-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το GrA πιστεύω πως ήταν η καλύτερη φόρμουλα. Τα ατυχήματα ήταν πολύ λιγότερα από ότι τώρα και ήταν πιο δυνατά από τα WRC. Και τα αυτοκίνητα διέφεραν μεταξύ τους στον ήχο αλλά και στον τρόπο που έστριβαν...
Δε νομίζω πως τα ατυχήματα είναι τόσο θέμα τεχνολογίας των αυτοκινήτων όσο θέμα συναγωνισμού. Απλά ο πήχυς έχει ανέβει πολύ και οι διαφορές είναι στα δέκατα του δευτερολέπτου (ίσως όχι για την πρωτιά, όπου η Peugeot έχει ξεφύγει (εκτός και αν είναι ο Burns που προσπαθεί να φτάσει τον Gronholm ), αλλά πιο πίσω). Η τεχνολογία στο σημείο αυτό παίζει ρόλο μόνο στο ό,τι οι σταθεροί κανονισμοί και οι περιορισμοί (κυρίως οι περιοριστές των Turbo) έχουν οδηγήσει σε ένα παρόμοιο τεχνολογικό επίπεδο όλα τα αυτοκίνητα, οπότε αναγκαστικά η διαφορά πρέπει να βγεί από αλλού. E, αυτό νομίζω είναι θετικό για τους αγώνες, όχι αρνητικό!
Σίγουρα ο σκληρός ανταγωνισμός είναι ο κύριος υπεύθυνος για τις συχνές εξόδους. Όπως είχε παραδεχτεί και ο Kάνκουνεν όμως, ένα σημερινό αυτοκίνητο ράλλυ το πετάς , με τη φόρα του και μόνο, σε στροφές 5ης και 6ης και όταν καταλάβεις ότι έκανες λάθος εκτίμηση, το έχεις πλέον λιώσει.
Δεν κάνω σύγκριση μεταξύ των δύο κατηγοριών, απλώς τα Gr A όντας λίγο πιο 'ασαφή' στο όριο καθώς και η μορφή των αγώνων τότε, ανάγκαζαν τους οδηγούς τους να οδηγούν λίγο πιο αμυντικά από ότι σήμερα, ενώ το παραπάνω γκάζι έκανε ευκολότερη μία διόρθωση στα πολλά. -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Και επειδή δεν φτιάχνουν οι εταιρείες; Γιατί υπάρχει 206 ή φόκους τετρακίνητο; να φτιάξουν!Για να μπεί μια εταιρία στον κόπο να σχεδιάσει ενα πισωκίνητο αυτοκίνητο για αγώνες αλλά και για καθημερίνη χρήση, (αφού θα πρέπει να πάρει το homologassion) θα πρέπει το τμημα Marketing να έχει διαπιστώσει πως θα ειναι μια κερδοφόρα κίνηση. Γιατί κακά τα ψέμματα, οι αγώνες ειναι η καλύτερη διαφήμηση για μια εταιρία και για αυτό υπάρχουν. Πράγμα άτοπο για πολλούς λογους. Κατ αρχήν το κόστος για την Peugeot π.χ. θα περάσει στις τιμες τον αυτοκινήτων της, δηλαδή θα επιβαρύνει τους αγοραστές, κάτι για το οποίο πόλλοι ψαγμένοι ή όχι θα αντιδράσουν.... Επίσης, μια εταιρία με παράδοση στα μποστιοκίνητα δυσκολα θα μπεί στον κόπο να ρισκάρει και παράλληλα να απαρνηθεί το παρελθόν της με μια τετοια κίνηση. Βέβαια όπως είπα και παραπάνω το κύριο πρόβλημα ειναι αυτο του κόστους που κάνει μια τέτοια σκέψη τελείως απαγορευτική.
Πισωκίνητα ξανά;Γιατί όχι?