Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Barchetta facelift
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Barchetta facelift
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    8
    60
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Απο το flash

      Αποτελεί πλέον το παλιότερο ρόουντστερ που κυκλοφορεί στην αγορά και ένα φρεσκάρισμα, μόνο καλό θα μπορούσε να της κάνει. Ο λόγος για την «βαρκούλα» της Fiat, η οποία μόνο για αντικατάστασή της δεν μπορεί να μιλάει, έτσι που είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα στον όμιλο. Έτσι λοιπόν, η επιβεβλημένη αλλαγή στην εμφάνιση της Barchetta, έρχεται με τον πιο ανώδυνο οικονομικά τρόπο, περιλαμβάνοντας κάποιες περιορισμένες διαφοροποιήσεις εξωτερικά.

      Fiat Barchetta

      Οι βασικές γραμμές της Barchetta έχουν βέβαια διατηρηθεί, ωστόσο οι προβολείς έχουν αλλάξει, ενώ περιμετρικά τους, έχει τοποθετηθεί μία μεταλλική λωρίδα. Η μάσκα είναι επίσης διαφορετική, περιλαμβάνοντας τα φλας και τους νέους προβολείς ομίχλης. Καινούργιες είναι όμως και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών της Speedline, οι οποίες μέχρι στιγμής δεν ήταν διαθέσιμες ούτε προαιρετικά για την Barchetta.

      Στο εσωτερικό, η Fiat έχει προχωρήσει σε μικροαλλαγές στο ταμπλό και τις ταπετσαρίες, ενώ το ηχοσύστημα (με 5 ηχεία) έχει δυνατότητα ανάγνωσης και αρχείων MP3. Όσο για τον κινητήρα, παραμένει ο γνωστός 4κύλινδρος των 1.8 λίτρων, με απόδοση 131 ίππων. Τέλος, να σημειωθεί πως η Barchetta διαθέτει ABS, αλλά δεν μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gavriil1 last edited by

        Απο το flash

        Αποτελεί πλέον το παλιότερο ρόουντστερ που κυκλοφορεί στην αγορά και ένα φρεσκάρισμα, μόνο καλό θα μπορούσε να της κάνει. Ο λόγος για την «βαρκούλα» της Fiat, η οποία μόνο για αντικατάστασή της δεν μπορεί να μιλάει, έτσι που είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα στον όμιλο. Έτσι λοιπόν, η επιβεβλημένη αλλαγή στην εμφάνιση της Barchetta, έρχεται με τον πιο ανώδυνο οικονομικά τρόπο, περιλαμβάνοντας κάποιες περιορισμένες διαφοροποιήσεις εξωτερικά.

        Fiat Barchetta

        Οι βασικές γραμμές της Barchetta έχουν βέβαια διατηρηθεί, ωστόσο οι προβολείς έχουν αλλάξει, ενώ περιμετρικά τους, έχει τοποθετηθεί μία μεταλλική λωρίδα. Η μάσκα είναι επίσης διαφορετική, περιλαμβάνοντας τα φλας και τους νέους προβολείς ομίχλης. Καινούργιες είναι όμως και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών της Speedline, οι οποίες μέχρι στιγμής δεν ήταν διαθέσιμες ούτε προαιρετικά για την Barchetta.

        Στο εσωτερικό, η Fiat έχει προχωρήσει σε μικροαλλαγές στο ταμπλό και τις ταπετσαρίες, ενώ το ηχοσύστημα (με 5 ηχεία) έχει δυνατότητα ανάγνωσης και αρχείων MP3. Όσο για τον κινητήρα, παραμένει ο γνωστός 4κύλινδρος των 1.8 λίτρων, με απόδοση 131 ίππων. Τέλος, να σημειωθεί πως η Barchetta διαθέτει ABS, αλλά δεν μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Απο το flash

          Αποτελεί πλέον το παλιότερο ρόουντστερ που κυκλοφορεί στην αγορά και ένα φρεσκάρισμα, μόνο καλό θα μπορούσε να της κάνει. Ο λόγος για την «βαρκούλα» της Fiat, η οποία μόνο για αντικατάστασή της δεν μπορεί να μιλάει, έτσι που είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα στον όμιλο. Έτσι λοιπόν, η επιβεβλημένη αλλαγή στην εμφάνιση της Barchetta, έρχεται με τον πιο ανώδυνο οικονομικά τρόπο, περιλαμβάνοντας κάποιες περιορισμένες διαφοροποιήσεις εξωτερικά.

          Fiat Barchetta

          Οι βασικές γραμμές της Barchetta έχουν βέβαια διατηρηθεί, ωστόσο οι προβολείς έχουν αλλάξει, ενώ περιμετρικά τους, έχει τοποθετηθεί μία μεταλλική λωρίδα. Η μάσκα είναι επίσης διαφορετική, περιλαμβάνοντας τα φλας και τους νέους προβολείς ομίχλης. Καινούργιες είναι όμως και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών της Speedline, οι οποίες μέχρι στιγμής δεν ήταν διαθέσιμες ούτε προαιρετικά για την Barchetta.

          Στο εσωτερικό, η Fiat έχει προχωρήσει σε μικροαλλαγές στο ταμπλό και τις ταπετσαρίες, ενώ το ηχοσύστημα (με 5 ηχεία) έχει δυνατότητα ανάγνωσης και αρχείων MP3. Όσο για τον κινητήρα, παραμένει ο γνωστός 4κύλινδρος των 1.8 λίτρων, με απόδοση 131 ίππων. Τέλος, να σημειωθεί πως η Barchetta διαθέτει ABS, αλλά δεν μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Όμορφο αμάξι και παρεξηγημένο στις πωλήσεις... Ίσως λόγω εμπρός κίνησης...

            Εμένα μου άρεσε και πριν το λίφτινγκ, και πιστεύω πως έχει ένα διαχρονικό σχήμα.

            20.000 διαθέσιμα ευρώπουλα λείπουν (και τα τρέχοντα έξοδα που θα έχω) και το έπαιρνα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              titsataki last edited by

              πρεπει να το εισαγαγουν στις ΗΠΑ. Θα πιασει. Ναι εχεις δικιο το μποσθοκινητο μπορει να ειναι κακο αλλα αλλοι θα το προτιμησουν. Αμα ειναι καλα τοποθετημενο και με καλη τιμη θα συναγωνιζεται το Miata/MX5 που του μοιαζει κιολας.

              Νικος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                papazent last edited by

                to miata ομως είναι πισωκίνητο, όπως πρέπει να είναι τα roadsters. Τώρα να πάρεις punto σε παραλλαγή είναι κάτι μάλλον άσκοπο, τουλάχιστον αν μιλάμε για οδηγική ευχαρίστηση...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alfista last edited by

                  Συμφωνώ με τον PapaZent οτι τα πραγματικά roadsters πρέπει να είναι πισωκίνητα.Eιδικά όμως η βαρκούλα είναι ένα καταπληκτικό αμάξι το οποίο εύκολα θα μπορούσε να προτιμηθεί από πολλούς αγοραστές του mx-5 οι οποίοι μάλλον δεν το παίρνουν για να πηγαίνουν συνέχεια με το πλάι αλλά και για καθημερινή χρήση. Σε βρεγμένο δε δρόμο πρέπει να είσαι Βατάνεν για να μπορέσεις να φτάσεις μια τόσο καλοστημένη βαρκούλα. Όσο για τον παραληρισμό με το Punto τον θεωρώ ατυχή. Ένα πάτωμα δεν φτάνει για να βγάλουμε 2 αμάξια ίδια...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    papazent last edited by

                    Σίγά μην πάω να δώσω τόσα λεφτά και να μην μπορώ να πάω όλη την ώρα με το πλάι! Αμα θέλω κάτι πρακτικό για κάφε μέρα μάλλον δεν θα έπαιρνα roadster!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alfista last edited by

                      Κι εγώ μαζί σου φίλε. Για τους άλλους μιλάμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr