-
Το τελευταιο δημιουργημα της Χοντα για τις ΗΠΑ ειναι το Χοντα Ελεμεντ. Ναι μεν SUV, αλλα... Πως σας αρεσει? Νομιζω οτι ενα τετοιο οχημα (με μικροτερο κινητηρα) θα εκανε νοημα για την αγορα της Ευρωπης αλλα και της Ελλαδος.
Η αγορα που στοχευει το προιόν ειναι η 'post-collegiate, pre-employed, high-spending Gen-Yers'. Δηλαδη νεοι αποφητοι, ενω ψαχνουν για την πρωτη τους 'πραγματικη' δουλεια αλλα ξοδευουν χωρις φοβο. Αυτο που αποκαλουμε εδω 'Γενια Υ'.
Η αληθεια ειναι οτι η Χοντα ρισκαρει σημαντικα με αυτο το οχημα διοτι το ντισάιν του εξωτερικου του αρχικα δεν ειναι και το πιο προκλητικο και ομορφο. Αλλα το συνιθιζεις, it grows on you. Εξαλου η Χοντα ηταν παντα μια εταιρια που η λειτουργικοτητα και αλλες αρετεσ ειχαν προτερεοτητα της...ομορφιας
Το Ελεμεντ λοιπον ειναι κατι σαν SUV, κατι απο Minivan και λιγο απο wagon. Αυτα τα χαρακτηριστικα το κανουν το ultimate active-lifestyle accessory για πολλους συμφωνα με την Χοντα.
Τεχνικως το Ελεμεντ στην πλατφορμα του CR-V με τον 2.4-liter i-VTEC κινητηρα και on-demand τετρακινηση. Πολλοι θα αναρωτηθουν, 'γιατι καποιος να μην αγορασει το CR-V ?' Το Ελεμεντ ειναι το αντι-CR-V συμφωνα με την Χοντα. Ειναι μοναδικο και το επιπεδο πατωμα του το κανουν ξεχωριστο και διαφορετικο απο το CR-V. Θα δουμε τι θα πουν οι καταναλωτες για αυτα τα λογια της ΧΟντα.
Οταν βλεπεις την λειτουργικοτητα του οχηματος ομως, εκπλησεσαι. Θετικα. Το πιο 'δραματικο του' χαρακτηριστικο ειναι η απωλεια Β κολωνας (μεσαιας κολωνας) στις θυρες. Οι πισω πορτες ανοιγουν 90 μοιρες και οι εμπρος 78 μοιρες και ετσι
12.1 δευτ. για τα 0-100 απο την Χοντα για την τετρακινητη εκδοση με το αυτοματο κιβ. η οποια ζιγυζει 1632 κιλα. Υπαρχει και μπροσθιοκινητη εκδοση με καλυτερες επιδοσεις. Αλλωστε η Χοντα ειναι παντα συντηρητικη οσον αφορα τις επιδοσεις των οχηματων της.
Παμε για surfing με Χοντα Ελεμεντ ειναι το μυνημα που προσπαθει να περασει το τμημα μαρκετινγκ της Χοντα...
-
Το τελευταιο δημιουργημα της Χοντα για τις ΗΠΑ ειναι το Χοντα Ελεμεντ. Ναι μεν SUV, αλλα... Πως σας αρεσει? Νομιζω οτι ενα τετοιο οχημα (με μικροτερο κινητηρα) θα εκανε νοημα για την αγορα της Ευρωπης αλλα και της Ελλαδος.
Η αγορα που στοχευει το προιόν ειναι η 'post-collegiate, pre-employed, high-spending Gen-Yers'. Δηλαδη νεοι αποφητοι, ενω ψαχνουν για την πρωτη τους 'πραγματικη' δουλεια αλλα ξοδευουν χωρις φοβο. Αυτο που αποκαλουμε εδω 'Γενια Υ'.
Η αληθεια ειναι οτι η Χοντα ρισκαρει σημαντικα με αυτο το οχημα διοτι το ντισάιν του εξωτερικου του αρχικα δεν ειναι και το πιο προκλητικο και ομορφο. Αλλα το συνιθιζεις, it grows on you. Εξαλου η Χοντα ηταν παντα μια εταιρια που η λειτουργικοτητα και αλλες αρετεσ ειχαν προτερεοτητα της...ομορφιας
Το Ελεμεντ λοιπον ειναι κατι σαν SUV, κατι απο Minivan και λιγο απο wagon. Αυτα τα χαρακτηριστικα το κανουν το ultimate active-lifestyle accessory για πολλους συμφωνα με την Χοντα.
Τεχνικως το Ελεμεντ στην πλατφορμα του CR-V με τον 2.4-liter i-VTEC κινητηρα και on-demand τετρακινηση. Πολλοι θα αναρωτηθουν, 'γιατι καποιος να μην αγορασει το CR-V ?' Το Ελεμεντ ειναι το αντι-CR-V συμφωνα με την Χοντα. Ειναι μοναδικο και το επιπεδο πατωμα του το κανουν ξεχωριστο και διαφορετικο απο το CR-V. Θα δουμε τι θα πουν οι καταναλωτες για αυτα τα λογια της ΧΟντα.
Οταν βλεπεις την λειτουργικοτητα του οχηματος ομως, εκπλησεσαι. Θετικα. Το πιο 'δραματικο του' χαρακτηριστικο ειναι η απωλεια Β κολωνας (μεσαιας κολωνας) στις θυρες. Οι πισω πορτες ανοιγουν 90 μοιρες και οι εμπρος 78 μοιρες και ετσι
12.1 δευτ. για τα 0-100 απο την Χοντα για την τετρακινητη εκδοση με το αυτοματο κιβ. η οποια ζιγυζει 1632 κιλα. Υπαρχει και μπροσθιοκινητη εκδοση με καλυτερες επιδοσεις. Αλλωστε η Χοντα ειναι παντα συντηρητικη οσον αφορα τις επιδοσεις των οχηματων της.
Παμε για surfing με Χοντα Ελεμεντ ειναι το μυνημα που προσπαθει να περασει το τμημα μαρκετινγκ της Χοντα...
-
Το τελευταιο δημιουργημα της Χοντα για τις ΗΠΑ ειναι το Χοντα Ελεμεντ. Ναι μεν SUV, αλλα... Πως σας αρεσει? Νομιζω οτι ενα τετοιο οχημα (με μικροτερο κινητηρα) θα εκανε νοημα για την αγορα της Ευρωπης αλλα και της Ελλαδος.
Η αγορα που στοχευει το προιόν ειναι η 'post-collegiate, pre-employed, high-spending Gen-Yers'. Δηλαδη νεοι αποφητοι, ενω ψαχνουν για την πρωτη τους 'πραγματικη' δουλεια αλλα ξοδευουν χωρις φοβο. Αυτο που αποκαλουμε εδω 'Γενια Υ'.
Η αληθεια ειναι οτι η Χοντα ρισκαρει σημαντικα με αυτο το οχημα διοτι το ντισάιν του εξωτερικου του αρχικα δεν ειναι και το πιο προκλητικο και ομορφο. Αλλα το συνιθιζεις, it grows on you. Εξαλου η Χοντα ηταν παντα μια εταιρια που η λειτουργικοτητα και αλλες αρετεσ ειχαν προτερεοτητα της...ομορφιας
Το Ελεμεντ λοιπον ειναι κατι σαν SUV, κατι απο Minivan και λιγο απο wagon. Αυτα τα χαρακτηριστικα το κανουν το ultimate active-lifestyle accessory για πολλους συμφωνα με την Χοντα.
Τεχνικως το Ελεμεντ στην πλατφορμα του CR-V με τον 2.4-liter i-VTEC κινητηρα και on-demand τετρακινηση. Πολλοι θα αναρωτηθουν, 'γιατι καποιος να μην αγορασει το CR-V ?' Το Ελεμεντ ειναι το αντι-CR-V συμφωνα με την Χοντα. Ειναι μοναδικο και το επιπεδο πατωμα του το κανουν ξεχωριστο και διαφορετικο απο το CR-V. Θα δουμε τι θα πουν οι καταναλωτες για αυτα τα λογια της ΧΟντα.
Οταν βλεπεις την λειτουργικοτητα του οχηματος ομως, εκπλησεσαι. Θετικα. Το πιο 'δραματικο του' χαρακτηριστικο ειναι η απωλεια Β κολωνας (μεσαιας κολωνας) στις θυρες. Οι πισω πορτες ανοιγουν 90 μοιρες και οι εμπρος 78 μοιρες και ετσι
12.1 δευτ. για τα 0-100 απο την Χοντα για την τετρακινητη εκδοση με το αυτοματο κιβ. η οποια ζιγυζει 1632 κιλα. Υπαρχει και μπροσθιοκινητη εκδοση με καλυτερες επιδοσεις. Αλλωστε η Χοντα ειναι παντα συντηρητικη οσον αφορα τις επιδοσεις των οχηματων της.
Παμε για surfing με Χοντα Ελεμεντ ειναι το μυνημα που προσπαθει να περασει το τμημα μαρκετινγκ της Χοντα...
-
-
Πρακτικό, δε λέω, αλλά βαρύ και άκομψο...
-
Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?
-
Το μόνο που έχω να πω, ότι είναι απλά ΑΣΧΗΜΟ.
-
Einai auto pou tha ithele na itan to Kangoo. Endiaferon oxima pantos
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Το μόνο που έχω να πω, ότι είναι απλά ΑΣΧΗΜΟ.Μετα την 15η φορα που το βλεπεις, δεν σου φενετε και τοσο ασχημο.
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Einai auto pou tha ithele na itan to Kangoo. Endiaferon oxima pantos'Ενδιαφερον' ειναι σιγουρα ο σωστος ορος. Συμφωνω. Και γιαυτο και ανοιξα θρεντ.
-
AΠΑΠΑΠΑ ΤΙ ΠΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΣΧΗΜΟ ΣΑΝ ΘΟΡΑΚΙΣΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΧΡΙΜΑΤΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ.
ΔΕ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΙΣΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΓΙΕΡΑ ΣΑΝ ΕΛΑΦΡΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!
Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?
Γιατί απλά κατακρίνω το marketing που απευθύνεται στους Αμερικάνους...
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!
Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?
Γιατί απλά κατακρίνω το marketing που απευθύνεται στους Αμερικάνους...
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!
Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?
Γιατί απλά κατακρίνω το marketing που απευθύνεται στους Αμερικάνους...
Και πιο ειναι αυτο το 'μαρκετινγ' που κατακρινεις ακριβως?
-
...και είναι και άσχημο!
Χάθηκε ένα S2000; ένα Ιntegra μήπως; -
Παναγία μου καλά περίμενες καραούλι να κάνω reply;
anyway, απλά δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης αυτών των οχημάτων...
στο κάτω-κάτω προσωπική μου άποψη είναι που μπορεί για σένα να είναι λανθασμένη. Δεν έχω κοινώς πρόβλημα με την Honda και την όποια Honda, αλλά έχω πρόβλημα με τους αμερικάνους που αγοράζουν πράγματα που δεν κάνουν τίποτα ή δεν τους χρειάζονται... -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!
Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?
Πλακα κανει ο ανθρωπος.
Νικος
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Παναγία μου καλά περίμενες καραούλι να κάνω reply;
anyway, απλά δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης αυτών των οχημάτων...
στο κάτω-κάτω προσωπική μου άποψη είναι που μπορεί για σένα να είναι λανθασμένη. Δεν έχω κοινώς πρόβλημα με την Honda και την όποια Honda, αλλά έχω πρόβλημα με τους αμερικάνους που αγοράζουν πράγματα που δεν κάνουν τίποτα ή δεν τους χρειάζονται...Σιγουρα ειναι η προσωπικη σου αποψη. Στο κατω κατω, το ονομα σου εχει το ποστ. Ολοι μας πρωσοπικες αποψεις γραφουμε εδω. Οπως και εσυ.
Δηλαδη νομιζεις οτι αυτος που θα αγορασει ενα Ελεμεντ ειναι ηλιθιος και δεν ξερει τι του γινετε. Αφου αγοραζει κατι 'αχρηστο' μονο και μονο λογο 'μαρκετινγ'.
Επισης λες οτι το Ελεμεντ 'δεν κανει τιποτε'. Δεν βλεπεις δηλαδη κανενα σημειο χρησιμοτητας σε αυτο το οχημα.
Αυτα λες?
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!
Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?
Πλακα κανει ο ανθρωπος.
Νικος
Δεν νομιζω.
Honda Element