-
Ωραία μέρα για flamewar
Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Κατηγορώ τους ΗΠΑμερικανοΓερμανούς για την κατάντια της αυτοκίνησης. Τα ξενέρωτα ατσάλινα γομάρια του 1,5 τόνου που επιβλήθηκαν με το έτσι θέλω στην παγκόσμια αγορά, δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά το σατανικό σχέδιο των ΗΠΑμερικανοΓερμανών (Opel/GM, Ford, αλλά και VW, Merc) που ξεκίνησε να υλοποιείται στις αρχές δεκαετίας του '90 όταν η ποιοτική απόσταση μεταξύ αυτών και των ανταγωνιστών τους είχε μικρύνει αρκετά, ώστε να μην κρατούν το μονοπώλιο της αγοράς. Επιπλέον όταν οι Ιταλοί, Γάλλοι και Ιάπωνες ακόμη έφτιαχναν αυτοκίνητα με φρένα, αναρτήσεις, τιμόνια και κινητήρες διαμάντια, εκείνοι επέμεναν με απίθανες αναρτήσεις που έπλεαν στην ευθεία και κοπάναγαν στις λακούβες, με φρένα και τιμόνια χωρίς καμία αίσθηση που αλλού πήγαινες, αλλού κοίταγες, και αναιμικούς κινητήρες του αστρονομικού ποσού των 55hp στα 1.300 κυβικά. Αλλά με μυστικό όπλο το AutoMotorSport (και τον οργανισμό TUV) 'απέδειξαν' σε όλους ότι ο οδηγός ενός Honda Civic, ενός Renault 19 κι μίας Alfa 33 δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μελλοθάνατος, μόνο και μόνο επειδή τα δικά τους ΗΠΑμερικανοΓερμανικά προϊόντα κοπάναγαν σε τοίχους με 50χαω χωρίς να τσαλακώνουν.
Αποτέλεσμα αυτού του σατανικού σχεδίου, είναι το εκτρωματικό Renault Laguna του 1,5 τόνου που πνίγει τα 'γαλλικά' οδικά χαρακτηριστικά και τον όποιο δυναμισμό των κινητήρων, αλλά υποδέχεται την Mercedes στο 'club των 5 αστέρων' (μη χ...). Ας μη μιλήσω για την λαίλαπα του άκαμπτου άξονα...
Δε θέλουμε ρε να κοπανάμε με ασφάλεια. Θέλουμε να ΟΔΗΓΟΥΜΕ με ασφάλεια.
Γαλλία-Ιταλία συμμαχία (κι ας έχω κι ένα Opel Astra SW καβάτζα ).
Εσεις τανκς εμείς... αμάξ!
Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!Υ.Γ. Μήπως φαίνεται το στερητικό μου τώρα που είναι να αποχωριστώ το Rallάκι μου;;;;;
-
Ωραία μέρα για flamewar
Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Κατηγορώ τους ΗΠΑμερικανοΓερμανούς για την κατάντια της αυτοκίνησης. Τα ξενέρωτα ατσάλινα γομάρια του 1,5 τόνου που επιβλήθηκαν με το έτσι θέλω στην παγκόσμια αγορά, δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά το σατανικό σχέδιο των ΗΠΑμερικανοΓερμανών (Opel/GM, Ford, αλλά και VW, Merc) που ξεκίνησε να υλοποιείται στις αρχές δεκαετίας του '90 όταν η ποιοτική απόσταση μεταξύ αυτών και των ανταγωνιστών τους είχε μικρύνει αρκετά, ώστε να μην κρατούν το μονοπώλιο της αγοράς. Επιπλέον όταν οι Ιταλοί, Γάλλοι και Ιάπωνες ακόμη έφτιαχναν αυτοκίνητα με φρένα, αναρτήσεις, τιμόνια και κινητήρες διαμάντια, εκείνοι επέμεναν με απίθανες αναρτήσεις που έπλεαν στην ευθεία και κοπάναγαν στις λακούβες, με φρένα και τιμόνια χωρίς καμία αίσθηση που αλλού πήγαινες, αλλού κοίταγες, και αναιμικούς κινητήρες του αστρονομικού ποσού των 55hp στα 1.300 κυβικά. Αλλά με μυστικό όπλο το AutoMotorSport (και τον οργανισμό TUV) 'απέδειξαν' σε όλους ότι ο οδηγός ενός Honda Civic, ενός Renault 19 κι μίας Alfa 33 δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μελλοθάνατος, μόνο και μόνο επειδή τα δικά τους ΗΠΑμερικανοΓερμανικά προϊόντα κοπάναγαν σε τοίχους με 50χαω χωρίς να τσαλακώνουν.
Αποτέλεσμα αυτού του σατανικού σχεδίου, είναι το εκτρωματικό Renault Laguna του 1,5 τόνου που πνίγει τα 'γαλλικά' οδικά χαρακτηριστικά και τον όποιο δυναμισμό των κινητήρων, αλλά υποδέχεται την Mercedes στο 'club των 5 αστέρων' (μη χ...). Ας μη μιλήσω για την λαίλαπα του άκαμπτου άξονα...
Δε θέλουμε ρε να κοπανάμε με ασφάλεια. Θέλουμε να ΟΔΗΓΟΥΜΕ με ασφάλεια.
Γαλλία-Ιταλία συμμαχία (κι ας έχω κι ένα Opel Astra SW καβάτζα ).
Εσεις τανκς εμείς... αμάξ!
Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!Υ.Γ. Μήπως φαίνεται το στερητικό μου τώρα που είναι να αποχωριστώ το Rallάκι μου;;;;;
-
Ωραία μέρα για flamewar
Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Κατηγορώ τους ΗΠΑμερικανοΓερμανούς για την κατάντια της αυτοκίνησης. Τα ξενέρωτα ατσάλινα γομάρια του 1,5 τόνου που επιβλήθηκαν με το έτσι θέλω στην παγκόσμια αγορά, δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά το σατανικό σχέδιο των ΗΠΑμερικανοΓερμανών (Opel/GM, Ford, αλλά και VW, Merc) που ξεκίνησε να υλοποιείται στις αρχές δεκαετίας του '90 όταν η ποιοτική απόσταση μεταξύ αυτών και των ανταγωνιστών τους είχε μικρύνει αρκετά, ώστε να μην κρατούν το μονοπώλιο της αγοράς. Επιπλέον όταν οι Ιταλοί, Γάλλοι και Ιάπωνες ακόμη έφτιαχναν αυτοκίνητα με φρένα, αναρτήσεις, τιμόνια και κινητήρες διαμάντια, εκείνοι επέμεναν με απίθανες αναρτήσεις που έπλεαν στην ευθεία και κοπάναγαν στις λακούβες, με φρένα και τιμόνια χωρίς καμία αίσθηση που αλλού πήγαινες, αλλού κοίταγες, και αναιμικούς κινητήρες του αστρονομικού ποσού των 55hp στα 1.300 κυβικά. Αλλά με μυστικό όπλο το AutoMotorSport (και τον οργανισμό TUV) 'απέδειξαν' σε όλους ότι ο οδηγός ενός Honda Civic, ενός Renault 19 κι μίας Alfa 33 δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μελλοθάνατος, μόνο και μόνο επειδή τα δικά τους ΗΠΑμερικανοΓερμανικά προϊόντα κοπάναγαν σε τοίχους με 50χαω χωρίς να τσαλακώνουν.
Αποτέλεσμα αυτού του σατανικού σχεδίου, είναι το εκτρωματικό Renault Laguna του 1,5 τόνου που πνίγει τα 'γαλλικά' οδικά χαρακτηριστικά και τον όποιο δυναμισμό των κινητήρων, αλλά υποδέχεται την Mercedes στο 'club των 5 αστέρων' (μη χ...). Ας μη μιλήσω για την λαίλαπα του άκαμπτου άξονα...
Δε θέλουμε ρε να κοπανάμε με ασφάλεια. Θέλουμε να ΟΔΗΓΟΥΜΕ με ασφάλεια.
Γαλλία-Ιταλία συμμαχία (κι ας έχω κι ένα Opel Astra SW καβάτζα ).
Εσεις τανκς εμείς... αμάξ!
Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!Υ.Γ. Μήπως φαίνεται το στερητικό μου τώρα που είναι να αποχωριστώ το Rallάκι μου;;;;;
-
Πες τα Πέτρο, πες τα. Δεν έχω χρόνο τώρα να γράψω αλλά θα επανέλθω δημήτριος.....
-
Θα μου επιτρέψετε να εξαιρέσω από το 'κατηγορώ' μου, την BMW, που ανέκαθεν συμπαθούσα και παραδεχόμουν.
-
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Ωραία μέρα για flamewarΛοιπόν, έχουμε και λέμε. Κατηγορώ τους ΗΠΑμερικανοΓερμανούς για την κατάντια της αυτοκίνησης. Τα ξενέρωτα ατσάλινα γομάρια του 1,5 τόνου που επιβλήθηκαν με το έτσι θέλω στην παγκόσμια αγορά, δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά το σατανικό σχέδιο των ΗΠΑμερικανοΓερμανών (Opel/GM, Ford, αλλά και VW, Merc) που ξεκίνησε να υλοποιείται στις αρχές δεκαετίας του '90 όταν η ποιοτική απόσταση μεταξύ αυτών και των ανταγωνιστών τους είχε μικρύνει αρκετά, ώστε να μην κρατούν το μονοπώλιο της αγοράς. Επιπλέον όταν οι Ιταλοί, Γάλλοι και Ιάπωνες ακόμη έφτιαχναν αυτοκίνητα με φρένα, αναρτήσεις, τιμόνια και κινητήρες διαμάντια, εκείνοι επέμεναν με απίθανες αναρτήσεις που έπλεαν στην ευθεία και κοπάναγαν στις λακούβες, με φρένα και τιμόνια χωρίς καμία αίσθηση που αλλού πήγαινες, αλλού κοίταγες, και αναιμικούς κινητήρες του αστρονομικού ποσού των 55hp στα 1.300 κυβικά. Αλλά με μυστικό όπλο το AutoMotorSport (και τον οργανισμό TUV) 'απέδειξαν' σε όλους ότι ο οδηγός ενός Honda Civic, ενός Renault 19 κι μίας Alfa 33 δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μελλοθάνατος, μόνο και μόνο επειδή τα δικά τους ΗΠΑμερικανοΓερμανικά προϊόντα κοπάναγαν σε τοίχους με 50χαω χωρίς να τσαλακώνουν.
Αποτέλεσμα αυτού του σατανικού σχεδίου, είναι το εκτρωματικό Renault Laguna του 1,5 τόνου που πνίγει τα 'γαλλικά' οδικά χαρακτηριστικά και τον όποιο δυναμισμό των κινητήρων, αλλά υποδέχεται την Mercedes στο 'club των 5 αστέρων' (μη χ...). Ας μη μιλήσω για την λαίλαπα του άκαμπτου άξονα...
Δε θέλουμε ρε να κοπανάμε με ασφάλεια. Θέλουμε να ΟΔΗΓΟΥΜΕ με ασφάλεια.
Γαλλία-Ιταλία συμμαχία (κι ας έχω κι ένα Opel Astra SW καβάτζα ).
Εσεις τανκς εμείς... αμάξ!
Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!Υ.Γ. Μήπως φαίνεται το στερητικό μου τώρα που είναι να αποχωριστώ το Rallάκι μου;;;;;
-
Έξω ο 'ευνουχισμός' των οδηγών...
Στο τέλος θα μας βάλλουν σε ράγες και θα προτείνουν η οδήγηση να τιμωρείται με θάνατο όταν υπερβαίνουμε τα 50 χαω και το αμάξι ζυγίζει κάτω από 2 τόνους.
Μέχρι τότε βέβαια θα καταντήσουν σιγά σιγά τα τουτού να έχουν οδηγικά χαρακτηριστικά που ενδιαφέρουν μόνο γιαγιάδες 90 ετών. -
Ελπίζω το C4 να μην έχει και αυτό ημιάκαμπτο άξονα ελπίζω η Citroen να αντισταθεί στην γερμανική επέλαση του 'κοπανάω αλλά είμαι τάνκς'. Πάντως το Laguna είναι πολύ καλύτερο απο τους Γερμανούς αντιπάλους του σε όλους τους τομείς ενώ συνολικά οι Γάλλοι κατάφεραν να τους κάνουν να παραμιλάνε ακόμα και στον τομέα των crash tests με τις επιδόσεις τους. Άσε που τα Γαλλικά Diesel δεν παίζονται ( αλλα είπαμε αυτά προς το παρόν είναι απαγορευμένος καρπός για μας) με τίποτα.
Θα ήθελα να προσθέσω οτι έχω βαρεθεί τις αναφορές στο μέσο οδηγό (που κατά κανόνα αγνοεί την διαφορά ημιακαμπτου άξονα από ας πουμε μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων) και ο οποίος θεωρεί τις υπερστροφικές τάσεις λόγω παθητικής τετραδιεύθηνσης επικίνδυνες. Αύτος ο μέσος οδηγός για τον οποίο όλο και περισσότερο μιλάνε τα περιοδικά ευθύνεται για την αλλαγή πλεύσης των Γάλλων.
Να μην ξεχάσω η C-Class κέρδισε και αυτή 5 αστεράκια (μετά από επανεξέταση) αλλά όχι γιατί είναι το ίδιο ασφαλής (πήρε τους ίδιους πόντους με το πρώτο τεστ που της έδωσαν 4 αστεράκια) με ένα Laguna αλλά λόγω μιας προειδοποίησης για το δέσιμο των ζωνών... -
Αυτό τώρα με τη C-Class πάντως είναι λογικό; Καλά οι της Mercedes, χρησιμοποίησαν το κόλπο για λόγους marketing. Σε λίγο θα βγαίνουν ασφαλή μόνο τα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας περισσότερα απ΄το Discovery (το διαστημόπλοιο). Άσχετα αν σε περίπτωση χαλάσουν το αμάξι χάνει πολλά.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Κατηγορώ τους ΗΠΑμερικανοΓερμανούς για την κατάντια της αυτοκίνησης. Τα ξενέρωτα ατσάλινα γομάρια του 1,5 τόνου που επιβλήθηκαν με το έτσι θέλω στην παγκόσμια αγορά, δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά το σατανικό σχέδιο των ΗΠΑμερικανοΓερμανών (Opel/GM, Ford, αλλά και VW, Merc) που ξεκίνησε να υλοποιείται στις αρχές δεκαετίας του '90 όταν η ποιοτική απόσταση μεταξύ αυτών και των ανταγωνιστών τους είχε μικρύνει αρκετά, ώστε να μην κρατούν το μονοπώλιο της αγοράς.Θα σταθώ στα 'ατσάλινα γομάρια'. Διάβαζα σε αγγλικό site ότι η VW σκοπεύει να διακόψει την παραγωγή του (αποτυχημένου) Lupo και να το αντικαταστήσει με άλλο μοντέλο, το οποίο θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις (περίπου σαν το προηγούμενης γενιάς Polo). Το γεγονός αυτό είναι πιθανόν να οδηγήσει σε αύξηση των διαστάσεων των μελλοντικών Polo και Golf. Από πού ξεκίνησε και πού θα καταλήξει αυτό το 'έρμο' το Golf! Κάποτε το Golf είχε διαστάσεις Polo και θα φτάσει να είναι λιμουζίνα! Αυτό θα πει ''fun to drive' αμάξι! Για να κινηθεί αξιοπρεπώς, δε θα του αρκούν πια τα 1.6l. Μάλλον θα χρειάζεται 1.8l T.
-
Μιας και στο rallye μου μερικες φορες νομιζω οτι ολα μου φταινε (η αναρτηση του μου εχει φαει τη ζωη και... τα λεφτα ), σκεφτομαι (απλα μου περναει απο το μυαλο, γιατι .. αγαπη ειναι αυτη) να το πουλησω.
Στην ερωτηση που μου εκαναν μερικοι, αλλα και εθετα εγω στον εαυτο μου 'τι θα παρεις και να το πουλησεις?' δεν εβρισκα απαντηση, γι'αυτο και απαντουσα.. 'τιποτα. Θα κυκλοφορω με το Jimny της οικογενειας'.
Τωρα τελευταια όμως τη βρήκα την απάντηση!!
Μεταχειρισμένο 306 Race(το που θα το βρω ειναι αλλο θεμα.. κουβεντα να γινεται βασικα..)
(ή ενα Clio williams, αλλα αυτο κι αν ειναι δυσκολο να βρεθει αυθεντικο)
ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ τους αλλους να τραγουδανε και να βλεπουν .. αστερια..!Στην υγεια των ρομαντικων φιλων της αυτοκινησης!
-
Οπως βλέπουμε και στην Ελληνική αγορά ο κόσμος παίρνει αυτοκίνητα για να τρακάρει και όχι για να αποφύγει το τρακάρισμα.Πολλοί έχουν μείνει ακόμη στην νοοτροπία οτι βαρύ αυτοκίνητο είναι και πολύ ασφαλές.
Τουλάχιστον σε Ελληνικούς δρόμους ο ημιάκαμπτος ειναι το λιγότερο ακατάλληλος , βέβαια οι αυτοκινητοβιομηχανίες τον βάζουν μόνο και μόνο γιατι σου δίνει την αίσθηση πιο δεμένου και πιο βαρύ αυτοκινήτου.
Όσο για το Golf ...εδω με τα 75 και 100Hp απλά σέρνεται,ιδιαιτέρως το 1,4 .Παρόλα αυτά πολλοί το αγοράζουν σε 1,4....Άμα βαρύνει και άλλο μόνο σε 1,800cc θα πηγαίνει αξιοπρεπώς.
Αυτό πάντως που θέλανε οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι το έχουν περάσει στην αυτοκινητοβιομηχανία ------> βαριά αυτοκίνητα - ποτηροθήκες κ.α τα οποία θα προσελκύσουν τον αγοραστή....σε λίγο θα βγάλουν τα στροφόμετρα γιατί θα τα θεωρούν αχρείαστα... -
Συμφωνώ και εγώ ότι έχει καταντήσει εκνευριστικό όλο αυτό το σκηνικό με τα δήθεν ασφαλή αυτοκίνητα. Είναι απλά απαράδεκτο ένα super mini να ζυγίζει 1100 και ένα μικρομεσαίο 1300-1400 κιλά. Όχι μόνο 1800 αλλά και 2000 κυβικά θα χρειαζόμαστε σε λίγο για ένα μικρό οικογενειακό αμάξι, πάλι καλά που καταργήθηκε το τεκμήριο
Ο χρήστης Madness έγραψε:
Όσο για το Golf ...εδω με τα 75 και 100Hp απλά σέρνεται,ιδιαιτέρως το 1,4 .Παρόλα αυτά πολλοί το αγοράζουν σε 1,4....Άμα βαρύνει και άλλο μόνο σε 1,800cc θα πηγαίνει αξιοπρεπώς.
Πάντως το περίεργο με το Golf είναι ότι τόσο το 1400 αλλά πολύ περισσότερο το 1600 έχουν καταπληκτικές εώς κορυφαίες ρεπρίζ για την κατηγορίας τους, πάντα σύμφωνα με τις μετρήσεις των 4Τ. Γιατί; κρυμμένοι ίπποι και κοντές σχέσεις μάλλον κάνουν όλοι την δουλειά, συμφωνείτε;
-
Ο χρήστης Madness έγραψε:
Τουλάχιστον σε Ελληνικούς δρόμους ο ημιάκαμπτος ειναι το λιγότερο ακατάλληλος , βέβαια οι αυτοκινητοβιομηχανίες τον βάζουν μόνο και μόνο γιατι σου δίνει την αίσθηση πιο δεμένου και πιο βαρύ αυτοκινήτου.Επειδή είναι πιο φτηνός τον βάζουν.
-
Πείτε τα ρε παιδιά! Έχω βαρεθεί αυτές τις ΑΗΔΙΕΣ που μας πουλάνε για 'αυτοκίνητα'.
-
Catalyst
Ξέχασα να γράψω οτι είναι και πιο φθηνός .Ευχαριστώ που το επισήμανεCdro Tις ρεπρίζ τις έχουνε και οι οποίες κατά την γνώμη μου δεν οφείλονται σε extra ίππους . Το αμάξι το σχολίασα συγκεκριμένα γιατί τυχαίνει να το οδηγάω συχνά και ψηλα όχι απλά σε κρεμάει αλλα είναι απλα ασχολίαστο.
-
Tι να πώ ρε παιδιά αγόραστε ελικόπτερο ή κότερο.
Όλα είναι θέμα ρευστότητας, πόσα έχεις στο πορτοφόλι.
Τι μου λέτε για ρεπριζ σε 1,400cc και βάρη αμαξωμάτων. Αφού παίρνεις 1,400 ή 1,600 κάτσε δεξιά και πήγαινε ήρεμα. Οι δημόσιοι δρόμοι είναι για να πηγαίνεις από το σημεία Α στο σημείο Β. Τι νομίζεις ότι πήρες κανένα Evo, η καμιά Μ5. Οι άλλοι που τα πληρώνουνε κάμποσα εκ. είναι μ@@@κες? Δουλέψτε λοιπόν βγάλτε λεφτά και πάρτε ότι αμαξάρες θέλετε.
Τι ασφάλεια δηλαδή περιμένεις από αυτοκίνητα με 75hp και χωρις ABS που πάνε και προσπερνάνε με τέσσερα άτομα νταλίκες στο αντίθετο ρεύμα της Αθηνών-Πατρών. Μη μου λετε ότι χάθηκε η οδηγική ευχαρίστηση. Να ρίξτε φράγκα και να τρέξτε σε αγώνες επαγγελματικά. Η αλλιώς πάρτε kart και τρέξτε στον Α. Στέφανο. Πηγαίνετε για 15 μέρες στην Γερμανία να κάνετε cross country με 911. -
Ο χρήστης cdro έγραψε:
Συμφωνώ και εγώ ότι έχει καταντήσει εκνευριστικό όλο αυτό το σκηνικό με τα δήθεν ασφαλή αυτοκίνητα. Είναι απλά απαράδεκτο ένα super mini να ζυγίζει 1100 και ένα μικρομεσαίο 1300-1400 κιλά. Όχι μόνο 1800 αλλά και 2000 κυβικά θα χρειαζόμαστε σε λίγο για ένα μικρό οικογενειακό αμάξι, πάλι καλά που καταργήθηκε το τεκμήριοΣκέφτηκε κανείς σας πως το τεκμήριο το έβγαλαν για να μας φορτώσουν όλους δίλιτρα και να μας το ξαναπετάξουν ΠΟΛΥ ΔΡΙΜΥΤΕΡΟ στα μούτρα σε καμιά 5-10ετία; Έξω που θα τρέχουμε, πλάκα που θα έχουμε...
Τι; Αποκλείεται; Στην Ελλάδα ζούμε! Το μόνο που αποκλελιεται είναι να την βγάλουμε καθαρή!!!
-
Ζητώ συγγνώμη που είμαι 'αργόμισθος' και μπορώ να συντηρήσω μόνο έναν κουβά Rallye 10ετίας 1300 κυβικών.
Όταν μαζέψω ψηλά για την καινούρια Porsche GT, θα επανέλθω στο forum. Μέχρι τότε αφήνω το αμάξι μου στο γκαράζ, γιατί δεν είναι ούτε καν 1600 για να το κάνω απλώς στην άκρη να περνά ο cpp με την... Enzo του.
ΚΑΤΗΓΟΡΩ! Για την κατάντια της αυτοκίνησης...