-
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.....
ΘΕΤΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ AUTO ΤΡΙΤΗ 10.12
ΑΝΑΜΕΝΩ....
ΝΙΚΟΣ -
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.....
ΘΕΤΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ AUTO ΤΡΙΤΗ 10.12
ΑΝΑΜΕΝΩ....
ΝΙΚΟΣ -
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.....
ΘΕΤΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ AUTO ΤΡΙΤΗ 10.12
ΑΝΑΜΕΝΩ....
ΝΙΚΟΣ -
Μα είναι ένα Ibiza με πορτ-μπαγκάζ. Ό,τι ισχύει για το Ibiza δεν ισχύει και γι' αυτό;
-
Δεν το έχω οδηγήσει για να ξέρω, αλλά διάβασα την περασμένη εβδομάδα άμεση ανταπόκριση από την παρουσίαση.
Όποιος θέλει ας την διαβάσει:http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=2122
Πάντως, στην επόμενη ανταπόκριση έγραψαν τα παιδιά και για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης. Όταν παντρευτώ και κάνω και κάνα δυο παιδιά θα αρχίσω να σκέφτομαι για τέτοια... μαούνα.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Μα είναι ένα Ibiza με πορτ-μπαγκάζ. Ό,τι ισχύει για το Ibiza δεν ισχύει και γι' αυτό;Έτσι είναι όπως τα λες. Βέβαια, το Cordoba διαθέτει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ενώ το Ιbiza έχει λίγο καλύτερο κράτημα στις στροφές (με βάση τα όσα έχω διαβάσει) και καλύτερες ρεπρίζ, όντας ελαφρύτερο.
Nikos67, για τους κινητήρες ισχύει ότι έγραψα σε προηγούμενο thread για το Polo, αφού η Seat χρησιμοποιεί τους κινητήρες της VW.
-
Το Κόρδοβα έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά ογκώδη αντικείμενα μεταφέρεις μόνο με το Ίμπιζα!!!!!
Το Κόρδοβα επίσης είναι βαρύτερο και χειρότερο (πιθανώς) σε πίσω ορατότητα και σίγουρα χειρότερο στο παρκάρισμα (μακρύτερο).
Οπότε γιατί να πάρεις κόρδοβα; Προτιμώ 260 λίτρα ΩΦΕΛΙΜΟΥ χώρου (που με αναδίπλωση χωράει μηχανάκι μέσα) παρά τα διπλά αλλά να μην χωράει να μεταφέρω ούτε μια μεγάλη τηλεόραση.
Παίρνεις Ίμπιζα που είναι το ίδιο αμάξι (και δεν είναι και 'κούρσα'! )
-
Μια καλησπέρα κι από μένα - πρώτο μήνυμα στο forum, αν και το παρακολουθώ εδώ και καιρό. 'Ξεθάβω' αυτό το θέμα για να μην ανοίγω καινούργιο.
Ενδιαφέρομαι για το Cordoba 101hp στην έκδοση Stylance. Οι απαιτήσεις μου είναι, με αυτή την προτεραιότητα, οι εξής:
- Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
- Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
- Χώρος (κυρίως αποσκευών).
- Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
- Παθητική ασφάλεια.
Πιο κοινά αναμενόμενα σενάρια χρήσης:
- Καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη δουλειά (ένας ενήλικας , περίπου 20 χλμ πήγαιν' -έλα με μποτιλιάρισμα).
- Σαββατοκύριακο για μπάνιο - εκδρομή (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, στα πέριξ των Αθηνών)
- Καλοκαιρινές διακοπές (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, φουλ μπαγκάζια, εθνική με A/C).
Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας για το αν θα με καλύψει το συγκεκριμένο μοντέλο, κυρίως από όσους ήδη το κατέχουν.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΥΓ Είναι όντως ΤΟΣΟ μεγάλο πρόβλημα το ηλεκτρονικό γκάζι όσο το περιγράφουν;
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Μια καλησπέρα κι από μένα - πρώτο μήνυμα στο forum, αν και το παρακολουθώ εδώ και καιρό. 'Ξεθάβω' αυτό το θέμα για να μην ανοίγω καινούργιο.Ενδιαφέρομαι για το Cordoba 101hp στην έκδοση Stylance. Οι απαιτήσεις μου είναι, με αυτή την προτεραιότητα, οι εξής:
- Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
- Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
- Χώρος (κυρίως αποσκευών).
- Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
- Παθητική ασφάλεια.
Πιο κοινά αναμενόμενα σενάρια χρήσης:
- Καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη δουλειά (ένας ενήλικας , περίπου 20 χλμ πήγαιν' -έλα με μποτιλιάρισμα).
- Σαββατοκύριακο για μπάνιο - εκδρομή (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, στα πέριξ των Αθηνών)
- Καλοκαιρινές διακοπές (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, φουλ μπαγκάζια, εθνική με A/C).
Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας για το αν θα με καλύψει το συγκεκριμένο μοντέλο, κυρίως από όσους ήδη το κατέχουν.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΥΓ Είναι όντως ΤΟΣΟ μεγάλο πρόβλημα το ηλεκτρονικό γκάζι όσο το περιγράφουν;
-
Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
καλη σε γενικες γραμμες, οχι ιδιετερα προβληματα -
Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
οχι και πολυ χαμηλο, περιπου στο μεσο ορο -
Χώρος (κυρίως αποσκευών).
αψογος -
Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
αρκετα καλη, και καλα φρενα & κρατημα -
Παθητική ασφάλεια.
4 αστερια
-
Κάτοχος δεν είμαι, αλλά είχα την ευκαιρία να οδηγήσω αρκετά και το βρήκα συμπαθητικό. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Μου έμεινε ο αρκετά καλός κινητήρας (για 1400άρι) και το ψηλό πίσω μέρος, το οποίο σου έκανε τα νεύρα τσατάλια στο παρκάρισμα αφού έπρεπε να μαντεύεις που τελιώνει ο προφυλακτήρας.
Δεν είναι τίποτα κορυφαίο, αλλά νομίζω ότι δικαιούται περισσότερες πωλήσεις από αυτές που έχει. -
Ενα IBIZA με οπισθια!!!
Εχει νομιζω οικογενειακους προσανατολισμους. Το μονο μειωνεκτημα ειναι το υποβοηθουμενο γκαζι, που ετσι και εισαι και φορτωμενος ειναι μαυρο χάλι. -
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Μια καλησπέρα κι από μένα - πρώτο μήνυμα στο forum, αν και το παρακολουθώ εδώ και καιρό. 'Ξεθάβω' αυτό το θέμα για να μην ανοίγω καινούργιο.Ενδιαφέρομαι για το Cordoba 101hp στην έκδοση Stylance. Οι απαιτήσεις μου είναι, με αυτή την προτεραιότητα, οι εξής:
- Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
- Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
- Χώρος (κυρίως αποσκευών).
- Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
- Παθητική ασφάλεια.
Πιο κοινά αναμενόμενα σενάρια χρήσης:
- Καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη δουλειά (ένας ενήλικας , περίπου 20 χλμ πήγαιν' -έλα με μποτιλιάρισμα).
- Σαββατοκύριακο για μπάνιο - εκδρομή (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, στα πέριξ των Αθηνών)
- Καλοκαιρινές διακοπές (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, φουλ μπαγκάζια, εθνική με A/C).
Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας για το αν θα με καλύψει το συγκεκριμένο μοντέλο, κυρίως από όσους ήδη το κατέχουν.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΥΓ Είναι όντως ΤΟΣΟ μεγάλο πρόβλημα το ηλεκτρονικό γκάζι όσο το περιγράφουν;
Καλησπέρα.
Ανήκω στην ίδια κατηγορία (married with kids) και πριν από 5 μήνες ήμουν στην ίδια μοίρα με σένα.
Οι επιλογές μου (sedan) ήταν:
α) Seat Cordoba
b) Renault Megane
c) Huyndai Elantra
d) Nissan Almera ChallengeΤελικώς επέλεξα το (δ), μετά από λεπτομερή έλεγχο και δοκιμές όλων των των παραπάνω, αλλά και με την υπεροχή των 115ΗΡ που υπόσχεται η Nissan στην έκδοση Challenge και την αξεπέραστη αξιοπιστία.
Τώρα, μετά από 6000χλμ, θεωρώ ότι έκανα την πιό καλή επιλογή(για κόστος έως 17.000 το ΑΝΩΤΕΡΟ!). Πολύ καλοί χώροι, ικανοποιητικότατο πορτ-μπαγκάζ, φοβερός vvti κινητήρας με αρκετή ευστροφία(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), καλή οδική συμπεριφορά(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), τιμή 16100€ με το κλειδί στο χέρι(για αγορά τοις μετρητοίς).
Η επιλογή είναι δική σου(κάνε test-drive σε 4 τουλάχιστον πρίν καταλήξεις)
-
απ'οσο θυμαμαι το κορντομπα μαζευε καλα σχολια,ασχημο δεν ειναι,εχει δυναμη και μεγαλο χωρο αποσκευων...δε νομιζω οτι θες τιποτα αλλο!
με 17 πλεον μπορεις να παρεις μοντεο! -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Μια καλησπέρα κι από μένα - πρώτο μήνυμα στο forum, αν και το παρακολουθώ εδώ και καιρό. 'Ξεθάβω' αυτό το θέμα για να μην ανοίγω καινούργιο.
Ενδιαφέρομαι για το Cordoba 101hp στην έκδοση Stylance. Οι απαιτήσεις μου είναι, με αυτή την προτεραιότητα, οι εξής:
- Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
- Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
- Χώρος (κυρίως αποσκευών).
- Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
- Παθητική ασφάλεια.
Πιο κοινά αναμενόμενα σενάρια χρήσης:
- Καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη δουλειά (ένας ενήλικας , περίπου 20 χλμ πήγαιν' -έλα με μποτιλιάρισμα).
- Σαββατοκύριακο για μπάνιο - εκδρομή (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, στα πέριξ των Αθηνών)
- Καλοκαιρινές διακοπές (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, φουλ μπαγκάζια, εθνική με A/C).
Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας για το αν θα με καλύψει το συγκεκριμένο μοντέλο, κυρίως από όσους ήδη το κατέχουν.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΥΓ Είναι όντως ΤΟΣΟ μεγάλο πρόβλημα το ηλεκτρονικό γκάζι όσο το περιγράφουν;
Καλησπέρα.
Ανήκω στην ίδια κατηγορία (married with kids) και πριν από 5 μήνες ήμουν στην ίδια μοίρα με σένα.
Οι επιλογές μου (sedan) ήταν:
α) Seat Cordoba
b) Renault Megane
c) Huyndai Elantra
d) Nissan Almera ChallengeΤελικώς επέλεξα το (δ), μετά από λεπτομερή έλεγχο και δοκιμές όλων των των παραπάνω, αλλά και με την υπεροχή των 115ΗΡ που υπόσχεται η Nissan στην έκδοση Challenge και την αξεπέραστη αξιοπιστία.
Τώρα, μετά από 6000χλμ, θεωρώ ότι έκανα την πιό καλή επιλογή(για κόστος έως 17.000 το ΑΝΩΤΕΡΟ!). Πολύ καλοί χώροι, ικανοποιητικότατο πορτ-μπαγκάζ, φοβερός vvti κινητήρας με αρκετή ευστροφία(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), καλή οδική συμπεριφορά(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), τιμή 16100€ με το κλειδί στο χέρι(για αγορά τοις μετρητοίς).
Η επιλογή είναι δική σου(κάνε test-drive σε 4 τουλάχιστον πρίν καταλήξεις)
Nissan Almera τετράπορτο με 115 hp είναι τώρα μόνο το Acenta, που είναι 1800 εκ. και κάνει 18710 + 300 το μεταλλικό. Το Cordoba 1.4 101 hp Stylance έχει μόνο 13650 + 320 μεταλλικό. Τα δύο μοντέλα δεν συγκρίνονται ούτε από πλευράς τιμής ούτε κόστους χρήσης...
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Μια καλησπέρα κι από μένα - πρώτο μήνυμα στο forum, αν και το παρακολουθώ εδώ και καιρό. 'Ξεθάβω' αυτό το θέμα για να μην ανοίγω καινούργιο.
Ενδιαφέρομαι για το Cordoba 101hp στην έκδοση Stylance. Οι απαιτήσεις μου είναι, με αυτή την προτεραιότητα, οι εξής:
- Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
- Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
- Χώρος (κυρίως αποσκευών).
- Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
- Παθητική ασφάλεια.
Πιο κοινά αναμενόμενα σενάρια χρήσης:
- Καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη δουλειά (ένας ενήλικας , περίπου 20 χλμ πήγαιν' -έλα με μποτιλιάρισμα).
- Σαββατοκύριακο για μπάνιο - εκδρομή (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, στα πέριξ των Αθηνών)
- Καλοκαιρινές διακοπές (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, φουλ μπαγκάζια, εθνική με A/C).
Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας για το αν θα με καλύψει το συγκεκριμένο μοντέλο, κυρίως από όσους ήδη το κατέχουν.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΥΓ Είναι όντως ΤΟΣΟ μεγάλο πρόβλημα το ηλεκτρονικό γκάζι όσο το περιγράφουν;
Καλησπέρα.
Ανήκω στην ίδια κατηγορία (married with kids) και πριν από 5 μήνες ήμουν στην ίδια μοίρα με σένα.
Οι επιλογές μου (sedan) ήταν:
α) Seat Cordoba
b) Renault Megane
c) Huyndai Elantra
d) Nissan Almera ChallengeΤελικώς επέλεξα το (δ), μετά από λεπτομερή έλεγχο και δοκιμές όλων των των παραπάνω, αλλά και με την υπεροχή των 115ΗΡ που υπόσχεται η Nissan στην έκδοση Challenge και την αξεπέραστη αξιοπιστία.
Τώρα, μετά από 6000χλμ, θεωρώ ότι έκανα την πιό καλή επιλογή(για κόστος έως 17.000 το ΑΝΩΤΕΡΟ!). Πολύ καλοί χώροι, ικανοποιητικότατο πορτ-μπαγκάζ, φοβερός vvti κινητήρας με αρκετή ευστροφία(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), καλή οδική συμπεριφορά(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), τιμή 16100
-
Τα σέρβις μπορεί να είναι φτηνότερα, αλλά η κατανάλωση, η ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας για το 1800άρι;
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Τα σέρβις μπορεί να είναι φτηνότερα, αλλά η κατανάλωση, η ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας για το 1800άρι;Εξ αρχής μιλούσα για την έκδοση 1500cc Motiva Challenge φίλε μου.
-
υπαρχει ακομα αλμερα που κανει 18000+ ευρω?
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Τα σέρβις μπορεί να είναι φτηνότερα, αλλά η κατανάλωση, η ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας για το 1800άρι;
Εξ αρχής μιλούσα για την έκδοση 1500cc Motiva Challenge φίλε μου.
Δεν υπάρχει τέτοιο μοντέλο στον τιμοκατάλογο της Nissan. Τι εννοείς ότι όλα τα Almera μπορούν να γίνουν Challenge; Καμμιά αλλαγή κινητήρα μήπως;
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Τα σέρβις μπορεί να είναι φτηνότερα, αλλά η κατανάλωση, η ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας για το 1800άρι;
Εξ αρχής μιλούσα για την έκδοση 1500cc Motiva Challenge φίλε μου.
Δεν υπάρχει τέτοιο μοντέλο στον τιμοκατάλογο της Nissan. Τι εννοείς ότι όλα τα Almera μπορούν να γίνουν Challenge; Καμμιά αλλαγή κινητήρα μήπως;
Με 'δουλεύεις' έτσι? Κι εγώ τί έχω αγοράσει το Μάρτιο???
Oι εκδόσεις Challenge περιλαμβάνουν τις εξής αλλαγές:
α) Αλλαγή ολόκληρου συστήματος εξαγωγής(χταπόδι, καταλύτης,μεσαίο & τελικό καζανάκι)
β) Αλλαγή αμορτισέρ (MONROE SPORT)
γ) Αλλαγή ελατηρίων (EIBACH κόκκινα 2,5mm)
δ) Φίλτρο ελεύθερης ροής
Αποτέλεσμα: Ιπποδύναμη 115ΗΡ αντί για 98ΗΡ και σαφώς καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Πάτα εδώ για να δείς αυτό που πήρα εγώ:
http://www.nissan.gr/nissan.nsf/Almera_ ... 1&q=Almera
ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ SEAT CORDOBA 101 HP??