-
Και ενω υπαρχει καυτο θεμα του εαν η VAG θα αποροφησει τις Alfa Romeo, Ferrrari, Maserati, διαβαζω στο in:
Αλλη μία φορά στην καριέρα του ο Τούρκος σχεδιαστής Murat Gunak αφήνει πίσω του τη Mercerdes-Benz, για να μεταγραφεί αυτή τη φορά στη Volkswagen ως διευθυντής σχεδιασμού.
Ο 45χρονος M.Gunak θα διαδεχθεί τον 62χρονο Hartmut Warkuss,και από την 1η Απριλίου 2003 θα αναλάβει την επίβλεψη των σχεδιαστικών δραστηριοτήτων της VW, της Skoda και της Bentley. Στο αντίστοιχο τμήμα της Audi -το οποίο περιλαμβάνει και τις Seat και Lamborghini- παραμένει ο Walter da Silva.
Ο M.Gunak σπούδασε σχέδιο στην Ακαδημία Καλών Τεχνών στο Kassel και παρέλαβε το master του στον τομέα του σχεδιασμού αυτοκινήτων από το Βασιλικό Κολέγιο Τεχνών του Λονδίνου (Royal College of Arts).
Η καριέρα του ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970 στη Mercedes-Benz, από όπου έφυγε το 1983 για να μετακομίσει στο σχεδιαστικό κέντρο της Ford στην Κολονία. Ωστόσο, το 1986 επέστρεψε στη Mercedes-Benz, όπου συνέβαλε στο σχεδιασμό της A-Class και της SLK. Το 1994 εγκαταλείπει και πάλι τη Mercedes-Benz προς χάριν της Peugeot αυτή τη φορά. Εκεί βοηθά στη δημιουργία 'επιθετικότερων' σχεδιαστικά προϊόντων, όπως το supermini 206.
Όμως, δεν θα μείνει για πολύ μακριά από τη Mercedes-Benz, καθώς ξαναγυρίζει σε αυτήν το 1998, οπότε και τίθεται δεύτερος στην ιεραρχία του τμήματος σχεδιασμού, μετά τον Peter Pfeiffer, ο οποίος αντικατέστησε τον Bruno Sacco στην ηγεσία του σχεδιαστικού κέντρου της Mercedes-Benz στη Στουτγκάρδη. Στη γερμανική φίρμα ο M.Gunak είχε αναλάβει τη θέση του P.Pfeiffer ως επικεφαλής για τα επιβατικά αυτοκίνητα της Mercedes-Benz και τα ελαφριά επαγγελματικά οχήματα.
-
Και ενω υπαρχει καυτο θεμα του εαν η VAG θα αποροφησει τις Alfa Romeo, Ferrrari, Maserati, διαβαζω στο in:
Αλλη μία φορά στην καριέρα του ο Τούρκος σχεδιαστής Murat Gunak αφήνει πίσω του τη Mercerdes-Benz, για να μεταγραφεί αυτή τη φορά στη Volkswagen ως διευθυντής σχεδιασμού.
Ο 45χρονος M.Gunak θα διαδεχθεί τον 62χρονο Hartmut Warkuss,και από την 1η Απριλίου 2003 θα αναλάβει την επίβλεψη των σχεδιαστικών δραστηριοτήτων της VW, της Skoda και της Bentley. Στο αντίστοιχο τμήμα της Audi -το οποίο περιλαμβάνει και τις Seat και Lamborghini- παραμένει ο Walter da Silva.
Ο M.Gunak σπούδασε σχέδιο στην Ακαδημία Καλών Τεχνών στο Kassel και παρέλαβε το master του στον τομέα του σχεδιασμού αυτοκινήτων από το Βασιλικό Κολέγιο Τεχνών του Λονδίνου (Royal College of Arts).
Η καριέρα του ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970 στη Mercedes-Benz, από όπου έφυγε το 1983 για να μετακομίσει στο σχεδιαστικό κέντρο της Ford στην Κολονία. Ωστόσο, το 1986 επέστρεψε στη Mercedes-Benz, όπου συνέβαλε στο σχεδιασμό της A-Class και της SLK. Το 1994 εγκαταλείπει και πάλι τη Mercedes-Benz προς χάριν της Peugeot αυτή τη φορά. Εκεί βοηθά στη δημιουργία 'επιθετικότερων' σχεδιαστικά προϊόντων, όπως το supermini 206.
Όμως, δεν θα μείνει για πολύ μακριά από τη Mercedes-Benz, καθώς ξαναγυρίζει σε αυτήν το 1998, οπότε και τίθεται δεύτερος στην ιεραρχία του τμήματος σχεδιασμού, μετά τον Peter Pfeiffer, ο οποίος αντικατέστησε τον Bruno Sacco στην ηγεσία του σχεδιαστικού κέντρου της Mercedes-Benz στη Στουτγκάρδη. Στη γερμανική φίρμα ο M.Gunak είχε αναλάβει τη θέση του P.Pfeiffer ως επικεφαλής για τα επιβατικά αυτοκίνητα της Mercedes-Benz και τα ελαφριά επαγγελματικά οχήματα.
-
Και ενω υπαρχει καυτο θεμα του εαν η VAG θα αποροφησει τις Alfa Romeo, Ferrrari, Maserati, διαβαζω στο in:
Αλλη μία φορά στην καριέρα του ο Τούρκος σχεδιαστής Murat Gunak αφήνει πίσω του τη Mercerdes-Benz, για να μεταγραφεί αυτή τη φορά στη Volkswagen ως διευθυντής σχεδιασμού.
Ο 45χρονος M.Gunak θα διαδεχθεί τον 62χρονο Hartmut Warkuss,και από την 1η Απριλίου 2003 θα αναλάβει την επίβλεψη των σχεδιαστικών δραστηριοτήτων της VW, της Skoda και της Bentley. Στο αντίστοιχο τμήμα της Audi -το οποίο περιλαμβάνει και τις Seat και Lamborghini- παραμένει ο Walter da Silva.
Ο M.Gunak σπούδασε σχέδιο στην Ακαδημία Καλών Τεχνών στο Kassel και παρέλαβε το master του στον τομέα του σχεδιασμού αυτοκινήτων από το Βασιλικό Κολέγιο Τεχνών του Λονδίνου (Royal College of Arts).
Η καριέρα του ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970 στη Mercedes-Benz, από όπου έφυγε το 1983 για να μετακομίσει στο σχεδιαστικό κέντρο της Ford στην Κολονία. Ωστόσο, το 1986 επέστρεψε στη Mercedes-Benz, όπου συνέβαλε στο σχεδιασμό της A-Class και της SLK. Το 1994 εγκαταλείπει και πάλι τη Mercedes-Benz προς χάριν της Peugeot αυτή τη φορά. Εκεί βοηθά στη δημιουργία 'επιθετικότερων' σχεδιαστικά προϊόντων, όπως το supermini 206.
Όμως, δεν θα μείνει για πολύ μακριά από τη Mercedes-Benz, καθώς ξαναγυρίζει σε αυτήν το 1998, οπότε και τίθεται δεύτερος στην ιεραρχία του τμήματος σχεδιασμού, μετά τον Peter Pfeiffer, ο οποίος αντικατέστησε τον Bruno Sacco στην ηγεσία του σχεδιαστικού κέντρου της Mercedes-Benz στη Στουτγκάρδη. Στη γερμανική φίρμα ο M.Gunak είχε αναλάβει τη θέση του P.Pfeiffer ως επικεφαλής για τα επιβατικά αυτοκίνητα της Mercedes-Benz και τα ελαφριά επαγγελματικά οχήματα.
-
Μεταγραφη Τουρκου στην VW, Ελληνα στην Subaru. Ανακαταταξεις παντου.
Nikos
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Μεταγραφη Τουρκου στην VW, Ελληνα στην Subaru. Ανακαταταξεις παντου.Nikos
Another way to put it.
-
Ο Gunak στο παρελθόν είχε κάνει ορισμένες καταπληκτικές δηλώσεις. Παραθέτω ένα απόσπασμα από το http://automoto.flash.gr/news/insurance/2002/12/20/3301id/: 'Μιλώντας το 1993 στον δημοσιογράφο Ρόμπινσον, του εγγλέζικου περιοδικού Autocar, λίγο μετά την παρουσίαση του Mercedes C-Klasse, είχε το θράσος να πει ότι είναι ο συνεχιστής της(...) μεγάλης τουρκικής σχολής σχεδιαστών αυτοκινήτου, που ξεκίνησε με τον Αλέκο Ισιγόνη, τον πατέρα του Minor και του Mini!'
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Στο αντίστοιχο τμήμα της Audi -το οποίο περιλαμβάνει και τις Seat και Lamborghini- παραμένει ο Walter da Silva.Ευτυχώς, γιατί ο da Silva έχει κάνει αρκετά καλή δουλειά.
-
βρε παιδιά ας τον ρωτήσει κάποιος απο το περιοδικό όταν τον δει αν ο Ισιγόνης ήταν Τούρκος γιατί ήρθε στην Ελλάδα ως πρόσφυγας. Έτσι να μου φύγει η απορία και εμένα.
Μήπως και οι υπόλοιποι πρόσφυγες ήταν Τούρκοι γιατι τότε δεν καταλαβαίνω γιατί ήρθαν το 22 εδώ στην Ελλαδίτσα. -
Κατι σχετικο οταν μετακομισα ΗΠΑ νοικιαζα απο μια γριουλα που ειχε φυγει απο την Μικρα Ασια το 22. Πρωτα Ελλαδα μετα Αμερικη. Το διαβατηριο της ελεγε τοπος γεννησεως Τουρκια. Οποτε της εκανα πλακα και της ελεγα αντε κυρα Παρασκευη εισαι και λιγακι Τουρκαλα. Με κοιταξε καλα καλα και μου ειπε αγριεμενα οτι δεν ειναι τουρκαλα αλλα βερα Ελληνιδα Σμυρνια. Και μετα μου ειπε αμα δεν ηταν οι Ελλαδιτες ξερανε τι κανανε (το 22) και δεν τους αφηνανε στο ελεος των Τουρκων να τους σφαξουν, η σμυρνη θα ηταν πιο ελληνικη και απο την Αθηνα.(φυσικα εγω το βουλωσα).
Επισης προπερσι μιλαγα με ενα απο τους Directors μου στη δουλεια και μου ελεγε οτι ο αντρας της ειναι Αρμενης. Μια αλλη φορα που ειχαμε παει εξω για φαγητο του λεω ακουσα πως εισαι αρμενικης καταγωγης. Και αυτος λεει και ακουσα οτι εισαι Ελληνας. Ναι του λεω. Η μανα του ηρθε μικρο κοριτσι στις ΗΠΑ απο Αρμενια. Του λεω πως και ετσι; Μου λεει γιατι αν δεν ερχοτανε θα την εσφαζαν οι Τουρκοι οπως εσφαξαν τα αδερφια της, του γονεις της και εκαψαν το χωριο τους. Να δεις το ματι του ειχε αγριεψει.
Νικος
-
Το θέμα είναι οτι πολλές κυβερνήσεις δεν αναγνωρίζουν την γενοκτονία των Αρμενίων για να μην τα χαλάσουνε με τους Τούρκους. Νομίζω οτι το θέμα είχε φτάσει και στην ΗΠΑμερικάνικη βουλή ( η αναγνώριση της δηλαδή ) ξέρει κανείς που κατέληξε? Γνωρίζω οτι η γενονκτονία των Αρμενίων έχει αναγνωριστεί από την Ελλάδα ( πως θα ήταν άλλωστε δυνατόν να μην συμβεί κάτι τέτοιο ) και την Γαλλία. Άλλες χώρες γνωρίζει κανείς? Και επειδή μιλούσαμε περί ΕΕ πριν λίγο καιρό θα θέσω ένα ερώτημα πώς είναι δυνατόν μια χώρα που θέλει να γίνει μέλος της ΕΕ να μην δέχεται τα λάθη και τα εγκλήματα της και μάλιστα να απειλεί οτι δεν θα πάρει όπλα από αυτούς που της τα θυμίζουν? ( Ως γνωστόν ελλάς τουρκία = από τους καλύτερους πελάτες της αμυντικής βιμομηχανίας )
-
Μπα αμα εφτασε στη Αμερικανικη βουλη δεν θα πηγε πολυ καλα μια και απειλει τα τωρινα συμφεροντα των ΗΠΑ. Το ιδιο γινεται και για τους Κουρδους. Τα no fly zones ειναι για να τους προστατευουν αλλα τα αεροπλανα πετανε απο την Τουρκια που φυσικα δεν δινει ουτε δεκαρα αμα Κουρδοι ζησουν η οχι. Επισης οι Τουρκοι εχουν χιλιαδες στρατο μεσα στο Ιρακ και ξεκαθαριζουν οποιον Κουρδο σκεφτεται να φωναξει τους αδερφους Κουρδους απο την Τουρκια. Επισης και 'αλλοι' εχουν στρατο εκει (ειδικες δυναμεις κτλ)
Αυτη την στιγμη η Τουρκια ειναι βασικοτατο στελεχος για τις κινησεις εναντια στο Ιρακ και βασικα επισης υπαρχει πιεση να χρησιμποιηθει σαν προξενος μεταξυ Ισλαμικων χωρων σε σχεση με τον πολεμο εναντια στην τρομοκρατια.Νικος
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
'Μιλώντας το 1993 στον δημοσιογράφο Ρόμπινσον, του εγγλέζικου περιοδικού Autocar, λίγο μετά την παρουσίαση του Mercedes C-Klasse**, είχε το θράσος να πει ότι είναι ο συνεχιστής της(...) μεγάλης τουρκικής σχολής σχεδιαστών αυτοκινήτου, που ξεκίνησε με τον Αλέκο Ισιγόνη**, τον πατέρα του Minor και του Mini!'Οπότε ο Κεμάλ Ατατούρκ ήταν Έλληνας αφού αν θυμάμαι καλά γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Αναρωτιέμαι επομένως τι ήταν αυτό που τον τσάτισε και έκανε τόσο μεγάλο κακό στη 'πατρίδα' του...
Μεταγραφή του κορυφαίου σχεδιαστή της Mercedes-Benz στην VW