-
Η πιθανοτητες ειναι να επανα-ονομαστει η Quattroporte οταν θα κανει το ντεμπουτο της στην εκθεση της Φρανκφουρτης το 2003. Πηγες λενε οτι το ντισαιν θα ειναι αρκετα διφορετικο απο αυτο που εδειξαν οι Ιταλοι στο Τοκυο το 2002. Μιλαμε για 5.1 μετρα μακρος, μακρυτερο απο ενα Mercedes S-class (με το κοντο μεταξονιο).
Αντιπαλος της BMW 7 Series και Mercedes S-class και μαλιστα χωρις ηλεκτρονικους 'κοφτες' της τελικης ταχυτητας θα ειναι πολυ γρηγοροτερο των 2 αντιπαλων με τελικη 185 μ/ω (298 χ/ω).
Αν και οι ΗΠΑ ειναι η κυριοτερη αγορα της Μασερατι απο περυσι, δεν υπαρχουν σχεδια για κατασκευη αυτοματου κιβωτιου. Η εκλογη θα ειναι το γνωστο ημιαυτοματη Cambiocorsa. Κινητηρας ο γνωστος V8 των 4.2 λιτρων και 385 ιππων αλλα θα τουναριστει να παρεχει περισσοτερη ροπη χαμηλα (ανναρωτιεμαι εαν αυτο εχει να κανει με την κυρια αγορα του οχηματος να ειναι οι ΗΠΑ ). Επισης δεν υπαρχουν σχεδια για χρισημοποιηση ενος V12 κινητηρα απο την Φερραρι αυτη την στιγμη.
Οι διοικητες της Μασερατι περιμενουν την Quattroporte να ειναι υπευθηνη για τις μισες πωλησεις της εταιριας μεχρι το 2006 (9000 αυτοκινητ ετισιως).
-
Η πιθανοτητες ειναι να επανα-ονομαστει η Quattroporte οταν θα κανει το ντεμπουτο της στην εκθεση της Φρανκφουρτης το 2003. Πηγες λενε οτι το ντισαιν θα ειναι αρκετα διφορετικο απο αυτο που εδειξαν οι Ιταλοι στο Τοκυο το 2002. Μιλαμε για 5.1 μετρα μακρος, μακρυτερο απο ενα Mercedes S-class (με το κοντο μεταξονιο).
Αντιπαλος της BMW 7 Series και Mercedes S-class και μαλιστα χωρις ηλεκτρονικους 'κοφτες' της τελικης ταχυτητας θα ειναι πολυ γρηγοροτερο των 2 αντιπαλων με τελικη 185 μ/ω (298 χ/ω).
Αν και οι ΗΠΑ ειναι η κυριοτερη αγορα της Μασερατι απο περυσι, δεν υπαρχουν σχεδια για κατασκευη αυτοματου κιβωτιου. Η εκλογη θα ειναι το γνωστο ημιαυτοματη Cambiocorsa. Κινητηρας ο γνωστος V8 των 4.2 λιτρων και 385 ιππων αλλα θα τουναριστει να παρεχει περισσοτερη ροπη χαμηλα (ανναρωτιεμαι εαν αυτο εχει να κανει με την κυρια αγορα του οχηματος να ειναι οι ΗΠΑ ). Επισης δεν υπαρχουν σχεδια για χρισημοποιηση ενος V12 κινητηρα απο την Φερραρι αυτη την στιγμη.
Οι διοικητες της Μασερατι περιμενουν την Quattroporte να ειναι υπευθηνη για τις μισες πωλησεις της εταιριας μεχρι το 2006 (9000 αυτοκινητ ετισιως).
-
Η πιθανοτητες ειναι να επανα-ονομαστει η Quattroporte οταν θα κανει το ντεμπουτο της στην εκθεση της Φρανκφουρτης το 2003. Πηγες λενε οτι το ντισαιν θα ειναι αρκετα διφορετικο απο αυτο που εδειξαν οι Ιταλοι στο Τοκυο το 2002. Μιλαμε για 5.1 μετρα μακρος, μακρυτερο απο ενα Mercedes S-class (με το κοντο μεταξονιο).
Αντιπαλος της BMW 7 Series και Mercedes S-class και μαλιστα χωρις ηλεκτρονικους 'κοφτες' της τελικης ταχυτητας θα ειναι πολυ γρηγοροτερο των 2 αντιπαλων με τελικη 185 μ/ω (298 χ/ω).
Αν και οι ΗΠΑ ειναι η κυριοτερη αγορα της Μασερατι απο περυσι, δεν υπαρχουν σχεδια για κατασκευη αυτοματου κιβωτιου. Η εκλογη θα ειναι το γνωστο ημιαυτοματη Cambiocorsa. Κινητηρας ο γνωστος V8 των 4.2 λιτρων και 385 ιππων αλλα θα τουναριστει να παρεχει περισσοτερη ροπη χαμηλα (ανναρωτιεμαι εαν αυτο εχει να κανει με την κυρια αγορα του οχηματος να ειναι οι ΗΠΑ ). Επισης δεν υπαρχουν σχεδια για χρισημοποιηση ενος V12 κινητηρα απο την Φερραρι αυτη την στιγμη.
Οι διοικητες της Μασερατι περιμενουν την Quattroporte να ειναι υπευθηνη για τις μισες πωλησεις της εταιριας μεχρι το 2006 (9000 αυτοκινητ ετισιως).
-
Μμμμμ!!
Ωραιες καμπύλες!!
Spy φωτο της νεας Maserati Quattroporte και Info