Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η F1 ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ?
    1. Home
    2. Formula 1
    3. ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η F1 ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ?
    • 1 / 1
    Formula 1
    5
    6
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yannis-chalkiracingclub last edited by

      Πιστευεται πως η F1 θα γινει καλυτερη με τους κανονισμους που θα ισχυσουν απο την περιοδο 2003?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yannis-chalkiracingclub last edited by

        Πιστευεται πως η F1 θα γινει καλυτερη με τους κανονισμους που θα ισχυσουν απο την περιοδο 2003?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yannis-chalkiracingclub last edited by

          Πιστευεται πως η F1 θα γινει καλυτερη με τους κανονισμους που θα ισχυσουν απο την περιοδο 2003?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            ast last edited by

            Δεν δίνουν περισσότερα κίνητρα για τη κορυφή!
            Ίσα-ίσα, κάποιος συμβιβάζεται πολύ πιο ελυκολα με τη 2η θέση..

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              georgetabs last edited by

              Η Sauber (και όχι μόνο) με υπερπροσπάθειες κατέκτησε πολλές φορές 7η-8η θέση. Αυτό επειδή δεν εγκατέλειπαν αρκετοί από τις 3 ομάδες που παίζουν στην 'Α' Εθνική'. Οπότε καλό είναι να αμείβονται και οι κόποι των αποπίσω.

              Το ότι οι θέσεις (συμπεριλαμβανομένης και της 1ης) δεν έχουν μεγάλη βαθμολογική διαφορά μεταξύ τους θα βοηθήσει να μην βλέπουμε τόσα φαινόμενα Αυστρίας.

              Οι Μπαρικέλο - Σουμάχερ ούτως ή άλλως δεν θα είχαν μάχη μεταξύ τους για τη νίκη, ενώ οι Μοντόγια - Σουμάχερ (Ράλφ) ούτως ή άλλως θα μάχονται και για την τελευταία. Τώρα αν είναι πρώτη μια ΜΗ Φεράρι και δεύτερο κάτι άλλο, μάλλον δεν θα γίνει μάχη. Αλλά αν πρώτη είναι μια Φεράρι και 2η οποιαδήποτε ΜΗ Φεράρι, και έχει δυνατότητες προσπεράσεως, δε νομίζω να κάτσει στα αυγά του... Αλλά και έτσι να μην είναι θα έχει πιο πολλή δράση, και ο σκηνοθέτης θα δείχνει τις πιο πίσω μάχες, αφού δεν θα είναι πλέον άνευ νοήματος (θα παίζονται βαθμοί κι εκεί).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                christos-dimou last edited by

                Ο τρόπος βαθμολόγησης είναι καταστρεπτικός.... Μπορεί μεν
                να μην κρίνεται πια το πρωτάθλημα από τον 10ο αγώνα αλλά
                δεν θα δούμε μάχη στη κορυφή.....

                Οι αλλαγές στο τρόπο qualifying θα έχουν πλάκα... Σάββατο πρώτη
                μισή ώρα βρεγμένο και μετά στεγνό ή το αντίθετο.... Το fair play
                πάει για γρούβες....

                Αίντε να ξαναγυρίσουμε στα σλικς και γιατί όχι και στο ground-effect
                με κατάργηση όλων των ηλεκτρονικών βοηθημάτων για να είναι ο
                οδηγός και ΟΧΙ ο συνδυασμός που κάνει τη διαφορά...

                ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ CART NA ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜE... Ζήτω η
                τεχνολογία του 1821!!!!! (Τι θέλετε κ. Σουμάχερ αυτόματο κιβώτιο
                ή διαφορικό περιορισμένης ολίθησης τζιζ κακά !!!!! Αυτά μόνον ο
                μέσος οδηγός)...

                Α ναιι μην ξεχάσω... Να επιβάλουν και τους αερόσακους και όταν
                κάποιος απομακρύνεται και μείωνεται το ενδιαφέρον μπορεί ο
                BeE να τον ενεργοποιεί από τα πιτς..... (για να έχει και λόγο
                ύπαρξης...)

                Να βάλουν και βαρίδια ή μάλλον καλύτερα άγκυρες στους καλύτερους
                ίσως να αύξησουν έτσι το ενδιαφέρον....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  maverix last edited by

                  Πιστευω ότι, οτιδηποτε και να κανουν οι κυριοι Εκλεστοουν κτλ, δεν θα καταφερουν να κανουν τους γρηγορους αργοτερους ή τους αργους ταχύτερους. Αν οι ομαδες απο μονες τους δεν καταφέρουν να φτασουν σε τεχνολογια και τεχνογνωσια τους πρωτους π.χ Ferrari, Williams & MacLaren, τιποτα δεν θα αλλάξει την παρουσα κατασταση ειτε το θελουμε ειτε οχι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr