-
Δημοσιεύτηκαν από τη EuroNCAP τα αποτελέσματα των πρόσφατων 'crash test' (http://www.euroncap.com/results.htm). Σύμφωνα με αυτά υπάρχουν τέσσερα αυτοκίνητα που βαθμολογήθηκαν με 5 αστέρια: Mercedes-Benz E-Class, Renault Vel Satis, Renault Megane, Saab 9-3. Από τα παραπάνω 'πεντάστερα' μόνο το Megane κερδίζει 2 αστέρια στο 'pedestrian test', ενώ τα υπόλοιπα 1.
Όσο αφορά τα άλλα αυτοκίνητα που αξιολογήθηκαν και ενδιαφέρουν περισσότερο τους 'κοινούς θνητούς', τα C3, Fiesta, Ibiza, Corolla και Primera κατέκτησαν 4 αστέρια στα 'crash test'.
Με μόνο 3 αστέρια βαθμολογήθηκαν τα Suzuki Grand Vitara, Land Rover Freelander και -το αγαπημένο όλων μας - Chrysler PT Cruiser.
-
Δημοσιεύτηκαν από τη EuroNCAP τα αποτελέσματα των πρόσφατων 'crash test' (http://www.euroncap.com/results.htm). Σύμφωνα με αυτά υπάρχουν τέσσερα αυτοκίνητα που βαθμολογήθηκαν με 5 αστέρια: Mercedes-Benz E-Class, Renault Vel Satis, Renault Megane, Saab 9-3. Από τα παραπάνω 'πεντάστερα' μόνο το Megane κερδίζει 2 αστέρια στο 'pedestrian test', ενώ τα υπόλοιπα 1.
Όσο αφορά τα άλλα αυτοκίνητα που αξιολογήθηκαν και ενδιαφέρουν περισσότερο τους 'κοινούς θνητούς', τα C3, Fiesta, Ibiza, Corolla και Primera κατέκτησαν 4 αστέρια στα 'crash test'.
Με μόνο 3 αστέρια βαθμολογήθηκαν τα Suzuki Grand Vitara, Land Rover Freelander και -το αγαπημένο όλων μας - Chrysler PT Cruiser.
-
Δημοσιεύτηκαν από τη EuroNCAP τα αποτελέσματα των πρόσφατων 'crash test' (http://www.euroncap.com/results.htm). Σύμφωνα με αυτά υπάρχουν τέσσερα αυτοκίνητα που βαθμολογήθηκαν με 5 αστέρια: Mercedes-Benz E-Class, Renault Vel Satis, Renault Megane, Saab 9-3. Από τα παραπάνω 'πεντάστερα' μόνο το Megane κερδίζει 2 αστέρια στο 'pedestrian test', ενώ τα υπόλοιπα 1.
Όσο αφορά τα άλλα αυτοκίνητα που αξιολογήθηκαν και ενδιαφέρουν περισσότερο τους 'κοινούς θνητούς', τα C3, Fiesta, Ibiza, Corolla και Primera κατέκτησαν 4 αστέρια στα 'crash test'.
Με μόνο 3 αστέρια βαθμολογήθηκαν τα Suzuki Grand Vitara, Land Rover Freelander και -το αγαπημένο όλων μας - Chrysler PT Cruiser.
-
[ Από τα παραπάνω 'πεντάστερα' μόνο το Megane κερδίζει 2 αστέρια στο 'pedestrian test', ενώ τα υπόλοιπα 1.
Το MEGANE είναι τόσο άσχημο που του αξίζουν 5 αστέρια.Οποιος πεζός το βλέπει να έρχεται, τρέχει να κρυφτεί....
-
Ο χρήστης TASSOS έγραψε:
[ Από τα παραπάνω 'πεντάστερα' μόνο το Megane κερδίζει 2 αστέρια στο 'pedestrian test', ενώ τα υπόλοιπα 1.Το MEGANE είναι τόσο άσχημο που του αξίζουν 5 αστέρια.Οποιος πεζός το βλέπει να έρχεται, τρέχει να κρυφτεί....
-
Παραθέτω λίγο πιο αναλυτικά τη βαθμολογία της μετωπικής και πλευρικής σύγκρουσης αντίστοιχα ορισμένων αυτοκινήτων.
C3.................13(81%).........14(78%)
Fiesta.............11(69%).........14(78%)
Ibiza..............12(75%).........14(78%)
Megane..........14(88%).........18(100%)
Corolla...........12(75%).........16(89%)
Primera..........12(75%).........17(94%)
Saab 9-3........13 (81%)........18(100%) -
Εγώ πάλι θα ερμήνευα τα αποτελέσματα ώς εξής. Οι Γερμανοί έχουν ( και κυρίως το γρουπ VW ) χάσει εντός έδρας στον τομέα παθητική ασφάλεια! Τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι πλέον ασφαλέστερα από τα Γερμανικά. Τόσο τα Renault ( σιγά σιγά κάθε καινούργιο μοντέλο παίρνει και από 5 αστέρια) όσο και αυτά του γκρουπ PSA κυριολεκτικά σκίζουν. Μάλιστα η Peugeot επιφυλάσεται για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα για το 807 το οποίο έχασε για ένα μόνο βαθμό τα 5 αστέρια ενώ το C3 θα μπορούσα να τα πήγαινε καλύτερα αν είχε στάνταρ αερόσακους κεφαλής!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ πάλι θα ερμήνευα τα αποτελέσματα ώς εξής. Οι Γερμανοί έχουν ( και κυρίως το γρουπ VW ) χάσει εντός έδρας στον τομέα παθητική ασφάλεια! Τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι πλέον ασφαλέστερα από τα Γερμανικά. Τόσο τα Renault ( σιγά σιγά κάθε καινούργιο μοντέλο παίρνει και από 5 αστέρια) όσο και αυτά του γκρουπ PSA κυριολεκτικά σκίζουν. Μάλιστα η Peugeot επιφυλάσεται για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα για το 807 το οποίο έχασε για ένα μόνο βαθμό τα 5 αστέρια ενώ το C3 θα μπορούσα να τα πήγαινε καλύτερα αν είχε στάνταρ αερόσακους κεφαλής!Είναι όντως έτσι, μόνο που μόνο η RENAULT έχει 3 αυτοκίνητα στην ομάδα 5 αστερων.Από το παραλίγο να πάρω 5 αστέρια μέχρι να τα πάρω μάλλον απέχει λίγο.Όσο για το C3, δύσκολα ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας θα πάρει 5, γιατί θα πρέπει να ''παχύνει'' αρκετά με αποτέλεσμα να χάνει μετα σε άλλους τομείς.
-
Κατά τη γνώμη μου είναι σημαντικό ότι το Megane συνδυάζει την άριστη παθητική ασφάλεια με πολύ καλή οδική συμπεριφορά (σύμφωνα με τις πρώτες κριτικές που έχω διαβάσει). Πιστεύω ότι στο άμεσο μέλλον οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες θα ακολουθήσουν αυτό τον δρόμο.
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Όσο για το C3, δύσκολα ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας θα πάρει 5, γιατί θα πρέπει να ''παχύνει'' αρκετά με αποτέλεσμα να χάνει μετα σε άλλους τομείς.Όσο αφορά τα «supermini», συμφωνώ ότι δεν πρόκειται ποτέ να φτάσουν στο ίδιο επίπεδο παθητικής ασφάλειας με τα αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (όχι ότι τα 4 αστέρια είναι αμελητέα ποσότητα). Ως κύριο λόγο θεωρώ την αύξηση του κόστους κατασκευής, η οποία είναι αναγκαία συνθήκη, για να εφαρμοστούν κάποια δαπανηρά μέτρα παθητικής ασφάλειας. Κάτι τέτοιο, βέβαια, έρχεται σε αντιδιαστολή με την προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών να περιορίσουν όσο είναι δυνατόν το κόστος κατασκευής ενός «supermini».
-
Μπράβο στην RENAULT!!
-
[quote]Εγώ πάλι θα ερμήνευα τα αποτελέσματα ώς εξής. Οι Γερμανοί έχουν ( και κυρίως το γρουπ VW ) χάσει εντός έδρας στον τομέα παθητική ασφάλεια! Τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι πλέον ασφαλέστερα από τα Γερμανικά. Τόσο τα Renault ( σιγά σιγά κάθε καινούργιο μοντέλο παίρνει και από 5 αστέρια) όσο και αυτά του γκρουπ PSA κυριολεκτικά σκίζουν. Μάλιστα η Peugeot επιφυλάσεται για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα για το 807 το οποίο έχασε για ένα μόνο βαθμό τα 5 αστέρια ενώ το C3 θα μπορούσα να τα πήγαινε καλύτερα αν είχε στάνταρ αερόσακους κεφαλής![/quote]Είναι όντως έτσι, μόνο που μόνο η RENAULT έχει 3 αυτοκίνητα στην ομάδα 5 αστερων.Από το παραλίγο να πάρω 5 αστέρια μέχρι να τα πάρω μάλλον απέχει λίγο.Όσο για το C3, δύσκολα ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας θα πάρει 5, γιατί θα πρέπει να ''παχύνει'' αρκετά με αποτέλεσμα να χάνει μετα σε άλλους τομείς.[/quote]
Initial tests indicated that the new Laguna was close to gaining a five-star rating. This spurred Renault to improve some safety features and it was agreed that the car could be re-tested. The company re-tuned the restraint systems and side airbags and that had the desired effect. The car body proved extremely stable and provided good protection for occupants. No points were lost in the side impact and only one was deducted for its frontal impact performance.
The 807 has performed extremely well and only just missed achieving a five-star occupant safety rating. Its body withstood the front and side impacts providing good protection for those inside. It scored full marks in the side impact. In the frontal test, however, testers found that the 807’s fascia had hard points beneath it which could injure those in the front. Child protection was good, their restraints meeting most Euro NCAP performance limits, although the chest loading was a little high for the 3-year-old. Protection for pedestrians was poor. Peugeot says it intends to improve this on future models.
The C3 turned in a sound all-round performance in Euro NCAP tests. Its body structure survived well and the cabin suffered only minor deformation after the frontal crash. What’s more, the seat belts and airbags worked particularly well together to safeguard front occupants from chest injuries. The C3 also protected them acceptably in the side impact, but the optional head-protecting airbag would have further reduced the risks of injury. However, the child restraints protected only patchily. Protection for pedestrians was better than that given by most other cars in this group.
Κατ' αρχήν δεν αμφισβήτησα ποτέ τα 3 5άστερα αυτοκίνητα της Ρενω. Απλώς έκανε μερικές επισημάνσεις γενικού χαρκτήρα. Σημειώνω οτι και το Λαγκούνα πήρε αρχικά 4 αστέρια αλλά ξαναδοκιμάστηκε και τελικά πέτυχε να πάρει τα 5 αστέρια. Το ίδιο ισχύει και για την C - Class η οποία με ένα βομβήτη υπενθύμισης για τις ζώνες πήρε τα 5 αστέρια. Αλήθεια γιατί η E-class παίρνει 2 βαθμούς για αυτό το σύστημα και το 807 μόνο 1 πράγμα που του στερεί τα 5 αστέρια? Το ίδιο ισχύει και για το Μεγκάν και το Vel Satis...
Βλέποντας πως ήταν πριν 2-3 χρόνια τα πράγματα σίγουρα διαπιστώνει κανείς με χαρά οτι τα πράγματα βαίνουν καλύτερα σε αυτό τον τομέα αφου πλέον συζητάμε για τα παραλίγο 5 αστέρια του 807 ή για τα 4 αστέρια του C3 και το αν μπορεί ποτέ ένα μικρό να πάρει 5 αστέρια θα τα πάρει αργά ή γρήγορα κατά την γνώμη χωρίς απαραίτητα να αυξηθεί δραματικά το βάρος των μικρών αφου μια βελτίωση στις πλευρικές θα βελτίωσει πάρα πολύ και την βαθμολογία. Τα αποτελέσματα αυτό δείχνουν τουλάχιστον και έχω κάθε λόγο να είμαι αισόδοξος βλέποντας πόσο γρήγορα εξελίσονται σε αυτό τον τομέα τα αυτοκίνητα όλων των κατηγορίων. Βέβαια ένα 5άστερο μικρό δεν θα είναι εξίσου ασφαλές με ένα Vel Satis ούτε με ένα Megane (τυχαία αναφέρομαι σε αυτά) λόγω διαφοράς α) βάρους και β) μεγέθους ζωνών παραμόρφωσης.
Τέλος να πώ οτι PSA & Renault έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους εδώ και πολύ καιρό στον τομέα της έρυνας και εξέλιξης ασφαλέστερων αυτοκινήτων. Vive la France!
Βροχή... αστέρων