Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητα DIESEL:θα αγοράζατε; Υπερ,κατά;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητα DIESEL:θα αγοράζατε; Υπερ,κατά;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    26
    46
    132
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefanos147 last edited by

      Καλησπέρα.Ανοίγω αυτή τη συζήτηση με αφορμή ένα άλλο φορουμ που παρακολουθώ (Αlfaowner.com) και στο οποίο παρατηρώ ότι μεγάλος αριθμός (αν όχι η πλειοωηφία) μελών έχουν πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Και πρόκειται για άτομα που αγαπάνε την αυτοκίνηση, το αυτοκίνητό τους και τη σβέλτη οδήγηση και όχι άτομα που κοιτάνε μόνο την τσέπη τους. Επίσης διάβαζα των πίνακα πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στη γερμανική αγορά και διαπίστωσα ότι τα diesel αντιπροσωπεύουν το 38% σχεδόν των πωλήσεων.Για ποιούς λόγους λοιπόν προτιμούν το diesel; Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μεινεκτήματα.Κόστος αγοράς και συντήρησης;Εσείς θα αγοράζατε diesel για προσωπικό σας αυτοκίνητο; (σχετικό ερωτηματολόγιο στην κεντρική σελίδα των 4Τ) Γιατί εδώ (Αθήνα.Θεσσαλονίκη) δεν επιτρέπεται; (αν έρθω Αθήνα με ένα diesel πως θα με καταλάβουν και τι ποινή θα έχω; ) Σας ενοχλεί ο ήχος των diesel κινητήρων; Τι λέτε για την ροπή τους; Βελτιώνονται σε απόδοση, όπως οι βενζινοκινητήρες;

      Καταθέστε λοιπόν τις απόψεις σας!

      Υ.Γ. Πριν ανοίξω το topic έψαξα αλλά δεν βρήκα άλλο σχετικό.Αν υπάρχει και δεν το είδα, απλά αγνοήστε το δικό μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefanos147 last edited by

        Καλησπέρα.Ανοίγω αυτή τη συζήτηση με αφορμή ένα άλλο φορουμ που παρακολουθώ (Αlfaowner.com) και στο οποίο παρατηρώ ότι μεγάλος αριθμός (αν όχι η πλειοωηφία) μελών έχουν πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Και πρόκειται για άτομα που αγαπάνε την αυτοκίνηση, το αυτοκίνητό τους και τη σβέλτη οδήγηση και όχι άτομα που κοιτάνε μόνο την τσέπη τους. Επίσης διάβαζα των πίνακα πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στη γερμανική αγορά και διαπίστωσα ότι τα diesel αντιπροσωπεύουν το 38% σχεδόν των πωλήσεων.Για ποιούς λόγους λοιπόν προτιμούν το diesel; Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μεινεκτήματα.Κόστος αγοράς και συντήρησης;Εσείς θα αγοράζατε diesel για προσωπικό σας αυτοκίνητο; (σχετικό ερωτηματολόγιο στην κεντρική σελίδα των 4Τ) Γιατί εδώ (Αθήνα.Θεσσαλονίκη) δεν επιτρέπεται; (αν έρθω Αθήνα με ένα diesel πως θα με καταλάβουν και τι ποινή θα έχω; ) Σας ενοχλεί ο ήχος των diesel κινητήρων; Τι λέτε για την ροπή τους; Βελτιώνονται σε απόδοση, όπως οι βενζινοκινητήρες;

        Καταθέστε λοιπόν τις απόψεις σας!

        Υ.Γ. Πριν ανοίξω το topic έψαξα αλλά δεν βρήκα άλλο σχετικό.Αν υπάρχει και δεν το είδα, απλά αγνοήστε το δικό μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefanos147 last edited by

          Καλησπέρα.Ανοίγω αυτή τη συζήτηση με αφορμή ένα άλλο φορουμ που παρακολουθώ (Αlfaowner.com) και στο οποίο παρατηρώ ότι μεγάλος αριθμός (αν όχι η πλειοωηφία) μελών έχουν πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Και πρόκειται για άτομα που αγαπάνε την αυτοκίνηση, το αυτοκίνητό τους και τη σβέλτη οδήγηση και όχι άτομα που κοιτάνε μόνο την τσέπη τους. Επίσης διάβαζα των πίνακα πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στη γερμανική αγορά και διαπίστωσα ότι τα diesel αντιπροσωπεύουν το 38% σχεδόν των πωλήσεων.Για ποιούς λόγους λοιπόν προτιμούν το diesel; Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μεινεκτήματα.Κόστος αγοράς και συντήρησης;Εσείς θα αγοράζατε diesel για προσωπικό σας αυτοκίνητο; (σχετικό ερωτηματολόγιο στην κεντρική σελίδα των 4Τ) Γιατί εδώ (Αθήνα.Θεσσαλονίκη) δεν επιτρέπεται; (αν έρθω Αθήνα με ένα diesel πως θα με καταλάβουν και τι ποινή θα έχω; ) Σας ενοχλεί ο ήχος των diesel κινητήρων; Τι λέτε για την ροπή τους; Βελτιώνονται σε απόδοση, όπως οι βενζινοκινητήρες;

          Καταθέστε λοιπόν τις απόψεις σας!

          Υ.Γ. Πριν ανοίξω το topic έψαξα αλλά δεν βρήκα άλλο σχετικό.Αν υπάρχει και δεν το είδα, απλά αγνοήστε το δικό μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            a4-turbo last edited by

            Oikonomia, apodosh kai aksia metapwlisis einai ta kritiria sti germania.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              papazent last edited by

              Θα προτιμούσα ένα diesel εάν είχα κάποιες οικονομικές ή φορολογικές ελαφρύνσεις. Κατά τα άλλα πιστεύω πως το κόστος συντήρησης για να λειτουργούν οι σύχγρονοι diesel όπως πρέπει είναι υπέρογκο για καθημερινή χρήση...άσε που για ανήσυχους οδηγους δεν ενδεικνυνται οι συγκεκριμένοι κινητήρες. Μάλλον λοιπόν θα προτιμήσω συμβατικό βενζινοκινητήρα εκτός και αν πρόκειται για κανένα kingCab ή κάποιο ταξιδιάρικο όχημα που δεν με βλέπω με τέτοιο αυτοκίνητο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                titsataki last edited by

                Θα αγοραζα αυτοκινητο με κινητηρα Diesel.
                H εποχη που οι κινητηρες αυτοι ηταν φορτηγατσηδικοι οι ταξιτζιδικοι εχουν περασει. Τι λετε για αυτο το πετρελαιοκινητο:

                http://www.bmwworld.com/models/e65_diesel.htm

                Να τι λενε:

                'The BMW 730d and 740d - setting a new standard in diesel engine technology.

                BMW has been the leader in diesel engine technology for almost two decades, an achievement clearly confirmed by some 1,500,000 units of the 3, 5 and 7 Series BMW diesels sold throughout this period.

                In Paris BMW's new six- and 8-cylinder diesel engines in the 730d and 740d are now opening up a new dimension in diesel motoring, offering unprecedented performance and agility combined with supreme comfort and almost sensational economy. The latest common rail technology injects fuel with a pressure now increased to 1600 bar, fuel thus entering the system and being atomised even faster than before in the interest of extra power and fuel economy.

                The six-cylinder power unit in the BMW 730d develops maximum output of 160 kW/218 bhp, with maximum torque of 500 Newton-metres or 369 lb-ft between 2000 and 2750 rpm. Fuel consumption, in turn, is a mere 8.5 litres or 33.2 mpg Imp in the EU combined cycle.

                The 8-cylinder in the BMW 740d develops maximum output of 190 kW/258 bhp and maximum torque of 600 Newton-metres or 442 lb-ft between 1900 and 2500 rpm, with average fuel consumption in the EU cycle of 9.7 litres/100 km or 29.1 mpg Imp.

                Both engines easily outperform the EU3 emission standard and they are the first diesel engines in the world to be combined with six-speed automatic transmission. And it almost goes without saying that the two diesel models come with all the innovative technologies and features to be admired in the petrol-engined models of the still young BMW 7 Series, including Dynamic Drive active suspension, Electronic Damper Control (EDC-C), the ISIS airbag safety system and the iDrive driver control concept, to mention just the most outstanding features'

                Δεν μου φαινεται πολυ ταξιτζιδικο

                Νικος

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • J
                  jeep-akias last edited by

                  Diesel και πάλι diesel !
                  Τώρα πια δεν υπάρχει λόγος να μην επιλέξει κάποιος ένα αυτοκίνητο ντήζελ. Αξιοπιστία απόδοση οικονομία υψηλή τεχνολογία και χαμηλοί ρύποι αθόρυβη (ως επι το πλήστον) λειτουργία και τρομερές ροπές !
                  Ειδικά για εκτός δρόμου μεγάλα τετρακίνητα είναι μακράν η καλύτερη επιλογή.
                  Αλλά καιρός να ξυπνήσουμε ....Ψωροκώσταινα is watching you !

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    mirage last edited by

                    Θα προτιμούσα ένα diesel εάν είχα κάποιες οικονομικές ή φορολογικές ελαφρύνσεις. Κατά τα άλλα πιστεύω πως το κόστος συντήρησης για να λειτουργούν οι σύχγρονοι diesel όπως πρέπει είναι υπέρογκο για καθημερινή χρήση...άσε που για ανήσυχους οδηγους δεν ενδεικνυνται οι συγκεκριμένοι κινητήρες. Μάλλον λοιπόν θα προτιμήσω συμβατικό βενζινοκινητήρα εκτός και αν πρόκειται για κανένα kingCab ή κάποιο ταξιδιάρικο όχημα που δεν με βλέπω με τέτοιο αυτοκίνητο...

                    Συγνώμη αλλά που ακριβώς βασίζεις τις παραπάνω απόψεις σου?Γνωρίζεις οτι η Alpina έχει επιλέξει Diesel κινητήρα για μια από τις bmw που φτιάχνει και η οποια ανταγωνιζεται ( τι λέω ξεπερνάει) σε επιδόσεις τις πιο πολλές βενζινοκίνητες εκδόσεις της 5άρας. Γιατί δεν ενδείκνυται ένας Diesel για έναν ανήσυχο οδηγό?Υποθέτω οτι αγνοείς την οτι ένας Diesel δίνει άλλη έννοια στην ροπή και στην ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Ειδικά με τα συστήματα common rail κατάσταση έχει αλλάξει δραματικά υπέρ των επιδόσεων. Το Renault Megane διατίθεται με ένα Diesel 120 hp και αρκετά παρα πάνω Nm ροπής από τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα των 115 hp στα 1.6κ.εκ. Όσα ξέριες για τους Diesel ξέχασε τα: οι Diesel πλέον είναι και δυνατοί και καλές επιταχύνσεις έχουν ( ειδικά οι Γαλλικοί - με αυτούς της PSA να έχουν ένα ελαφρύ προβάδισμα ) και τέρμα τα κροταλίσματα είναι και πολλοί πολιτισμένοι και πολλοί καθαροί. Όλα αυτά συν την οικονομία καυσίμου ( αν δεις ποσο έχει η αμόλυβδη στην Γαλλία πχ θα καταλάβεις) τους έχουν κάνει πάρα πολύ δημοφιλέις στην Ευρώπη. Σε ότι αφορά την συντήρηση δεν θα συμφωνήσω μαζί σου απλά θα πώ οτι είναι πιο ευαισθητοι ( λόγω common rail ) στο κακης ποιότητας και στο νοθευμένο πετρέλαιο αλλά παρόλα αυτά τα περισσότερα καινούργια ταξί με τέτοιους κινητήρες δεν έχουν αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα. Σημέιωση λογω των χαρακτηριστικών και του τρόπου λειτουργίας τα αυτοκίνητα με Diesel καλό είναι να κάνουν πάνω απο 10000 χλμ το χρόνο. Α και κάτι ακόμα στην Γαλλία τα αυτοκίνητα με Diesel είναι πιο ακριβά το κερδος προκύπτει μετά από τον συνδυασμό χαμηλής κατανάλωσης και φτηνού καυσίμου. Τα τεστ μάλιστα σε ορισμένα περιοδικά γράφουν μετά από πόσες χιλίαδες χιλιόμετρα καλύπτεται η διαφορά στην τιμή. ΠΑΡΟΛΑ αυτά το Diesel κερδίζει συνεχώς έδαφος στην υπόλοιπη Ευρώπη. Όταν το κράτος καταφέρει να ελέγξει την νοθεία που γίνεται με μεγάλη ευκολία στο πετρέλαιο (λογω διαφορετικής φορολόγησης diesel κίνησης, θέρμανσης, ναυτιλίας είναι και ιδιαίτερα επικερδής) ίσως τότε να αφήσει ελεύθερο το diesel στις 2 μεγάλεις πόλεις γιατί τα΄περί προστασίας περιβάλλοντος είναι απλώς δικαιολογίες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bts last edited by

                      Τα σύγχρονα ντίζελ είναι καταπληκτικά! Κρίμα που ακόμα απαγορεύονται σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη...

                      Και δεν ισχύει ότι απεθύνονται σε αργούς οδηγούς. Το Golf/Leon TDI (130hp) το χετε δει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Όπως έχω πει σε άλλο θέμα θέλω να κάνω το Ibiza 1400 101 ίππων.

                        Αν όμως επιτραπεί το ντήζελ πριν το κάνω, θα βάλω το 1900 tdi σε οποιαδήποτε έκδοση (προσοχή, ΤΟΥΡΜΠΟ ντήζελ, όχι σκέτο).

                        Ροπή, οικονομία.

                        Θόρυβος στο ρελαντί, αλλά στο ταξίδι αφού είσαι με τις μισές στροφές ησυχία...

                        Σε συντήρηση είναι καλύτερα από τις βενζίνες, αρκεί να μην πέσεις σε νοθεία, οπότε στην Ελλάδα είσαι κορώνα γράμματα. Από την άλλη όμως με αυτονομία μέχρι και 1000 χιλιόμετρα είναι σχετικά απλό να βάζεις πετρέλαιο ΜΟΝΟ σε ένα κατάστημα της εμπιστοσύνης σου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          stefanos147 last edited by

                          Δηλαδή όντως ισχύει ότι οι σύγχρονοι ντίζελ απαιτούν απόλυτα ανόθευτο πετρέλαιο;Αλλιώς αντιμετωπίζουν πρόβλημα; Ή απλά δεν αποδίδουν όσο θα μπορούσαν; Γιατί αν είναι έτσι τα πράγματα,με το σύστημα διανομής καυσίμων που έχουμε ούτε σε 10 χρόνια δεν θα αποκτήσουμε 'τέλειο' πετρέλαιο! Αλλά από ότι είδα η Shell κυκλοφόρησε έναν νέο τύπο καλού diesel ,κάτι όπως η Vpower στις βενζίνες.Να είναι καλό άραγε; Μας διαβάζει κανένας οδηγός ταξί ή diesel γενικότερα να μας πει την γνώμη του;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            titsataki last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                            Όπως έχω πει σε άλλο θέμα θέλω να κάνω το Ibiza 1400 101 ίππων.

                            Αν όμως επιτραπεί το ντήζελ πριν το κάνω, θα βάλω το 1900 tdi σε οποιαδήποτε έκδοση (προσοχή, ΤΟΥΡΜΠΟ ντήζελ, όχι σκέτο).

                            Ροπή, οικονομία.

                            Θόρυβος στο ρελαντί, αλλά στο ταξίδι αφού είσαι με τις μισές στροφές ησυχία...

                            Σε συντήρηση είναι καλύτερα από τις βενζίνες, αρκεί να μην πέσεις σε νοθεία, οπότε στην Ελλάδα είσαι κορώνα γράμματα. Από την άλλη όμως με αυτονομία μέχρι και 1000 χιλιόμετρα είναι σχετικά απλό να βάζεις πετρέλαιο ΜΟΝΟ σε ένα κατάστημα της εμπιστοσύνης σου...

                            Δεν κανει θορυβο στο ρελαντι ουτε μυριζει. Μια φορα ερχομουνα σπιτι με τη μηχανη με σχετικη φουρια, και μπροστα μου ηταν ενα Golf. Πηγαινε φορτσατα και ελεγα να τον περναγα αλλα δεν το εκανα γιατι πηγαινε ωραια και γρηγορα. Πιο μετα βγηκε στην εξοδο που βγηκα και εγω και ημουνα απο πισω σε αποσταση 2 μετρα και περιμενα το πρασινο. Κοιταω κατω και ελεγα τι διαολο GTi θα ειναι. Κοιταω καλα καλα. Οχι δεν ηταν GTi ηταν Golf TDi ! Ρε συ δεν το πιστευα. ουτε ακουγα τιποτα ουτε μυριζα τιποτα και στις γκαζιες δεν εβλεπα ουτε καπνο απο την εξατμηση.

                            http://www.tdiclub.com/

                            Αυτες οι ροπες δεν ειναι ασχημες καθολου.
                            Κριμα που δεν εισαγωνται πιο πολλα diesel τοπικα. Πολυ θα ηθελα ενα SUV diesel.

                            Νικος
                            Νικος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              bts last edited by

                              Aπό το http://www.tdiclub.com/ :

                              What is Turbocharged Direct Injection you may ask? Well, direct injection has been used for years in trucks. This a noisy process though, as can be hear in Ford Powerstrokes, and thus was not very welcome in passenger vehicles. Because of this most diesel cars used indirect injection. Indirect injection is a process of having part of the explosion happen in the pre-chamber, producing smaller explosions instead of one large one. However this is inefficient, and Audi (division of VW) developed a TDI engine which injects diesel directly into the cylinders, added more sound proofing, swirl-chambers, and a computer that takes engine speed and temperature, air intake and your Volkswagen's current altitude into consideration before delivering the diesel. This combination helped reduce noise, increase performance, increase fuel efficiency, and eliminating the old stereotype that diesels are slow and stinky.

                              Volkswagen has built a competition version of its TDI diesel engine that produces 170 hp, two fewer than a VR6 gas engine, but with 27% more torque. It was installed in a Group A Golf racer with an eye towards endurance racing: It will need to be refuel only ever four hours.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • S
                                scientist last edited by

                                Συγνώμη, αλλά υπάρχει τιποτα καλύτερο απο αύθονη ροπή στις 1500 σ.αλ. ας πούμε και την αξιοπιστία ενός κινητήρα diesel?
                                Η αλήθεια είναι ότικάποτε χαλάει η τρόμπα πετρελαίου και ... κλαίς (έχω ακούσει ότι στο OCTAVIA κοστίζει 1.800.000 δρχ περίπου) αλλά μέχρι να συμβεί αυτό έχεις κάνει 150.000 χλμ ή και περισσότερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Και ΠΟΛΥ περισσότερα χιλιόμετρα.
                                  Αρκεί να μην πέσεις θύμα νοθείας όμως... Αλλιώς θα το έχεις το ευρωπεντοχίλιαρο για πλάκα...

                                  Εκεί είναι το πρόβλημα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    stefanos147 last edited by

                                    Ο χρήστης scientist έγραψε:
                                    Συγνώμη, αλλά υπάρχει τιποτα καλύτερο απο αύθονη ροπή στις 1500 σ.αλ. ας πούμε και την αξιοπιστία ενός κινητήρα diesel?

                                    Το diesel πολλοί εμίσησαν, τη ροπή ουδείς!Πιστεύω ότι μια από τις μεγαλύτερες χαρές τις οδήγησης είναι να απολαμβάνεις τεράστιες ποσότητες ροπής από χαμηλές στροφές (δηλαδή να μην χρειάζεται να κατεβάζεις ταχύτητα για μια προσπέραση ή ανηφόρα π.χ.)Προσωπικά όμως προτιμώ να δουλεύει ο κινητήρας (εντάξει,όχι πάντα ωφέλιμα) σε μια μεγάλη μπάντα στροφών.Δε μου αρέσει που οι μέγιστες στροφές των diesel είναι χονρικά 5.000 .Προτιμώ έναν κινητήρα να ανεβάζει ώς τις 7.000rpm και παραπάνω.Για αυτό και ψήφισα όχι στην ερώτηση.

                                    Η αλήθεια είναι ότικάποτε χαλάει η τρόμπα πετρελαίου και ... κλαίς (έχω ακούσει ότι στο OCTAVIA κοστίζει 1.800.000 δρχ περίπου) αλλά μέχρι να συμβεί αυτό έχεις κάνει 150.000 χλμ ή και περισσότερα.

                                    Αν είναι δυνατόν!!Τότε το πουλάς και παίρνεις ένα καινούργιο!
                                    Α,και κάτι άλλο: πείτε ότι με το υπερσύγχρονο diesel (common rail, turbo μεταβλητής γεωμετρίας,...) μου παθαίνω μια βλάβη.Πόσα συνεργεία (εκτός από τα κεντρικά , ή ακόμη και αυτά) έχουν τις απαραίτητες γνώσεις και εξοπλισμό για να την επιδιορθώσουν;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Υποθέτω οτι οι εταιρείες που φέρνουν ταξί και φορτηγά που χρησιμοποιούν diesel είναι σε θέση να τα επισκευάζουν και να παρέχουν ανταλκτικά για αυτά.Όσα για τους common rail το 1.500.000 δρχ είναι το έλαχιστο αν πέσεις θύμα βαρίας νοθείας ( βασικά αν υπάρχει πολύ νερό ) στο πετρέλαιο. Αλλά τι λέμε τώρα ένα από τα παλία αμάξια της οικογένειας (μια Corolla του 73 πρέπει να ήτανε) έκαψε πλατίνες από νερωμένη βενζίνη και να σκεφτεί κανείς οτι δεν έιχε βγάλει καμία άλλη βλάβη μέχρι το 1988 που συνέβη το γεγονός (μετά από το οποίο πουλήθηκε γιατί ποτέ δεν 'συνήλθε' πλήρως από το μπάνιο ) εκτός του ότι έπρεπε να περνάς με προσοχή από νερα γιατί τα ηλεκτρικά της ήταν μάλλον υπερβολικά εκτεθειμένα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimitris_ last edited by

                                        Οικονομια στα καυσιμα, αποδοτικοτερη καυση χαριστο συστημα εγχυσης αλλα τα φιλτρα πετραιλεου πανακριβα...

                                        Dimitris.. 🙂

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • M
                                          mg01 last edited by

                                          Δε μου αρεσει καθολου ο ήχος τους (αντιθετα για βάρκα μου ακουγεται πολυ πιο ωραίος ).
                                          Η ροπη ειναι οντως πολυ σημαντική (και στη γρηγορη 'βουνισια' οδηγηση ) αλλα αν δε συνοδευεται απο αναλογη ιπποδυναμη ψηλά (6000+ ) , δε μου λεει τίποτα - πχ. θα προτιμουσα ακόμα και εναν παλιο δεκαεξαβάλβιδο με ελαχιστη ροπη χαμηλα αλλα να σκοτώνει ψηλά...
                                          Με λιγα λογια 'οχι' δε θα αγοραζα diesel

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kingalone last edited by

                                            Μετα απο αρκετα χιλιομετρα με ενα hilux flat τελευταιας γενιας και μαλιστα πολλες φορες με φορτια υπερβολικα ακομα και για το συγκεκριμενο αυτοκινητο στο θεμα του κινητηρα μονο θετικα σχολια εχω.Μπορει να υστερει σε δυναμη με τον ανταγωνισμο,ειμαι περιεργος πως παει για παραδειγμα το pick up της nissan,αλλα η ροπη του ειναι αξια λογου.Οικονομικο, αρκει να μην το πιεζεται και πολυ,γιατι αλλιως χανεις την μπαλα.Σχετικα προσφατα εκανα και ενα ταξιδι με αυτο.Πιο συγκεκριμενα,με περιπου 700 kg, και φορτιο να προεξεχει πανω απο την καροτσα με μεγαλη επιβαρυνση στην υπαρχουσα κακη αεροδυναμικη.Με το που βγηκα απο τον κηφισο μεχρι την διασταυρωση στο καλοχωρι 4 ωρες καθαρος δρομος.Κατω απο 150 στο κοντερ σε λιγα σημεια επεσα.Ενα ντεποζιτο με το ζορι εφτασε.Για την ακριβεια 60-62 λιτρα. Παντως κακα τα ψεματα,οση δυναμη και να βγαλουν απο εναν diesel,τις πολλες στροφες ενος βενζινοκινητηρα δυσκολα τις αποχωριζεται κανεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr