-
Αγαπητοί Alfisti γειά σας
Ειμαι κάτοχος μιάς 147 από το Μάρτιο 2002.
Γενικά ευχαριστημένος από τις επιδόσεις της και οπωσδήποτε το κράτημά της.
Με προβληματίζει όμως το γεγονός ότι χτυπάει πειράκια. Το πρόβλημα μειώθηκε με τη χρήση βενζίνης SHELL Racing 99+ αλλά δεν εξαφανίσθηκε. Στο επίσημο συνεργείο (στην Πάτρα) μου είπαν ότι όλες χτυπάνε και ότι οφείλεται στο φτωχό μείγμα λόγω καυσαερίων.
Εχει κανένας από εσας αντίστοιχο πρόβλημα; -
Αγαπητοί Alfisti γειά σας
Ειμαι κάτοχος μιάς 147 από το Μάρτιο 2002.
Γενικά ευχαριστημένος από τις επιδόσεις της και οπωσδήποτε το κράτημά της.
Με προβληματίζει όμως το γεγονός ότι χτυπάει πειράκια. Το πρόβλημα μειώθηκε με τη χρήση βενζίνης SHELL Racing 99+ αλλά δεν εξαφανίσθηκε. Στο επίσημο συνεργείο (στην Πάτρα) μου είπαν ότι όλες χτυπάνε και ότι οφείλεται στο φτωχό μείγμα λόγω καυσαερίων.
Εχει κανένας από εσας αντίστοιχο πρόβλημα; -
Αγαπητοί Alfisti γειά σας
Ειμαι κάτοχος μιάς 147 από το Μάρτιο 2002.
Γενικά ευχαριστημένος από τις επιδόσεις της και οπωσδήποτε το κράτημά της.
Με προβληματίζει όμως το γεγονός ότι χτυπάει πειράκια. Το πρόβλημα μειώθηκε με τη χρήση βενζίνης SHELL Racing 99+ αλλά δεν εξαφανίσθηκε. Στο επίσημο συνεργείο (στην Πάτρα) μου είπαν ότι όλες χτυπάνε και ότι οφείλεται στο φτωχό μείγμα λόγω καυσαερίων.
Εχει κανένας από εσας αντίστοιχο πρόβλημα; -
andre,
από τον Μάρτιο του 2001 και μέχρι τώρα δεν έχει εμφανίσει ποτέ πειράκια.Με βενζίνη Superplus και V-racing που βάζω πάντα δεν έχω δεί κανένα πρόβλημα.Μήπως να άλλαζες βενζινά;
-
Να μου έλεγες για παλιό αυτοκίνητο να πω ok...αλλά για αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας?!
Στα παλιά το να χτυπάει πυράκια είναι κλασικό φαινόμενο και συχνά πρόβλημα που δεν λύνεται (Αρκετά παλιά θέλουν πολλά οκτάνια κλπ κλπ).
Όμως στα καινούργια νομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με) ότι υπάρχουν αισθητήρες που «βλέπουν» αν είναι φτωχό το μείγμα και ανάλογα αλλάζουν το αβάνς.
Βέβαια το ίδιο πρόβλημα είχα ακούσει για Corolla.
Μήπως εκτός από βενζινά (δεν το συζητάμε αυτό !!! ) να ρώταγες και άλλο service?Μην ξεχνάς ότι τα πυράκια δεν είναι και ακίνδυνα για την μηχανή!
Πάντως εγώ θα το πήγαινα και αλλού για check και μέχρι να βρω τη λύση δεν θα το πίεζα -
Τι Ιμπιζάκι μου με το ηλεκτρονικό γκάζι χτυπούσε πειράκια...
Μόλις καθάρισα στο συνεργείο την πεταλούδα του γκαζιού εξαφανίστηκαν.
-
Ο χρήστης andre έγραψε:
Αγαπητοί Alfisti γειά σας
Ειμαι κάτοχος μιάς 147 από το Μάρτιο 2002.
Γενικά ευχαριστημένος από τις επιδόσεις της και οπωσδήποτε το κράτημά της.
Με προβληματίζει όμως το γεγονός ότι χτυπάει πειράκια. Το πρόβλημα μειώθηκε με τη χρήση βενζίνης SHELL Racing 99+ αλλά δεν εξαφανίσθηκε. Στο επίσημο συνεργείο (στην Πάτρα) μου είπαν ότι όλες χτυπάνε και ότι οφείλεται στο φτωχό μείγμα λόγω καυσαερίων.
Εχει κανένας από εσας αντίστοιχο πρόβλημα;Η Alfa δε δουλεύει με φτωχό μίγμα, ούτε είναι λογικό να χτυπάει πειράκια σύγχρονο αυτοκίνητο. Συμφωνώ κι εγώ, άλλαξε πρώτα βενζινά και μετά συνεργείο.
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Να μου έλεγες για παλιό αυτοκίνητο να πω ok...αλλά για αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας?!
Στα παλιά το να χτυπάει πυράκια είναι κλασικό φαινόμενο και συχνά πρόβλημα που δεν λύνεται (Αρκετά παλιά θέλουν πολλά οκτάνια κλπ κλπ).
Όμως στα καινούργια νομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με) ότι υπάρχουν αισθητήρες που «βλέπουν» αν είναι φτωχό το μείγμα και ανάλογα αλλάζουν το αβάνς.
Βέβαια το ίδιο πρόβλημα είχα ακούσει για Corolla.
Μήπως εκτός από βενζινά (δεν το συζητάμε αυτό !!! ) να ρώταγες και άλλο service?Μην ξεχνάς ότι τα πυράκια δεν είναι και ακίνδυνα για την μηχανή!
Πάντως εγώ θα το πήγαινα και αλλού για check και μέχρι να βρω τη λύση δεν θα το πίεζαΤα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν στο μοτέρ αισθητήρες κρούσεως για τα πειράκια.Οπότε μετά την βενζίνη θα πρέπει να σου κοιτάξουν και το σημείο αυτό στο μοτέρ.Να προσέξεις όμως γιατί όπως γράφτηκε και παραπάνω τα πειρακια μπορεί να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά στο μοτέρ από καμένη φλάτζα μέχρι και τρύπια πιστόνια ή και μικρά ρήγματα στα τοιχώματα του κυλίνδρου που με τον καιρό γίνονται μεγαλύτερα, φαινόμενο γνωστό και ως σπηλαίωση.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Τι Ιμπιζάκι μου με το ηλεκτρονικό γκάζι χτυπούσε πειράκια...Μόλις καθάρισα στο συνεργείο την πεταλούδα του γκαζιού εξαφανίστηκαν.
ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΙΒΙΖΑΚΙ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΕΙΡΑΚΙΑ,ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ.ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ?ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΓΓΥΣΗΣ?ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 11 ΜΗΝΩΝ ΜΕ 27000 ΧΙΛ?ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΥΤΩ.
ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΚΥΒΙΚΑ ΕΙΝΑΙ? -
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΙΒΙΖΑΚΙ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΕΙΡΑΚΙΑ,ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ.ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ?ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΓΓΥΣΗΣ?ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 11 ΜΗΝΩΝ ΜΕ 27000 ΧΙΛ?ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΥΤΩ.
ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΚΥΒΙΚΑ ΕΙΝΑΙ?Σωστές απορίες αλλά να αναρωτιέσαι κιόλας...Δικαιολογείται στα καινούργια σας αυτοκίνητα!? Ας απαντήσει κάποιος ειδικός!
-
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΩΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΛΦΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΣ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.ΕΓΩ ΑΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
-
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Τι Ιμπιζάκι μου με το ηλεκτρονικό γκάζι χτυπούσε πειράκια...
Μόλις καθάρισα στο συνεργείο την πεταλούδα του γκαζιού εξαφανίστηκαν.
ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΙΒΙΖΑΚΙ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΕΙΡΑΚΙΑ,ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ.ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ?ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΓΓΥΣΗΣ?ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 11 ΜΗΝΩΝ ΜΕ 27000 ΧΙΛ?ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΥΤΩ.
ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΚΥΒΙΚΑ ΕΙΝΑΙ?Papadopoulos Br's. Δίπλα στο γήπεδο του Αιγάλεω, Θηβών 320. Το έκανα στα 2 χρόνια που έχω το αμάξι, στο σέρβις των 30.000 που έκανα εκεί. (στις 29.000)
Από αυτά τα χιλιόμετρα τα 15.000 έγιναν τους 5 πρώτους μήνες. Τα 2.000 με βενζίνη ΕΚΟ στην Ελλάδα (ΜΟΝΟ 95 οκτάνια όσο έχω το αμάξι, εκτός ενός γεμίσματος με 91 κατά λάθος, και ενός με 98 από ανάγκη).
Τα 5.000-6.000 με AGIP στην Ελβετία και τα υπόλοιπα με ARAL στην Γερμανία.Τα υπόλοιπα 16.000 χιλιόμετρα σε διάστημα σχεδόν 2 ετών στην Ελλάδα με ΕΚΟ και ΕΛΙΝ.
Δεν παρατήρησα ΚΑΜΙΑ διαφορά σε ποιότητα βενζίνης ανάμεσα στα διάφορα κράτη. Επίσης ΚΑΜΙΑ διαφορά όταν έβαλα 98 οκτάνια (το ρεζερβουάρ πήρε πάνω από 45 λίτρα σούπερ από τα 45 που χωράει, οπότε μπορούσα να βγάλω άμεσα συμπεράσματα). Με το που πρωτοπήγα Γερμανία έβαλα 'απλή', αλλά εκεί η απλή έχει 91 οκτάνια. Το αμάξι είχε αρκετά πειράκια (ήταν και φορτωμένο).
Τις τελευταίες μέρες ήμουν Ιταλία και κατά περιπτώσεις καναάκουσα πειράκια. Το αμάξι όμως ήταν φορτωμένο πολύ (3 άτομα και πολλές αποσκευές) και πήγαινα με 150+ στο κοντέρ...
Αυτό που παρατήρησα είναι πως 2 χρόνια πριν έκαιγα 6,5 με 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στην Ευρώπη, ενώ πλέον με ίδια οδήγηση στους ίδοιυς δρόμους καίει 7,5 με 8,5. Στην Ελλάδα η κατανάλωση είναι από 7,5 λίτρα παλιότερα στα 9,5 - 10 λίτρα σήμερα...
Επίσης όσο έκαιγα ΕΛΛΗΝΙΚΗ βενζίνη (ΕΛΙΝ και Shell 95 οκτάνια με ίδια κατανάλωση και στις δύο, ακόμα και επι Ιταλικού εδάφους) είχα κατανάλωση ελάχιστα κάτω από 10 λίτρα, ενώ με το που έβαλα ΙΤΑΛΙΚΗ έπεσε στα 8,5 λίτρα, με τον ίδιο οδηγό, και το ίδιο φορτίο, στο ίδιο ταξίδι!!!
Τι λέτε για αυτό το παράξενο;
Κρατάω λεπτομερή στοιχεία για τη βενζίνη που βάζω κάθε φορά στο ταξίδι αυτό, και θα τα γράψω όταν με το καλό γυρίσω.Υ.Γ. Τιμές βενζίνης στην Ιταλία στα 1,062 ευρώ ανά λίτρο και στην Ελβετία κάτω από 90 λεπτά του ευρώ το λίτρο.
Υ.Γ. 2 Το Ίμπιζα είναι μοντέλο 9/00 και είναι με τον κινητήρα 999 κυβικών.
-
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ ΑROSA ΜΟΥ.ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΠΙΟ ΣΤΡΩΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΒP SUPER PLUS,ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΤΗΣ BP,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ(ΟΣΟ ΨΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ)!!!
-
Και εγω 147 εχω αλλα δεν εχω ακουσει πυρακια,το θεμα ειναι οτι οσο ειμαστε στην εγγυηση,οι συνεργειαδες,ενω τα ξερουν τα προβληματα που βγαζει το καθε μοντελο κανουν τις παπιες,με το που θα ληξει,σου βγαζουν τα προβληματα με τη μια...
.Γ. Τιμές βενζίνης στην Ιταλία στα 1,062 ευρώ ανά λίτρο και στην Ελβετία κάτω από 90 λεπτά του ευρώ το λίτρο.
Eυτυχως γιωργο εγω ειμαι 10 χλμ απο τα συνορα με την ελβετια(βαρεζε)και καθε φορα παω και γεμιζω ελβετια!Φυσικα το ιδιο κανανε ολοι οι ιταλοι απο τις γυρω περιοχες οποτε ο δημος αναγκαστηκε να βγαλει εκπτωτικες καρτες για τους μονιμους κατοικους,αλλα και παλι στην ελβετια συμφερει καλυτερα.
-
Καταρχην θα ηθελα να χαιρετησω ολους οσους γραφουν στο Forum.
Σχετικα με το προβλημα με την 147 θα συμφωνησω οτι πρωτα θα πρεπει να βρει ενα αξιοπιστο βενζινα κ αν το προβλημα συνεχιζει να υπαρχει να ελεγχθει το αυτοκινητο στο συνεργειο.Σχετικα με αυτο που ειπε ο 147GR θα διαφωνησω.Οι συνεργιαδες δεν περιμενουν να βγει το αυτοκινητο απο την εγγυηση για να μας τα παρουν μετα. Αλλωστε κ αυτοι δεν τα βαζουν απο την τσεπη τους. Η εγγυηση προερχεται απο το εργοστασιο. Αρα δεν εχουν να χασουν κατι επιδιορθωνοντας το αυτοκινητο μας στα πλαισια της εγγυησης. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Τι Ιμπιζάκι μου με το ηλεκτρονικό γκάζι χτυπούσε πειράκια...Μόλις καθάρισα στο συνεργείο την πεταλούδα του γκαζιού εξαφανίστηκαν.
ΤΟ ΙΒΙΖΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΟΜΕΝΟ Η ΟΧΙ?ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΑΚΙ JR ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΟΥΛΑ SEBRING.
-
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Τι Ιμπιζάκι μου με το ηλεκτρονικό γκάζι χτυπούσε πειράκια...
Μόλις καθάρισα στο συνεργείο την πεταλούδα του γκαζιού εξαφανίστηκαν.
ΤΟ ΙΒΙΖΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΟΜΕΝΟ Η ΟΧΙ?ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΑΚΙ JR ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΟΥΛΑ SEBRING.
Εδώ και ελάχιστο καιρό (φθινόπωρο) το κουτί με τα 2 φίλτρα αέρα πήρε πόδι και μπήκε σκούπα από Πεζώ Κάπ. Για να μπει κατέβασα λίγο το δοχείο με τα υγρά του υδραυλικού, ενώ άλλαξα λίγο τις άκρες της σκούπας για τον κλιματισμό.
(Από το Δεκέμβρη έχω και μπάρα θόλων)
Ξέρω πως δεν κέρδισα και πολλά (πιο πολλά έδωσε ο καθαρισμός της πεταλούδας του γκαζιού), αλλά όλα γίνονται με το σκεπτικό πως θα μπει ο 1400 101 ίππων (δωρεές δεκτές! )
-
Ξέρω πως δεν κέρδισα και πολλά (πιο πολλά έδωσε ο καθαρισμός της πεταλούδας του γκαζιού), αλλά όλα γίνονται με το σκεπτικό πως θα μπει ο 1400 101 ίππων (δωρεές δεκτές! )
ΕΧΕΙΣ ΨΑΞΕΙ ,ΦΙΛΕ GEORGE TABS ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ,ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ;
Πειράκια σε Alfa 147