Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μολις τεσταρα το Infiniti G35 Coupe
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μολις τεσταρα το Infiniti G35 Coupe
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    48
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Καταρχην, η εμπειρια μου στα Αγγλικα ειναι εδω:

      http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... adid=89513

      Ο λογος ειναι επηδει θα την περιγραψω διαφορετικα σε αυτο το φορουμ διοτι το παραπανω ειναι το φορουμ του Acura CL. Anyway...

      Το αυτοκινητο ειναι βασικα μια 'πολυτελης' εκδοση του Νισσαν Ζ350 το οποιο επισης θελω να τεσταρω συντομα.

      Το αυτοκινητο μοιαζει πολυ πιο εντυπωσιακο απο τις φωτογραφιες. Οι τροχοι των 18 ιντσων στην εκδοση με το Sports Package και τα χρυσαφι φρενα της Brembo κανουν την παρουσια του αυτοκινητου ακομη πιο εντυπωσιακη. Αλλα οι γραμμες του ειναι πραγματικα πολυ καλυγραμμες απο κοντα, τουλαχιστον στο δικο μου ματι.

      Υπηρξαν πολλα παραπονα για ελληπεις ποιοτητα κατασκευης του εσωτερικου, πραγμα στο οποιο διαφωνω. Η ποιοτητα και το ντισάιν του εσωτερικου ειναι τουλαχιστον οσο καλα οσο με αλλες Ιαπωνικες μαρκες στην ιδια κατηγορα. Σιγουρα δεν ειναι στο επιπεδο Αουντι, αλλα δεν ειναι και στο επιπεδο μιας οχι πολυτελης μαρκας (Μιτσου, Χοντα, κτλ).

      Ο πωλητης μου λεει οτι δεν υπαρχει αυτοκινητο για τεστ με χειροκινητο κιβωτιο. Το μονο διαθεσιμο ειναι αυτο με το 5ταχυτο 'Tiptronic' και με τις 17ρες ζαντες και με τα λαστιχα ολων των εποχων. Δηλαδη οχι αυτο με το Sports package. Καλως σκεφτομαι, τουλαχιστον θα μπορεσω να συγκρινω ευθεως με το δικο αυτοκινητο το οποιο επισης ειναι αυτοματο και με λαστιχα οχι καλοκαιρινα.

      Ο χωρος του εσωτερικου για τους εμπρος επιβατες ειναι επαρκης, εαν οχι παραπανω απο επαρκης για αυτοκινητο της κατηγοριας. Οι πισω επιβατες επισης εχουν επαρκη χωρο σε ολες τις διαστασεις, εκτος αυτης σχετικα με τα κεφαλια τους, λογο της καμπυλης της οροφης στο πισω μερος (το κοστος για να εχεις σχεδιο αυτοκινητου κουπε).

      Οπως λεει ο ΣΧ, ειναι δυνατον να το φορεσεις αυτο το αυοκινητο. Καλυτερα απο το δικο μου τουλαχιστον. Το καθισμα του οδηγου, παει αρκετα χαμηλα και οι θεσεις ειναι αναπαυτηκες. Το τιμονι μετακινητε πανω/κατω και οταν γινετε αυτο, ολοκληρο το 'καντραν' των οργανων μετακινητε μαζι με το τιμονι. Αυτο γινετε και με το Ζ350 και νομιζω οτι ειναι ενα απο τα ωραιοτερα καινουργια features που εχω δει τελευταια.

      Το αυτοκινητο ειναι εξοπλισμενο με τα παντα, αλλα δεν με ενδιαφερει τοσο πολυ ο εξοπλισμος αλλα το πως ειναι να οδηγεις το G35 Coupe (σημειωτεων οτι υπαρχει και 4πορτη σενταν εκδοση του αυτοκινητου). Ετσι γρηγορα δινω μερικες ματιες στο ταμπλω και βλεπω εξτρα οπως τον ξεχωριστο κλιματισμο για οδηγο και συνοδηγο, την μεγαλη οθονη GPS η οποια εξαφανιζετε μεσα στο ταμπλω (pop up), κτλ.

      Ο ηχος του κινητηρα στο ρελαντι ειναι αρκετα μπασος. Ξεκινωντας αργα καταλαβενεις αμεσως οτι το τιμονι ειναι πολυ πιο ευαισθητο απο το μεσο αυτοκινητο και οσο βαρυ οσο πρεπει. Επισης, το οτι το παχος του τιμονιου ειναι αρκετα μεγαλυτερο του μεσου ορου, στο σημειο που το κρατας, δεν ειναι τυχαιο. Ετσι θυμαμε και με το Boxster. Σου δινει την αισθηση οτι κρατας κατι στιβαρο και το ελενχεις πιο ευκολα, διοτι μεγαλυτερη επιφανεια της παλαμης σου εχει τον ελενχγο απο οτι σε αλλα τιμονια. Τα μικρα πραγματα ειναι αυτα που κανουν την διαφορα. Η σπορ αισθηση αποτελειται απο πολλαπλα χαρακτηριστικα, πολλες φορες κρυβεται στις λεπτομεριες.

      Υπαρχει πολυ 'σπασμενη' ασφαλτος στην περιοχη του Σικαγο και ετσι μου δινετε η δυνατοτητα να δω το ποσο καλα αποροφουντε αυτες οι μικρες/μεσαιες ανωμαλιες απο την αναρτηση. Αρκετα καλα μπορω να πω, αλλα σε καμια περιπτωση οσο καλα οσο ενας Α4 και ακομη ιδαιτερα απο ενα 330Ci. Και ειμαι σιγουρος οτι το Sports Package με τα φαρδυτερα καλοκαιρινα λαστιχα και τις 18αρες ζαντες, θα χειροτερεψουν την κατασταση. Ομως οχι σε σημειο που να μην ειναι επιτρεπτη η καθημερινη οδηγηση απο και προς την δουλεια, κτλ.

      Ο κινητηρας τραβαει απο τις 800 σαλ. Και στις μεσαιες ειναι το δυνατο του σημειο. Κανει 280 ιππους συμφωνα με την Ινφινιτι. Ηταν λιγο απογοητευτικος στις υψηλες στροφες, ισως επηδει ειμαι σινυθισμενος απο το δικο μου αυτοκινητο, διοτι μετα τις 4800 σαλ (VTEC) μεταμορφωνετε. Αλλα απογοητευση ερχετε και απο τον ηχο του κινητηρα του G. Το μονο καλο του σημειο ειναι το ρελαντι και μεχρι τις 3500 σαλ. Απο εκει και περα, ο ηχος ειναι...αποθαρυντικος θα ελεγα. Συμφωνα με τα περιοδικα τα 0-98 χ/ω ερχοντε σε περιπου 5.9 δευτερα για αυτο με το χειροκινητο (6.3 για το αυτοματο).

      Σταματημενος σε φαναρι και τεσταροντας την 'ενδεικτικη κοντρα', δεν ακουσα ιχνος διαμαρτυριας απο τα πισω λαστιχα, αλλα ουτα και ενοιωσα το ESP να δουλευει. Εμεινα εκπληκτος πραγματι απο τον 'ανετο' τροπο που επιταχυνει αυτο το αυτοκινητο. Η ροπη ειναι παντα βοηθως σε αυτο (270 lb-ft στις 4800 σαλ ειναι 37.3 Kgfm). Η καμπυλη ροπης ομως, αν και δεν εχω δει διαγραμμα, ειναι σιγουρα κοντα στο 'εντελως επιπεδη'. Πραγμα καλο για ενα σπορ κουπε (GT σε αυτη την περιπτωση).

      Σταματημενος σε κοκκινο φαναρι, πρεπει να παρω στροφη δεξια (πρωτος στο φαναρι). Εδω βλεπω πως στριβει. Αυτο εγινε τουλαχιστον 3 φορες (απο σταση δηλαδη) και ετσι πηρα μια αρκετα καλη γευση απο το πως συμπεριφερετε στο οριο (τουλαχιστον σε αυτην την περιπτωση) το αυτοκινητο. Καλυτερα απο οτι περιμενα μπορω να πω. Παει 'με το πλάι' που λεει ο ΣΧ και μαλιστα πρωτα θα βγει το πισω μερος, αν οτιδηποτε. Η υπερστροφη ειναι εκει, αλλα στο οριο. Το εμπρος μερος ειναι 100% εις ελενγχο (totally controlled and controllable). Ολα γινοντε ελενχγομενα ομως με τροπο που να σου δινουν ολες τις πληροφοριες που χρειαζεσε, ετσι ωστε να ξερεις που βρισκεσαι και ετσι να απολαυσεις 'το γλυστριμα' και την πλαγια επιταχυνση της βαρυτητας. Με αλλα λογια FUN. Καμια σχεση με το μπροσθιοκινητο δικο αυτοκινητο που ναι μεν 'κραταει', αλλα στο οριο υποστρεφει και σταματαει την απολαυση στην μεση.

      Σιγουρα η παραπανω εμπειρια θα ειναι ακομη πιο απολαυστικη με το Sports Package. Η ροπη του κινητηρα κανει το γλυστριμα ευκολη υποθεση, κατι το οποιο μπορεις να κανεις σε καθες στροφη εαν δεν εχει προβλημα με λογαριασμους $800 καθε χρονο για λαστιχα (τα λαστιχα του αυτοκινητου που τεσταρα ειναι 225Χ50 εμπρος, 235Χ50 πισω - αυτα με τις 18αρες ειναι 225Χ45 εμπρος και 245Χ45 πισω).

      Σιγουρα θα παω για αλλο τεστ με το χειροκινητο και επισης θα τεσταρω και το Ζ350 για συγκριση. Εαν ομως οπως διαβαζω το Ζ350 ειναι ακομη πιο hard core οσον αφορα την συμπεριφορα στις στροφες, μιλαμε για συμπεριφορα καθαροαιμου σπορ αυτοκινητου.

      Η τιμη του αυτοκινητου ειναι απο $32Κ μεχρι $37.5Κ χωρις τους φορους (φορος εδω ειναι απο 6% εως 8%).

      Η εταιρια που θα εχει το μεγαλυτερο προβλημα απο πλευρας ανταγωνισμου απο το G35C, κατα την γνωμη μου, ειναι η BMW. Συγκεκριμενα το 330Ci. Διοτι ειναι απο $5,000 εως $7,000 ακριβοτερο. Και ξερω οτι οι φημες ειναι για την επομενη γενια σειρας 4 να ειναι πιο φθηνη και με πλουσιοτερο εξοπλισμο. Μακαρι, διοτι σιγουρα τα κουπε της BMW εχουν καποια μοναδικα χαρακτηρηστικα στην κατηγορια στην αγορα των ΗΠΑ, ομως ειναι πανακριβα γενικως. Στο τελος, εμεις οι καταναλωτες κερδιζουμε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gavriil1 last edited by

        Καταρχην, η εμπειρια μου στα Αγγλικα ειναι εδω:

        http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... adid=89513

        Ο λογος ειναι επηδει θα την περιγραψω διαφορετικα σε αυτο το φορουμ διοτι το παραπανω ειναι το φορουμ του Acura CL. Anyway...

        Το αυτοκινητο ειναι βασικα μια 'πολυτελης' εκδοση του Νισσαν Ζ350 το οποιο επισης θελω να τεσταρω συντομα.

        Το αυτοκινητο μοιαζει πολυ πιο εντυπωσιακο απο τις φωτογραφιες. Οι τροχοι των 18 ιντσων στην εκδοση με το Sports Package και τα χρυσαφι φρενα της Brembo κανουν την παρουσια του αυτοκινητου ακομη πιο εντυπωσιακη. Αλλα οι γραμμες του ειναι πραγματικα πολυ καλυγραμμες απο κοντα, τουλαχιστον στο δικο μου ματι.

        Υπηρξαν πολλα παραπονα για ελληπεις ποιοτητα κατασκευης του εσωτερικου, πραγμα στο οποιο διαφωνω. Η ποιοτητα και το ντισάιν του εσωτερικου ειναι τουλαχιστον οσο καλα οσο με αλλες Ιαπωνικες μαρκες στην ιδια κατηγορα. Σιγουρα δεν ειναι στο επιπεδο Αουντι, αλλα δεν ειναι και στο επιπεδο μιας οχι πολυτελης μαρκας (Μιτσου, Χοντα, κτλ).

        Ο πωλητης μου λεει οτι δεν υπαρχει αυτοκινητο για τεστ με χειροκινητο κιβωτιο. Το μονο διαθεσιμο ειναι αυτο με το 5ταχυτο 'Tiptronic' και με τις 17ρες ζαντες και με τα λαστιχα ολων των εποχων. Δηλαδη οχι αυτο με το Sports package. Καλως σκεφτομαι, τουλαχιστον θα μπορεσω να συγκρινω ευθεως με το δικο αυτοκινητο το οποιο επισης ειναι αυτοματο και με λαστιχα οχι καλοκαιρινα.

        Ο χωρος του εσωτερικου για τους εμπρος επιβατες ειναι επαρκης, εαν οχι παραπανω απο επαρκης για αυτοκινητο της κατηγοριας. Οι πισω επιβατες επισης εχουν επαρκη χωρο σε ολες τις διαστασεις, εκτος αυτης σχετικα με τα κεφαλια τους, λογο της καμπυλης της οροφης στο πισω μερος (το κοστος για να εχεις σχεδιο αυτοκινητου κουπε).

        Οπως λεει ο ΣΧ, ειναι δυνατον να το φορεσεις αυτο το αυοκινητο. Καλυτερα απο το δικο μου τουλαχιστον. Το καθισμα του οδηγου, παει αρκετα χαμηλα και οι θεσεις ειναι αναπαυτηκες. Το τιμονι μετακινητε πανω/κατω και οταν γινετε αυτο, ολοκληρο το 'καντραν' των οργανων μετακινητε μαζι με το τιμονι. Αυτο γινετε και με το Ζ350 και νομιζω οτι ειναι ενα απο τα ωραιοτερα καινουργια features που εχω δει τελευταια.

        Το αυτοκινητο ειναι εξοπλισμενο με τα παντα, αλλα δεν με ενδιαφερει τοσο πολυ ο εξοπλισμος αλλα το πως ειναι να οδηγεις το G35 Coupe (σημειωτεων οτι υπαρχει και 4πορτη σενταν εκδοση του αυτοκινητου). Ετσι γρηγορα δινω μερικες ματιες στο ταμπλω και βλεπω εξτρα οπως τον ξεχωριστο κλιματισμο για οδηγο και συνοδηγο, την μεγαλη οθονη GPS η οποια εξαφανιζετε μεσα στο ταμπλω (pop up), κτλ.

        Ο ηχος του κινητηρα στο ρελαντι ειναι αρκετα μπασος. Ξεκινωντας αργα καταλαβενεις αμεσως οτι το τιμονι ειναι πολυ πιο ευαισθητο απο το μεσο αυτοκινητο και οσο βαρυ οσο πρεπει. Επισης, το οτι το παχος του τιμονιου ειναι αρκετα μεγαλυτερο του μεσου ορου, στο σημειο που το κρατας, δεν ειναι τυχαιο. Ετσι θυμαμε και με το Boxster. Σου δινει την αισθηση οτι κρατας κατι στιβαρο και το ελενχεις πιο ευκολα, διοτι μεγαλυτερη επιφανεια της παλαμης σου εχει τον ελενχγο απο οτι σε αλλα τιμονια. Τα μικρα πραγματα ειναι αυτα που κανουν την διαφορα. Η σπορ αισθηση αποτελειται απο πολλαπλα χαρακτηριστικα, πολλες φορες κρυβεται στις λεπτομεριες.

        Υπαρχει πολυ 'σπασμενη' ασφαλτος στην περιοχη του Σικαγο και ετσι μου δινετε η δυνατοτητα να δω το ποσο καλα αποροφουντε αυτες οι μικρες/μεσαιες ανωμαλιες απο την αναρτηση. Αρκετα καλα μπορω να πω, αλλα σε καμια περιπτωση οσο καλα οσο ενας Α4 και ακομη ιδαιτερα απο ενα 330Ci. Και ειμαι σιγουρος οτι το Sports Package με τα φαρδυτερα καλοκαιρινα λαστιχα και τις 18αρες ζαντες, θα χειροτερεψουν την κατασταση. Ομως οχι σε σημειο που να μην ειναι επιτρεπτη η καθημερινη οδηγηση απο και προς την δουλεια, κτλ.

        Ο κινητηρας τραβαει απο τις 800 σαλ. Και στις μεσαιες ειναι το δυνατο του σημειο. Κανει 280 ιππους συμφωνα με την Ινφινιτι. Ηταν λιγο απογοητευτικος στις υψηλες στροφες, ισως επηδει ειμαι σινυθισμενος απο το δικο μου αυτοκινητο, διοτι μετα τις 4800 σαλ (VTEC) μεταμορφωνετε. Αλλα απογοητευση ερχετε και απο τον ηχο του κινητηρα του G. Το μονο καλο του σημειο ειναι το ρελαντι και μεχρι τις 3500 σαλ. Απο εκει και περα, ο ηχος ειναι...αποθαρυντικος θα ελεγα. Συμφωνα με τα περιοδικα τα 0-98 χ/ω ερχοντε σε περιπου 5.9 δευτερα για αυτο με το χειροκινητο (6.3 για το αυτοματο).

        Σταματημενος σε φαναρι και τεσταροντας την 'ενδεικτικη κοντρα', δεν ακουσα ιχνος διαμαρτυριας απο τα πισω λαστιχα, αλλα ουτα και ενοιωσα το ESP να δουλευει. Εμεινα εκπληκτος πραγματι απο τον 'ανετο' τροπο που επιταχυνει αυτο το αυτοκινητο. Η ροπη ειναι παντα βοηθως σε αυτο (270 lb-ft στις 4800 σαλ ειναι 37.3 Kgfm). Η καμπυλη ροπης ομως, αν και δεν εχω δει διαγραμμα, ειναι σιγουρα κοντα στο 'εντελως επιπεδη'. Πραγμα καλο για ενα σπορ κουπε (GT σε αυτη την περιπτωση).

        Σταματημενος σε κοκκινο φαναρι, πρεπει να παρω στροφη δεξια (πρωτος στο φαναρι). Εδω βλεπω πως στριβει. Αυτο εγινε τουλαχιστον 3 φορες (απο σταση δηλαδη) και ετσι πηρα μια αρκετα καλη γευση απο το πως συμπεριφερετε στο οριο (τουλαχιστον σε αυτην την περιπτωση) το αυτοκινητο. Καλυτερα απο οτι περιμενα μπορω να πω. Παει 'με το πλάι' που λεει ο ΣΧ και μαλιστα πρωτα θα βγει το πισω μερος, αν οτιδηποτε. Η υπερστροφη ειναι εκει, αλλα στο οριο. Το εμπρος μερος ειναι 100% εις ελενγχο (totally controlled and controllable). Ολα γινοντε ελενχγομενα ομως με τροπο που να σου δινουν ολες τις πληροφοριες που χρειαζεσε, ετσι ωστε να ξερεις που βρισκεσαι και ετσι να απολαυσεις 'το γλυστριμα' και την πλαγια επιταχυνση της βαρυτητας. Με αλλα λογια FUN. Καμια σχεση με το μπροσθιοκινητο δικο αυτοκινητο που ναι μεν 'κραταει', αλλα στο οριο υποστρεφει και σταματαει την απολαυση στην μεση.

        Σιγουρα η παραπανω εμπειρια θα ειναι ακομη πιο απολαυστικη με το Sports Package. Η ροπη του κινητηρα κανει το γλυστριμα ευκολη υποθεση, κατι το οποιο μπορεις να κανεις σε καθες στροφη εαν δεν εχει προβλημα με λογαριασμους $800 καθε χρονο για λαστιχα (τα λαστιχα του αυτοκινητου που τεσταρα ειναι 225Χ50 εμπρος, 235Χ50 πισω - αυτα με τις 18αρες ειναι 225Χ45 εμπρος και 245Χ45 πισω).

        Σιγουρα θα παω για αλλο τεστ με το χειροκινητο και επισης θα τεσταρω και το Ζ350 για συγκριση. Εαν ομως οπως διαβαζω το Ζ350 ειναι ακομη πιο hard core οσον αφορα την συμπεριφορα στις στροφες, μιλαμε για συμπεριφορα καθαροαιμου σπορ αυτοκινητου.

        Η τιμη του αυτοκινητου ειναι απο $32Κ μεχρι $37.5Κ χωρις τους φορους (φορος εδω ειναι απο 6% εως 8%).

        Η εταιρια που θα εχει το μεγαλυτερο προβλημα απο πλευρας ανταγωνισμου απο το G35C, κατα την γνωμη μου, ειναι η BMW. Συγκεκριμενα το 330Ci. Διοτι ειναι απο $5,000 εως $7,000 ακριβοτερο. Και ξερω οτι οι φημες ειναι για την επομενη γενια σειρας 4 να ειναι πιο φθηνη και με πλουσιοτερο εξοπλισμο. Μακαρι, διοτι σιγουρα τα κουπε της BMW εχουν καποια μοναδικα χαρακτηρηστικα στην κατηγορια στην αγορα των ΗΠΑ, ομως ειναι πανακριβα γενικως. Στο τελος, εμεις οι καταναλωτες κερδιζουμε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Καταρχην, η εμπειρια μου στα Αγγλικα ειναι εδω:

          http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... adid=89513

          Ο λογος ειναι επηδει θα την περιγραψω διαφορετικα σε αυτο το φορουμ διοτι το παραπανω ειναι το φορουμ του Acura CL. Anyway...

          Το αυτοκινητο ειναι βασικα μια 'πολυτελης' εκδοση του Νισσαν Ζ350 το οποιο επισης θελω να τεσταρω συντομα.

          Το αυτοκινητο μοιαζει πολυ πιο εντυπωσιακο απο τις φωτογραφιες. Οι τροχοι των 18 ιντσων στην εκδοση με το Sports Package και τα χρυσαφι φρενα της Brembo κανουν την παρουσια του αυτοκινητου ακομη πιο εντυπωσιακη. Αλλα οι γραμμες του ειναι πραγματικα πολυ καλυγραμμες απο κοντα, τουλαχιστον στο δικο μου ματι.

          Υπηρξαν πολλα παραπονα για ελληπεις ποιοτητα κατασκευης του εσωτερικου, πραγμα στο οποιο διαφωνω. Η ποιοτητα και το ντισάιν του εσωτερικου ειναι τουλαχιστον οσο καλα οσο με αλλες Ιαπωνικες μαρκες στην ιδια κατηγορα. Σιγουρα δεν ειναι στο επιπεδο Αουντι, αλλα δεν ειναι και στο επιπεδο μιας οχι πολυτελης μαρκας (Μιτσου, Χοντα, κτλ).

          Ο πωλητης μου λεει οτι δεν υπαρχει αυτοκινητο για τεστ με χειροκινητο κιβωτιο. Το μονο διαθεσιμο ειναι αυτο με το 5ταχυτο 'Tiptronic' και με τις 17ρες ζαντες και με τα λαστιχα ολων των εποχων. Δηλαδη οχι αυτο με το Sports package. Καλως σκεφτομαι, τουλαχιστον θα μπορεσω να συγκρινω ευθεως με το δικο αυτοκινητο το οποιο επισης ειναι αυτοματο και με λαστιχα οχι καλοκαιρινα.

          Ο χωρος του εσωτερικου για τους εμπρος επιβατες ειναι επαρκης, εαν οχι παραπανω απο επαρκης για αυτοκινητο της κατηγοριας. Οι πισω επιβατες επισης εχουν επαρκη χωρο σε ολες τις διαστασεις, εκτος αυτης σχετικα με τα κεφαλια τους, λογο της καμπυλης της οροφης στο πισω μερος (το κοστος για να εχεις σχεδιο αυτοκινητου κουπε).

          Οπως λεει ο ΣΧ, ειναι δυνατον να το φορεσεις αυτο το αυοκινητο. Καλυτερα απο το δικο μου τουλαχιστον. Το καθισμα του οδηγου, παει αρκετα χαμηλα και οι θεσεις ειναι αναπαυτηκες. Το τιμονι μετακινητε πανω/κατω και οταν γινετε αυτο, ολοκληρο το 'καντραν' των οργανων μετακινητε μαζι με το τιμονι. Αυτο γινετε και με το Ζ350 και νομιζω οτι ειναι ενα απο τα ωραιοτερα καινουργια features που εχω δει τελευταια.

          Το αυτοκινητο ειναι εξοπλισμενο με τα παντα, αλλα δεν με ενδιαφερει τοσο πολυ ο εξοπλισμος αλλα το πως ειναι να οδηγεις το G35 Coupe (σημειωτεων οτι υπαρχει και 4πορτη σενταν εκδοση του αυτοκινητου). Ετσι γρηγορα δινω μερικες ματιες στο ταμπλω και βλεπω εξτρα οπως τον ξεχωριστο κλιματισμο για οδηγο και συνοδηγο, την μεγαλη οθονη GPS η οποια εξαφανιζετε μεσα στο ταμπλω (pop up), κτλ.

          Ο ηχος του κινητηρα στο ρελαντι ειναι αρκετα μπασος. Ξεκινωντας αργα καταλαβενεις αμεσως οτι το τιμονι ειναι πολυ πιο ευαισθητο απο το μεσο αυτοκινητο και οσο βαρυ οσο πρεπει. Επισης, το οτι το παχος του τιμονιου ειναι αρκετα μεγαλυτερο του μεσου ορου, στο σημειο που το κρατας, δεν ειναι τυχαιο. Ετσι θυμαμε και με το Boxster. Σου δινει την αισθηση οτι κρατας κατι στιβαρο και το ελενχεις πιο ευκολα, διοτι μεγαλυτερη επιφανεια της παλαμης σου εχει τον ελενχγο απο οτι σε αλλα τιμονια. Τα μικρα πραγματα ειναι αυτα που κανουν την διαφορα. Η σπορ αισθηση αποτελειται απο πολλαπλα χαρακτηριστικα, πολλες φορες κρυβεται στις λεπτομεριες.

          Υπαρχει πολυ 'σπασμενη' ασφαλτος στην περιοχη του Σικαγο και ετσι μου δινετε η δυνατοτητα να δω το ποσο καλα αποροφουντε αυτες οι μικρες/μεσαιες ανωμαλιες απο την αναρτηση. Αρκετα καλα μπορω να πω, αλλα σε καμια περιπτωση οσο καλα οσο ενας Α4 και ακομη ιδαιτερα απο ενα 330Ci. Και ειμαι σιγουρος οτι το Sports Package με τα φαρδυτερα καλοκαιρινα λαστιχα και τις 18αρες ζαντες, θα χειροτερεψουν την κατασταση. Ομως οχι σε σημειο που να μην ειναι επιτρεπτη η καθημερινη οδηγηση απο και προς την δουλεια, κτλ.

          Ο κινητηρας τραβαει απο τις 800 σαλ. Και στις μεσαιες ειναι το δυνατο του σημειο. Κανει 280 ιππους συμφωνα με την Ινφινιτι. Ηταν λιγο απογοητευτικος στις υψηλες στροφες, ισως επηδει ειμαι σινυθισμενος απο το δικο μου αυτοκινητο, διοτι μετα τις 4800 σαλ (VTEC) μεταμορφωνετε. Αλλα απογοητευση ερχετε και απο τον ηχο του κινητηρα του G. Το μονο καλο του σημειο ειναι το ρελαντι και μεχρι τις 3500 σαλ. Απο εκει και περα, ο ηχος ειναι...αποθαρυντικος θα ελεγα. Συμφωνα με τα περιοδικα τα 0-98 χ/ω ερχοντε σε περιπου 5.9 δευτερα για αυτο με το χειροκινητο (6.3 για το αυτοματο).

          Σταματημενος σε φαναρι και τεσταροντας την 'ενδεικτικη κοντρα', δεν ακουσα ιχνος διαμαρτυριας απο τα πισω λαστιχα, αλλα ουτα και ενοιωσα το ESP να δουλευει. Εμεινα εκπληκτος πραγματι απο τον 'ανετο' τροπο που επιταχυνει αυτο το αυτοκινητο. Η ροπη ειναι παντα βοηθως σε αυτο (270 lb-ft στις 4800 σαλ ειναι 37.3 Kgfm). Η καμπυλη ροπης ομως, αν και δεν εχω δει διαγραμμα, ειναι σιγουρα κοντα στο 'εντελως επιπεδη'. Πραγμα καλο για ενα σπορ κουπε (GT σε αυτη την περιπτωση).

          Σταματημενος σε κοκκινο φαναρι, πρεπει να παρω στροφη δεξια (πρωτος στο φαναρι). Εδω βλεπω πως στριβει. Αυτο εγινε τουλαχιστον 3 φορες (απο σταση δηλαδη) και ετσι πηρα μια αρκετα καλη γευση απο το πως συμπεριφερετε στο οριο (τουλαχιστον σε αυτην την περιπτωση) το αυτοκινητο. Καλυτερα απο οτι περιμενα μπορω να πω. Παει 'με το πλάι' που λεει ο ΣΧ και μαλιστα πρωτα θα βγει το πισω μερος, αν οτιδηποτε. Η υπερστροφη ειναι εκει, αλλα στο οριο. Το εμπρος μερος ειναι 100% εις ελενγχο (totally controlled and controllable). Ολα γινοντε ελενχγομενα ομως με τροπο που να σου δινουν ολες τις πληροφοριες που χρειαζεσε, ετσι ωστε να ξερεις που βρισκεσαι και ετσι να απολαυσεις 'το γλυστριμα' και την πλαγια επιταχυνση της βαρυτητας. Με αλλα λογια FUN. Καμια σχεση με το μπροσθιοκινητο δικο αυτοκινητο που ναι μεν 'κραταει', αλλα στο οριο υποστρεφει και σταματαει την απολαυση στην μεση.

          Σιγουρα η παραπανω εμπειρια θα ειναι ακομη πιο απολαυστικη με το Sports Package. Η ροπη του κινητηρα κανει το γλυστριμα ευκολη υποθεση, κατι το οποιο μπορεις να κανεις σε καθες στροφη εαν δεν εχει προβλημα με λογαριασμους $800 καθε χρονο για λαστιχα (τα λαστιχα του αυτοκινητου που τεσταρα ειναι 225Χ50 εμπρος, 235Χ50 πισω - αυτα με τις 18αρες ειναι 225Χ45 εμπρος και 245Χ45 πισω).

          Σιγουρα θα παω για αλλο τεστ με το χειροκινητο και επισης θα τεσταρω και το Ζ350 για συγκριση. Εαν ομως οπως διαβαζω το Ζ350 ειναι ακομη πιο hard core οσον αφορα την συμπεριφορα στις στροφες, μιλαμε για συμπεριφορα καθαροαιμου σπορ αυτοκινητου.

          Η τιμη του αυτοκινητου ειναι απο $32Κ μεχρι $37.5Κ χωρις τους φορους (φορος εδω ειναι απο 6% εως 8%).

          Η εταιρια που θα εχει το μεγαλυτερο προβλημα απο πλευρας ανταγωνισμου απο το G35C, κατα την γνωμη μου, ειναι η BMW. Συγκεκριμενα το 330Ci. Διοτι ειναι απο $5,000 εως $7,000 ακριβοτερο. Και ξερω οτι οι φημες ειναι για την επομενη γενια σειρας 4 να ειναι πιο φθηνη και με πλουσιοτερο εξοπλισμο. Μακαρι, διοτι σιγουρα τα κουπε της BMW εχουν καποια μοναδικα χαρακτηρηστικα στην κατηγορια στην αγορα των ΗΠΑ, ομως ειναι πανακριβα γενικως. Στο τελος, εμεις οι καταναλωτες κερδιζουμε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone last edited by

            Υπάρχει και ένα G35 φόρουμ όπου γίνεται πολύ συζήτηση για το αυτοκίνητο. Εγώ προσωπικά δεν θα το αγόραζα χωρίς front armrest γιατί είναι κάτι που το χρησιμοποιώ πολύ και με ξεκουράζει.

            Νομίζω ότι το 6ΜΤ έχει καλά στοιχεία αλλά και αρκετά μείον σε σχέση με την 330ci. Ο κινητήρας κάνει ένα βομβητό, δεν είναι ηλεκτρικός όπως του Λέξους.

            Πιστεύω ότι το IS300 είναι καλύτερη επιλογή για σπορ οδήγηση.

            Αν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο τώρα τελευταία θα έκλεινα περισσότερο προς ένα Αουντι ή ένα Λέξους εκτός και αν η Νισσάν βελτιώσει το κουπ τις επόμενες χρονιές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              titsataki last edited by

              Διαβασα και τα δυο (στο CL forum και εδω).

              Κριμα που δεν ειχαν 6ταχυτο. Δεν ξερω ομως αν θα ηταν πολυ διαφορετικο. Επισης ακουσα οτι οταν το 4πορτο G35 με χειροκινητο θα εχει τα 280 αλογα.

              Νικος

              ΥΓ: Ακριβως ετσι θα το επαιρνα και εγω χωρις σποίλερ και χωρις navigation.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                gavriil1 last edited by

                Ο χρήστης agisd έγραψε:
                Υπάρχει και ένα G35 φόρουμ όπου γίνεται πολύ συζήτηση για το αυτοκίνητο. Εγώ προσωπικά δεν θα το αγόραζα χωρίς front armrest γιατί είναι κάτι που το χρησιμοποιώ πολύ και με ξεκουράζει.

                Νομίζω ότι το 6ΜΤ έχει καλά στοιχεία αλλά και αρκετά μείον σε σχέση με την 330ci. Ο κινητήρας κάνει ένα βομβητό, δεν είναι ηλεκτρικός όπως του Λέξους.

                Πιστεύω ότι το IS300 είναι καλύτερη επιλογή για σπορ οδήγηση.

                Αν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο τώρα τελευταία θα έκλεινα περισσότερο προς ένα Αουντι ή ένα Λέξους εκτός και αν η Νισσάν βελτιώσει το κουπ τις επόμενες χρονιές.

                Το Λεξους ειναι 4πορτο ομως.

                Επισης, το τιμονι του Τζι ειναι καλυτερο του Λεξους (το IS300 το οδηγησα πριν 2 χρονια). Και το Λεξους υποστρεφει σαν προσθιοκινητο. Το Τζι εχει πιο σπορ αισθηση. Την Παρασκευη κανω εξορμιση για τεστ οτιδηποτε. Α4, 330 ξανα, Μ, οτι βρω. Μεχρι της 6 Ιανουαριου δεν θα εχω καθολου δουλεια. Θα ειμαι εξω να τεσταρω

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gavriil1 last edited by

                  Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                  Διαβασα και τα δυο (στο CL forum και εδω).

                  Κριμα που δεν ειχαν 6ταχυτο.

                  Στο επομενο τεστ. Καλυτερα να εχω γευση και των 2.

                  Επισης ακουσα οτι οταν το 4πορτο G35 με χειροκινητο θα εχει τα 280 αλογα.

                  Ενδιαφερον. Πρωτη φορα το ακουω αυτο.

                  ΥΓ: Ακριβως ετσι θα το επαιρνα και εγω χωρις σποίλερ και χωρις navigation.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    wantone last edited by

                    Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                    Υπάρχει και ένα G35 φόρουμ όπου γίνεται πολύ συζήτηση για το αυτοκίνητο. Εγώ προσωπικά δεν θα το αγόραζα χωρίς front armrest γιατί είναι κάτι που το χρησιμοποιώ πολύ και με ξεκουράζει.

                    Νομίζω ότι το 6ΜΤ έχει καλά στοιχεία αλλά και αρκετά μείον σε σχέση με την 330ci. Ο κινητήρας κάνει ένα βομβητό, δεν είναι ηλεκτρικός όπως του Λέξους.

                    Πιστεύω ότι το IS300 είναι καλύτερη επιλογή για σπορ οδήγηση.

                    Αν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο τώρα τελευταία θα έκλεινα περισσότερο προς ένα Αουντι ή ένα Λέξους εκτός και αν η Νισσάν βελτιώσει το κουπ τις επόμενες χρονιές.

                    Το Λεξους ειναι 4πορτο ομως.

                    Επισης, το τιμονι του Τζι ειναι καλυτερο του Λεξους (το IS300 το οδηγησα πριν 2 χρονια). Και το Λεξους υποστρεφει σαν προσθιοκινητο. Το Τζι εχει πιο σπορ αισθηση. Την Παρασκευη κανω εξορμιση για τεστ οτιδηποτε. Α4, 330 ξανα, Μ, οτι βρω. Μεχρι της 6 Ιανουαριου δεν θα εχω καθολου δουλεια. Θα ειμαι εξω να τεσταρω

                    Nαι, το G35 είναι πολύ όμορφο σαν δίθυρο. Αν και αναφέρεις ότι το τιμόνι έχει χοντρή στεφάνη, εμένα μου φάνηκε λεπτή. Αν δεις το σπορ τιμόνι των αουντι θα με θυμηθείς. Σπορ αίσθηση, συμφωνώ έχει. Το αυτόματο είναι καλό στο ότι σου επιτρέπει να περάσεις στη πρώτη, αλλά είναι αργό στα downshifts. Από ότι θυμάμαι είναι ΟΚ στα upshifts. Στο tiptronic mode.

                    Για τα φρένα δεν έγραψες τίποτε, νομίζω είναι πολύ καλά.

                    Btw, θα βρίσκομαι στο Ιλινόι σε μερικές μέρες. Αύριο περιμένουμε snowstorm, θα την αφήσω να περάσει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      gavriil1 last edited by

                      Ο χρήστης agisd έγραψε:

                      Υπάρχει και ένα G35 φόρουμ όπου γίνεται πολύ συζήτηση για το αυτοκίνητο. Εγώ προσωπικά δεν θα το αγόραζα χωρίς front armrest γιατί είναι κάτι που το χρησιμοποιώ πολύ και με ξεκουράζει.

                      Νομίζω ότι το 6ΜΤ έχει καλά στοιχεία αλλά και αρκετά μείον σε σχέση με την 330ci. Ο κινητήρας κάνει ένα βομβητό, δεν είναι ηλεκτρικός όπως του Λέξους.

                      Πιστεύω ότι το IS300 είναι καλύτερη επιλογή για σπορ οδήγηση.

                      Αν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο τώρα τελευταία θα έκλεινα περισσότερο προς ένα Αουντι ή ένα Λέξους εκτός και αν η Νισσάν βελτιώσει το κουπ τις επόμενες χρονιές.

                      Το Λεξους ειναι 4πορτο ομως.

                      Επισης, το τιμονι του Τζι ειναι καλυτερο του Λεξους (το IS300 το οδηγησα πριν 2 χρονια). Και το Λεξους υποστρεφει σαν προσθιοκινητο. Το Τζι εχει πιο σπορ αισθηση. Την Παρασκευη κανω εξορμιση για τεστ οτιδηποτε. Α4, 330 ξανα, Μ, οτι βρω. Μεχρι της 6 Ιανουαριου δεν θα εχω καθολου δουλεια. Θα ειμαι εξω να τεσταρω

                      Nαι, το G35 είναι πολύ όμορφο σαν δίθυρο. Αν και αναφέρεις ότι το τιμόνι έχει χοντρή στεφάνη, εμένα μου φάνηκε λεπτή. Αν δεις το σπορ τιμόνι των αουντι θα με θυμηθείς. Σπορ αίσθηση, συμφωνώ έχει. Το αυτόματο είναι καλό στο ότι σου επιτρέπει να περάσεις στη πρώτη, αλλά είναι αργό στα downshifts. Από ότι θυμάμαι είναι ΟΚ στα upshifts. Στο tiptronic mode.

                      Για τα φρένα δεν έγραψες τίποτε, νομίζω είναι πολύ καλά.

                      Btw, θα βρίσκομαι στο Ιλινόι σε μερικές μέρες. Αύριο περιμένουμε snowstorm, θα την αφήσω να περάσει.

                      Το τεσταρες το Τζι? Ποτε? Ποιο απο ολα?

                      Για τα φρενα δεν ηθελα να γραψω τιποτε διοτι δεν εκανα τιποτε ιδιαιτερα με αυτα. Απο αισθηση ηταν παρομοια με το αυτοκινητο μου και ετσι δεν με προσελκησαν την προσοχη.

                      Ποτε θα εισαι Ιλλινοι ξανα? Και γιατι ερχεσε ειπες?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gavriil1 last edited by

                        Οσο για Αουντι. Θα παω για ενα τεστ του ΤΤ οπως επισης και του Α4 3.0. Ειχαν οδηγησει το Α6 2.7Τ πριν 2 χρονια και δεν ενθουσιαστηκα (οσον αφορα την οδηγηση). Ενθουσιαστηκα ομως απο το S4 (αυτο με τον 2.7ΤΤ)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • W
                          wantone last edited by

                          Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                          Υπάρχει και ένα G35 φόρουμ όπου γίνεται πολύ συζήτηση για το αυτοκίνητο. Εγώ προσωπικά δεν θα το αγόραζα χωρίς front armrest γιατί είναι κάτι που το χρησιμοποιώ πολύ και με ξεκουράζει.

                          Νομίζω ότι το 6ΜΤ έχει καλά στοιχεία αλλά και αρκετά μείον σε σχέση με την 330ci. Ο κινητήρας κάνει ένα βομβητό, δεν είναι ηλεκτρικός όπως του Λέξους.

                          Πιστεύω ότι το IS300 είναι καλύτερη επιλογή για σπορ οδήγηση.

                          Αν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο τώρα τελευταία θα έκλεινα περισσότερο προς ένα Αουντι ή ένα Λέξους εκτός και αν η Νισσάν βελτιώσει το κουπ τις επόμενες χρονιές.

                          Το Λεξους ειναι 4πορτο ομως.

                          Επισης, το τιμονι του Τζι ειναι καλυτερο του Λεξους (το IS300 το οδηγησα πριν 2 χρονια). Και το Λεξους υποστρεφει σαν προσθιοκινητο. Το Τζι εχει πιο σπορ αισθηση. Την Παρασκευη κανω εξορμιση για τεστ οτιδηποτε. Α4, 330 ξανα, Μ, οτι βρω. Μεχρι της 6 Ιανουαριου δεν θα εχω καθολου δουλεια. Θα ειμαι εξω να τεσταρω

                          Nαι, το G35 είναι πολύ όμορφο σαν δίθυρο. Αν και αναφέρεις ότι το τιμόνι έχει χοντρή στεφάνη, εμένα μου φάνηκε λεπτή. Αν δεις το σπορ τιμόνι των αουντι θα με θυμηθείς. Σπορ αίσθηση, συμφωνώ έχει. Το αυτόματο είναι καλό στο ότι σου επιτρέπει να περάσεις στη πρώτη, αλλά είναι αργό στα downshifts. Από ότι θυμάμαι είναι ΟΚ στα upshifts. Στο tiptronic mode.

                          Για τα φρένα δεν έγραψες τίποτε, νομίζω είναι πολύ καλά.

                          Btw, θα βρίσκομαι στο Ιλινόι σε μερικές μέρες. Αύριο περιμένουμε snowstorm, θα την αφήσω να περάσει.

                          Το τεσταρες το Τζι? Ποτε? Ποιο απο ολα?

                          Για τα φρενα δεν ηθελα να γραψω τιποτε διοτι δεν εκανα τιποτε ιδιαιτερα με αυτα. Απο αισθηση ηταν παρομοια με το αυτοκινητο μου και ετσι δεν με προσελκησαν την προσοχη.

                          Ποτε θα εισαι Ιλλινοι ξανα? Και γιατι ερχεσε ειπες?

                          Το καλοκαίρι το οδήγησα. Μου αφησε μικτές εντυπώσεις, μερικά σημεία μου άρεσαν, αλλα όχι.

                          Στο Ιλλινοι θα είμαι μάλλον την Πέμπτη το βράδυ, αφού αύριο χιονίζει.
                          Στο Σικάγο μου είπαν ότι χιονίζει αυτή την στιγμή. Ειναι πολύ το χιόνι τωρα;
                          Έρχομαι για holiday, μεχρι και την πρωτοχρονιά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            wantone last edited by

                            Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                            Οσο για Αουντι. Θα παω για ενα τεστ του ΤΤ οπως επισης και του Α4 3.0. Ειχαν οδηγησει το Α6 2.7Τ πριν 2 χρονια και δεν ενθουσιαστηκα (οσον αφορα την οδηγηση). Ενθουσιαστηκα ομως απο το S4 (αυτο με τον 2.7ΤΤ)

                            Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορείς να πείσεις τον ντήλερ ότι ενδιαφέρεσαι για το ΤΤ και το Α4 την ίδια στιγμή. Εκτός και πας σε διαφορετικούς.

                            Πάντως με συγκινούν τα Άουντι. Αλλά μέχρι και ο Τιφ βρίσκει το RS4 υποστροφικό (δες σχετικό βίντεο) και αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει το χειρόφρενο για λίγη υπερστροφή.

                            Αν τα oικονομικά σου το επιτρέπουν πάρε ένα Z4 3.0 να λείσεις τα προβλήματα σου για μερικά χρόνια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              gavriil1 last edited by

                              Ο χρήστης agisd έγραψε:

                              Το καλοκαίρι το οδήγησα. Μου αφησε μικτές εντυπώσεις, μερικά σημεία μου άρεσαν, αλλα όχι.

                              Στο Ιλλινοι θα είμαι μάλλον την Πέμπτη το βράδυ, αφού αύριο χιονίζει.
                              Στο Σικάγο μου είπαν ότι χιονίζει αυτή την στιγμή. Ειναι πολύ το χιόνι τωρα;
                              Έρχομαι για holiday, μεχρι και την πρωτοχρονιά.

                              Το καλοκαιρι? Αρα το σενταν οδηγησες? Το 2πορτο δεν ηταν διαθεσιμο τοτε.

                              Χιονιζει για τα καλα τωρα. Το εχει στρωσει μια χαρα. Σε συγγενεις ερχεσε?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                gavriil1 last edited by

                                Ο χρήστης agisd έγραψε:

                                Οσο για Αουντι. Θα παω για ενα τεστ του ΤΤ οπως επισης και του Α4 3.0. Ειχαν οδηγησει το Α6 2.7Τ πριν 2 χρονια και δεν ενθουσιαστηκα (οσον αφορα την οδηγηση). Ενθουσιαστηκα ομως απο το S4 (αυτο με τον 2.7ΤΤ)

                                Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορείς να πείσεις τον ντήλερ ότι ενδιαφέρεσαι για το ΤΤ και το Α4 την ίδια στιγμή. Εκτός και πας σε διαφορετικούς.

                                Πάντως με συγκινούν τα Άουντι. Αλλά μέχρι και ο Τιφ βρίσκει το RS4 υποστροφικό (δες σχετικό βίντεο) και αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει το χειρόφρενο για λίγη υπερστροφή.

                                Αν τα εικονομικά σου το επιτρέπουν πάρε ένα Z4 3.0 να λείσεις τα προβλήματα σου για μερικά χρόνια.

                                Τα οικονοκιμα μου επιτρεπου Ζ4 3.0 αλλα δεν το βλεπω ως φυλικο αυτοκινητο για Σικαγο, συν του οτι δεν νομιζω να ειναι 'οσο χιλιομετροφαγος' ειναι ενα GT Coupe οπως το CLS και το G35C. Οταν θα το οδηγησω θα σου πω, ισως να κανω λαθος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  gavriil1 last edited by

                                  Οσο για τον ντιλερ: Δεν θα μπω μεσα και θα πω 'ηρθα για να τεσταρω το Α4 και το ΤΤ'. Θελει πολιτικη το θεμα Αυτην που δεν δηχνω στο φορουμ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                                    Το καλοκαίρι το οδήγησα. Μου αφησε μικτές εντυπώσεις, μερικά σημεία μου άρεσαν, αλλα όχι.

                                    Στο Ιλλινοι θα είμαι μάλλον την Πέμπτη το βράδυ, αφού αύριο χιονίζει.
                                    Στο Σικάγο μου είπαν ότι χιονίζει αυτή την στιγμή. Ειναι πολύ το χιόνι τωρα;
                                    Έρχομαι για holiday, μεχρι και την πρωτοχρονιά.

                                    Το καλοκαιρι? Αρα το σενταν οδηγησες? Το 2πορτο δεν ηταν διαθεσιμο τοτε.

                                    Χιονιζει για τα καλα τωρα. Το εχει στρωσει μια χαρα. Σε συγγενεις ερχεσε?

                                    Nαι, το σεντάν οδήγησα. Από ότι φαίνεται έχει καλύτερη κατανομή βάρους (52/48, ενώ το κουπ είναι 53/47).

                                    Ναι, θα δω κάποιους συγγενείς και θα κατέβω στο Σικαγο να συναντήσω κάποιους φίλους.

                                    Ποια είναι η πρόγνωση του καιρού για αύριο και μεθάυριο;
                                    Εδώ υποτίθεται ότι θα αρχίσει να χιονίζει μετά τα μεσάνυχτα και αύριο. Μεθαύριο θα έχει σταματήσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                                      Οσο για τον ντιλερ: Δεν θα μπω μεσα και θα πω 'ηρθα για να τεσταρω το Α4 και το ΤΤ'. Θελει πολιτικη το θεμα Αυτην που δεν δηχνω στο φορουμ

                                      My point is, ότι πρέπει τελικά να πας σε 2 διαφορετικούς ντήλερ αν θελεις να οδηγήσεις και τα δύο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                                        Οσο για Αουντι. Θα παω για ενα τεστ του ΤΤ οπως επισης και του Α4 3.0. Ειχαν οδηγησει το Α6 2.7Τ πριν 2 χρονια και δεν ενθουσιαστηκα (οσον αφορα την οδηγηση). Ενθουσιαστηκα ομως απο το S4 (αυτο με τον 2.7ΤΤ)

                                        Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορείς να πείσεις τον ντήλερ ότι ενδιαφέρεσαι για το ΤΤ και το Α4 την ίδια στιγμή. Εκτός και πας σε διαφορετικούς.

                                        Πάντως με συγκινούν τα Άουντι. Αλλά μέχρι και ο Τιφ βρίσκει το RS4 υποστροφικό (δες σχετικό βίντεο) και αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει το χειρόφρενο για λίγη υπερστροφή.

                                        Αν τα εικονομικά σου το επιτρέπουν πάρε ένα Z4 3.0 να λείσεις τα προβλήματα σου για μερικά χρόνια.

                                        Τα οικονοκιμα μου επιτρεπου Ζ4 3.0 αλλα δεν το βλεπω ως φυλικο αυτοκινητο για Σικαγο, συν του οτι δεν νομιζω να ειναι 'οσο χιλιομετροφαγος' ειναι ενα GT Coupe οπως το CLS και το G35C. Οταν θα το οδηγησω θα σου πω, ισως να κανω λαθος.

                                        Όσες φορές πάω να δω αυτοκίνητα, πάντοτε, βγαίνω με το συμπέρασμα ότι τα BMW είναι τα καλύτερα αλλά και αρκετά ακριβότερα. Αν μπορείς να το αντέξεις πάρτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          jeep-akias last edited by

                                          Καλημέρα και Χρόνια πολλά και καλά σε όλους τους Έλληνες του κόσμου !
                                          Πάντως ....χαίρομαι για εσάς και ταυτόχρονα λυπάμαι για έμας εδώ.
                                          Χαίρομαι γιατί όταν θέλετε έαν αυτοκίνητο λέτε 'τα οικονομικά μου το σηκώνουν άρα θα το πάρω' ενώ εμείς εδώ λέμε ' με αρκετό σφήξιμο και με μια δεύτερη δουλειά μπορώ αλλά ...τεκμήριο.... STOP'.

                                          Αυτό για εμένα με μία λέξη σημαίνει 'Ελευθερία' ενω το άλλο αίσχος αδικία καταπίεση.

                                          Να έχετε πάντα υγεία να αγοράζετε και να απολαμβάνετε την χαρά της αυτοκίνησης αλλά πάντα με ασφάλεια και σοφρωσύνη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • G
                                            gavriil1 last edited by

                                            Ο χρήστης agisd έγραψε:
                                            Όσες φορές πάω να δω αυτοκίνητα, πάντοτε, βγαίνω με το συμπέρασμα ότι τα BMW είναι τα καλύτερα αλλά και αρκετά ακριβότερα. Αν μπορείς να το αντέξεις πάρτο.

                                            Διφωνω. Αυτη δεν ηταν καθολου η εντυπωση που μου εδωσε το 330Ci οταν το τεσταρα. Δεν αξιζε τα $10Κ παραπανω του CLS αλλα ουτε και τα $5Κ παραπανω του IS300.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr