κολάνε πουθενά!'

                        Σε αυτές τις χώρες αποτελούν παράδοση τα παραπάνω μοντέλα και αυτό και μόνο τα κάνει δημοφιλή. Το pajero είναι ένα όχημα που παράχθηκε για πρώτη φορά περίπου πριν 15 χρόνια και απο τότε μονοπωλεί σκληρούς αγώνες όπως το Παρισι - Ντακάρ όπου οι παραπάνω φίρμες δεν είχαν ποτέ ουσιαστική παρουσία. Απο την άλλη οι παραπάνω εταιρίες διιαθέτουν γραμμές παραγωγής των συγκεκριμένων οχημάτων στις χώρες της μέσης ανατολής οπότε τα κάνει και οικονομικά συμέρουσες επιλογές.
                        Καλό το Land Rover αλλά τα μηχανικά προβλήματα που παρουσίαζε έκαναν τα πλεονεκτήματα του να μιάζουν μηδαμηνά. Δεν ξέρω για τα καινούργια μοντέλα αλλα δεν νομίζω να θέλει κανείς να δώσει 30 εκκατομύρια για ένα Rover όσα και αν του περισσεύουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          cpp last edited by

                          Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:

                          Έχεις παραγγείλει το 3,8 V6? Aπο πλευράς τεκμηρίων πάντως το πιο συμφέρον είναι το Cherokee 3.7L

                          `

                          Περιληπτικά:

                          Το pajero δεν έχει κινητήρες στα 3.8 αλλα δύο πετρέλαιο στα 2.5 και 3.0 και ένα βενζίνη στα 3.5 αμέσου ψεκασμού (202 hp). Το μοντέλο 2003 έρχετε με αναναιωμένη εξωτερική εμφάνιση που το κάνει ακόμα πιο sportif και επιβλητικό. Το νέο LC 2003 έρχετε με εντελώς νέα σχεδίαση και ένα εντελώς νέο κινητήρα τουλάχιστο για τα ευρωπαικά δεδομένα 4.0L που θα αποδίδει 245 περίπου αλογάκια. Για μένα τα δύο αυτά SUV είναι σχεδόν ίσα εκτός απο την καλύτερη οδική συμπεριφορά του Pajero εντός δρόμου λόγω αυτοφερόμενου πλαισίου και πολύ καλών στην ρύθμιση αναρτήσεων.
                          Το Cherokee δεν νομίζω πως θα σε ικανοποιήσει και γιατί έχει ένα κινητήρα σχετικα παλαιό (3.7L) που ρουφάει λαιμαργα βενζίνα αλλά και γιατί εντός δρόμου αποδεικνύεται λίγο ατίθασο. Δυστυχώς για το cherokee που είναι πολύ γρήγορο (211 hp και 0-100 σε 9.8secs) δεν μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια εντός και να αποδώσει όσα μπορεί. Το τεκμήριο τους δεν έχει πάντως μεγάλη διαφορά που να αξίζει να προχωρήσεις σην αγορά του Cherokee.

                          Εγώ δυστυχώς φίλε μου δεν έχω την δυνατότητα ούτε για το Cheroke 2.4 (καθαρά λόγω τεκμηρίου) πόσο μάλλον για την μεγάλη μου αγάπη το Pajero.

                          Τέλος θα σου πρότεινα να περάσεις μια βόλτα απο κάποια αντιπροσωπεία της KIA και να ρίξεις μια ματιά στο SORENTO το θεωρώ ένα απο τα Best Sellers στα SUV όχι φυσικά στην 'ψωροκώσταινα' αλλα στον υπόλοιπο κόσμο και ειδικά στην αμερική όπου οι κριτικές είναι πάρα πολύ καλές.
                          Και αν τελικά για σένα το τεκμήριο και το πόθεν έσχες δεν αποτελεί εμπόδιο μπορείς να κοιτάξεις την έκδοση με τον κινητήρα στα 3.5L.

                          Έχεις εμπειρία στο Cherokee 3.7L για αυτά που λες και κυρίως για την συμπεριφορά στην άσφαλτο? Το θέμα καυσίμου είναι γνωστό, αλλά κατά τα άλλα το θεωρώ σχετικά πάντα, ασφαλές. Το τεκμήριο στο 3,7L είναι 9,5 εκ. ενώ σε LC και Pajero πάνω από 14εκ.

                          Τέλος το Pajero μοντ. 2003 νομίζω ότι είναι 3,800 cc. V6

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jeep-akias last edited by

                            Ο χρήστης cpp έγραψε:

                            Έχεις εμπειρία στο Cherokee 3.7L για αυτά που λες και κυρίως για την συμπεριφορά στην άσφαλτο? Το θέμα καυσίμου είναι γνωστό, αλλά κατά τα άλλα το θεωρώ σχετικά πάντα, ασφαλές. Το τεκμήριο στο 3,7L είναι 9,5 εκ. ενώ σε LC και Pajero πάνω από 14εκ.

                            Τέλος το Pajero μοντ. 2003 νομίζω ότι είναι 3,800 cc. V6

                            Να σου πω την αλήθεια οχι δεν έχω εμπειρία αλλά έχω διαβάσει δεκάδες reviews και Road tests κυρίως απο αγγλικά και αμερικάνικα περιοδικά και sites. Και όταν οι αμερικανοί λεν έστω και αυτα τα λίγα αρνητικά για το καμάρι τους τότε πρέπει να δώσουμε λίγη προσοχή. Επίσης έχει ακουστεί πως έπειτα και απο υποδειξεις του αμερικάνικου οργανισμού ασφάλειας δρόμων η Jeep ενδέχεται στις καινούργιες εκδόσεις του να μειώσει ελάχιστα το ύψος του αυτοκινήτου προεκιμένου να το κάνει πιο ασφαλές και να αποφεφχθούν πιθανότητες ανατροπής του.

                            Αυτό που λες για το τεκμήριο μάλλον δεν είναι σωστό μια και νομίζω πως το τεκμήριο στο Pajero και συγκεκριμένα το κοντό είναι 11500000 'μόνο'...
                            Μην ξεχνάς πως στα jeepοειδή πάνω απο 2000cc το τεκμήριο υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή τους αξία και όχι με τις ιπποδυνάμεις (πολλαπλασιάζουμε την αξία με 0.8 ). Το τεκμήριο του LC είναι περίπου στα 9.000.000 και πάντα μιλάμε για τα κοντά. Δεν ξέρω βέβαια πιο θα είναι το τεκμήριο του μοντέλου του 2003.

                            Κάνω μια διόρθωση για το Pajero του οποίου ο κινητήρας αμέσου ψεκασμού πετρελαίου είναι 3.2L. Σχετικα τώρα με τον 3.8 βενζίνης δεν έχω ακούσει σχετικά ουτε έχω διαβάσει κάτι τέτιο μια και όσα περιοδικά (ξένα) είχαν παρουσιάσεις του μοντέλου ήταν με τον 3.5 ή με το 3.2. Αν υπάρξει μεγαλύτερος κινητήρας αυτός μάλλον θα απευθύνεται στην αγορά της αμερικής όπου υπήρχε τέτια απαίτηση μια και οι βασικοί ανταγωνιστές του Montero (για την αγορά της αμερικής) είναι καλύτεροι στο θέμα των κινητήρων και των επιδόσεων.

                            Επίσης θα ήθελα να σου υπογραμμίσω την πρτροπή μου για το KIA SORENTO δίνοντας σου λίγα απο τα τεχνικά χαρακτηριστικα του μοντέλου όπως.

                            Body on frame construction
                            LSD κεντρκό και πίσω διαφορικό (δεν είμαι σίγουρος αν το ελληνικό μοντέλο θα εφοδιάζεται με δύο διαφορικά LSD).
                            Torque on demand για το 3.5L
                            Κοντές σχέσεις
                            21cm ground clearance
                            Τιμόνι με μεταβλητή υποβοήθηση
                            Self levelarizer system για το πίσω μέρος του αυτοκινήτου (δεν ξέρω αν έρθει αυτό στην ελλάδα πάντως στην αμερική είναι στανταρ).
                            Αναρτήσεις ρυθμιζμένες απο την Porche!!
                            Και πολλά πολλά στανταρ στον βασικό εξπλισμό του που δεν θα βρείς ακόμα και στα μοντέλα όπως Pajero kai LC.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • J
                              jeep-akias last edited by

                              Ο χρήστης cpp έγραψε:

                              Έχεις παραγγείλει το 3,8 V6? Aπο πλευράς τεκμηρίων πάντως το πιο συμφέρον είναι το Cherokee 3.7L

                              `

                              Για να έχουμε και σωστή πληροφόρηση το παρακάτω απόσπασμα προέρχεται απο την ανακοίνωση των καινούργιων μοντέλων στην έκθεση αυτοκινήτου του Los Angeles

                              'Mitsubishi Montero
                              Mitsubishi's flagship Montero SUV is now sold in 170 countries and has been winning trophies in the grueling Paris-to-Dakar rally for 17 years. For 2003, changes include 'freshened' styling and powertrain choices that include a 3.8-liter, 215 horsepower V-6 that delivers power to all four wheels through a 5-speed automatic transmission.'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:

                                Έχεις εμπειρία στο Cherokee 3.7L για αυτά που λες και κυρίως για την συμπεριφορά στην άσφαλτο? Το θέμα καυσίμου είναι γνωστό, αλλά κατά τα άλλα το θεωρώ σχετικά πάντα, ασφαλές. Το τεκμήριο στο 3,7L είναι 9,5 εκ. ενώ σε LC και Pajero πάνω από 14εκ.

                                Τέλος το Pajero μοντ. 2003 νομίζω ότι είναι 3,800 cc. V6

                                Να σου πω την αλήθεια οχι δεν έχω εμπειρία αλλά έχω διαβάσει δεκάδες reviews και Road tests κυρίως απο αγγλικά και αμερικάνικα περιοδικά και sites. Και όταν οι αμερικανοί λεν έστω και αυτα τα λίγα αρνητικά για το καμάρι τους τότε πρέπει να δώσουμε λίγη προσοχή. Επίσης έχει ακουστεί πως έπειτα και απο υποδειξεις του αμερικάνικου οργανισμού ασφάλειας δρόμων η Jeep ενδέχεται στις καινούργιες εκδόσεις του να μειώσει ελάχιστα το ύψος του αυτοκινήτου προεκιμένου να το κάνει πιο ασφαλές και να αποφεφχθούν πιθανότητες ανατροπής του.

                                Αυτό που λες για το τεκμήριο μάλλον δεν είναι σωστό μια και νομίζω πως το τεκμήριο στο Pajero και συγκεκριμένα το κοντό είναι 11500000 'μόνο'...
                                Μην ξεχνάς πως στα jeepοειδή πάνω απο 2000cc το τεκμήριο υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή τους αξία και όχι με τις ιπποδυνάμεις (πολλαπλασιάζουμε την αξία με 0.8 ). Το τεκμήριο του LC είναι περίπου στα 9.000.000 και πάντα μιλάμε για τα κοντά. Δεν ξέρω βέβαια πιο θα είναι το τεκμήριο του μοντέλου του 2003.

                                Κάνω μια διόρθωση για το Pajero του οποίου ο κινητήρας αμέσου ψεκασμού πετρελαίου είναι 3.2L. Σχετικα τώρα με τον 3.8 βενζίνης δεν έχω ακούσει σχετικά ουτε έχω διαβάσει κάτι τέτιο μια και όσα περιοδικά (ξένα) είχαν παρουσιάσεις του μοντέλου ήταν με τον 3.5 ή με το 3.2. Αν υπάρξει μεγαλύτερος κινητήρας αυτός μάλλον θα απευθύνεται στην αγορά της αμερικής όπου υπήρχε τέτια απαίτηση μια και οι βασικοί ανταγωνιστές του Montero (για την αγορά της αμερικής) είναι καλύτεροι στο θέμα των κινητήρων και των επιδόσεων.

                                Επίσης θα ήθελα να σου υπογραμμίσω την πρτροπή μου για το KIA SORENTO δίνοντας σου λίγα απο τα τεχνικά χαρακτηριστικα του μοντέλου όπως.

                                Body on frame construction
                                LSD κεντρκό και πίσω διαφορικό (δεν είμαι σίγουρος αν το ελληνικό μοντέλο θα εφοδιάζεται με δύο διαφορικά LSD).
                                Torque on demand για το 3.5L
                                Κοντές σχέσεις
                                21cm ground clearance
                                Τιμόνι με μεταβλητή υποβοήθηση
                                Self levelarizer system για το πίσω μέρος του αυτοκινήτου (δεν ξέρω αν έρθει αυτό στην ελλάδα πάντως στην αμερική είναι στανταρ).
                                Αναρτήσεις ρυθμιζμένες απο την Porche!!
                                Και πολλά πολλά στανταρ στον βασικό εξπλισμό του που δεν θα βρείς ακόμα και στα μοντέλα όπως Pajero kai LC.

                                Βασικά κοιτώ μόνο τα πεντάπορτα. λόγω ανάγκης χώρων.
                                Σκέφτομαι να δώσω τα δυο επιβατικά που έχω (Golf IV Gti, Mitsubishi Space Star), γιατί όπως και να έχει, δυο αυτοκίνητα στην συντήρηση κοστίζουν σχεδόν το ίδιο με ένα μεγάλο τζιπ που χρησιμοποιείται καθημερινά αν κάνεις περίπου 20 με 22,000 χλμ τον χρόνο. Μου αρέσουν το Pajero Wagon, το Land Cruiser 90 και το Cherokee 3.7L.
                                Δεν με νοιάζουν οι υψηλές ταχύτητες, απλά θέλω ρεπρίζ για τυχόν προσπεράσεις και καλά φρένα, λίγο δύσκολα για αυτοκίνητα 2 τόνων. Το Cherokee δείχνει να ψιλοκαλύπτει αυτές τις απαιτήσεις μου. Τα τεκμήρια δεν μπορώ να πω ότι δεν με νοιάζουν καθώς είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και ποτέ δεν ξέρεις το μέλλον, ενώ παίζουν ρόλο και σε τυχόν μεταπώληση.
                                Κοιτώ και εγώ τα posts σε διάφορα site (π.χ. Edmunds.com και jeepsunlimited.com) αλλά τελικά μπερδεύεσαι χειρότερα. Για το Cherokee διαβάζω διάφορα με αεροδυναμικούς θορύβους και τέτοια καθώς προβλήματα με τα αυτόματα κιβώτια. Κάπως κλωτσάνε ή κάνουν απότομα κατεβάσματα και kick down πριν το σταμάτημα σε φανάρι για παράδειγμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jeep-akias last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                  Βασικά κοιτώ μόνο τα πεντάπορτα. λόγω ανάγκης χώρων.
                                  Σκέφτομαι να δώσω τα δυο επιβατικά που έχω (Golf IV Gti, Mitsubishi Space Star), γιατί όπως και να έχει, δυο αυτοκίνητα στην συντήρηση κοστίζουν σχεδόν το ίδιο με ένα μεγάλο τζιπ που χρησιμοποιείται καθημερινά αν κάνεις περίπου 20 με 22,000 χλμ τον χρόνο. Μου αρέσουν το Pajero Wagon, το Land Cruiser 90 και το Cherokee 3.7L.
                                  Δεν με νοιάζουν οι υψηλές ταχύτητες, απλά θέλω ρεπρίζ για τυχόν προσπεράσεις και καλά φρένα, λίγο δύσκολα για αυτοκίνητα 2 τόνων. Το Cherokee δείχνει να ψιλοκαλύπτει αυτές τις απαιτήσεις μου. Τα τεκμήρια δεν μπορώ να πω ότι δεν με νοιάζουν καθώς είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και ποτέ δεν ξέρεις το μέλλον, ενώ παίζουν ρόλο και σε τυχόν μεταπώληση.
                                  Κοιτώ και εγώ τα posts σε διάφορα site (π.χ. Edmunds.com και jeepsunlimited.com) αλλά τελικά μπερδεύεσαι χειρότερα. Για το Cherokee διαβάζω διάφορα με αεροδυναμικούς θορύβους και τέτοια καθώς προβλήματα με τα αυτόματα κιβώτια. Κάπως κλωτσάνε ή κάνουν απότομα κατεβάσματα και kick down πριν το σταμάτημα σε φανάρι για παράδειγμα.

                                  Κοίτα λίγο πολύ τα αυτόματα κιβώτια έχουν αυτά τα προβλήματα.
                                  Ενας λόγος που δεν θα έπερνα το cherokee στα 3.7 είναι ακριβώς αυτός.
                                  Απο την άλλη αν πας για το 2.4 καλύτερα ξεχασέ το διότι για ένα αυτοκίνητο με το βάρος του cherokee και την αεροδυναμική αντίστασή του δεν θα είναι καθόλου καλή επιλογή.

                                  Το κοντό pajero έχει χώρους που αντιστοιχούν σε ένα μεσσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο αλλα χωρίς τις πίσω πόρτες. Το ιδιο και το LC.

                                  To SORENTO είναι ένα μεγάλο (για τα ελληνικά δεδομένα) jeep-οειδες που σε συνδιασμό με το 3.5 κινητήρα τους και την χαμηλή τιμή κτίσης του (περίπου 13.500.000 για την έκδοση EX στα 3.5) και την πλήρη γκάμα εξοπλισμού νομίζω πως αποτελέι την καλύτερη λύση για εσένα.
                                  Στο θέμα αξιοπιστίας νομίζω πως δεν θα παρουσιάσει προβλήματα μια και σχεδόν όλα τα μηχανικά μέρη αλλα κυρίως οι κινητήρες προέρχονται πλέον απο την HYUNDAY και είναι δοκιμασμένες λύσεις.
                                  Τα ηλεκτρονικά του είναι κυρίως της BOSCH και η σχεδίαση του έγινε στην ευρώπη.
                                  Επιμένω διότι νομίζω πως αποτελεί χρυσή τομή στο χώρο των SUV σε όλα τα επίπεδα.

                                  Μην το προσπεράσεις ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr