Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Civic TypeR i Corolla Tsport????
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Civic TypeR i Corolla Tsport????
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    40
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      KSERO MHN FONAZETE APLA PEITE MOU POIO THA PROTIMOUSATE SYNOLIKA SAN AMAKSI........
      KAI TA 2 EINAI STHN KATHGORIA SUPER GTI...AKOUO GNOMES TEKMHRIOMENES.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        KSERO MHN FONAZETE APLA PEITE MOU POIO THA PROTIMOUSATE SYNOLIKA SAN AMAKSI........
        KAI TA 2 EINAI STHN KATHGORIA SUPER GTI...AKOUO GNOMES TEKMHRIOMENES.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          KSERO MHN FONAZETE APLA PEITE MOU POIO THA PROTIMOUSATE SYNOLIKA SAN AMAKSI........
          KAI TA 2 EINAI STHN KATHGORIA SUPER GTI...AKOUO GNOMES TEKMHRIOMENES.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pappaki last edited by

            CIVIC,ΜΕ ΤΑ 1000!!!!ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              ckosm last edited by

              Ο χρήστης Random έγραψε:
              KSERO MHN FONAZETE APLA PEITE MOU POIO THA PROTIMOUSATE SYNOLIKA SAN AMAKSI........
              KAI TA 2 EINAI STHN KATHGORIA SUPER GTI...AKOUO GNOMES TEKMHRIOMENES.....

              Civic Type-R ασυζητητί!!! Το λέω από τα test που έχω διαβάσει σε όλα τα περιοδικά τον τελευταίο χρόνο. Δυστυχώς, σε όλα η Corolla T-Sport βγαίνει τελευταία , και το Type-R στα περισσότερα πρώτο.

              Chris

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                a4-turbo last edited by

                To Corolla tha eperna gia ellada. Einai poly pio ftino kai exei kalyteri poiotita. Bebea tha zileuw panta ton kinitira kai to stisimo tou Type-R alla tha erixna kati apo ta lefta pou tha glitwna se anartisi kai zantes. Einai megali i diafora xrimatwn pantws. Sti germania pou zw tha eperna to Honda dioti einai elaxista pio akribo. To Honda an den endiaferoun ta xrimata einai safos kalytero.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gmak last edited by

                  τσάμπα το σκέυτεσαι καν.Αν είταν να σύγκρινα ένα t-sport με το typeR,θα ήταν το celica,όχι το corolla!

                  για να σου φύγει η απορία γιατί θα το πριτιμούσα εγώ (όχι τεράστιες οι διαφορές τους,κυρίως στήσιμο-κάπως απόλυτο το civic):

                  και τα 2 ιαπωνικά-γαϊδούρια ,197vs180 ίπποι (πραγματικοί typeR/corolla) looks-typeR!! ,ανάρτηση -typeR ,απόλαυση -λεβιές,καθίσματα -typeR.

                  τώρα το iVtec vs VVTL-i... μεγάλη κουβέντα.Το vvtli πιο εξελιγμένο με περίπου την ίδια αν όχι παραπάνω απόδοση,απλά μιλάμε για ένα 2000cc vs 1800cc,οπότε τι κάνει νιάου νιάου στην κεραμίδα;;;

                  το civic έχει μεγαλύτερη εκμεταλλεύσιμη powerband,στροφάρει τρελά από 6000 έως τις 8500 με iVtec,ενώ το corrolaκι παρομοίως από 6200 έως 8200 με το VVTL-i.

                  αυτό φαίνεται εμφανώς στα 0-100, 6.8sec το civic και 8.2sec το corolla,άσε που είναι λίγο φιμωμένο σε σχέση με τα 7.2sec του celica.

                  βέβαια σιγουρέψου πως θες να σκάσεις 30,000 και κάτι ευρώ στον Σαρακάκη και ξέροντας πως θα σου πίνει το αίμα στο επίσημο service.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petros last edited by

                    Civic με κλειστά μάτια...
                    Βέβαια δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο. Από τα λεγόμενα όμως δε βλέπω να υπάρχει ουσιαστικό δίλημμα.

                    Το θέμα Σακαράκη από την άλλη είναι πολύ σοβαρό, για την τελική απόφαση. Ε ρε πού θα βρισκόταν η Honda, αν είχε απλώς άλλον αντιπρόσωπο... (δε μιλάμε για Volvo, Mitsu, αυτά είναι μία πολύ πικρή υπόθεση).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      depeche last edited by

                      Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΣΤΟΧΗ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ 2 ΑΜΑΞΙΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΙ Ε Ν Τ Ε Λ Ω Σ ΑΠΡΟΣΩΠΑ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ , ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        papadakn last edited by

                        Την T-Sport την εχει ο πατερας μου και την εχω οδηγησει αρκετες φορες οποτε μπορω να εχω μια ολοκληρωμενη αποψη.
                        Ειναι ενα αρκετα τιμιο αυτοκινητο αφου με περιπου 2 εκατομυρια λιογοτερα απο το Type-R παιρνεις ενα αυτοκινητο σχεδον το ιδιο γρηγορο σε ευθεια (0-100 σε 7.5 και οχι 8.2) αλλα σιγουρα χανεις σε στροφιλικια.
                        Ειναι ανετη (πολυ ανετη θα ελεγα) αλλα οχι υπερβολικα μαλακη εχει πολυ καλο κιβωτιο ενω εχει και πολυ προσεγμενο εσωτερικο.
                        Οι κινητηρες και των δυο εχουν ουσιαστικα τον ιδιο τροπο λειτουργιας με αυτον της Honda να υπερτερει ελεφρα λογω κυβικων. Σε καμια περιπτωση η corolla δεν ειναι αργη στις χαμηλες στροφες απλα εχει εντονο σκαλοπατι το οποιο ομως σε πωρωνει ενω κανει και αρκετα 'μοτοσυκλετιστικο' ηχο. Το πιο παραξενο σημειο του αυτοκινητου ειναι το τιμονι αφου ειναι ιδιαιτερα αργο αλλα εχει καλη αισθηση.
                        Αν λοιπον θες ενα αμαξι για ταξιδια και δεν σε απασχολει η απολυτη συμπεριφορα στο οριο προτιμησε corolla (γλυτωνεις και λεφτα).Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση ορμα στο type-r παρε τα βουνα αλλα να ξερεις πως για τον σαρακακη δεν ακουγονται και τα καλυτερα λογια. Αντιθετως το after sales ths Toyota απλα δεν παιζεται...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mark last edited by

                          Μέχρι τώρα πίστευα ότι το εσωτερικό του Honda δεν ηταν ότι καλύτερο σε σχεδίαση και ότι η corolla υπερτερεί σε αυτόν τον τομέα, άλλα αγοράσαμε ένα 5θυρο 1600 civic που είναι σχεδόν ίδιο μέσα με το Type-R και τελικά δεν είναι και τόσο άσχημο. Μάλλον το αδικούν οι φωτογραφίες. Προσωπική μου γνώμη είναι πως το civic δείχνει πιο ωραίο με 3θυρο αμάξωμα αλλά η corolla με 5θυρο.Και τα 2 αυτοκίνητα είναι κορυφαία. Το Type-R είναι τέλεια στημένο δίνοντας περισσότερο βάρος στις απόλυτες επιδόσεις ενώ η corolla από την άλλη μεριά στην άνεση και την ασφάλεια. Αν είχα τα λεφτά πραγματικά θα ήταν πολύ μεγάλο δίλημμα. Όμως η Toyota έχει την καλύτερη αντιπροσωπεία και η Honda το εντελώς αντίθετο. Υποτίθεται ότι πληρώνεις κάτι για να στο πλύνουν και να στο ελέγξουν γενικώς πριν το πάρεις. Όταν παραλάβαμε το δικό μας ήταν σε ορισμένα σημεία άπλυτο απ'έξω και από μέσα, έχει πρόβλημα ο διακόπτης του ενός φωτιστικού σποτ, και το ντουλαπάκι δεν ανοίγει εύκολα. Αφήστε που μόλις το βάλαμε μπρος μετά από μερικά δευτερόλεπτα έσβησε λόγω έλειψης βενζίνης, και κουβαλούσαμε με ...ποτιστήρια. Δηλαδή αν δεν είχε βενζινάδικο δίπλα από την έκθεση τι θα γινόταν;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            saxogus2 last edited by

                            CIVIC TYPE R ΦΥΣΙΚΑ!
                            ΕΦΟΣΟΝ ΤΑ ΕΠΙΝΕΦΡΙΔΙΑ ΣΟΥ ΕΚΚΡΙΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗΣ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos_bugsr last edited by

                              Παρολο που ειμαι υποστηριχτης της ΤΟΥΟΤΑ.. ειμαι και της HONDA

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Έχει ξανατεθεί το θέμα, αν θυμάμαι καλά και ως ψηφοφορία κιόλας.

                                Χόντα μακράν.

                                Την τογιότα δεν θα την έπαιρνα ούτως ή άλλως...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Pros PAPADAKN>>>>

                                  Diladi i corolla den einai arketa gigori sti kathimerini odigisi???
                                  Giati lete oti exei mono 180hp afou exei ginei dyno apo tin tmc sta 192hp???To moter einai to 2zzge idio me tis celica akribos kathos kai to kibotio....
                                  Apoti katalavaino oloi synistoun to type r....Nomizo oti to type r exei mono abs kai ebd...etsi den einai???
                                  Eno i corolla trc,vsc,abs,ebd,ba kai optitron organa ala lexus....
                                  Gia apantiste mou re paidia....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pg220 last edited by

                                    Σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο δε νομίζω οτι παίζουν μεγάλο ρόλο τα ηλεκτρονικά συστήματα.
                                    Και εγώ σου λέω TypeR.
                                    Άν διάβασες του τελευταίους 4τροχούς έχει δοκιμή στα μέγαρα το TypeR ,το Audi S3 , και ένα Subaru Impreza με 255hp.
                                    Στη χρονομέτρηση του γύρου της πίστας το TypeR κάνει σχεδόν τον ίδιο χρόνο με το Impreza ενώ το S3 είναι 1 δευτερόλεπτο πιο αργό.
                                    Καταλαβαίνεις λοιπόν αφού τα άλλα δύο είναι τετρακίνητα.
                                    Χρόνοι:
                                    Subaru Impreza WRX:1.14.65
                                    Honda TypeR :1.14.85
                                    Audi S3 :1.15.70

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      saxogus2 last edited by

                                      Ο χρήστης Random έγραψε:
                                      Pros PAPADAKN>>>>

                                      Diladi i corolla den einai arketa gigori sti kathimerini odigisi???
                                      Giati lete oti exei mono 180hp afou exei ginei dyno apo tin tmc sta 192hp???To moter einai to 2zzge idio me tis celica akribos kathos kai to kibotio....
                                      Apoti katalavaino oloi synistoun to type r....Nomizo oti to type r exei mono abs kai ebd...etsi den einai???
                                      Eno i corolla trc,vsc,abs,ebd,ba kai optitron organa ala lexus....
                                      Gia apantiste mou re paidia....

                                      Το θέμα είναι ν'αγοράσεις αυτοκίνητο κι΄όχι τη microsoft!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gmak last edited by

                                        -->Random,

                                        δεν νομίζω πως το πρόβλημα εδώ είναι τα ηλεκτρονικά,εκτός κι αν θα οδηγείς συχνά σε χιόνι/καταιγίδες,τα περιοδικά γράφουν για προβλέψιμες αντιδράσεις στο όριο.Άλλωστε πρέπει να ξέρεις να οδηγάς αν θες ένα typeR,σωστά; Το ΒΑ που λες,δεν περίμενα να μην το έχει το Honda,αλλά έχεις ψάξει τα περιοδικά,οι μερτήσεις στις ταχύτητες ακινητοποίησης τι λένε; Τώρα το εσωτερικό του έχει βουίξει ο τόπος πως είναι λιτό,διαλέγεις και παίρνεις.Μην μου πείς πως δεν σε τρελλάνει η θέση του λεβιέ;
                                        Για την corolla όντως,κιβώτιο/μηχανή είναι τα ίδια,αλλά η celica βγάζει 180-189 άλογα κι όχι 192 που δηλώνει η Τοyοta.Νομίζω 180 αλλά έχω ακούσει κι άλλες μετρήσεις.Τα 0-100 δε για το celica ts είναι άλλο χάσιμο,δεν το έχω ψάξει για την corolla,αφού δεν με πολυενδιαφέρει.Μόλις είδα 7.6 σε συγκριτικό των 4Τ που το 'ψαξα,οπότε έχεις δίκιο για την επιτάχυνση.

                                        για να κλείσω (αναμασώντας),εμένα η ιπποδύναμη,το look (σκεπτόμενοι ως ελληνάρες,θες το ίδιο rolla με τον διπλανό ; ),η θέση λεβιέ/οδήγησης και πάνω από όλα το μεγαλύτερο powerband θα με έπειθαν... με τροχοπέδη τις ανέσεις και πως τα σκάς στο Σαρακάκη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ok katalavaino an o gyrow eidika einai idios peripou me tou wrx kai s3 tote milame giapoly grigoro amaksi.....tote mallon civic type r.....thanks guys anyway...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            papadakn last edited by

                                            Φιλε μου random πιστευω πως σε καθημερινες συνθηκες και τα δυο αμαξια ειναι το ιδιο γρηγορα. Οι διαφορες φαινονται στην οδηγηση στο οριο οπου το type r ειναι απλα απαιχτο. Παντως αν το καλοσκεφτεις με την διαφορα των χρηματων των δυο αυτοκινητων παιρνεις ενα καρο καλουδια που ηδη βγαζει η TRD για την Corolla οποτε πλησιαζεις αρκετα το Honda. Παντως αν ειχαν καταργηθει τα τεκμηρια οταν την ειχαμε παρει παιζει να ειχαμε παρει το type-r.Οχι ομως πως η κορολα ειναι ασχημη.
                                            Για τις δυναμομετρησεις που λετε δεν μπορω να εχω γνωμη αφου οσες εχω δει εχουν γινει σε αυτοκινητα που ειχαν κανει λιγοτερα απο 2000χλμ δηλαδη αστρωτα. Το drive παλαιοτερα ειχε δυναμομετρησει την celica δυο φορες μια στα 2000 χλμ και μια στα 12.500 χλμ και η διαφορα ηταν περιπου 10 αλογα και 1 κιλο ροπης....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr