-
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
Φιλε μου random πιστευω πως σε καθημερινες συνθηκες και τα δυο αμαξια ειναι το ιδιο γρηγορα. Οι διαφορες φαινονται στην οδηγηση στο οριο οπου το type r ειναι απλα απαιχτο.Συμφωνώ απόλυτα!
-
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
Το θέμα είναι ν'αγοράσεις αυτοκίνητο κι΄όχι τη microsoft!
Μου δίνεις την εντύπωση οτι τα Toyota τα ξέρεις μόνο απο τις φωτογραφίες στα περιοδικά.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
-->Random,δεν νομίζω πως το πρόβλημα εδώ είναι τα ηλεκτρονικά,εκτός κι αν θα οδηγείς συχνά σε χιόνι/καταιγίδες,τα περιοδικά γράφουν για προβλέψιμες αντιδράσεις στο όριο.Άλλωστε πρέπει να ξέρεις να οδηγάς αν θες ένα typeR,σωστά;
Οταν βγαίνεις παγανιά, να μας το ανακοινώνεις, για να παίρνουμε τα μέτρα μας...
Αγαπητέ, στην Ελλάδα βρίσκεσαι...όχι στην πίστα της Μόντζα!
-
Ο χρήστης abc έγραψε:
Το θέμα είναι ν'αγοράσεις αυτοκίνητο κι΄όχι τη microsoft!
Μου δίνεις την εντύπωση οτι τα Toyota τα ξέρεις μόνο απο τις φωτογραφίες στα περιοδικά.
-
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
Φιλε μου random πιστευω πως σε καθημερινες συνθηκες και τα δυο αμαξια ειναι το ιδιο γρηγορα. Οι διαφορες φαινονται στην οδηγηση στο οριο οπου το type r ειναι απλα απαιχτο. Παντως αν το καλοσκεφτεις με την διαφορα των χρηματων των δυο αυτοκινητων παιρνεις ενα καρο καλουδια που ηδη βγαζει η TRD για την Corolla οποτε πλησιαζεις αρκετα το Honda. Παντως αν ειχαν καταργηθει τα τεκμηρια οταν την ειχαμε παρει παιζει να ειχαμε παρει το type-r.Οχι ομως πως η κορολα ειναι ασχημη.
Για τις δυναμομετρησεις που λετε δεν μπορω να εχω γνωμη αφου οσες εχω δει εχουν γινει σε αυτοκινητα που ειχαν κανει λιγοτερα απο 2000χλμ δηλαδη αστρωτα. Το drive παλαιοτερα ειχε δυναμομετρησει την celica δυο φορες μια στα 2000 χλμ και μια στα 12.500 χλμ και η διαφορα ηταν περιπου 10 αλογα και 1 κιλο ροπης....Μαλλον κλινω προς την Corolla Ts και αυτο γιατι εχεις δικιο για την TRD η ΤΤΕ οπως λεγεται εδω στην Ευρωπη..Αληθεια η αντιπροσωπεια φερνει ανταλλακτικα της TRD???Ειναι πολυ ακριβΑ;;Με ελκυει περισσοτερο η Corolla γιατι:
1.Μικροτερα τελη κυκλοφοριας.
2.Περισσοτερα εξτρα με 1ekat..ligotera..3.Στο Σιβικ δεν μαρεσει ο λεβιες ταχυτητων.4.Με λιγα λεφτα η Corolla γινεται πυραυλος πχ.εξατμιση,cai..kai ξεπερνα τα 225 με 230hp.. -
Ο χρήστης Random έγραψε:
Ok katalavaino an o gyrow eidika einai idios peripou me tou wrx kai s3 tote milame giapoly grigoro amaksi.....tote mallon civic type r.....thanks guys anyway...φιλε Random... εγω θα σου προτεινω απλα να μην λαβεις αυτον τον παραγοντα, σαν καθοριστικο. Απ'οτι καταλαβα σε ενδιαφερουν και οι ανεσεις, και η καθημερινη οδηγηση (διορθωσε με αν κανω λαθος). Καθημερινη -γρηγορη ισως- οδηγηση σημαινει οδηγηση πανω σε σαπουνι -κυριως. Οποτε το ποιο αυτοκινητο κανει καλυτερο χρονο στα Μεγαρα -που ναι μεν μπορει να γλιστρανε αλλα δεν εχουν σχεση με ενα δημοσιο δρομο - δεν φανερωνει ολη την αληθεια-πραγματικοτητα.
Εγω ειμαι σαφως υπερ του TypeR μιας και απ'οτι εχω διαβασει ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ (δεν την εχω οδηγησει) η Corolla ειναι σαφεστατα λιγοτερο σπορ, και επιπροσθετα δεν υπαρχει δυνατοτητα απενεργοποιησης του ESP (ή οπως αλλιως λεγεται στη Corolla). Αυτο ομως μπορει να σημαινει και οτι η Corolla ειναι περισσοτερο ευκολοδηγητη σε πολυ γλιστερα κομματια...Ολα λοιπον ειναι σχετικα με το τι ζηταει κανεις!
-
Eyxaristo paidia,,gia tis symvoules sas mallon pros Corolla meria klino einai gia emena pio kali epilogi...mporei na min einai san to type r sto stisimo kai stis apolytes epidoseis alla me ikanopoiei pliros...Eyxaristo
BTW poia i apopsi sas gia to Subaru impreza 1.6 sturbo 180hp...........
Exo empeiria mono apo to wrx.. -
Βugs το εθεσες τελεια -κατα τη γνωμη μου- το ζητημα.Ειναι απλα θεμα προτεραιοτητων του καθενος μας.
Random αντε και με το καλο να την παρεις!H TRD δεν αντιποροσωπευεται επισημα στην ελλαδα αλλα μπορεις ειτε να συνενοηθεις απευθειας με τα γραφεια της στην Αγγλια ειτε μεσω της εδω αντιπροσωπειας. Τωρα αν θα δεις τα αλογα που λες δεν ξερω. Και βεβαια με τα κιτ της TRD δεν χανεις την 6ετη εγγυηση...
Για το Impreza δεν ξερω ουτε εχω διαωασει τιποτα.
Παντως προσπαθησε να κανεις και ενα tst drive των αυτοκινητων που σε ενδιαφερουν για να καταληξεις... -
Ο χρήστης Random έγραψε:
Eyxaristo paidia,,gia tis symvoules sas mallon pros Corolla meria klino einai gia emena pio kali epilogi...mporei na min einai san to type r sto stisimo kai stis apolytes epidoseis alla me ikanopoiei pliros...Eyxaristo
BTW poia i apopsi sas gia to Subaru impreza 1.6 sturbo 180hp...........
Exo empeiria mono apo to wrx..Είχε ανοιχτεί ένα topic παλιότερα το οποίο αναφερόταν στο Ιμπρέζα 1.6 τούρμπο. Από ότι είδα υπήρχαν πολλοί αγανακτισμένοι ιδιοκτήτες. Το αμάξι τους είχε βγάλει σημαντικά προβλήματα. Η αιτία πρέπει να εστιάζεται στο ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν πουλιέται πουθενά αλλού και είναι πατέντα της Ελληνικής αντιπροσωπείας.
-
Ενοειτε Civic type-R(Mugen-Spoon)
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Μαλλον κλινω προς την Corolla Ts και αυτο γιατι εχεις δικιο για την TRD η ΤΤΕ οπως λεγεται εδω στην Ευρωπη..Αληθεια η αντιπροσωπεια φερνει ανταλλακτικα της TRD???Ειναι πολυ ακριβΑ;;Με ελκυει περισσοτερο η Corolla γιατι:
1.Μικροτερα τελη κυκλοφοριας.
2.Περισσοτερα εξτρα με 1ekat..ligotera..3.Στο Σιβικ δεν μαρεσει ο λεβιες ταχυτητων.4.Με λιγα λεφτα η Corolla γινεται πυραυλος πχ.εξατμιση,cai..kai ξεπερνα τα 225 με 230hp..o 2zz-GE του TS δεν είναι αυτό που λέμε mod-friendly.Προ μηνός που έλεγξα,δεν βρήκα κάτι νέο στην αύξηση ιπποδύναμης... και να ξέρεις ότι οι Αμερικάνοι φίλοι μας είναι εκνευρισμένοι με την ολιγορία των βελτιωτών πάνω σε αυτόν τον κινητήρα.Με cai,φίλτρο αέρα και εξάτμιση παίρνεις ~20 άλογα και δεν πας παραπάνω με εγγύηση (η TRD δεν βγάζει cai),εκτός κι αν βάλεις supercharger.Tης TRD 'αναμένεται' εδώ και 2 χρόνια,αν και λογικά θα έχει κυκλοφορίσει μέχρι το καλοκαίρι.Υπάρχει και της blitz,νομίζω πας στα 240 άλογα (και στο corolla θα χρειάζεσαι και μεγαλύτερες ζάντες,φρένα και καλύτερα αμορτισέρ,πιστεύω το φαντάζεσαι,έτσι;),μα είναι bolt-on για το celica και χάνεις και την εγγύησή σου (έχεις της blitz αν τον έχει μετατρέψει για το corolla)... Τιμή δε,6000$,εδώ δεν γνωρίζω.
Οι λοιπές λύσεις είναι άστα να πάνε από τιμές και δύστροπες.Clutch disc+cover,lightweight flywheel,low-pressure pistons.Γενικά,αν θες σοβαρό tuning,η Honda είναι ο βασιλιάς...δεν ξέρω πολλά πράγματα από βελτιώσεις αλλά έχω ψάξει πάνω σε αυτόν τον κινητήρα.Εάν έχω χάσει επεισόδια,fill me in! το καλοκαιράκι θα ψάχνω για γρήγορο τουτου.Κατά τα άλλα,επέλεξε ότι είναι καλύτερο για σένα.Προσωπικά πάντως,ο λεβιές στο civic με πορώνει,υπερβολικά άμεσος...
-
ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΥΣΓΡΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΠΕΥΘΙΝΩΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΡΕΟΤΗΤΕΣ ΤΟ ΚΟΡΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡΤΙΦ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΙΣΥΧΟ.ΤΟ ΧΟΝΤΑ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΠΟΛΙΤΟ ΣΠΟΡ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΙΤΟ,ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ, ΦΡΕΝΑΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΑΝΕΤΟ.
ΑΡΑ ΚΑΤ' ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΙΑΖΕΣΑΙ.ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΧΡΙΑΖΕΣΕ;
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΠΟΡ (ΠΟΥ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΥΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΟΛΑ;)
H ENA SPORTIF AMAΞI;
ΨΑΞΕ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΒΑΛΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ... ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ -
DIOMOS.. συμφωνω απολυτα, μονο με μια μικρη διορθωση αν μου επιτρεπεις..
Το Civic δεν εχει μπλοκε αν δεν κανω λαθος.. -
DIOMOS.. συμφωνω απολυτα, μονο με μια μικρη διορθωση αν μου επιτρεπεις..
Το Civic δεν εχει μπλοκε αν δεν κανω λαθος..FILE ΝΙΚΟ ΑΝ ΘΗΜΑΜΕ ΚΑΛΑ ΟΛΛΑ ΤΑ TYPE R ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΟΚΕ ΟΠΟΣ ΤΟ ΙΝΤΕΓΚΡΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΒΙΚ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΜΙΠΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ
-
Ο χρήστης DIOMOS έγραψε:
FILE ΝΙΚΟ ΑΝ ΘΗΜΑΜΕ ΚΑΛΑ ΟΛΛΑ ΤΑ TYPE R ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΟΚΕ ΟΠΟΣ ΤΟ ΙΝΤΕΓΚΡΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΒΙΚ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΜΙΠΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩΤο civic όντως δεν έχει μπλοκέ. Παρόλα αυτά, δουλέυει μια χαρά και χωρίς αυτό. Στη Corolla θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο...
-
Το Ίντεγκρα 1800 (Τάιπ Αρ πάντα) είχε Τόρσεν. Το Ίντεγκρα 2000 (καινούριο) εξαρτάται ανάλογα την έκδοση αν δεν κάνω λάθος, ενώ το Σιβίκ σίγουρα ΔΕΝ έχει.
-
eimai katoxos enos t-spor.. eimai 8xronia hondakias (civic-crx) pira t-spor gia oikonomia... giati de moy ftanan, 15000euro eno to type-r eixe 19500. edo kai ena xrono erixa alla 2500 sto t-spor sto sunolo 17500!!! kai kernao τσαγακι se polla type-r akoma k proto stadio [color=#BF0000][/color]
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το Ίντεγκρα 1800 (Τάιπ Αρ πάντα) είχε Τόρσεν. Το Ίντεγκρα 2000 (καινούριο) εξαρτάται ανάλογα την έκδοση αν δεν κάνω λάθος, ενώ το Σιβίκ σίγουρα ΔΕΝ έχει.μονο το ιαπωνικο civic ταπερ ειχε(και εχει στη νεα γενια) μπλοκε οπως και παραπανω αλογα...το ευρωπαικο δυστυχως ειναι παντα πολυ χειροτερο....
-
Μας εφαγε η σκονη βρε παιδια!!!Ουτε ο Ανδρονικος δεν εκανε τοσες ανασκαφες!!!!
-
Ο χρήστης iaponas έγραψε:
eimai katoxos enos t-spor.. eimai 8xronia hondakias (civic-crx) pira t-spor gia oikonomia... giati de moy ftanan, 15000euro eno to type-r eixe 19500. edo kai ena xrono erixa alla 2500 sto t-spor sto sunolo 17500!!! kai kernao τσαγακι se polla type-r akoma k proto stadio [color=#BF0000][/color]τσσσσσσσσσ κακια.....
-
Δεν εχω οδηγησει το Corolla,αλλα ως κατοχος ενος Type-r εδω και 5 χρονια,θα στο συνηστουσα με κλειστα ματια...ασχετα που θελω να πουλησω τωρα το δικο μου.
Civic TypeR i Corolla Tsport????