-
Ανοίγω ένα ακόμα thread για να δω τις γνώμες που επικρατούν γύρω από την καινούρια βολίδα της Alfa.Θα την προτιμούσατε από την 156 GTA ή στην ίδια κατηγορία ένα Focus RS με χαμηλότερη μάλιστα τιμή;Μήπως δεν εκπληρώνει όσα υπόσχεται και μήπως τελικά μείνει στη σκιά της 156;Ή μήπως τελικά είναι η επιστροφή της χαμένης λάμψης της ιταλικής εταιρίας;Αναμένω σχόλια με περισσή περιέργεια...
-
Ανοίγω ένα ακόμα thread για να δω τις γνώμες που επικρατούν γύρω από την καινούρια βολίδα της Alfa.Θα την προτιμούσατε από την 156 GTA ή στην ίδια κατηγορία ένα Focus RS με χαμηλότερη μάλιστα τιμή;Μήπως δεν εκπληρώνει όσα υπόσχεται και μήπως τελικά μείνει στη σκιά της 156;Ή μήπως τελικά είναι η επιστροφή της χαμένης λάμψης της ιταλικής εταιρίας;Αναμένω σχόλια με περισσή περιέργεια...
-
Ανοίγω ένα ακόμα thread για να δω τις γνώμες που επικρατούν γύρω από την καινούρια βολίδα της Alfa.Θα την προτιμούσατε από την 156 GTA ή στην ίδια κατηγορία ένα Focus RS με χαμηλότερη μάλιστα τιμή;Μήπως δεν εκπληρώνει όσα υπόσχεται και μήπως τελικά μείνει στη σκιά της 156;Ή μήπως τελικά είναι η επιστροφή της χαμένης λάμψης της ιταλικής εταιρίας;Αναμένω σχόλια με περισσή περιέργεια...
-
Απο οτι διαβαζω προκειτε για καλη προσπαθεια και ναι ως ενα σημειο επισκιαζετε απο την μεγαλη αδερφη. Ομως περιμενα λιγο περισσοτερα απο τον κινητηρα. Ακομη 30 ιπποι δεν θα ηταν εκπληξη απο τα 3.2 'πειραγμενα' λιτρα.
-
30 ίπποι παραπάνω δε νομίζω πως θα ήταν ιδιαίτερο πρόβλημα για την επιτεύξή τους αλλά το θέμα είναι κατά πόσο θα μπορούσαν να 'βγούν' ομαλά στο δρόμο.Μη ξεχνάμε οτι πρόκειται για προσθιοκίνητο.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Απο οτι διαβαζω προκειτε για καλη προσπαθεια και ναι ως ενα σημειο επισκιαζετε απο την μεγαλη αδερφη. Ομως περιμενα λιγο περισσοτερα απο τον κινητηρα. Ακομη 30 ιπποι δεν θα ηταν εκπληξη απο τα 3.2 'πειραγμενα' λιτρα.Mπορεί τα σημεία των καιρών να ενδιαφέρονται γιά τους αριθμούς και μόνο. Αλλά ας μου πεί κάποιος, ποιό προσθιοκίνητο αυτοκίνητο μπορεί να βγάζει 250 άλογα με αξιοπιστία στο δρόμο και να 'κατατροπώνει' ένα Focus RS (των 215 ίππων στους μπροστινούς τροχούς σε στροφές), σύμφωνα με τα λεγόμενα του περιοδικού.
Chris
-
Αυτό είπα κι εγώ στην αρχή:ειδικά το Focus RS νικιέται ή όχι;
-
Ως φανατικός των αυτοκινήτων από το Μιλάνο είμαι 'υποχρεωμένος' να δηλώσω ότι η 147GTA είναι καταπληκτική. Αλλά και ουδέτερος να ήμουν, πάλι τα ίδια θα έγραφα. Είναι απλά κούκλα, αγριεμένη όσο πρέπει και γρήγορη όσο πρέπει. Όπως και να το κάνεις έχει στυλ που δεν βρίσκεις αλλού και φυσικά έχει δύναμη και άψογη συμπεριφορά (όπως διαβάζουμε,γιατί για να την έχουμε οδηγήσει....). Είναι ισορροπημένη και έτσι της αρμόζει να οδηγείται, όχι με ταρζανιές. Τότε θα σε ανταμείψει με τα προσόντα της και σαν κερασάκι στην τούρτα θα έχεις μία απίστευτη 6κύλινδρη μουσική να φτάνει στα αυτιά σου. Είναι μάλιστα και ένα από τα λίγα πλέον αυτοκίνητα που χαίρεσαι να βλέπεις τον κινητήρα, χωρίς αυτός να είναι κρυμμένος κάτω από τεράστια πλαστικά καπάκια! Μέ άλλα λόγια δεν είναι ένα supersport (για να δανειστούμε και λίγο την ορολογία των 2 τροχών) αυτοκίνητο αλλά ένα GT που όμως χαίρεται κάθε φορά που θα το βάζεις σε μια πίστα ή θα το στρίβεις 'σωστά' σε κάποια ορεινή διαδρομή. Και φυσικά είναι ένα αυτοκίνητο που η καρότσα του λίγο απέχει απο το να χαρακτηριστεί έργο τέχνης,γλυπτό!
Σε σύγκριση, τώρα, με το Focus RS πιστεύω ότι θα χάνει σε ταχύτητα, ιδίως σε κλειστές διαδρομές και πίστες. Το Ford όμως έχει μπλοκέ διαφορικό,σχεδόν αγωνιστικές αναρτήσεις και πλησιάζει περισσότερο τον χαρακτηρισμό supersport. Είναι και αρκετά φθηνότερο. Παρόλα αυτά ομως σε καμιά περίπτωση δεν έχει την ομορφιά, τη χάρη και το στυλ της 147. Μπροστά της δέιχνει ένα απλά ταπεινό μικρομεσαίο χάτσμπακ. Δεν έχει το χαρακτήρα της, τον 'αέρα' της , είναι ένα σχεδόν αγωνιστικό αυτοκίνητο. Είναι μεν πολύ έως πάρα πολύ γρήγορο και με ιδανικη σπορ συμπεριφορά , αλλά μέχρι εκεί. Τίποτα παραπάνω. Αντίθετα η ιταλίδα είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για όλες σχεδόν τις διαδρομές και οδηγικές ορέξεις (από βουνά και πίστες έως χαλαρωτικό cruising στο σπορ αλλά classy εσωτερικό της).
Για αυτό και έχει πάρει την 2η θέση στην καρδιά μου,η πρώτη είναι από καιρό κατηλειμένη. Από την 156GTA!!!! Αμετανόητος alfistas....Y.Γ. Το VDC δεν απενεργοποιείται.Αλλά ουδείς τέλειος....
Και σόρυ για την πολυλογία μου αλλά έχω καιρό να οδηγήσω την bella μου και με έπιασαν τα σιρόπια....
Υ.Γ.2 :από 3,2 λίτρα άνετα μπορούσαν και 280 και 300 και παραπάνω άλογα. Αλλά απλά δεν τα χρειάζεται! (και να τα είχε,πού και πώς θα τα έβαζε κάτω στην Ελλάδα;;)
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Ως φανατικός των αυτοκινήτων από το Μιλάνο είμαι 'υποχρεωμένος' να δηλώσω ότι η 147GTA είναι καταπληκτική. Αλλά και ουδέτερος να ήμουν, πάλι τα ίδια θα έγραφα. Είναι απλά κούκλα, αγριεμένη όσο πρέπει και γρήγορη όσο πρέπει. Όπως και να το κάνεις έχει στυλ που δεν βρίσκεις αλλού και φυσικά έχει δύναμη και άψογη συμπεριφορά (όπως διαβάζουμε,γιατί για να την έχουμε οδηγήσει....). Είναι ισορροπημένη και έτσι της αρμόζει να οδηγείται, όχι με ταρζανιές. Τότε θα σε ανταμείψει με τα προσόντα της και σαν κερασάκι στην τούρτα θα έχεις μία απίστευτη 6κύλινδρη μουσική να φτάνει στα αυτιά σου. Είναι μάλιστα και ένα από τα λίγα πλέον αυτοκίνητα που χαίρεσαι να βλέπεις τον κινητήρα, χωρίς αυτός να είναι κρυμμένος κάτω από τεράστια πλαστικά καπάκια! Μέ άλλα λόγια δεν είναι ένα supersport (για να δανειστούμε και λίγο την ορολογία των 2 τροχών) αυτοκίνητο αλλά ένα GT που όμως χαίρεται κάθε φορά που θα το βάζεις σε μια πίστα ή θα το στρίβεις 'σωστά' σε κάποια ορεινή διαδρομή. Και φυσικά είναι ένα αυτοκίνητο που η καρότσα του λίγο απέχει απο το να χαρακτηριστεί έργο τέχνης,γλυπτό!
Σε σύγκριση, τώρα, με το Focus RS πιστεύω ότι θα χάνει σε ταχύτητα, ιδίως σε κλειστές διαδρομές και πίστες. Το Ford όμως έχει μπλοκέ διαφορικό,σχεδόν αγωνιστικές αναρτήσεις και πλησιάζει περισσότερο τον χαρακτηρισμό supersport. Είναι και αρκετά φθηνότερο. Παρόλα αυτά ομως σε καμιά περίπτωση δεν έχει την ομορφιά, τη χάρη και το στυλ της 147. Μπροστά της δέιχνει ένα απλά ταπεινό μικρομεσαίο χάτσμπακ. Δεν έχει το χαρακτήρα της, τον 'αέρα' της , είναι ένα σχεδόν αγωνιστικό αυτοκίνητο. Είναι μεν πολύ έως πάρα πολύ γρήγορο και με ιδανικη σπορ συμπεριφορά , αλλά μέχρι εκεί. Τίποτα παραπάνω. Αντίθετα η ιταλίδα είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για όλες σχεδόν τις διαδρομές και οδηγικές ορέξεις (από βουνά και πίστες έως χαλαρωτικό cruising στο σπορ αλλά classy εσωτερικό της).
Για αυτό και έχει πάρει την 2η θέση στην καρδιά μου,η πρώτη είναι από καιρό κατηλειμένη. Από την 156GTA!!!! Αμετανόητος alfistas....Y.Γ. Το VDC δεν απενεργοποιείται.Αλλά ουδείς τέλειος....
Και σόρυ για την πολυλογία μου αλλά έχω καιρό να οδηγήσω την bella μου και με έπιασαν τα σιρόπια....
Υ.Γ.2 :από 3,2 λίτρα άνετα μπορούσαν και 280 και 300 και παραπάνω άλογα. Αλλά απλά δεν τα χρειάζεται! (και να τα είχε,πού και πώς θα τα έβαζε κάτω στην Ελλάδα;;)
Νομίζεις θα δεις παραπάνω από 1-2 στην Ελλάδα; Εδώ δεν πουλάει η 2.0 καλά καλά.
-
Πάντως το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο. Μακάρι να μπορούσα να το οδηγήσω. Δύσκολα να πεις αν θα το προτιμούσα σε σχέση με το R32, πρέπει να το όδηγήσω.
Αλλά στην Β. Αμερική θα ζητιόταν μόνο από φανατικούς της φίρμας καθώς υπάρχει πολύ ανταγωνισμός στα αυτοκίνητα επιδόσεων. Ακόμα και αυτο του Γαβριήλ έχει περισσότερους ίππους, και ο κινητήρας μπορεί να είναι και καλύτερος από της Άλφα.
-
δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με το Focus RS κατ' εμέ,διαφορετική κατηγορία.Ίσως να μπορούσαμε να το συγκρίνουμε με το Civic TypeR ή το s3,αλλά εδώ υπάρχει περίσση φινέτσα,δύναμη και άνεση.
αρχικά να πω πως μου κόπηκε η ανάσα όταν το πρωτοείδα,εδώ θα βρείτε μια φανταστική συλλογή φωτογραφιών της:
http://www.italiaspeed.com/news_frames.html
οι ιταλοί πήραν ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο [του οποίου παρεπιπτόντως σύντομα θα είμαι και οδηγός] και το έκαναν ακαταμάχητο.Πραγματικά όποιου περισσεύει τεκμήριο για 3200cc,55000 ευρώ και δεν σκάει για τους χώρους,ας το σκευτεί.Είχα την τύχη να πετύχω ένα λευκό στο δρόμο,δεν κατάλαβα γιατί ήταν εκεί,αλλά ήταν θεσπέσιο.
τέλος στο θέμα της προτίμησής της από την 156,ναι,τουλάχιστον για τις ανάγκες της ηλικίας μου.
-
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ALFA ROMEO KANAN POLY KAΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ KAI OXI MONO, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΑΣΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ALFA 147. ΕΒΑΛΑΝ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΝΟΣ FIAT BRAVO Η ΤΟ ΝΕΟ ΣΑΣΙ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ FIAT STILO??
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ALFA ROMEO KANAN POLY KAΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ KAI OXI MONO, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΑΣΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ALFA 147. ΕΒΑΛΑΝ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΝΟΣ FIAT BRAVO Η ΤΟ ΝΕΟ ΣΑΣΙ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ FIAT STILO??
Νομίζω, απ'οτι θυμάμαι βέβαια, ότι το σασί της 147 προέρχεται από αυτό της 156, με μικρότερο μεταξόνιο και αλλαγές στην αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης.
-
Ειλικρινά κι εγώ αυτό για τα bravo kai stilo δεν κατάλαβα που κολάει.
Πάντως οι στόχοι των Ιταλών μάλλον ήταν σαφέστατοι και νομίζω ότι το αποτέλεσμα τους δικαιώνει με το παραπάνω. Όσο για εμάς προσθέτουμε άλλο ένα αντικείμενο πόθου στη λίστα των ονείρων μας. -
με μια υποσημείωση...
ελπίζω καμμία gta να μη βγάλει τα προβλήματα που κατά καιρούς διαβάζω για τις λοιπές 147,είναι κρίμα.Είναι κρίμα που γενικά και η 147 έχει βγάλει προβλήματα σε αρκετούς ιδιοκτήτες.Πάντως εγώ πήρα το ρίσκο μου και να δούμε.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
30 ίπποι παραπάνω δε νομίζω πως θα ήταν ιδιαίτερο πρόβλημα για την επιτεύξή τους αλλά το θέμα είναι κατά πόσο θα μπορούσαν να 'βγούν' ομαλά στο δρόμο.Μη ξεχνάμε οτι πρόκειται για προσθιοκίνητο.Η υψιστη ιπποδυναμη δεν ειναι και τοσο σχετικη με το προβλημα του ομαλου περασματος αυτων στο δρομο. Αυτο που κανει την διαφορα ειναι ποσοι ιπποι 'εμφανιζοντε' στις χαμηλες και μεσεαις στροφες.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Απο οτι διαβαζω προκειτε για καλη προσπαθεια και ναι ως ενα σημειο επισκιαζετε απο την μεγαλη αδερφη. Ομως περιμενα λιγο περισσοτερα απο τον κινητηρα. Ακομη 30 ιπποι δεν θα ηταν εκπληξη απο τα 3.2 'πειραγμενα' λιτρα.
Mπορεί τα σημεία των καιρών να ενδιαφέρονται γιά τους αριθμούς και μόνο. Αλλά ας μου πεί κάποιος, ποιό προσθιοκίνητο αυτοκίνητο μπορεί να βγάζει 250 άλογα με αξιοπιστία στο δρόμο και να 'κατατροπώνει' ένα Focus RS (των 215 ίππων στους μπροστινούς τροχούς σε στροφές), σύμφωνα με τα λεγόμενα του περιοδικού.
Chris
Δεν νομιζω να υπαρχει θεμα συγκρισης με το RS. By the way, οταν λες 'συμφωνα με τα λογια του περιοδικου', τι εννοεις? Μιλας για την εκδοση Δεκεμβριου του 4 Τροχοι? Μολις ελαβα αυτη του Νοεμβριου. Ή μιαλς για αλλο περιοδικο?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
By the way, οταν λες 'συμφωνα με τα λογια του περιοδικου', τι εννοεις? Μιλας για την εκδοση Δεκεμβριου του 4 Τροχοι? Μολις ελαβα αυτη του Νοεμβριου. Ή μιαλς για αλλο περιοδικο?A gavriil1, δεν το 'ξερες, πρόκειται για το γνωστό φαινόμενο 'propagation delay' με εφαρμογή στα τεύχη των 4Τ...
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Δεν νομιζω να υπαρχει θεμα συγκρισης με το RS. By the way, οταν λες 'συμφωνα με τα λογια του περιοδικου', τι εννοεις? Μιλας για την εκδοση Δεκεμβριου του 4 Τροχοι? Μολις ελαβα αυτη του Νοεμβριου. Ή μιαλς για αλλο περιοδικο?Mιλάω γιά το τεύχος του Δεκεμβρίου 2002 του Ελληνικού DRIVE. Ζητώ συγνώμη γιά το αρχικό μήνυμα που έλεγα γιά τους 4Τ.
Συγκεκριμένα το περιοδικό DRIVE λέει ότι στις ανοιχτές στροφές η Alfa 147 GTA μπορεί να οδηγηθεί αρκετά πιό γρήγορα από το Focus RS, το οποίο δυσκολεύεται, ενώ σε κλειστές στροφές το Focus μπορεί θεωρητικά να είναι πιό ευέλικτο αλλά θέλει προσοχή γιατί άν οδηγηθεί στα όρια η υποστροφή εμφανίζεται εύκολα...Chris
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
με μια υποσημείωση...ελπίζω καμμία gta να μη βγάλει τα προβλήματα που κατά καιρούς διαβάζω για τις λοιπές 147,είναι κρίμα.Είναι κρίμα που γενικά και η 147 έχει βγάλει προβλήματα σε αρκετούς ιδιοκτήτες.Πάντως εγώ πήρα το ρίσκο μου και να δούμε.
Mορείς να μου πεις για τα προβλήματα που έχεις ακούσει για την 147,ή που τα έχεις διαβάσει. Η φίλη μου την έχει αγοράσει και είναι πολύ ευχαριστημένη,χαίρεται να οδηγεί όπως μου λέει συνέχεια και αρκετές φορές 'μαλώνουμε' με ποιο αυτ/το θα πάμε εκδρομές.(βέβαια έχει κάνει μόνο 8.500 χλμ.και δεν έχει εμφανιστεί το παραμικρό πρόβλημα.)
Alfa 147 GTA.Σχόλια,όψεις και απόψεις...