-
-
-
-
ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΖΗΤΑΣ!Η Μ3 ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΧΤREME!ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ!ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ!ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ!ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ:ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ ΟΝΕΙΡΑ
-
Φοβερο συγκριτικο. Αν ακολουθησουμε τις τιμες(εν ΗΠΑ) τοτε το Audi θα κανει γυρω στα $45-46 χιλιαδες. Το BMW κανει $47-48 (χωρις το SMG που τα αξιζει τα λεφτα του).
Νικος
ΥΓ: τι ειναι το αρθρο για το skyline;
-
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι το περιοδικο αυτο κανει συγκριση μονο του 0-100 χ.ω. Σε τετοια αυτοκινητα, αυτο που μετραει περισσοτερο ειναι το 0-400 μετρα και το 0-1000 μετρα. Διοτι βαζω στοιχιμα οτι η διαφορα του χρονου επιταχυνσης θα μικρινει υπερ του Αουντι οσο μεγαλωνει η αποσταση.
Οταν η Αουντι αρχισει να χρισημοποιει αλουμινιο και στο Α4, τοτε τα S4 θα αρχισουν να γινοντε ενδιαφεροντα. Με αυτο το βαρος, τα υπολοιπα hardware του αυτοκινητου, απλα, 'πανε χαραμι'.
-
Επισης ενα σετ απο δυναμομετρησεις θα ηταν καλο. Να δουμε που εχει πιο τη ροπη και την ιπποδυναμη( σε ολο το φασμα των στροφων. Επισης 20-40, 40-60, 60-80 να δουμε ρεπριζ.
Επισης η Audi ηδη ειναι ετοιμη για το RS4, που υποθετω θα φτανει πανω απο 400 αλογα. Η τιμη θα παει επισης στα υψη πανω απο $60Κ. Για εμενα θα προτιμησω ενα Station Wagon S4. Lease για 3 χρονια και μετα στο RS4.
Νικος
Κοντρα: Νεο S4 vs M3