-
Η νεα γενια του Ακκορντ στις ΗΠΑ εχει βγει σε 2πορτη και 3πορτη εκδοση. Αυτη της 2πορτης μοιαζει ετσι:
Στην εκθεση SEMA (Specialty Equipment Market Association) στο Λας Βεγκας η Χοντα ηδη παρουσιασε το κουπε Ακκορντ (FP) ως εξεις:
Ο 3λιτρος κινητηρας εχει εξελιχθει απο 240 σε 300 ιππους. Χμμμμ...
-
Η νεα γενια του Ακκορντ στις ΗΠΑ εχει βγει σε 2πορτη και 3πορτη εκδοση. Αυτη της 2πορτης μοιαζει ετσι:
Στην εκθεση SEMA (Specialty Equipment Market Association) στο Λας Βεγκας η Χοντα ηδη παρουσιασε το κουπε Ακκορντ (FP) ως εξεις:
Ο 3λιτρος κινητηρας εχει εξελιχθει απο 240 σε 300 ιππους. Χμμμμ...
-
Η νεα γενια του Ακκορντ στις ΗΠΑ εχει βγει σε 2πορτη και 3πορτη εκδοση. Αυτη της 2πορτης μοιαζει ετσι:
Στην εκθεση SEMA (Specialty Equipment Market Association) στο Λας Βεγκας η Χοντα ηδη παρουσιασε το κουπε Ακκορντ (FP) ως εξεις:
Ο 3λιτρος κινητηρας εχει εξελιχθει απο 240 σε 300 ιππους. Χμμμμ...
-
Πόσο θα στοιχίζει το κιτρινάκι;
Το Ακόρντ στις ΗΠΑ είναι Χόντα; Δεν λανσάρεται από την Ακιούρα, ή κάνω λάθος; Όλα τα 'γρήγορα' και μεγάλα Χόντα δεν έρχονται εκεί ως Ακιούρα;
Άλλα στοιχεία (κιβώτιο, διαφορικό, κλπ) ξέρουμε για το κίτρινο, ή ακόμα δεν ανακοινώνονται;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πόσο θα στοιχίζει το κιτρινάκι;Το Ακόρντ στις ΗΠΑ είναι Χόντα; Δεν λανσάρεται από την Ακιούρα, ή κάνω λάθος; Όλα τα 'γρήγορα' και μεγάλα Χόντα δεν έρχονται εκεί ως Ακιούρα;
Άλλα στοιχεία (κιβώτιο, διαφορικό, κλπ) ξέρουμε για το κίτρινο, ή ακόμα δεν ανακοινώνονται;
Ακιουρα είναι ποιο ακριβά και προσεγμένα σε εξοπλισμό και διάκοσμο χόντα. Τα χόντα εδώ είναι τα αυτοκίνητα του λαού.
Το design του καινούριου Ακκορντ είναι για κλάματα.
-
Στην πρώτη ματιά μοιάζει με Κορεάτικη αντιγραφή του Peugeot 406 coupe, αλλά το συνηθίζεις. Προσωπικά δεν μου είναι απεχθές σχεδιαστικά.
'Η Ηοnda είναι μια αγωνιστική εταιρεία που παράλληλα παράγει και αυτοκίνητα δρόμου...!'
-
Θα έλεγα ότι είναι ενδιαφέρον σχεδιαστικά, επαρκώς επιθετικό (χωρίς υπερβολές - τέλος πάντων, δεν είναι και Μ5, αλλά δεν είναι και καρνάβαλος) και με φανταστικό εσωτερικό.
-
Κι εμένα το εσωτερικό με κέρδισε, αν και τα εσωτερικά των Ιαπώνων τα βρίσκω απαράδεκτα.
Άντε να γίνει μια τέτοια στροφή στα εσωτερικά τους!!
Τα πίσω φώτα φέρνουν ολίγον σε νέα SL, το έξω δεν είναι όμορφο, αλλά άγριο. Χάνει σε ομορφιά, αλλά ένα τέτοιο αμάξι οφείλει να είναι και άγριο, οπότε το δεύτερο σκέλος το πέτυχαν (αν και οι προφυλακτήρες ίσως παραείναι... Μάλλον για αξεσουάρ θα τους έβαζα...)
-
Gavriil1, δύο ερωτήσεις:
ο Εχεις ιδέα τι μετάδοση έχει ? Δεν δείχνει για κλασσικό αυτόματο αλλά από την άλλη δεν φαίνεται να έχει συμπλέκτη (ή είναι μαύρος και κρυμμένος σε αντίθεση με τα αλουμινένια πεντάλ γκαζιού και φρένου ?) και μάλλον δείχνει κάτι σαν σειριακό ημιαυτόματο (tiptronic ή κάτι τέτοιο). Αν είναι έτσι, ανυπομονώ να δω απάντηση της Honda στο SMG της BMW!
o H πίσω αεροτομή είναι νόμιμη στις ΗΠΑ ? Παραείναι 'τύπου BTCC/ETCC' (Βρεταννικό/Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού, δίλιτρα τέρατα 300 άλογα...)
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πόσο θα στοιχίζει το κιτρινάκι;Το Ακόρντ στις ΗΠΑ είναι Χόντα; Δεν λανσάρεται από την Ακιούρα, ή κάνω λάθος; Όλα τα 'γρήγορα' και μεγάλα Χόντα δεν έρχονται εκεί ως Ακιούρα;
Άλλα στοιχεία (κιβώτιο, διαφορικό, κλπ) ξέρουμε για το κίτρινο, ή ακόμα δεν ανακοινώνονται;
Οπως ειπε ο Αγης. Η Ακιουρα ειναι για την Χοντα οτι ειναι η Λεξους για την Τογιοτα.
Το κιβωτιο ειναι 6ταχυτο χειροκινητο και εχει και paddle shifters πισω απο το τιμονι,
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Πόσο θα στοιχίζει το κιτρινάκι;
Το Ακόρντ στις ΗΠΑ είναι Χόντα; Δεν λανσάρεται από την Ακιούρα, ή κάνω λάθος; Όλα τα 'γρήγορα' και μεγάλα Χόντα δεν έρχονται εκεί ως Ακιούρα;
Άλλα στοιχεία (κιβώτιο, διαφορικό, κλπ) ξέρουμε για το κίτρινο, ή ακόμα δεν ανακοινώνονται;
Ακιουρα είναι ποιο ακριβά και προσεγμένα σε εξοπλισμό και διάκοσμο χόντα. Τα χόντα εδώ είναι τα αυτοκίνητα του λαού.
Το design του καινούριου Ακκορντ είναι για κλάματα.
Ποιο δεν σου αρεσε? Το κουπε, το σενταν, ή και τα 2?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ο Εχεις ιδέα τι μετάδοση έχει ? Δεν δείχνει για κλασσικό αυτόματο αλλά από την άλλη δεν φαίνεται να έχει συμπλέκτη (ή είναι μαύρος και κρυμμένος σε αντίθεση με τα αλουμινένια πεντάλ γκαζιού και φρένου ?) και μάλλον δείχνει κάτι σαν σειριακό ημιαυτόματο (tiptronic ή κάτι τέτοιο). Αν είναι έτσι, ανυπομονώ να δω απάντηση της Honda στο SMG της BMW!Βλέπω αλουμινί paddles αριστερά και δεξιά πίσω από το τιμόνι!!
Αλλά να μας πει ο gavriil1 λεπτομέρειες επ αυτού...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Gavriil1, δύο ερωτήσεις:ο Εχεις ιδέα τι μετάδοση έχει ? Δεν δείχνει για κλασσικό αυτόματο αλλά από την άλλη δεν φαίνεται να έχει συμπλέκτη (ή είναι μαύρος και κρυμμένος σε αντίθεση με τα αλουμινένια πεντάλ γκαζιού και φρένου ?) και μάλλον δείχνει κάτι σαν σειριακό ημιαυτόματο (tiptronic ή κάτι τέτοιο). Αν είναι έτσι, ανυπομονώ να δω απάντηση της Honda στο SMG της BMW!
o H πίσω αεροτομή είναι νόμιμη στις ΗΠΑ ? Παραείναι 'τύπου BTCC/ETCC' (Βρεταννικό/Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού, δίλιτρα τέρατα 300 άλογα...)
-
Για την μεταδοση η Χοντα λεει: a semi-manual six-speed transmission with paddle shifters
-
Δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα με την αεροτομη. Δεν ειμαι σιγουρος ομως.
-
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Βλέπω αλουμινί paddles αριστερά και δεξιά πίσω από το τιμόνι!!Αλλά να μας πει ο gavriil1 λεπτομέρειες επ αυτού...
Σωστό, πρόσεξα καλύτερα τη φωτογραφία και είδα τα paddles
Αν είναι 'σωστό' Honda κιβώτιο θα πρέπει να είναι καταπληκτικό
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βλέπω αλουμινί paddles αριστερά και δεξιά πίσω από το τιμόνι!!
Αλλά να μας πει ο gavriil1 λεπτομέρειες επ αυτού...
Σωστό, πρόσεξα καλύτερα τη φωτογραφία και είδα τα paddles
Αν είναι 'σωστό' Honda κιβώτιο θα πρέπει να είναι καταπληκτικό
Καλυτερα τωρα?
-
Μπα? Το πίσω μέρος δε μοιάζει με Mercedes????
Δεν μιλάτε, ε? Αν το είχε βγάλει η Toyota θα είχατε βγάλει τα λυσακά σας όλοι... -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Μπα? Το πίσω μέρος δε μοιάζει με Mercedes????
Δεν μιλάτε, ε? Αν το είχε βγάλει η Toyota θα είχατε βγάλει τα λυσακά σας όλοι...Μη βαράς βρε syele, ήδη το είπα πως φέρνει σε νέα SL, καμιά δεκαριά δημοσιεύσεις πιο ψηλά...
Σιγά την την χάριζα στους Japs!
Δεν τους τα χώνω όμως, γιατί τελικά δεν είναι άσχημο... Το Αβένσις που το έθαβα ως αντιγραφή ήταν άσχημο... (κολοκυθόπιτα, αλλά εμένα δε μ'άρεσε...)Εδώ μάλλον αντέγραψαν την σωστή απάντηση από το διπλανό τους!
-
-
χμμ.. μυριζω λιγο ρυζακι με το κιτρινο... πολυ flashy για τα γουστα μου. Ετσι και αλλιως πρωτη και τελευταια φορα που παιρνω κοκκινο αυτοκινητο.
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Πόσο θα στοιχίζει το κιτρινάκι;
Το Ακόρντ στις ΗΠΑ είναι Χόντα; Δεν λανσάρεται από την Ακιούρα, ή κάνω λάθος; Όλα τα 'γρήγορα' και μεγάλα Χόντα δεν έρχονται εκεί ως Ακιούρα;
Άλλα στοιχεία (κιβώτιο, διαφορικό, κλπ) ξέρουμε για το κίτρινο, ή ακόμα δεν ανακοινώνονται;
Ακιουρα είναι ποιο ακριβά και προσεγμένα σε εξοπλισμό και διάκοσμο χόντα. Τα χόντα εδώ είναι τα αυτοκίνητα του λαού.
Το design του καινούριου Ακκορντ είναι για κλάματα.
Ποιο δεν σου αρεσε? Το κουπε, το σενταν, ή και τα 2?
το σενταν.
το κιτρινο μου αρεσει αλλα εισαι σιγουρος οτι θα προσφερεται για πωληση?
Χοντα Ακκορντ...της απεναντι οχθης