Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ Ο PIERRE PEUGEOT
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ Ο PIERRE PEUGEOT
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    2
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gatony last edited by

      Από το flash.gr/auto

      Σε ηλικία 70 ετών πέθανε (1/12/02) ο Πιέρ Πεζώ, γόνος της ιστορικής οικογένειας που δημιούργησε μια από τις πιο μεγάλες και πιο γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο. Ο Πιέρ Πεζώ ήταν πρόεδρος του συμβουλίου των μετόχων της εταιρίας και ξεκίνησε το 1957, από τη θέση υποδιευθυντή τομέα.Στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας μπήκε το 1972 και καθώς τα χρόνια περνούσαν, γινόταν ο υπέρμαχος της ανεξαρτησίας της εταιρίας του, διακυρύσσοντας ότι έπρεπε να μείνει μακρυά από συγχωνεύσεις και εξαγορές, ίσως γιατί δεν μπορούσε. Αυτό βέβαια δεν τον εμπόδισε να εξγοράσει τη... Citroen στα μέσα της δεκαετίς του 70, ούτε λίγο αργότερα την Chrysler Ευρώπης με τις μάρκες Simca, Talbot, με το εγγλέζικο συκρότημα της τότε Roots και τις μάρκες Sunbeam, Hillmann, Singer, Hunter. Η κίνηση είχε γίνει χωρίς να το γνωρίζει καμιά από τις δύο κυβερνήσεις και όταν μαθεύτηκε, ειδικά στην Αγγλία πως πουλήθηκαν οι ιστορικές τους μάρκες και μάλιστα σε... Γάλλους, παραλίγο να είχαμε εκλογές!

      Σήμερα πάντως, η Peugeot είναι μία από τις ελάχιστες εταιρίες του χώρου που διοικείται από τους άμεσους απογόνους των ιδρυτών της. Η οικογένεια κατέχει το 26,46% των μετοχών και το 40,46 % των ψήφων χάρη στον προστατευτισμό της γαλλικής νομοθεσίας με τη λεγόμενη διπλή ψήφο. Πολύ πρόσφατα μάλιστα, ο Πιέρ Πεζώ έλεγε σε συνέντευξή του, πως πρέπει η οικογένεια να ανακτήσει τουλάχιστον το 50% των μετοχών, ώστε να μην βρεθούν σε δύσκολη θέση αν κάποτε καταργηθεί ο νόμος της διπλής ψήφου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gatony last edited by

        Από το flash.gr/auto

        Σε ηλικία 70 ετών πέθανε (1/12/02) ο Πιέρ Πεζώ, γόνος της ιστορικής οικογένειας που δημιούργησε μια από τις πιο μεγάλες και πιο γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο. Ο Πιέρ Πεζώ ήταν πρόεδρος του συμβουλίου των μετόχων της εταιρίας και ξεκίνησε το 1957, από τη θέση υποδιευθυντή τομέα.Στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας μπήκε το 1972 και καθώς τα χρόνια περνούσαν, γινόταν ο υπέρμαχος της ανεξαρτησίας της εταιρίας του, διακυρύσσοντας ότι έπρεπε να μείνει μακρυά από συγχωνεύσεις και εξαγορές, ίσως γιατί δεν μπορούσε. Αυτό βέβαια δεν τον εμπόδισε να εξγοράσει τη... Citroen στα μέσα της δεκαετίς του 70, ούτε λίγο αργότερα την Chrysler Ευρώπης με τις μάρκες Simca, Talbot, με το εγγλέζικο συκρότημα της τότε Roots και τις μάρκες Sunbeam, Hillmann, Singer, Hunter. Η κίνηση είχε γίνει χωρίς να το γνωρίζει καμιά από τις δύο κυβερνήσεις και όταν μαθεύτηκε, ειδικά στην Αγγλία πως πουλήθηκαν οι ιστορικές τους μάρκες και μάλιστα σε... Γάλλους, παραλίγο να είχαμε εκλογές!

        Σήμερα πάντως, η Peugeot είναι μία από τις ελάχιστες εταιρίες του χώρου που διοικείται από τους άμεσους απογόνους των ιδρυτών της. Η οικογένεια κατέχει το 26,46% των μετοχών και το 40,46 % των ψήφων χάρη στον προστατευτισμό της γαλλικής νομοθεσίας με τη λεγόμενη διπλή ψήφο. Πολύ πρόσφατα μάλιστα, ο Πιέρ Πεζώ έλεγε σε συνέντευξή του, πως πρέπει η οικογένεια να ανακτήσει τουλάχιστον το 50% των μετοχών, ώστε να μην βρεθούν σε δύσκολη θέση αν κάποτε καταργηθεί ο νόμος της διπλής ψήφου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gatony last edited by

          Από το flash.gr/auto

          Σε ηλικία 70 ετών πέθανε (1/12/02) ο Πιέρ Πεζώ, γόνος της ιστορικής οικογένειας που δημιούργησε μια από τις πιο μεγάλες και πιο γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο. Ο Πιέρ Πεζώ ήταν πρόεδρος του συμβουλίου των μετόχων της εταιρίας και ξεκίνησε το 1957, από τη θέση υποδιευθυντή τομέα.Στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας μπήκε το 1972 και καθώς τα χρόνια περνούσαν, γινόταν ο υπέρμαχος της ανεξαρτησίας της εταιρίας του, διακυρύσσοντας ότι έπρεπε να μείνει μακρυά από συγχωνεύσεις και εξαγορές, ίσως γιατί δεν μπορούσε. Αυτό βέβαια δεν τον εμπόδισε να εξγοράσει τη... Citroen στα μέσα της δεκαετίς του 70, ούτε λίγο αργότερα την Chrysler Ευρώπης με τις μάρκες Simca, Talbot, με το εγγλέζικο συκρότημα της τότε Roots και τις μάρκες Sunbeam, Hillmann, Singer, Hunter. Η κίνηση είχε γίνει χωρίς να το γνωρίζει καμιά από τις δύο κυβερνήσεις και όταν μαθεύτηκε, ειδικά στην Αγγλία πως πουλήθηκαν οι ιστορικές τους μάρκες και μάλιστα σε... Γάλλους, παραλίγο να είχαμε εκλογές!

          Σήμερα πάντως, η Peugeot είναι μία από τις ελάχιστες εταιρίες του χώρου που διοικείται από τους άμεσους απογόνους των ιδρυτών της. Η οικογένεια κατέχει το 26,46% των μετοχών και το 40,46 % των ψήφων χάρη στον προστατευτισμό της γαλλικής νομοθεσίας με τη λεγόμενη διπλή ψήφο. Πολύ πρόσφατα μάλιστα, ο Πιέρ Πεζώ έλεγε σε συνέντευξή του, πως πρέπει η οικογένεια να ανακτήσει τουλάχιστον το 50% των μετοχών, ώστε να μην βρεθούν σε δύσκολη θέση αν κάποτε καταργηθεί ο νόμος της διπλής ψήφου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr