Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μολις τεσταρα: BMW Z4 2.5 και 3.0, Honda S2000, Nissan 350Ζ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μολις τεσταρα: BMW Z4 2.5 και 3.0, Honda S2000, Nissan 350Ζ
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    20
    58
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Για τωρα το review ειναι στα αγγλικα στο CL φορουμ εδω:

      http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... adid=89721

      Ελληνικη εκδοση στο φορουμ εδω καποια στιγμη μεσα στο Σαββατοκυριακο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gavriil1 last edited by

        Για τωρα το review ειναι στα αγγλικα στο CL φορουμ εδω:

        http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... adid=89721

        Ελληνικη εκδοση στο φορουμ εδω καποια στιγμη μεσα στο Σαββατοκυριακο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Για τωρα το review ειναι στα αγγλικα στο CL φορουμ εδω:

          http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... adid=89721

          Ελληνικη εκδοση στο φορουμ εδω καποια στιγμη μεσα στο Σαββατοκυριακο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            titsataki last edited by

            Nice review.
            Δεν πολυχρειαζεται Ελληνικη εκδοση. Ολοι εδω τα καταφερνουν πολυ καλα στα εγγλεζικα.

            Στην πραγματικοτητα για εμενα ολα αυτα ειναι τριτο αυτοκινητο μια και ειναι διθεσια. Και μια αφου δεν εχω την υπογραφη του CEO για αποκτηση τριτου αυτοκινητου, το τριτο μου γκαραζ εχει μονο την μηχανη.

            Νικος

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • G
              greg last edited by

              Ο χρήστης titsataki έγραψε:
              Nice review.
              , το τριτο μου γκαραζ εχει μονο την μηχανη.
              Νικος

              Ωχ Ωχ... εξυσες ασχημη πληγη τωρα....τι μηχανη?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                titsataki last edited by

                Ο χρήστης Greg έγραψε:

                Nice review.
                , το τριτο μου γκαραζ εχει μονο την μηχανη.
                Νικος

                Ωχ Ωχ... εξυσες ασχημη πληγη τωρα....τι μηχανη?

                Μπα τιποτα το ιδιαιτερο.
                Μια Suzuki SV650.
                (Οπως βλεπετε ακομα δεν εχω υπογραφη απο την CEO για καμμια Ducati η BMW )

                Nikos

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gavriil1 last edited by

                  Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                  Nice review.

                  Thanks Niko.

                  Δεν πολυχρειαζεται Ελληνικη εκδοση. Ολοι εδω τα καταφερνουν πολυ καλα στα εγγλεζικα.

                  Εαν βρω χρονο θα γραψω και στα Ελληνικα.

                  Στην πραγματικοτητα για εμενα ολα αυτα ειναι τριτο αυτοκινητο μια και ειναι διθεσια. Και μια αφου δεν εχω την υπογραφη του CEO για αποκτηση τριτου αυτοκινητου, το τριτο μου γκαραζ εχει μονο την μηχανη.

                  Νικος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • G
                    gavriil1 last edited by

                    ΟΚ. Υποσχεθηκα στον ΣΧ οτι θα περιγραψω την εμπειρια μου με το πρωτο Ζ350 που θα οδηγησω εδω στις ΗΠΑ διοτι στην Ευρωπη το αυτοκινητο θα ειναι διαθεσιμο αργοτερα το 2003. Αλλα ειμουν τυχερος να 'σκοτωσω' με ενα ζμπαρο 4 τριγωνια την μεθεπομενη των Χριστουγεννων. Παρασκευη λοιπον, και εξορμιση για τεσταρισμα exciting οχηματων. Αυτοκινητων. Οτιδηποτε.

                    Σε αντιπροσωπια BMW αρχικα για το Ζ4 περιπου 30 μιλια απο την οικια μου. Οι κυριοι παντα προσεχουν με τι αυτοκινητο παρκαρεις. Το Acura CLS μου ειναι ιδανικο διοτι ειναι ενα απο τα κυρια ανταγωνιστικα αυτοκινητα για το 330 και ετσι, ζητωντας για τεστ εχεις καλυτερες πιθανοτητες.

                    Honda S2000

                    Πριν μιλησω με κανενα μεσα στην αντιπ/πια μπαινω μεσα στην καινουργια 745 για πρωτη φορα. Απογοητευομαι αμεσως απο την ποιοτητα των υλικων του εσωτερικου. Και οσο το εξεταζω το θεμα (ως μη ειδικος), τοσο πιο πολυ μεγαλωνει η εκπληξη μου (αρνητικως), για την αλλαγη φιλοσοφιας της BMW με τα καινουργια της αυτοκινητα τελευταια. Ακομη και το ξυλο μεσα φενεται ως ψευτικο ξυλο. Και εδω μαντευω οτι το ξυλο ειναι αληθινο. Τελως παντων, το εσωτερικο της σειρας 3 τολμω να πω οτι ειναι καλυτερης ποιοτητας εμφανισιακως απο αυτο της σειρας 7 φιλοι. Πολλα καλα και εξυπνα features στο εσωτερικο, οπως το pop up τηλεφωνο (το σμπρωχνεις και ενα καμπυλοτο πληκτρολογιο εμφανιζεται), αλλα η ποιοτητα ειναι θεμα σε αυτο το αυτοκινητο. Οταν κληνεις την πορτα ομως καταλαβενεις οτι εχεις να κανεις με κατι σπεσιαλ.

                    Τελος παντων, ο πωλητης ερχεται και του λεω οτι ειμαι εδω για να τεσταρω το νεο Ζ4. Με ρωταει πιο συγκεκριμενα και του απανταω το 3.0 με το χειροκινητο. Μου λεει οτι εχει ενα, το οποιο πρεπει να φερει απο την μαντρα που ειναι 400 μετρα απο εκει. Του λεω οτι τα αλλα αυτοκινητα που ενδιαφερομαι και θα τεσταρω ειναι το S2000 το SLK και το Audi TT. Μου λεει οτι εχει ενα μεταχειρισμενο S2000, μοντελο 2001, με 7000 μιλια ετοιμο για δοκιμη (οντως το ειδα οταν παρκαρα στην αφιξη μου στην αντ/πια). Μου λεει λοιπον, ας δοκιμασουμε το S2000, διοτι θελω να δεις το ποσο διαφορετικα ειναι τα 2 αυτοκινητα...Γαβριηλ. ΟΚ...γιατι οχι, του απανταω.

                    Εξεταζουμε το αυτοκινητο απο εξω πρωτα. Λογο χιονιου 2 μερες πριν στο Σικαγο, το πισω πλαστικο 'μπαρμπριζ' ειναι γεματο παγο/χιονι (η θερμοκρασια αυτη την στιγμη ειναι -2 Κελσιου) και λογου του οτι ειναι πλαστικο οπως καταλαβενεται δεν εχει την δυνατοτητα θερμανσης (defroaster). Αρα, ορατοτητα πισω κατα την διαρκεια της δοκιμης = αδυνατη. Χμ...ηδη το S2000 μου δηχνει την 'οχι φιλικη' του πλευρα. Σημειοτεων οτι το Ζ3 ειχε το ιδιο προβλημα. Και λεω ειχε, διοτι σταματησε η παραγωγη του αυτοκινητου περιπου 2 μηνες πριν.

                    Επεκτεινομαι λιγο...το Ζ3 και Ζ4 συναρμολογουντε στο Spartanburg της πολιτειας South Carolina στις ΗΠΑ. Μαλιστα προσεξα οτι το 65% των εξαρτηματων του Ζ4 ειναι Γερμανικης προελευσης. Ειναι νομος στις ΗΠΑ οτι για ενα αυτοκινητο να θεωρητε 'αβγ' προελευσης το 1/3 των εξαρτηματων του πρεπει να προερχεται απο την 'αβγ' χωρα και δεν εχει σημασια απο που εισαγεται ουτε συναρμολογητε. Επισης ειναι νομος οτι οι παραπανω πληροφοριες πρεπει να ειναι πανω σε καθε καινουργιο αυτοκινητο πριν αυτο πωληθει σε μια αρκατα μεγαλη...'ταμπελα' πανω στο αυτοκινητο. Το ιδιο ισχυει και για την τιμη του αυτοκινητου η οποια πρεπει να ειναι αναλυτικη ως προς τα 'εξτρα' του αυτοκινητου και την τιμη αυτων. Ο φορος δεν περιλαμβανεται ποτε σε αυτη την....'ταμπελα'.

                    Wow...που να ελεγα οτι θα επεκταθω πολυ. Πισω στο S2000.

                    Ανοιγουμε το πορτ μπαγκαζ και οριστε το ποιο μικρο απο αυτα που εχω δει ποτε σε αυτοκινητο 2 μικρες τσαντες ισως χωρανε, αναλογα με τον ορισμο του 'μικρες' για αυτον που λεει κατι τετοιο. Αρα λοιπον εχουμε:

                    μη φιλικη πλευρα του S2000 - φιλικη πλευρα του S2000 = 2-0

                    Ανοιγουμε το καπο τωρα. Καταρχην να πω οτι το S2000 εχει τεραστιο καπο σε σχεση με τις υπολοιπες διαστασεις του. Το καπο ειναι πιο μακρυ απο οτι φενετε στις φωτογραφιες (ή ακομη και απο τα πολλα S2000 που εχω δει να κινουντε στους δρομους 2 χρονια τωρα στις ΗΠΑ). Οταν καθεσε διπλα του, οι αναλογιες φενοντε διαφορετικες. Πραγματι, πριν ανοιξεις το καπο εισαι σιγουρος οτι μεσα εκει χωραει σιγουρα 6κυλινδρος κινητηρας σε σειρα και ισως και 8κυλινδρος κινητηρας σε σειρα! Ναι ξερω οτι ακουγεται παραλογο, ισως ομως να ειναι θεμα αναλογιων. Ισως το υπολοιπο (κοντο) μερος του S2000 να σε μπερδευει.

                    Ανοιγουμε το καπο και βλεπω ενα 'μικρουτσικο' (για τις διαστασεις του καπο/εμπρος μερους), 4κυλινδρο κινητηρα, με κοκκινη κεφαλη, τοποθετημενος κατα τον διαμηκη αξονα να ειναι ολοσχερως! πισω απο τον μπροστινο αξονα των μπροστινων τροχων. Το τελευταιο ειναι ενα χαρακτηριστικο στο οποιο η BMW δινει πολυ σημασια διοτι παιζει σημαντικο ρολο στον καταμερισμο του βαρος του οχηματος (εμπρος/πισω). Αργοτερα βλεπω οτι οι 4 απο τους 6 κυλινδρους των Ζ4 ειναι πισω απο τον εμπρος αξονα. Συμφωνα με την BMW ο ιδανικος καταμερισμος ειναι 50%/50% (εμπρος/πισω) και συμφωνα με την Ινφινιτι/Νισσαν ειναι 52% εμπρος, 48% πισω. Η κατανομη του S2000 ειναι κοντα στο ιδανικο απο οτι θυμαμαι.

                    Κοιταξτε ποσο καθαρα πισω απο τους θολους ειναι ολοκληρος ο 4κυλινδρος κινητηρας του S2000 πιο κατω.

                    Ωρα να μπουμε μεσα, εχω ηδη παγωσει. Καθομαι στο καθισμα μετα την απαραιτητη διατατικη ασκηση των ποδιων (που να ηξερα ποσο πιο δυσκολα ειναι να βγω εξω αργοτερα ) και αμεσως καταλαβαινω οτι οι θεσεις εχουν φτιαχτει για...μικρους ανθρωπους. Διοτι θεωρω τον εαυτο μου μεσαιων διαστασεων. Ειμαι περιπου 1.80, 93 κιλα. Χαρακτηριστικα θυμαμαι οτι ηταν απαραιτητο να βγαλω το πορτοφολι μου απο την πισω τσεπη του παντελονιου μου, διοτι δεν χοραγα αλλιως. Καταλαβαινω οτι η θεση δεν παει πιο πισω διοτι θα ηθελα ακομη 3 ποντους τουλαχιστον για να βολευθω οπως θελω. Το σκορ λοιπον στο 3-0 αυτη την στιγμη.

                    Το εσωτερικο ειναι Σπαρτιατικο. Μονο τα απαραιτητα γυρω σου. Π.χ. δεν υπαρχει δυνατοτητα μετακινησης του τιμονιου πανω/κατω! Ακομη δεν το πιστευω. Σκορ 4-0. Και βεβαια πρεπει να θυμαστε οτι το σημειο αναφορας μου ειναι τα αυτοκινητα που οδηγω καθε μερα (Acura CL Type S - Lexus RX300). Ομως ενα Σπαρτατικο εσωτερικο ειναι ιδανικο σε ενα πραγματικο ροουντστερ θα ελεγε καποιος. Η ποιοτητα των υλικων ομως δεν ειναι κακη. Καθε αλλο. Επισης η κλασσικη υψηλη εργονομια της Χοντα επιβεβαιωνεται και εδω. Κοιταξτε π.χ. ποσο κοντα στο τιμονι ειναι τα χειριστηρια της θερμανσης/κλιματισμου και ποσο μικρα αλλα εργονομικα ειναι ολα (τα περιστρεφομενα χειριστιρια βοηθουν στην εργονομια αλλα και πιανουν λιγοτερο χωρο....πανεξυπνοι οι σχεδιαστες της Χοντα οπως παντα). Τα χρισημοποιησα αρκετες φορες κατα την διαρκεια του τεστ και μετα την πρωτη φορα, εννιωσα οτι τα χρισημοποιουσα χρονια. Σκορ 4-1.

                    Ολα ειναι γυρω απο τον οδηγω ομως. Λιγα αλλα, τα απαραιτητα και στην σωστη θεση.

                    Ειχα αμφιβολιες για το ποσο θα μου αρεσε το 'στυλ-F1' στροφομετρο και το ψηφιακο ταχυμετρο, αλλα τελικα ειναι στην ιδανικη θεση και πολυ μεγαλυτερα απο οτι φενεται απο τις φωτο. Μου αρεσουν τα μεγαλα οργανα και ειδη αλλαζω γνωμη. Σκορ 4-2.

                    Ο πωλητης μου λεει, 'ξεχασα την φωρητη πινακιδα...βαλε μπρος και εφτασα' και βγενει απο το αυτοκινητο. ΟΚ. Εχω διαβασει (και δει σε φωτο) για το 'διασημο' κοκκινο START μπουτόν του S2000 μοιριες φορες και ετσι νομιζω οτι δεν θα βρω τον εαυτο μου να 'γυρναει το κλειδι' σαν τον μπουφο και να μην ακουω τιποτε απο τον κινητηρα. Γυρναω το κλειδι, παταω το μπουτον στα αριστερα, τιποτε. Γυρναω το κλειδι στο σημειο 1 (απο το 2), παταω το μπουτον. Τιποτε. Μπουφος Γυρναω το κλειδι στην θεση OFF, μπας και χρειαζεται μονο το μπουτον να πατηθει. Τιποτε. Ακουω τον κινητηρα να αρχιζει, αλλα καταλαβαινω αμεσως οτι ειναι η φαντασια μου, διοτι ειμαι τοσο κοντα στην εμπειρια της εκκινησης του κινητηρα, που εχω μπερδευτει τοσο πολυ και δεν ξερω τι ειναι αυτο που θελω να δω και να ακουσω, σε σχεση με αυτο που πραγματικα γινεται. Μπουφος ξανα. Μετα απο 3 δευτερολεπτα σκεψης 'βλεπω το λαμπακι πανω απο το κεφαλι του μπουφου' και θυμαμαι οτι το αυτοκινητο που οδηγουσα απο το 1996 εως και το 2000 (Eagle Talon TSi AWD) ειχε μια ιδιαιτεροτητα εκκινησης του κινητηρα. Επρεπε ο συμπλεκτης να ειναι πατημενος για να ξεκινησει ο κινητηρας! Ω! Λες? Κλειδι στην θεση 2, συμπλεκτης πατημενος, γερο πατημα του Σταρτ μπουτον, και βρρρροουυυμ! Ο μπουφος εξαφανιζεται και κατα την ιδια στιγμη ο πωλητης ανηγει την πορτα του συνοδηγου. 'Χέει τα καταφερες' μου λεει. Ναι, του απαντω, σκεφτομενος: μετα απο 3 ωρες προσπαθειας!

                    Ενα απο τα χαρακτηριστικα που κανουν ενα αυτοκινητο σπορ αυτοκινητο ειναι κατα την γνωμη μου, ο ηχος του κινητηρα. Αυτο ειναι κατι που προσεχω ιδιαιτερα και αναλυω σε ολο το φασμα στροφων, διοτι διαφοροι κινητηρες κανουν διαφορετικους ηχους σε διαφορετικο φασμα στροφων. Καποιες φορες επηδει ετυχε και καποιες διοτι οι σχεδιαστες το πετυχαν λογο σχεδιασμου. Και ειναι λογικο.

                    Ο ηχος του S2000 στο ρελαντι ειναι αρκετα μπασσος για 4κυλινδρος. Κατι που ειναι κοινο χαρακτηριστικο νομιζω των περισσοτερων σπορ αυτοκινητων. 'Ακουμπαω' το γκαζι και το στροφομετρο δηχνει 4,000 σαλ! Διβασαμε ολοι μας οτι το S2000 εχει πολυστροφο κινητηρα, αλλα το ποσο ευκολα ανεβαζει στροφες πρεπει να το ζησεις για να καταλαβεις. Ειναι το...χομπυ του θα ελεγα.

                    Αρχιζουμε να κινουμαστε και η πρωτη αισθηση ειναι ενος ακαμπτου αμαξωματος. Αργοτερα καταλαβαινω οτι αυτο ειναι το πιο ακαμπτο ροουντστερ/καμπριο που εχω οδηγησει και απο τα πιο ακαμπτα αυτοκινητα γενικως. Μονο η νεα Μερσεντες Ε ερχεται κοντα στην ακαμψια του S2000 απο τις δικες μου εμπειριες παντα.

                    Θυμαστε αυτο που ονομαζει η Χοντα 'High X-Bone Monocoque Frame' για την δομη του S2000 και ποσο ακαμπτο κανει κατι τετοιο το αμαξωμα του αυτοκινητου (ισως διαβαζοντας 4 Τροχοι)? Οχι μονο κατι τετοιο επιβεβαιωνεται εδω οσον αφορα την ακαμψια, αλλα το 'Χ' των στυλων που βλεπεται στην φωτο μπορει κανεις να το δει και να το αγγιξει απο την θεση του οδηγου, διοτι προεξεχουν στο πατωμα! Φυσικα υπαρχει μοκετα πανω τους, αλλα τετοια πραγματα βλεπεις ως car enthusiast και ξερεις οτι 'κατι special ετοιμασε η Χοντα με το αυτοκινητο αυτο για αυτους που αρεσκοντε απο την σπορ οδηγηση και τα πραγματικα σπορ αυτοκινητα'.

                    Συνεχιζουμε το αργο ρολαρισμα και επαφη με τον συμπλεκτη και τον επιλογεα εχει ως εξεις:

                    Ο συμπλεκτη ειναι ουτε ελαφρυς, αλλα ουτε και βαρυς που να ειναι οχι φιλικος για καθημερινη οδηγηση. Ειναι βαρυτερος του 330 που οδηγησα πριν 2 χρονια, αλλα ελαφρυτερος του Ταλον μου. Φυσικα οι συμπλεκτες βαρενουν με τον καιρο και ισως να θυμαμαι το χειροτερο απο το Ταλον, αλλα...

                    Η εκπληξη ερχεται απο τον επιλογεα! Εχω διαβασει πολλες φορες για το ποσο καλο επιλογεα εχει το S2000 και ειναι ο δευτερος καλυτερος της Χοντα μετα αυτου του NSX, κτλ, κτλ. Διαφωνω 100%. Ο επιλογεας του S2000 που οδηγησα εγω ηταν απο τους χειροτερους που εχω τεσταρει. Καθολου ακριβεις και ναι μεν ειναι γρηγορος (short throw shifter), αλλα η αισθηση του ειναι...ασυνεπής! Σκληρος βγαινοντας απο την υπαρχουσα σχεση, ελαφρωνει αποτομα ενα περνας απο το 'ουδετερο' μερος και σκληρενει παλι ανομαλα προσπαθοντας να εμπλακει στην επομενη σχεση! Επισης βαζοντας πρωτη ενω ερχομενος σε ΣΤΟΠ και πηγαινοντας με 5 μ/ω δεν ειναι παντα δυνατον. Οπως εγραψα και στο αλλο φορουμ, χειροτερο επιλογεα θυμαμε μονο σε Αλφα Ρομεο (το Α33 του 1991 που κατηχα ως μαθητης στην Θεσσαλονικη). Δεν ξερω, ισως να ηταν το αυτοκινητο που ειχα στην διαθεση μου, ισως η οχι-ειδικη γνωμη μου, αλλα πρεπει να διαφωνησω με τα...περιοδικα.

                    Το τιμονι ειναι μικρο σε διαμετρο (μικροτερο απο ολα τα αλλα αυτοκινητα που τεσταρα) και το πιο βαρυ και ακριβες απο ολα. Μου θυμιζει την αισθηση του Boxster πρωτης χρονιας που τεσταρα πριν 2 χρονια επισης. Το τιμονι επισης ειναι πολυ γρηγορο. Εχεις την εντυπωση οτι ποτε δεν θα χρειαστει να το γυρσεις πανω απο μια ολοκληρη στροφη. Τοσο γρηγορο ειναι. Ή σου φενεται οτι ειναι.

                    90 μοιρες στροφη απο σταση και του δινω λιγο γκαζι...ουπς...το πισω μερος ηδη γλιστραει. Λιγο ομως. Ισα, ισα για παιχνιδι (για μενα, διοτι τα λαστιχα σιγουρα δεν αρεσκοντε ). Καταλαβαινω αμεσως οτι μαλλον δεν υπαρχει TCS ουτε και ESP. Το επιβεβαιωνει και ο πωλητης. Χμμ... που ειμαστε στο σκορ? 5-2? Και ξερω οτι πολλοι δεν θα συμφωνησουν μαζι μου για το οτι την ελληξη των ηλεκτρονικων βοηθηματων την μετραω στα 'μη φιλικα' σημεια στο σκορ. Αλλα η εμπειρια μου απο το Ζ4 3.0 αργοτερα θα με δικαιωσει. Κατα την γνωμη μου τουλαχιστον.

                    Μην με παρεξηγησεται ομως. Το S2000 δεν μου εδωσε ποτε την εντυπωση οτι θα σε προδωσει ποτε. Παιχνιδι ναι. Υπερστροφη ναι. Αλλα οχι απροβλεπτα πραγματα. Δεν πηρα στροφες με 130 χ/ω, αλλα αυτην την εντυπωση μου εδωσε. Το γλυστριμα ηταν εκει, αλλα παντα σταματουσε πολυ πιο αποτομα σε σχεση με την ορμη που ειχε οταν αρχιζε. Μια ευχαριστο αισθηση γενικα.

                    Απο τα νουμερα της ροπης του κινητηρα, ισως να υποθεσει κανεις οτι ο κινητηρας αυτος θα εχει προβλημα 'οδηγικοτητας' στις πολυ χαμηλες στροφες. Δεν ειναι ετσι ομως. Ναι μεν η ροπη δεν ειναι αυτη του Κορβετ, αλλα ενω με 6η στο κιβωτιο και μολις 1800 σαλ στο στροφομετρο, το αυτοκινητο ποτε δεν σου εδινε την εντυπωση οτι θα...σβησει. Μαλιστα στις πολυ χαμηλες στροφες, το πιστευτε ή οχι, ειχα περιοσσοτερη διαμαρτυρια απο τα Ζ4 απο οτι στο Χοντα. Ισως επηδει οι σχεσεις ειναι μακρυτερες στα BMW? Σκορ 5-3.

                    Ενω δεν υπαρχει ελλειψη ροπης στις πολυ χαμηλες στροφες, δεν γινετε τιποτε ιδιαιτερο στις μεσαιες στροφες με τον κινητηρα του S2000. Ανεβαινουν οι στροφες γρηγορα, ομως δεν νιωθεις να κολας στο καθισμο οπως σε αλλα μεγαλυτερου κιβυσμου αυτοκινητα, οχι ομως και μεγαλυτερης ισχυως. Εδω καταλαβενεις για ακομη μια φορα την σχεση ροπης και ιπποδυναμης. Ομως κατι αλλαζει στις 6000 στροφες.

                    Ειναι ενα παρομοιο αισθημα με το σημειο 3000 στροφες στο παλιο Ταλον μου, οποτε ο υπερτροφοδοτης σπουλαριζε και η ροπη διπλασιαζοταν. Κατι τετοιο γινετε και με το CLS, που στις 4800 σαλ οταν η αγρια σειρα λοβων των εκκεντροφορων αντικαθιστα την ηπια σειρα, ομως σε καμια περιπτωση με τετοια...αγριαδα.

                    Η αισθηση στην περιπτωση του S2000 ειναι....σαν να αλλαξες κινητηρα. Ουτε καν διπροσωπο δεν μπορω να τον χαρακτηρισω. Ειναι τοσο ξαφνικη η αλλαγη συμπεριφορας που πρεπει να πω...οτι ειναι σαν να αλλαξα κινητηρα για να το χαρακτηρισω. Ανεβαζεις απο 3Κ στις 4Κ σαλ ο ηχος ειναι δυνατος πια, στις 5Κ το βουητο γινεται πολυ! δυνατο...6Κ και ΜΠΑΜ! πισω η πλατη στο καθισμα και το βουητο ειναι γεωμετρικως πιο δυνατο απο αυτο στις 5Κ σαλ και μεχρι να πεις, '6,000 στρορφες' εισαι στις 8500 σαλ και αρχιζεις να σκεφτεσαι για την διαδικασια αλλαγης σχεσης, διοτι το κοκκινο στις 9,000 σαλ σε περιμενει (πιστεψτε με, το τελευταιο που θα θελατε εκεινη την στιγμη ειναι εμπλοκη με το rev limiter, το τρομερο fuel cut off, διοτι μαντευω οτι δεν θα ηταν ευχαριστο με την ορμη που εχει ο κινητηρας αλλα και το αυτοκινητο - εαν στο δικο μου αυτοκινητο δεν ειναι ευχαριστο, μονο μπορω να φανταστω πως θα γινοταν στο S2000).

                    Και τοτε ειναι που καταλαβενει κανεις ακομη περιοσσοτερο (τουλαχιστον εγω), το ποσο βοηθαει το τεραστιο, ψηφιακο, αλα-Φορμουλα 1 στροφομετρο, που παει απο τερμα αριστερα σε τερμα δεξια κατα φαρδος του 'καντραν' (σχεδον ολοσχερως). Ξερεις που βρισκεσαι ανα πασα στιγμη οσον αφορα την ταχυτητα του κινητηρα (σαλ), το πιο σημαντικο στατιστικο ισως για τον οδηγο του S2000. Και μια γρηγορη ματιά στο τεραστιο επισης, κοκκινο ψηφιακο ταχυμετρο σου λεει την ταχυτητα. Μετα απο αυτη την εμπειρια, νομιζω οτι ειμαι πεπισμενος οτι ο εγκεφαλος περνει γρηγοροτερα πληροφοριες απο τα παραπανω 2 στατιστικα απο οτι απο αναλογικα οργανα. Και εαν το καλοσκεφθεις, κανει και νοημα. Στο αναλογικο οργανο, ψαχνεις για την βελονα πρωτα και μετα βλεπεις προς ποιον αριθμο δηχνει αυτη. Δυο 'κινησεις'. Το ψηφιακο ταχυμετρο σου λεει το νουμερο. Τελεια. Ισως και αυτος να ειναι ο λογος που αυτου του ειδους τα οργανα χρισημοποιουντε στην Φορμουλα 1 και αλλους αγωνες, οπου τα εκκατοστα του δευτερολεπτου παιζουν ρολο.

                    Μετα τις μεσαιες στροφες, αυτο το αυτοκινητο μπορει να χαρακτηριστει ως...αγωνιστικου χαρακτηρα, απο την μικρη εμπειρια που εχω με τον χωρο. Διοτι τοτε ειναι που μπεινει στην συνταγη το μικρο, γρηγορο και ακριβες τιμονι αλλα και η ανρτηση (πιο κατω). Και ολα μαζι...κανουν την διαφορα στην αισθηση. Ο θορυβος επισης ειναι αναλογος του χαρακτηρα θα ελεγα. Εαν καποιος θελει αυτον τον χαρακτηρα, δεν θα εχει προβλημα με τον υψηλο θορυβο του κινητηρα. Αλλα ως ποτε?

                    Στις μεσαιες στροφες ο κινητηρας συνεχιζει να ειναι μπασατος σε ηχο. Αλλα τα ντεσιμπελ ανεβαινουν γεωμετρικα. Μετα τις 5,000 στροφες ο ηχος του κινητηρα χαλαει και μετα τις 6Κ σαλ. ακουγετε ως τεχνητος. Απογοητευτικα κακος ηχος για το γουστο μου. Ισως να με εχει καλομαθει το Acura CLS το οποιο ακουγετα ως τιποτε αλλο πανω απο τις 5000 σαλ. Τουλαχιστον οτιδηποτε αλλο με λιγοτερο απο 8 κυλινδρους. Ποτε δεν εχω ακουσει καλο ηχο κινητηρα στις υψηλες στροφες απο 4κυλιδνρο κινητηρα. Εινα δυσκολο κατι τετοιο να γινει απο οτι καταλαβαινω τεχνικως. Εχω ακουσει πολλα τετρακυλινδρα συνολα μετα απο ενα τονο μετατροπες. Παλι, τιποτε ιδιαιτερο. Αλλα νομιζω οτι το μεγαλυτερο προβλημα στην περιπτωση του S2000 ειναι το ποσο δυνατος ειναι ο ηχος απο οτι το ποσο ποιοτικος ειναι ο ηχος. Σε καμια περιπτωση δεν μπορει να θεωρηθει ως κατι που μπορει καποιος να ζησει με αυτο σε καθημερινη βαση. Μετα απο 10 λεπτα, γινετε κουραστικο και μετα απο 20 λεπτα, ενοχλητικο. Και μιλαμε για καποιον που μολις εχει ερθει σε επαφη με το αυτοκινητο για πρωτη φορα. Φαντασου να εισαι κατοχος του οχηματος για 3 χρονια! Σκορ 6-3 λοιπον.

                    Αφησα την αισθηση της αναρτησης τελευταια, διοτι νομιζω οτι αυτο ειναι το αδυνατο σημειο του Χοντα ως αυτοκινητο καθημερινης χρησης. Υπαρχουν διαφορα ειδη ανομαλιων της ασφαλτου, αλλα τα 2 κυρια ειναι τα 'σπασιματα της ασφαλτου' και τα οριζοντια μεγαλα σαμαρακια (οχι αυτα που βρισκει κανεις στην Ελλαδα στα ακρα του δρομου, αλλα αυτα που βρισκεις εδω στην πολιτεια του Ιλλινόι, κατα το ολικο φαρδος του δρομου). Διστυχως και στα 2 ειδη, το Χοντα αποδυκνειεται αδυνατο να τα αποροφησει εστω και λιγο. Νιωθεις οταν 'περνας πανω απο δεκαρικο' στο S2000. Κατι το οποιο εινια καλο για την πιστα, αλλα εντελως ακαταλληλο για τον δρομο και καθημερινη χρηση.

                    Τα πραγματα χειροτερευουν με τις οριζοντιες ανωμαλιες. Περασα απο ενα Route γεματες απο αυτες και με 60 μ/ω ενιωσα σαν να καθομουν πανω στους πισω τροχους χωρις κανενα ιχνος αναρτησης. Ηταν αρνητικη εντελως η εμπειρια. Σκορ 7-3.

                    Γυρναμε πισω στο 'μαγαζι' και ενω το Ζ4 3.0 ειναι εκει, μου λεει ο πωλητης: 'μεχρι να το ζεστανουν ας τεσταρουμε το 2.5 Ζ4 Γαβριηλ. Ο λογος που θελω να το δοκιμασεις το 2.5 ειναι επηδει ολοι νομιζουν οτι αυτο ειναι ενα αργο ροουντστερ και μονο το 3.0 αξιζει τον κοπο.' ΟΚ απανταω, κανενα προβλημα

                    Για το Ζ4 2.5 και 3.0 στην επομενη εκπομπη φιλοι...ευχαριστουμε που μας παρακολουθησατε και αναμηνατε για τα διαφημιστικα μυνηματα...εε....τι λεω μωρε...σορρυ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wantone last edited by

                      Ela re gavriil, 3exases oti se ola ta aytokinita me manual kibwtio pou pioulwnte stin B. Aneriki prepei na patas ton symplekti gia na parei mpros o kinitiras.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        gavriil1 last edited by

                        Ο χρήστης agisd έγραψε:
                        Ela re gavriil, 3exases oti se ola ta aytokinita me manual kibwtio pou pioulwnte stin B. Aneriki prepei na patas ton symplekti gia na parei mpros o kinitiras.

                        2.3 χρονια με αυτοματο κιβωτιο, αυτο κανει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          titsataki last edited by

                          Ο χρήστης agisd έγραψε:
                          Ela re gavriil, 3exases oti se ola ta aytokinita me manual kibwtio pou pioulwnte stin B. Aneriki prepei na patas ton symplekti gia na parei mpros o kinitiras.

                          δεν ειναι αληθεια αυτο.
                          Το Volvo μου αναβε χωρις η με τον συμπλεκτη πατημενο.
                          το Mazda και το Subaru θελουν το συμπλεκτη πατημενο.

                          Νικος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • G
                            gavriil1 last edited by

                            Επισης το 1993 Honda CRX που ειχα, δεν ηθελε πατημενο συμπλεκτη για να εκκινησει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              gavriil1 last edited by

                              Μια γευση οδηγησης με ενα Χοντα S2000 στα παρακατω βιντεο:

                              http://www.maroxxx.com/S2000/S2k_pics_2/P1010011.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/S2k_pics_2/P1010013.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/S2k_pics_2/P1010014.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/S2k_pics_2/P1010042.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/S2k_pics_2/P1010044.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/S2k_pics_2/P1010054.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/S2k_pics_2/P1010055.MOV

                              http://www.maroxxx.com/S2000/Hockenheim ... 010068.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/Hockenheim ... 010087.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/Hockenheim ... 010109.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/Hockenheim ... 010116.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/Hockenheim ... 010132.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/Hockenheim ... 010138.MOV
                              http://www.maroxxx.com/S2000/Hockenheim ... 010149.MOV

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wantone last edited by

                                Ο χρήστης agisd έγραψε:
                                Ela re gavriil, 3exases oti se ola ta aytokinita me manual kibwtio pou pioulwnte stin B. Aneriki prepei na patas ton symplekti gia na parei mpros o kinitiras.

                                apo oti fainetai einai kati poy genikeytikai ta teleftaia xronia, opws ta daytime running lights. Twra ola einai etsi, apo oti katalabainw.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gavriil1 last edited by

                                  Εδω φενετε καθαρα το ποσο μικρος ειναι ο κινητηρας (ακομη και τοποθετημενος κατα τα τον διαμηκη αξονα), σε σχεση με τον ολικο χωρο του εμπρος μερους του S2000. Απιστευτο ε?

                                  http://www.gum-fr.com/wall-gdformat/187.jpg

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    Ο χρήστης agisd έγραψε:
                                    Ela re gavriil, 3exases oti se ola ta aytokinita me manual kibwtio pou pioulwnte stin B. Aneriki prepei na patas ton symplekti gia na parei mpros o kinitiras.

                                    apo oti fainetai einai kati poy genikeytikai ta teleftaia xronia, opws ta daytime running lights. Twra ola einai etsi, apo oti katalabainw.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gavriil1 last edited by

                                      Πανεμορφο βιντεο 6.7 ΜΒ.
                                      http://www.s2kclub.it/gallery/videos/Ho ... typev.mpeg

                                      Εδω το πως γρηγορα επιταχυνει με καμερα σε στροφομετρο και ταχυμετρο:

                                      http://www.s2kclub.it/gallery/videos/video01.mpeg
                                      http://www.s2kclub.it/gallery/videos/video02.mpeg

                                      Και εδω το ποσο ευκολα 'γυρναει'
                                      http://www.s2kclub.it/gallery/videos/Michael.mpeg

                                      Εδω ποσο ευκολα ανεβαζει στροφες. Παρομοια εμπειρια με την δικη μου. Οπως βλεπετε στο πρωτο πατημα του γκαζιου εφτασε τα 5.5Κ σαλ.
                                      http://www.s2kclub.it/gallery/videos/bmvs44-02.mpg

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        gavriil1 last edited by

                                        Α! Και ο φιλος μας απο το Ενζο/Ζοντα/Μουρτσιελαγκο. Και απο οτι φενετε στο τελος συμφωνει με μενα στο ποσο φιλικο ειναι το αυτοκινητο για καθημερινη χρηση (οχι οτι ηταν μυστικο κατι τετοιο).

                                        http://www.s2kclub.it/gallery/videos/TopGear2.mpg

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gavriil1 last edited by

                                          Συνεχεια απο το προηγουμενο επισοδειο:

                                          Γυρναμε πισω στο 'μαγαζι' και ενω το Ζ4 3.0 ειναι εκει, μου λεει ο πωλητης: 'μεχρι να το ζεστανουν ας τεσταρουμε το 2.5 Ζ4 Γαβριηλ. Ο λογος που θελω να το δοκιμασεις το 2.5 ειναι επηδει ολοι νομιζουν οτι αυτο ειναι ενα αργο ροουντστερ και μονο το 3.0 αξιζει τον κοπο.' ΟΚ απανταω, κανενα προβλημα

                                          Πρεπει να ομολογησω οτι το ντισαιν του Ζ4 δεν μου φανηκε ασχημο ποτε. Απο την πρωτη φωτο μαλιστα. Ξερω οτι πολλοι δεν αρεσουν το νεο σχημα που διαλεξε η BMW, αλλα γουστα ειναι αυτα. Απο κοντα μαλιστα το αυτοκινητο φενετε ακομη πιο ομορφο και λιγοτερο extreme απο οτι στις φωτο. Το συνιθιζεις γρηγορα. Νομιζω οτι καποιος αγοραζοντας Ζ4 τωρα, μετα απο 2 χρονια θα χερεται που το εκανε, διοτι το ντισάιν δεν θα φενετε παλιο πια, αλλα ακομη θα ειναι κατι το ξεχωριστο (ως ενος σημειου).

                                          Το 2.5 Ζ4 ειναι εξοπλισμενο με το Sports Package, δηλαδη φαρδυτερα λαστιχα και λιγο σκληροτερη αναρτηση. 17 ιντσες λαστιχα Μπριτζστοουν Ποτενζα 050 (απο οτι θυμαμε ολα τα Ζ4 ανεξαρτητως φορουσαν τα 050, απλως σε διαφορετικες διαστασεις).

                                          Ανοιγουμε τον χωρο αποσκευων και ειναι 'σχεδον διπλασιος' αυτου του Χοντα. Υπερβαλω αλλα υπηρχε μεγαλη διαφορα. Το πισω 'τζαμι' ειναι...απο γυαλι και οχι πλαστικο και ετσι εχει δυνατοτητα θερμανσης.

                                          Μπαινω μεσα και αμεσως νομισα οτι βγηκα απο αμαξακι και μπηκα σε ενα μεγαλο σενταν. Ο εσωτερικος χωρος ειναι ΠΟΛΥ ευρυχωρος σε σχεση με το Χοντα. Ειδικα σε 'φαρδος'. Το εσωτερικο ειναι γεματο Brushed Aluminum (βουρτσιζμενο αλουμινιο?). Απο ποιοτητα θα ελεγα οτι ειναι καλυτερη του Ζ3, αλλα καμια σχεση με αλλα BMW. Επισης καμια σχεση με την Σπαρτιατικη κατασταση του εσωτερικου του Χοντα. Και το ντισαιν κατα την γνωμη μου καταλληλο για τον χαρακτηρα του Ζ4. Προσπαθω να βρω την ιδανικη θεση και κατι τετοιο γινετε αμεσως και ευκολα. Τα καθισματα ειναι ηλεκτρικα, το τιμονι μετακινητε (δεν θυμαμαι εαν ηταν τηλεσκοπικο, νομιζω οχι) και μαλιστα καταλαβαινω οτι υπαρχει ακομη αρκετο περιθωριο για το καθισμα μου να παει πισω (τουλαχιστον ακομη 5 ποντους πισω). Κοιταω προς τα πανω και βλεπω οτι ακομη και 1.90 να ειμουν θα χωρουσα ανετα (οσον αφορα το κεφαλι μου).


                                          Εκκινηση του κινητηρα και αμεσως καταλαβαινεις οτι ο θορυβος του κινητηρα ειναι εντελως διαφορετικος σε σχεση με το Χοντα. Λιγοτερο θορυβοδης ακομη και απο το ρελαντι. Ενθουσιωδης σε αυτο το σημειο? Οχι για μενα. Αλλα ακομη ειμαστε στις 1100 σαλ (λογο εξωτερικης θερμοκρασιας ο κομπιουτερ ανεβαζει το ρελαντι για να ζεσταθει γρηγοροτερα οπως σε ολα τα αυτοκινητα πια).

                                          Αρχιζουμε να ρολαρουμε και αμεσως καταλαβαινω οτι το τιμονι ειναι πολυ πιο ελαφρυ αυτου του Χοντα οπως επισης και λιγοτερο ακριβες οπως καταλαβαινω αργοτερα. Το κιβωτιο και ο συμπλεκτης ομως ειναι πολυ πιο φιλικα απο το Χοντα. Παντα μου αρεσαν τα κιβωτια των BMW. Οι αλλαγες γινοντε σαν να κινητε ο λεβιες 'σε βουτηρο'. Η διαδρομη ειναι μεγαλυτερη του Χοντα αλλα η αισθηση ειναι πολυ καλυτερη. Προτιμω το Ζ4 σε αυτο το σημειο. Ο συμπλεκτης επισης πολυ πιο μαλακος του ΧΟντα. Προτιμω και αυτο. Αλλα, ο συμπλεκτης του Χοντα ηταν πολυ πιο ακριβες. Ενιωσα οτι με την πρωτη συμπλεξη/αποσυμπλεξη ηξερα τον συμπλεκτη του Χοντα απο παλια. Ο συμπλεκτης του Ζ4 (οπως και αλλων BMW που εχω οδηγησει) ειναι περιεργος οσον αφορα το που 'πιανει'. Ειναι σαν να γινετε η συμπλεξη σε 2 σημεια στην μεση λιγο και μετα το υπολοιπο αποτομα στο τελος (ενω αφηνεις το πενταλ φυσικα). Προτιμω το Χοντα εδω.

                                          Ο κινητηρας 'τραβει' απο χαμηλα. Μετα τις 5000 σαλ ομως δεν υπαρχουν ιδιαιτερα αποθεματα ροπης με αυτον τον 2.5 κινητηρα. Το καλο ομως ειναι οτι δουλευει στις 6700 στροφες με τον τροπο που δουλευει στις 3000 σαλ. 'Ζυγισμενος' τελεια θα ελεγε καποιος. Ειναι η φυση των κινητηρων εν σειρα βλεπετε. Ισοροπημενοι απο την φυση τους. Ο θορυβος του κινητηρα ειναι αρκετα ισσοροπημενος επισης, οσον αφορα την ενταση αλλα και την χροια του, σε ολο το φασμα στροφων. Ομως δεν ενθουσιαζει ποτε. Ακουγετε σαν κατι μεταξυ ενος σπορ σενταν και ενος απλου σενταν.

                                          Πολυ γρηγορα καταλαβαινω τι εννοουσε ο πωλητης οταν μου ελεγε οτι 'ολοι νομιζουν οτι το 2.5 ειναι αργο'. Οντως ο κινητηρας αυτος ειναι ΟΚ για αυτο το αυτοκινητο. Δεν νιωθεις οτι δεν εχει αποθεματα δυναμης, εκτος οταν εισαι στον αυτοκινητοδρομο και θες να πας απο 50 μ/ω στα 75 μ/ω γρηγορα. Και παλι ομως δεν μιλαμε για μεγαλο προβλημα.

                                          Αυτο το αυτοκινητο θα διωξει την ουρα του στο οριο και απο εκει και περα αναλαμβανει το DTC. Παρομοια αισθηση με το Χοντα, μονο που το Χοντα το κανει χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα και πιο αποτομα. Αλλα οσον αφορα το ποσο φευγει η ουρα, ηταν σχεδον ομοιο και στα 2 αυτοκινητα.

                                          Η αναρτηση αποροφαει τα σπασιματα της ασφαλτου πολυ καλυτερα απο το Χοντα. Μαλιστα με υποδηγματικο τροπο για ενα ρόουντστερ θα ελεγα. Θυμαμε οτι οταν μιλαγαμε με τον πωλητη μεσα στο Χοντα, οι φωνες μας ετρεμαν λογο του 'πανω/κατω' της αναρτησης. Τωρα ακουω τον πωλητη...σωστα Οι οριζοντιες ανωμαλιες ομως ειναι ακομη προβλημα ακομη και με αυτο το αυτοκινητο. Οχι τοσο οσο στο Χοντα, αλλα ειναι πολυ περισσοτερο ενος σπορ σενταν π.χ.

                                          Τελος πρεπει να πω οτι η μαλακη οροφη κανει θαυματα οσον αφορα του να κραταει τους εξωτερικους θορυβους μακρια απο την καμπινα. Θυμαμε το Μποξστερ και το Ζ3 ειχαν προβλημα σε αυτο το σημειο. Ως ιδιοκτητης καμπριο οχηματος μπορω να πω με σιγουρια οτι κατι τετοιο ειναι πολυ σημαντικο μακροπροθεσμα. Εαν δεν υπαρχει καλη μονωση θορυβου, ειναι πολυ ενοχλητικο για καθημερινη οδηγηση. Αυτο ειναι το πιο αθορυβο καμπριο/ρόουντστερ που εχω οδηγησει.

                                          Πισω στην αντιπροσωπια για το 3.0. Συνεχεια αργοτερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            titsataki last edited by

                                            Very nice ...

                                            Νικος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • G
                                              gavriil1 last edited by

                                              Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                                              Very nice ...

                                              Νικος

                                              Thanks.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr