-
Αξιζει τελικα το Fiat Bravo 1.6? Σκεφτομαι μεταξυ αυτου και ενος Golf 1.6! Aπλα το Golf θα πρεπει να ειναι παλιοτερο για να κοστιζει το ιδιο με το Fiat. Εχοντας ψαξει πληροφοριες σε ξενα sites, αναζητω τη γνωμη της ελληνικης αγορας. Εχει κανεις εμπειριες απο αυτα τα αυτοκινητα?
-
Αξιζει τελικα το Fiat Bravo 1.6? Σκεφτομαι μεταξυ αυτου και ενος Golf 1.6! Aπλα το Golf θα πρεπει να ειναι παλιοτερο για να κοστιζει το ιδιο με το Fiat. Εχοντας ψαξει πληροφοριες σε ξενα sites, αναζητω τη γνωμη της ελληνικης αγορας. Εχει κανεις εμπειριες απο αυτα τα αυτοκινητα?
-
Αξιζει τελικα το Fiat Bravo 1.6? Σκεφτομαι μεταξυ αυτου και ενος Golf 1.6! Aπλα το Golf θα πρεπει να ειναι παλιοτερο για να κοστιζει το ιδιο με το Fiat. Εχοντας ψαξει πληροφοριες σε ξενα sites, αναζητω τη γνωμη της ελληνικης αγορας. Εχει κανεις εμπειριες απο αυτα τα αυτοκινητα?
-
Ο χρήστης Dayan έγραψε:
:oops: Αξιζει τελικα το Fiat Bravo 1.6?Το Stilo εννοείς?
-
Για μεταχειρισμένο μιλάει προφανώς ο άνθρωπος, αφού λεει πως το Golf θα πρέπει να είναι ποιο παλιό για να κοστίζει όσο θέλει.
Η άποψή μου για τα μεταχειρισμένα φίλε μου είναι πως δεν έχει σημασία ούτε το πόσο παλιά είναι, ούτε το πόσα χιλιόμετρα έχουν. Σημασία έχει μόνο ο τρόπος που τα έχουν μεταχειριστεί οι προηγούμενοι 'ένοικοι'. Εχω δεί και golf σούργελα, κανείς δεν είναι τέλειος.
Σαν αυτοκίνητα, σίγουρα το Golf είναι καλύτερο (μιλάμε πάντα για το ΙV) απο το Bravo και ποιοτικά και κατασκευαστικά. Αλλα το καλό είναι οτι το Bravo είναι αρκετά depreciated και θα τα αξίζει παραπάνω τα λεφτά του. Κοίτα και κανένα ιαπωνικό, η κανένα focus εναλλακτικα -
Mιλουσα για μεταχειρισμενο Bravo '98 - '99. Δεν εχω την δυνατοτητα να παρω κατι πιο ακριβο. Το φανταζομαι πως το Golf θα ειναι καλυτερο - απλα αυτο που με 'χαλαει' ειναι οτι σκοπευω να κρατησω το αμαξι μια 5-ετια και ετσι τοτε το Bravo θα ειναι περιπου 9 ετων ενω το αντιστοιχο σε κοστος Golf III, θα ειναι 14!! Το κοστος ενημερωτικα ειναι 6.000 Ε - οποτε δεν μιλαω γαι Golf IV. Παρακαλω συνεχιστε να μου στελνετε αποψεις - τις εκτιμω και σας ευχαριστω εκ των προτερων...
-
Εγω φιλε μου θα σου πω απλα τι θα προσεχα στη θεση σου, ασχετα αν επαιρνα Bravo η κατι αλλο. Καταρχην να μην ειναι τρακαρισμενο. Θα τσεκαρεις το αυτοκινητο απο ασφαλιστικη εταιρεια να δεις αν εχει τρακαρισμα με αλλον. Επισης θα το τσεκαρεις στον φανοποιο για ζημια και σε μηχανικο για τα υπολοιπα. Επισης εννοειται θα δεις και τα χιλιομετρα του κ.λ.π. Καλυτερα να το πληρωσεις λιγο παραπανω αν ειναι αστερι, παρα να να τα πληρωνεις σε συνεργεια μεθαυριο και παλι καλο αυτοκινητο να μην εχεις. Και αν εχεις μετρητα εχεις πολυ το πανω χερι. Βρες ιδιωτη απο αγγελιες και καντου χοντρο παζαρι. Θα σου πω ετσι απλα τι μπορει να θελει ενα μεταχειρισμενο. Καταρχην τα εμφανη ειναι λαστιχα, αμορτισερ, τακακια, δισκους, (φρενα γενικα), δισκο πλατω, και το σερβις του (λαδια, φιλτρα, υγρα κ.λ.π.). Επισης μπορει να εχει καποια πραγματα που δεν τα ξερεις, οπως χαλασμενο κλιματισμο η καλοριφερ, μοτερ υαλοκαθαριστηρων, διαφορα ψιλοηλεκτρικα κ.λ.π. Επισης καποια ρουλεμαν τροχων, διαροη νερου απο το ψυγειο, καψιμο λαδιων κ.λ.π. Στα λεω ολα αυτα γιατι και αλλα τοσα ηθελε ενα μεταχειρισμενο τσικουετσεντο που δωσαμε στην εταιρεια για ανταλλαγη (και οχι σε ιδιωτη να τον κοροιδεψουμε). Το συγκεκριμενο βεβαια ηταν τριτο χερι πιο ξεσκισμενο και απο οτιδηποτε υπηρχε. (Ηθελε πριν απο 3 χρονια 600.000 για να παρει τα ισια του και το δωσαμε 1.200.000). Γι αυτο θελει πολυ προσοχη και να ξερεις οτι ο κοσμος ειναι γεματος απατεωνες και μην εμπιστευεσαι κανεναν. Μακρια και απο τις εταιρειες. Αμα το παρεις απο εταιρεια και παρουσιασει προβλημα ξερεις τι μπορουν να σου πουν: 'Ξερεις φιλε τωρα το χαλασες εσυ' η 'τι περιμενες με τοσα που εδωσες ρε φιλε να μην παρουσιασει τιποτα' η 'Δεν το ξεραμε βρες τον προηγουμενο ιδιοκτητη που μας γελασε και εμας'. Ελπιζω να μην σε απογοητευσα, αλλα σου τα λεω αυτα για να λαβεις τα μετρα σου. Το καλυτερο βεβαια ειναι να επαιρνες καποιο αυτοκινητο γνωστου σου που το ξερεις.
-
Συμφωνώ με τον πιό πάνω φίλο (odiki_asfaleia) και θα προσθέσω ακόμη τα εξής. Αν μιλάγαμε για κάποια χρόνια πρίν με τα λεγόμενα συμβάτικά αυτοκίνητα, ναι θα έπρεπε να κοιτάξεις αυτά που σου λέει ο φίλος μας. Με τα σημερινά όμως αυτοκίνητα υπάρχει κάτι που πρέπει απαραίτητα να λαμβάνουμε σοβαρά υπ'όψη. Και αυτό λέγεται επισκευή. Τι θέλω να πώ. Αν αγόραζες συμβατικό αυτοκίνητο και χρειαζότανε κάποια επισκευή στη μηχανή, για πράδειγμα πρόβλημα με το καρμπυρατερ. Είχες τη δυνατότητα να το τραβήξεις για κάποιο διάστημα μέχρι να έχεις τα χρήματα για να το αντικαταστήσεις. Τα καταλυτικά όμως αυτοκίνητα δεν σου δίνουν αυτή τη δυνατότητα. Οταν παρουσιαστεί κάτι πρέπει να αντικατασταθεί διότι δεν παίρνει επισκευή. Και ειδικά τα ηλεκτρονικά τους.
Για τούτο η συμβουλή μου είναι επειδή το καλύτερο μεταχειρισμένο είναι το χειρότερο καινούργιο, καλύτερα να κοιτάξεις προς αυτή την κατεύθυνση σε κάτι οικονομικό. Εξ άλλου να ξέρεις ότι εάν πάρεις μεταχειρισμένο με δόσεις το επιτόκιο είναι πολλαπλάσιο απο το να πάρεις καινούργιο. Εξ άλλου να ξέρεις ότι απο το καινούργιο θα πάρεις και κάτι όταν θα θελήσεις να το δώσεις. Απο το 5ετίας ή και βάλε μεταχειρισμένο, μάλον δεν θα πάρεις τίποτα. -
Φίλε Dayan, η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι ένα **ρίσκο **με όλη τη σημασία της λέξης. Ο έλεγχος μεταχειρισμένου αυτοκινήτου από κάποιον φίλο μηχανικό θα γίνει κρατόντας ένα τσιγάρο στο χέρι φέρνοντας το αυτοκίνητο γύρω-γύρω και κουνόντας καταφατικά το κεφάλι του σε κάθετι που τον ρωτάς. Τα ελαστικά, τα τακάκια φρένων, η βαφή του αυτοκινήτου, οι λαμαρινοδουλιές είναι η εύκολη και η πιο φθηνή συντήρηση που μπορεί να γίνει σε ένα αυτοκίνητο. Εκείνα που κοστίζουν είναι δυστυχώς αυτά που δεν φαίνονται με μια ματιά, και βρίσκονται όλα κάτω από το μπροστινό καπό (βλέπε μηχανή). Ο καλύτερος τρόπος είναι εκτός από το να μπει στον 'εγκέφαλο' για έλεγχο να γίνει και test drive από το μηχανικό που έχεις εμπιστοσύνη. Μια μικρή βόλτα στην εθνική θα βγάλει ασθένειες που όσο καλά και να 'καλυφτούν' ένας **καλός **μηχανικός θα τις **εντοπίσει **άμεσα. Ότι έχει να κάνει με το μοτέρ, την ανάρτηση, το σύστημα πέδησης, το σύστημα διεύθυνσης, τα μεγάλα κεφάλαια για την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου θα δείξουν σε τι κατάσταση βρίσκονται από μια βόλτα.
Όσον αφορά τώρα την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου 6ετίας και βάλε είναι ένα θέμα που δεν σου αφήνει πολλά περιθώρια για να σκέφτεσαι το **πόσο **θα τα πουλήσεις αλλά το **αν **τα πουλήσεις, λαμβάνοντας υπόψη ότι και τα δύο αυτοκίνητα έχουν αντικατασταθεί εδώ και μερικά χρόνια (Stilo και Golf IV). Ειδικότερα το Golf III 1.6 GT έχει ένα μικρό πλεονέκτημα έναντι του Bravo 1.6 λόγω της τεράστιας επιτυχίας που γνώρισε (best seller της VW γαρ). Ακόμα και τώρα όπου η αγορά του ως μεταχειρισμένου είναι για τα χρόνια του αρκετά υψηλή. Μετά από μια πενταετία δεν γνωρίζω πως θα είναι τα πράγματα αλλά πολλή πιθανόν να συνεχίζει να διατηρεί προβάδισμα.
Μερικες γνωμες ψαχνω...