-
Τι 150, τι 170, τι 180, τι 210, τι 225, τι 163? Πες μου τι αναλογια κιλα/ιππων θες και θα την εχεις (λεει ο μηχανολογος στον designer).
Απο το in.gr
Σε διεύρυνση της σειράς των εκδόσεων του Audi A4 Cabriolet προχωρά η γερμανική εταιρεία, με την προσθήκη και τέταρτου μηχανικού συνόλου ισχύος 163 ίππων. Ουσιαστικά πρόκειται για τον 'αντικαταστάτη' του τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, χωρητικότητας 1,8 λίτρων που απέδιδε 150 ίππους.
Και αυτή η έκδοση -όπως και εκείνες με τους εξακύλινδρους κινητήρες 2,4, 3,0 και 2,5 TDI- συνδυάζεται είτε με το αυτόματο κιβώτιο Multitronic είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.
Σύμφωνα με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η ισχύς του κινητήρα και η ροπή των 225Nm μεταξύ των 1.950 και των 4.700σ.α.λ. δίνουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις και εν κινήσει επιταχύνσεις. Συγκεκριμένα, η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η έκδοση multitronic είναι ταχύτερη κατά 0,1 δευτερόλεπτο. Παράλληλα, η τελική ταχύτητα του A4 Cabriolet 1.8Τ φτάνει πλέον τα 226χλμ./ώρα (με το κιβώτιο πέντε σχέσεων) ή τα 219χλμ./ώρα (με το Multitronic).
Η απόκριση στο γκάζι είναι πλέον αμεσότερη και η ομαλή λειτουργία του κινητήρα κάνει τα ταξίδια απολαυστικότερα, ενώ η ποιότητα κύλισης κυμαίνεται σε εξαιρετικά επίπεδα χάρη και στη χρήση αλουμινίου στο πλαίσιο του αυτοκινήτου και στην ύπαρξη ανεξάρτητων αναρτήσεων.
Το A4 Cabriolet 1.8T των 163 ίππων διατίθεται ήδη στη γερμανική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 32.450 ευρώ, ενώ στην ελληνική αγορά οι τιμές πώλησης ξεκινούν από τα 43.000 ευρώ για τη συγκεκριμένη έκδοση και φτάνουν στα 68.700 ευρώ για την έκδοση με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο κινητήρα των 220 ίππων και το κιβώτιο Multitronic.
-
Τι 150, τι 170, τι 180, τι 210, τι 225, τι 163? Πες μου τι αναλογια κιλα/ιππων θες και θα την εχεις (λεει ο μηχανολογος στον designer).
Απο το in.gr
Σε διεύρυνση της σειράς των εκδόσεων του Audi A4 Cabriolet προχωρά η γερμανική εταιρεία, με την προσθήκη και τέταρτου μηχανικού συνόλου ισχύος 163 ίππων. Ουσιαστικά πρόκειται για τον 'αντικαταστάτη' του τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, χωρητικότητας 1,8 λίτρων που απέδιδε 150 ίππους.
Και αυτή η έκδοση -όπως και εκείνες με τους εξακύλινδρους κινητήρες 2,4, 3,0 και 2,5 TDI- συνδυάζεται είτε με το αυτόματο κιβώτιο Multitronic είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.
Σύμφωνα με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η ισχύς του κινητήρα και η ροπή των 225Nm μεταξύ των 1.950 και των 4.700σ.α.λ. δίνουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις και εν κινήσει επιταχύνσεις. Συγκεκριμένα, η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η έκδοση multitronic είναι ταχύτερη κατά 0,1 δευτερόλεπτο. Παράλληλα, η τελική ταχύτητα του A4 Cabriolet 1.8Τ φτάνει πλέον τα 226χλμ./ώρα (με το κιβώτιο πέντε σχέσεων) ή τα 219χλμ./ώρα (με το Multitronic).
Η απόκριση στο γκάζι είναι πλέον αμεσότερη και η ομαλή λειτουργία του κινητήρα κάνει τα ταξίδια απολαυστικότερα, ενώ η ποιότητα κύλισης κυμαίνεται σε εξαιρετικά επίπεδα χάρη και στη χρήση αλουμινίου στο πλαίσιο του αυτοκινήτου και στην ύπαρξη ανεξάρτητων αναρτήσεων.
Το A4 Cabriolet 1.8T των 163 ίππων διατίθεται ήδη στη γερμανική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 32.450 ευρώ, ενώ στην ελληνική αγορά οι τιμές πώλησης ξεκινούν από τα 43.000 ευρώ για τη συγκεκριμένη έκδοση και φτάνουν στα 68.700 ευρώ για την έκδοση με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο κινητήρα των 220 ίππων και το κιβώτιο Multitronic.
-
Τι 150, τι 170, τι 180, τι 210, τι 225, τι 163? Πες μου τι αναλογια κιλα/ιππων θες και θα την εχεις (λεει ο μηχανολογος στον designer).
Απο το in.gr
Σε διεύρυνση της σειράς των εκδόσεων του Audi A4 Cabriolet προχωρά η γερμανική εταιρεία, με την προσθήκη και τέταρτου μηχανικού συνόλου ισχύος 163 ίππων. Ουσιαστικά πρόκειται για τον 'αντικαταστάτη' του τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, χωρητικότητας 1,8 λίτρων που απέδιδε 150 ίππους.
Και αυτή η έκδοση -όπως και εκείνες με τους εξακύλινδρους κινητήρες 2,4, 3,0 και 2,5 TDI- συνδυάζεται είτε με το αυτόματο κιβώτιο Multitronic είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.
Σύμφωνα με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η ισχύς του κινητήρα και η ροπή των 225Nm μεταξύ των 1.950 και των 4.700σ.α.λ. δίνουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις και εν κινήσει επιταχύνσεις. Συγκεκριμένα, η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η έκδοση multitronic είναι ταχύτερη κατά 0,1 δευτερόλεπτο. Παράλληλα, η τελική ταχύτητα του A4 Cabriolet 1.8Τ φτάνει πλέον τα 226χλμ./ώρα (με το κιβώτιο πέντε σχέσεων) ή τα 219χλμ./ώρα (με το Multitronic).
Η απόκριση στο γκάζι είναι πλέον αμεσότερη και η ομαλή λειτουργία του κινητήρα κάνει τα ταξίδια απολαυστικότερα, ενώ η ποιότητα κύλισης κυμαίνεται σε εξαιρετικά επίπεδα χάρη και στη χρήση αλουμινίου στο πλαίσιο του αυτοκινήτου και στην ύπαρξη ανεξάρτητων αναρτήσεων.
Το A4 Cabriolet 1.8T των 163 ίππων διατίθεται ήδη στη γερμανική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 32.450 ευρώ, ενώ στην ελληνική αγορά οι τιμές πώλησης ξεκινούν από τα 43.000 ευρώ για τη συγκεκριμένη έκδοση και φτάνουν στα 68.700 ευρώ για την έκδοση με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο κινητήρα των 220 ίππων και το κιβώτιο Multitronic.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Τι 150, τι 170, τι 180, τι 210, τι 225, τι 163? Πες μου τι αναλογια κιλα/ιππων θες και θα την εχεις (λεει ο μηχανολογος στον designer).Απο το in.gr
Σε διεύρυνση της σειράς των εκδόσεων του Audi A4 Cabriolet προχωρά η γερμανική εταιρεία, με την προσθήκη και τέταρτου μηχανικού συνόλου ισχύος 163 ίππων. Ουσιαστικά πρόκειται για τον 'αντικαταστάτη' του τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, χωρητικότητας 1,8 λίτρων που απέδιδε 150 ίππους.
Και αυτή η έκδοση -όπως και εκείνες με τους εξακύλινδρους κινητήρες 2,4, 3,0 και 2,5 TDI- συνδυάζεται είτε με το αυτόματο κιβώτιο Multitronic είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.
Σύμφωνα με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η ισχύς του κινητήρα και η ροπή των 225Nm μεταξύ των 1.950 και των 4.700σ.α.λ. δίνουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις και εν κινήσει επιταχύνσεις. Συγκεκριμένα, η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η έκδοση multitronic είναι ταχύτερη κατά 0,1 δευτερόλεπτο. Παράλληλα, η τελική ταχύτητα του A4 Cabriolet 1.8Τ φτάνει πλέον τα 226χλμ./ώρα (με το κιβώτιο πέντε σχέσεων) ή τα 219χλμ./ώρα (με το Multitronic).
Η απόκριση στο γκάζι είναι πλέον αμεσότερη και η ομαλή λειτουργία του κινητήρα κάνει τα ταξίδια απολαυστικότερα, ενώ η ποιότητα κύλισης κυμαίνεται σε εξαιρετικά επίπεδα χάρη και στη χρήση αλουμινίου στο πλαίσιο του αυτοκινήτου και στην ύπαρξη ανεξάρτητων αναρτήσεων.
Το A4 Cabriolet 1.8T των 163 ίππων διατίθεται ήδη στη γερμανική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 32.450 ευρώ, ενώ στην ελληνική αγορά οι τιμές πώλησης ξεκινούν από τα 43.000 ευρώ για τη συγκεκριμένη έκδοση και φτάνουν στα 68.700 ευρώ για την έκδοση με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο κινητήρα των 220 ίππων και το κιβώτιο Multitronic.
To δικό μου ερώτημα είναι εάν η Audi στο Α4 1.8Τ αποφάσισε να δηλώσει την πραγματική ιπποδύναμη του αυτοκινήτου με τα 163 hp ή απλά και μόνο είναι θέμα κάποιων ρυθμίσεων της ECU? Βέβαια αν δεχθούμε την 1η περίπτωση, μάλλον αυτό είναι αναμενόμενο λόγω των κάποιων επι μέρους βελτιώσεων που επήλθαν στον κινητήρα 1.8Τ μετά το 2000-2001, όπως ηλεκτρονικό γκάζι, άμεσοι ψεκασμοί, και VVT.
Chris
-
Μαλιστα διαβαζω για μια ακομη εκδοση του ιδιου κινητηρα με 190 ιππους αυτη την φορα Θα μπει στα Α4 και Α4 Αvant.
190 αλογα στις 5700 σαλ
240 Nm απο τις 1950 εως τις 5500 σαλ.0-100 σε 8.2 και τελικη 236 χλμ/ω
Για αυτον τον κινητηρα προσθεσαν ακομη ενα ιντερκουλερ και εκαναν αλλαγες στο προγραμα του εγκεφαλου. Μαντευω οτι η εκδοση των 163ων ιππων ειχε αλλαγες μονο στο δευτερο μερος.
-
Καταφωνει σημερα:
-
Oi 163 ippoi einai gia logous Marketing. Den exei problima i AUDI na pezei me tin ippodynami tou 1.8T kinitira, giauto yparxei kai se polles ekdoseis (150-225 ippous).
Ebgale atmosferiko 2.0 FSI me 150 ippous kai apla kapou eprepe na plasarei ton 1.8T wste na einai pio dynatos apo ton 2.0 FSI alla kai mia katigoria pio katw apo ton 2.4 6-kylindro me 170 ippous. Etsi dikaiologei tin timi tou pou einai anamesa sta 2 auta montela.Giannis
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Oi 163 ippoi einai gia logous Marketing. Den exei problima i AUDI na pezei me tin ippodynami tou 1.8T kinitira, giauto yparxei kai se polles ekdoseis (150-225 ippous).
Ebgale atmosferiko 2.0 FSI me 150 ippous kai apla kapou eprepe na plasarei ton 1.8T wste na einai pio dynatos apo ton 2.0 FSI alla kai mia katigoria pio katw apo ton 2.4 6-kylindro me 170 ippous. Etsi dikaiologei tin timi tou pou einai anamesa sta 2 auta montela.Giannis
Ναι αλλα, η εκδοση των 150 ιππων αυτου του κινητηρα παραμενει.
Επισεις, μιλας για τιμες στην Ελλαδα? Ή στην Ευρωπη?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Oi 163 ippoi einai gia logous Marketing. Den exei problima i AUDI na pezei me tin ippodynami tou 1.8T kinitira, giauto yparxei kai se polles ekdoseis (150-225 ippous).
Ebgale atmosferiko 2.0 FSI me 150 ippous kai apla kapou eprepe na plasarei ton 1.8T wste na einai pio dynatos apo ton 2.0 FSI alla kai mia katigoria pio katw apo ton 2.4 6-kylindro me 170 ippous. Etsi dikaiologei tin timi tou pou einai anamesa sta 2 auta montela.Giannis
Ναι αλλα, η εκδοση των 150 ιππων αυτου του κινητηρα παραμενει.
Επισεις, μιλας για τιμες στην Ελλαδα? Ή στην Ευρωπη?
Sorry milaw gia times Germanias. To A4 T me 150 ippous den yparxei allo sti Germania.
Ακομη μια εκδοση του 1.8Τ κινητηρα του VAG