-
Ο Μοντιτζεμολο μας υποσχεθηκε ενα ολοκαινουργιο 456 για το 2003, στην Εκθεση του Παρισιου. Τωρα διαβαζω τις πρωτες πληροφοριες για το αυτοκινητο συν και 2 κατασκοπικες φωτο:
Το νεο ονομα του θα ειναι 460. Περιμενουμε το καινουργιο αυτοκινητο να πρωτο-παρουσιαστει στην Εκθεση του Τοκυο, ή αυτη της Φρανκφουρτης του χρονου. Ο κωδικος του ειναι F137.
Ειναι γνωστο οτι το τωρινο αυτοκινητο πασχει απο:
- Χωρους για τους πισω επιβατες
- Το βαρος του δεν ειναι μοιρασμενο μπρος/πισω κατα τον καλυτερο τροπο
- Επιδοσεις υπεραυτοκινητου
Ολα αυτα θα διωρθοθουν απο οτι φενεται.
Οι σχεδιαστες θα μετακινησουν την κολωνα Α προς τα πισω και τον μπροστινο αξονα προς τα εμπρος. Το μεταξονιο θα αυξηθει μεχρι και 15 ποντους! Το αποτελεσμα ειναι, ενω ο χωρος των πισω επιβατων αυξανεται οριακα, η αυξηση των χωρων για τα ποδια/γονατα τους ειναι σημαντικη.
Το κατω μερος της πλατφορμας θα ειναι κατασκευασμενο απο αλουμινιο, σε αντιθεση με το τωρινο αυτοκινητο το οποιο ειναι φτιαγμενο απο ατσαλι. Ετσι περιμενουμε μειωση του ολικου βαρους μεχρι και 150 κιλων. Φυσικα η χρηση αλουμινιου θα επιδρασει θετικα στην ακαμψια του αυτοκινητου γενικως.
Οι ανθρωποι της Φερραρι πρεπει να σιγουρεψουν οτι το 460 θα ειναι τουλαχιστον οσο γρηγορο ειναι το καινουργιο Bentley Continental GT (εαν οχι γρηγοροτερο). Ετσι, ο καινουργιος κινητηρας V12, γωνιας 65 μοιρων, που φοραει το 575 Maranello θα χρισημοποιηθει και εδω. Η ιπποδυναμη ομως θα ειναι 500ων αντι των 442 ιππων.
Τελικη ταχυτητα θα ειναι 200 μ/ω (322 χ/ω). Και το 0-98.5 θα κατεβει απο τα 5.1 στα 4.3 δευτερα.
Οι τροχοι θα ειναι 18 ινστων απο 17 σημερα. Τα φωτα μπροστα θα παρουν το γενικο σχημα της 360 και 575Μ και το κιβωτιο Cambiocorsa του 360/Μασερατι Κουπε θα χρισημοποιηθει και εδω (ως προαιρετικος εξοπλισμος).
Οι σχεδιαστες δεν δινουν απαντηση στην ερωτηση του εαν θα χρισημοποιηθει τετρακινηση. Υπαρχει μια καλη πιθανοτητα να δουμε και τετρακινητο 460 στο μελλον. Ειδωμεν.
Επιτελους, το 2+2 αυτοκινητο της Φερραρι ειναι πια...υπεραυτοκινητο.
-
Ο Μοντιτζεμολο μας υποσχεθηκε ενα ολοκαινουργιο 456 για το 2003, στην Εκθεση του Παρισιου. Τωρα διαβαζω τις πρωτες πληροφοριες για το αυτοκινητο συν και 2 κατασκοπικες φωτο:
Το νεο ονομα του θα ειναι 460. Περιμενουμε το καινουργιο αυτοκινητο να πρωτο-παρουσιαστει στην Εκθεση του Τοκυο, ή αυτη της Φρανκφουρτης του χρονου. Ο κωδικος του ειναι F137.
Ειναι γνωστο οτι το τωρινο αυτοκινητο πασχει απο:
- Χωρους για τους πισω επιβατες
- Το βαρος του δεν ειναι μοιρασμενο μπρος/πισω κατα τον καλυτερο τροπο
- Επιδοσεις υπεραυτοκινητου
Ολα αυτα θα διωρθοθουν απο οτι φενεται.
Οι σχεδιαστες θα μετακινησουν την κολωνα Α προς τα πισω και τον μπροστινο αξονα προς τα εμπρος. Το μεταξονιο θα αυξηθει μεχρι και 15 ποντους! Το αποτελεσμα ειναι, ενω ο χωρος των πισω επιβατων αυξανεται οριακα, η αυξηση των χωρων για τα ποδια/γονατα τους ειναι σημαντικη.
Το κατω μερος της πλατφορμας θα ειναι κατασκευασμενο απο αλουμινιο, σε αντιθεση με το τωρινο αυτοκινητο το οποιο ειναι φτιαγμενο απο ατσαλι. Ετσι περιμενουμε μειωση του ολικου βαρους μεχρι και 150 κιλων. Φυσικα η χρηση αλουμινιου θα επιδρασει θετικα στην ακαμψια του αυτοκινητου γενικως.
Οι ανθρωποι της Φερραρι πρεπει να σιγουρεψουν οτι το 460 θα ειναι τουλαχιστον οσο γρηγορο ειναι το καινουργιο Bentley Continental GT (εαν οχι γρηγοροτερο). Ετσι, ο καινουργιος κινητηρας V12, γωνιας 65 μοιρων, που φοραει το 575 Maranello θα χρισημοποιηθει και εδω. Η ιπποδυναμη ομως θα ειναι 500ων αντι των 442 ιππων.
Τελικη ταχυτητα θα ειναι 200 μ/ω (322 χ/ω). Και το 0-98.5 θα κατεβει απο τα 5.1 στα 4.3 δευτερα.
Οι τροχοι θα ειναι 18 ινστων απο 17 σημερα. Τα φωτα μπροστα θα παρουν το γενικο σχημα της 360 και 575Μ και το κιβωτιο Cambiocorsa του 360/Μασερατι Κουπε θα χρισημοποιηθει και εδω (ως προαιρετικος εξοπλισμος).
Οι σχεδιαστες δεν δινουν απαντηση στην ερωτηση του εαν θα χρισημοποιηθει τετρακινηση. Υπαρχει μια καλη πιθανοτητα να δουμε και τετρακινητο 460 στο μελλον. Ειδωμεν.
Επιτελους, το 2+2 αυτοκινητο της Φερραρι ειναι πια...υπεραυτοκινητο.
-
Ο Μοντιτζεμολο μας υποσχεθηκε ενα ολοκαινουργιο 456 για το 2003, στην Εκθεση του Παρισιου. Τωρα διαβαζω τις πρωτες πληροφοριες για το αυτοκινητο συν και 2 κατασκοπικες φωτο:
Το νεο ονομα του θα ειναι 460. Περιμενουμε το καινουργιο αυτοκινητο να πρωτο-παρουσιαστει στην Εκθεση του Τοκυο, ή αυτη της Φρανκφουρτης του χρονου. Ο κωδικος του ειναι F137.
Ειναι γνωστο οτι το τωρινο αυτοκινητο πασχει απο:
- Χωρους για τους πισω επιβατες
- Το βαρος του δεν ειναι μοιρασμενο μπρος/πισω κατα τον καλυτερο τροπο
- Επιδοσεις υπεραυτοκινητου
Ολα αυτα θα διωρθοθουν απο οτι φενεται.
Οι σχεδιαστες θα μετακινησουν την κολωνα Α προς τα πισω και τον μπροστινο αξονα προς τα εμπρος. Το μεταξονιο θα αυξηθει μεχρι και 15 ποντους! Το αποτελεσμα ειναι, ενω ο χωρος των πισω επιβατων αυξανεται οριακα, η αυξηση των χωρων για τα ποδια/γονατα τους ειναι σημαντικη.
Το κατω μερος της πλατφορμας θα ειναι κατασκευασμενο απο αλουμινιο, σε αντιθεση με το τωρινο αυτοκινητο το οποιο ειναι φτιαγμενο απο ατσαλι. Ετσι περιμενουμε μειωση του ολικου βαρους μεχρι και 150 κιλων. Φυσικα η χρηση αλουμινιου θα επιδρασει θετικα στην ακαμψια του αυτοκινητου γενικως.
Οι ανθρωποι της Φερραρι πρεπει να σιγουρεψουν οτι το 460 θα ειναι τουλαχιστον οσο γρηγορο ειναι το καινουργιο Bentley Continental GT (εαν οχι γρηγοροτερο). Ετσι, ο καινουργιος κινητηρας V12, γωνιας 65 μοιρων, που φοραει το 575 Maranello θα χρισημοποιηθει και εδω. Η ιπποδυναμη ομως θα ειναι 500ων αντι των 442 ιππων.
Τελικη ταχυτητα θα ειναι 200 μ/ω (322 χ/ω). Και το 0-98.5 θα κατεβει απο τα 5.1 στα 4.3 δευτερα.
Οι τροχοι θα ειναι 18 ινστων απο 17 σημερα. Τα φωτα μπροστα θα παρουν το γενικο σχημα της 360 και 575Μ και το κιβωτιο Cambiocorsa του 360/Μασερατι Κουπε θα χρισημοποιηθει και εδω (ως προαιρετικος εξοπλισμος).
Οι σχεδιαστες δεν δινουν απαντηση στην ερωτηση του εαν θα χρισημοποιηθει τετρακινηση. Υπαρχει μια καλη πιθανοτητα να δουμε και τετρακινητο 460 στο μελλον. Ειδωμεν.
Επιτελους, το 2+2 αυτοκινητο της Φερραρι ειναι πια...υπεραυτοκινητο.
Νεο Φερραρι 456 spy φωτο και πληροφοριες