-
Χμμμ....
Ο Dieter Zetsche αποφασισε οτι, ενω θα ειναι δυσκολη η αποδοχη του απο την αγορα των ΗΠΑ, εντελει θα υπαρξει εκδοση του Jeep Liberty (Cherokee στην Ευρωπη) με ντισελ κινητηρα. Μια λιγο διαφορετικη εκδοση του ιδιου κινητηρα που χρισημοποιει η Chrysler στην Ευρωπη για το ιδιο οχημα, θα χρισημοποιειθει και στις ΗΠΑ. Το Jeep Liberty με τον 2.8λιτρο τουρμπο-ντισελ θα φτασει στην αγορα των ΗΠΑ κατα τα την διαρκεια του δευτερου μισου του ετους 2004.
Ο Zetsche επισης τονισε οτι υπαρχει σημαντικο ρισκο με αυτην την κινηση λογο του οτι δεν ειναι σιγουρο οτι αυτος ο κινητηρας θα πληρει τις προδιαγραφες των νεων κωδικων ρυππων του 2007.
Η Κραισλερ περιμενει πωλησεις 5000 Τζιπ Λίμπερτι με αυτον τον κινητηρα.
Εντωμεταξυ η Μερσεντες θα φερει μια ντισελ εκδοση της Ε Class στις ΗΠΑ του χρονου.
-
Χμμμ....
Ο Dieter Zetsche αποφασισε οτι, ενω θα ειναι δυσκολη η αποδοχη του απο την αγορα των ΗΠΑ, εντελει θα υπαρξει εκδοση του Jeep Liberty (Cherokee στην Ευρωπη) με ντισελ κινητηρα. Μια λιγο διαφορετικη εκδοση του ιδιου κινητηρα που χρισημοποιει η Chrysler στην Ευρωπη για το ιδιο οχημα, θα χρισημοποιειθει και στις ΗΠΑ. Το Jeep Liberty με τον 2.8λιτρο τουρμπο-ντισελ θα φτασει στην αγορα των ΗΠΑ κατα τα την διαρκεια του δευτερου μισου του ετους 2004.
Ο Zetsche επισης τονισε οτι υπαρχει σημαντικο ρισκο με αυτην την κινηση λογο του οτι δεν ειναι σιγουρο οτι αυτος ο κινητηρας θα πληρει τις προδιαγραφες των νεων κωδικων ρυππων του 2007.
Η Κραισλερ περιμενει πωλησεις 5000 Τζιπ Λίμπερτι με αυτον τον κινητηρα.
Εντωμεταξυ η Μερσεντες θα φερει μια ντισελ εκδοση της Ε Class στις ΗΠΑ του χρονου.
-
Χμμμ....
Ο Dieter Zetsche αποφασισε οτι, ενω θα ειναι δυσκολη η αποδοχη του απο την αγορα των ΗΠΑ, εντελει θα υπαρξει εκδοση του Jeep Liberty (Cherokee στην Ευρωπη) με ντισελ κινητηρα. Μια λιγο διαφορετικη εκδοση του ιδιου κινητηρα που χρισημοποιει η Chrysler στην Ευρωπη για το ιδιο οχημα, θα χρισημοποιειθει και στις ΗΠΑ. Το Jeep Liberty με τον 2.8λιτρο τουρμπο-ντισελ θα φτασει στην αγορα των ΗΠΑ κατα τα την διαρκεια του δευτερου μισου του ετους 2004.
Ο Zetsche επισης τονισε οτι υπαρχει σημαντικο ρισκο με αυτην την κινηση λογο του οτι δεν ειναι σιγουρο οτι αυτος ο κινητηρας θα πληρει τις προδιαγραφες των νεων κωδικων ρυππων του 2007.
Η Κραισλερ περιμενει πωλησεις 5000 Τζιπ Λίμπερτι με αυτον τον κινητηρα.
Εντωμεταξυ η Μερσεντες θα φερει μια ντισελ εκδοση της Ε Class στις ΗΠΑ του χρονου.
-
O 2,8l ειναι της Mercedes. Τον βαζουν και στο WJ ( που ειναι το δικο μου μοντελο Grand Cherokee). εχουμε ατομα στο Jeep φορουμ που εχουν diesel στην Ευρωπη. Υποθετω υπαρχει και στην Ελλαδα εκτος και αν δεν δουλευει γιατι απαγορευονται τα πετρελαιοκινητα. Μακαρι να εβαζαν το Cummins Turbo Diesel. Αλλα δεν ξερω αν χωραει. Επισης θα βαλουν την Hemi μηχανη νομιζω σπο το μοντελο του 2005
http://www.chrysler-jeep.co.at/d4_grch_td.htm
Νικος
-
Στην Ευρωπη το Λιμπερτι/Τσεροκι και Γκραντ Τσεροκι φοραει μεταξυ αλλων ντισελ κινητηρα 2.5 λιτρων με 141 ιππους στις 4000 και ροπη 253 @ 2000 σαλ.
H JEEP προσθετει DIESEL JEEP στις ΗΠΑ