Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τυφλα ραλλυ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Τυφλα ραλλυ
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    13
    17
    114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      greg last edited by

      Καιρο τωρα σκεφτομαι αφτη την ιδεα ιδιως μετα απο ανουσια topic εξαπωλησης κατηγοριων για παρανομες δοκιμες κ.τ.λ

      στη Φιλανδια το εφαρμοζουν.. γιατι οχι και εδω?

      δεν ειναι ο καλητερος τροπος να ξεχωριζουν οι λυκοι απο τα προβατα και οι 'γρηγοροι' απο τους γρηγορους??

      γιατι δεν εφαρμοζεται? τουλαχιστο στα σπριντ και στα μινι ραλλυ για αρχη....

      Θα ηθελα ιδεες και αποψεις κυριως απο ατομα του χωρου (αγωνιζομενους) μια και αφτους ενδιαφερει πιο πολυ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        greg last edited by

        Καιρο τωρα σκεφτομαι αφτη την ιδεα ιδιως μετα απο ανουσια topic εξαπωλησης κατηγοριων για παρανομες δοκιμες κ.τ.λ

        στη Φιλανδια το εφαρμοζουν.. γιατι οχι και εδω?

        δεν ειναι ο καλητερος τροπος να ξεχωριζουν οι λυκοι απο τα προβατα και οι 'γρηγοροι' απο τους γρηγορους??

        γιατι δεν εφαρμοζεται? τουλαχιστο στα σπριντ και στα μινι ραλλυ για αρχη....

        Θα ηθελα ιδεες και αποψεις κυριως απο ατομα του χωρου (αγωνιζομενους) μια και αφτους ενδιαφερει πιο πολυ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greg last edited by

          Καιρο τωρα σκεφτομαι αφτη την ιδεα ιδιως μετα απο ανουσια topic εξαπωλησης κατηγοριων για παρανομες δοκιμες κ.τ.λ

          στη Φιλανδια το εφαρμοζουν.. γιατι οχι και εδω?

          δεν ειναι ο καλητερος τροπος να ξεχωριζουν οι λυκοι απο τα προβατα και οι 'γρηγοροι' απο τους γρηγορους??

          γιατι δεν εφαρμοζεται? τουλαχιστο στα σπριντ και στα μινι ραλλυ για αρχη....

          Θα ηθελα ιδεες και αποψεις κυριως απο ατομα του χωρου (αγωνιζομενους) μια και αφτους ενδιαφερει πιο πολυ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            malsot last edited by

            Αγαπητέ Greg,
            ως αγωνιζόμενος και μάλιστα αποκλειστικά ραλλάκιας είμαι κατά!Κατ'αρχάς ξεχνάμε τους θεατές!Κατα δεύτερον πέφτουν οι μέσες ωριαίες ταχύτητες και επακολούθως το θέαμα!Προσωπικά τώρα, δεν βρίσκω κανένα ιδιαίτερο λόγο να τρέχω αφού κάτι τέτοιο δεν θα με άφηνε να το ευχαριστηθώ!Τέλος ποιος ορόλος του συνοδηγού;;;
            Παρ'όλα αυτά έχε υπ'όψιν σου ότι μόνο τυφλοί δεν θα είναι στην Ελλάδα ειδικά μιας και οι ειδικές για να κλειστούν πρέπει να γίνει ενημέρωση στους ντόπιους,να κανονιστεί με τον εκάστοτε δήμο και άλλους παράγοντες οι οποίοι θά απότελούν λόγους γνωστοποίησης εκ των προτέρων των ειδικών!
            Κακά τα ψέματα το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να συμβιβαστούμε με τις υπάρχουσες συνθήκες....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Greg έγραψε:

              στη Φιλανδια το εφαρμοζουν.. γιατι οχι και εδω?

              δεν ειναι ο καλητερος τροπος να ξεχωριζουν οι λυκοι απο τα προβατα και οι 'γρηγοροι' απο τους γρηγορους??

              γιατι δεν εφαρμοζεται? τουλαχιστο στα σπριντ και στα μινι ραλλυ για αρχη....

              ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΙ,ΕΝΩ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ...ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Ο ΤΥΦΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ...
              ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ,ΟΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                castor last edited by

                Κατ'αρχάς είμαι υπέρ.

                Μπορεί οι μωτ να πέφτουν το θέαμα παραμένει δεδομένου ότι άλλου είδους οδήγηση κάνεις σε άγνωστη διαδρομή και άλλη σε γραμμένη.

                Δυστυχώς ,όχι στην Ελλάδα, αλλά στην Αττική δεν υπάρχουν 'Άγνωστες' πλέον διαδρομές.

                Πρίν από την Φινλανδία γινόντουσαν και στην Αγγλία.

                Ο Συνοδηγός παίζει ίσως πιό καθοριστικό ρόλο δεδομένου ότι πρέπει να έχει πολύ καλή εμπειρία για να διαβάζει τις τουλίπες και να εξηγεί όσο καταλαβαίνει τις στροφές/διακλαδώσεις/ θαυμαστικά.

                Επίσης ο τρόπος που γράφεται το Road Book αλλάζει δραματικά. Μπαίνουν SOS σημάδια κλπ.

                Υπάρχει και το θέμα της πλοήγησης (άλλο είδος ράλλυ) .

                Το Θέμα των αρχών - κατοίκων είναι σημαντικό. Με καλή θέληση όλα ξεπερνιούνται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  katman last edited by

                  Τα λεγομενα road rallies στιν Αγγλια τι ακριβως ειναι ξερει καποιος??? Ειναι αυτο που λεμε εμεις τυφλα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bts last edited by

                    Ο χρήστης katman έγραψε:
                    Τα λεγομενα road rallies στιν Αγγλια τι ακριβως ειναι ξερει καποιος??? Ειναι αυτο που λεμε εμεις τυφλα?

                    All manner of events are run under the umbrella title of `rallies', including economy runs and treasure hunts. However, the most popular are simply known as road rallies.

                    The essence of this type of event is to maintain a time schedule through a series of control points by following route instructions which often put a great emphasis on navigation.
                    These events take place on normal public roads, almost always at night. All competing cars must be properly taxed, tested and insured.

                    No national championship is permitted. However, most associations and motor clubs run one or more championships.

                    Minimum requirements

                    Any standard road car.
                    2 crew members with valid club membership cards.
                    The driver must be at least 17 years old and must hold a valid RTA Driving Licence.
                    The navigator must be at least 12 years old.

                    Από ότι καταλαβαίνω, δεν μετράει η ταχύτητα , αλλά η σωστή και ακριβής πλοήγηση. Άρα δεν πρόκειται για τυφλά ράλι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης BTS έγραψε:

                      Τα λεγομενα road rallies στιν Αγγλια τι ακριβως ειναι ξερει καποιος??? Ειναι αυτο που λεμε εμεις τυφλα?

                      All manner of events are run under the umbrella title of `rallies', including economy runs and treasure hunts. However, the most popular are simply known as road rallies.

                      The essence of this type of event is to maintain a time schedule through a series of control points by following route instructions which often put a great emphasis on navigation.
                      These events take place on normal public roads, almost always at night. All competing cars must be properly taxed, tested and insured.

                      No national championship is permitted. However, most associations and motor clubs run one or more championships.

                      Minimum requirements

                      Any standard road car.
                      2 crew members with valid club membership cards.
                      The driver must be at least 17 years old and must hold a valid RTA Driving Licence.
                      The navigator must be at least 12 years old.

                      Από ότι καταλαβαίνω, δεν μετράει η ταχύτητα , αλλά η σωστή και ακριβής πλοήγηση. Άρα δεν πρόκειται για τυφλά ράλι.

                      Αα, μάλιστα, αυτά που στην Ελλάδα λέμε 'πλοηγήσεις'. Είναι φοβερά διασκεδαστικά! Αλλά βέβαια δεν είναι 'ράλι' με τη συνήθη έννοια του όρου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Είμαι κατά όσο δεν παίρνει!!!

                        Δηλαδή σαν συνοδηγός τι θα κάνω; Θα κρατάω τα χιλιόμετρα και θα του λέω να στρίψει δεξιά στο πράσινο εκκλησάκι σε 10 χιλιόμετρα;

                        Ναι σε παρεμφερείς αγώνες όπως έγινε με τα τζήπ όπου ήξερες τα checkpoints και έψαχνες το δρόμο, αλλά όχι να ξέρω το δρόμο και απλά να μην χαθώ.

                        Και από θέαμα, βράσε ρύζι!!! Μόνο στούκες θα βλέπετε, από αγωνιζόμενους που θα προσπαθούν να πιάσουν αυτούς που έχουν κολλητό αυτόν που έβγαλε την διαδρομή και έκαναν 200 δοκιμές.

                        Είμαι υπέρ των ΑΠΕΙΡΩΝ αναγνωρίσεων, σε ρυθμό ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Αντίθετος στα γρήγορα περάσματα. Αν θέλει να φέρει ο αγωνιζόμενος και τοπογράφο να του απεικονίσει το δρόμο σε χαρτί. Τι πειράζει; Αν είναι να είναι ασφαλέστερος και ταχύτερος στον αγώνα, γιατί όχι; Θέαμα δεν θέλουμε; Και αν περνάει άπειρες φορές σε ρυθμό ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ δεν ενχλεί ούτε τους κατοίκους, ούτε τους άλλους οδηγούς, οπότε ουδέν πρόβλημα. Ενώ με 4 περάσματα με 150 ενοχλεί ΜΑΚΡΑΝ περισσότερο!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          castor last edited by

                          Γιώργο,

                          Έπρεπε να είσαι υπέρ!!!

                          Δεδομένου ότι δεν θα διαβάζεις στροφές θα άρχισεις να μιλάς για διάφορα με αποτέλεσμα ο οδηγός μην αντέχοντας να θέλει να τερματίσει σε μηδέν χρόνο και να γράφει εκπληκτικούς χρόνους

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης Castor έγραψε:
                            Γιώργο,

                            Έπρεπε να είσαι υπέρ!!!

                            Δεδομένου ότι δεν θα διαβάζεις στροφές θα άρχισεις να μιλάς για διάφορα με αποτέλεσμα ο οδηγός μην αντέχοντας να θέλει να τερματίσει σε μηδέν χρόνο και να γράφει εκπληκτικούς χρόνους

                            Ένας παραπάνω λόγος που το θέαμα θα περιοριστεί στις στούκες...

                            Που να τρέχει με τουμπανιασμένα αυτιά στον τερματισμό; Και εκείνο το δέντρο αν το χτυπήσει με την μεριά του πονοκεφαλιστή θα του κόψει την όρεξη και θα ηρεμήσουμε μια ώρα αρχύτερα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              castor last edited by

                              Ασχετο με την πλάκα αν ο Hannu Mikolla έβγαζε 'θέαμα' ήταν λόγω των τυφλών ειδικών. Είναι ο πρώτος διδάξας του φλικαρίσματος ώστε να πλασάρεται στην στροφή όπως του βγεί.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • H
                                hyperion last edited by

                                Εντελώς ΚΑΤΑ!

                                Οι αναγνωρίσεις για μένα είναι ένα ιδιαίτερα ευχάριστο κομμάτι της συνολικής διαδικασίας ενός αγώνα.

                                Πολλά πολλά χρόνια και εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα (λόγω δουλειάς αλλά και λόγω ταξιδιάρικου χαρακτήρα) έχω κουτρουβαλήσει άγνωστα όρη και βουνά και ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν το συγκρίνω με την ΑΠΟΛΥΤΗ αίσθηση μιας ειδικής της οποίας έχει προηγηθεί σωστή δουλεια στις αναγνωρίσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • P
                                  pinatsis-kyriakos last edited by

                                  Σαν θεατης ειμε υπερ γιατι με αυτα που γινονται στα διαφορα ραλλυ πιστευω οτι υπαρχει ασυδοσια και ευνοουνται καποιοι ισχυροι.Αν και δεν πιστευω οτι θα γινει ποτε αυτο στην Ελλαδα γιατι δεν θα το αφησουν τουλαχιστον ας αλλαξουν το καθεστως των δικιμων ωστε να ειναι δικαιο για ολους.Ας αφησουν ελευθερα τα περασματα με χαμηλες ταχυτητες και για τους παραβατες να υπαρχουν αυστηρες ποινες ανεξαρτητως ονοματος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    vag-zahos last edited by

                                    Eimai safestata yper ton tyflon rallies! Ksexnate kati poly shmantiko...ma poly shmantiko : O oros anaferetai se ekeinous toys odhgous oi opoioi einai se thesh na odhgoun...ayto pou blepoun...dhladh PRIMA VISTA (me thn proth matia). Me alla logia...na aytosxediazoun kai na xrhsimopoioun sto epakro thn opoia TEXNH exoun h den exoun!! To na metatrepsoume ta rally se agones pistas einai o,ti ma o,ti xeirotero mporoume na kanoume! Tote as kanoume agones stis Serres kai sta Megara. Tha yparxoun kai antiskina ekei gia toys...endiaferomenous kalothelites.
                                    Kai gia apofygh parekshghseon den eimai apaksiotikos apenanti stis dokimes-OXI- alla stis dokimes pou orizei h orize kapote h ekastote organosh...4-5 ante 6 fores epalhtheysh (mazi me to grapsimo).
                                    EINAI DIKAIOMA tou kathe agonizomenou na kanei parapano dokimastika apo ayta pou epitrepei h opoia organosh...alla, gia to theo...M H N aytoprovaleste san...pagkosmioi protahlites meta to peras toy agona.
                                    O kathenas kserei apo mesa toy...ti ekane,ti kanei kai poso kala ta katafernei.

                                    Meta timhs,

                                    Vaggelis Zahos

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      overdias last edited by

                                      Ο χρήστης Vag.Zahos έγραψε:
                                      :evil: Eimai safestata yper ton tyflon rallies! Ksexnate kati poly shmantiko...ma poly shmantiko : O oros anaferetai se ekeinous toys odhgous oi opoioi einai se thesh na odhgoun...ayto pou blepoun...dhladh PRIMA VISTA (me thn proth matia). Me alla logia...na aytosxediazoun kai na xrhsimopoioun sto epakro thn opoia TEXNH exoun h den exoun!! To na metatrepsoume ta rally se agones pistas einai o,ti ma o,ti xeirotero mporoume na kanoume! Tote as kanoume agones stis Serres kai sta Megara. Tha yparxoun kai antiskina ekei gia toys...endiaferomenous kalothelites.
                                      Kai gia apofygh parekshghseon den eimai apaksiotikos apenanti stis dokimes-OXI- alla stis dokimes pou orizei h orize kapote h ekastote organosh...4-5 ante 6 fores epalhtheysh (mazi me to grapsimo).
                                      EINAI DIKAIOMA tou kathe agonizomenou na kanei parapano dokimastika apo ayta pou epitrepei h opoia organosh...alla, gia to theo...M H N aytoprovaleste san...pagkosmioi protahlites meta to peras toy agona.
                                      O kathenas kserei apo mesa toy...ti ekane,ti kanei kai poso kala ta katafernei.

                                      Meta timhs,

                                      Vaggelis Zahos

                                      Βαγγέλη καλημέρα
                                      Λες ναι στις 5-6 φορές πέρασμα.Μπορείς φίλε να το ελέγξεις ,εξασφαλίζοντας σαν λέσχη την ισότητα μεταξύ των αγωνιζομένων?Οχι.

                                      Επίσης επικρατεί η άποψη ότι δεν πρέπει να είναι οι δοκιμές ελεύθερες ,γιατί κάποιοι κατασκηνώνουν ενώ άλλοι δεν μπορούν να φύγουν από τη δουλειά τους.Περίεργο επιχείρημα ...Ειδικά αφού κάποιος έχει καλύτερο αυτοκίνητο,άλλος καλύτερα λάστιχα,άλλος καλύτερο μηχανικό ,χέρια ,μάτια ,αντίληψη ,ταλέντο...Αυτά γιατί δεν μας πειράζουν ?Σοβαρότητα.Η ισότητα δεν είναι τίποτε άλλο παρά λήμμα στο λεξικό.

                                      Για μένα, ελεύθερες δοκιμές με όρια του ΚΟΚ εφόσον ο δρόμος είναι ανοιχτός στην κυκλοφορία,πάντα δηλαδή. Δηλαδή ,θα μου πείτε ,όριο 50 και όποιος αντέξει?Στη διακριτική μας ικανότητα κύριοι...Το μπλόκο μπορείς να το βρείς παντού.Το πραγματικό όριο είναι η υπευθυνότητά μας .
                                      Και φυσικά επιτήρηση της ταχύτητας απτη λέσχη.Δεν γίνεται ?Τότε αρχίστε το καρτ,γιατί αν γίνει καμία στραβή και μας περιλάβει η τηλεοπτική οικογένεια καήκαμε!

                                      Τυφλά ράλλυ?δεν πάτε καλά... αυξάνεις ρίσκο,μειώνεις ταχύτητα, μειώνεις θέαμα,και δημιουργείς ανέκδοτα περί διαπλοκής.
                                      Χώρια που δεν υπάρχουν διαδρομές ,που ζούμε στον Aμαζόνιο

                                      Α και κάτι άλλο,σημεία παγίδες ,σας λέει κάτι?

                                      ΥΓ:Vag ,ωραίο το starlet,το'πες και το 'κανες,φίλε.
                                      Κάθε επιτυχία
                                      Ανδρέας ''Στείρι 2001'' Ξ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        koulis1 last edited by

                                        Ο χρήστης Vag.Zahos έγραψε:
                                        :Kai gia apofygh parekshghseon den eimai apaksiotikos apenanti stis dokimes-OXI- alla stis dokimes pou orizei h orize kapote h ekastote organosh...4-5 ante 6 fores epalhtheysh (mazi me to grapsimo).
                                        EINAI DIKAIOMA tou kathe agonizomenou na kanei parapano dokimastika apo ayta pou epitrepei h opoia organosh...alla, gia to theo...M H N aytoprovaleste san...pagkosmioi protahlites meta to peras toy agona.
                                        O kathenas kserei apo mesa toy...ti ekane,ti kanei kai poso kala ta katafernei.

                                        Meta timhs,

                                        Vaggelis Zahos

                                        Πάρα πολύ σωστά!!!!!!!!Γιατι [b**]ορισμένοι**που κάναν επίδοση στο [/b]**Παλλάδιο νομίζουν οτι ειναι Makinen's **αλλά μην αρχίσω τη γκρίνια χρονιάρες μέρες.Μετά τις γιορτές!!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr