-
Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω λυχνίες Αλογόνου υπερ-λευκου φωτός οι οποίες νομίζω πως είναι νόμιμες μια και πολλά νέα αυτοκίνητα τις έχουν στανταρντ απο την μαμά τους. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν η χρήση τους σε ένα όχημα που ήδη φέρει λυχνίες αλογόνου εγκυμονεί κινδύνους για καταστροφή της ηλεκτρικής εγκατάστασης λόγω υπερφόρτωσης ή καταστροφή του κατόπτρου στα φωτιστικά σώματα του οχήματος απο υπερθέρμανση. Έχει κάνει κάποιος απο εσάς χρήση αυτού του είδους λυχνίας και ποιά η εμπειρία του ?
Ευχαριστώ.
-
Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω λυχνίες Αλογόνου υπερ-λευκου φωτός οι οποίες νομίζω πως είναι νόμιμες μια και πολλά νέα αυτοκίνητα τις έχουν στανταρντ απο την μαμά τους. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν η χρήση τους σε ένα όχημα που ήδη φέρει λυχνίες αλογόνου εγκυμονεί κινδύνους για καταστροφή της ηλεκτρικής εγκατάστασης λόγω υπερφόρτωσης ή καταστροφή του κατόπτρου στα φωτιστικά σώματα του οχήματος απο υπερθέρμανση. Έχει κάνει κάποιος απο εσάς χρήση αυτού του είδους λυχνίας και ποιά η εμπειρία του ?
Ευχαριστώ.
-
Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω λυχνίες Αλογόνου υπερ-λευκου φωτός οι οποίες νομίζω πως είναι νόμιμες μια και πολλά νέα αυτοκίνητα τις έχουν στανταρντ απο την μαμά τους. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν η χρήση τους σε ένα όχημα που ήδη φέρει λυχνίες αλογόνου εγκυμονεί κινδύνους για καταστροφή της ηλεκτρικής εγκατάστασης λόγω υπερφόρτωσης ή καταστροφή του κατόπτρου στα φωτιστικά σώματα του οχήματος απο υπερθέρμανση. Έχει κάνει κάποιος απο εσάς χρήση αυτού του είδους λυχνίας και ποιά η εμπειρία του ?
Ευχαριστώ.
-
Αν δεν αλλάξεις Watt και τύπο λαμπτήρα (κούμπωμα δηλαδή) δεν έχεις πρόβλημα. Ούτε η απόχρωση είναι πρόβλημα, αφού σον ΚΟΚ λέει 'λευκό ή ειδικής απόχρωσης κίτρινο'. Το υπερ-λευκό μάλλον κι αυτό στο λευκό εντάσσεται, οπότε no problem
Αρκεί να δεις να είναι ρυθμισμένα να μην στραβώνουν απέναντι. Εγώ έβαλα κάποιες λάμπες (μήπως εννοούμε τις ίδιες; ) που εξομοιώνουν φωτισμό ξένον, αλλά είναι κανονικές λάμπες, απλά δεν έχουν ίχνος κίτρινου μέσα τους. Κανένα πρόβλημα, και φωτίζουν καλύτερα (όχι πως ξημέρωσε κιόλας όμως). Αυτό που παρατήρησα είναι πως οι απέναντι πλέον στραβώνονται άμα φορτωθεί το αμάξι πίσω και σηκωθεί η δέσμη του φωτός, ενώ πριν στις ίδιες συνθήκες δεν είχα παράπονα. Φυσικά τα ρυθμίζω χαμηλότερα και κανένα πρόβλημα.
Η κοπέλα μου που τα έβαλε της χάλασαν μέσα σε ένα χρόνο ακριβώς (κάηκε η λάμπα, όχι κάτι στο σύστημα). Με διαφορά 10 ημερών κάηκαν ΚΑΙ οι δύο λυχνίες. Τώρα θα κλείσει άλλο ένα χρόνο, να δούμε αν θα ξανακαούν... Εγώ τις έχω κάτι παραπάνω από χρόνο (13-14 μήνες) και είναι ΟΚ. Στο εκεί συνεργείο της είπαν πως με κρύο καιρό καίγονται μετά από ένα χρόνο (και έβγαλαν ουσιαστικά 2 ελβετικούς χειμώνες...). Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αν είναι αλήθεια η 'συνεργειατζήδικες μπαρούφες'.
Πάντως έχουν κόστος πολλαπλάσιο των απλών λαμπτήρων. Σε μαγαζί που ήταν πέρσι στο Auto Exelixis (πέρσι!) μου είπαν για 15.000 το ζεύγος τοοθετημένες. Στο Carrefour τις βρήκα για λιγότερο από 7.000 και τις τοποθέτησα μόνος μου. Πρόκειται περί απλούστατης δουλειάς, και καλό είναι να το κάνεις μόνος σου και να κρατήσεις εύκαιρες στο αμάξι τις παλιές λάμπες, ώστε αν όντως καίγονται έτσι σύντομα να τις αλλάξεις επιτόπου χωρίς να περιμένεις να πας στο συνεργείο και να ρισκάρεις.
-
Ριξε μια ματια και απο το
εχει OSRAM και PHILIPS με λευκο φως.
Εγω εχω βαλει στο Α3 και στο 307 PHILIPS BLUE VISION (Η1-Η3) και εχουν πολυ μεγαλη διαφορα φωτεινοτητας απο τις εργοστασιακες που
φοραγαν τα αυτοκινητα, ειδικα σε νυχτερινα ταξιδια σε Εθνικη.Φυσικα οι καλυτερες ειναι οι PIAA Extreme White οι οποιες εχουν το
απολυτο λευκο φως αλλα ειναι και εξισου ακριβες (περιπου 160ΕΥΡΩ το σετ) -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν δεν αλλάξεις Watt και τύπο λαμπτήρα (κούμπωμα δηλαδή) δεν έχεις πρόβλημα. Ούτε η απόχρωση είναι πρόβλημα, αφού σον ΚΟΚ λέει 'λευκό ή ειδικής απόχρωσης κίτρινο'. Το υπερ-λευκό μάλλον κι αυτό στο λευκό εντάσσεται, οπότε no problemΑρκεί να δεις να είναι ρυθμισμένα να μην στραβώνουν απέναντι. Εγώ έβαλα κάποιες λάμπες (μήπως εννοούμε τις ίδιες; ) που εξομοιώνουν φωτισμό ξένον, αλλά είναι κανονικές λάμπες, απλά δεν έχουν ίχνος κίτρινου μέσα τους. Κανένα πρόβλημα, και φωτίζουν καλύτερα (όχι πως ξημέρωσε κιόλας όμως). Αυτό που παρατήρησα είναι πως οι απέναντι πλέον στραβώνονται άμα φορτωθεί το αμάξι πίσω και σηκωθεί η δέσμη του φωτός, ενώ πριν στις ίδιες συνθήκες δεν είχα παράπονα. Φυσικά τα ρυθμίζω χαμηλότερα και κανένα πρόβλημα.
Η κοπέλα μου που τα έβαλε της χάλασαν μέσα σε ένα χρόνο ακριβώς (κάηκε η λάμπα, όχι κάτι στο σύστημα). Με διαφορά 10 ημερών κάηκαν ΚΑΙ οι δύο λυχνίες. Τώρα θα κλείσει άλλο ένα χρόνο, να δούμε αν θα ξανακαούν... Εγώ τις έχω κάτι παραπάνω από χρόνο (13-14 μήνες) και είναι ΟΚ. Στο εκεί συνεργείο της είπαν πως με κρύο καιρό καίγονται μετά από ένα χρόνο (και έβγαλαν ουσιαστικά 2 ελβετικούς χειμώνες...). Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αν είναι αλήθεια η 'συνεργειατζήδικες μπαρούφες'.
Πάντως έχουν κόστος πολλαπλάσιο των απλών λαμπτήρων. Σε μαγαζί που ήταν πέρσι στο Auto Exelixis (πέρσι!) μου είπαν για 15.000 το ζεύγος τοοθετημένες. Στο Carrefour τις βρήκα για λιγότερο από 7.000 και τις τοποθέτησα μόνος μου. Πρόκειται περί απλούστατης δουλειάς, και καλό είναι να το κάνεις μόνος σου και να κρατήσεις εύκαιρες στο αμάξι τις παλιές λάμπες, ώστε αν όντως καίγονται έτσι σύντομα να τις αλλάξεις επιτόπου χωρίς να περιμένεις να πας στο συνεργείο και να ρισκάρεις.
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Μια και είσαι και ο ίδιος χρήστης τέτιων λαμπτήρων σίγουρα γνωρίζεις αρκετά καλά όσα μου λές.
Η αλήθεια είναi ότι έχω ένα set το οποίο μου το έδωσε ένας φίλος (κόστος αγοράς του περίπου 50 euro). Ο λαμπτήρας έχει ένα γαλαζωπό χρώμα και αποδίδουν λευκό φώς θερμοκρασίας 4000Κ και είναι μεγέθους H4 και ισχύος 60/55 Watt όπως δηλαδή και οι μαμίσιες μόνο που λόγω μεγαλύτερης φωτεινότητας είναι ανάλογες λαμπτήρων στα 100/90 watt (έτσι αναφέρει η συσκευασία τους).
Το μόνο που φοβάμαι είναι αυτό που προανέφερα σχετικά με την θερμοκρασία λειτουργίας τους και το ενδεχόμενο να προκαλέσουν ζημιά στο κάτοπτρο των φανών μου. Ελπίζω οι φόβοι να είναι υπερβολικοί !
Μια δοκιμή μάλλον θα με πείσει.
-
Ο χρήστης speculator έγραψε:
Ριξε μια ματια και απο τοεχει OSRAM και PHILIPS με λευκο φως.
Εγω εχω βαλει στο Α3 και στο 307 PHILIPS BLUE VISION (Η1-Η3) και εχουν πολυ μεγαλη διαφορα φωτεινοτητας απο τις εργοστασιακες που
φοραγαν τα αυτοκινητα, ειδικα σε νυχτερινα ταξιδια σε Εθνικη.Φυσικα οι καλυτερες ειναι οι PIAA Extreme White οι οποιες εχουν το
απολυτο λευκο φως αλλα ειναι και εξισου ακριβες (περιπου 160ΕΥΡΩ το σετ)Thanks για τις πληροφορίες και το Link. Λέω να δοκιμάσω αυτές που έχω και δεν μου έχουν κοστίσει και τίποτα και αν το αποτέλεσμα με ικανοποιήσει να πάω σε κάτι ακριβότερο και φυσικά ποιοτικότερο !
-
Ο χρήστης speculator έγραψε:
Εγω εχω βαλει στο Α3 και στο 307 PHILIPS BLUE VISION (Η1-Η3) και εχουν πολυ μεγαλη διαφορα φωτεινοτητας απο τις εργοστασιακες που
φοραγαν τα αυτοκινητα, ειδικα σε νυχτερινα ταξιδια σε Εθνικη.Mipos gnorizeis pou mporo stin Athina na vro tis Philips Blue Vision gia H7 ?
Thnx
-
Εγω τις πηρα απο την Πατρα απο το Κεντρο Λαμπας στην Ερμου που εχει ολη την γκαμα της PHILIPS. φανταζομαι πως θα υπαρχει και στην Αθηνα
αντιστοιχο μαγαζι. -
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
Αν δεν αλλάξεις Watt και τύπο λαμπτήρα (κούμπωμα δηλαδή) δεν έχεις πρόβλημα. Ούτε η απόχρωση είναι πρόβλημα, αφού σον ΚΟΚ λέει 'λευκό ή ειδικής απόχρωσης κίτρινο'. Το υπερ-λευκό μάλλον κι αυτό στο λευκό εντάσσεται, οπότε no problem
Αρκεί να δεις να είναι ρυθμισμένα να μην στραβώνουν απέναντι. Εγώ έβαλα κάποιες λάμπες (μήπως εννοούμε τις ίδιες; ) που εξομοιώνουν φωτισμό ξένον, αλλά είναι κανονικές λάμπες, απλά δεν έχουν ίχνος κίτρινου μέσα τους. Κανένα πρόβλημα, και φωτίζουν καλύτερα (όχι πως ξημέρωσε κιόλας όμως). Αυτό που παρατήρησα είναι πως οι απέναντι πλέον στραβώνονται άμα φορτωθεί το αμάξι πίσω και σηκωθεί η δέσμη του φωτός, ενώ πριν στις ίδιες συνθήκες δεν είχα παράπονα. Φυσικά τα ρυθμίζω χαμηλότερα και κανένα πρόβλημα.
Η κοπέλα μου που τα έβαλε της χάλασαν μέσα σε ένα χρόνο ακριβώς (κάηκε η λάμπα, όχι κάτι στο σύστημα). Με διαφορά 10 ημερών κάηκαν ΚΑΙ οι δύο λυχνίες. Τώρα θα κλείσει άλλο ένα χρόνο, να δούμε αν θα ξανακαούν... Εγώ τις έχω κάτι παραπάνω από χρόνο (13-14 μήνες) και είναι ΟΚ. Στο εκεί συνεργείο της είπαν πως με κρύο καιρό καίγονται μετά από ένα χρόνο (και έβγαλαν ουσιαστικά 2 ελβετικούς χειμώνες...). Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αν είναι αλήθεια η 'συνεργειατζήδικες μπαρούφες'.
Πάντως έχουν κόστος πολλαπλάσιο των απλών λαμπτήρων. Σε μαγαζί που ήταν πέρσι στο Auto Exelixis (πέρσι!) μου είπαν για 15.000 το ζεύγος τοοθετημένες. Στο Carrefour τις βρήκα για λιγότερο από 7.000 και τις τοποθέτησα μόνος μου. Πρόκειται περί απλούστατης δουλειάς, και καλό είναι να το κάνεις μόνος σου και να κρατήσεις εύκαιρες στο αμάξι τις παλιές λάμπες, ώστε αν όντως καίγονται έτσι σύντομα να τις αλλάξεις επιτόπου χωρίς να περιμένεις να πας στο συνεργείο και να ρισκάρεις.
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Μια και είσαι και ο ίδιος χρήστης τέτιων λαμπτήρων σίγουρα γνωρίζεις αρκετά καλά όσα μου λές.
Η αλήθεια είναi ότι έχω ένα set το οποίο μου το έδωσε ένας φίλος (κόστος αγοράς του περίπου 50 euro). Ο λαμπτήρας έχει ένα γαλαζωπό χρώμα και αποδίδουν λευκό φώς θερμοκρασίας 4000Κ και είναι μεγέθους H4 και ισχύος 60/55 Watt όπως δηλαδή και οι μαμίσιες μόνο που λόγω μεγαλύτερης φωτεινότητας είναι ανάλογες λαμπτήρων στα 100/90 watt (έτσι αναφέρει η συσκευασία τους).
Το μόνο που φοβάμαι είναι αυτό που προανέφερα σχετικά με την θερμοκρασία λειτουργίας τους και το ενδεχόμενο να προκαλέσουν ζημιά στο κάτοπτρο των φανών μου. Ελπίζω οι φόβοι να είναι υπερβολικοί !
Μια δοκιμή μάλλον θα με πείσει.
Μίλησα με την κοπέλα μου χθές και μου είπε πως πάλι κάηκε μια λάμπα. (πάλι μέσα σε ένα χρόνο), και γελώντας μου είπε πως περιμένει την άλλη από μέρα σε μέρα!!
Μάλλον καίγονται αρκετά ταχύτερα... Βεβαίως, στην Ελβετία ουσιαστικά και την ημέρα έχει μονίμως ανοιχτά τα φώτα, αφού όλο μπαίνει και βγαίνει σε τούνελ, οπότε τα αφήνει μονίμως αναμμένα και ξενοιάζει. Πάντως τα παλιά (συμβατικά) που είχε δεν είχαν καεί στα 4 χρόνια που τα είχε...
Τα κάτοπτρα των φανών σου αποκλείεται να έχουν πρόβλημα από την θερμοκρασία του φωτός. Η θερμοκρασία αυτή δεν εκφράζει απόλυτη θερμότητα, αλλά το πόσο 'ζεστά' είναι τα χρώματα. π.χ. μια λάμπα πυρακτώεως που βγάζει κιτρινωπό φως δίνει πιο 'ζεστά' χρώματα από μια 'μπλε' φθορισμού. Όλες αυτές οι ακτινοβολίες εμπεριέχονται στο φως του ηλίου, οπότε αν ήταν θα καταστρεφόντουσαν και έτσι.
-
Φιλοι μου προσοχη μην πετατε τα λεφτα σας...
Ειμαι και γω ενας υπερβολικα μανιακος με τον καλο φωτισμο
στο αυτοκινητο και ποιο συγκεκριμενα με τον λευκο φωτισμο.
Πριν απο 8 μηνες περιπου εκανα μια ερευνα αγορας για λαμπες
λευκου φωτισμου και κατελιξα στις PIAA.Αλαξα ολες τις λαμπες δηλ.
και τις εξι.οι οποιες μου κοστισαν πανακριβα (οι H7 το σετ 90 ευρο)
αλλα δεν με πειραξε τοσο πολυ αυτο γιατι ειχα ακουσει οτι τις φορανε
στα ραλλυ ,οτι ειναι πολυ καλες ,οτι δεν χαλανε κ.τ.λ Πραγματικα
απο αποδοση εμεινα υπερ ευχαριστημενος ,μαλιστα τις διαφιμιζα συνεχεια
και πενευομουν στους κολητους μου την καλλη επιλογη που εκανα
Ομως το κακο ηρθε μετα απο 8 μηνες ξαφνικα και ενω ετοιμαζομουν να βγω εξω το βραδυ με τους κολλητους μου μου καιγετε η μια λαμπα...
το εγινα ρομπα ειναι το λιγοτερο που μπορω να πω γιατι αυτο διορθονετε ,τα λευτακια μου ομως ερχοντε πισω ?
καλος ο λευκος αλλα αν καιγοντε τοσο ευκολα καλυτερα ο κιτρινος να εχουμε το κεφαλι μας ησηχο ,και να καει μια λαμπα με δυο τρεις χιλιαδιτσες τις αλλαξαμε ετσι?τωρα εχω βαλει μια κανονικη λαμπα και οι αλλες ειναι PIAA μολις κερδισω το λοττο την ξαναβαζω ........... -
Ο χρήστης gianis έγραψε:
Φιλοι μου προσοχη μην πετατε τα λεφτα σας...
Ειμαι και γω ενας υπερβολικα μανιακος με τον καλο φωτισμο
στο αυτοκινητο και ποιο συγκεκριμενα με τον λευκο φωτισμο.
Πριν απο 8 μηνες περιπου εκανα μια ερευνα αγορας για λαμπες
λευκου φωτισμου και κατελιξα στις PIAA.Αλαξα ολες τις λαμπες δηλ.
και τις εξι.οι οποιες μου κοστισαν πανακριβα (οι H7 το σετ 90 ευρο)
αλλα δεν με πειραξε τοσο πολυ αυτο γιατι ειχα ακουσει οτι τις φορανε
στα ραλλυ ,οτι ειναι πολυ καλες ,οτι δεν χαλανε κ.τ.λ Πραγματικα
απο αποδοση εμεινα υπερ ευχαριστημενος ,μαλιστα τις διαφιμιζα συνεχεια
και πενευομουν στους κολητους μου την καλλη επιλογη που εκανα
Ομως το κακο ηρθε μετα απο 8 μηνες ξαφνικα και ενω ετοιμαζομουν να βγω εξω το βραδυ με τους κολλητους μου μου καιγετε η μια λαμπα...
το εγινα ρομπα ειναι το λιγοτερο που μπορω να πω γιατι αυτο διορθονετε ,τα λευτακια μου ομως ερχοντε πισω ?
καλος ο λευκος αλλα αν καιγοντε τοσο ευκολα καλυτερα ο κιτρινος να εχουμε το κεφαλι μας ησηχο ,και να καει μια λαμπα με δυο τρεις χιλιαδιτσες τις αλλαξαμε ετσι?τωρα εχω βαλει μια κανονικη λαμπα και οι αλλες ειναι PIAA μολις κερδισω το λοττο την ξαναβαζω ...........Τελικά φαίνεται η τεχνολογία αυτών των λαμπτήρων να μην έχει φτάσει ακόμα εκεί που πρέπει ή η επιλογή τέτιων λαμπτήρων ως αντικατάσταση των συμβατικών (αλογόνου) να μην συστήνεται για αυτοκίνητα που τους διαθέτουν. Υποπτεύομαι πως πέρα από τους ανταλλακτικούς λαμπτήρες θα έπρεπε οι κατασκευαστές τους να προμηθεύουν τον αγοραστή και με κάποιο circuit τροφοδοσίας και προστασίας αυτών των ειδικής κατασκευής λαμπτήρων ώστε να έχουν και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μίλησα με την κοπέλα μου χθές και μου είπε πως πάλι κάηκε μια λάμπα. (πάλι μέσα σε ένα χρόνο), και γελώντας μου είπε πως περιμένει την άλλη από μέρα σε μέρα!!
Μάλλον καίγονται αρκετά ταχύτερα... Βεβαίως, στην Ελβετία ουσιαστικά και την ημέρα έχει μονίμως ανοιχτά τα φώτα, αφού όλο μπαίνει και βγαίνει σε τούνελ, οπότε τα αφήνει μονίμως αναμμένα και ξενοιάζει. Πάντως τα παλιά (συμβατικά) που είχε δεν είχαν καεί στα 4 χρόνια που τα είχε...
Τα κάτοπτρα των φανών σου αποκλείεται να έχουν πρόβλημα από την θερμοκρασία του φωτός. Η θερμοκρασία αυτή δεν εκφράζει απόλυτη θερμότητα, αλλά το πόσο 'ζεστά' είναι τα χρώματα. π.χ. μια λάμπα πυρακτώεως που βγάζει κιτρινωπό φως δίνει πιο 'ζεστά' χρώματα από μια 'μπλε' φθορισμού. Όλες αυτές οι ακτινοβολίες εμπεριέχονται στο φως του ηλίου, οπότε αν ήταν θα καταστρεφόντουσαν και έτσι.
Όταν μίλησα για υψηλότερη θερμοκρασία ενοούσα φωτός !
Αν και έχω ακούσει πως οι συγκεκριμένοι λαμπτήρες παράγουν και υψηλότερες θερμοκρασίες λόγω των ειδικών νημάτων που διαθέτουν και αυτό ακριβώς είναι που φοβάμαι μήπως μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα.
Βέβαια και το να τους αλλάζω κάθε 6μηνο δεν είναι και ότι καλύτερο και ειδικά όταν τους χρειάζομαι.Μάλλον δεν θα μπώ καν στον κόπο να τους δοκιμάσω (άσε που δοκιμάζοντας είδα πως στο Grand Vitara το να βγάλεις τον λαμπτήρα είναι ολόκληρη επιστημή !).
Ευχαριστώ πάντως όπως και να έχει για τις πληροφορίες.
-
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
Ο λαμπτήρας έχει ένα γαλαζωπό χρώμα και αποδίδουν λευκό φώς θερμοκρασίας 4000Κ και είναι μεγέθους H4 και ισχύος 60/55 Watt όπως δηλαδή και οι μαμίσιες μόνο που λόγω μεγαλύτερης φωτεινότητας είναι ανάλογες λαμπτήρων στα 100/90 watt (έτσι αναφέρει η συσκευασία τους).Είσαι σίγουρος για τα 4000Κ; Αυτό δεν είναι γαλαζωπό. Εκτός αν ο λαμπτήρας ο ίδιος είναι γαλαζωπός. Είχα και εγώ κάτι γαλάζιους λαπτήρες, αλλά έφεγγαν προς το κίτρινο. Για να φαίνεται γαλαζωπή η ίδια η δέσμηα η θερμοκρασία πρέπει να είναι πάνω από 6000Κ (το φως του ήλιου είναι γύρω στις 5000Κ).
Πάντως, η πολύ μπλε δέσμη δεν είναι καλή όταν είναι βρεγμένο το οδόστρωμα γιατί με τη διάθλαση στο νερό το φως που γυρίζει πίσω είναι πολύ λίγο. Σε αυτές τις περιπτώσεις η κίτρινη δέσμη είναι καλύτερη.
Εγώ την τελευταία φορά έβαλα Osram. Είχε 3 διαφορετικές τις 'κιτρινωπές' που είχα παλιά, τις 'super-white' που ήταν 'γαλαζωπές', αλλά τελικά προτίμησα τις μεσαίες που λέγονταν κάπως σαν 'extra performance' που ήταν πιο άσπρες και τελικά τις βρήκα πιο αποτελεσματικές στη χρήση. Και δεν καίγονται σε έναν χρόνο.
Προσέξτε ότι πολλές ειδικές λάμπες που κυκλοφορούν έχουν και ένδειξη 'for off-road use only' ή 'not legan for road use'. Δεν πιστεύω να σας ελέγξει κανένας, αλλά δεν θέλετε να στραβώνετε τους απέναντι, έτσι δεν είναι;
Λυχνίες Υπερ-Λευκού φωτός