-
Υπάρχουν καλές πιθανότητες να δούμε ένα 147 με κινητήρα 1.8t και μια Ferrari με Quattro. Τι θα λένε οι φανατικοί Αλφίστες του φόρουμ σε αυτή την περίπτωση, θα γραφτούν στο Skoda Club;
Aπό το Automotive News (http://www.autonews.com/news.cms?newsId=4094
Sources say Fiat Group is still considering a sweeping reorganization that would cancel General Motors' obligation to take over Fiat Auto.
Under the plan, the Alfa Romeo brand will be moved from Fiat Auto and put into a new luxury group alongside Ferrari and Maserati.
As a key part of the plan, GM will give up its right of first refusal on the sale or transfer of Fiat assets in exchange for Fiat Auto canceling a put option that requires GM to purchase the 80 percent of Fiat Auto it does not now own, beginning in 2004.
The deal will leave intact GM's partnership with Fiat Auto in powertrain development and components purchasing and common platforms, sources said.
According to sources familiar with situation, Volkswagen AG will take a significant, but minority, stake in a new Alfa-Ferrari-Maserati company.
Fiat and Volkswagen declined to comment on a possible reorganization, though Maserati confirmed that 'talks have been under way for some time with Audi with a view of possible technical and commercial cooperation between the two companies.'
-
Υπάρχουν καλές πιθανότητες να δούμε ένα 147 με κινητήρα 1.8t και μια Ferrari με Quattro. Τι θα λένε οι φανατικοί Αλφίστες του φόρουμ σε αυτή την περίπτωση, θα γραφτούν στο Skoda Club;
Aπό το Automotive News (http://www.autonews.com/news.cms?newsId=4094
Sources say Fiat Group is still considering a sweeping reorganization that would cancel General Motors' obligation to take over Fiat Auto.
Under the plan, the Alfa Romeo brand will be moved from Fiat Auto and put into a new luxury group alongside Ferrari and Maserati.
As a key part of the plan, GM will give up its right of first refusal on the sale or transfer of Fiat assets in exchange for Fiat Auto canceling a put option that requires GM to purchase the 80 percent of Fiat Auto it does not now own, beginning in 2004.
The deal will leave intact GM's partnership with Fiat Auto in powertrain development and components purchasing and common platforms, sources said.
According to sources familiar with situation, Volkswagen AG will take a significant, but minority, stake in a new Alfa-Ferrari-Maserati company.
Fiat and Volkswagen declined to comment on a possible reorganization, though Maserati confirmed that 'talks have been under way for some time with Audi with a view of possible technical and commercial cooperation between the two companies.'
-
Υπάρχουν καλές πιθανότητες να δούμε ένα 147 με κινητήρα 1.8t και μια Ferrari με Quattro. Τι θα λένε οι φανατικοί Αλφίστες του φόρουμ σε αυτή την περίπτωση, θα γραφτούν στο Skoda Club;
Aπό το Automotive News (http://www.autonews.com/news.cms?newsId=4094
Sources say Fiat Group is still considering a sweeping reorganization that would cancel General Motors' obligation to take over Fiat Auto.
Under the plan, the Alfa Romeo brand will be moved from Fiat Auto and put into a new luxury group alongside Ferrari and Maserati.
As a key part of the plan, GM will give up its right of first refusal on the sale or transfer of Fiat assets in exchange for Fiat Auto canceling a put option that requires GM to purchase the 80 percent of Fiat Auto it does not now own, beginning in 2004.
The deal will leave intact GM's partnership with Fiat Auto in powertrain development and components purchasing and common platforms, sources said.
According to sources familiar with situation, Volkswagen AG will take a significant, but minority, stake in a new Alfa-Ferrari-Maserati company.
Fiat and Volkswagen declined to comment on a possible reorganization, though Maserati confirmed that 'talks have been under way for some time with Audi with a view of possible technical and commercial cooperation between the two companies.'
-
ποιος ξερει τι θα γινει. Πολλες συζητησεις και πολλες πολιτικες επεμβασεις. Σημασια εχει οτι πρεπει αν βγει απο το χρεωστικο βαραθρο που εχει πεσει η Fiat. Και οι δυο λυσεις θα δωσουν αυτη την ευκαιρια. Πια καλυτερη, ιδωμεν.
Νικος
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Υπάρχουν καλές πιθανότητες να δούμε ένα 147 με κινητήρα 1.8t και μια Ferrari με Quattro. Τι θα λένε οι φανατικοί Αλφίστες του φόρουμ σε αυτή την περίπτωση, θα γραφτούν στο Skoda Club;Ναι ναι, αφού πρώτα ο ήλιος ανατείλει άπό τη δύση!!! Συνηθισμένα πράγματα δηλαδή....
-
Δηλαδή είτε πάρεις Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Alfa Romeo, Lancia, Fiat, Maserati, Ferrari θα έχουν όλα κοινά components; Ε όχι παιδιά αυτό πάει πολύ! Είπαμε οι Ιταλοί ίσως να μην ξέρουν να φτιάχνουν τόσο καλά sellers όπως οι γερμανοί αλλα όχι και να τα ισοπεδώσουμε όλα! Απαράδεκτο το σενάριο κατά την ταπεινή μου άποψη!
-
Οι Lamborghini, Cosworth, Bentley, Seat, Skoda δεν ζημιώθηκαν πάντως απο την στιγμή που ανήκουν στην Audi. Αν οι Αλφίστες 'κατεβάσουν την
μύτη' και βγάλουν τις παρωπίδες θα δούν ότι πλέον ενα Seat Leon Cupra R η Skoda Octavia Αbt τετρακίνητο μπορεί ανα πάσα στιγμή να σταθεί και
συναγωνισθεί αυτή την 'περίφημη...' ψυχή της Alfa η των Ιταλικών
αυτοκινήτων. Πάντως προτιμότερο είναι να περάσει σε Ευρωπαίο
κατασκευαστή. Ας όψεται το μοντέλο της παγκοσμιοποίησης....Αμερική,
Ασία, Ευρώπη με δύο-τρείς μεγάλους κατσκευαστές η κάθε ήπειρος....
και αυτό δεν ισχύει μόνο για την αυτοκινητο-βιομηχανία. -
Καταρχην, οπως σωστα εγραψε και ο PapaZent οι Γερμανοι φτιάχνουν καλύτερα sellers , αλλα οχι καλυτερα αυτοκινητα (κατα την προσωπική μου αποψη).
Δευτερον ειναι ηδη αρκετες εταιρειες που εχουν κοινα components μεταξυ τους, ενω ολοι(σχεδον, εξαιρω την Ford) πλεον τεινουν να γερμανοποιηθουν (ημιακαμπτος πισω άξονας , πολλα ηλεκτρονικα για ασφαλέστερη (?) οδικη συμπεριφορα ,καλυτερη ποιοτητα κατασκευης ,& μπολικους αεροσακους με αποτελεσμα την αυξηση του βάρους ...)-δεν ειναι απαραιτητα ολα αρνητικα ετσι; Αλλα ...
Για να πάρουμε πλεον ένα ενδιαφερον οδηγικα (σπορτιφ) αυτοκινητο πρεπει να καταφυγουμε σε κορυφαιες (και ακριβες ) εκδοσεις καποιων μοντελων (οπως τα Leon Cupra R ή Octavia Abt που αναφέρθηκαν). -
Ας φτυσουμε ολοι τους κορφους μας και ας ελπισουμε αυτη η ειδηση να ειναι ενα κακογουστο αστειο μονο....θα ειναι μαλλον εγκλημα να δουμε καποια στιγμη 147 1.4 με 75 ατιθασα αλογα ή ακομη χειροτερα αυτοκινητα αχρωμα και άγευστα όπως η πλειοψηφια των αυτοκινητων του γκρουπ VAG (δεν ειπα για ολα μην βαρατε...). Ας ελπισουμε πως οι γερμανοι θα αρκεστουν στο να αντιγραφουν τα ιταλικα αυτοκινητα (βλεπε νεο Ibiza) και τιποτε παραπερα.
Καλη η γερμανικη ποιοτητα και πολυτελεια αλλα πρεπει να υπαρχουν και αλλες εταιρειες με διαφορετικους-πιο σπορτιβ προσανατολισμους... -
Ανατρέχοντας στα τεχνικά/τιμές του περιοδικού και συγκρίνοντας με τιμές
παρόμοιες πάνω-κάτω :Alfa 147 2.0 Selespeed Alfa 156 2.0 Selespeed Seat Leon 20vT Sport
150 HP 6,300 165 HP 6,400 180 HP 5,300
19 Kgm 3,800 14,9 Kgm 3,250 26 Kgm 2,200Euro 27,792 -29.590 Euro 34,330 Euro 22,597
Seat Leon Cupra R Skoda Octavia 4x4 Skoda Octavia Abt
210 HP 5,800 150 HP 5,700 193 HP 5,300
27,5 Kgm 2,100 21 Kgm 4,600 26 Kgm 2,200Euro 30,300 Euro 22,568 Euro 24,916
Απο τα ανωτέρω δεν βλέπω τον λόγο να προτιμήσω οποιοδήποτε Alfa Romeo, εκτός αν 'πέφτω' στην παγίδα/καραμέλλα συγκεκριμένων
περιοδικών και τμημάτων μαρκετινγκ περί 'Cuore Sportivo', οτι τα
Alfa Romeo κρατάνε σαν τρένο στον δρόμο, οτι προορίζονται για σπόρ
οδήγηση, κλπ.....
Δηλαδή τα ανωτέρω τετρακίνητα έστω και με Haldex, με τις συγκεκριμένες
ροπές δεν προορίζονται για σπόρ οδήγηση γιατί δεν έχουν 'Cuore Sportivo' και δεν είναι AR.
Oι Ευρωπαικές και άλλες αγορές βέβαια δεν το τρώνε το παραμύθι, και εκεί
η AR και το Gruppo δεν πουλάει.
Τουλάχιστον όταν τους αναλάβουν οι Γερμανοί τότε πολύ πιθανόν να δούμε
και Ιταλικά αυτοκίνητα με 'γερμανική' ποιότητα, γιατί μέχρι και τα τρέχοντα
μοντέλα πάλι την 'γερμανική' καραμέλλα αναμασάνε τα περιοδικά και τα
τμήματα μαρκετινγκ.
Για να μην αναφερθούμε για πιο ακριβά μοντέλα, όπου εκεί οι Ιταλοί χάνουν κατά κράτος. -
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
Ας φτυσουμε ολοι τους κορφους μας και ας ελπισουμε αυτη η ειδηση να ειναι ενα κακογουστο αστειο μονο....θα ειναι μαλλον εγκλημα να δουμε καποια στιγμη 147 1.4 με 75 ατιθασα αλογαΚάτι τέτοιο δε θα ήταν έγκλημα αλλά ανέκδοτο. Έγκλημα αποτελεί το Fiat Stilo (βάρους 1200kg) με τον κινητήρα των 1250cc (80hp, 11,6Kgm), το οποίο σέρνεται. Τουλάχιστον η VW διαθέτει 'αξιοπρεπείς' 1400άρηδες κινητήρες, ενώ η Fiat δεν έχει ούτε έναν κινητήρα 1400cc. Αν είναι δυνατόν!
-
Οντως κατι τετοιο θα ηταν εγκλημα κατα την ταπεινη μου αποψη.τοτε δεν θα υπαρχει λογος να ψαχνεις για αυτοκινητο μιας και ολα θα γινουν ιδια και απο την αλλη θα μας κοροιδευουν κιολας πουλωντας μας το ιδιο αυτοκινητο ακριβως,με διαφορετικο σημα και μικρες η τεραστιες διαφορες στην τιμη.Δε λεω οτι τα αυτοκινητα αυτα ειναι κακα,αλλα 21 μοντελα,με κοινα μηχανικα μερη και διαφορετικο περιτυλιγμα πιστευω οτι ειναι αρκετα...
logikos δε σε βρισκω ιδιαιτερα λογικο σαυτο το ποστ, τι σε κανει να πιστευεις οτι ο 1250 της φιατ δεν ειναι αξιοπρεπης ενω ο 1400 της vw ειναι αξιοπρεπης,απο τη στιγμη μαλιστα που εχουν την ιδια ιπποδυναμη,και τα ιδια κιλα???????φορολογικη διαφορα δεν τιθεται,η μοναδικη διαφορα που βλεπω ειναι τα τελη κυκλοφοριας( ),Ά και το 1κιλο ροπη παραπανω στις ιδιες παρα 200στροφες ανα λεπτο???.και μη μου πεις οτι το γκολφ το 1400 δε σερνεται!γιατι μηπως ο 1600 της vw ειναι της προκοπης με 100 αλογα?ή ο 2000 με τα 115?ή ο 1200 με τα 65 ή τα 55 λυσασμενα αλογα?Να με συγχωρεσεις αλλα εμενα μαλλον τα παραπανω μου κανουν περισσοτερο για ανεκδοτο...
να μου πεις για τους 1.8T να πω ναι,καταπληκτικος κινητηρας! -
Ki ego to diavasa auto gia tis Alfa, Ferrari kai Maserati sto jokes.gr!!! To eixan grapsei gia na xairontai kati talaiporoi!
-
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
Ας φτυσουμε ολοι τους κορφους μας και ας ελπισουμε αυτη η ειδηση να ειναι ενα κακογουστο αστειο μονο....θα ειναι μαλλον εγκλημα να δουμε καποια στιγμη 147 1.4 με 75 ατιθασα αλογα ή ακομη χειροτερα αυτοκινητα αχρωμα και άγευστα όπως η πλειοψηφια των αυτοκινητων του γκρουπ VAG (δεν ειπα για ολα μην βαρατε...). Ας ελπισουμε πως οι γερμανοι θα αρκεστουν στο να αντιγραφουν τα ιταλικα αυτοκινητα (βλεπε νεο Ibiza) και τιποτε παραπερα.
Καλη η γερμανικη ποιοτητα και πολυτελεια αλλα πρεπει να υπαρχουν και αλλες εταιρειες με διαφορετικους-πιο σπορτιβ προσανατολισμους...Mάλλον έχεις κολλήσει στα '75 άλογα'...
Γιατί θα σε πείραζε να δείς την 147 στα 1.800cc με 180-225hp? 'Η ακόμα μία 156 ή 147 GTA με ένα V6 biturbo (κοντολογίς αυτόν που κινεί τα RS4) και με 380-450 hp και Quattro (Α ξέχασα αυτό δεν έχει sportive προσανατολισμό )? Μάλλον όχι, γιατί η πίκρα γιά όλους τους εσάς άλλους θα ήταν πολύ μεγάλη !!!
Θύμισε μας σε παρακαλώ ποιά αυτοκίνητα σου αρέσουν...?
Πάντως όπως και να έχει η υπόθεση..., κανένα πρόβλημα.
Chris
-
Όσα δεν φτάνει ή αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...
Όσοι δεν έχουν συμβιώσει με Alfa Romeo, σύγχρονη ή και παλαιότερη, ας μην κρίνουν έτσι έυκολα τι σημαίνει cuore sportivo! Οταν με το Toledo με τα 180 άλογα και τις σούπερ 17αρες ζαντες φοβόσουν να αλλάξεις γρήγορα λωρίδα με 180+ ,τότε να τον χ*σω τον 1.8Τ που σας έχει τρελάνει όλους!
Με την 147 πας τελική και παρακαλάς να χρειαστεί να αλλάξεις απότομα λωρίδα! Βλέπεις στροφή και παίρνεις φόρα!VAG και μλκιες !
Αυτά και OVER
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Ki ego to diavasa auto gia tis Alfa, Ferrari kai Maserati sto jokes.gr!!! To eixan grapsei gia na xairontai kati talaiporoi!Μπα στο autonews.com ηταν.
Αλλα απο jokes.gr να ενα καλο: -
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
logikos δε σε βρισκω ιδιαιτερα λογικο σαυτο το ποστ, τι σε κανει να πιστευεις οτι ο 1250 της φιατ δεν ειναι αξιοπρεπης ενω ο 1400 της vw ειναι αξιοπρεπης,απο τη στιγμη μαλιστα που εχουν την ιδια ιπποδυναμη,και τα ιδια κιλα???????φορολογικη διαφορα δεν τιθεται,η μοναδικη διαφορα που βλεπω ειναι τα τελη κυκλοφοριας( ),Ά και το 1κιλο ροπη παραπανω στις ιδιες παρα 200στροφες ανα λεπτο???.και μη μου πεις οτι το γκολφ το 1400 δε σερνεται!γιατι μηπως ο 1600 της vw ειναι της προκοπης με 100 αλογα?ή ο 2000 με τα 115?ή ο 1200 με τα 65 ή τα 55 λυσασμενα αλογα?Να με συγχωρεσεις αλλα εμενα μαλλον τα παραπανω μου κανουν περισσοτερο για ανεκδοτο...
να μου πεις για τους 1.8T να πω ναι,καταπληκτικος κινητηρας!Ας δούμε τα θέματα ένα-ένα.
Είπα εγώ ότι ο κινητήρας των 1250cc της Fiat δεν είναι 'αξιοπρεπής'; Μια χαρά είναι. Η χρησιμοποίηση του συγκεκριμένου κινητήρα στο Punto δίνει στο αμάξι καλές επιδόσεις. Όμως, ο κινητήρας αυτός είναι εντελώς ακατάλληλος για το Stilo.
Συμφωνώ ότι τo Golf 1.4 είναι αργό (δεν είπα το αντίθετο). Ωστόσο, θα ήταν ακόμα πιο αργό αν είχε τον 1250άρη της Fiat. H διαφορά που έχουν οι δύο κινητήρες στη ροπή είναι σημαντική. Όσο αφορά την ιπποδύναμη, θα ήθελα να δω τα αποτελέσματα μιας δυναμομέτρησης. Μου κάνει εντύπωση ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας της Fiat, με τη δεδομένη ροπή αποδίδει 80hp στις 5000 σ.α.λ. Κι έχω βάσιμους λόγους να είμαι καχύποπτος για τα νούμερα που δίνουν οι Ιταλοί. Π.χ. για την επιτάχυνση 0-100 δίνουν στο Stilo (1250cc) 13,4s. Δυο μετρήσεις, που έχω δει σε περιοδικά, του έδιναν πάνω από 16,0s! Βέβαια, στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι τιμές που δίνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για την επιτάχυνση 0-100 είναι μικρότερες σε σχέση με αυτές που προκύπτουν από τις μετρήσεις των περιοδικών. Ωστόσο, τόσο μεγάλη απόκλιση δεν έχω ξαναδεί.
Ανέφερα ότι οι κινητήρες των 1.2, 1.6 και 2.0 λίτρων της VW είναι οι καλύτεροι της αγοράς; Δε νομίζω. Αντίθετα σε παλιότερο thread έγραψα κάποιο ειρωνικό σχόλιο για το δίλιτρο κινητήρα της VW που αποδίδει μόνο 115hp. H VW όμως έχει εξελίξει πλέον τους κινητήρες της. Έτσι, υπάρχουν οι 1.4, 1.6 και 2.0 FSI. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δίλιτρου FSI είναι τα εξής: 150hp/6000σ.α.λ., 20,3kgm/4250σ.α.λ.
Για να μη δημιουργηθούν λάθος εντυπώσεις, δεν είμαι 'οπαδός' της VW (μάλλον κλίνω προς την ιαπωνική 'σχολή'). Με την προηγούμενη δημοσίευσή μου ήθελα να τονίσω ότι είναι απαράδεκτο η Fiat να μην έχει ένα βενζινοκινητήρα 1400cc, με επακόλουθο να τοποθετεί στο Stilo τον ανήμπορο να ανταπεξέλθει στο βάρος του αμαξώματος 1250άρη.
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Όσα δεν φτάνει ή αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...Όσοι δεν έχουν συμβιώσει με Alfa Romeo, σύγχρονη ή και παλαιότερη, ας μην κρίνουν έτσι έυκολα τι σημαίνει cuore sportivo! Οταν με το Toledo με τα 180 άλογα και τις σούπερ 17αρες ζαντες φοβόσουν να αλλάξεις γρήγορα λωρίδα με 180+ ,τότε να τον χ*σω τον 1.8Τ που σας έχει τρελάνει όλους!
Με την 147 πας τελική και παρακαλάς να χρειαστεί να αλλάξεις απότομα λωρίδα! Βλέπεις στροφή και παίρνεις φόρα!VAG και μλκιες !
Αυτά και OVER
Στέφανε νομίζω ότι και πάλι υπερβάλλεις...!!! Σίγουρα δεν φοβάσαι να αλλάξεις λωρίδα και με 180 με τα αυτοκίνητα του VAG (τα 1.8Τ και > εννοώ). Ούτε μας έχει τρελάνει ο 1.8Τ. Σίγουρα θα βγούν και καλύτεροι κινητήρες από το VAG. Αλλά πρέπει να δεχτείς ότι ο Twin Spark χρειάζεται εξέλιξη, που δεν έχει γίνει τόσα χρόνια λόγω των οικονομικών προβλημάτων της Fiat. Δεν με νοιάζει τι θα γίνει στο τέλος, και ποιός θα αγοράσει ή δεν θα αγοράσει τη Fiat, αλλά πιστεύω ότι η Alfa Romeo-Ferrari-Maserati θα κρατήσουν το χαρακτήρα τους ότι και αν γίνει. Και μάλλον οι φήμες θέλουν τον Luca di Montezemolo να παίρνει υπό 'τη σκέπη' της Ferrari την Αlfa Romeo. Μακάρι, το μέλλον θα δίξει...
Chris
-
Opoia eteria kai na tous 'agorasei' tha prospathisei na min alaksei ton xaraktira tous. Isws ton tonisei kiolas. To Lamborghini pantos tha ginei kalo oplo enantiwn twn ferari kai oxi mono (etoimazoun kai 10 kylindro se timi Porsche 911) ypo tin Audi.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Στέφανε νομίζω ότι και πάλι υπερβάλλεις...!!! Σίγουρα δεν φοβάσαι να αλλάξεις λωρίδα και με 180 με τα αυτοκίνητα του VAG (τα 1.8Τ και > εννοώ). Ούτε μας έχει τρελάνει ο 1.8Τ. Σίγουρα θα βγούν και καλύτεροι κινητήρες από το VAG. Αλλά πρέπει να δεχτείς ότι ο Twin Spark χρειάζεται εξέλιξη, που δεν έχει γίνει τόσα χρόνια λόγω των οικονομικών προβλημάτων της Fiat. Δεν με νοιάζει τι θα γίνει στο τέλος, και ποιός θα αγοράσει ή δεν θα αγοράσει τη Fiat, αλλά πιστεύω ότι η Alfa Romeo-Ferrari-Maserati θα κρατήσουν το χαρακτήρα τους ότι και αν γίνει. Και μάλλον οι φήμες θέλουν τον Luca di Montezemolo να παίρνει υπό 'τη σκέπη' της Ferrari την Αlfa Romeo. Μακάρι, το μέλλον θα δίξει...
Chris
Chris,
ξέρω ότι οι T.S. δεν είναι πλέον οι κορυφαίοι κινητήρες.Όχι όμως ότι 120 και 144 άλογα από 1600 και 1800 κ.εκ. αντίστοιχα είναι λίγα!Δες τι κινητήρες έχει ο ανταγωνισμός (ατμοσφαιρικός) και θα δεις ότι δεν είναι και άσχημα τα πράγματα με τους T.S. .Ο λόγος πού έγραψα αυτό για την αλλάγη λωρίδας είναι το (χωρίς παρεξήγηση,έτσι; ) χάλια τιμόνι που έχουν τα περισσότερα VAG. Ιδιαίτερα αν το συγκρίνεις με τα αντίστοιχα τις Alfa.
Τώρα για το θέμα της FIAT. Όπως λες και εσύ, θα κρατήσουν το χαρακτήρα τους. Θα ήταν απλά ηλίθιο από την πλευρά του οποιουδήποτε αγοραστή να αφήσει να χαθεί ο χαρακτήρας,αφού μόνο κακό θα έκανε αυτό στις πωλήσεις του! Και ας μη χαίρονται οι διάφοροι 'ποιοτικοί' εδώ μέσα. Αγορά πακέτου μετοχών δε σημαίνει ότι από αύριο η 147 θα φοράει τον 1.8Τ και τετρακίνηση!
Η VAG παίρνει και τις Alfa Romeo, Ferrrari, Maserati;