-
Πρόκειται να παραγγείλω ένα Audi A2. Η επιλογή βασίζεται στο ότι πρόκειται για έναν σφαιρικά νέο τρόπο προσέγγισης της αυτοκίνησης σε επίπεδο concept, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανολογικά. Αναρωτιέμαι αν το δίλημμα ανάμεσα στα 1.4 και 1.6 λίτρα είναι υπαρκτό. Με άλλα λόγια, πραγματικά χρειάζονται οι επιπλέον ίπποι του 1.6 ή πρόκειται για ένα κόλπο marketing από το Group VAG σε συνδυασμό με την επιτηδευμένα χαμηλή ιπποδύναμη (75hp) του 1.4; Τι λέτε; (Υ.Γ.: Αληθεύει ότι ετοιμάζεται κίνητήρας 1.4 FSI 86 ίππων για το Polo; Θα φορεθεί άραγε και στο Α2;)
-
Πρόκειται να παραγγείλω ένα Audi A2. Η επιλογή βασίζεται στο ότι πρόκειται για έναν σφαιρικά νέο τρόπο προσέγγισης της αυτοκίνησης σε επίπεδο concept, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανολογικά. Αναρωτιέμαι αν το δίλημμα ανάμεσα στα 1.4 και 1.6 λίτρα είναι υπαρκτό. Με άλλα λόγια, πραγματικά χρειάζονται οι επιπλέον ίπποι του 1.6 ή πρόκειται για ένα κόλπο marketing από το Group VAG σε συνδυασμό με την επιτηδευμένα χαμηλή ιπποδύναμη (75hp) του 1.4; Τι λέτε; (Υ.Γ.: Αληθεύει ότι ετοιμάζεται κίνητήρας 1.4 FSI 86 ίππων για το Polo; Θα φορεθεί άραγε και στο Α2;)
-
Πρόκειται να παραγγείλω ένα Audi A2. Η επιλογή βασίζεται στο ότι πρόκειται για έναν σφαιρικά νέο τρόπο προσέγγισης της αυτοκίνησης σε επίπεδο concept, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανολογικά. Αναρωτιέμαι αν το δίλημμα ανάμεσα στα 1.4 και 1.6 λίτρα είναι υπαρκτό. Με άλλα λόγια, πραγματικά χρειάζονται οι επιπλέον ίπποι του 1.6 ή πρόκειται για ένα κόλπο marketing από το Group VAG σε συνδυασμό με την επιτηδευμένα χαμηλή ιπποδύναμη (75hp) του 1.4; Τι λέτε;
(Υ.Γ.: Αληθεύει ότι ετοιμάζεται κίνητήρας 1.4 FSI 86 ίππων για το Polo; Θα φορεθεί άραγε και στο Α2;) -
To A2 1600 δεν είναι FSΙ; Ίσως λόγω τεχνολογίας να αξίζει... Πάντως το Α2 μου φαίνεται γενικώς πανάκριβο. Βέβαια είναι ξεχωριστό και προηγμένο τεχνολογικά. Υπό αυτό το πρίσμα το 1600 ακόμα καλύτερα, αφού είναι ακόμα πιο ξεχωριστό και προηγμένο.
Αν βγεί το 1.4 FSI μάλλον ακόμα καλύτερα. Είναι τόσο ελαφρύ αμάξι που δεν χρειάζεσαι πραγματικά κάτι παραπάνω...
Εκτός αν το θες για γκάζια, οπότε το 106 ραλί είναι καλύτερο...
-
Σίγουρα το Rallye είναι καλύτερο αλλά φοβερά μονοδιάστατο σαν αυτοκίνητο, δεν συμφωνείς; Βλέπω το Α2 σαν ένα ιδιαίτερα έξυπνο all-rounder που καλύπτει το 80% των πραγματικών αναγκών μου από ένα αυτοκίνητο. ΟΚ, το υπόλοιπο 20% αφορά τα γκάζια που ως 1.4 δεν έχει, αλλά συμβιβάζομαι και με μια μικρή μετατροπή κάποια στιγμή...
-
Ραλί (και ακόμα περισσότερο οποιοδήποτε άλλο 106) δεν θα έπαιρνα. Όπως και δεν πήρα άλλωστε (ένα 1100 106 ήταν φτηνότερο από αυτό που πήρα). Κορυφαίο όμως στο είδος του αν ζητάς αυτό. Χαρακτηριστικό είναι πως στο περσινό Ράλι Λαμίας που το 106 μας ήταν πιο νορμάλ από αυτά που κυκλοφορούν στο δρόμο ήρθαμε 11οι γενικής κατάταξης.
Τώρα, το Α2 ποέ δεν το σκέφτηκα ως το αυτοκίνητο που κάποιος θα έκανε μετατροπή...
Αφού θέλεις και επιδόσεις, γιατί δεν κοιτάς το 1600; Νομίζω πως ήδη είναι FSI και θα είναι σίγουρα πιο αξιόπιστο και πιο οικονομικό από ένα 1400 μετατροπής. Τεκμήρια τέλος, αλλά θα έχεις ασφάλιστρα. Επίσης βασικό είναι το κόστος που είναι αρκετό... (δεν ξέρω όμως τη διαφορά 1400 - 1600) Ίσως όμως να είναι μικρότερο από αυτό της μετατροπής (ακούω ΚΑΤΙ νούμερα!!!)
-
Ο χρήστης ATS έγραψε:
Πρόκειται να παραγγείλω ένα Audi A2. Η επιλογή βασίζεται στο ότι πρόκειται για έναν σφαιρικά νέο τρόπο προσέγγισης της αυτοκίνησης σε επίπεδο concept, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανολογικά. Αναρωτιέμαι αν το δίλημμα ανάμεσα στα 1.4 και 1.6 λίτρα είναι υπαρκτό. Με άλλα λόγια, πραγματικά χρειάζονται οι επιπλέον ίπποι του 1.6 ή πρόκειται για ένα κόλπο marketing από το Group VAG σε συνδυασμό με την επιτηδευμένα χαμηλή ιπποδύναμη (75hp) του 1.4; Τι λέτε;
(Υ.Γ.: Αληθεύει ότι ετοιμάζεται κίνητήρας 1.4 FSI 86 ίππων για το Polo; Θα φορεθεί άραγε και στο Α2;)Αν θα είναι για αυτοκίνητο πόλης και έχεις και δευτερο για εκδρομές ταξίδια κ.λ.π. πάρε το 1,4 αλλίως πάρε το 1,6
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πρόκειται να παραγγείλω ένα Audi A2. Η επιλογή βασίζεται στο ότι πρόκειται για έναν σφαιρικά νέο τρόπο προσέγγισης της αυτοκίνησης σε επίπεδο concept, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανολογικά. Αναρωτιέμαι αν το δίλημμα ανάμεσα στα 1.4 και 1.6 λίτρα είναι υπαρκτό. Με άλλα λόγια, πραγματικά χρειάζονται οι επιπλέον ίπποι του 1.6 ή πρόκειται για ένα κόλπο marketing από το Group VAG σε συνδυασμό με την επιτηδευμένα χαμηλή ιπποδύναμη (75hp) του 1.4; Τι λέτε;
(Υ.Γ.: Αληθεύει ότι ετοιμάζεται κίνητήρας 1.4 FSI 86 ίππων για το Polo; Θα φορεθεί άραγε και στο Α2;)Αν θα είναι για αυτοκίνητο πόλης και έχεις και δευτερο για εκδρομές ταξίδια κ.λ.π. πάρε το 1,4 αλλίως πάρε το 1,6
Δεν κοιτάς και λίγο τη συντήρηση? Άμα σε ακουμπήσει κάποιος τί γίνεται? Το ξαναγοράζεις?
-
Α!!! Καλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Το ιδανικό για μένα στην Ελλάδα είναι ιαπωνικό για την πόλη και γερμανικό για τα ταξίδια. Βέβαια και τα ιαπωνικά δεν πάνε πίσω σε κόστη επισκευής από τρακαρίσματα. Παρκαδόροι σε μπουζούκια μου χτύπησαν το Mitsubishi που χρησιμοποιώ μες στην Αθήνα και μου στοίχισε 200,000 δρχ. ο προφυλακτήρας, η βάση του, το ίσιωμα της πίσω πόρτας και το βάψιμο τους.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Άμα σε ακουμπήσει κάποιος τί γίνεται? Το ξαναγοράζεις?
Εννοείς το μεγαλύτερο κόστος επισκευής λόγω χρήσης αλουμινίου στα τμήματα που θα χρειαστούν επισκευή ή αντικατάσταση;
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
Άμα σε ακουμπήσει κάποιος τί γίνεται? Το ξαναγοράζεις?
Εννοείς το μεγαλύτερο κόστος επισκευής λόγω χρήσης αλουμινίου στα τμήματα που θα χρειαστούν επισκευή ή αντικατάσταση;
Αυτό το ερώτημα δεν νομίζω πως απασχολεί τον φίλο μας, αφού κατέληξε στο μοντέλο και σκέφτεται για τον κινητήρα... Οπότε είτε 1.4 είτε 1.6 η πόρτα, πόρτα είναι
-
syele: Άμα σε ακουμπήσει κάποιος τί γίνεται? Το ξαναγοράζεις?
tt: Εννοείς το μεγαλύτερο κόστος επισκευής λόγω χρήσης αλουμινίου στα τμήματα που θα χρειαστούν επισκευή ή αντικατάσταση;
GeorgeTabs: Αυτό το ερώτημα δεν νομίζω πως απασχολεί τον φίλο μας, αφού κατέληξε στο μοντέλο και σκέφτεται για τον κινητήρα... Οπότε είτε 1.4 είτε 1.6 η πόρτα, πόρτα είναιΔε διαφωνώ σε αυτό που γράφεις. Απλά πιστεύω πως ο syele έφερε την επισήμανση-προβληματισμό και για τα δύο μοντέλα του Α2. Ας μας πει όμως ο ίδιος ...
-
Οι φίλοι μου με καλωσόρισαν στο 'Kλαμπ των Ανώριμων Επιλογών' όταν τους είπα ότι θα πάρω το Α2! Όλοι ανησυχούσαν με το θέμα της συντήρησης (ναι, ναι, μετά το τρακάρισμα). Σε κάθε περίπτωση η επιλογή ενός αυτοκινήτου περιέχει πάντα μια δόση ρίσκου νομίζω. Το θέμα είναι να καταφέρνουμε με τις επιλογές μας όχι μόνο να ικανοποιούμε τις δικές μας ανάγκες αυτοκίνησης αλλά και επιβραβεύουμε - στο μέτρο του εφικτού - το διαφορετικό και το καινοτόμο, όταν αυτό καταφέρνει να βρεθεί στη γραμμή παραγωγής. Παρά τα ρίσκα του αλουμινίου(και τη σκόνη που θα μου ρίχνει στα φανάρια οποιοδήποτε Fiesta 1.6 που στοιχίζει και 5000 ευρώ λιγότερο) γιαμένα η επιλογή είναι μονόδρομος. Τώρα το θέμα του κυβισμού το συζυτάμε...
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
syele: Άμα σε ακουμπήσει κάποιος τί γίνεται? Το ξαναγοράζεις?
tt: Εννοείς το μεγαλύτερο κόστος επισκευής λόγω χρήσης αλουμινίου στα τμήματα που θα χρειαστούν επισκευή ή αντικατάσταση;
GeorgeTabs: Αυτό το ερώτημα δεν νομίζω πως απασχολεί τον φίλο μας, αφού κατέληξε στο μοντέλο και σκέφτεται για τον κινητήρα... Οπότε είτε 1.4 είτε 1.6 η πόρτα, πόρτα είναιΔε διαφωνώ σε αυτό που γράφεις. Απλά πιστεύω πως ο syele έφερε την επισήμανση-προβληματισμό και για τα δύο μοντέλα του Α2. Ας μας πει όμως ο ίδιος ...
Ναι φίλε tt, αυτό εννοώ. Και το αναφέρω μόνο και μόνο λόγω Αθήνας. Εκεί θα το κυκλοφορεί ο φίλος ATS.
Κακά τα ψέμματα αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο έχεις πολλά να σκεφτείς πέρα από την τιμή αγοράς και το αν σ' αρέσει (έτσι νομίζω τουλάχιστον)
Δεν ξέρω για την προληπτική συντήρηση ή τα ανταλλακτικά του Α2 (που έτσι κι αλλιώς θα είναι ακριβή) αλλά το κόστος επισκευής (από πιθανό τρακάρισμα) σίγουρα θα είναι δυσβάσταχτο. Το θέμα λοιπόν είναι: Μπορείς να κρατήσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο? Αρκετοί είναι αυτοί που δε βγαίνουν έξω να φάνε για να πληρώσουν το αυτοκίνητο!!! Ε, όχι και να κατευθύνει τη ζωή μας αυτοκίνητο.
Πάντως φίλε ATS αν σ΄αυτό δεν έχεις πρόβλημα τότε μαζί σου!!! -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Το θέμα λοιπόν είναι: Μπορείς να κρατήσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο? Αρκετοί είναι αυτοί που δε βγαίνουν έξω να φάνε για να πληρώσουν το αυτοκίνητο!!! Ε, όχι και να κατευθύνει τη ζωή μας αυτοκίνητο.Συμφωνώ 1000 φορές μαζί σου! Καλύτερα μεταχειρισμένο ΦΙΑΤ Πάντα πρώτης εσοδείας με 500.000 χιλιόμετρα, παρά ολοκαίνουρια S-Klasse και φάτε μάτια ψάρια!
-
Αγαπητε φιλε αν δεν σε απασχολει το κοστος αγορας παρε το 1.6 δαγκωτο. Μην σκεπτεσαι για μετατροπες αργοτερα στο 1.4 γιατι θα δωσεις πολλα λεφτα για λιγη διαφορα με πολυ θορυβο και προβληματα. Το 1.6 θα εχει σιγουρα καλυτερη ελαστικοτητα και ροπη, αρα πιο ξεκουραστο στην πολη και ισως καποιες φορες πιο οικονομικο. Και πας και ταξιδακια πολυ ανετα και γρηγορα. Λαβε σοβαρα υποψιν τα 35 αλογα παραπανω καθως και τα 5000 ευρω παραπανω.
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Αγαπητε φιλε αν δεν σε απασχολει το κοστος αγορας παρε το 1.6 δαγκωτο. Μην σκεπτεσαι για μετατροπες αργοτερα στο 1.4 γιατι θα δωσεις πολλα λεφτα για λιγη διαφορα με πολυ θορυβο και προβληματα. Το 1.6 θα εχει σιγουρα καλυτερη ελαστικοτητα και ροπη, αρα πιο ξεκουραστο στην πολη και ισως καποιες φορες πιο οικονομικο. Και πας και ταξιδακια πολυ ανετα και γρηγορα. Λαβε σοβαρα υποψιν τα 35 αλογα παραπανω καθως και τα 5000 ευρω παραπανω.Πολύ σωστά!
Καθώς και πως το 1600 είναι FSI και μια τέτοια τεχνολογία εμένα μου κάνει πως του πάει γάντι, αφού όλο το αυτοκίνητο είναι σαν μια μελέτη νέας τεχνολογίας!!
-
Εγώ έχω αποκτήσει εδώ και λίγο καιρό το A2. Οι πρώτες μου εντυπώσεις (5000 km) μπορώ να πώ ότι είναι πολύ καλές γενικά.
Ξενίζει αρκετά η σκληρότητα τις ανάρτησης που δεν είναι ότι καλύτερο για τις ελληνικές λακούβες αλλά από την άλλη το αυτοκίνητο σου δίνει διαρκώς την αίσθηση μεγαλύτερου. Ειδικά στον τρόπο που στρίβει.
Παραδόξως το αυτοκίνητο δίνει καλύτερη αίσθηση κατά την οδήγηση σε εθνική οδό από ότι μέσα στην Αθήνα, λόγω της στιβαρότητας του και της σκληρότητας της ανάρτησης που προανέφερα. Η ποιότητα κατασκευής πάντως δεν νομίζω ότι είναι κατώτερη από ότι περιμένεις σε ένα Audi.
Πολύ καλή είναι και η κατανάλωση καθώς σε μικτές συνθήκες οδήγησης (πόλη/εθνική) κατεβαίνει εύκολα κάτω από 7.3 lt/100 km.
Πάντως οι 75 ίπποι είναι νομίζω αρκετοί για τα 895 κιλά. Όσον αφορά τη δυνατότητα tuning μέχρι τώρα έχω δεί μόνο μια γερμανική εταιρεία που διαθέτει σχετικό kit. Στην Ελλάδα δεν ξέρω.Έχουν υπάρξει κατά καιρούς κάποια συγκεκριμένα παράπονα αλλά μάλλον είναι στα πλαίσια των παραπόνων για κάθε νέο μοντέλο. Δες το : http://www.audi-a2.co.uk
Επειδή έχει τύχει να ρωτήσω και στο εξωτερικό σχετικά με τη δυνατότητα επισκευής σε περίπτωση ατυχήματος η απάντηση παντού ήταν η ίδια: “απλώς χρησιμοποιούνται διαφορετικά εργαλεία.» Τώρα βέβαια το πόσο θα χρεώνεται αυτό στην Ελλάδα είναι μια άλλη υπόθεση.
Τέλος τα 17600 ευρώ (τιμή εκκίνησης) είναι πολλά για ένα μικρό αυτοκίνητο στην Ελλάδα αλλά ο καθένας κάνει τους υπολογισμούς του σχετικά. -
Χαίρομαι για όσα λες, ειδικά για την επάρκεια του κινητήρα. Αύριο θα κάνω την παραγγελία - το τι αποθαρρυντικά σχόλια έχω ακούσει από φίλους και γνωστούς δεν περιγράφεται. Απ' ότι φαίνεται η καζούρα είναι το πραγματικό κόστος της πρωτοπορίας...
-
Ο χρήστης ATS έγραψε:
Χαίρομαι για όσα λες, ειδικά για την επάρκεια του κινητήρα. Αύριο θα κάνω την παραγγελία - το τι αποθαρρυντικά σχόλια έχω ακούσει από φίλους και γνωστούς δεν περιγράφεται. Απ' ότι φαίνεται η καζούρα είναι το πραγματικό κόστος της πρωτοπορίας...Φίλε ATS κάνε αυτό που νομίζεις εσύ και άσε τους άλλους να λένε.
Καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες...
AUDI A2 Forum