Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Element
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Element
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    24
    218
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Το τελευταιο δημιουργημα της Χοντα για τις ΗΠΑ ειναι το Χοντα Ελεμεντ. Ναι μεν SUV, αλλα... Πως σας αρεσει? Νομιζω οτι ενα τετοιο οχημα (με μικροτερο κινητηρα) θα εκανε νοημα για την αγορα της Ευρωπης αλλα και της Ελλαδος.

      Η αγορα που στοχευει το προιόν ειναι η 'post-collegiate, pre-employed, high-spending Gen-Yers'. Δηλαδη νεοι αποφητοι, ενω ψαχνουν για την πρωτη τους 'πραγματικη' δουλεια αλλα ξοδευουν χωρις φοβο. Αυτο που αποκαλουμε εδω 'Γενια Υ'.

      Η αληθεια ειναι οτι η Χοντα ρισκαρει σημαντικα με αυτο το οχημα διοτι το ντισάιν του εξωτερικου του αρχικα δεν ειναι και το πιο προκλητικο και ομορφο. Αλλα το συνιθιζεις, it grows on you. Εξαλου η Χοντα ηταν παντα μια εταιρια που η λειτουργικοτητα και αλλες αρετεσ ειχαν προτερεοτητα της...ομορφιας

      Το Ελεμεντ λοιπον ειναι κατι σαν SUV, κατι απο Minivan και λιγο απο wagon. Αυτα τα χαρακτηριστικα το κανουν το ultimate active-lifestyle accessory για πολλους συμφωνα με την Χοντα.

      Τεχνικως το Ελεμεντ στην πλατφορμα του CR-V με τον 2.4-liter i-VTEC κινητηρα και on-demand τετρακινηση. Πολλοι θα αναρωτηθουν, 'γιατι καποιος να μην αγορασει το CR-V ?' Το Ελεμεντ ειναι το αντι-CR-V συμφωνα με την Χοντα. Ειναι μοναδικο και το επιπεδο πατωμα του το κανουν ξεχωριστο και διαφορετικο απο το CR-V. Θα δουμε τι θα πουν οι καταναλωτες για αυτα τα λογια της ΧΟντα.

      Οταν βλεπεις την λειτουργικοτητα του οχηματος ομως, εκπλησεσαι. Θετικα. Το πιο 'δραματικο του' χαρακτηριστικο ειναι η απωλεια Β κολωνας (μεσαιας κολωνας) στις θυρες. Οι πισω πορτες ανοιγουν 90 μοιρες και οι εμπρος 78 μοιρες και ετσι

      12.1 δευτ. για τα 0-100 απο την Χοντα για την τετρακινητη εκδοση με το αυτοματο κιβ. η οποια ζιγυζει 1632 κιλα. Υπαρχει και μπροσθιοκινητη εκδοση με καλυτερες επιδοσεις. Αλλωστε η Χοντα ειναι παντα συντηρητικη οσον αφορα τις επιδοσεις των οχηματων της.

      Παμε για surfing με Χοντα Ελεμεντ ειναι το μυνημα που προσπαθει να περασει το τμημα μαρκετινγκ της Χοντα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gavriil1 last edited by

        Το τελευταιο δημιουργημα της Χοντα για τις ΗΠΑ ειναι το Χοντα Ελεμεντ. Ναι μεν SUV, αλλα... Πως σας αρεσει? Νομιζω οτι ενα τετοιο οχημα (με μικροτερο κινητηρα) θα εκανε νοημα για την αγορα της Ευρωπης αλλα και της Ελλαδος.

        Η αγορα που στοχευει το προιόν ειναι η 'post-collegiate, pre-employed, high-spending Gen-Yers'. Δηλαδη νεοι αποφητοι, ενω ψαχνουν για την πρωτη τους 'πραγματικη' δουλεια αλλα ξοδευουν χωρις φοβο. Αυτο που αποκαλουμε εδω 'Γενια Υ'.

        Η αληθεια ειναι οτι η Χοντα ρισκαρει σημαντικα με αυτο το οχημα διοτι το ντισάιν του εξωτερικου του αρχικα δεν ειναι και το πιο προκλητικο και ομορφο. Αλλα το συνιθιζεις, it grows on you. Εξαλου η Χοντα ηταν παντα μια εταιρια που η λειτουργικοτητα και αλλες αρετεσ ειχαν προτερεοτητα της...ομορφιας

        Το Ελεμεντ λοιπον ειναι κατι σαν SUV, κατι απο Minivan και λιγο απο wagon. Αυτα τα χαρακτηριστικα το κανουν το ultimate active-lifestyle accessory για πολλους συμφωνα με την Χοντα.

        Τεχνικως το Ελεμεντ στην πλατφορμα του CR-V με τον 2.4-liter i-VTEC κινητηρα και on-demand τετρακινηση. Πολλοι θα αναρωτηθουν, 'γιατι καποιος να μην αγορασει το CR-V ?' Το Ελεμεντ ειναι το αντι-CR-V συμφωνα με την Χοντα. Ειναι μοναδικο και το επιπεδο πατωμα του το κανουν ξεχωριστο και διαφορετικο απο το CR-V. Θα δουμε τι θα πουν οι καταναλωτες για αυτα τα λογια της ΧΟντα.

        Οταν βλεπεις την λειτουργικοτητα του οχηματος ομως, εκπλησεσαι. Θετικα. Το πιο 'δραματικο του' χαρακτηριστικο ειναι η απωλεια Β κολωνας (μεσαιας κολωνας) στις θυρες. Οι πισω πορτες ανοιγουν 90 μοιρες και οι εμπρος 78 μοιρες και ετσι

        12.1 δευτ. για τα 0-100 απο την Χοντα για την τετρακινητη εκδοση με το αυτοματο κιβ. η οποια ζιγυζει 1632 κιλα. Υπαρχει και μπροσθιοκινητη εκδοση με καλυτερες επιδοσεις. Αλλωστε η Χοντα ειναι παντα συντηρητικη οσον αφορα τις επιδοσεις των οχηματων της.

        Παμε για surfing με Χοντα Ελεμεντ ειναι το μυνημα που προσπαθει να περασει το τμημα μαρκετινγκ της Χοντα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Το τελευταιο δημιουργημα της Χοντα για τις ΗΠΑ ειναι το Χοντα Ελεμεντ. Ναι μεν SUV, αλλα... Πως σας αρεσει? Νομιζω οτι ενα τετοιο οχημα (με μικροτερο κινητηρα) θα εκανε νοημα για την αγορα της Ευρωπης αλλα και της Ελλαδος.

          Η αγορα που στοχευει το προιόν ειναι η 'post-collegiate, pre-employed, high-spending Gen-Yers'. Δηλαδη νεοι αποφητοι, ενω ψαχνουν για την πρωτη τους 'πραγματικη' δουλεια αλλα ξοδευουν χωρις φοβο. Αυτο που αποκαλουμε εδω 'Γενια Υ'.

          Η αληθεια ειναι οτι η Χοντα ρισκαρει σημαντικα με αυτο το οχημα διοτι το ντισάιν του εξωτερικου του αρχικα δεν ειναι και το πιο προκλητικο και ομορφο. Αλλα το συνιθιζεις, it grows on you. Εξαλου η Χοντα ηταν παντα μια εταιρια που η λειτουργικοτητα και αλλες αρετεσ ειχαν προτερεοτητα της...ομορφιας

          Το Ελεμεντ λοιπον ειναι κατι σαν SUV, κατι απο Minivan και λιγο απο wagon. Αυτα τα χαρακτηριστικα το κανουν το ultimate active-lifestyle accessory για πολλους συμφωνα με την Χοντα.

          Τεχνικως το Ελεμεντ στην πλατφορμα του CR-V με τον 2.4-liter i-VTEC κινητηρα και on-demand τετρακινηση. Πολλοι θα αναρωτηθουν, 'γιατι καποιος να μην αγορασει το CR-V ?' Το Ελεμεντ ειναι το αντι-CR-V συμφωνα με την Χοντα. Ειναι μοναδικο και το επιπεδο πατωμα του το κανουν ξεχωριστο και διαφορετικο απο το CR-V. Θα δουμε τι θα πουν οι καταναλωτες για αυτα τα λογια της ΧΟντα.

          Οταν βλεπεις την λειτουργικοτητα του οχηματος ομως, εκπλησεσαι. Θετικα. Το πιο 'δραματικο του' χαρακτηριστικο ειναι η απωλεια Β κολωνας (μεσαιας κολωνας) στις θυρες. Οι πισω πορτες ανοιγουν 90 μοιρες και οι εμπρος 78 μοιρες και ετσι

          12.1 δευτ. για τα 0-100 απο την Χοντα για την τετρακινητη εκδοση με το αυτοματο κιβ. η οποια ζιγυζει 1632 κιλα. Υπαρχει και μπροσθιοκινητη εκδοση με καλυτερες επιδοσεις. Αλλωστε η Χοντα ειναι παντα συντηρητικη οσον αφορα τις επιδοσεις των οχηματων της.

          Παμε για surfing με Χοντα Ελεμεντ ειναι το μυνημα που προσπαθει να περασει το τμημα μαρκετινγκ της Χοντα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gavriil1 last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              georgetabs last edited by

              Πρακτικό, δε λέω, αλλά βαρύ και άκομψο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                papazent last edited by

                Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gavriil1 last edited by

                  Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                  Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!

                  Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Το μόνο που έχω να πω, ότι είναι απλά ΑΣΧΗΜΟ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      a4-turbo last edited by

                      Einai auto pou tha ithele na itan to Kangoo. Endiaferon oxima pantos

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gavriil1 last edited by

                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                        Το μόνο που έχω να πω, ότι είναι απλά ΑΣΧΗΜΟ.

                        Μετα την 15η φορα που το βλεπεις, δεν σου φενετε και τοσο ασχημο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gavriil1 last edited by

                          Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
                          Einai auto pou tha ithele na itan to Kangoo. Endiaferon oxima pantos

                          'Ενδιαφερον' ειναι σιγουρα ο σωστος ορος. Συμφωνω. Και γιαυτο και ανοιξα θρεντ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            diomos last edited by

                            AΠΑΠΑΠΑ ΤΙ ΠΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΣΧΗΜΟ ΣΑΝ ΘΟΡΑΚΙΣΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΧΡΙΜΑΤΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ.
                            ΔΕ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΙΣΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΓΙΕΡΑ ΣΑΝ ΕΛΑΦΡΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              papazent last edited by

                              Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                              Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!

                              Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?

                              Γιατί απλά κατακρίνω το marketing που απευθύνεται στους Αμερικάνους...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                papazent last edited by

                                Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                                Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!

                                Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?

                                Γιατί απλά κατακρίνω το marketing που απευθύνεται στους Αμερικάνους...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gavriil1 last edited by

                                  Ο χρήστης PapaZent έγραψε:

                                  Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!

                                  Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?

                                  Γιατί απλά κατακρίνω το marketing που απευθύνεται στους Αμερικάνους...

                                  Και πιο ειναι αυτο το 'μαρκετινγ' που κατακρινεις ακριβως?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    papazent last edited by

                                    ...και είναι και άσχημο!
                                    Χάθηκε ένα S2000; ένα Ιntegra μήπως;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      papazent last edited by

                                      Παναγία μου καλά περίμενες καραούλι να κάνω reply;
                                      anyway, απλά δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης αυτών των οχημάτων...
                                      στο κάτω-κάτω προσωπική μου άποψη είναι που μπορεί για σένα να είναι λανθασμένη. Δεν έχω κοινώς πρόβλημα με την Honda και την όποια Honda, αλλά έχω πρόβλημα με τους αμερικάνους που αγοράζουν πράγματα που δεν κάνουν τίποτα ή δεν τους χρειάζονται...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        titsataki last edited by

                                        Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                                        Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!

                                        Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?

                                        Πλακα κανει ο ανθρωπος.

                                        Νικος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gavriil1 last edited by

                                          Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                                          Παναγία μου καλά περίμενες καραούλι να κάνω reply;
                                          anyway, απλά δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης αυτών των οχημάτων...
                                          στο κάτω-κάτω προσωπική μου άποψη είναι που μπορεί για σένα να είναι λανθασμένη. Δεν έχω κοινώς πρόβλημα με την Honda και την όποια Honda, αλλά έχω πρόβλημα με τους αμερικάνους που αγοράζουν πράγματα που δεν κάνουν τίποτα ή δεν τους χρειάζονται...

                                          Σιγουρα ειναι η προσωπικη σου αποψη. Στο κατω κατω, το ονομα σου εχει το ποστ. Ολοι μας πρωσοπικες αποψεις γραφουμε εδω. Οπως και εσυ.

                                          Δηλαδη νομιζεις οτι αυτος που θα αγορασει ενα Ελεμεντ ειναι ηλιθιος και δεν ξερει τι του γινετε. Αφου αγοραζει κατι 'αχρηστο' μονο και μονο λογο 'μαρκετινγ'.

                                          Επισης λες οτι το Ελεμεντ 'δεν κανει τιποτε'. Δεν βλεπεις δηλαδη κανενα σημειο χρησιμοτητας σε αυτο το οχημα.

                                          Αυτα λες?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            gavriil1 last edited by

                                            Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                                            Κοίτα που καταντήσαμε, να δημιουργούμε μια ολόκληρη νέα κατηγορία στην αγορά αυτοκινήτων που αποβλέπουν-άκουσον άκουσον- στουν νέους απόοιτους! που ψάχνουν όμως για πραγματική δουλειά. Ε μα πως, να μην έχουν και τα παιδιά κάτι που να τους εκπροσωπεί στους καταλόγους των αυτοκινήτων; Γκοτζάμ πτυχίο πηραν...!

                                            Διακρινω ειρωνικο τονο. Ο λογος?

                                            Πλακα κανει ο ανθρωπος.

                                            Νικος

                                            Δεν νομιζω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr