Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρίες
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μπαταρίες
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    16
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      1)Τι διάρκεια έχουν οι μπαταρίες συνήθως?
      2)Ποιες μάρκες είναι καλές?
      3)Που τις βρίσκουμε?

      Thanks!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sirgus last edited by

        1)Τι διάρκεια έχουν οι μπαταρίες συνήθως?
        2)Ποιες μάρκες είναι καλές?
        3)Που τις βρίσκουμε?

        Thanks!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sirgus last edited by

          1)Τι διάρκεια έχουν οι μπαταρίες συνήθως?
          2)Ποιες μάρκες είναι καλές?
          3)Που τις βρίσκουμε?

          Thanks!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            steve last edited by

            1. Απο 2 εως 7 χρονια αναλογα την συντηρηση και πως κινεισαι.
            2. ??????
            3. Παντου τις βρισκουμε, ακομα και οι φτηνες των 30Ε (για 40ΑΗ) θα κρατησουν 3 χρονια τουλαχιστον.
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sirgus last edited by

              Ίσως να μη ήμουν εγώ σαφής!
              Εννοώ ποιες είναι οι εταιρίες που βγάζουν καλές μάρκες και που θα τις βρω!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bassstarlet last edited by

                Οταν λες καλη, εννοεις να κρατησει οσο γινεται περισσοτερο η να δινει πολυ ρευμα?
                Προφανως πρεπει να ρωτησεις ηλεκτρολογο αλλα καθε επαγγελματιας
                θα σου προτεινει αυτη που πουλαει!
                Οι Steko(αν λεω καλα το ονομα)εχουν πολλα cca δηλαδη στην 'ψυχρη' εκκινηση μπορουν να δωσουν περισσοτερα amper.
                Τωρα κατα ποσο αυτο το χαρακτηριστικο εχει πρακτικη αξια ειναι αλλο θεμα!
                Εγω συγκεκριμενα εχω μια αγνωστη μαρκα 74 αμπερωρια την οποια αγορασα 17χιλ το 2000 τον μαρτιο.Πολυ φτηνη για το μεγεθος της.
                Ακομα κραταει παρ'ολο που μερικες φορες καποια 'στοιχεια' ειχαν αδειασει
                απο υγρα,και η καταναλωση ρευματος που κανω ειναι υπερ του δεοντος μεγαλη.
                Απο την κατεχακη την πηρα,οπως μπαινεις απο Μεσογειων αριστερα,Τερκεζιδης νομιζω ειναι η φιρμα του καταστηματος.

                -Είσαι Ρομά;
                -Όχι, Γιουβεντούς!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sirgus last edited by

                  Thanks!!

                  Μία άλλη ερώτηση :

                  Για να δούμε αν μια μπαταρία είναι γεμάτη ή άδεια αρκεί να μετρήσουμε την τάση στα άκρα της?

                  Δεν ξέρω αλλά τώρα που πήρα καινούργια (ΠΑΚ) έχει 12,7 V και όταν βάζω μπρος, στιγμιαία λόγω μίζας κατεβαίνει στο 11,5 ενώ με την παλιά είχε 12,4 και με μίζα στιγμιαία κατέβαινε στα 5 V όπου και φυσικά δεν γύρναγε η μηχανή...και γιαυτό την πέταξα

                  Άρα αν μετρήσουμε τα Volts στους πόλους μάλλον δεν καταλαβαίνουμε και πολλά ή κάτω από τα 12,5 ίσως είναι παλιά πλέον?
                  (Πάντα μιλάμε για σβηστή μηχανή)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    bassstarlet last edited by

                    Τα volt δειχνουν κατα καποιο τροπο οτι ειναι 'γεματη' η μπαταρια,αλλα δεν δειχνουν οτι ειναι και σε θεση να δωσει τα πολλα amper για να γυρι
                    σει η μιζα την μηχανη.Ετσι κατ'αρχην καταλαβαινεις αν η μπαταρια εχει ζωη,αν παιρνει μπροστα η μηχανη το πρωι(ειδικα τον χειμωνα) τοτε εχει 'ψωμια'.
                    Αλλος τροπος ειναι η μετρηση της πυκνοτητας των υγρων.
                    Για περισσοτερα μπες εδω http://uuhome.de/william.darden/carfaq.htm

                    -Είσαι Ρομά;
                    -Όχι, Γιουβεντούς!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      sirgus last edited by

                      Thanks!

                      Πραγματικά πολύ καλό site
                      Έλυσα και την απορία μου αφού τελικά μπαταρία με τάση λιγότερο από 12,4 volts δεν είναι και σε τέλεια κατάσταση!

                      Αυτό όμως που δεν βρήκα είναι πως κάνουμε test για το δυναμό (όχι για την τάση, που λέει πως το κοιτάς) αλλά για το πόσα Amperes βγάζει...

                      Λογικά με αμπερόμετρο αλλά πως?!?!?!

                      Ξέρει κανείς?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bassstarlet last edited by

                        Καταρχην πρεπει να εχεις ενα αμπερομετρο που να ξεπερναει τα 80-90 αμπερ,αρκει το δυναμο να μην βγαζει περισσοτερα απ'οτι μπορει να μετρησει το οργανο.

                        Μετα..

                        Πρεπει να συνδεσεις το αμπερομετρο μεταξυ γεννητριας και μπαταριας(εν σειρα δηλαδη) και να αναψεις οτι φωτα και αξεσουαρ εχει το αυτοκινητο
                        οποτε αναγκαζεις την Γεννητρια να παραξει οσο ρευμα-amper-μπορει.

                        Η ενδειξη που θα παρεις ειναι η και τα amper που βγαζει μαξιμουμ.

                        Επειδη ομως τετοια οργανα τα εχουν μονο οι ηλεκτρολογεια αυτοκινητων,καλα ειναι να επισκεφθεις καποιο!

                        Για περισσοτερα... http://www.autosite.com/garage/encyclop/ency11a.asp

                        -Είσαι Ρομά;
                        -Όχι, Γιουβεντούς!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sirgus last edited by

                          Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                          Καταρχην πρεπει να εχεις ενα αμπερομετρο που να ξεπερναει τα 80-90 αμπερ,αρκει το δυναμο να μην βγαζει περισσοτερα απ'οτι μπορει να μετρησει το οργανο.

                          Μετα..

                          Πρεπει να συνδεσεις το αμπερομετρο μεταξυ γεννητριας και μπαταριας(εν σειρα δηλαδη) και να αναψεις οτι φωτα και αξεσουαρ εχει το αυτοκινητο
                          οποτε αναγκαζεις την Γεννητρια να παραξει οσο ρευμα-amper-μπορει.

                          Η ενδειξη που θα παρεις ειναι η και τα amper που βγαζει μαξιμουμ.

                          Επειδη ομως τετοια οργανα τα εχουν μονο οι ηλεκτρολογεια αυτοκινητων,καλα ειναι να επισκεφθεις καποιο!

                          Για περισσοτερα... http://www.autosite.com/garage/encyclop/ency11a.asp

                          Σωστά !!! αλλά το δυναμό (όχι alternator! γιατί μιλάμε για παλιό αυτοκίνητο) δίνει amperes ανάλογα με την ανάγκη (εννοώ κατανάλωση για φώτα κλπ) και όχι με τις στροφές??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            steve last edited by

                            Αυτό όμως που δεν βρήκα είναι πως κάνουμε test για το δυναμό (όχι για την τάση, που λέει πως το κοιτάς) αλλά για το πόσα Amperes βγάζει...

                            Λογικά με αμπερόμετρο αλλά πως?!?!?!

                            Τα αμπερ του δυναμου ειναι συναρτηση του φορτιου καθε φορα. Ετσι αν εχεις ξεφωρτιστη
                            μπαταρια θα βγαζει περισσοτερα αμπερ μεχρι να της αναβασει την ταση.
                            Σε καλη μπαταρια αν εχεις καταναλωσεις (φωτα-ανεμιστηρα-ενισχυτη) το
                            δυναμο βγαζει περισσοτερα. Ενα καλο τεστ ειναι να κραταει το δυναμο στis
                            2000 revs μια φορτισμενη μπαταρια πανω απο τα 13.5 βολτ εχοντας τα φωτα
                            πορειας ανοικτα.
                            Για να μετρησεις αμπερ πρεπει να διακοψεις το καλωδιο που ερχεται απο το
                            δυναμο, οχι παντα ευκολο (λογω χωρου). Πολυ πιο ευκολο να γινει με
                            αμπεροτσιμπιδα DC (και οχι AC) αλλα λιγοι την εχουν...
                            Το δυναμο οντως βαζει αμπερ (και ταση) συναρτησει των στροφων αλλα μεχρι καποιο σημειο.
                            Απο κει και περα ο ρυθμιστης κραταει την ταση σταθερη ενω αυξανονται τα αμπερ αναλογα της καταναλωσης.
                            Μια και το αυτοκινητο ειναι παλιο μαλλον θα εχεις χωρο να το κανεις και
                            οχι και μεγαλες καταναλωσεις ετσι ωστε ενα 10μπερο κοινο πολυμετρο να σου
                            κανει την δουλεια. Μονο μην αναψεις φωτα ή τιποτα αλλο και χαλασεις το οργανο
                            που θα μετρας...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Ο χρήστης steve έγραψε:

                              Για να μετρησεις αμπερ πρεπει να διακοψεις το καλωδιο που ερχεται απο το
                              δυναμο, οχι παντα ευκολο (λογω χωρου). Πολυ πιο ευκολο να γινει με
                              αμπεροτσιμπιδα DC (και οχι AC) αλλα λιγοι την εχουν...

                              Πάρα πολύ εύκολο αλλά πιο από τα 2 να βγάλω!!!!????Στο δυναμό πάνε 2!

                              Μια και το αυτοκινητο ειναι παλιο μαλλον θα εχεις χωρο να το κανεις και
                              οχι και μεγαλες καταναλωσεις ετσι ωστε ενα 10μπερο κοινο πολυμετρο να σου
                              κανει την δουλεια. Μονο μην αναψεις φωτα ή τιποτα αλλο και χαλασεις το οργανο
                              που θα μετρας...

                              Θα πρέπει να ανάψω αλλά μέχρι τα 10 αλλιώς δεν θα καταλάβω και πολλά χωρίς κατανάλωση.σωστά?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bassstarlet last edited by

                                Το ενα καλωδιο που βλεπεις μαλλον ειναι για τη λυχνια στο ταμπλο(που αναβει οταν δεν φορτιζεται η μπαταρια)
                                Το αλλο ειναι που τον συνδεει με την μπαταρια,γι'αυτο μιλαμε...

                                Αλλα ειμαι της γνωμης οτι με τοσο μικρο αμπερομετρο δεν θα μετρησεις την
                                μαξιμουμ ενταση του ρευματος,καλυτερα να πας σε τεχνικο μην δημειουργησεις κανενα προβλημα.

                                -Είσαι Ρομά;
                                -Όχι, Γιουβεντούς!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  steve last edited by

                                  Καταναλωση εχεις απο την λειτουργια της αναφλεξης-ταμπλο. Επισης θα δεις και
                                  το ρευμα φορτισης της μπαταριας γι' αυτο και λεω να μην ανοιξεις τιποτα αλλο
                                  με τετοιο πολυμετρο. (μονο τα φωτα 'τρωνε' 10 Α). Οντως ενα χοντρο καλωδιο
                                  πηγαινει στη μπαταρια μεσω του ρυθμιστη (και πρεπει να το διακοψεις για
                                  να μετρησεις) και ενα αλλο μικροτερο παει στην διεγερση του δυναμο παλι απο
                                  τον ρυθμιστη και ερχεται απο το λαμπακι του ταμπλο (αληθεια σου αναβει πριν
                                  παρει μπρος και μισοφεγγει στο ρελαντι? Αν οχι και εχει καει τοτε ΔΕΝ ξεκιναει
                                  η φορτιση). ΑΝ τωρα θελεις να μετρησεις την μεγιστη ενταση φορτισης τοτε θελεις
                                  και μεγαλο αμπερομετρο. Καλυτερα με εμμεσο τροπο, μετρωντας δηλαδη τι ταση εχεις
                                  στην μπαταρια ενω βαζεις καταναλωσεις. Οπως εγραψα και πριν δεν πρεπει να πεφτει
                                  η ταση κατω απο 13.5 βολτ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Ο χρήστης steve έγραψε:
                                    ΑΝ τωρα θελεις να μετρησεις την μεγιστη ενταση φορτισης τοτε θελεις
                                    και μεγαλο αμπερομετρο. Καλυτερα με εμμεσο τροπο, μετρωντας δηλαδη τι ταση εχεις
                                    στην μπαταρια ενω βαζεις καταναλωσεις.

                                    Σωστά καλύτερα να μου λύσει τις απορίες κάποιος ειδικός με τα απαραίτητα όργανα παρά εγώ.
                                    Η απορία μου απλά ήταν πως η μπαταρία μου άδειασε σε 2 χρόνια που μου την βάλανε για Bosch...
                                    Ο ηλεκτρολόγος μέτρησε τα volts και αφού βρήκε ότι είναι ok (Βγάζει μέχρι 14) είπε ότι άδειασε λόγω μπαταρίας και όχι δυναμό...και μου είπε ότι αφού είναι εντάξει το voltage τότε οκ!
                                    Εγώ μπερδευτικα όμως με το http://www.autosite.com/garage/encyclop/ency11a.asp του φίλου BASSstarlet που λέει «But voltage isn't the whole story. The most comprehensive check of the charging system is the venerable current output test.» !!!!

                                    Τι πιστεύεις Steve?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bassstarlet last edited by

                                      Το οτι βγαζει 14 βολτ σημαινει οτι κατ'αρχην ειναι καλο το δυναμο
                                      Εχει συμβει ομως να βγαζει τα κανονικα βολτ,αλλα με την παραμικρη καταναλωση να πεφτει δραματικα το βολταζ του ηλ.συστηματος και εφταιγε το δυναμο(εστω Εναλλακτης!)

                                      Οσο για την απορια σου μπορει δυο γεννητριες να βγαζουν τα ιδια(14.4 ας πουμε) βολτ αλλα η μια ειναι για σταρλετ και δεν μπορει να παραξει πανω απο 40 αμπερ,και η αλλη απο μερτσεντες να φτανει τα 120.
                                      Γι'αυτο λεει το αρθρο οτι δεν ειναι το παν τα ποσα βολτ βγαζει το ηλ.συστημα μονο.

                                      Το οτι αδειασε η μπαταρια σε δυο χρονια(για καποιο λογο δεν κραταει ρευμα πια) δεν σημαινει οτι εχει βλαβη το δυναμο σου σωνει και καλα.

                                      -Είσαι Ρομά;
                                      -Όχι, Γιουβεντούς!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr