-
Η ΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ , ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ . ΤΗΑΝΧ
-
Η ΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ , ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ . ΤΗΑΝΧ
-
Η ΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ , ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ . ΤΗΑΝΧ
-
Exω απαντήσει πάλι αλλά θα το ξανακάνω.
Κατ αρχήν προτίμησε Sport ή Elegance. Κατά την γνώμη μου το Sport είναι καλύτερη επιλογή γιατί έχει σπορ καθίσματα και άλλα extras που δεν μπαίνουν εύκολα εκ των υστέρων. Ακόμη το σπορ είναι πιο σφιχτό και με 15αρες που σημαίνει ότι ψιλοκοπανάει. Κατα τα άλλα η κατανάλωση είναι αυξημένη σε σχέση με το παλιό (που κατείχα) και είναι 7-8l/100km στην εθνική και 8-9l/100km εντός πόλης. 7 λίτρα καίει με 'κανονικές' ταχύτητες. Δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα εκτος από ψιλοτριγμούς της πίσω πόρτας που λύθηκαν με λίπανση, όπως επίσης και της κρεμαγιέρας (γκουπ γύρω από την ευθεία). Ακόμη στο πρώτο σέρβις (ετήσιο με 15000 χλμ) αλλάχτηκαν λόγω φθοράς (!!) τα τακάκια (μαλακή γόμα) με το εξωφρενικό για την κατηγορία κόστος 60 Eυρώπουλα + 17 Eυρώπουλα τοποθέτηση + ΦΠΑ (!!) Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την αίσθηση τόσο σε ποιότητα όσο και σε οδική συμπεριφορά. Σε οτιδήποτε άλλο έχεις απορία μην διστάσεις να στείλεις e-mail. -
Θέλω να διατυπώσω μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση προς τους κατόχους Corsa. Τα περιοδικά λένε ότι το τιμόνι του είναι πολύ ελαφρύ, όχι μόνο σε σχέση με τα υδραυλικά αλλά και με ορισμένα ηλεκτροϋδραυλικά. Το γεγονός αυτό δημιουργεί οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την κίνηση σε δρόμο με στροφές;
-
Κατά τη γνώμη μου (δεν έχω οδηγήσει παραπάνω από 15 διαφορετικά αυτοκίνητα) είναι ότι το τιμόνι είναι από τα καλύτερα, πανάλαφρο στο παρκάρισμα σφιχτό όσο ανεβαίνει η ταχύτητα. Είναι καλύτερο από του προηγουμένου μοντέλου που ήταν κι εκείνο εξαιρετικό (από την γνώμη περιοδικών). Το μόνο που θα με ανησυχούσε είναι η αξιοπιστία.
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, Asenna. Στα πόσα χλμ είχες προβλήματα με την κρεμαγιέρα; Τώρα αντιμετωπίζεις προβλήματα;
-
Περίπου 15000. Νομίζω ότι ήταν κάτι τυχαίο (δεν έγινε κάποια αλλαγή). Επειδή τα ηλεκτρουδραυλικά είναι σχετικά νέο κόλπο και δεν έχω στοιχεία για την αξιοπιστία (αντοχή στο χρόνο, φθορές κλπ) ανησυχώ περισσότερο - μια παραπάνω ηλεκτρονική διάταξη (η οποία καταναλώνει και αρκετή ισχύ απ ότι φαντάζομαι πάντα ανησυχεί). Δεν εμφανίστηκε ξανά πρόβλημα (είμαι περίπου στις 20000χλμ).
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Θέλω να διατυπώσω μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση προς τους κατόχους Corsa. Τα περιοδικά λένε ότι το τιμόνι του είναι πολύ ελαφρύ, όχι μόνο σε σχέση με τα υδραυλικά αλλά και με ορισμένα ηλεκτροϋδραυλικά. Το γεγονός αυτό δημιουργεί οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την κίνηση σε δρόμο με στροφές;ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΤΕΛΕΙΟ. ΕΛΑΦΡΥ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ, ΣΦΙΧΤΟ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΤΟΜΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΕΜΠΟΔΙΟΥ, ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΛΑΦΡΥ! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΚ!
-
Ο χρήστης Asenna έγραψε:
Περίπου 15000. Νομίζω ότι ήταν κάτι τυχαίο (δεν έγινε κάποια αλλαγή). Επειδή τα ηλεκτρουδραυλικά είναι σχετικά νέο κόλπο και δεν έχω στοιχεία για την αξιοπιστία (αντοχή στο χρόνο, φθορές κλπ) ανησυχώ περισσότερο - μια παραπάνω ηλεκτρονική διάταξη (η οποία καταναλώνει και αρκετή ισχύ απ ότι φαντάζομαι πάντα ανησυχεί). Δεν εμφανίστηκε ξανά πρόβλημα (είμαι περίπου στις 20000χλμ).ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ; ΤΙ ΑΚΟΥΓΕΣ; ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΝΥΣΥΧΗΤΙΚΟ; ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΓΚΟΥΠ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ.
-
Το γκουπ ακουγόταν όταν το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο και γύρω από την θέση της ευθείας. Απ'οτι είπε το εξουσιοδοτημένο η κρεμαγιέρα λύθηκε και λιπάνθηκε. Αν σκεφτώ πολύ μπροστά με ανησυχεί λίγο. Κατά τα άλλα τώρα όλα είναι ΟΚ.
CORSA 1.4 : EINAI KAΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ?