-
Το παρακατω γραφημα κυκλοφορει τελευταια στο Ιντερνετ για την αποδοση του καινουργιου κινητηρα Renesis που θα χρισημοποιηθει αρχικα στο καινουργιο Μαζντα RX8.
Τα σπεκς απο την Μαζντα ειναι:
250 hp @ 8500 rpm
162 ft-lbs. @ 7500 rpmΟμολογω οτι η πρωτη αντιδραση δικη αλλα και πολλων αλλων φιλων του αυτοκινητου ηταν: 'Πασχει απο ελλυψη ροπης'.
Η δευτερη ηταν: 'Πασχει και απο το οτι το μαξ της ροπης ερχετε σε υψηλες στροφες'. Οπως και στο S2000.
Βλεποντας ομως το γραφημα και βλεποντας την αποδοση σε ολη το φασμα στροφων βλεπω οτι και στις 5000 σαλ ο κινητηρας κανει περιπου το μαξ της ροπης του. Και απο τις 4000 σαλ μεχρι τις 8500 ! βρισκετε πανω απο 150 ft-lbs, μεγεθος το οποιο ειναι το 92.6% της ολικης ροπης. Τελος στις 2000 σαλ κανει (απο οτι φενετε) το 81% της ροπης του.
Ακομη μια φορα αποδηνκυετε οτι αριθμοι αποδοσης στο υψιστο της τιμης δεν δειχνουν ολη την αληθεια για ενα κινητηρα.
Τελος, αν και αρκετα φλατ η καμπυλη γραμμης της ροπης του Ρενεσις, ακομη και τωρα ειμαι απογοητευμενος για τις χαμηλες τιμες ροπης του κινητηρα στα χαρτια. Ο λογος ειναι διοτι αυτο που νιωθει ο οδηγος ειναι η ροπη (και οχι η ιπποδυναμη). Αυτο ειναι που σε κανει να λες 'wow!, τραβαει σαν τερας'.
Φυσικα αυτο δεν σημενει οτι το RX8 δεν θα ειναι οδηγικα ευχαριστο. Ειδωμεν
By the way, που ειναι τα κοκκινα?
-
Το παρακατω γραφημα κυκλοφορει τελευταια στο Ιντερνετ για την αποδοση του καινουργιου κινητηρα Renesis που θα χρισημοποιηθει αρχικα στο καινουργιο Μαζντα RX8.
Τα σπεκς απο την Μαζντα ειναι:
250 hp @ 8500 rpm
162 ft-lbs. @ 7500 rpmΟμολογω οτι η πρωτη αντιδραση δικη αλλα και πολλων αλλων φιλων του αυτοκινητου ηταν: 'Πασχει απο ελλυψη ροπης'.
Η δευτερη ηταν: 'Πασχει και απο το οτι το μαξ της ροπης ερχετε σε υψηλες στροφες'. Οπως και στο S2000.
Βλεποντας ομως το γραφημα και βλεποντας την αποδοση σε ολη το φασμα στροφων βλεπω οτι και στις 5000 σαλ ο κινητηρας κανει περιπου το μαξ της ροπης του. Και απο τις 4000 σαλ μεχρι τις 8500 ! βρισκετε πανω απο 150 ft-lbs, μεγεθος το οποιο ειναι το 92.6% της ολικης ροπης. Τελος στις 2000 σαλ κανει (απο οτι φενετε) το 81% της ροπης του.
Ακομη μια φορα αποδηνκυετε οτι αριθμοι αποδοσης στο υψιστο της τιμης δεν δειχνουν ολη την αληθεια για ενα κινητηρα.
Τελος, αν και αρκετα φλατ η καμπυλη γραμμης της ροπης του Ρενεσις, ακομη και τωρα ειμαι απογοητευμενος για τις χαμηλες τιμες ροπης του κινητηρα στα χαρτια. Ο λογος ειναι διοτι αυτο που νιωθει ο οδηγος ειναι η ροπη (και οχι η ιπποδυναμη). Αυτο ειναι που σε κανει να λες 'wow!, τραβαει σαν τερας'.
Φυσικα αυτο δεν σημενει οτι το RX8 δεν θα ειναι οδηγικα ευχαριστο. Ειδωμεν
By the way, που ειναι τα κοκκινα?
-
Το παρακατω γραφημα κυκλοφορει τελευταια στο Ιντερνετ για την αποδοση του καινουργιου κινητηρα Renesis που θα χρισημοποιηθει αρχικα στο καινουργιο Μαζντα RX8.
Τα σπεκς απο την Μαζντα ειναι:
250 hp @ 8500 rpm
162 ft-lbs. @ 7500 rpmΟμολογω οτι η πρωτη αντιδραση δικη αλλα και πολλων αλλων φιλων του αυτοκινητου ηταν: 'Πασχει απο ελλυψη ροπης'.
Η δευτερη ηταν: 'Πασχει και απο το οτι το μαξ της ροπης ερχετε σε υψηλες στροφες'. Οπως και στο S2000.
Βλεποντας ομως το γραφημα και βλεποντας την αποδοση σε ολη το φασμα στροφων βλεπω οτι και στις 5000 σαλ ο κινητηρας κανει περιπου το μαξ της ροπης του. Και απο τις 4000 σαλ μεχρι τις 8500 ! βρισκετε πανω απο 150 ft-lbs, μεγεθος το οποιο ειναι το 92.6% της ολικης ροπης. Τελος στις 2000 σαλ κανει (απο οτι φενετε) το 81% της ροπης του.
Ακομη μια φορα αποδηνκυετε οτι αριθμοι αποδοσης στο υψιστο της τιμης δεν δειχνουν ολη την αληθεια για ενα κινητηρα.
Τελος, αν και αρκετα φλατ η καμπυλη γραμμης της ροπης του Ρενεσις, ακομη και τωρα ειμαι απογοητευμενος για τις χαμηλες τιμες ροπης του κινητηρα στα χαρτια. Ο λογος ειναι διοτι αυτο που νιωθει ο οδηγος ειναι η ροπη (και οχι η ιπποδυναμη). Αυτο ειναι που σε κανει να λες 'wow!, τραβαει σαν τερας'.
Φυσικα αυτο δεν σημενει οτι το RX8 δεν θα ειναι οδηγικα ευχαριστο. Ειδωμεν
By the way, που ειναι τα κοκκινα?
-
Ετσι για να θυμομαστε ποσο ομορφο ειναι
-
Η ροπή αυτή σε τι τιμή αντιστοιχεί στο μετρικό σύστημα;
Είναι μικρή;Ωραίο αμάξι όμως! Και 4θυρο!
Νίκο ακούς;; Και πίσω καθίσματα και πόρτες!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Η ροπή αυτή σε τι τιμή αντιστοιχεί στο μετρικό σύστημα;
Είναι μικρή;Ωραίο αμάξι όμως! Και 4θυρο!
Νίκο ακούς;; Και πίσω καθίσματα και πόρτες!!!
Γιωργο, 162 ft-lbs ισουτε με περιπου 22.34 χλμγ. ροπης.
Σορρυ ξεχασα οτι στην Ελλαδα/Ευρωπη δεν εμφανιζετε το ft-lbs εκτος Αγγλιας. Επισης 150 ft-lbs ισουτε με περιπου 20.7 χλμγ. ροπης.
Για λογους συγκρισης:
Honda S2000
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 21,0/7.5000Honda Civic Type R
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 20,0/5.900Subaru WRX (Euro Spec)
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 30,0/3.6000Subaru WRX STi
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 34,0/4.000Audi TT 180PS
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 24,0/1.950Audi TT 225PS
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 29,0/2.200BMW Compact 2.5l
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 24,0/3.500 -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Η ροπή αυτή σε τι τιμή αντιστοιχεί στο μετρικό σύστημα;
Είναι μικρή;Ωραίο αμάξι όμως! Και 4θυρο!
Νίκο ακούς;; Και πίσω καθίσματα και πόρτες!!!
Γιωργο, 162 ft-lbs ισουτε με περιπου 22.34 χλμγ. ροπης.
Σορρυ ξεχασα οτι στην Ελλαδα/Ευρωπη δεν εμφανιζετε το ft-lbs εκτος Αγγλιας. Επισης 150 ft-lbs ισουτε με περιπου 20.7 χλμγ. ροπης.
Για λογους συγκρισης:
Honda S2000
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 21,0/7.5000Honda Civic Type R
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 20,0/5.900Subaru WRX (Euro Spec)
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 30,0/3.6000Subaru WRX STi
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 34,0/4.000Audi TT 180PS
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 24,0/1.950Audi TT 225PS
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 29,0/2.200BMW Compact 2.5l
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ.= 24,0/3.500Aκόμι και το Jetta έχει περισοτερη ροπή απο το Mazda. Tι κιβώτιο είναι αυτό με τα χειριστήρια στο τιμόνι; Auto steptronic or μηχανικό τύπου F1;
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα πιάσει λόγο αδύνατου κινητήρα. Το Ζ350 θα είναι πολύ καλύτερη αγορά σε αυτή την κατηγορία.
Επίσης, είδες το coupe G35; Είναι όμορφο αυτοκίνητο αλλα ίσως ακριβό ως Μ6. Ψάχνω να βρω τιμές.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Aκόμι και το Jetta έχει περισοτερη ροπή απο το Mazda. Tι κιβώτιο είναι αυτό με τα χειριστήρια στο τιμόνι; Auto steptronic or μηχανικό τύπου F1;
It's a six-speed automanual transmission.
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα πιάσει λόγο αδύνατου κινητήρα. Το Ζ350 θα είναι πολύ καλύτερη αγορά σε αυτή την κατηγορία.
Στις ΗΠΑ ναι. Συμφωνω. Χωρις ροπη δεν νοητε σπορ αυτοκινητο εδω. Ετσι εγινε και με το S2000. Θελουν ροπη.
Επίσης, είδες το coupe G35; Είναι όμορφο αυτοκίνητο αλλα ίσως ακριβό ως Μ6. Ψάχνω να βρω τιμές.
Ναι το ειδα. Μ6? Τι ειναι αυτο? Καποιο ονομα που χρισημοποιουν στον μονο Καναδα ισως? Δεν ειναι καθολου ακριβο εδω τουλαχιστον. Οι τιμες ειναι περιπου ιδιες με αυτες του σενταν.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Aκόμι και το Jetta έχει περισοτερη ροπή απο το Mazda. Tι κιβώτιο είναι αυτό με τα χειριστήρια στο τιμόνι; Auto steptronic or μηχανικό τύπου F1;
It's a six-speed automanual transmission.
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα πιάσει λόγο αδύνατου κινητήρα. Το Ζ350 θα είναι πολύ καλύτερη αγορά σε αυτή την κατηγορία.
Στις ΗΠΑ ναι. Συμφωνω. Χωρις ροπη δεν νοητε σπορ αυτοκινητο εδω. Ετσι εγινε και με το S2000. Θελουν ροπη.
Επίσης, είδες το coupe G35; Είναι όμορφο αυτοκίνητο αλλα ίσως ακριβό ως Μ6. Ψάχνω να βρω τιμές.
Ναι το ειδα. Μ6? Τι ειναι αυτο? Καποιο ονομα που χρισημοποιουν στον μονο Καναδα ισως? Δεν ειναι καθολου ακριβο εδω τουλαχιστον. Οι τιμες ειναι περιπου ιδιες με αυτες του σενταν.
Δηλ. το κλασσικό αυτόματο με τον μετατροπέα ροπής;
Μ6, είναι το χειροκίνητο με τις 6 ταχύτητες και τα Brembo brakes. Νομίζω ότι είναι το ποιο ακριβό από όλα, αλλά ακόμα δεν μπορώ να βρω τιμές στον Καναδά.
Όχι ότι μπορείς να βρεις αυτοκίνητα αφου είναι γνωστό ότι για το Ζ350 υπάρχει λίστα αναμονής.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Δηλ. το κλασσικό αυτόματο με τον μετατροπέα ροπής;
Οχι βεβαια Ειναι κατι σαν αυτο του MR2 της Τογιοτα νομιζω.
Μ6, είναι το χειροκίνητο με τις 6 ταχύτητες και τα Brembo brakes. Νομίζω ότι είναι το ποιο ακριβό από όλα, αλλά ακόμα δεν μπορώ να βρω τιμές
στον Καναδά.Oh OK. Manual 6 speed δηλαδη. Ναι και εδω ειναι το πιο ακριβο. Σου λεω οι τιμες θα ειναι γυρω στα $35Κ με ολα τα εξτρα. Δεν ειναι ασχημα.
Θα το οδηγησω μολις το δω σε αντιπροσωπο.
Όχι ότι μπορείς να βρεις αυτοκίνητα αφου είναι γνωστό ότι για το Ζ350 υπάρχει λίστα αναμονής.
Ακριβως. Σε 4-6 μηνες θα ξεκαθαρισουν τα πραγματα. Το Ζ350 παντως θα ειναι πιο δυσευρετο απο το G35 Coupe κατα την γνωμη μου.
-
Αν δεν με απατά η μνήμη μου το FIAT Punto GT (1400cc) είχε μεγαλύτερη ροπή και ζύγιζε ακριβώς 1000 κιλά...
Στην ροπή όντως τα χαλάει λίγο... Δεν το περίμενα κάτω από 30...
Παρόλα αυτά είναι ένα πολύ ενδιαφέρον αμάξι!
-
Γαβριήλ,οι φώτο αυτές είναι αρκετά παλιές και δεν δείχνουν το τελικό Rx-8,παρά το προτότυπο που παρουσιάστηκε 1-2 χρόνια πρίν [είναι λίγο μπελάς να το ψάχνω τώρα],πάντως όχι το μοντέλο παραγωγής.Ειδικά το πολύ χρώμιο,το συγκεκριμένο βελούδο και ίσώς τα πίσω bucket [λόγω πρακτικότητας χώρου] μάλλον θα πρέπει να τα ξεχάσεις.Ξέρουμε επίσης πως η μάσκα και τα φωτιστικά σώματα θα είναι διαφορετικά.Με το στροφόμετρο δε,έχει γίνει χαμός,οι πληροφορίες είναι συγκεχημένες αλλά σίγουρα θα είναι κοντά/άνω των 10000 σαλ,ενώ ο κινητήρας εξ ορισμού θα αντέχει τις 12-13000σαλ [εκτιμήσεις άλλων].
Αν έχεις παρατηρήσει,η mazda φροντίζει να κρατάει το κοινό σε εγγρήγορση με μικροδιαρροές ή πχ. το site: http://www.mazdausa.com/rx8/concept/default.asp?sniffer=1.Ας μην είμαστε πάντως πλεονέκτες με τη ροπή,με τόσο υψηλόστροφο κινητήρα και μικρό κυβισμό,τι να περίμενε κανείς; οι wankel τα πάνε μια χαρά με τα turbo στην τελική και ας μην λησμονούμε τό απίστευτο επίτευγμα στη μείωση της κατανάλωσης μεικτού κύκλου κατά 40% με ατμοσφαιρικό σύνολο [κι όχι turbo όπως το rx7]!!το αυτοκίνητο θα είναι εξαίσιο,έμπιστεύομαι σ' αυτό στη mazda,μάλιστα τυχαίνει την περίοδο κυκλοφορίας του,η κατηγορία του να μου είναι πολύ ενδιαφέρουσα,γι' αυτό παρακολουθώ τα νέα του όσο μπορώ.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
Γαβριήλ,οι φώτο αυτές είναι αρκετά παλιές και δεν δείχνουν το τελικό Rx-8,παρά το προτότυπο που παρουσιάστηκε 1-2 χρόνια πρίν [είναι λίγο μπελάς να το ψάχνω τώρα],πάντως όχι το μοντέλο παραγωγής.Ειδικά το πολύ χρώμιο,το συγκεκριμένο βελούδο και ίσώς τα πίσω bucket [λόγω πρακτικότητας χώρου] μάλλον θα πρέπει να τα ξεχάσεις.Ξέρουμε επίσης πως η μάσκα και τα φωτιστικά σώματα θα είναι διαφορετικά.Με το στροφόμετρο δε,έχει γίνει χαμός,οι πληροφορίες είναι συγκεχημένες αλλά σίγουρα θα είναι κοντά/άνω των 10000 σαλ,ενώ ο κινητήρας εξ ορισμού θα αντέχει τις 12-13000σαλ [εκτιμήσεις άλλων].
Αν έχεις παρατηρήσει,η mazda φροντίζει να κρατάει το κοινό σε εγγρήγορση με μικροδιαρροές ή πχ. το site: http://www.mazdausa.com/rx8/concept/default.asp?sniffer=1.Ας μην είμαστε πάντως πλεονέκτες με τη ροπή,με τόσο υψηλόστροφο κινητήρα και μικρό κυβισμό,τι να περίμενε κανείς; οι wankel τα πάνε μια χαρά με τα turbo στην τελική και ας μην λησμονούμε τό απίστευτο επίτευγμα στη μείωση της κατανάλωσης μεικτού κύκλου κατά 40% με ατμοσφαιρικό σύνολο [κι όχι turbo όπως το rx7]!!το αυτοκίνητο θα είναι εξαίσιο,έμπιστεύομαι σ' αυτό στη mazda,μάλιστα τυχαίνει την περίοδο κυκλοφορίας του,η κατηγορία του να μου είναι πολύ ενδιαφέρουσα,γι' αυτό παρακολουθώ τα νέα του όσο μπορώ.
Σωστα, οντως ειναι το κονσεπτ. Να μερικες που βρηκα οπου φενετε να ειναι το αυτοκινητο παραγωγης ή πολυ κοντα σε αυτο:
Απο οτι φενετε, τα κοκκινα ειναι στις 9000 σαλ τελικα
-
Να και ενα ωραια βιντεο (απο οτι φενετε αυτο θα ειναι πολυ κοντα σε διαφημησεις που θα δουμε εδω στις ΗΠΑ και ισως αλλου).
Για αυτους που θα το παιξουν το βιντεο, χρισημοποιει η Μαζντα στην Ευρωπη αυτο το τραγουδι? (zoom-zoom-zoom) ?
-
Το zoom-zoom το χρησιμοποιεί τουλάχιστον 1 χρόνο στην Ευρώπη στην διαφήμιση του ΜΧ-5 (Μιάτα). Το είδα πέρσι πριν τα Χριστούγεννα στην Ελβετία.
Στην Ελλάδα το πέτυχα κάπου πριν ένα, ενάμισι μήνα περίπου (πάλι στο ΜΧ-5), αλλά παραπάνω δεν ξέρω, αφού την τηλεόρασή μου την ξήλωσα από το δωμάτιο και την έβαλα τιμωρία στο σαλόνι, γιατί με εκκνεύριζε.
Όχι, δεν βλέπω πλέον τηλεόραση στο σαλόνι, για τον απλούστατο λόγο πως η κεραία πήγε στο υπόγειο, και η τηλεόραση κοιτάει τον τοίχο. Και νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενος να κοιτάω την πλάτη της και όχι την οθόνη!
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Να και ενα ωραια βιντεο (απο οτι φενετε αυτο θα ειναι πολυ κοντα σε διαφημησεις που θα δουμε εδω στις ΗΠΑ και ισως αλλου).Για αυτους που θα το παιξουν το βιντεο, χρισημοποιει η Μαζντα στην Ευρωπη αυτο το τραγουδι? (zoom-zoom-zoom) ?
Ωραίο το βίντεο. Υπερστροφικό αυτοκίνητο. Ποια είναι η κατανάλωση του κινητήρα σε σχέση με τους κλασσικούς κινητήρες και ποιες οι απαιτήσεις συντήρησης;
Τo ζουμ-ζουμ το είδα και εγώ μια φορά στην Αθήνα.
-
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ (220 ΜΙΛΙΑ=350 ΧΛΜ). ΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 240 PS?? ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΙΣΩΣ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ
-
Ο χρήστης indy έγραψε:
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ (220 ΜΙΛΙΑ=350 ΧΛΜ). ΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 240 PS?? ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΙΣΩΣ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΟπως ειπε και ο gmak, οι πανω φωτο (αλλα οχι το δευτερο σετ) ειναι του κονσεπτ. Δεν ειναι το πραγματικου αυτοκινητου.
Mazda RX-8 στο δυναμομετρο